Nevím, kterým Seatem jezdíš, ale je koncernovej bez pardonu. I tebou vychvalovanej Leon bez LED a ještě i prostřední výbavou vypadá naprosto fádně. O interiéru ani nemluvě.
když řídím svoji Ibizu SC a potkám Polo, nechce se mi věřit, že ta krabice je auto stejné kategorie. Doufám, že to Španělé nepokazí, a kdyby snad ano, nechám si tuhle :-)
No je fakt, že to bude těžký. Současná Ibiza je krásná. Doporučil bych jen lehkou evoluci exteriéru. Za to interiér by chtěl vylepšit, ten mi mic přívětivý nepřišel ;-)
Panel je bez diskuze strohý. Neměli bychom jej však vnímat v kontextu toho, nač jsme od Volkswagenu zvyklí. Je tvarově promyšlený, jeho levá strana je natočena k řidiči a neobsahuje zkrátka nic, co by odvádělo pozornost. Snad je to i záměr, důležité je dívat se ven. V autě s takovou karoserií si nedovedu představit palubku řekněme z Pola, nebo Fabie. Líbí se mi harmonie a proporce téhle na první pohled nudné masy plastu. Myslím si, že jde o záměr, ne o odfláknutou práci...
Souhlas, každý schopný designér si je vědom toho, že design exteriéru musí ladit s interiérem vozu. Nějaké roubování alá ty "staré známé tvary koncernových palubovek", to by v Ibize nevypadalo moc dobře.
Tento interiér už nie je aktuálny. Neviem prečo, ale o facelifte interiéru Ibizi, ktorý prebehol asi pred rokom sa takmer nikde nepíše. Dnes sa tento interiér s lesklým rádiom už nerobí, robí sa tento (v základe), ktorý je trošku lepśí, lebo tam nie sú tie hnusné lesklé plochy:
[odkaz]
Kliknite na PDF súbor. Verzia Style je ešte trochu iná kvôli iného ovládaniu klimatizácie.
Ibiza a Polo k sobě mají technicky hodně blízko. Sdílí stejný podvozek, motory a mimo jiné se oba vyrábějí ve Španělsku. Liší se samozřejmě zaměřením, kde Ibiza hraje na výrazně sportovnější a dynamičtější strunu, jak v exteriéru, tak interiéru a nutno říci, že u vztahu vnější design - interiér bylo dosaženo velké harmonie.