Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Ibiza s novým turbodieselem 1,6 TDI CR

Do malých vozů značek skupiny Volkswagen se poprvé dostávají vznětové motory se vstřikováním common-rail.
Zpět na článek
28. 4. 2009 11:06
28. 4. 2009 13:26
28. 4. 2009 14:44
neregistrovaný "Hooonza"
Avatar - iudex
28. 4. 2009 11:06
Chvályhodné
Je chvályhodné, ze i v koncerne VW sa do segmentu B konecne dostávajú moderné CR dízle. Chcelo by to len co najskor vybavit ním Fabie a Octavie. Tiez nie som vo vytrzení z verzie 55 kW, co je na 1,6 bieda; ak to má ale nahradit traktoroidný 1,4 R3, stále je to mílový krok vpred.
Rozbalit vlákno
68
28. 4. 2009 13:26
Re: Chvályhodné
Vyjít s 1,6 77kW v době, kdy PSA/ Ford končí se svými spolehlivým 80kW... :no: je vidět, že vývoj trvá hodně dlouho a dohnat ztrátu není v žádném případě jednoduché ani s dostatkem peněz... Ale pro VW aspoň tak.
28. 4. 2009 14:18
Re: Chvályhodné
A? Copak ta 77kW varianta je jediná? Není, bude jich celá řada. Navíc tě nikdo nenutí to kupovat, tak buď rád. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 14:23
Re: Chvályhodné
Já bych dodala: "Vyjít letos s 1.6 55 kW v době, kdy PSA ..." TO mi příjde ... docela ŠOKující (absurdní/NEuvěřitelné) - ale VĚŘÍM, že se časem/nakonec bude i tak prodávat VÍCE, že "o generaci či dvě" NAPŘED vytvořený 1.6 HDi ...
Avatar - KANKUNEN
28. 4. 2009 15:43
Re: Chvályhodné
Šokující je hlavně motor 1,4i a převodovka PSA.
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 16:26
Re: Chvályhodné
Motůrek 1.4 HDi? Ten náhodou ZNÁM - ten není špatný (co jsem v odborné literatuře četla, TAKhle "předimenzovaný" malý motor hned tak NEvidět - i rozvody se mění až po 240.000 km) - hlavně je naprosto POHODOVý - no on už se asi pomalu brzy přestane vyrábět - však má také o "celé" 4 kW menší výkon než ta budoucí 1.6 od vw ;-)
PS: Tak "impreza 2000" za jako "auto snů"? :yes:
... já možná někde mám ještě takové MODRÉ rukavičky ... :-)
28. 4. 2009 16:36
Re: Chvályhodné
Neuvěřitelné, ta 1.4HDi má neuvěřitelně vysoký výkon. Dokonce takový, jako 15 let starý 1.2TDI co byl a A2. >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 16:56
Re: Milý 100oktane!
Ráda "pokecám" s ODBORNÍKEM a ZNALCEM ;-)
Audi A2 se začala prodávat někdy na přelomu tisíciletí - to nám to ale LETí, ono je to již 15 let? :-)
Audi A2 se prodávalo se dvěma malými TŘí-válečky s ne moc vyrovnaným chodem o VÝKONech 45 a 55 kW - možná vám to příjde opravdu "NEUVĚŘITELNÉ", ale tak to JE ;-)
Jinak (VÁM) doporučuji "dosehnat" odbornou literaturu a alespoň NĚCO si o konstrukci těch motorů přečíst - možná VÁM to příjde "NEUVĚŘITELNÉ", ale odborníci mají na konstrukce těchto motorů JINÝ názor (než vy)
Jinak (VÁM) NE-doporučuji si "dosehnat" výsledky německých DLOUHOdobých testů Audi A2 TDi - bylo by to "truchlivé" čtení..
Pěkný den (ale dnes máme, že? :-)
28. 4. 2009 17:19
Re: MiLá KyLiE
No bÝt "VáMi", tAk bYcH V PrVé řAdĚ SeHnAl nĚjAkOu uČeBnIcI ČeŠtInY A PrAvOpIsU. čLoVěK NeMuSí bÝt "OdBoRnÍk" AbY PsAl čItElNě a čEsKy tAk, JaK Se tO SlUšÍ.

MiMoChOdEm "NeUvĚřItElNé," žE PsA Na tEn sAmÝ VýKoN, cO MěLa tA PřEdPoToPnÍ 1.2tDi jIm sTaČí "JeN" 2 dEcI A 33% VáLcŮ NaVíC. >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 17:30
Re: Milý 100oktane!
Je vidět že se "vyznáte" :yes:
Z 9ti let jste "vyrobil" 15náct a STÁLE OPAKUJETE, že 1.2 TDi má/měl "ten SAMÝ výkon"
V obém se MÝLíTE ;-)
Motor 1.2 TDi 45 kW časem "zmizel" - což opravdu NEbyla "náhoda" (ona NEhoda NEbývá "náhoda") a tříválec 1.4 TDi ... opravdu ho chcete CHVÁLIT? :-)
Vy asi NEbudete profesí "motorář", že? ;-)
Nu ZKUSÍM to JEŠTĚ JEDNOU: Dohledejte si v ODBORNÉ literatuře nejprve něco o TŘÍválci a ČTYŘválci a já tedy BLOND(ýna), ale já bych očekávala v tom "lepší/dražším" voze vždy 4válec a snad v nějakém maličkém Kia či tak - TAM ten TŘí-válec - budiž - tam "pasuje"
Já tedy ČESKY "jen-tak-tak", ale VY jak vidím píšete "skvěle", tak ČESKY: "ProfiDIESEL" ...
... příjemné čtení ;-)
28. 4. 2009 17:40
Re: MiLá KyLiE!
ČlOvĚk bY NeJeN Od bLoNdÝnY OčEkÁvAl, Že bUdE PsÁt tAk, JaK Ho vE ŠkOlE UčIlI A NeBuDe pRzNiT JaZyK ČeSkÝ TaKoVýM ZpŮsObEm, Že sE ČlOvĚkU Z ToHo dĚlÁ ZlE...

MiMoChOdEm zAjÍmAvÉ, žE Se hNeD ChYtÁtE RoZdÍlU 9/15 lEt, AlE O ToM VýKoNu - tEdY O ToM, s čÍm jStE TaDy nEjDřÍv vYrUkOvAlA - Už rAdĚjI MlČíTe a sToČíTe tO RaDěJi jInAm (PoČeT VáLcŮ - O ToM AlE NeByLa oD VáS PůVoDnĚ AnI ŘeČ.)

P.S.PoKuD Se mNoU HoDlÁtE DáLe dIsKuToVaT, tAk pIšTe jAkO ČlOvĚk.Ty pAsKvIlY Po vÁs uŽ NeBuDu čÍsT - NeJsEm eNiGmA. :no:
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 17:52
Re: MiLá KyLiE!
potom nechápem, prečo sa tiež uchyluješ k štýlu písania, ktorý je vlastný Kylie...neviem z čoho vychádzaš pri posudzovaní A2, ale to auto ako po stránke motorov, tak i celkovo nezožalo na trhu žiadny úspech, skôr naopak, je to jeden z mála nevydarených projektov z dielní Audi za posledné roky...1,2 a 1,4 TDI sa porovnávať s 1,4 HDi ani nepatrí, za týmto motorom totiž poriadne zaostávali a zaostávajú...osobne som zvedavý, čo prinesie 1,6 TDI a ako sa bude tento motor správať v reálnej prevádzke ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 18:26
Re: Milý 100oktane!
Výkon Audi 1.2 TDi = 45 kW
Výkon Citroën 1.4 HDi = 51 kW
(a za ještě DŮLEŽITĚJŠí považuji "chod/chování" motoru - a tam snad raději NEporovnávejme..
PS: S těmi 15ti lety jste jako PRVNí/NEJDŘÍVe "vyrukoval" přeci VY, nebo? ;-)
Pěkný den :-)
28. 4. 2009 18:30
Re: Milá Kylie
No to je úspěch, po 9ti letech a 2 deci navíc tomu přidat 6kW. >:D No nic, koukejte se radši pilovat psaní. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 18:32
Re: Milá Kylie
Tak po DEVÍTI letech?!?!?!?
Vy v tom máte ale VELKÝ "hokej" .. ;-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 18:35
Re: Milá Kylie
>:D "veľký hokej" si pozrite dnes večer, SVK vs. CAN, predpokladám, že vyfasujeme poltucet :-( no rád bych sa mýlil ;-)
28. 4. 2009 18:40
Re: Milá Kylie
Já tipuju 4:3 pro vás, tak nezklamte. >:D >:-[] :yes:
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 18:46
Re: Milá Kylie
vrelý dík >:D :yes:
inak Kylie vs. 100oktanu tipujem nakoniec na remízu a vieš čo po nej a po predĺžení nasleduje... >:D
28. 4. 2009 18:49
Re: Milá Kylie
>:-[] Já to spíš vidím Kontumačně. Za chvilku se totiž balím a jdu na hokej do hospůdky. :-! >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 18:53
Re: Milá Kylie
takže na prípadné samostatné nájazdy si musím počkať až v tom našom zápase s Kanadou >:-[]
28. 4. 2009 19:10
Re: Milá Kylie
Nevím, jestli by ses tady toho dočkal. Někteří zatím hrají jen na svou bránu a nevidí si ani na konec svého obranného pásma. >:-[]
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:16
Re: Milá Kylie
z môjho ´nezasveteného´ pohľadu mám už pocit, že obaja hráte tak trochu na svoju bránu :-) kašlite na to doťahovanie sa, radšej choďte do hospody spolu na dobré pivko >:D
28. 4. 2009 19:19
Re: Milá Kylie
Tak mi to je jedno, kdo si co myslí že je lepší a "moderní." Důležitější jsou prodeje, jen mě baví když se ti slabší jedinci nedokážou s tím srovnat, odpovíš jim jednou větou a oni pak sepisují slohy, proč nemáš pravdu. ;-) >:-[] No nic, zvedám kotvu a jdu vám fandit. :-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:25
Re: Milá Kylie
niečo na tom je, a ver, že i Kylie to uznáva a nie je padnutá na hlavu...ale tá 1,2 a 1,4 TDI zrovna rekordné čísla v predajoch nerobili, to i 1,2 HTP je už lepšia voľba ako tamtie chrochty...tož dobre dondi, abys mohel zatleskat :-) :-)
28. 4. 2009 18:38
Re: Milá Kylie
Hokej bude v televizi až večer. Vidíte, a to jsem napsal těch 9 let teď úmylsně. Přecijen 15 let, 2 deci a 6kW navíc by už pro PSA vyznělo až příliš trapně, že? >:D (Jen škoda, že jste to nepochopila...)

No nic, doporučuji radši trénovat psaní, pořád se to ještě nedá číst, takže do té doby si pište co chcete... :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 18:41
Re: Milá Kylie
Tak "schválně" říkáte? :-)
PS: To je "k vzteku", že ty příspěvky po vložení odpovědi NEjdou již změnit, co? ;-)
28. 4. 2009 18:44
Re: Milá Kylie
Proč bych něco měnil? Něco vám opět nevyšlo co? >:-[] To vás jistě daleko víc štve, že tu češtinu prostě neumíte...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 19:01
Re: Milá Kylie
Čím dál MÉNĚ o autech, čím dál VÍCE ...? :no:
Nu VY jste napsal ty "nesmysly" o MOTORech a "plaval" jste v letech - a to "machrování" na závěr (asi aby se to ZAKRYLO) - to mne NEbere - to si "hrajte" s kluky v hospodě (říká se tomu "přeměřování penisového pouzdra" - tak si to "užijte")
PS: A nám BLOND(ýnám) přenechte znalosti aut a motorů ..
Pěkný den ;-)
28. 4. 2009 19:07
Re: Milá Kylie
To by to dopadlo, neumí ani psát, natož pochopit psaný text. Kde plavu v letech? Zatím v nich plavete akorát vy. Pozor, v přechodu prý prudce klesá inteligence...

Navíc tu plácáte nesmysly a když vás někdo opraví, tak se akorát ošíváte, že vy jste ta PrAvÁ OdBoRnIcE, která už neví co by, tak se chytá kdečeho, jen aby odbočila od tématu a zakryla tak svoji neznalost...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 19:28
Re: NEmilý 100oktan(e)!
Tak TOTO mne NEbaví - napsal jste (ehm PROKAZATELNĚ) pár "bubostí" o motoru 1.2 TDi ...
... a od té doby na mne leda "útočíte" (to vás tak "vzalo", že jsem si toho "všimla"?). No tak jste se sPLETL o 13 (?) let a poPLETL si výkon - a a co ..

[odkaz]

Na "začátku" to byla jen "malá chy(b)ka - vy než UZNAT "chy(b)ku", raději jste "přitvrdil" a začal "házet" invektivami) ;-\
Vám FAKT "vyhovuje" RADĚJi "takhle" LHÁT a pravdu NEpřiznat? Tak snad POLITIKa - tam to "smysl" má (a váš "styl" tam "zapadá") 8-s
Sbohem (a pozdravujte v PEKLE >:-[] )
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 18:39
Re: Milý 100oktane!
Rozdíl v "datu narození" těch motorů je ... rok? Rok a půl? ;-)
Je OPRAVDU vidět, že se "vyznáte" (poKOLIKÁTE je to dnes? Co NEtrefil jste STODOLU? :-) )
Jen pro "doplnění" - ten 1.4 také existuje v "silnější verzi "16V" a tam má výkon 66 kW/200 Nm (ten se dával ještě do Citroën Xsara - například .. a myslím že i do té C3)
Pěkný den ;-)
28. 4. 2009 18:43
Re: Hloupá(?) Kylie!
No jde vidět, že jste to stále nepochopila, i když se v tom určitě "vyznáte." Napřed kritizujete 55kW verzi 1.6TDI, když bude za pár týdnů i 66, 77 a 92kW verze a pak se při porovnání stařičkého 1.2TDI s 1.4HDI začnete ošívat, že to mělo i silnější verzi. >:-[] :yes: Máte asi velkou špičku nosu, když si na ni ani nevidíte... >:D
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 18:55
Re: NEmilý 100oktan(e)!
Tím že "přitvrdíte" se vaše minulé "poCHYBNÉ" příspěvky NE"vymaží" - věřte mi :-)
Napsal jste celkem DOST NE-smyslů a to asi NE-okecáte ;-)
FAKT - Nový motor 1.6 v roce 2009 by NEměl mít 55 kW; NEměl by mít ani 66 kW; ani verze 77 kW se NEvyrovná MNOHO let starým KONKURENČNíM motorizacím.
Je to pro vás možná ŠOK, ale jihokorejský pár hyundai (i pro model i20) a kia nabízejí "běžně" a právě TEĎ a nyní VYŠŠí výkon, než je BUDOUCí "vrchol" nabídky vw 1.6 TDi (kdyže má "dorazit" ta "špičková" verze 92 kW?)
PS: Co myslíte tím "ošívat"??? Zhruba STEJNĚ staré motory 1.2 TDi a 1.4 HDi jsem "porovnala" a STEJNĚ je porovnali odborníci a výsledek je celkem "jednoznačný"
NE-smysly, či snad VÝ-mysly o stáří a výkonu tu stále dokola psal a píše ...-te JEN vy ;-\
Je mi líto :no:
A já "výmysly", neřkuli LHÁŘe opravdu NE-rada/NE-musím - tak si prosím PŘEČTĚTE co jste NAPSAL - a PAK to můžeme "uzavřít"
Pěkný den ;-)
28. 4. 2009 18:57
Re: NEmilý 100oktan(e)!
A teď prosím ještě jednou a česky. Jinak ty šifry louskat nehodlám... :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 19:02
Re: NEmilý 100oktan(e)!
NEchtělo by to "nový" monitor? Mně se "zobrazují" docela OK ;-)
28. 4. 2009 19:08
Re: NEmilý 100oktan(e)!
Jak říkala maminka Forrestovi: Pro hlupáka každý hloupý. Proto vám to asi příjde ok, ta zprzněná čeština. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 19:18
Re: NEmilý 100oktan(e)!
A jak VÁM "příjdou" ty MOTORové "perly" co jste zde dnes napsal?
PS: Začal jste:
"1.4 HDi má neuvěřitelný výkon, dokonce takový jako 15 let stará audi A2 1.2 TDi"
NE-trefil jste ani ten VÝKON, ani ty ROKY ..
Nu - MNĚ zas "vadí" ty VAŠE "zprněné/NEsmylné" výroky o MOTORech ;-)
28. 4. 2009 19:23
Re: NEmilý 100oktan(e)!
V čem jsou "zprzněné?" Kdyby měl jeden motor 50kW a druhý 50,1kW, tak se dokážete hádat, že stejný výkon nemají. >:-[] Přečtě si ten můj púříspěvek ještě jednou, celý a hlavně p.o.m.a.l.u. Třeba vám to konečně dojde (a pokud ne, tak to není chyba České pošty.) Myslím že si vezmete že ta HDI má o 2 deci víc, aby měla o 6kW navrch, tak stejné jsou. I když vlastně ne. Ta HDI má menší litrový výkon. >:-[] No nic, můžete si tady vést dál monology. Já jdu fandit našim slovenským bratrům. ;-) :-!
Avatar - Dinar
28. 4. 2009 15:53
Re: NEmilý 100oktan(e)!
Než začneš ŠOkovaně padat na záda, přečti si článek, ušetříš si spoustu slin na bradě. Já v tom článku čtu, že ibiza dostane 1,6 tdi s 66kW, tedy naprosto obvyklý výkon podobného motoru v autě daného segmentu. Peugeot v 207 nabízí 1,6 HDI o stejném výkonu a 1,4 HDI s 51kW. O ibize se v článku také říká, že bude i verze s 55kW tedy opět naprosto korespondující výkon s konkurencí, motor naladěný tak, aby nahradil 1,4tdi. Co je na tom absurdního, těžko říct, řekl bych, že problém je spíše ve tvé ne/schopnosti rozumět psanému textu.
Hezký citroden! ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 16:41
Re: Milý Dinar(e)!
DĚKUJi (opět) za "citroënden" ;-)
Tedy ale "slintat" a přitom být "padlá" na záda - no NEvím/NEvím 8-s
Tak já VÁM to "ušetřím" a to na co jsem UPOZORNILA je FAKT, že vw s touto motorizací přichází POSLEDNí a přitom VÝKONem (ledva) konkuruje právě JEN těm starým "dobíhajícím" pohonným jednotkám. Když se podíváte na to co nabízí a připravuje KONKURENCE ..
Tak NEvím je-li ve vašich očích takový Hyundai i20 "obvyklý", ale jeho 1.6CRDi má 94 kw - dle MÉHOU "rozoumku" je vozítko Hyundai i20 PŘíMÝM SOUPEŘem třeba té Ibizy či vw Polo, nebo?
Soupeřem by trochu mohla být i Kia Soul - u té je stejně jako u Hyundai 1.6 CRDi jako OFICiální příplatkové příslušenství tzv. Racingbox zvyšující výkon na 108 kW.
Další generaci svých malých HDi motorů připravuje PSA a o něco DÁL než NOVINKA od vw jsou i malé motory Fiat (śtejně jako ty od PSA je najdete v MNOHA značkách) ...
...prostě jsem JEN upozornila, že vw přichází POSLEDNí a "jen-tak-tak" se vyrovná obdobným "dobíhajícím" motorizacím konkurence ...
TAk snad jste POROZUMĚL PSANÉMU TEXTU - (neb JÁ na to mám z pohledu své VLASové pokrývky "nárok" - vy NE!) ;-)
Pěkný den :-)
28. 4. 2009 18:34
Re: Milý Dinar(e)!
Korejci až tak přímým konkurentem Němců nejsou. ;-)
Avatar - Katikakus
28. 4. 2009 18:45
Re: Milý Dinar(e)!
Opravdu? A kdo je teda ten primy konkurent? Kdyz ctu clanky tady na auto.cz, tak nemam pocit, ze bys mel pravdu.
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 18:51
Re: Milý Dinar(e)!
on to myslel v hokeji ;-)
28. 4. 2009 18:53
Re: Milý Dinar(e)!
Hm hm, koukám na soupisku, Němci jsou, pak dva týmy Maďarů, Češi, nějací Skandinávci ale žádný Korejce nevidím. >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:02
Re: Milý Dinar(e)!
tie dva tímy Maďarov si si mohol odpustiť 8-s
však oni sa v Žiline a v Nošoviciach ten hokej hrať naučia...ich tempom to vidím do 25 rokov na medailu z áčka... >:D
28. 4. 2009 19:07
Re: Milý Dinar(e)!
:yes: >:D
Chlapci jsou učenliví.
28. 4. 2009 18:51
Re: Milý Dinar(e)!
Tak se zkus na to podívat trošku s nadhledem. Korejci povětšinou bojují s Francouzema a Italama. Tam bych to viděl na přímou konkurenci. ;-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:03
Re: Milý Dinar(e)!
priama, nepriama, každopádne sú konkurenciou i pre Nemcov, tak tu ´deckám´ nepleť hlavy...
28. 4. 2009 19:08
Re: Milý Dinar(e)!
Oni si stejně vyberou to, co se jim bude víc líbit. ;-)
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:11
Re: Milý Dinar(e)!
:yes:
ale čo ak ich zasiahne ´neviditeľná ruka trhu´, na ktorú si sa pred chvíľou zahral?? >:D
28. 4. 2009 19:18
Re: Milý Dinar(e)!
Je nutné jim podprahové vnímání trošku poupravit >:D

Až budou z autosalonu odjíždět v němcovi a nějak si nebudou umět vysvětlit proč. Možná si vzpomenou. >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:30
Re: Milý Dinar(e)!
>:D chlape, vie byť s Tebou i sranda, jak tak čítam...ale pôjdem aj ja už...idem nahodiť potrebnú výstroj na Kanadu...Nemcov zatím nemáme v skupine...tož zdar hňupe >:D ;-)
28. 4. 2009 19:33
Re: Milý Dinar(e)!
No já taky zasednu k TV a trošku zafandím. Hádej komu? >:D
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 19:36
Re: Milý Dinar(e)!
Ty len Nemcom... >:D a keďže VW má nejakú tú výrobňu i v DNV (BA), tak bys mohol teda... radšej tej Kanade >:-[]
Avatar - Dinar
29. 4. 2009 07:42
Re: Milý Dinar(e)!
Jasně, teď 94 pak 108kW a příští generace subkompaktů pojedou standardně na dýzlech o dvě stě koních. Ten tvůj "rozoumek" je opravdu krátký na pochopení toho, jak to ve světě aut funguje. Možná je pro tebe stejně jako pro některé místní závodníky s holým zadkem úžasným trhákem i20 s 94kW motorem, ale pořád to nic nemění na faktu, že nechápeš psaný text. Článek je o 1,6 Tdi v ibize ve variantách 55 a 66 kW, jež mají být náhradou za 1,4tdi, resp. slabší variantu 1,9tdi. Výkony 55 a 66 jsou varianty, které ve svých dýzlových motorizacích nabízí v subkompaktech prakticky každý výrobce, argumentovala jsi PSA, dal jsem ti tedy příklad Peugeotu, teď jsi rychle hledala, kdo nabízí z malého dýzlu nejvyšší výkon, tak tu máme Hyundai (průhlednost tvého uvažování je fakt legrační, vede mě k úvaze, že největším přeměřovačem penisů na auto.cz je právě osoba, která ho nemá :-) :no: ) no, jenže i ten zmíněný Hyundai nabízí dýzlové varianty o 55 a 66kw. Tak snad bude mít tvůj rozoumek dneska lepší den a dokáže konečně podstatu informace z článku pobrat.
Ono tam taky nikde není napsáno, že ibiza nedostane žádnou silnější variantu toho motoru, resp. že žádná silnější dýzlová motorizace nebude. U VW, které začalo první strkat do aut této kategorie silné dýzly je podobná obava spíš úsměvná. Ono totiž, pokud by ti nešlo jen o kritizování za každou cenu, tím myslím tu poslintanou bradu pokaždé, když uvidíš písmena VW, byl bych ochoten uvěřit dokonce i tobě, že je ti celkem jasné, že motorizace typu 1,6tdi je schopna dle naladění software obsáhnout výkonové varianty od té minimalistické 55 až po třeba 100kW. Ale je mi jasné, že ses tu prostě jen potřebovala jako vždy proTIfauvéééévYblábolit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2009 11:18
Re: NE moc milý Dinar(e)!
MOžná by to chtělo NEJDŘÍVE si něco přečíst a až PAK se zde "rozepisovat" - doporučila bych vám (v češtině) ProfiDIESEL. Můj názor se - spíše -"shoduje" s jejich (váš - spíše - s MARKETINGem vw :-) - řekla bych).
A abych vás "poškádlila" (když vy na mne že "protivwBLÁBOLím) - ten 2.0 T(F)Si - to je ale HODNĚ povedený motor! Možná ve svém objemu ten NEJ-lepší na světě! V 1.6 diesel je to možná trochu "naopak", ale tak to BÝVÁ = rozdělovat na "dobré/špatné" dle ZNÁČKU na kapotě či plastovém krytu motoru - to může jen ... Dinár?
NEjsem odbornice na kurzy, ale DINAR jednu dobu HODNĚ "devalvoval", ne? NEjste vy zrovna v TOMTO "období"?
Pěkný den :-)
Avatar - WinDiesel
28. 4. 2009 17:41
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Kylie, tady je třeba asi říci, že se souběžně začínají vyrábět všechny 3 varianty motoru 1,6 TDi, 55 kW (dostane nové Polo) 66 kW (dostane Ibiza) a 77 kW (dostane Golf Octavia a další). Je to pozdě ale určitě to není málo a chystá se 92 kW - to také není málo, nový 1,6 dCi od Renaultu bude mít 96 kW ale až za 2 roky...
Co se týče 55 kW - to je pouze "temporary solution", páč brzy (na podzim) přijde nový 3 válec s 55 kW (1,2 TDi) a 55 kW zůstane sloužit jen v užitkáčích...
Tolik pro přesnost.
Avatar - Plautus
28. 4. 2009 17:56
Re: NE moc milý Dinar(e)!
:yes:
som zvedavý na skúsenosti z prevádzky, 1,9 TDI, ale tiež 2,0 TDI mali/majú až príliš radi olej... ;-\
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 19:58
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Milý WinDiesel(e) - já (náhodou) vím ;-)
PS: Ale i tak u LETOS nového motoru mi ty verze 55 a 66 přišly ... konkurence je vpodstatě již zase "dál" ...
PPS: A i ta "vrcholná" verze 92 kW (to je již ZCELA "ok") je, tedy BUDE "slabší", než to co si DNES mohu koupit v kia či hyundai (třeba i20) - TAK jsem to "myslela"
Pěkný den ;-)
Avatar - Jetty
28. 4. 2009 21:59
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Nevím jestli se dájí nazvat papírové 2kW dál. Myslím, že důležitější je celkový průběh výkonové křivky a s tím spojená razance zátahu. Není 100kW jako 100kW, aneb když dva dělají totéž, nikdy to není totéž. A navíc co takový kroutící moment - u dieslu (ale i benzínu) si myslím dost podstatná věc. Spíš bych počkal na srovnávací test... Ale v téhle debatě šlo stejně o něco jiného...
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 22:07
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Když on ten HYUNDAi (a Kia) mají v nabídce "balíček" s názvem RACINGBOX a ten výkon zvedne na (docela NEuvěřitelných) 108 kW (a motor je přitom profíky docela CHVÁLEN - NEjde o nějaké "vytunění" na MAXimum "za každou cenu")
Jinak SAMOZŘEJMĚ než teoretické "číslíčko" výkonu či toč. momentu jsou jejich křivky, resp. REÁLNé "chování" motoru.
Já si JEN "dloubla" do toho "zpoždění" oproti konkurenci ..
Pěkný den ;-)
Avatar - Dinar
29. 4. 2009 07:53
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Víš leda kulový, jen se pokoušíš z jednoho blábolu dostat jiným blábolem. Jistě, konkurence je "dál", napříště už budou všechny dýzlové motorizace subkompaktů začínat na min. 90kW. Proboha, běž radši zas obšívat volanty do Bristolu, věřím, že tam ses našla. :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 4. 2009 10:21
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Vy jste se ale HODNĚ špatně vyspinkal (nebo maminka NEdala kapesné?)
Neb jste NEpochopil MERITUM věci, zkusím to ještě jednou a hodně p-o-m-a-l-u a p-o-l-o-p-a-t-i-c-k-y (snad se "chytnete"/tempo "udržíte" - a ne jako vw s 1.6 TDi - to byste byl POSLEDNí) ;-)
PODSTATOU je, že vw přichází s naftovým motorem 1.6 jako POSLEDNí
PODSTATOU je, že byť o MNOHO LET za ostatními, tak VÝKONově SLABŠí, než "ti druzí"
PODSTATOU je, že vw (konečně dorazivším motorem 1.6 TDi) současně "supluje" další MENŠí motorizaci (a PROTO se jako NOVINKA v roce 2009 objevuje i trochu "legrační" hodnota 55 kW u tak velkého objemu)
Již CHÁPETE o co celou diskuzi jde?
PS: Můj "rozoumek" ve světě auto pracoval - co ten váš? ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
28. 4. 2009 14:44
Re: NE moc milý Dinar(e)!
No a? Odkdy je vysoký měrný výkon podmínkou, aby motor dostal nálepku "dobrý"?
28. 4. 2009 16:00
Re: NE moc milý Dinar(e)!
Zde na auto.cz jde o axiom. ;-) :-!
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 17:04
Re: Tedy jossalito ...
... vám to "finanční zabezpečení" SVĚDČí a "prospívá" :yes: :-)
PS: A jak si AXIOMATICKY na auto.cz stojí například takový výkon 525 "PeSů" (z 6.2 litříku?) ;-)
Pěkný den :-)
28. 4. 2009 18:32
Re: Tedy jossalito ...
No S od AMG je zde modla. O výkon jako takový, až tak nejde. ;-)
Avatar - Hammunasakra
28. 4. 2009 19:54
Re: Tedy jossalito ...
eSss je na mne "moc" - já v tomto případě raději SL (no možná CL) :-)
Avatar - Jetty
28. 4. 2009 22:29
Tedy jossalito ...
Chip je dnes docela normální věc. Myslím, že hyundai a kia přichází s těmito balíčky právě díky tomu, že se na tuto značku nespecializuje žádná tuningová firma. Mercedes má AMG, Audi MTM, Škoda Cimbu,atd. atd.
Právě to dloubání jsem ale pochopil :-)
Hezký den.
Rozbalit vlákno
0