Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Ibiza ST: Největší Ibiza se vydá proti Fabii Combi

Třetí karosářskou variantou modelové řady Ibiza je kombi, které se vyklubalo z konceptu IBZ. Objem zavazadlového prostoru nebyl pro SEAT absolutní prioritou, ale i tak je v nenápadné zádi k dispozici 430 l.
Zpět na článek
4. 2. 2010 08:23
neregistrovaný "Sumi1982"
4. 2. 2010 08:57
neregistrovaný "sturlo"
4. 2. 2010 09:06
4. 2. 2010 09:12
4. 2. 2010 09:37
4. 2. 2010 15:09
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 09:10
4. 2. 2010 09:36
neregistrovaný "kamil_2"
4. 2. 2010 09:48
4. 2. 2010 10:06
4. 2. 2010 10:20
4. 2. 2010 10:13
4. 2. 2010 10:21
4. 2. 2010 10:44
4. 2. 2010 11:30
4. 2. 2010 18:36
4. 2. 2010 22:34
4. 2. 2010 10:18
4. 2. 2010 10:23
4. 2. 2010 10:35
4. 2. 2010 10:23
4. 2. 2010 10:26
4. 2. 2010 13:51
4. 2. 2010 10:40
4. 2. 2010 10:57
4. 2. 2010 11:07
4. 2. 2010 11:14
4. 2. 2010 11:31
4. 2. 2010 11:56
4. 2. 2010 12:15
4. 2. 2010 12:19
4. 2. 2010 15:31
4. 2. 2010 12:01
4. 2. 2010 10:59
4. 2. 2010 10:47
4. 2. 2010 10:57
4. 2. 2010 11:01
4. 2. 2010 11:08
4. 2. 2010 11:55
8. 2. 2010 16:49
4. 2. 2010 09:55
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 15:48
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 10:07
4. 2. 2010 10:15
4. 2. 2010 11:03
4. 2. 2010 11:05
4. 2. 2010 12:20
4. 2. 2010 15:51
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 10:40
4. 2. 2010 10:46
4. 2. 2010 10:51
4. 2. 2010 11:06
4. 2. 2010 11:19
4. 2. 2010 11:42
4. 2. 2010 11:47
4. 2. 2010 12:08
4. 2. 2010 12:26
4. 2. 2010 12:49
4. 2. 2010 15:37
5. 2. 2010 07:06
4. 2. 2010 12:57
4. 2. 2010 13:07
4. 2. 2010 15:36
4. 2. 2010 15:40
4. 2. 2010 15:51
4. 2. 2010 15:55
4. 2. 2010 20:14
4. 2. 2010 12:22
4. 2. 2010 10:55
4. 2. 2010 11:25
4. 2. 2010 11:27
4. 2. 2010 13:01
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 15:42
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 14:09
neregistrovaný "Dr.Melmen"
5. 2. 2010 09:53
4. 2. 2010 21:13
4. 2. 2010 22:48
5. 2. 2010 07:22
5. 2. 2010 08:48
5. 2. 2010 16:52
5. 2. 2010 18:23
5. 2. 2010 20:43
6. 2. 2010 11:52
5. 2. 2010 18:21
5. 2. 2010 12:30
5. 2. 2010 18:25
5. 2. 2010 20:44
5. 2. 2010 17:51
5. 2. 2010 22:18
neregistrovaný "misiak"
16. 6. 2010 20:23
neregistrovaný "Sumi1982"
4. 2. 2010 08:23
pekne a vyvazene
:yes:
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2010 08:25
Re: pekne a vyvazene
čistý a bez kudrlinek :yes:
4. 2. 2010 08:25
neni moc co dodat
V jednoduchosti a vyrovnanosti proporci je to krasa!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
4. 2. 2010 08:31
DOKONALÉ MALÉ KOMBI
K tomuto musím nadsene povedat: takto si predstavujem ideálne malé kombi. Bez dizajnových ústupkov vydarené predĺzenie karodérie krátkeho modelu, pritom i objem kufra 430l je vzhladom na rozmery a strih karosérie viac ako slusný. Seat vela sluboval uz konceptom kombi a realita vobec nesklamala (ako sa to casto stáva). Toto je cesta pre prezitie Seatu. Za seba dávam :yes: :-)
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2010 08:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
4. 2. 2010 09:00
Re: DOKONALÉ MALÉ KOMBI
Cenová politika Seatu je vec druhá. Porovnaj si napríklad cenu základného Golfu a Leonu. 8-s
Avatar - radhro
4. 2. 2010 08:59
Re: DOKONALÉ MALÉ KOMBI
souhlas , toto je opravdu zatím nejvyváženější malé kombi na trhu bez okatého batohu na zádech . Zdá se že se SEAT v AUDI inspiruje čím dál více ;-)
Avatar - iudex
4. 2. 2010 08:39
POROVNANIE KUFROV
Zaujalo ma porovnanie objemov kufrov kombíkov tejto triedy: od miniatúrnych 331 l Peugeotu po strednotriednych 505 l Fabie. Má to ale niekolko ale...
Doteraz sa v materiáloch Skody udával objem kufra Fabie combi 480l a najnovsie az 505 l. Cím to je? Nie je to náhodou tým, ze uvádzajú najnovsie aj objem miesta pre rezervu ako v prípade tyre-fit sady?
Nominálne vyzerá rozdiel medzi 207 SW a Fabiou Combi priepastný, je to 174 l, teda rozdiel dvoch tried. Je to ale skutocne také horúce? Presvedcme sa sami:
207: [odkaz]
Fabia: [odkaz]
Vyzerá toto na kufor Fabie o vyse 50% vacsí ako 207? Asi nie.
Tým samozrejme nechcem dehonestovat Skodu a obhajovat Peugeot, len poukázat na fakt, ze je potrebné presvedcit sa na vlastné oci a nespoliehat sa len na prospektové údaje.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
10
4. 2. 2010 08:43
Re: POROVNANIE KUFROV
Asi tak to s tým kufrom bude. Z obrázku Ibizy sa mi zdá, akoby mala hlbší kufor ako je bežné, že tam vaňa na rezervu snáď ani nie je - tým by sa slušný objem dal vysvetliť, lebo inak je ten kufor dosť krátky.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 08:45
Re: POROVNANIE KUFROV
Velmi zajimavy postreh, to by mne nenapadlo! :yes:
Avatar - hedvin
4. 2. 2010 08:50
Re: POROVNANIE KUFROV
Jojo škoda ma litry natřískaný kdoví z kama ,v tabulce to vypadá pěkně ale ta vysoká nakládací hrana a neprakticky sklápěný sedačky z toho dělají nepoužitelný auto na vetší stěhování viz nový superb a ten schod b kufru

Chceme diskuze pod testy!
4. 2. 2010 10:03
Re: POROVNANIE KUFROV
pozri si test superb vs. mondeo a je to hned jasne ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 12:38
Re: POROVNANIE KUFROV
Souhlas, to vyhazování rezervy z kufru a číselné zvětšování je více jak nápadné. Nemluvě o té neskutečně vysoké hraně, která zcela degraduje praktičnost kufru :no:

BOJUJEME ZA DISKUSE POD TESTY. DĚKUJEME
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 13:36
Re: POROVNANIE KUFROV
jo a když tam dáš ale u Peugeotu plato tak to vypadá skoro stejně:-))
už nepíšeš kolik má ten Peugeot co?
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 13:50
Re: POROVNANIE KUFROV
Přečti si to ještě jednou a pomalu, co nahoře kolega psal...
4. 2. 2010 13:56
Re: POROVNANIE KUFROV
Zajímavá úvaha, ovšem nechceš tady podle fotky odhadovat, který kufr je větší. To je dost amatérský argument. I kdyby měl kufr Fabie jen 450l, tak na kombík této třídy je to více než dostatečné.
Avatar - iudex
4. 2. 2010 14:05
Re: POROVNANIE KUFROV
Iste. Chcel som len podotknút, ze kupujúci, cítajúc iba prospekty a údaje na papieri smahom ruky zamietne 207 SW, "ved Fabia má o polovicu vacsí kufor". Taký obrovský rozdiel by vsak mal byt i vidiet. Je? Nie je. Preto som narázal na fakt, ze 1. císla nie sú vsetko a 2. metodika merania objemu u Skody je zjavne odlisná od Peugeotu, 3. niet nad vlastný úsudok vytvorený nazivo.
4. 2. 2010 21:05
Re: POROVNANIE KUFROV
Ja u Peugeotu 207SW vidim kufr 428litru a ne 331litru, tudiz me tech udajnych 50% objemu a 174litru navic u Fabie, ktere na fotce nejsou videt, jaksi v poctech nesedi.
neregistrovaný "sturlo"
4. 2. 2010 08:57
krasne linie
Velmi pekne male kombi, konecne to neposobi, ze kufor bol nasilu "priklesleny" k malemu autu
Davam :yes: :yes: :yes: za vyvazeny dizajn, pri terajsej mode vselijakych dizajnerskych experimentov je toto pohladnie pre oci :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2010 09:04
rozdiel je asi v normách
Kdesi som čítal, že rozdiel v nominálnom objeme kufrov u P-207SW a ostatnými kombíkmi je hlavne v použitej metodike. Peugeot vraj používa inú metodiku (tuším VDA). Rozidiel by mal byť v tom, že kým v Peugeote sa to meria jedným veľkým kusom polystyrénu, ktorý má dokonale kubický tvar (kocka), u ostatných áut (vrátane Fabie) sú to okrem kocky aj maličké kúsočky, ktoré sa pchajú do tých najmenších špár (skrátka akoby ste do kufra naliali vodu).

Neviem, či je to pravda, ale myslím, že istú logiku to má. ;-)

A tá diskusia pod testy by sa fakt zišla :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
4. 2. 2010 21:11
Re: rozdiel je asi v normách
Metodika VDA pokud vim je pouzita skoro u vsech aut a tvori ji skladani z polystyrenovych kvadru o rozmerech 20x10x5cm. Takze o nejakem liti vody a kousiccich tezko muze byt rec.
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 09:06
nuda od VW
Ach jo, jak někdo může jásat na další krabicí od VW... místo aby si každá automobilka šla svojí cestou tak se to všechno bastlí podle jednoho vzoru. Je mi líto Seatu i Škodovky. To je jako jásat nad dalším popelnicí před barákem, ty jsou taky všechny skoro stejný :'-( Navíc německá technika je hoodně nespolehlivá. Nezbývá než si kupovat, kvalitní a pěkná auta z Francie nebo Itálie . :yes:
Rozbalit vlákno
18
4. 2. 2010 09:12
Re: nuda od VW
No veru konkurenti ako clio grandtour a peugeot 207 SW sú podľa teba krásavci ? >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 09:28
Re: nuda od VW
207 a Clio jsou moc pěkný auta v daném segmentu, určitě lepší než tahle hrůza od VW. Víš, ne každému se v této kategorii aut líbí agresivní rádoby sportovní design. V Čechách si tahle auta kupují rodinky s dětma a ty upřednostní hravý, nápaditý, originální a elegantní design právě toho Clia nebo 207 SW. Ve zbytku Evropy si malé kombíky kupují hlavně ženský na nákupy, jako druhý auto do rodiny a tahle skupina zákazníků jasně volí právě Clio a 207.. takže Peugeot a Renault v této kategorii - jasné jedničky. Ne náhodou jsou to nejprodávanější malá auta v Evropě >:D >:D
Avatar - iudex
4. 2. 2010 09:37
Re: nuda od VW
Myslím, ze s tými kupujúcimi malých kombíkov si sa velmi netrafil. Z logiky veci vyplýva, ze ako druhé auto, notabene pre zenu do mesta na nákupy nebudem kupovat kombi. Ak uz, tak hatch tejto triedy, jednak z dovodu parkovania a manévrovania v meste a nákupných centrách, jednak druhé auto do mesta neprenása velké náklady (i ked niektoré zenské nákupy dokázu byt riadne velké :-) ).

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 09:47
Re: nuda od VW
Ok, jasně že si radši koupí hatch, ale když už potřebuje více místa, třeba kvůli svozu dětí na kroužky nebo prostě větším nákupům, tak pak si koupí kombíka.. z francie :-)
4. 2. 2010 10:04
Re: nuda od VW
Zase nějakej provokatér. >:D
4. 2. 2010 12:10
Re: nuda od VW
no jistě, německá technika je pohroma a frantíci mají špičkovou spolehlivost, říkal Franta v hospodě, co čte tabulky spolehlivosti od spodu >:D
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 15:09
Re: nuda od VW
Tabulky spolehlivosti vypovídají akorát tak o tom, kolik majitelů přistaví auto na STK s prasklou žárovkou ;-)
4. 2. 2010 15:42
Re: nuda od VW
Odkdy vydávají STK tabulky "spolehlivosti"? >:D

Nedávno se to tu řešilo, že to nejsou tabulky spolehlivosti a TÜV/DEKRA je ani tak neprezentuje.

Takhle dochází k šíření bludů, které neznale používají místní "diskutéři". 8-s
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 15:24
Re: nuda od VW
Němci auta nikdy moc neuměli. Kvalitu prověří vždycky a čas a když se podívám jaký plečky jsou současný golfy II a III, escorty, starý astry a nebo třeba ibizi - by VW, všechno v rozkladu a prolezlý rzí. Na druhou stranu těch 306, xsar, clií, meganů ale i třeba stařičkých P 309 pořád v pěknym stavu a bez koroze. To hovoří za vše - německá technika, jen keci hospodských pepíků a skutečnost je tristní. Ted zrovna známý vyměnil golf III za Peugeot 306 a kouká jakej je to rozdíl. Golf se pořád sypal.
4. 2. 2010 15:46
Re: nuda od VW
>:D

No to je mazec. >:D

Nechci ti kazit iluze, ale myslím, že na srovnání 306 a Golfu II ti zde asi nikdo neskočí. Je mezi nimi rozdíl 10 let! Tak se nemůžeš divit, že se ti zdá dvojkový golf jako plečka, když je vždy minimálně o deset let starší než pažout 306. ;-) >:D

Známému vyřiď, že když si koupí starýho Golfa v bazáru se stočeným tachometrem, tak se nemůže divit, že ten jeho "padesátitisícovokilometrový" Golf se sype jak suchej písek. >:-[]
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 16:16
Re: nuda od VW
306 srovnávám s Golfem III, 309 s Golfem II - po těch letech je vidět nesporná, lepší kvalita Peugeotů. A neomlouvej golfa stočenými tachometry, to mají v čechách všechny auta. 306 je prostě lépe postavený auto, lepší motory, antikorozní ochrana, podvozek ... a tak to bylo a je u Peugeotů pořád.
4. 2. 2010 22:38
Re: nuda od VW
Jen trošku odbočím, velmi dobře si pamatuji, když syn od mého bývalého kolegy udělal řidičák a dostal jetou R19. Jak on byl nešťastný, když jsem s ním mluvil, jeho slova byla "já jsem tak strašně chtěl Golfa, opravdu moc a dostal jsem tohle 8-s ." Tu R19 doslova nenáviděl. :-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 22:42
Re: nuda od VW
Tak tomu klukovi bych asi nakopal, může být rád, že mu tatíček vůbec něco koupil.

To, že chce ještě nějaký usmrkanec s čerstvým řidičákem Golfa z něj ještě lepší auto nedělá. Na R19 jsem taky začínal a rozhodně bych nad ní neplakal, bylo to lehké, mělo to 1,7 motor, nemluvě o 1,8 16V verzi, rychlejší než než většina aut kamarádů a mělo to taky velký kufr, kde se šlo příjemně nabalit na chatu nebo na lyže.
4. 2. 2010 22:50
Re: nuda od VW
Já taky za řidičák nic nedostal. :-)
Mohl být rád, ale nebyl. Chtěl Golfa, jetýho, ale Golfa.
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 23:29
Re: nuda od VW
Dnešní děcka jsou moc rozmazlené.
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2010 22:49
Re: nuda od VW
Ja tomu po neblahe zkusenosti s R19 rozumim moc dobre. Radeji Trabant, nez rendlik! Ostatne Trabi byl rozhodne spolehlivejsim autem. Sice s mene vykonnym motorem, ale alespon byl stylovy. :-)
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2010 22:43
Re: nuda od VW
Ale ne. To jenom jeden uhrovaty chlapcek, potom, co mu jezisek prinesl novy pocitac, si mysli, ze prekrucovanim obecne znamych faktu se tady dokaze nekomu zavdecit.
>:-[]
4. 2. 2010 09:10
Několik cm
"S délkou 4,23 m je Ibiza ST o několik centimetrů kratší než Fabia Combi, která měří 4,239 m"

takže 9mm je několik centimetrů :)?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 10:58
Re: Několik cm
No skoro jeden ;-)
neregistrovaný "kamil_2"
4. 2. 2010 09:36
Navrh huj...
Musím uznat, že Ibiza je snad nejhezčí malý kombi. Ale když jsem se podíval na interier, tak jsem se lek... Fabia Kombi neni tak hezká jako Ibiza, ale zas se mi víc líbí její interiér, protože ten Seat je fakt hrůza - ostatně ani Altea se mi uvnitř vůbec nelíbí, a přitom je to z venku hezký auto. Ten interiér je asi i důvod, proč se Seat moc neprodává - takže by to chtělo po exteriéru zapracovat i na interiéru!!!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 13:29
Re: Re:si myslim, že...
...estetika je vec názoru, preto je "tu" stále tak "veselo" >:D
...ja napríklad za seba: fabia ci oktavia, zvonka ci zdnuka jedna hrôza resp. celá "usadnutá" škoda, VW s výhradami - ked si do toho clovek usadne ma pocit, ze má sklepnuť podpatky a salutovať, audi nie je tiež "šálka mojej kávy" naviac je to skôr diagnoza ako auto (u 8 z 10 maitelov je to predlžovanie si "sebavedomia" a teda postrach na cestach)
a jediné čo z koncernu naozaj možem exterierovo aj interierovo su seat-y a pod "šatami" nemecká technika so španielskym šarmom :-)
4. 2. 2010 09:45
ja vam teda neviem
ale mne to pride ako jedno z najskaredsich aut poslednej dekady :-O cele je to akosi nezmyselne dorezane ostrými hranami. ono v podstate ten hatch nevyzera až tak zle, ale ten nudný zadok sa k tomu vobec nehodí :no: tak to vidim ja
Rozbalit vlákno
43
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 09:52
Re: ja vam teda neviem
jsou to chudáci, stejně jako ve Škodovce, musí se přizpůsobovat diktátu VW a pak to takhle hrozně dopadá :no: :no: , jedním slovem PASKVIL. Jak se snaží na ten okoukanej a zastaralej pekáč (rozuměj platformu VW) vymyslet něco, co by se líbilo... je to až k pláči :'-(
4. 2. 2010 10:26
Re: ja vam teda neviem
Nechceš to taky zkusit u SAABu? Takový odborníky, jako seš ty, tam právě hledaj. Potřebujou zdvojnásobit prodeje a jak tě tak čtu, máš na to patent. >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:07
Re: ja vam teda neviem
Patent ne, jen se radši zajímám, jako většina lidí tady na foru o kvalitní auta tj. třeba francozský Peugeot nebo Renault.
4. 2. 2010 11:28
Re: ja vam teda neviem
Dneska musí ocenit tvoji vtipnost. Dávám ti :yes: >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:39
Re: ja vam teda neviem
Díky, taky se mi líbí tvoje vtipné příspěvky :yes: >:D
4. 2. 2010 11:57
Re: ja vam teda neviem
Dlouho jsme tu neměli žádného Galského extrémistu, takže vítej a bij se co ti klávesnice stačí >:-[]
Avatar - Emel
4. 2. 2010 14:18
Re: ja vam teda neviem
Německých extrémistů je dost, takže bude veselo :yes:
4. 2. 2010 15:21
Re: ja vam teda neviem
:-) ... italové a janopci nám slábnou, chtělo by to nábor ;-)
4. 2. 2010 15:31
Re: ja vam teda neviem
Po zimě se dočkáš, spoustu mladech udělá řidičák a s velkou pravděpodobností, první jejich auto bude něco levného. >:-[]
Avatar - jazva
4. 2. 2010 15:44
Re: ja vam teda neviem
Vodičák som robil na Š 130 GL, prvé auto Š 105 L, potom 110 R, Dacia 1300(to bol cukrík, mal som ju len chvíľu >:D ), Renault 5 1.4 L Turbo, Daewoo Espero. Potom už nastúpili normálne autá... ;-)
4. 2. 2010 15:50
Re: ja vam teda neviem
No jak říkám, něco levného :-) Teď už vykopávku nepřihlásíš, tak to budou starý Fiaty, Renolty a Fáva.

PS: Toho R5 Turbo ti závidím. To by byl krásnej šoukár i teď. :-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 15:56
Re: ja vam teda neviem
on práve vyzeral ako tesne pred rozpadom. Ale iba z vonku! Motor ako hodinky, turbo tiež. Kamarát-automechanik sa v tom vyžíval, keď som mu s tým prišiel do garáže. Ale z vonku to bolo zakvitnuté ako jarná lúka. Ách to boli časy...
4. 2. 2010 16:01
Re: ja vam teda neviem
No jo, ale motoricky to byl skvost. ;-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 21:24
Re: ja vam teda neviem
Motoricky áno, spomínam si na jedného chlapíka v MB, čo nejako nevedel pochopiť, že sa ho stále držím. Nakoniec mi v meste blikol zo smerovkami... Rád na to auto spomínam. Ale aj na Š 110R - hlavne na to, keď som kúpil na to krídlo ako žehliaciu dosku a svi.ňa jedna, mala opačný sklon a normálne mi zvihlo zadnú kapotu o cca 3cm. Namiesto prítlaku to auto zdvíhalo... >:D
4. 2. 2010 22:25
Re: ja vam teda neviem
Rko, to je další klenot. Já si chtěl taky koupit nějaké takové autíčko, co bych si vypiplal jen na občasné víkendové jízdy, ale v tý době, někdy kolem roku 95, se už nedaly sehnat v nějakém uspokojivém stavu.
Rka byly všechny zhnilý a vyvařovat celou kastli se mi nechtělo a R5 Turbo bylo jako máku, kdo ji měl vymazlenou, ten si ji držel a kdo ji chtěl prodat, tak to byl zase rozkvetlý šrot. ;-\
Avatar - jazva
4. 2. 2010 23:04
Re: ja vam teda neviem
tu máš jeden v celkom dobrom stave... [odkaz] ;-)
4. 2. 2010 23:14
Re: ja vam teda neviem
Není to zlé, ale málo originální stav, ale co by chtěl člověk za pětatřicet táců. ;-\ A bůhví jak to vypadá pod těma lemama. U těchto aut se bojím, že když člověk sundá plastový lemy, tak už je tam nebude mít zpátky na co přidělat. ;-\
Avatar - jazva
4. 2. 2010 23:24
Re: ja vam teda neviem
no toto už v pôvodnom stave noc nenájdeš, už to vyskúšalo zopár mladíkov a keď si každý niečo dorobil tak to potom tak vyzerá. Ja by som skúsil skôr P 205 GTI alebo to Turbo, čo je test na hlavnej. Alebo túto ostrejšiu verziu R5 [odkaz]
4. 2. 2010 23:27
Re: ja vam teda neviem
Tohle jsou ale už legendární malosériové kusy, jejichž cena se rovná novému luxusnímu autu a to já za to (starý auto) nedám. Jsem příliš velký praktik. ;-\
Avatar - jazva
4. 2. 2010 23:44
Re: ja vam teda neviem
tu máš 205 GTI [odkaz]

A tu R5 v slušnom stave [odkaz] >:-[]
4. 2. 2010 23:48
Re: ja vam teda neviem
No ta R5 je nááádherná. :-) Ale ta cena šíííílená. >:-[]
Avatar - jazva
5. 2. 2010 00:01
Re: ja vam teda neviem
asi kúpim Megane R26 a dám ho do stodoly, na dôchodok ho naleštím a predám a som za vodou... >:-[]
5. 2. 2010 00:04
Re: ja vam teda neviem
>:D :yes:
To abych se napsal do pořadníku.
Avatar - jazva
5. 2. 2010 00:06
Re: ja vam teda neviem
a potom že auto je zlá investícia... >:D
5. 2. 2010 00:10
Re: ja vam teda neviem
Mezi nám, R26 je pro mne ten nejlepší HH co se dá vůbec sehnat. Jen mě se_re, že to je renolt. >:-[]
Avatar - jazva
5. 2. 2010 00:15
Re: ja vam teda neviem
a mňa to ne_serie >:D Renault tieto autá vedel vždy... je_be sa nám vlákno...
5. 2. 2010 00:21
Re: ja vam teda neviem
Vlákno, to je chyba diskuzí, po čase se to nedá číst. ;-\
Avatar - jazva
5. 2. 2010 00:30
Re: ja vam teda neviem
prečo sa dnes nehádame? mám taký divný pocit... >:-[]
5. 2. 2010 00:35
Re: ja vam teda neviem
Koukám, nehádáme se už asi 3 dny >:D
Nejsem nějak ve formě, snad zítra. >:-[]
Teď už jdu spát, tak dobrou!
4. 2. 2010 16:49
Re: ja vam teda neviem
Tak to je koukám přesný opak Fiata/Alfy >:-[]
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 16:25
Re: ja vam teda neviem
Italská a Francouzská auta jsou naopak docela drahá. Pod cenou se můžou prodávat jenom německé šroty. Co takhle starýho escorta nebo golfa III s prorezlym spodkem jak stará 120 >:D :-! jojo časem se ukáže kvalita a německý auta těchto ročníků reznou a rozpadají se, zatím co Peugeotů a Renaulů tady jezdí hafo a pořád super stav - je vidět, že Frantíci auta prostě umí. :yes: :yes:
4. 2. 2010 16:47
Re: ja vam teda neviem
Máš namysli prorezlýho Golfa III za cenu dvakrát větší a o pět let mladší Laguny nebo stejně starý R19 za odvoz? ;-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 17:25
Re: ja vam teda neviem
jojo přesně to mám na mysli, napůl rozpadlýho a prorezlýho golfa III a pěknou Lagunu nebo R19 to už je teda trochu starší dáma, ale často ji vidím v lepším stavu než GIII. To víš, za kvalitu si musíš připlatit.
4. 2. 2010 21:00
Re: ja vam teda neviem
Myslim, že si to nepochopil, ale nevadí ;-)
4. 2. 2010 22:27
Re: ja vam teda neviem
Ty seš dobrej extrém. >:D

Frantíci jsou fajn, taky jednoho mám, ale zase ho tak nevynáším do nebes, na německý auta tak nějak nemá... ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 23:33
Re: ja vam teda neviem
Víš, že zobecňování je diskuzní zhouba?
4. 2. 2010 23:51
Re: ja vam teda neviem
Klíd, píšu o tom svém... tedy autě. >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 23:40
Re: ja vam teda neviem
ale má, nebuď tak skromnej ;-) dej sem teda prosím co máš za auto a zkusíme to porovnat s tou německou bídou :-!
4. 2. 2010 23:52
Re: ja vam teda neviem
A který mý auto myslíš? Ten francouz je "přívěšek na klíče". Tedy auto do města. ;-)
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 08:44
Re: ja vam teda neviem
Tak v daný kategorii jsou frantíci s italama zrovna mistři... ale to ty víš dobře.
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 13:47
Re: ja vam teda neviem
ale and Fusionem slintáš co?:-) >:D
4. 2. 2010 14:01
Re: ja vam teda neviem
na to si prišiel ako? unika pointa tvojho prispevku
4. 2. 2010 09:48
ESO
Tak tohle je šok. Seat stvořil subkompaktního kombiboha. Roky nevěřím, že jde udělat hezké subkompaktní kombi, a ona přijede Ibiza a ti co mají cit pro tvary zjihnou. Tady lze dopsat jen dvě slova - subkompaktní kombidokonalost.

Žádné polokombi/polocoupé, poctivé, krásné malé kombi. Neuvěřitelné.

Třídní událost roku.

BRAVWO SEAT :yes:
Rozbalit vlákno
31
4. 2. 2010 10:06
Re: ESO
Jó jó.
Taky mne to napadlo. Vystřihli to s noblesou, jak to umí Audi s kombíky v prémii. Za mne musím dát jednoznačně :yes:
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 10:13
Re: ESO
Vezmu Fabii, bouchnu do ní zleva pak dvakrát zprava, přilepím jiná světla z číny, sloupnu samolepku s okřídleným šípem a nalepím velké chromované S a mám nového BOHA ... auta by VW :no: :no: 8-s . Tohle se vám opravdu líbí?
4. 2. 2010 10:21
Re: ESO
Zkus to znovu, tímhle tu oslníš leda slepé.
4. 2. 2010 10:44
Re: ESO
Promin, ja uz ten koncern opravdu nemam rad, co vic mozna pro tu jejich konvencionalitu a nudu primo nesnasim, ale tahle ibiza vubec neni prebouchana Fabie, a musi se uznat, ze je to jedno z nejpovedenejsich, jestli minimalne exterierove ne primo ten nejvkusnejsi minikombi na trhu.
4. 2. 2010 11:30
Re: ESO
Ještě by mne zajímalo, jak na tom bude se schopností podvozku. Pokud minimáln ětak dobře jako krátká verze, máme se na co těšit. ;-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 18:36
Re: ESO
Ještě tak schopnost interiéru... Nějaké sportovní podvozky u kombíku bych nemusel, ale ta dutá palubka.. :-(
4. 2. 2010 22:34
Re: ESO
No, za mne musím konstatovat, že kdybych měl volit malý kombík, byla by to na 100% tato Ibiza, pravděpodobně s 1.2 TSI.
4. 2. 2010 10:18
Re: ESO
Tak ona i Fabia I byla/je proporčně téměř dokonalé subkompaktní kombi, ale tahle Ibiza je možná ještě o fous hezčí a navíc bych řekl, že se povedla víc než krátká verze.
4. 2. 2010 10:23
Re: ESO
Ano, ano, považuji kombíka za třídní událost roku. Vizuálně zcela přirozený, dokonale zharmonizovaný vůz s přesahem do estetického subkompaktního klenotu.
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 10:35
Re: ESO
nototo :*) >:D , hele ty jsi rozený komik 8-s
Avatar - Emel
4. 2. 2010 10:23
Re: ESO
Souhlas, tohle se moc povedlo. Konečně nějaký SEAT, o kterém by se dalo uvažovat...
4. 2. 2010 10:26
Re: ESO
Ano. Já na to poprvé pohlédl a zůstal jsem doslova štajf. Ať hledám, jak hledám, nenajdu na karoserii problém. Jen ta zpětná zrcátka mě lehce provokují, to jejich dveřní uchycení. Ovšem, ta záď... to je majstrštyk. Přesně to trefil Jossalito, je tam znát ten styl kombíků od AUDI.
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 13:51
Re: ESO
Ibiza dostala ve všem přednost tentokrát no:-)
Novej podvozeek, nový Ibizy, jak krátká tak Combi prostě parádní auto:-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 10:40
Re: ESO
Teraz s tebou úplne súhlasím, tento Seat sa konečne podaril!

Mám na teba ale jednu technickú otázku: Nerobíš si tu náhodou z huby/prstov *???
1. Ak dá Peugeot speťáky na dvere, tak je to hnus storočia - na Seate to síce spomenieš, ale všetko je OK.
2. Ak spraví Renault strechu znižujúcu sa smerom k zadnej časti a následne aj piate dvere v ostrom uhle na Megane, tak je to tragédia storočia a nie je možné ho zaradiť medzi kombi - spraví to Seat a je to počin hodný obdivu!

Zdá sa ti to normálne? >:D
4. 2. 2010 10:57
Re: ESO
Měl by sis ta vozidal porovnat. U Clia, tam to kosení střechy vnímám esteticky až už jako extrém (obdoba u grantour), Ibiza je úplně jindě, to je koncert harmonie, koncert stylu. Co se týká zrcátek, o nich tu píši, že je vnímám kriticky, ovšem je to vzhledem k dokonalosti karoserie zcela zanedbatelný poznatek. Ibiza kombi, to je doslava třídní klenot.
Avatar - jazva
4. 2. 2010 11:07
Re: ESO
aha, takže ako povedal váš klasik: "Na všechny dvojí metr máte..." >:D

ide "iba" o princíp... Len tak ďalej!

;-\

Čo sa týka auta samotného, nemám najmenšie námietky! :yes:
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:14
Re: ESO
hele Clio je teda rozhodně povedenější a to po všech směrech. Postav si ty auta vedle sebe, objektivně je porovnej... a zapomeň na VW.
4. 2. 2010 11:31
Re: ESO
Není. Ale to je pouze můj názor. No, jak tak vlastně koukám, nejen můj. >:D
Avatar - jazva
4. 2. 2010 11:56
Re: ESO
tak som si to porovnal a skús to aj ty >:D

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

a nezabudni, že tá Ibiza je fotená z milosrdnejšieho uhla ako tie Renaulty.
4. 2. 2010 12:15
Re: ESO
Svätá pravda. Všetko sú to skrátka a dobre kombíky. Podľa definície istého výnimočného prispevateľa auto.cz sú to všetko 5-dverové kupé, možno na hranici s liftbackom. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 12:19
Re: ESO
présne ták! >:D

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME.
;-) ;-) ;-)

>:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 15:31
Re: ESO
otevřel jsme prní odkaz - moc pěknej megan v kombajnu
otevřel jsme druhý odkaz - zase moc pěkný clio
otvřel jsem třetí odkaz a šok - hnusnej VW :no: 8-s
4. 2. 2010 12:01
Re: ESO
Ten pokrčený predok a polámané plochy na bokoch auta nazývaš harmóniou?

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 10:59
Re: ESO
Normálne veci sa snáď dajú očakávať len od normálnych ľudí nie ?
Avatar - iudex
4. 2. 2010 10:47
Re: ESO
Dnes sa plne zhodneme. ;-) Takto má vyzerat malé kombi. Bez kompromisov co do vizuality i praktickosi.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIU AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 11:01
Re: ESO
Tak toto nemá podľa tvojej definície s karosériou kombi nič spoločného.
Je to kríženec liftbacku a 5-dverového kupé. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 11:08
Re: ESO
Není, není. Trik je právě v poměrech. Porovnej si ta auta.
4. 2. 2010 11:55
Re: ESO
Neviem, kde ten trik vidíš. Kufor je na kombík krátky, tretie bočné okno krátke a vysoké, zadné sklo silne sklonené. To nie sú atribúty kombi.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - adam007
8. 2. 2010 16:49
Re: ESO
:yes: :yes: :yes: :yes:

Tak tak, opravdu moc povedené kombi :yes: Podle mě lepší než FII nebo "pokroucené" Clio nebo 207.

Škoda, že nebylo dříve, místo stávajícího Méganu II bychom šli do tohoto :yes:

To pocitac - nemám nic proti frantíkům a nejsem VWfil
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 09:55
davam palec hore
Opticky velmi pekne, vyvazene kombi. Takto nejako by mala vypadat nova Fabiu. :yes:

-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
6
4. 2. 2010 10:02
Re: davam palec hore
suhlasim...ten koncept na autosalone vyzeral o nieco agresivnejsie, skoda ze si nedovolili do seriovej vyroby trocha viac, ale nevadi
4. 2. 2010 10:05
Re: davam palec hore
Dneska zdravý názor. Jde vidět, že jsi spolykal všechny svoje utlumovací prášky. >:D :yes:
4. 2. 2010 11:01
Re: davam palec hore
Mal by si to skúsiť aj ty. ;-)

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 11:02
Re: davam palec hore
Nedráždi hada bosou nohou. :-!
4. 2. 2010 11:58
Re: davam palec hore
Hop, niekomu som brnkol na citlivú strunku. Sarkastické poznámky na cudziu adresu hej, a na vlastnú už neberieš? A to ide iba o Ibizu, čo by si robil pri VW... >:-[]

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
neregistrovaný "misiak"
4. 2. 2010 15:48
Re: davam palec hore
daj si facku a to hned! ;-) >:D

Alebo mam vytiahnut Berettu? :-!
4. 2. 2010 10:07
Zadní kliky
...ale co to umístění zadních klik u dveří? Ta jejich nižší linie oproti předním...no nevim, mně se to nelíbí 8-s
Rozbalit vlákno
4
4. 2. 2010 10:16
Re: Zadní kliky
to im proste nevyšlo, ako cele kombi >:D
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 11:16
Re: Zadní kliky
Dělali to podle [odkaz] a když bylo auto skoro hotový, tak někdo řekl "a co zadní kliky". No tak je tam na poslední schvíli někam navrtali >:D
4. 2. 2010 12:18
Re: Zadní kliky
Dobrý postreh. Je tam ostrá hrana, rovnaká kľučka by im ju asi totálne rozbila. Iná kľučka by zase asi kričala voči tej prednej, a bola by drahá, podobne ako kľučka v stĺpiku. Posledná možnosť bola dať ju dolu. Tak či onak, stále zle.

:-) :-) BOJUJEME ZA DISKUSIE POD TESTAMI :-) :-)
4. 2. 2010 14:17
Re: Zadní kliky
Důvodem bude jednoznačně technologie výroby. Vzhledem k tomu, že se plechy lisují, půjde jen velmi obtížně vyrobit prohlubeň na kliku v místě hrany. To plech svou tažností nezvládne.
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 10:15
achjo
Vezmu Fabii, bouchnu do ní zleva pak dvakrát zprava, přilepím jiná světla z číny, sloupnu samolepku s okřídleným šípem a nalepím velké chromované S a mám nového BOHA ... auta by VW :no: :no: 8-s . Tohle se vám opravdu líbí?
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2010 11:03
Re: achjo
Iné ako Ctrl+C a Ctrl+V neovládaš...? ;-\

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY ALEBO RADŠEJ POD CELÝ MAGAZÍN.
SÚ TAM NAJLEPŠIE TÉMY NA DEBATU. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:05
Re: achjo
co bys čekal, jsem přece "pocitac" ;-)
4. 2. 2010 12:20
Re: achjo
Ale nejaký pošahaný, vias zvládal aj 8-bit... >:D
(bez urážky ;-) )

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ K TESTOM ALEBO CELÉMU MAGAZÍNU.
ĎAKUJEME PEKNE.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 10:21
Jednooký král
Všechno pěkné z konceptu IBZ zmizelo. Že Ibiza kombi dostala hnusný předek z hatchbacku, to nepřekvapí. Škoda je, že sériovka nemá skryté zadní kliky, nemá tak pěkně tvarované páté dveře a nemá fešné (jistě falešné) koncovky výfuku v nárazníku. Více méně z toho vzniklo obyčejné a škaredé auto.
Ale jak je řečeno výš, ostatní kombíky této kategorie jsou takový hnus, že designéři Seatu se ani nemuseli moc snažit, aby udělali "nejhezčí" malý kombík.
Rozbalit vlákno
18
4. 2. 2010 10:24
Re: Jednooký král
Za poslední větu :yes: >:D
Avatar - iudex
4. 2. 2010 10:49
Re: Jednooký král
Ak je teda také jednoduché urobit "najkrajsí" malý kombík, preco to nejde i inde (Skoda, Renault)?

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 10:54
Re: Jednooký král
Tak zrovna Clio bylo jako koncept opravdu pěkné a realisticky pojaté auto [odkaz]
Do série z něj ale zbylo minimum :-(
Avatar - iudex
4. 2. 2010 11:39
Re: Jednooký král
No a aj v tom vidím vydarenost Ibizy kombi: z konceptu do série preslo az na pár detailov (klucky a pod.) vsetko.

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 12:00
Re: Jednooký král
To ano, ale ty detaily, které mně na IBZ zaujaly a dělaly ten koncept líbivým, a u kterých jsem naivně doufal, že vydrží i do série (a Ibiza samotná by se modle nich mohla lehce faceliftovat), tak na ty se jako obvykle vykašlali...
5. 2. 2010 07:01
Re: Jednooký král
U VW Group skutočne naivita... ;-)

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 12:48
Re: Jednooký král
Jestli to nebude tím, že koncept Clia měl jen troje dveří.
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:47
Re: Jednooký král
Spíš to bude tím, že nevypadal jako slepenec...
Ono přidat k tomu konceptu jedny dveře, mírně ho natáhnout o nějakých 10 cm, lehce zvýšit střechu a zrušit panoramatické okno... lišilo by se to jen mírně od série, ale dojem by byl úplně jiný :yes:
Nakonec to, že Renault umí stylový pěkný kombík, dokazuje Mégane Grandtour. Clio je bohužel designový lowend ;-\
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 14:56
Re: Jednooký král
Jenže po všech těch tvých úpravách, co by "stačily" udělat, by to vůbec nevypadlo jak ten koncept a byl by z toho předfaceliftový model. Zkus si to představit, co bys z toho udělal.
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 15:11
Re: Jednooký král
Třeba bych nechal tenký rovný zadní sloupek, homogenní tvar zadních blatníků a optiku zadních světel. Ještě řekni, že tak by se ti to nelíbilo víc :-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 18:30
Re: Jednooký král
Otázkou je, co by ta optika zadních světel udělala s cenou a i ten sloupek. Líbit, nelíbit, v malých autech jde o cenu.
4. 2. 2010 10:50
Re: Jednooký král
Je až nepochopiteľné, prečo tie malé kombíky vlastne sú všetky škaredé. Veď to ide spraviť aj krajšie.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Ronault.
4. 2. 2010 12:49
Re: Jednooký král
Samozřejmě, Ricardo ví jak, jen nám to tají >:-[]

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 13:22
Re: Jednooký král
Bez klik ve sloupcich a dvojiteho vyfuku se obejdu, predek je taky ok, ale ceho je opravdu skoda jsou zadni svetla a prolisy na patych dverich, ktere krasne navazovaly na prolisy na zbytku auta, ted je ten zadek takovy "tupy" a prilis uhlazeny.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:49
Re: Jednooký král
Souhlas :yes: Celé zadní dveře vypadají na konceptu o generaci líp. A ty kliky, to je jen detail, ale posunul by celkový vzhled auta výš
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 15:51
Re: Jednooký král
Něco potřebují nechat na fejslift.

Pokud jde o kliky - mně se nelíbí, když jsou schované do sloupků. Vzhledem k nepřehlédnutelným spárám po dveřích mi tam pak něco chybí, když nejsou vidět, ale to je věc chuti.
4. 2. 2010 13:25
Re: Jednooký král
Bez klik ve sloupcich a dvojiteho vyfuku se obejdu, predek je taky ok, ale ceho je opravdu skoda jsou zadni svetla a prolisy na patych dverich, ktere krasne navazovaly na prolisy na zbytku auta, ted je ten zadek takovy "tupy" a prilis uhlazeny.

[odkaz]

[odkaz]

Ale celkove docela pekne auto, urcite jedno z nejhezcich ve tride. Jeste aby VW Group zacalo do tech malych aut davat rozumnejsi zakladni motory, a budou to skvele kary :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:51
Re: Jednooký král
K tomu dovětku - jo, ve srovnání s P207 SW, Fabii Combi a Cliem Grandtour je to pořád moc povedené auto.
Mimochodem, jsem zvědavý na evetuální kombi od Pola, to by bylo pěkné auto :yes:
Avatar - salamoon
4. 2. 2010 10:21
Prekarosovana Fabia kombi?
uplne rovnaky objem hmoty....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
4. 2. 2010 10:50
Re: Prekarosovana Fabia kombi?
Vlastne je to vsetko iba x-tá variácia na Ford T. >:D

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 11:00
Re: Prekarosovana Fabia kombi?
Akorát tento Seat už nemá řažení pedálem, jako stará dobrá fordka >:D
4. 2. 2010 12:02
Re: Prekarosovana Fabia kombi?
>:D :yes:
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 10:31
starý dobrý seat
Kdysi jsem měl starou Ibizu, vyrobenou ještě pred vstupem VW.. všechno co reprezentovala je pryč, nic nezbylo. Ted už je to jen další nudný kus železa a platsu by VW. :-( 8-s . Ať si VW kazí svojí značku, tohle si Seat nezasloužil :'-(
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 10:55
Re: starý dobrý seat
Před VW? Takže to byl ještě španělský Fiat...? :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:03
Re: starý dobrý seat
ano správně, konečně někdo na této diskusi, kdo rozumí autům :-) chtěl jsem si to jenom ověřit, kolik vás tady je >:D >:D tenkrát to s ibizou totiž taky nestálo za moc ;-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 11:12
Re: starý dobrý seat
Tak ona ta první Ibiza vycházela z Fiatu Ritmo, ale motory už měla "System Porsche". Takovej zvláštní most mezi minulostí a současností >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:20
Re: starý dobrý seat
:yes: na svojí dobu vzniku bylo ale Ritmo velice úspěšné auto.. jinak třeba repro v autě už bylo od VW :), benzínové motory resp. vstřikování Porche, naftové motory Fiat...
4. 2. 2010 11:34
Re: starý dobrý seat
S jednapětkou to i docela lítalo. Nicméně to auto celý hnilo a provedení interiéru bylo velmi špatné.
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:44
Re: starý dobrý seat
jj, to auto hnilo opravdu pořádně, taky vzadu bylo jenom jedno listové pero napříč celou karosérii, už na tehdejší dobu dost archaická záležitost >:D
Avatar - F127
4. 2. 2010 11:45
Re: starý dobrý seat
Opravdu je první Ibiza přebastlené Ritmo? Ritmo dělal SEAT jako model Ronda. Měl jsem za to, že Ibiza I je samostatný typ vyvinutý SEATem.
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 11:58
Re: starý dobrý seat
To ano, ale i Ibiza I z něj konstrukčně vychází (stejně jako Malaga)
4. 2. 2010 12:10
Re: starý dobrý seat
Malaga mi silne pripomínala Regatu. Ale konštrukčne to bolo všetko asi rovnaké.
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 12:24
Re: starý dobrý seat
Však Regata byl sedan od Ritma
4. 2. 2010 12:44
Re: starý dobrý seat
Hej, myslel som si. Bývalý kolega regatu mal, super auto, až na zvuk motora (diesel), to bol teda rachot...

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME KOMPETENTNÝM.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 15:35
Re: starý dobrý seat
Když se řekne Regata, ihned se mi vyjeví omaštěné, rezavé, řvoucí, stříbrné a hranaté auto. Fuj. >:-[]
4. 2. 2010 21:24
Re: starý dobrý seat
To už bol len dobeh, nová bola vskutku pekná a elegantná.
[odkaz]
[odkaz]

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME KOMPETENTNÝM.
:-) :-) :-)
Avatar - ryman
4. 2. 2010 21:46
Re: starý dobrý seat
jo jo regata weekend 1.7D bylo po š105 druhé auto které jsem lital. to jsem ještě neměl papíry. >:D >:-[] ale byla to kára, člověk měl pocit, že se to každou chvílí rozsype na cestě, ale ten motor to byl nezmar, šel i když nechtěl.. >:D :yes:
4. 2. 2010 22:42
Re: starý dobrý seat
Tu tvoji eleganci dělaj ty černobíly fotky. >:-[]
5. 2. 2010 07:04
Re: starý dobrý seat
Tak si nájdi farebnú, aj tak to bude detto...

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME PEKNE.
:-) :-) :-)
Avatar - F127
4. 2. 2010 12:26
Re: starý dobrý seat
Teď jsem narychlo kuk na auta5p a Malaga je jasná přebouchaná Regata. Ale Ibiza I má dost jinou kastli, jiná okna, jiné dveře, jen 1 stěrač...
4. 2. 2010 12:43
Re: starý dobrý seat
Mne Ibiza 1 pripadala byť menšia ako Ritmo, ale neviem, možno je to len optický klam...

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE POD TESTAMI. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 12:55
Re: starý dobrý seat
Fiat tehdy vynikal v "modularitě" předokolkových platforem a Seat zase v neschopnosti vyvinout kompletně vlastní auto, takže tomu bych přikládal vysvětelní všech těch okolnstí...
4. 2. 2010 13:27
Re: starý dobrý seat
Najlepšie Seaty boli Fiaty.

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME.
:-) :-) :-)
Avatar - Ricardo
4. 2. 2010 14:32
Re: starý dobrý seat
To ano, jedna legenda vedle druhé :yes: (myšleno jen v dobrém)
A dneska se to vlastně s modely jako Arosa nebo Exeo zase vrací >:D
4. 2. 2010 10:40
hmm
Je pravda , že oproti Fabii to krása je, ale ináč to teda žiaden zázrak nie je, neurazí, ale ani nenadchne.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 10:46
Re: hmm
auto VW - neurazí ani nenadchne = nuda :no:, co takhle spojit všechny značky koncernu do jednoho znaku a pak to lepit na všechny jejich výtvory >:D ;-)
4. 2. 2010 10:51
Re: hmm
Ty bežíš na Windowse Vista, pravda...? 8-s

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - Blue Sun
4. 2. 2010 11:06
Re: hmm
Co máš proti Vista? Já s tím systémem jsem spokojený.

:-) :-)
PROSÍME O DISKUSE POD TESTY. DĚKUJEME.
:-) :-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 11:19
Re: hmm
skús Win7 a zabudneš že nejaká Vista aj existovala... >:D
Avatar - iudex
4. 2. 2010 11:42
Re: hmm
Ja som pre istotu celú Vistu preskocil (z XP do 7) a mám o traumu menej. >:D

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:47
Re: hmm
šťastný to člověk :-) ale stejně si musíš zvyknout na rozházený a pomíchaný ovládání.. nejhorší je to ale u Vista Office tam sem rezignoval a vrátil jsem se k dvoutisícovkám.
4. 2. 2010 12:08
Re: hmm
Najdokonalejší systém, čo som kedy používal, bol Unix. O takej stabilite a rýchlosti sa žiadnemu Windowsu ani nesnívalo, a o takej otvorenosti systému sa programátorom čo robia pod win sníva každú noc... ;-)
(Sakra, nejak sme od tých áut odbočili).

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - jazva
4. 2. 2010 12:26
Re: hmm
keď som v 96-tom začínal s počítačom, tak som si ešte mohol vybrať pri štarte či chcem Win95, alebo DOS... Jáj to boli časy! (GTI vtedy ešte asi fičal na logaritmickom pravítku >:-[] )
4. 2. 2010 12:49
Re: hmm
Kdeže sú tie časy....
PMD 85-1, PMD 85-2, Sinclair/Didaktik Gama, PP-06, a konečne Pentium-100... :-|

:-) :-) :-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 15:37
Re: hmm
Jak Pentium 100? Ty si asi nepamatuješ Pentium 60 a 66 MHz. To bylo brko. Rok 94 ;-)
5. 2. 2010 07:06
Re: hmm
Vtedy fičal ešte Atari, Commodore a Sinclair, väčie mašiny boli bežnému smrteľníkovi ťažko dostupné. Kámoš dal potom za P100 a 15" monitor spolu asi 75.000,- korún...

:-) :-) :-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA.
:-) :-) :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 12:57
Re: hmm
já když začínal s pocitacem, tak sis ještě mohl vybrat mezi commodore x atari x ibm, tenkrát se rozhodovalo o budoucnosti pocitacu a právě stejným přístupem lidí, kteří dnes kupují VW, se to všechno nasměrovalo tam do těch míst... firmy hrají na základní instinkt lidí, tj. zůstat co nejblíž k průměru a držet se té nejsilnější větve...
Avatar - jazva
4. 2. 2010 13:07
Re: hmm
tak úplný začiatok mám aj ja niekde pri Didaktik Gama, potom Didaktik M, Atari už neviem čo, atď. To som ale nepovažoval za plnohodnotný počítač ako to chápeme teraz.
Inak pamätám si keď spolužiakov otec kúpil domov prvú 386 - začiatok 90-tych rokov za nejakých 100litrov. To bola pecka - celá trieda sa na to chodila pozerať. >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 15:36
Re: hmm
to je fakt, kamarad měl taky 386 a ta měla dokonce i harddisk :-) to bylo něco >:D celých 30 MB :-!
4. 2. 2010 15:40
Re: hmm
Já začínal na 286, měla procesor SLC 25Mhz a disk úžasných 20 MB. >:D
Avatar - jazva
4. 2. 2010 15:51
Re: hmm
jj a veľké diskety, to bola pecka! Ten spolužiak do mechaniky napchal dve tie diskety so slovami, ja som myslel, že to tak má byť. Otec ho skoro zabil! >:-[] Doteraz mám od neho odloženú jednu veľkú disketu s veľkým červeným nápisom MICHELANGELO! >:D
4. 2. 2010 15:55
Re: hmm
>:D :yes: Michelangelo, to byl zákeřňák.
Velkou pětačtvrtku? Nebo tu "gramodesku" osmičku?
Avatar - Blue Sun
4. 2. 2010 20:14
Re: hmm
Tak osmičky znám jen z obrázků. Ovšem takový 20 MB disk o velikosti dnešních notebooků, to je slušná raritka ve sbírkách.
Avatar - jazva
4. 2. 2010 12:22
Re: hmm
ja som to tiež tak riešil. ;-)

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - Blue Sun
4. 2. 2010 10:55
A ne
Stejně divně skopnutý zadek jako Fabia II, i tvarování zadního oblouku a okna je podobné. Rozdíl udělá jen větší šířka ST oproti Fabii, díky ní ten tvar nepůsobí tak nepřirozeně.

:-) :-) :-)
PROSÍME DISKUSE I POD TESTY. DĚKUJEME
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:25
Re: A ne
tohle se jmenuje: ibiznípolofabie, kdo zkusí vymyslet ještě lepší název pro tenhle paskvil? >:D Ještě by na auto.cz mohli udělat srovnávací, super test: POLO vs FABIA vs IBIZA. Nedospal bych zvědavostí kdo vyhraje >:D
Avatar - Ji/Ri
4. 2. 2010 11:27
Bejby Audi
Moc pěkné. Snad bude v tomto duchu i interier, protože ten placatý hnus, co je doteď je opravdu odporný. Možná zase skopnou nějakou Audi i vevnitř....i int z golfu by stál za to. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:35
ibizoidní polo fábie
Tady se píše o kvalitním autě v této kategorii. [odkaz]
V kombíku je to lepší volba než ibiza.
Rozbalit vlákno
5
4. 2. 2010 11:39
Re: ibizoidní polo fábie
>:D No ty jsi fakt vtipálek. V této kategorii jo?
Vždyť ten tvůj odkaz vede na dvouvdéřový kabriolet, co ten má společného s pětidvéřovým kombíkem? >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 11:49
Re: ibizoidní polo fábie
nápověda zní, P207 SW ... >:D
4. 2. 2010 12:28
Re: ibizoidní polo fábie
A proč si nedal odkaz rovnou na něj? >:D
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 12:46
Re: ibizoidní polo fábie
protože je to dnes aktuální článek o 207 tady na auto.cz :-!
4. 2. 2010 13:03
Re: ibizoidní polo fábie
Ale 207 CC není konkurentem Ibizy ST. Je to jiná liga. >:D
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 12:19
ja si ju kúpim...
...skor alebo neskor, nech si vravi kdo chce čo chce :-!
mne sa páči od prvej škice, čo som videl na webe, naviac mám doteraz so seatom dobre skusenosti a 1,2TSI to istí ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
4. 2. 2010 12:52
Re: ja si ju kúpim...
V tej kombinácii chybu neurobís. Chod do toho. :yes:

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
4. 2. 2010 12:56
Re: ja si ju kúpim...
Za tú cenu , ktorú to bude pravdepodobne stáť, to dobrá kúpa teda rozhodne nebude. :-!
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 13:16
Re: ja si ju kúpim...
Kľudne definuj čo je to podľa Teba "dobrá kúpa"?
Myslíš, že presne to isté ako u mňa? :-)
4. 2. 2010 13:33
Re: ja si ju kúpim...
Za vložené peniaze dostať adekvátny produkt a keď za túto sumu môžem mať niečo lepšie , príp. za o dosť menšiu cenu niečo porovnateľne dobré, tak to dobrá kúpa nie je. ;-)
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 13:52
Re: a sme u toho...
...píšeš iba o cene resp. peniazoch už x-tý raz,

nuž a môj názor, že peniaze nie sú všetko ;-) a osobne si rád priplatím za to, že sa na svoje auto rád pozriem (napr. aj za farbu), že mám potešenie z jazdy(podvozok, prevody) ale tiež zvažujem aj rebríček zlodejov resp. top kradnutých aut ;-)

...a vobec, len tak bez urazky nie tebe osobne, ale vsetkým čo tu stale trieskajú len o cene a peniazoch dokolecka dokola...najviac papuluju ti čo ziadne namaju, ale chceli by mat a zavdzaju na cestach so starymi šuknami,
viacej robit a menej blbin tu vypisovat a budu sa môc rozhodovať pri kúpe vozidla viac srdcom ako len penazenkou resp. iba kecami :-!
4. 2. 2010 14:20
Re: a sme u toho...
Nevšimol som si , že by som ja niekde inde písal x-tý raz o peniazoch. Ja nehovorím , že je blbosť si kúpiť auto aj dajme tomu iba pre radosť - na vybláznenie sa cez víkendy , ak človek na to má, prečo nie , ale i obyč. Ibiza sa dá kúpiť aj za 23 tis. Eur, ale dobrá kúpa to jednoducho nie je, lebo aj to tvoje potešnie z jazdy môže byť za tú cenu u iných aut niekde úplne inde.
P.S. Tiež by to chcelo asi viac robiť a menej blbin vypisovať, keď sa srdcom rozhoduješ pre auto , ako je Ibiza nemyslíš ? ;-)
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 17:12
Re: a sme u toho...
...už x-tý raz píšeš o peniazoch aj ked to popieras a dokonca ich už konketizuješ ciframi...ale nedefinuješ čo je to dobrá kúpa striktne podľa Teba!

Osobne chcem mať radosť z kazdej jazdy a nie iba z nejakej sem tam cez vikend, preto auto na dennu potrebu uprednostním. A tiez, ze auto mi má sluzit a nie ja jemu.(5 dni na neho mysliet ako sa cez vikend na nom odveziem )Seat Ibiza mi preto vyhovuje.

Aj potešenie z jazdy aj estetika a samozrejme aj "dobrá kúpa" je osobná záležitosť, do ktorej sa radi navážajú ľudia, ktorí ju sami nešpecifikujú presne.

..."ale dobrá kúpa to jednoducho nie je, lebo aj to tvoje potešnie z jazdy môže byť za tú cenu u iných aut niekde úplne inde."

Ako vieš aké ja potešenie upednostňujem? Nehodnoť a nepodsuvaj niečo o com nevies nic.

PS 1:A opať skryte o peniazoch pises! :-!

Mne uplne stací auto tejto velkostnej aj vykonovej triedy aj ked by som si mohol dovolit väčšie, ale väcsinou jazdim v aute sám a vsetky tie vacsie hebeda so vsetkými vymozenostami(SW) odoberajú radost z jazdy a v zatackách im utekam aj tak, a v ramci rychlostnych predpisov nic viac neteraba. Nie som american, preto ekologickeho hladiska tiez nemam záujem o vozidlo vyrobne ekologicky nákladné, nemám záujem zbytocne zivit velke stado koní pod kapotou ani poistovnu vyskou poistneho. O parkovani v mieste kde sa pohybujem najcastejsie uz hadam ani netreba pisat alebo radsej hladas miesto pre velke hebedo?

Este raz - dobra kupa je taká, kde ostanú dvaja spokojí: predávajúci a kupujuci.
Kazdy iny kto sa vyjadruje k tomu po com mu je h... je je obycajny tlachal, ktorého nazor je pre obidvoch vyssie spomináných uplne irelevantny.

Urcite som si obzrel vsetko co bolo v momentalnom case mojho rozhodovania na trhu, ale rad radom moznosti ubudali az ostala iba jedna - Ibiza. Kupoval som ju srdcom aj hlavou, to bez strachu a kedze som s nou doteraz spokojny a rodina tiez, naozaj nemam co riesit, akurat kufor, kedze rodina si pyta trosku viac priestoru, to je cele a preto viem, ktore auto kupujem nabuduce ;-)

PS 2: Pisal som, ze bez urazky a nie tebe osobne, bola to trosku aj skuska, v ktorej si prepadol.
Ako sa vraví:
"Trafená hus zagága."
Takze, ak tu niekto naozaj smrdi korunou... :-) :-) :-)
4. 2. 2010 17:58
Re: a sme u toho...
Keď bola pre teba Ibiza doteraz ideálne rodinné auto a teraz toto combi je tvoj ideál, tak O.K. , ale tu je asi zbytočné sa ďalej baviť. :-!
P.S A čo sa týka peňazí , tak autá v tejto triede sú mimo mňa , to máš pravdu, toto by bolo tak pre manželku, keby si konečne urobila vodičák.
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 18:09
Re: a sme u toho...
pěkně jsi to napsal, ale kup si radši Clio nebo 207 SW sice si trochu připlatíš, ale budeš mít kvalitní auto, které ti bude děla radost. :yes:
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 13:00
Re: ja si ju kúpim...
když už koncern VW tak už si proboha radši kup tu fabii v kombiku, je to stejný auto a alespoň podpoříš domácí výrobu :-( VW se namastí tak jako tak.
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 13:01
Re: ja si ju kúpim...
Neni to stejný auto ;-) Fabia Combi využívá starší podvozek (PQ24). Tahle Ibiza už stojí na nové PQ25.
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 13:11
Re: ja si ju kúpim...
asi tak ;-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 15:39
Re: ja si ju kúpim...
tyjo tak to sorry to bude asi rozdíl >:D
neregistrovaný "Hooonza"
4. 2. 2010 15:42
Re: ja si ju kúpim...
init 6
;-)
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 13:13
Re: ja si ju kúpim...
čo to je dnes "domáca výroba"? 8-s naviac asi Ti unikla moja slovenčina :-)
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 15:43
Re: ja si ju kúpim...
hele diskutuješ na českým servru, tak si koukej koupit auto vyrobený v čechách, nebo sem budeš mít zákaz :-! >:D (sranda, sorry, nevšimnul sem si tvojí slovenštiny) Kup si Ibizu.
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 17:28
Re: ja si ju kúpim...
...ako Axel Springer ---› auto.cz >:-[] , hlavne nech je toto "echt" česky server :-) ale Ibizou podporím aj čechov - 1,2TSI ;-)
Avatar - bubucci
4. 2. 2010 12:24
serie vs koncept
Koncept vypadal o dost odvážněji a tam byl ten zadek na 1, u serie se museli mírnit. Mám rád pěkně zkosené 5. dveře viz Audi A4, Oct II, Impreza GT, bo z těch useklých viz starší peugeot, passat, golf variant je mi zle. Kdyby do přední masky dali víc z audi a míň z fábie, nebylo by sporu o nejpěknějším malé kombi posledních let.
Rozbalit vlákno
3
4. 2. 2010 12:52
Re: serie vs koncept
Audinu spredu už kopíruje kde-kto...a nevyzerá to lepšie akopôvodný dizajn.

[odkaz]

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ĆLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 14:03
Re: serie vs koncept
to je nová panda nebo co to je? nevidim to z boku, popisek taky nie je:-)
4. 2. 2010 21:17
Re: serie vs koncept
[odkaz]

:-) :-) :-)
Prosíme si diskusie aj pod testami. ĎAKUJEME.
;-) ;-) ;-)
4. 2. 2010 13:45
Opravdu povedeny vuz...
No, pomalu se blizi cas vymenit stavajici koresjky vuz a bohuzel zjistuji, ze si nedokazu vybrat - i kdyz uprimne - FL Ceedu me laka nejvic... jedine co ale s jistotou znam je limit a nutnost kombiku... denne menim nazor, ale mam pocit, ze jestli to bude muset byt "maly vuz" tak asi jistojiste IBIZA ST... z konkurencnich je designove nejkrasnejsi - TO NENI SPORU... a v kombinaci s 1.2TDI, nebo 1.2TSI... no naaaadhera, ted jen pujde o tu cenovku a slovo pritelkyne :-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - chlapecx
4. 2. 2010 14:04
Re: Opravdu povedeny vuz...
pozor, 1.2 TDI je tříválec:-)
4. 2. 2010 14:10
Re: Opravdu povedeny vuz...
Vim, ale zatim jsem na nej cetl chvalu - pry uz se nekona nic hororoveho jako v pripade 1.4TDI... samozrejme se uvidi az v realu, urcite si ta auta projedu... uz se moooc tesim.
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 15:50
Re: Opravdu povedeny vuz...
Hele děláš chybu, dneska jsou už korejci před němcema, ale když jinak nedáš, kup si francouzský auto (308 nebo Megana) a budeš moc spokojenej. Vem přítelkyni at se podívá k němcum do salonu, pak jí ukaž francii a bude rozhodnuto hned - Francie.
4. 2. 2010 21:32
Re: Opravdu povedeny vuz...
A nebo ji vem do bazaru,tam stojí renaultů spousta a za výbornou cenu,protože pokud nejsou renaulty těžce pod cenou jsou to,při známé poruchovosti renaultů,skoro neprodejnejný krámy.Ale jo užívej si ty srandisto,rencky to sou káááry >:D
Ale ne,abych to uvedl na pravou míru,megan a clio od renaultsportu jsou jako jediní od téhle značky skvělí :yes:
4. 2. 2010 22:45
Re: Opravdu povedeny vuz...
Myslím, že by si pěkně rozuměl s Ádou. ;-) >:-[]
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 23:51
Re: Opravdu povedeny vuz...
V tom bazaru bude určitě stát i hromada šrotu z německa, tak si tam může samozřejmě taky porovnat... a koupí si francouze >:D
4. 2. 2010 23:53
Re: Opravdu povedeny vuz...
Problém je jen jeden, že ten německý šrot se tam dlouho neohřeje. >:-[]
4. 2. 2010 13:46
nejkrásnější malé kombi na trhu !!!!
není co dodat - designově povedené auto s nejmodernější technikou vw v menších vozech a ještě za cenu SEATu - jistě bude mít úspěch.
Jen tak dál!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kopamt
4. 2. 2010 13:54
Re: nejkrásnější malé kombi na trhu !!!!
ďalší provokatér? >:D ...ale inak ja s Tebou shúhlasím na 100% :yes:
neregistrovaný "Dr.Melmen"
4. 2. 2010 14:09
Re-
Bože to musím mít...:o)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2010 14:34
Fabia Combi má problém
Vidím to na úspěch Seatu. Jenže koncern to má podle mě velmi špatně nastaveno. Úspěch Škody totiž tak nějak znamenal neůspěch Seatu a teď se bude podle mě úspěch Seatu přetavovat v neúspěch Škody. Když je ti v koncernu takovýto krasavec, kde je místo pro možná dobře zpracovanou, možná praktickou, ale o generaci zpět stojící Fábii? Pro cenovou válku není prostor a již dnes mohu mít Ibizu za cenu Fábie. Krátká Fabie je podle mě vcelku hezká (vím, že zde jsem celkem osamocen...), ale verze kombi krásu opravdu pozepomnělo někde v designovém centru... Takže Seate - gratulace, Škoda - škoda, koncern - podle mě pyrrhovo vítězství :-!
Rozbalit vlákno
1
5. 2. 2010 07:13
Re: Fabia Combi má problém
Ešte nevieš, aká bude cena. Ak ju, podľa zvyklostí, zdvihnú nad úroveň Fabie, na žiadny fenomenálny úspech to nevidím. A zas budú pindy o najneschopnejšej značke v rámci koncernu...

:-) :-) :-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA.
:-) :-) :-)
Ku předu levá
Jak tohle někdo může umět, že co koncernový kus to něco jinýho...Mně se z tý originality točí hlava. >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pocitac
4. 2. 2010 16:44
Re: Ku předu levá
mě taky >:D >:D zázraky na čtyřech kolech to jsou snad >:D Těm ostatním co si koupili auto od VW group bych chtěl jen napsat, že podlehli davu, a koupili si špatné auto "tečka". >:D :-!
Avatar - Johny.Rico
4. 2. 2010 16:00
Moc hezké!
A chci diskuzi pod testy vozů!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - www.skodaoctavia.cz
4. 2. 2010 16:30
V pohodě
Typický kombi zadek. Nenadchne ani neurazí. Tohle je kombík pro rodinu, která na design kašle. Důležitá je cena a praktičnost. :yes:
Rozbalit vlákno
1
5. 2. 2010 09:53
Re: V pohodě
Nesouhlasim... Dokonce si troufam rict, ze v dane tride si clovek vybere mozna podle vzhledu... neb Ibiza je skutecny skvost i kdyz prisla o mnoho efektnich detailu proti IBZ... ;-\
Avatar - pumpkin
4. 2. 2010 16:36
Vario sa vrátilo
V tejto kategórii malých kombíkov pôsobí Ibiza ST asi najhodnotnejšie. Zadné bočné línie pripomínajúce kombíky od Audi určite nezahambia ani ako firemné autá v základnej výbave.
Oproti Fabii combi je to priam elegantné auto. To asi uzná skoro každý. S francúzskou konkurenciou porovnávať nebudem. Tá nepôsobí tak usadlo a orientuje sa skôr na rodinu.
Čo sa týka vyššie spomenutej Ibizy Mk1, tak to bol prvý model s vlastným dizajnom karosérie od Seatu (resp. od Italdesignu).

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
6
4. 2. 2010 21:19
Re: Vario sa vrátilo
Tak tak. :yes: Ale ani Seat sa mi nepáči až tak, aby som bol schopný si ho kúpiť.

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
5. 2. 2010 00:16
Re: Vario sa vrátilo
Koukám že stačí, aby komunita žvanilů mohla zpochybňovat testery z auto.cz a ty se všim souhlasíš.
Avatar - jazva
5. 2. 2010 00:20
Re: Vario sa vrátilo
trochu ho bonznem - je to jeho nápad. Ale v poho, ja to podporím tiež...

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
5. 2. 2010 07:20
Re: Vario sa vrátilo
Ej ty jeden vzťahovačný zlomyseľný negativista. Zo všetkého vytipuješ a vytiahneš na svetlo len to nahoršie. Práve naopak. ide o to, že testy a celkov články v magazíne sú to najzaujímavejšie, čo na tomto serveri je. Prečo by sa nemohlo pokecať aj k nim? Koľkokrát sa už založili vlákna k testom v iných diskusiách, a neboli práve krátke...? Výhrady voči práci a spôsobom redaktorov tu vždy boli aj budú, stačí si prečítať diskusie pod textami o štatistikách alebo Roadlookom - tam zvlášť. U nich to nevadí, a pod testami by to vadilo? Mne to príde príliš egoistické, v tomto prípade podľa mňa tiež platí zákon AKCIA-REAKCIA. Auto.cz vyjde v ústrety ľuďom, a my sa mu za priestor a podporu odmeníme vyššou návštevnosťou. Iba tak a nijak inak je to myslené. Tak sa nehraj na nášho premiéra a vyslov tiež podporu. ;-) >:D

:-) :-) :-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA.
:-) :-) :-)
Avatar - iudex
5. 2. 2010 10:17
Re: Vario sa vrátilo
Aby si Ty nieco neofrflal... Ak más dovody, preco by nemalio byt diskusie pod testami, tak ich uved. Ak nemás, mal by si nás podporit. Ovela skor sa ludia vedia vyjadrit k uz predávaným autám ako k novinkám. Tak preco nie diskusia pod testami?

:-) :-) :-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI.
:-) :-) :-)
Avatar - twistedTSD
6. 2. 2010 14:13
Re: Vario sa vrátilo
Rekni mi aspon jeden duvod, proc bychom nemohli mit moznost diskutovat i pod testy.
4. 2. 2010 21:10
Hřebíček do rakve Fabie Combi
Modernější technika, hezčí design a bohatší výbava ... Fabie Combi bude muset s cenou hodně dolů, zejména na zahraničních trzích.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
4. 2. 2010 21:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
9
4. 2. 2010 22:48
Re: neberu!
Toho jsem si taky všimnul. Roletka je opravdu velmi praktická. Ale tu nemá třeba ani zde vychvalovaný "kvalitní" Peugeot 307. :-)
5. 2. 2010 07:22
Re: neberu!
Plató má tiež niečo do seba. Napríklad poslúži ako odkladacia polička pri ukladaní batožín do kufra, ak tam potrebuješ dostať veľa vecí a nejde to tam proste len tak nahádzať. A ja na ňom vozím napríklad tácku so zákuskami od mamy, v kufri by dopadli zle... >:D

:-) :-) :-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA.
:-) :-) :-)
Avatar - pocitac
5. 2. 2010 08:48
Re: neberu!
ideální využití >:D :yes:
5. 2. 2010 16:52
Re: neberu!
Ale třeba v třistasedmičce to plato je kobercem polepený sololit a po čase se pěkně prohýbá a vypadá to velmi špatně. Nehledě na velmi špatnou manipulaci, kdy se to plato skládá jak harmonika. Takhle si nepředstavuji kvalitní provedení.
Avatar - petrumr
5. 2. 2010 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2010 20:43
Re: neberu!
A čo má posilovač bŕzd spoločné s plató na kufri?

:-) ;-) :-) ;-)
PROSÍME SI DISKUSIU AJ K ČLÁNKOM A TESTOM V MAGAZÍNE. ĎAKUJEME.
:-) ;-) :-) ;-)
Avatar - petrumr
6. 2. 2010 11:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
5. 2. 2010 18:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2010 12:30
Super
Nechci byt falesnym prorokem, ale myslim, ze Fabia Combi, Clio Grandtour maji extremne tezkeho konkurenta... A zejmena Fabii Combi by to mohlo zlomit vaz...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
5. 2. 2010 18:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pjenkava
5. 2. 2010 17:51
Je to tak!
Mám na výběr mezi Fabií a Ibizou. Kdo bere Fabii? Nevkusnej blázen...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
5. 2. 2010 18:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
5. 2. 2010 18:38
nějaký mouchy to má taky, ale cekově tak za 2-
Na první pohled je opravdu pěknej, ale předek trochu divně seřezanej, střecha vzadu moc svažitá dolů,asi nebude mít klasický hagusy,vzadu namá roletu ale nepraktický plato, interiér hlavně tvar palubky pokud nevylepšili taky nic moc a k tomu červený podsvícení ;-\ ,to trojúhelníková okénko taky divný. Celkově je ale určitě tak nějak normálnější než FII. Je ale divný, že už krátkej není na ulicích téměř vůbec vidět, takže mnyslím, že ani nyní to nebude tak horký. Přeci jen nemaj tolik skladovek a cenově tak bude vejš než FII. No a nakonec na 16" ALU vypadá slušně i ta FII kombi, když je tedy v černý metle aby zanikli ty děsný černý sloupky. Ale nikomu to necpu.
:-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
5. 2. 2010 19:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "misiak"
5. 2. 2010 22:18
Re: nějaký mouchy to má taky, ale cekově tak za 2-
>:D >:D jasne...co som mohol od teba cakat, ze? Vsetko co nema na zadku Fabia potopis ;-) :yes:

...pocuj, ta Fabia je tvoje prve auto?
Avatar - petrumr
6. 2. 2010 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
6. 2. 2010 22:59
Suprove jsem se pobavil :-)
Prispevky toho uhroviteho chlapecka s nickem "pocitas" jsou proste neprekonatelne >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] BraVWo! Takoveho komika jsme tu jeste nemeli. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2010 20:23
hmmm...
Nový Seat Ibiza nevypadá špatně. Sám jsem si před nedávnem koupil novou 207 SW a jsem také spokojen. Každý si koupí auto podle svého. Navíc u Peugeota 2O7 SW asi redaktoři neznají parametry, protože má objem zavazadlového prostoru 428 litrů, jak se tu již výše psalo a praktičnost kufru 2O7 SW je určitě mnohem větší než Fábie. Komentovat propagaci Škody Fábie tu nebudu, to hovoří samo o sobě a určitě bych si ji nekoupil.
Rozbalit vlákno
0