Třetí karosářskou variantou modelové řady Ibiza je kombi, které se vyklubalo z konceptu IBZ. Objem zavazadlového prostoru nebyl pro SEAT absolutní prioritou, ale i tak je v nenápadné zádi k dispozici 430 l.
K tomuto musím nadsene povedat: takto si predstavujem ideálne malé kombi. Bez dizajnových ústupkov vydarené predĺzenie karodérie krátkeho modelu, pritom i objem kufra 430l je vzhladom na rozmery a strih karosérie viac ako slusný. Seat vela sluboval uz konceptom kombi a realita vobec nesklamala (ako sa to casto stáva). Toto je cesta pre prezitie Seatu. Za seba dávam :yes::-)
Zaujalo ma porovnanie objemov kufrov kombíkov tejto triedy: od miniatúrnych 331 l Peugeotu po strednotriednych 505 l Fabie. Má to ale niekolko ale...
Doteraz sa v materiáloch Skody udával objem kufra Fabie combi 480l a najnovsie az 505 l. Cím to je? Nie je to náhodou tým, ze uvádzajú najnovsie aj objem miesta pre rezervu ako v prípade tyre-fit sady?
Nominálne vyzerá rozdiel medzi 207 SW a Fabiou Combi priepastný, je to 174 l, teda rozdiel dvoch tried. Je to ale skutocne také horúce? Presvedcme sa sami:
207: [odkaz]
Fabia: [odkaz]
Vyzerá toto na kufor Fabie o vyse 50% vacsí ako 207? Asi nie.
Tým samozrejme nechcem dehonestovat Skodu a obhajovat Peugeot, len poukázat na fakt, ze je potrebné presvedcit sa na vlastné oci a nespoliehat sa len na prospektové údaje.
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. :-):-):-)
Asi tak to s tým kufrom bude. Z obrázku Ibizy sa mi zdá, akoby mala hlbší kufor ako je bežné, že tam vaňa na rezervu snáď ani nie je - tým by sa slušný objem dal vysvetliť, lebo inak je ten kufor dosť krátky.
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME. :-):-):-)
Jojo škoda ma litry natřískaný kdoví z kama ,v tabulce to vypadá pěkně ale ta vysoká nakládací hrana a neprakticky sklápěný sedačky z toho dělají nepoužitelný auto na vetší stěhování viz nový superb a ten schod b kufru
Souhlas, to vyhazování rezervy z kufru a číselné zvětšování je více jak nápadné. Nemluvě o té neskutečně vysoké hraně, která zcela degraduje praktičnost kufru :no:
Zajímavá úvaha, ovšem nechceš tady podle fotky odhadovat, který kufr je větší. To je dost amatérský argument. I kdyby měl kufr Fabie jen 450l, tak na kombík této třídy je to více než dostatečné.
Iste. Chcel som len podotknút, ze kupujúci, cítajúc iba prospekty a údaje na papieri smahom ruky zamietne 207 SW, "ved Fabia má o polovicu vacsí kufor". Taký obrovský rozdiel by vsak mal byt i vidiet. Je? Nie je. Preto som narázal na fakt, ze 1. císla nie sú vsetko a 2. metodika merania objemu u Skody je zjavne odlisná od Peugeotu, 3. niet nad vlastný úsudok vytvorený nazivo.
Ja u Peugeotu 207SW vidim kufr 428litru a ne 331litru, tudiz me tech udajnych 50% objemu a 174litru navic u Fabie, ktere na fotce nejsou videt, jaksi v poctech nesedi.
Velmi pekne male kombi, konecne to neposobi, ze kufor bol nasilu "priklesleny" k malemu autu
Davam :yes::yes::yes: za vyvazeny dizajn, pri terajsej mode vselijakych dizajnerskych experimentov je toto pohladnie pre oci :-)
Kdesi som čítal, že rozdiel v nominálnom objeme kufrov u P-207SW a ostatnými kombíkmi je hlavne v použitej metodike. Peugeot vraj používa inú metodiku (tuším VDA). Rozidiel by mal byť v tom, že kým v Peugeote sa to meria jedným veľkým kusom polystyrénu, ktorý má dokonale kubický tvar (kocka), u ostatných áut (vrátane Fabie) sú to okrem kocky aj maličké kúsočky, ktoré sa pchajú do tých najmenších špár (skrátka akoby ste do kufra naliali vodu).
Neviem, či je to pravda, ale myslím, že istú logiku to má. ;-)
A tá diskusia pod testy by sa fakt zišla :-):-):-)
Metodika VDA pokud vim je pouzita skoro u vsech aut a tvori ji skladani z polystyrenovych kvadru o rozmerech 20x10x5cm. Takze o nejakem liti vody a kousiccich tezko muze byt rec.
Ach jo, jak někdo může jásat na další krabicí od VW... místo aby si každá automobilka šla svojí cestou tak se to všechno bastlí podle jednoho vzoru. Je mi líto Seatu i Škodovky. To je jako jásat nad dalším popelnicí před barákem, ty jsou taky všechny skoro stejný :'-( Navíc německá technika je hoodně nespolehlivá. Nezbývá než si kupovat, kvalitní a pěkná auta z Francie nebo Itálie . :yes:
207 a Clio jsou moc pěkný auta v daném segmentu, určitě lepší než tahle hrůza od VW. Víš, ne každému se v této kategorii aut líbí agresivní rádoby sportovní design. V Čechách si tahle auta kupují rodinky s dětma a ty upřednostní hravý, nápaditý, originální a elegantní design právě toho Clia nebo 207 SW. Ve zbytku Evropy si malé kombíky kupují hlavně ženský na nákupy, jako druhý auto do rodiny a tahle skupina zákazníků jasně volí právě Clio a 207.. takže Peugeot a Renault v této kategorii - jasné jedničky. Ne náhodou jsou to nejprodávanější malá auta v Evropě >:D >:D
Myslím, ze s tými kupujúcimi malých kombíkov si sa velmi netrafil. Z logiky veci vyplýva, ze ako druhé auto, notabene pre zenu do mesta na nákupy nebudem kupovat kombi. Ak uz, tak hatch tejto triedy, jednak z dovodu parkovania a manévrovania v meste a nákupných centrách, jednak druhé auto do mesta neprenása velké náklady (i ked niektoré zenské nákupy dokázu byt riadne velké :-) ).
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. :-):-):-)
Ok, jasně že si radši koupí hatch, ale když už potřebuje více místa, třeba kvůli svozu dětí na kroužky nebo prostě větším nákupům, tak pak si koupí kombíka.. z francie :-)
Němci auta nikdy moc neuměli. Kvalitu prověří vždycky a čas a když se podívám jaký plečky jsou současný golfy II a III, escorty, starý astry a nebo třeba ibizi - by VW, všechno v rozkladu a prolezlý rzí. Na druhou stranu těch 306, xsar, clií, meganů ale i třeba stařičkých P 309 pořád v pěknym stavu a bez koroze. To hovoří za vše - německá technika, jen keci hospodských pepíků a skutečnost je tristní. Ted zrovna známý vyměnil golf III za Peugeot 306 a kouká jakej je to rozdíl. Golf se pořád sypal.
Nechci ti kazit iluze, ale myslím, že na srovnání 306 a Golfu II ti zde asi nikdo neskočí. Je mezi nimi rozdíl 10 let! Tak se nemůžeš divit, že se ti zdá dvojkový golf jako plečka, když je vždy minimálně o deset let starší než pažout 306. ;-) >:D
Známému vyřiď, že když si koupí starýho Golfa v bazáru se stočeným tachometrem, tak se nemůže divit, že ten jeho "padesátitisícovokilometrový" Golf se sype jak suchej písek. >:-[]
306 srovnávám s Golfem III, 309 s Golfem II - po těch letech je vidět nesporná, lepší kvalita Peugeotů. A neomlouvej golfa stočenými tachometry, to mají v čechách všechny auta. 306 je prostě lépe postavený auto, lepší motory, antikorozní ochrana, podvozek ... a tak to bylo a je u Peugeotů pořád.
Jen trošku odbočím, velmi dobře si pamatuji, když syn od mého bývalého kolegy udělal řidičák a dostal jetou R19. Jak on byl nešťastný, když jsem s ním mluvil, jeho slova byla "já jsem tak strašně chtěl Golfa, opravdu moc a dostal jsem tohle 8-s ." Tu R19 doslova nenáviděl. :-)
Tak tomu klukovi bych asi nakopal, může být rád, že mu tatíček vůbec něco koupil.
To, že chce ještě nějaký usmrkanec s čerstvým řidičákem Golfa z něj ještě lepší auto nedělá. Na R19 jsem taky začínal a rozhodně bych nad ní neplakal, bylo to lehké, mělo to 1,7 motor, nemluvě o 1,8 16V verzi, rychlejší než než většina aut kamarádů a mělo to taky velký kufr, kde se šlo příjemně nabalit na chatu nebo na lyže.
Ja tomu po neblahe zkusenosti s R19 rozumim moc dobre. Radeji Trabant, nez rendlik! Ostatne Trabi byl rozhodne spolehlivejsim autem. Sice s mene vykonnym motorem, ale alespon byl stylovy. :-)
Ale ne. To jenom jeden uhrovaty chlapcek, potom, co mu jezisek prinesl novy pocitac, si mysli, ze prekrucovanim obecne znamych faktu se tady dokaze nekomu zavdecit.
>:-[]
Musím uznat, že Ibiza je snad nejhezčí malý kombi. Ale když jsem se podíval na interier, tak jsem se lek... Fabia Kombi neni tak hezká jako Ibiza, ale zas se mi víc líbí její interiér, protože ten Seat je fakt hrůza - ostatně ani Altea se mi uvnitř vůbec nelíbí, a přitom je to z venku hezký auto. Ten interiér je asi i důvod, proč se Seat moc neprodává - takže by to chtělo po exteriéru zapracovat i na interiéru!!!
...estetika je vec názoru, preto je "tu" stále tak "veselo" >:D
...ja napríklad za seba: fabia ci oktavia, zvonka ci zdnuka jedna hrôza resp. celá "usadnutá" škoda, VW s výhradami - ked si do toho clovek usadne ma pocit, ze má sklepnuť podpatky a salutovať, audi nie je tiež "šálka mojej kávy" naviac je to skôr diagnoza ako auto (u 8 z 10 maitelov je to predlžovanie si "sebavedomia" a teda postrach na cestach)
a jediné čo z koncernu naozaj možem exterierovo aj interierovo su seat-y a pod "šatami" nemecká technika so španielskym šarmom :-)
ale mne to pride ako jedno z najskaredsich aut poslednej dekady :-O cele je to akosi nezmyselne dorezane ostrými hranami. ono v podstate ten hatch nevyzera až tak zle, ale ten nudný zadok sa k tomu vobec nehodí :no: tak to vidim ja
jsou to chudáci, stejně jako ve Škodovce, musí se přizpůsobovat diktátu VW a pak to takhle hrozně dopadá :no::no: , jedním slovem PASKVIL. Jak se snaží na ten okoukanej a zastaralej pekáč (rozuměj platformu VW) vymyslet něco, co by se líbilo... je to až k pláči :'-(
Nechceš to taky zkusit u SAABu? Takový odborníky, jako seš ty, tam právě hledaj. Potřebujou zdvojnásobit prodeje a jak tě tak čtu, máš na to patent. >:D
Vodičák som robil na Š 130 GL, prvé auto Š 105 L, potom 110 R, Dacia 1300(to bol cukrík, mal som ju len chvíľu >:D ), Renault 5 1.4 L Turbo, Daewoo Espero. Potom už nastúpili normálne autá... ;-)
on práve vyzeral ako tesne pred rozpadom. Ale iba z vonku! Motor ako hodinky, turbo tiež. Kamarát-automechanik sa v tom vyžíval, keď som mu s tým prišiel do garáže. Ale z vonku to bolo zakvitnuté ako jarná lúka. Ách to boli časy...
Motoricky áno, spomínam si na jedného chlapíka v MB, čo nejako nevedel pochopiť, že sa ho stále držím. Nakoniec mi v meste blikol zo smerovkami... Rád na to auto spomínam. Ale aj na Š 110R - hlavne na to, keď som kúpil na to krídlo ako žehliaciu dosku a svi.ňa jedna, mala opačný sklon a normálne mi zvihlo zadnú kapotu o cca 3cm. Namiesto prítlaku to auto zdvíhalo... >:D
Rko, to je další klenot. Já si chtěl taky koupit nějaké takové autíčko, co bych si vypiplal jen na občasné víkendové jízdy, ale v tý době, někdy kolem roku 95, se už nedaly sehnat v nějakém uspokojivém stavu.
Rka byly všechny zhnilý a vyvařovat celou kastli se mi nechtělo a R5 Turbo bylo jako máku, kdo ji měl vymazlenou, ten si ji držel a kdo ji chtěl prodat, tak to byl zase rozkvetlý šrot. ;-\
Není to zlé, ale málo originální stav, ale co by chtěl člověk za pětatřicet táců. ;-\ A bůhví jak to vypadá pod těma lemama. U těchto aut se bojím, že když člověk sundá plastový lemy, tak už je tam nebude mít zpátky na co přidělat. ;-\
no toto už v pôvodnom stave noc nenájdeš, už to vyskúšalo zopár mladíkov a keď si každý niečo dorobil tak to potom tak vyzerá. Ja by som skúsil skôr P 205 GTI alebo to Turbo, čo je test na hlavnej. Alebo túto ostrejšiu verziu R5 [odkaz]
Tohle jsou ale už legendární malosériové kusy, jejichž cena se rovná novému luxusnímu autu a to já za to (starý auto) nedám. Jsem příliš velký praktik. ;-\
Italská a Francouzská auta jsou naopak docela drahá. Pod cenou se můžou prodávat jenom německé šroty. Co takhle starýho escorta nebo golfa III s prorezlym spodkem jak stará 120 >:D:-! jojo časem se ukáže kvalita a německý auta těchto ročníků reznou a rozpadají se, zatím co Peugeotů a Renaulů tady jezdí hafo a pořád super stav - je vidět, že Frantíci auta prostě umí. :yes::yes:
jojo přesně to mám na mysli, napůl rozpadlýho a prorezlýho golfa III a pěknou Lagunu nebo R19 to už je teda trochu starší dáma, ale často ji vidím v lepším stavu než GIII. To víš, za kvalitu si musíš připlatit.
Tak tohle je šok. Seat stvořil subkompaktního kombiboha. Roky nevěřím, že jde udělat hezké subkompaktní kombi, a ona přijede Ibiza a ti co mají cit pro tvary zjihnou. Tady lze dopsat jen dvě slova - subkompaktní kombidokonalost.
Žádné polokombi/polocoupé, poctivé, krásné malé kombi. Neuvěřitelné.
Vezmu Fabii, bouchnu do ní zleva pak dvakrát zprava, přilepím jiná světla z číny, sloupnu samolepku s okřídleným šípem a nalepím velké chromované S a mám nového BOHA ... auta by VW :no::no:8-s . Tohle se vám opravdu líbí?
Promin, ja uz ten koncern opravdu nemam rad, co vic mozna pro tu jejich konvencionalitu a nudu primo nesnasim, ale tahle ibiza vubec neni prebouchana Fabie, a musi se uznat, ze je to jedno z nejpovedenejsich, jestli minimalne exterierove ne primo ten nejvkusnejsi minikombi na trhu.
Tak ona i Fabia I byla/je proporčně téměř dokonalé subkompaktní kombi, ale tahle Ibiza je možná ještě o fous hezčí a navíc bych řekl, že se povedla víc než krátká verze.
Ano, ano, považuji kombíka za třídní událost roku. Vizuálně zcela přirozený, dokonale zharmonizovaný vůz s přesahem do estetického subkompaktního klenotu.
Ano. Já na to poprvé pohlédl a zůstal jsem doslova štajf. Ať hledám, jak hledám, nenajdu na karoserii problém. Jen ta zpětná zrcátka mě lehce provokují, to jejich dveřní uchycení. Ovšem, ta záď... to je majstrštyk. Přesně to trefil Jossalito, je tam znát ten styl kombíků od AUDI.
Teraz s tebou úplne súhlasím, tento Seat sa konečne podaril!
Mám na teba ale jednu technickú otázku: Nerobíš si tu náhodou z huby/prstov *???
1. Ak dá Peugeot speťáky na dvere, tak je to hnus storočia - na Seate to síce spomenieš, ale všetko je OK.
2. Ak spraví Renault strechu znižujúcu sa smerom k zadnej časti a následne aj piate dvere v ostrom uhle na Megane, tak je to tragédia storočia a nie je možné ho zaradiť medzi kombi - spraví to Seat a je to počin hodný obdivu!
Měl by sis ta vozidal porovnat. U Clia, tam to kosení střechy vnímám esteticky až už jako extrém (obdoba u grantour), Ibiza je úplně jindě, to je koncert harmonie, koncert stylu. Co se týká zrcátek, o nich tu píši, že je vnímám kriticky, ovšem je to vzhledem k dokonalosti karoserie zcela zanedbatelný poznatek. Ibiza kombi, to je doslava třídní klenot.
Svätá pravda. Všetko sú to skrátka a dobre kombíky. Podľa definície istého výnimočného prispevateľa auto.cz sú to všetko 5-dverové kupé, možno na hranici s liftbackom. ;-)
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE AJ POD TESTAMI. ĎAKUJEME. :-):-):-)
otevřel jsme prní odkaz - moc pěknej megan v kombajnu
otevřel jsme druhý odkaz - zase moc pěkný clio
otvřel jsem třetí odkaz a šok - hnusnej VW :no:8-s
Hop, niekomu som brnkol na citlivú strunku. Sarkastické poznámky na cudziu adresu hej, a na vlastnú už neberieš? A to ide iba o Ibizu, čo by si robil pri VW... >:-[]
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
Dobrý postreh. Je tam ostrá hrana, rovnaká kľučka by im ju asi totálne rozbila. Iná kľučka by zase asi kričala voči tej prednej, a bola by drahá, podobne ako kľučka v stĺpiku. Posledná možnosť bola dať ju dolu. Tak či onak, stále zle.
Důvodem bude jednoznačně technologie výroby. Vzhledem k tomu, že se plechy lisují, půjde jen velmi obtížně vyrobit prohlubeň na kliku v místě hrany. To plech svou tažností nezvládne.
Vezmu Fabii, bouchnu do ní zleva pak dvakrát zprava, přilepím jiná světla z číny, sloupnu samolepku s okřídleným šípem a nalepím velké chromované S a mám nového BOHA ... auta by VW :no::no:8-s . Tohle se vám opravdu líbí?
Všechno pěkné z konceptu IBZ zmizelo. Že Ibiza kombi dostala hnusný předek z hatchbacku, to nepřekvapí. Škoda je, že sériovka nemá skryté zadní kliky, nemá tak pěkně tvarované páté dveře a nemá fešné (jistě falešné) koncovky výfuku v nárazníku. Více méně z toho vzniklo obyčejné a škaredé auto.
Ale jak je řečeno výš, ostatní kombíky této kategorie jsou takový hnus, že designéři Seatu se ani nemuseli moc snažit, aby udělali "nejhezčí" malý kombík.
To ano, ale ty detaily, které mně na IBZ zaujaly a dělaly ten koncept líbivým, a u kterých jsem naivně doufal, že vydrží i do série (a Ibiza samotná by se modle nich mohla lehce faceliftovat), tak na ty se jako obvykle vykašlali...
Spíš to bude tím, že nevypadal jako slepenec...
Ono přidat k tomu konceptu jedny dveře, mírně ho natáhnout o nějakých 10 cm, lehce zvýšit střechu a zrušit panoramatické okno... lišilo by se to jen mírně od série, ale dojem by byl úplně jiný :yes:
Nakonec to, že Renault umí stylový pěkný kombík, dokazuje Mégane Grandtour. Clio je bohužel designový lowend ;-\
Jenže po všech těch tvých úpravách, co by "stačily" udělat, by to vůbec nevypadlo jak ten koncept a byl by z toho předfaceliftový model. Zkus si to představit, co bys z toho udělal.
Bez klik ve sloupcich a dvojiteho vyfuku se obejdu, predek je taky ok, ale ceho je opravdu skoda jsou zadni svetla a prolisy na patych dverich, ktere krasne navazovaly na prolisy na zbytku auta, ted je ten zadek takovy "tupy" a prilis uhlazeny.
Pokud jde o kliky - mně se nelíbí, když jsou schované do sloupků. Vzhledem k nepřehlédnutelným spárám po dveřích mi tam pak něco chybí, když nejsou vidět, ale to je věc chuti.
Bez klik ve sloupcich a dvojiteho vyfuku se obejdu, predek je taky ok, ale ceho je opravdu skoda jsou zadni svetla a prolisy na patych dverich, ktere krasne navazovaly na prolisy na zbytku auta, ted je ten zadek takovy "tupy" a prilis uhlazeny.
[odkaz]
[odkaz]
Ale celkove docela pekne auto, urcite jedno z nejhezcich ve tride. Jeste aby VW Group zacalo do tech malych aut davat rozumnejsi zakladni motory, a budou to skvele kary :-)
K tomu dovětku - jo, ve srovnání s P207 SW, Fabii Combi a Cliem Grandtour je to pořád moc povedené auto.
Mimochodem, jsem zvědavý na evetuální kombi od Pola, to by bylo pěkné auto :yes:
Kdysi jsem měl starou Ibizu, vyrobenou ještě pred vstupem VW.. všechno co reprezentovala je pryč, nic nezbylo. Ted už je to jen další nudný kus železa a platsu by VW. :-(8-s . Ať si VW kazí svojí značku, tohle si Seat nezasloužil :'-(
ano správně, konečně někdo na této diskusi, kdo rozumí autům :-) chtěl jsem si to jenom ověřit, kolik vás tady je >:D >:D tenkrát to s ibizou totiž taky nestálo za moc ;-)
:yes: na svojí dobu vzniku bylo ale Ritmo velice úspěšné auto.. jinak třeba repro v autě už bylo od VW :), benzínové motory resp. vstřikování Porche, naftové motory Fiat...
jo jo regata weekend 1.7D bylo po š105 druhé auto které jsem lital. to jsem ještě neměl papíry. >:D >:-[] ale byla to kára, člověk měl pocit, že se to každou chvílí rozsype na cestě, ale ten motor to byl nezmar, šel i když nechtěl.. >:D:yes:
Fiat tehdy vynikal v "modularitě" předokolkových platforem a Seat zase v neschopnosti vyvinout kompletně vlastní auto, takže tomu bych přikládal vysvětelní všech těch okolnstí...
šťastný to člověk :-) ale stejně si musíš zvyknout na rozházený a pomíchaný ovládání.. nejhorší je to ale u Vista Office tam sem rezignoval a vrátil jsem se k dvoutisícovkám.
Najdokonalejší systém, čo som kedy používal, bol Unix. O takej stabilite a rýchlosti sa žiadnemu Windowsu ani nesnívalo, a o takej otvorenosti systému sa programátorom čo robia pod win sníva každú noc... ;-)
(Sakra, nejak sme od tých áut odbočili).
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
keď som v 96-tom začínal s počítačom, tak som si ešte mohol vybrať pri štarte či chcem Win95, alebo DOS... Jáj to boli časy! (GTI vtedy ešte asi fičal na logaritmickom pravítku >:-[] )
Vtedy fičal ešte Atari, Commodore a Sinclair, väčie mašiny boli bežnému smrteľníkovi ťažko dostupné. Kámoš dal potom za P100 a 15" monitor spolu asi 75.000,- korún...
:-):-):-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA. :-):-):-)
já když začínal s pocitacem, tak sis ještě mohl vybrat mezi commodore x atari x ibm, tenkrát se rozhodovalo o budoucnosti pocitacu a právě stejným přístupem lidí, kteří dnes kupují VW, se to všechno nasměrovalo tam do těch míst... firmy hrají na základní instinkt lidí, tj. zůstat co nejblíž k průměru a držet se té nejsilnější větve...
tak úplný začiatok mám aj ja niekde pri Didaktik Gama, potom Didaktik M, Atari už neviem čo, atď. To som ale nepovažoval za plnohodnotný počítač ako to chápeme teraz.
Inak pamätám si keď spolužiakov otec kúpil domov prvú 386 - začiatok 90-tych rokov za nejakých 100litrov. To bola pecka - celá trieda sa na to chodila pozerať. >:D
jj a veľké diskety, to bola pecka! Ten spolužiak do mechaniky napchal dve tie diskety so slovami, ja som myslel, že to tak má byť. Otec ho skoro zabil! >:-[] Doteraz mám od neho odloženú jednu veľkú disketu s veľkým červeným nápisom MICHELANGELO! >:D
Stejně divně skopnutý zadek jako Fabia II, i tvarování zadního oblouku a okna je podobné. Rozdíl udělá jen větší šířka ST oproti Fabii, díky ní ten tvar nepůsobí tak nepřirozeně.
:-):-):-)
PROSÍME DISKUSE I POD TESTY. DĚKUJEME :-):-):-)
tohle se jmenuje: ibiznípolofabie, kdo zkusí vymyslet ještě lepší název pro tenhle paskvil? >:D Ještě by na auto.cz mohli udělat srovnávací, super test: POLO vs FABIA vs IBIZA. Nedospal bych zvědavostí kdo vyhraje >:D
Moc pěkné. Snad bude v tomto duchu i interier, protože ten placatý hnus, co je doteď je opravdu odporný. Možná zase skopnou nějakou Audi i vevnitř....i int z golfu by stál za to. :yes:
>:D No ty jsi fakt vtipálek. V této kategorii jo?
Vždyť ten tvůj odkaz vede na dvouvdéřový kabriolet, co ten má společného s pětidvéřovým kombíkem? >:D
...skor alebo neskor, nech si vravi kdo chce čo chce :-!
mne sa páči od prvej škice, čo som videl na webe, naviac mám doteraz so seatom dobre skusenosti a 1,2TSI to istí ;-)
Za vložené peniaze dostať adekvátny produkt a keď za túto sumu môžem mať niečo lepšie , príp. za o dosť menšiu cenu niečo porovnateľne dobré, tak to dobrá kúpa nie je. ;-)
nuž a môj názor, že peniaze nie sú všetko ;-) a osobne si rád priplatím za to, že sa na svoje auto rád pozriem (napr. aj za farbu), že mám potešenie z jazdy(podvozok, prevody) ale tiež zvažujem aj rebríček zlodejov resp. top kradnutých aut ;-)
...a vobec, len tak bez urazky nie tebe osobne, ale vsetkým čo tu stale trieskajú len o cene a peniazoch dokolecka dokola...najviac papuluju ti čo ziadne namaju, ale chceli by mat a zavdzaju na cestach so starymi šuknami,
viacej robit a menej blbin tu vypisovat a budu sa môc rozhodovať pri kúpe vozidla viac srdcom ako len penazenkou resp. iba kecami :-!
Nevšimol som si , že by som ja niekde inde písal x-tý raz o peniazoch. Ja nehovorím , že je blbosť si kúpiť auto aj dajme tomu iba pre radosť - na vybláznenie sa cez víkendy , ak človek na to má, prečo nie , ale i obyč. Ibiza sa dá kúpiť aj za 23 tis. Eur, ale dobrá kúpa to jednoducho nie je, lebo aj to tvoje potešnie z jazdy môže byť za tú cenu u iných aut niekde úplne inde.
P.S. Tiež by to chcelo asi viac robiť a menej blbin vypisovať, keď sa srdcom rozhoduješ pre auto , ako je Ibiza nemyslíš ? ;-)
...už x-tý raz píšeš o peniazoch aj ked to popieras a dokonca ich už konketizuješ ciframi...ale nedefinuješ čo je to dobrá kúpa striktne podľa Teba!
Osobne chcem mať radosť z kazdej jazdy a nie iba z nejakej sem tam cez vikend, preto auto na dennu potrebu uprednostním. A tiez, ze auto mi má sluzit a nie ja jemu.(5 dni na neho mysliet ako sa cez vikend na nom odveziem )Seat Ibiza mi preto vyhovuje.
Aj potešenie z jazdy aj estetika a samozrejme aj "dobrá kúpa" je osobná záležitosť, do ktorej sa radi navážajú ľudia, ktorí ju sami nešpecifikujú presne.
..."ale dobrá kúpa to jednoducho nie je, lebo aj to tvoje potešnie z jazdy môže byť za tú cenu u iných aut niekde úplne inde."
Ako vieš aké ja potešenie upednostňujem? Nehodnoť a nepodsuvaj niečo o com nevies nic.
PS 1:A opať skryte o peniazoch pises! :-!
Mne uplne stací auto tejto velkostnej aj vykonovej triedy aj ked by som si mohol dovolit väčšie, ale väcsinou jazdim v aute sám a vsetky tie vacsie hebeda so vsetkými vymozenostami(SW) odoberajú radost z jazdy a v zatackách im utekam aj tak, a v ramci rychlostnych predpisov nic viac neteraba. Nie som american, preto ekologickeho hladiska tiez nemam záujem o vozidlo vyrobne ekologicky nákladné, nemám záujem zbytocne zivit velke stado koní pod kapotou ani poistovnu vyskou poistneho. O parkovani v mieste kde sa pohybujem najcastejsie uz hadam ani netreba pisat alebo radsej hladas miesto pre velke hebedo?
Este raz - dobra kupa je taká, kde ostanú dvaja spokojí: predávajúci a kupujuci.
Kazdy iny kto sa vyjadruje k tomu po com mu je h... je je obycajny tlachal, ktorého nazor je pre obidvoch vyssie spomináných uplne irelevantny.
Urcite som si obzrel vsetko co bolo v momentalnom case mojho rozhodovania na trhu, ale rad radom moznosti ubudali az ostala iba jedna - Ibiza. Kupoval som ju srdcom aj hlavou, to bez strachu a kedze som s nou doteraz spokojny a rodina tiez, naozaj nemam co riesit, akurat kufor, kedze rodina si pyta trosku viac priestoru, to je cele a preto viem, ktore auto kupujem nabuduce ;-)
PS 2: Pisal som, ze bez urazky a nie tebe osobne, bola to trosku aj skuska, v ktorej si prepadol.
Ako sa vraví:
"Trafená hus zagága."
Takze, ak tu niekto naozaj smrdi korunou... :-):-):-)
Keď bola pre teba Ibiza doteraz ideálne rodinné auto a teraz toto combi je tvoj ideál, tak O.K. , ale tu je asi zbytočné sa ďalej baviť. :-!
P.S A čo sa týka peňazí , tak autá v tejto triede sú mimo mňa , to máš pravdu, toto by bolo tak pre manželku, keby si konečne urobila vodičák.
hele diskutuješ na českým servru, tak si koukej koupit auto vyrobený v čechách, nebo sem budeš mít zákaz :-! >:D (sranda, sorry, nevšimnul sem si tvojí slovenštiny) Kup si Ibizu.
Koncept vypadal o dost odvážněji a tam byl ten zadek na 1, u serie se museli mírnit. Mám rád pěkně zkosené 5. dveře viz Audi A4, Oct II, Impreza GT, bo z těch useklých viz starší peugeot, passat, golf variant je mi zle. Kdyby do přední masky dali víc z audi a míň z fábie, nebylo by sporu o nejpěknějším malé kombi posledních let.
No, pomalu se blizi cas vymenit stavajici koresjky vuz a bohuzel zjistuji, ze si nedokazu vybrat - i kdyz uprimne - FL Ceedu me laka nejvic... jedine co ale s jistotou znam je limit a nutnost kombiku... denne menim nazor, ale mam pocit, ze jestli to bude muset byt "maly vuz" tak asi jistojiste IBIZA ST... z konkurencnich je designove nejkrasnejsi - TO NENI SPORU... a v kombinaci s 1.2TDI, nebo 1.2TSI... no naaaadhera, ted jen pujde o tu cenovku a slovo pritelkyne :-)
Vim, ale zatim jsem na nej cetl chvalu - pry uz se nekona nic hororoveho jako v pripade 1.4TDI... samozrejme se uvidi az v realu, urcite si ta auta projedu... uz se moooc tesim.
Hele děláš chybu, dneska jsou už korejci před němcema, ale když jinak nedáš, kup si francouzský auto (308 nebo Megana) a budeš moc spokojenej. Vem přítelkyni at se podívá k němcum do salonu, pak jí ukaž francii a bude rozhodnuto hned - Francie.
A nebo ji vem do bazaru,tam stojí renaultů spousta a za výbornou cenu,protože pokud nejsou renaulty těžce pod cenou jsou to,při známé poruchovosti renaultů,skoro neprodejnejný krámy.Ale jo užívej si ty srandisto,rencky to sou káááry >:D
Ale ne,abych to uvedl na pravou míru,megan a clio od renaultsportu jsou jako jediní od téhle značky skvělí :yes:
Vidím to na úspěch Seatu. Jenže koncern to má podle mě velmi špatně nastaveno. Úspěch Škody totiž tak nějak znamenal neůspěch Seatu a teď se bude podle mě úspěch Seatu přetavovat v neúspěch Škody. Když je ti v koncernu takovýto krasavec, kde je místo pro možná dobře zpracovanou, možná praktickou, ale o generaci zpět stojící Fábii? Pro cenovou válku není prostor a již dnes mohu mít Ibizu za cenu Fábie. Krátká Fabie je podle mě vcelku hezká (vím, že zde jsem celkem osamocen...), ale verze kombi krásu opravdu pozepomnělo někde v designovém centru... Takže Seate - gratulace, Škoda - škoda, koncern - podle mě pyrrhovo vítězství :-!
Ešte nevieš, aká bude cena. Ak ju, podľa zvyklostí, zdvihnú nad úroveň Fabie, na žiadny fenomenálny úspech to nevidím. A zas budú pindy o najneschopnejšej značke v rámci koncernu...
:-):-):-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA. :-):-):-)
mě taky >:D >:D zázraky na čtyřech kolech to jsou snad >:D Těm ostatním co si koupili auto od VW group bych chtěl jen napsat, že podlehli davu, a koupili si špatné auto "tečka". >:D:-!
Nesouhlasim... Dokonce si troufam rict, ze v dane tride si clovek vybere mozna podle vzhledu... neb Ibiza je skutecny skvost i kdyz prisla o mnoho efektnich detailu proti IBZ... ;-\
V tejto kategórii malých kombíkov pôsobí Ibiza ST asi najhodnotnejšie. Zadné bočné línie pripomínajúce kombíky od Audi určite nezahambia ani ako firemné autá v základnej výbave.
Oproti Fabii combi je to priam elegantné auto. To asi uzná skoro každý. S francúzskou konkurenciou porovnávať nebudem. Tá nepôsobí tak usadlo a orientuje sa skôr na rodinu.
Čo sa týka vyššie spomenutej Ibizy Mk1, tak to bol prvý model s vlastným dizajnom karosérie od Seatu (resp. od Italdesignu).
:-):-):-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN. :-):-):-)
Ej ty jeden vzťahovačný zlomyseľný negativista. Zo všetkého vytipuješ a vytiahneš na svetlo len to nahoršie. Práve naopak. ide o to, že testy a celkov články v magazíne sú to najzaujímavejšie, čo na tomto serveri je. Prečo by sa nemohlo pokecať aj k nim? Koľkokrát sa už založili vlákna k testom v iných diskusiách, a neboli práve krátke...? Výhrady voči práci a spôsobom redaktorov tu vždy boli aj budú, stačí si prečítať diskusie pod textami o štatistikách alebo Roadlookom - tam zvlášť. U nich to nevadí, a pod testami by to vadilo? Mne to príde príliš egoistické, v tomto prípade podľa mňa tiež platí zákon AKCIA-REAKCIA. Auto.cz vyjde v ústrety ľuďom, a my sa mu za priestor a podporu odmeníme vyššou návštevnosťou. Iba tak a nijak inak je to myslené. Tak sa nehraj na nášho premiéra a vyslov tiež podporu. ;-) >:D
:-):-):-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA. :-):-):-)
Aby si Ty nieco neofrflal... Ak más dovody, preco by nemalio byt diskusie pod testami, tak ich uved. Ak nemás, mal by si nás podporit. Ovela skor sa ludia vedia vyjadrit k uz predávaným autám ako k novinkám. Tak preco nie diskusia pod testami?
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. :-):-):-)
Plató má tiež niečo do seba. Napríklad poslúži ako odkladacia polička pri ukladaní batožín do kufra, ak tam potrebuješ dostať veľa vecí a nejde to tam proste len tak nahádzať. A ja na ňom vozím napríklad tácku so zákuskami od mamy, v kufri by dopadli zle... >:D
:-):-):-)
PROSÍME O ROZŠÍRENIE DISKUSIÍ AJ K TESTOM. SRDEČNÁ VĎAKA. :-):-):-)
Ale třeba v třistasedmičce to plato je kobercem polepený sololit a po čase se pěkně prohýbá a vypadá to velmi špatně. Nehledě na velmi špatnou manipulaci, kdy se to plato skládá jak harmonika. Takhle si nepředstavuji kvalitní provedení.
Nechci byt falesnym prorokem, ale myslim, ze Fabia Combi, Clio Grandtour maji extremne tezkeho konkurenta... A zejmena Fabii Combi by to mohlo zlomit vaz...
Na první pohled je opravdu pěknej, ale předek trochu divně seřezanej, střecha vzadu moc svažitá dolů,asi nebude mít klasický hagusy,vzadu namá roletu ale nepraktický plato, interiér hlavně tvar palubky pokud nevylepšili taky nic moc a k tomu červený podsvícení ;-\ ,to trojúhelníková okénko taky divný. Celkově je ale určitě tak nějak normálnější než FII. Je ale divný, že už krátkej není na ulicích téměř vůbec vidět, takže mnyslím, že ani nyní to nebude tak horký. Přeci jen nemaj tolik skladovek a cenově tak bude vejš než FII. No a nakonec na 16" ALU vypadá slušně i ta FII kombi, když je tedy v černý metle aby zanikli ty děsný černý sloupky. Ale nikomu to necpu. :-)
Prispevky toho uhroviteho chlapecka s nickem "pocitas" jsou proste neprekonatelne >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] BraVWo! Takoveho komika jsme tu jeste nemeli. :yes::yes::yes:
Nový Seat Ibiza nevypadá špatně. Sám jsem si před nedávnem koupil novou 207 SW a jsem také spokojen. Každý si koupí auto podle svého. Navíc u Peugeota 2O7 SW asi redaktoři neznají parametry, protože má objem zavazadlového prostoru 428 litrů, jak se tu již výše psalo a praktičnost kufru 2O7 SW je určitě mnohem větší než Fábie. Komentovat propagaci Škody Fábie tu nebudu, to hovoří samo o sobě a určitě bych si ji nekoupil.