Za kódovaným přívlastkem ST hledejte u SEATu slova Sports Tourer. Jak moc je to pojmenování sebevědomé, jsme zjišťovali kde jinde, než ve Španělsku v okolí Barcelony.
Samozrejme že interiér je identický s klasickou Ibizou, pri vyšších výbavách je to znesiteľnejšie. TSI je jasná benzínová voľba, možno ak by časom pridali 1,4 TSI, to by bolo žihadlo! Ja by som bol vysmiaty aj s 1,6TDI, kľudne aj ten slabší 66kW by stačil, 20Nm nieje pri takomto aute tak veľká strata... :-)
Supr kousek s atraktivním designem, vyspělým podvozkem a navíc za více než přijatelnou cenu. Zákazníci (především v Západní Evropě) to jistě oceněj :yes:
Vidím to obdobne. Práve toto vydarené minikombi dáva nádej, ze posledná sanca pre Seat v podobe 5 rocnej "skúsobnej doby" by mohla vyjst. Len aby vo vedení dostali rozum a uvedomili si, ze predaje by silne podporila slabsia verzia TSI-cka.
další motorizace stopro přijdou časem, třeba je v tom zase nějaká koncernová strategie :-) Každopádně pokud bude SEAT stavět v budoucnu takováto líbivá auta a jak jsem vidět podobu budoucího Leonu, tak jistě bude, nemusí se bát o svoji existenci :yes:
tak jsem byl informovan, ze "problem" je v tom, ze ten motor 1,4 16V 63kW se vyrabi ve Spanelsku, tudiz je pro ne dostupnejsi ... a navic Skoda ted nestiha 1,2 TSI vyrabet ...
Asi tak, predek by mohl byt lepsi a z boku takovy koncernovy, nemastny, neslany. nevim co se na tom nekomu libi. Auto tak nejak bez emoci, jasny prvky nemeckeho designu, tudis zadneho, bez napadu. Vzhledove levne auto s odpovidajici cenou. Kia Optima je podle tohohle designova bomba, sama hranka, linka >:D