Diskuse

Ostrý hot hatch ještě ostřejší! Přivítejte Seat Leon Cupra R

4.9.2017

Naznačovaná vrcholná verze Seatu Leon Cupra je realitou. Dostala ještě silnější benzinový dvoulitr a vznikne jen v limitovaném počtu exemplářů.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 04.09.  12:57

    Zjednali nápravu alespoň zde?!

    Doufejme, že alespoň tato verze dostane poctivou mechanickou parkovací brzdu, jinak se ani nemuseli namáhat!!! :-O :-O :-O
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 04.09.  13:14

      « Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

      uz zase? :-) .. ale chapem... mna by sa v takomto aute tiez viac pozdavala klasicka mechanicka rucna brzda
      • 00 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 04.09.  13:25

        « Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

        A nejen tobě, ale naprosté většině petroloheadů, co si takové auto kupují. Ale to by napřed v marketingu Seatu nesměli sedět naprostí ignoranti a břídilové! 8-s :no:
    • 00 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 04.09.  13:28

      « Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

      No s elektronickou by to trošku pohřbili, ale líbí se mi, že to má jen 6 stupňovej automat. ;-) Výkony jsou fakt slušný. Zajímalo by mě jestli se někdo zamýšlel taky třeba nad vyvážením auta místo zbytečností typu velikost ovládacího infotainmentu, připojitelnost jabka a další u HH zbytečný nesmysly.
      • 02 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 04.09.  13:45

        « Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

        Jak si na takovou blbost přišel? Ve zprávě jasně píšou, že nová Cupra R bude k mání jak s manuálem, tak i s automatem, dle objednávky zákazníka! A už vůbec nechápu, proč by podle tebe bylo dobře, kdyby v tom byl jen automat?!!! To by naopak byla naprostá katastrofa, kterou by to auto pohřbili!!!! 8-s 8-s 8-s
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 04.09.  14:05

          « Re: Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

          Ty máš v té hlavě fakt jen manuál a klasickou ručku. Zřejmě to bylo myšleno tak, že ten automat (dsg) má jen 6 st., nikoli, že to má pouze automat.
          Ovšem pokud srovnám 6st. dsg třeba v GR před faceliftem a 7st. dsg v GR po faceliftu, tak to 7st. rozhodně horší není, spíš naopak, takže souhlasit s tím nemůžu.
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 05.09.  12:34

          « Re: Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

          ne ne to jen patřilo k tomu 6 stupňovýmu. Ne k automatu. 7 stupnů je moc. Auto pořád řadí kvalty jsou krátky a to není vůbec žádoucí. Já bych si samozřejmě vybral manuál, ale dát místo 7 kvaltu 6 kvalt je dobrej krok. Tak jsem to myslel.
      • 20 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 04.09.  14:02

        « Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

        To "jen" v te tve prvni vete se vaze k cislovce "6" nebo k slovu "automat"? At tak ci onak, proc?
      • 00 Reagovat !

        foto -MT-

        _MT_ 04.09.  15:19

        « Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

        Šest stupňů by znamenalo starou převodovku, která původně nebyla na takhle silné motory stavěná. Sice osvědčená, ale nevím, jestli bych zrovna jásal.
        • 00 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 05.09.  12:35

          « Re: Re: Re: Zjednali nápravu alespoň zde?!

          No jestli nebyla původně na tak silné motory stavěná, tak to zřejmě nebude ta původní stará převodovka ne?
  • 01 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 04.09.  13:13

    Ostry a este ostrejsi

    Je to auto len na demonstraciu moznosti automobilky. Nikto si to nekupi a na cestach je toho ako riedenie homeopatik. :-!
    • 01 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 04.09.  13:17

      « Re: Ostry a este ostrejsi

      asi uz nikoho vobec neprekvapi ked casom bude aj cupra RS ... napodobnia audi... a potom to vidim na nejake RS ultraturbo.. a potom RS ultraturbo specialized... a tak dalej... mat len jeden silny model dnes uz proste nestaci... biznis je biznis

      podobne aj octavii uz dnes tiez jedna benzinova RSka nestaci...
  • 00 Reagovat !

    foto Bubaq

    Bubaq 04.09.  13:15

    Dotaz!

    Dobrý den, pane Bureši. Prosím mohl byste přes PR oddělení importéra zjistit, jaké jsou absolutní a relativní (%) prodeje těchto "ostrých" sportovních verzí ve Španělsku, v Německu a u nás?! Zajímá mě, jak je obchodně úspěšná strategie nabídky stále více výkonných verzí. Protože se pohybuji na silnicích prakticky denně, mám pocit, že v Německu ale i v Česku těchto ostrých verzí vskutku příliš nejezdí! Pak by mě zajímalo, proč Seat stále více "komunikuje" extrémně výkonné verze, když tak tvrdé podvozky příliš mnoho zákazníků neosloví!
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.09.  13:18

      « Re: Dotaz!

      No vidíš, a podľa mojich pozorovaní na cestách je Cupra asi najfrekventovanejší hotheč, nasledovaný Meganom RS (Otaviu RS ako hotheč nepočítam).
      Každopádne táto info by ma zaujímala (aj keď pochybujem, že toto importér samostatne sleduje).
      • 00 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 04.09.  14:04

        « Re: Re: Dotaz!

        Jeden o voze, druhy o koze. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 04.09.  18:59

        « Re: Dotaz!

        ne jen cesty ale i na okruzích vidíš nejvíce megany RS a hend za nimi leony cupra :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto cupra

      cupra 04.09.  15:32

      « Re: Dotaz!

      Také by mne to zajímalo, odhaduji, že to bude max 150 ks cupry ročně, jestli vůbec. Cupry ve 4x4 bude mnohem méně, jednak je dražší a jednak se Seatu Leon 4x4 registrovalo za měsíce 1 až 6. 2017 jen 45 ks - v tom jsou samozřejmě cupry, x-perience a ostatní verze leonu 4x4, takže těchto cuper 4x4 bude jako šafránu.

      [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto iudex

    iudex 04.09.  13:15

    Sklamanie

    Tak toto je pre mňa trochu sklamaním. V situácii, keď výkon Cupry sa v rámci jednej generácia zvýšil o 20 koní (10 koní v rámci faceliftu a ešte predtým rovnakých 10 koní naviac len tak), potom mi príde topmodel s označením Cupra R, ktorý má iba o zanedbateľných 10 koní naviac proti klasickej Cupre, ako nedostatočný upgrade, nehodný označenia R. Len pre porovnanie minulá Cupra mala 240 koní a Cupra R mala 265k (a verzia R300 rovných 300k). A to ani nehovorím o verzii s DSG, ktorá má o 10 koní menej, ergo tých istých 300k, ako základná Cupra. WTF?
    Rovnako ten zlato-medený look je na hranici vkusu (snáď to bude len za príplatok a nie v sérii).
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 04.09.  13:18

      « Re: Sklamanie

      Přesně tak, 10k je pod rozlišovací schopností a těžko říct, jestli bys vůbec byl schopen na brzdě nějaký statisticky významný rozdíl naměřit. Takže to vypadá spíš jako taková zvláštní edice pro oživení zájmu.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 04.09.  13:25

        « Re: Re: Sklamanie

        Jj, 10 koní sú navýšenie výkonu o 3%, čo je na úrovni odchýlky merania (ostatne už pôvodné Cupry 280 mali na brzde často 300k).
        Ako píšeš, je to taký refresh, nech sa znova Cupra dostane na oči.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 04.09.  13:39

          « Re: Re: Re: Sklamanie

          Chybí info o ceně a o dostupnosti kar. variant (jen 5dv. hb?).
          Výkon je zcela dostatečný, spíš by mě zajímalo, jestli bude podvozek na podobné úrovni, jako u GGTI CSS, pak by to bylo určitě zajímavé.
    • 00 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 04.09.  13:23

      « Re: Sklamanie

      Naprosto souhlasím. Kdyby raději místo nepatrně přiostřené verze dopřáli všem majitelům Lena (nebo alespoň verze Cupra) možnost volby pořádné mechanické ručky, bylo by to pro ně tisíckrát přínosnější!!! 8-s 8-s 8-s
      • 21 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 04.09.  13:31

        « Re: Re: Sklamanie

        mám klasickú park. brzdu,ale nespomínam si kedy som ju naposledy použil za jazdy,či pri blbnutí.
        Pri parkovaní je mi to fuk či zatiahnem kutáč alebo tlačítko.
        • 11 Reagovat !

          foto ryccardo

          ryccardo 04.09.  13:34

          « Re: Re: Re: Sklamanie

          Zjevně s autem málo blbneš. Já ji mám každý jaro vytahanou až k uchu >:D a vlastně i na mokru jsem s tím přes léto párkrát šteloval auto do zatáčky. Neber to nijak špatně, ale nesnaž se prosím tě komentovat záležitosti, do kterých nevidíš ;-)
          • 30 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 04.09.  13:47

            « Re: Re: Re: Re: Sklamanie

            mám rwd,tak si moc nepotrebujem pomáhať ručkou >:D
            • 00 Reagovat !

              foto ryccardo

              ryccardo 05.09.  12:30

              « Re: Re: Re: Re: Sklamanie

              Vidíš to mě vůbec nenapadlo. Pak je mi to ovšem jasný. Sorry. ;-)
          • 10 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 04.09.  13:59

            « Re: Re: Re: Re: Sklamanie

            Kup si auto se správnou poháněnou nápravou, nebudeš muset brzdit, abys jel. >:D ;-)
    • 01 Reagovat !

      foto ryccardo

      ryccardo 04.09.  13:32

      « Re: Sklamanie

      No hlavně jestli by si těch 300 koní dokázal vůbec vypustit a využít. Jezdil jsem např. v TypeR, který má stejně silný motor a těch 310 koní už vyžaduje kousek řidiče, aby si se s tím svezl tak jak to auto umí. Nenadával bych tudíž na nedostatek výkonu 228 kW je až až. Hlavně jestli to bude fungovat, což u VW motoru mám celkem obavu.
    • 00 Reagovat !

      foto -MT-

      _MT_ 04.09.  15:31

      « Re: Sklamanie

      Už minulá generace měla verze s 228 kW dvoulitrem. Problém tu bude, že jsou to FWD. Není moc kam smysluplně růst. Nemluvě o tom, že 228 kW motor byl k dispozici. Výkonnější by museli připravit. R5T jim Audi pravděpodobně nepůjčí.
    • 00 Reagovat !

      foto cupra

      cupra 04.09.  15:34

      « Re: Sklamanie

      Ve skutečnosti Cupra 300 má většinou už těch 310 K.
  • 00 Reagovat !

    foto speedfred

    speedfred 04.09.  13:18

    Podľa nadpisu

    som čakal aspoň 330-340koní ,ale aj tak dobre že je taký široký výber HH a rôznych výkonoch
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 04.09.  13:20

      « Re: Podľa nadpisu

      Jj, aj ja som čakal najsilnejšiu predokolku, minimálne som čakal tromfnutie CtR. Ale ako píšeš, každý prídavok poteší (len v kontexte toho názvu a minulosti človek čakal viac).
      • 00 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 04.09.  13:26

        « Re: Re: Podľa nadpisu

        asi tak,čakal som nejaký minisúboj s CTR ,príp viac karbónu,výfuk a pod
        PS: výfuk namontovaný,ale troška sklamanie asi budem musieť dokúpiť komplet od motora.
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 04.09.  13:30

          « Re: Re: Re: Podľa nadpisu

          Remus a sklamanie? To som nečakal. Ale ak si dobre spomínam, tuším iba zadný tlmič, nie cat-back, či?
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 04.09.  13:33

            « Re: Re: Re: Re: Podľa nadpisu

            áno iba koniec,je to samozrejme lepšie ale nie také ako som čakal/počul na živo (iná 235)
            budem objednávať aj ten další diel. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 04.09.  16:12

              « Re: Re: Re: Re: Re: Podľa nadpisu

              Remus žádný rámus? Tož to čumím....já bych spíš zkusil odstranit rezonátory ze střední části...ušetříš love...no a pak kdyby to nebylo ono, tak bych zvážil ten další díl od Remusu... :-! [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto speedfred

                speedfred 04.09.  16:18

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podľa nadpisu

                stavím sa keď budem mať čas a budeš počuť "live".
                ono je problém,že to nejaký rámus nerobí ani keď je koncový tlmič dolu. Za vsetko môže turbo :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 04.09.  16:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Podľa nadpisu

                  To máš pravdu. Turbo má velký podíl na redukci rámusu....viz F-1.... :-!
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 04.09.  16:03

      « Re: Podľa nadpisu

      Žádných 340 koní kua, to bych se musel začat dívat po novým autě.... ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto misoo

    misoo 04.09.  13:29

    Sklamanie...

    Fuha, celkom sklamanie... cakal som idealne 350k, stvorkolku, skrupiny a vylucne manual. Len 3dv. verziu, kludne aj bez zadnych sedaciek a vyraznejsi bodykit a kridlo... Proste limitku pre par vyvolených, ziadny masovy kompromis... 8-s
    Nieco ako od JE Design:
    [odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto speedfred

      speedfred 04.09.  13:45

      « Re: Sklamanie...

      asi tak.
      keď som vyberal nejaké auto a užšom výbere bola aj 3dv Cupra tak som si vravel že by som ju rád dostal do nejakého podobného stavu(ale nie všetko čo tam je) ako si dal odkaz.
      • 00 Reagovat !

        foto misoo

        misoo 04.09.  14:13

        « Re: Re: Sklamanie...

        Jj, Cupra sa da celkom lacno upravit na vyrazne lepsi stroj ako je dost kompromisna seria :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Bully-

          Bully_ 04.09.  19:44

          « Re: Re: Sklamanie...

          Upravit ale řidiče, aby se dostal na takovou úroveň, že dokáže využít aspoň část potenciálu Cupry už v sérii, to je mnohem těžší.
          • 00 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 05.09.  18:22

            « Re: Re: Re: Sklamanie...

            nojo ale tím frajer na benzince nebudeš ale když budeš říkat že máš velkej kůler s vedením na zakázku, závodní vejfuk a vyladěno na 400koní tak jsi kápo široko daleko ...
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 04.09.  13:54

    prečo nie

    Boli vyhlásenia o samostatnej značke, tak asi potrebujú čeriť hladinu. Navýšenie výkonu je fakt len na PR, reálne je to bezvýznamné. Ja som rád, že nešli ku krídlam a iným výstrednostiam, na to sú iné značky. Na Cuprách je pekné, že zostávajú v hladine krásne vytunovaného normálneho auta. Často ich vídam hoci v ostrej zelenej alebo zvláštnej sivej, ale vždy ma chytia za srcco. Ak by som na to mal, tak mám cupru v garáži.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v lavici z Obecné školy!

Unikátní muzeum v Čechách pod Kosířem: Poseďte v…

Kukyho auto, vlk ze Tří bratří či lavice jako v Obecné škole. A také psací stroj, na kterém tvořil Zdeněk…

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Pořídili jste si koťátko? 6 rad, jak o něj pečovat

Rozhodli jste se pořídit si koťátko? Na jeho příchod do rodiny se musíte řádně připravit. Poradíme, jak se o…

 

iSport.cz

ONLINE: Laver Cup začal výhrou Čiliče, v akci je obr Isner

ONLINE: Laver Cup začal výhrou Čiliče, v akci je obr Isner

Marin Čilič se stal prvním vítězem v premiérovém ročníku Laver Cupu. Chorvat zdolal v pražské O2 areně Američana…

Holek o Spartě: Je mi líto, že se nedaří. Nejlepší fotbal jsme hráli za Lavičky

Holek o Spartě: Je mi líto, že se nedaří. Nejlepší…

Vrátíte se z dovolené do práce a dozvíte se, že už vás nechtějí. Noční můra? Kdepak, přesně tohle letos před…

 

Reflex.cz

V Londýne končí alternativní taxislužba Uber, město jí neprodlouží licenci

V Londýne končí alternativní taxislužba Uber, město…

Londýnský úřad zodpovědný za dopravní systém (TfL) se rozhodl, že alternativní taxislužbě Uber neobnoví provozní…

Raketou na Mars. Kosmický program žije díky vizionářům typu Elona Muska

Raketou na Mars. Kosmický program žije díky…

Raketou na Mars, poletíme zas – ty a já. Raketou jen já a ty a touhletou – jen pro nás. Tenhle hit zpívala…