Diskuse

Nový Seat Leon opět přistižen. Využije prvky Tarraca a naláká na moderní interiér

18.10.2018

Příď nového Leonu využije prvky SUV Tarraco, zatímco interiér vsadí na ten nejmodernější multimediální systém.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 18.10.  09:02

    To je nový Fokus?

    Ten už ale představili.... >:-[]

    Jinak to ale vypadá zajímavě, těším se :-) Leoš až na druhou generaci bylo vždy moc hezké auto :-)
    • 00 Reagovat !

      foto miromen

      miromen 18.10.  10:27

      « Re: To je nový Fokus?

      Z tohodle přelepu těžko soudit. Ale zepředu v tom spatřuji spiš i30 a z boku tomu chyby dynamičnost oproti tumu focusu.
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 18.10.  12:29

        « Re: Re: To je nový Fokus?

        Je to tvarovo (základnými líniami, hmotovo) jasný Focus, to sa nedá nevidieť: [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 18.10.  13:12

          « Re: Re: Re: To je nový Fokus?

          Chce to otevřit vice oči. Ano je to nějaky kompakt, ktery zepředu připomina i30 a z boku to ma realně do focusu hodně daleko v ramci kompaktu.
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 18.10.  13:26

            « Re: Re: Re: Re: To je nový Fokus?

            Naschvál som Ti dal zamaskovanú verziu Focusa, aby si vnímal len tie základné tvary a línie a nerozptyľoval sa detailami, ale zrejme aj to je moc náročné. ;-) Zvlášť pre Teba ako bojovníka za Ford píšem, že to nemyslím ako kritiku Focusu, ale všeobecne ako trend, teda že viaceré kompakty v poslednej dobe sa na seba až príliš podobajú, najmä Ceed, Focus, i30, plánovaná 1er aj tento Leon.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 18.10.  13:34

              « Re: Re: Re: Re: Re: To je nový Fokus?

              Zde už opravdu chyby nějaky očař. Podoba focuse je znama a pokud ty v tomhle zamaskovanem auťe vidiš pravě jeho tak to už ti nepomužu. A vidět v součastnem focusu novy ceed nebo i30 tak to už chce hodně velkou představivost. Možna tak v nějakych pravě těch detailech, i když zde spiš shledavam Tipo(zadni lampy) nebo z profilu BMW 1 či Mazda 3, ale zakladni tvar karoserie je dost odlišny, kdy focus je dynamicky a korejci jsou klasičtějši až polokombikove HB.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 18.10.  15:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je nový Fokus?

                Ešte raz a po lopate:
                [odkaz]
                [odkaz]
                [odkaz]
                [odkaz]
                Stále nič? Tak potom naozaj len ten očný, ako sebakriticky píšeš. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 18.10.  15:46

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je nový Fokus?

                  No a ještě tu daš fota, ktere jasně hovoři o čem piši. Stači si doplnit tu zmiňěnou M3. Navic vychazim z realu, kdy jsem měl nedavno možnost konečně novy ceed vidět.
  • 63 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 18.10.  10:13

    Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

    Převedení takřka všech tlačítek na dotykový displej je ta největší kravina, kterou můžou u nového Leonu udělat. Je to nebezpečné, protože to řidiče za jízdy rozptyluje mnohem více, než je nezbytně nutné a je to i ošklivé, protože ten displej se okamžitě upatlá mastnými otisky prstů! 8-s 8-s 8-s :no: Toto řešení by proto mělo být pouze jako volitelná výbava, stejně jako el. P brzda! :-!
    • 00 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 18.10.  10:23

      « Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

      Proč ti vadí el. parkovačka ?
      • 01 Reagovat !

        foto fOE

        fOE 18.10.  12:53

        « Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

        Nekolikrat se mi stalo ze na prvni zmacknuti (treba jsem nedomacknu? ale nemyslim si) nezabrala a kdybych necumel do kaplicky tak necham auto odbrzdene.
        • 00 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 18.10.  13:15

          « Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

          Tak to se mi ještě nestalo, musím to tlačítko jakoby přizvednout, takže na to musíš vyvinout trochu síly.. nevím, snad se mi to ani nestane >:D
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 18.10.  13:16

          « Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

          Mam teď podobnou zkušenost, kdy jsem měl auto 3 dny s el. ručkou. Byl jsem z ni takovy rozpačity a takova jakoby nejistota. Na rovině trvalo než se ručka zatahla a často jsem tak koukal na palubku dle kontrolky zda se vubec zatahla. Možna delši soužiti by tu nejistotu odbourala, ale na prvni seznameni nic moc.
          • 00 Reagovat !

            foto jiras-

            jiras_ 18.10.  13:45

            « Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

            Jake auto? Golf ji ma naprosto bezproblemovou, zastavim, autohold, zelena ikona. Otevru dvere, rucka, cervena ikona. Manualne aktivuju tahnutim, ale to skoro nedelam, automatika funguje.
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 18.10.  14:10

              « Re: Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

              Novy focus. Mě šlo hlavně o zataženi na rovině, kdy ručku bych zvladnul zatahnout několiikrat než se aktivovala ta el. ručka. Proto takova nejistota a z toho duvodu jsem to pro jistotu kontroloval pohledem na tu kontrolku. Jinak prvni den mi uniklo, že lze aktivovat/deaktivoval automatiku ručni brzdy, takže prvni den jsem zatahoval ručně.
              A ještě jsem zaregisroval, že při rychlych rozjezdech jsem citil deaktivaci te ručky takže jsem se rozjižděl s ještě častečně zataženou ručkou. Prostě celkově mi přijde, že klasickou ručku mam vice pod kontrolou. Mit na vyběr tak rozhodně beru klasiku, ale chtělo by to delši soužiti.
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 18.10.  15:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

                Nechce sa mi veriť, že ten Focus to má tak zle spravené, že musíš dlho čakať, resp. že sa rozbehneš skôr, než sa to odbrzdí. V Golfe je to vcelku rýchle, kým zaradíš rýchlosť, máš odbrzdené. Ale možno to Ford až tak nevymakal, neviem, nejazdil som.
                • 00 Reagovat !

                  foto miromen

                  miromen 18.10.  15:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

                  Ja nemam srovnani, ale ano zaregistroval jsem to. Ono zaleži co je to rychle, možna jsem rychlejši než nějaky el. system. Ja celkově celou dobu s tou el. ručkou tak trochu bojoval, ale jak pišu muže to byt o nezvyku a nebo nespravnem použiti/pochopeni.
    • 31 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 18.10.  10:24

      « Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

      A co ti vadí na el.parkovačce s AUTOHOLDem ? Nemusím jak d*ebil stát na semaforech na brzdě.
      • 22 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 18.10.  11:00

        « Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

        Mám prostě rád klasiku. Klidně ať si el. P nabízejí, ale jako volitelnou položku výbavy! :-!
        • 43 Reagovat !

          foto car

          car 18.10.  11:29

          « Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

          No tak to si budeš muset chtě nechtě zvyknout..uz se to pomalu stává standardem.. Já el.brzdu mám a klasickou už bych teda nechtěl.
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 18.10.  12:04

            « Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

            Já to chápu do aut, které jsou opatřeny trochou toho "fun" factoru, takže u takové Cupry ještě ano, ale do Leona s 1.0TSI.. to je asi k ničemu, nevím...tam stejně ruční brzdu v klasické podobě používáš akorát ke stejnému účelu, jako tu elektronickou parkovací.
      • 00 Reagovat !

        foto JirkaX

        JirkaX 18.10.  12:12

        « Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

        El. brzda a Auto Hold jsou dvě rozdílné věci, navzájem nesouvisející. Ale jinak mi to taky oboje vyhovuje, už se na ručku netočím a srovnání ot. kol už taky nepotřebuji.
        • 00 Reagovat !

          foto Dixik2

          Dixik2 18.10.  12:20

          « Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

          Právěže souvisí.Protože,když tam nemáš AUTOHOLD,což je rozšíření el.brzdy,tak musíš pořád stát na brzdě.Ale jinak souhlas.
          • 00 Reagovat !

            foto JirkaX

            JirkaX 18.10.  12:32

            « Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

            Při Auto Holdu není el. brzda zatažena. Alespoň ne u VW, pokud to jiné značky mají jinak, beru zpět.
            • 00 Reagovat !

              foto Dixik2

              Dixik2 18.10.  12:45

              « Re: Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

              • 10 Reagovat !

                foto JirkaX

                JirkaX 18.10.  12:59

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čím míň dotykových tlačítek, tím lépe!

                U mne (Tiguan 2) jsou elektromotorky el. brzdy slyšet jak zatahují. Při Auto Holdu nic slyšet není, pokud já vím, tak zde Auto Hold vlastně nahrazuje nožní brzdu zvýšeným tlakem v brzd. soustavě. Taky při Auto Holdu svítí brzd. světla a při el. ručce ne. Ale jak jsem psal, asi to nebude všude stejné.

                Odjíždím, nebudu reagovat.
  • 20 Reagovat !

    foto overnight

    overnight 18.10.  11:58

    Teď si zase budou nesmyslně hrát s konceptem

    podobně jako škodovka a představí v Ženevě nejdříve koncept a až na konci léta 2019 se představí hatch v produkční verzi, takže minimálně rok ještě zůstane v nabídce současná velmi povedená generace. proč tyhle koncepty vlastně automobilky dělaj? chtěj naštvat lidi? >:D podívejte jaký jsme vám mohli vyrobit auto, ale musíte se "spokojit" s touto produkční verzí >:D
    • 00 Reagovat !

      foto Dixik2

      Dixik2 18.10.  12:03

      « Re: Teď si zase budou nesmyslně hrát s konceptem

      U stávající verze mě vadí,že tam nejde hlídání mrtvého úhlu.
      • 20 Reagovat !

        foto overnight

        overnight 18.10.  12:09

        « Re: Re: Teď si zase budou nesmyslně hrát s konceptem

        tak hlavně aby ten novej nebyl natřískanej všemožnýma asistentama a blbůstkama, který tě pak možná ani nenechaj odjet >:D když je "nepozdravíš" >:D ..asi každej ví co tím myslím.. kam se vývoj aut ubírá a čím dál tím víc budou zasahovat do "svobody" řízení.
    • 10 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 18.10.  12:26

      « Re: Teď si zase budou nesmyslně hrát s konceptem

      Moje řeč. Ještě bych k tomu přidal představování skic na kolech 30".
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Noidova Gábinka (28) porodila! Pohlaví i jméno dítěte však tají

Noidova Gábinka (28) porodila! Pohlaví i jméno…

Gabriela Dvořáková (28) si »nadělila« předvánoční dárek. Stala se dvojnásobnou maminkou. Jméno miminka, které má…

Prostitutky, drogy a chlast: Šestnáctiletý panic vyhrál výlet na ostrov sexu! Rodiče v šoku

Prostitutky, drogy a chlast: Šestnáctiletý panic…

Na nechvalně proslulý ostrov Sex Island, na kterém se opět pořádá nevázaná párty zahrnující prostitutky,…

 

iSport.cz

Lili na něj pivo, teď Zmrhal slaví: Byla to bída, mám obrovskou radost

Lili na něj pivo, teď Zmrhal slaví: Byla to bída,…

V létě mu bylo 25, ve Slavii ale zažil téměř všechno. Jaromír Zmrhal si o to víc váží toho, že se Slavia dostala…

Slavia – Zenit Petrohrad 2:0. Postup v EL zařídili Zmrhal a Stoch

Slavia – Zenit Petrohrad 2:0. Postup v EL zařídili…

Zvládli to! Fotbalisté Slavie porazili v posledním utkání skupiny Evropské ligy Zenit Petrohrad 2:0 a zajistili…

 

Reflex.cz

Vladimír Pikora: Kdo zaměstná feministku?

Vladimír Pikora: Kdo zaměstná feministku?

V příštím životě chci být ženou. Fakt! Když budu krásná, budu zlatokopkou a třeba se provdám za amerického…

Nesvádějme všechno jen na pomalé úřady. Za šíleným růstem cen bytů a domů stojí i hamižnost developerů

Nesvádějme všechno jen na pomalé úřady. Za šíleným…

14,4 roku. Tak dlouho musí vydělávat Pražan s průměrným platem 39.298 korun měsíčně na to, aby si v metropoli…