nalejeme do neho zopár pív a možno to pomôže. a ak nie, tak ho zavrieme do kufra nejakého z vystavených áut. už to mám vyskúšané na kamarátovi... >:-[]
Tak toto bude pecka. Až ja dorazím na poctivom stodvaciášku do Brna a požičajú mi toto španielske Audi, myslím, že o novom aute bude rozhodnuté... >:-[] Apropos jazva, včera som bol na chvílu v Blave, medzi autobusákom, mrakodrapmi (BMW??) a obchodným centrom (neviem ako sa volá...) vzpomínal som na teba ale netuším kde by som ťa našiel... ;-)
vcera jsem potkal Exeo na novinarske. Bylo v cerne a tezko z dalky rozeznat od A4, lip asi budou fungovat svetlejsi barvy, kde budou Seati markanty viditelnejsi.
Myslím si, že to není vůbec špatný tah. Vzít starou generaci A4, upravit světla, pár plechů a rézem je tu Seat Exeo s cenou mnohem nižší než původní A4. Zboku stejně lajk nemá šanci poznat, že nejde o Audi ;-)
Ale mohli to trochu líp zamaskovat. Aspoň třeba kličky u dveří. Na detaily prostě moc nehleděli. Vzali A4, napasovali na ni nový čumák a zadek. Z boku jen vyřízli díry v předních dveřích a nacpali do nich zrcátka. Zajímalo by mě, co udělají s A3, až budou hledat nástupce Leonu. >:D
sup na "nakup" k Audi a "nakup" tam starou platformu A6 :-) , s designem a cenou Superbu a technikou Audi A6 je tu zadelano na uspech :-) takova Skoda Excelent Allroad/Q 4.2, jo to bych us za stavajici A6 vymenil :-!
naopak.Audi prý bude nakupovat v Boleslavi.Prý se třesou na platformu stodvaciášku >:D Šéfové z Audi mají načteného Pierra a strašně zatoužili po ikoně ikon škodylaku >:-[]
platforma stodvaciášku je skutečná technická ikona. Audi nemá šanci dosáhnout na tenhle skvost. Je to něco jako kdybys chtěl stavět novou A6 na podvozku Arnage. Marku, kámo, probuď se!!... :-)
ten podvozek je natolik kvalitní a exkluzívní, že by ho byla pro audi škoda... ale podle kuloárních zpráv se chystá nový Arnage, který by právě podvozkovou placformu stodvaciášku snad mohl dostat... :-)
to je právě problém... u limonády jaksi věechno vzadu dnes už nejde, ale placforma je to natolik kvalitní a perspektivní, že zástavba silného osmi či dvanáctiválce by neměla být problém. Nicméně za úvahu by rozhodně stálo i boleslavské čtyřválcové dělo s objemem 1148 ccm... No nechme se překvapit...
tak jistě,že ten škodovácký motor stojí za úvahu.s dvěma turby a komprersorem by to byla špičková motorizace >:-[] každopádně si myslím,že soudruzi při vývoji stodvaciáške už tak nějak tušili,že tvoří legendu a podvozek náležitě dimenzovali i na ten 12-ti cilinder :-!
Ja principiálne neodsudzujem koncernovú bratskú výpomoc, dokonca by som si vedel predstavit kombícko v garázi ako rodinno-sportový kompromis. Len som sa celkom pobavil na slovách na stránke Exea: "KeD sme zacali nové Exeo vyvíjat..." [odkaz] >:D >:D >:D
Ty si teda nejak aktívny cestovatel, navstevujes vsetky stredoeurópske metropoly :-). Tipujem, ze robís vo firme, co má na starosti strednú a východnú Európu, nie?
je zaujímavé že sa toľko rieši jeho technická a designová príbuznosť s minulou A4kou, mám dojem že práve táto príbuznosť Seatu aj Exeu pomôže, okrem toho veď sa nieje za čo hanbiť, technika (až na 1,6MPI) aj design sú fajn :yes:
Dneska jsem jednu předváděčku potkal cestou domů. Exeo jsem živě ještě neviděl, tak jsem se za nim vydal abych si ho prohlédl. Jakmile jsem se k němu přiblížil na dostřel, vypadlo z něj pár načernalých obláčků a Exeo mi dritvě zmizelo v prachu silnice. Příště si odchytnu MPI :-):-)