SEAT Exeo: Nové motory 2,0 TSI (155 kW) a 1,8 TSI (88 kW, 118 kW)
40
/
85
Prohlédnout znovu
SEAT Exeo: Nové motory 2,0 TSI (155 kW) a 1,8 TSI (88 kW, 118 kW)
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Nový Nissan Qashqai oficiálně: Má nový design a více elektroniky
Může MPV z Číny nahradit VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!