Diskuse

Nový SEAT Toledo bude vyrábět Škoda v Boleslavi

2.3.2012

Nová generace SEATu Toledo se bude vyrábět v závodě Škody Auto v Mladé Boleslavi. Uvedl to mluvčí Škody Josef Baláž.

 

  • 00 Reagovat !

    foto jossalito

    jossalito 02.03.2012  13:55

    Napdis

    Vyhoďte z něho "se".
  • 00 Reagovat !

    foto overnight

    overnight 02.03.2012  14:01

    milé překvapení

    Kdo by to byl ještě tak před dvěma lety řekl, že na Slovensku i v Česku se budou vyrábět Seaty. :-)
    • 00 Reagovat !

      foto igor77

      igor77 02.03.2012  14:16

      « Re: milé překvapení

      anebo nemilé. jak pro koho :-!
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 02.03.2012  14:27

        « Re: Re: milé překvapení

        Pro nás je to v každém případě plus. Pro Španěly minus.
    • 00 Reagovat !

      foto DOKTOOR

      DOKTOOR 02.03.2012  14:44

      « Re: milé překvapení

      len doplním ak ma pamat neklame tak ibiza sa v BA vyrábala uz v 2003
    • 00 Reagovat !

      foto Nove-Milla-Giri

      Nove Milla Giri 02.03.2012  14:45

      « Re: milé překvapení

      Este r. 2003 sa v BA robila Ibiza: [odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 02.03.2012  14:59

    Rapido

    No, takže ještě chybí to, aby se Rapid vyráběl ve Španělsku... No tak to snad nehrozí, nicméně ta karoserie má mnohem více proporce škodovácké, takže očekávám, že výsledný produkt bude pohlednější pod naší domácí značkou, Toledo mi přijde tak trochu bastl.
    • 00 Reagovat !

      foto Klaudius

      Klaudius 02.03.2012  21:01

      « Re: Rapido

      Čo konkrétne nazývaš "škodováckymi proporciami"? Niečo také existuje? Iba ak u Fabie...
    • 00 Reagovat !

      foto Misanick

      Misanick 02.03.2012  22:55

      « Re: Rapido

      Rapid asi ne, ale mohla by klidně O3. Bohužel ;-\ .
  • 00 Reagovat !

    foto svicka-s-peckou

    svíčka s peckou 02.03.2012  15:33

    Pěkný sedánek

    Krásný design, moderní tvary! :yes: Všechno kazí jen použité nesmrtelné a subtilní VW kliky dveří, těch už se musely vyrobit desítky milionů kusů... :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Xawier

    Xawier 02.03.2012  15:52

    Škoda Rapid byla právě odhalena...

    ...,neboť jako vejce vejci (chceteli jako Citigo a Mii) budou podobné oba vozy... Změněny budou jen detaily (světla a loga). Seat se mi líbí, ale nezachází unifikace moc daleko? Doufejme, že alespoň nová Octavia III bude svébytná tak, jak tomu bylo doposud...
    • 00 Reagovat !

      foto hattori-hanzo

      hattori_hanzo 02.03.2012  16:04

      « Re: Škoda Rapid byla právě odhalena...

      Myslím že na to koukáš ze špatnýho směru.Neunifikuje se Škodovka podle Seatu,ale naopak.
      Problém je v tom,že aktuální situace Seatu mu nedovoluje moc si vyskakovat a potřebuje především vydělávat peníze, na což jsou sdílený modely ideální. Sice se zákazníci částečně rozdrolí mezi ostatní dvoj/trojčata, ale je to vyvážený prakticky minimálníma nákladama na vývoj.
      Až/pokud se podaří situaci momentálně nejslabší součásti jinak dokonale šlapajícího soukolí VW Group vyřešit, dočkáme se jistě opět originálních modelů jako tomu bylo dřív.
      • 00 Reagovat !

        foto CHerokee

        CHerokee 02.03.2012  18:28

        « Re: Re: Škoda Rapid byla právě odhalena...

        Neunifikuje se nic podle ničeho, ale vše podle toho jak diktuje koncern VW. A ta stejnost modelů je docela příšerná...mi to přijde na hlavu, i když jim to šetří náklady.
    • 00 Reagovat !

      foto Pekelna-Micinka

      Pekelná Micinka 02.03.2012  19:09

      « Re: Škoda Rapid byla právě odhalena...

      Jenže ty detaily tvoří celek a modleme se, aby tvary a rozměry detailů na té škodovce zůstaly beze změn, protože narozdíl od Seatu to aspoň na obrázcích "funguje" a vše je tam, kde to má být.
  • 00 Reagovat !

    foto pedro26

    pedro26 02.03.2012  16:21

    Rapid ve Frankfurtu

    znamená, že plán na představení Octavie se posouvá až na Ženevu 2013. Nevím, jestli byly prvotní plány ukvapený, nebo se Škodovce ve vývoji v něčem nedaří.
    • 00 Reagovat !

      foto cjoctavian

      cjoctavian 02.03.2012  16:33

      « Re: Rapid ve Frankfurtu

      Je to strategia - aby Octavia 3 neodputala pozornost od Golfu 7... ;-\
      • 00 Reagovat !

        foto bojler-

        bojler_ 02.03.2012  23:33

        « Re: Re: Rapid ve Frankfurtu

        Podoba škodovácké verze A-Entry byla už jednou vystavená jako MissionL. Reálně se změní pár detailů, takže podle mě by bylo uhnutí Toledu vcelku logickým krokem. Výroba startuje v květnu tak jako tak. V únoru 2013 se bude prodávat už i Octavia combi.
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 02.03.2012  22:16

      « Re: Rapid ve Frankfurtu

      Spíš posečkají s uvedením. Vždyť proč ne? V prodejích se Octavii daří snově, a to je o půl generace pozadu oproti Golfu. Tak proč dávat na trh nový model, když starý se skvěle prodává?
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 02.03.2012  16:37

    Španělské vepřo-knedlo-zelo

    Když tedy odhlédneme od automobilu samotného, který nebude bezpochyb žádný průšvih, tak pro Seat je to dokonalá mizérie :no: :no: :no:
    Alhambra - převlečený Sharan
    Exeo - převlečené minulá A4
    Mii - převlečená Citigo/Up!
    a nyní Toledo jako převlečená lowendová Škoda Rapid? Tohle má být ta španělská krev? Ta muleta? To auto emocion? Kde je jakýkoliv vývoj samotné automobilky? Seat NAPROSTO pohřbívá svoji identitu. A protože se s ní jako značkou nedokáže nikdo ztotožnit, proto má tak mizerné prodeje. Kdyby, když už chtějí překrýt nějaké období přerodu aspoň nepoužily poměrně silné jméno Toledo, které dříve mělo jméno. Už předešlé Toledo byla katastrofa - a teď tohle...
    Je tedy vcelku jasné, co bude nový Seat v SUV, převlečený Yeti nebo Tiguan. i pro Škodu to nevidím jako přínos, zkrátka dostala za úkol sestavit koncernové šaty, no a teď si je oblékl zrovna Seat.
    Automobil samotný tedy :yes:
    Seat 8-s :no: :no: :no:
    • 00 Reagovat !

      foto cjoctavian

      cjoctavian 02.03.2012  17:32

      « Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

      100% :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto CHerokee

      CHerokee 02.03.2012  18:31

      « Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

      Já pořád nechápu, proč to řešit. To není už dávno španělská značka. Zůstalo logo. Je to VW...VW rozhodování, jejich továrny, jejich stroje a jejich technologie. Jejich rozhodnutí. Lusknou prsty a zítra se bude i Škodovka stěhovat do Bulharska, budou-li chtít a nabydou-li dojem, že to bude výhodné. Co je hroznné je ta unifikace. 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 02.03.2012  18:43

        « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

        To máš sice pravdu. Jenže bez unifikace to dnes nejde.
        Podstatné pro mě jako zákazníka je, abych se s danou automobilkou nebo přinejmenším modelem nějak identifikoval, aby mě oslovil model, značka. Kde se to bude vyrábět, není až tak rozhodující (ano, Škoda dovážená z Číny/Indie by mě asi opravdu neoslovila, stejně tak Octavii z Bratislavy bych nechtěl - princip...).
        Jenže Seat nabízí opravdu jen změnu loga, ještě ke všemu svoje logo plácá na kdejaký model koncernu a co hůř - není ani nijak levnější. Tedy proč sáhnout po Seatu, když můžu mít originál?
        Co mi přijde ještě jako nehorázná drzost, že vykradou Rapida a ještě si dovolí Seata představit před Rapidem... Prostě Seat vyrábí jen loga na modely VW/Škoda/Audi :no: :no: :no:
        • 00 Reagovat !

          foto knight-rider

          knight rider 02.03.2012  19:10

          « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

          Seat je dobrý KONCERNOVý auto volkswagen!!když neco seat udela tady v čechach skoro každej ohrnuje nos říka si no jo španel...např seat exeo -audi a4,předelaný auto -ano to je pravda-je to koncern,Ale když to udela škoda tak každej drží hubu-např První generace škoda superb-vychází s pasatu!!palubovka stejná -akorat logo a jsou jinačí zadní dveře! proste názory lidi co tomu vubec nerozumej!
          • 00 Reagovat !

            foto Brandon-Walsh

            Brandon Walsh 02.03.2012  19:59

            « Re: Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

            :yes: neni to vochcafka pripadne nieco od vw to by tu bolo 600 prispevkov bravo vw >:D
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 03.03.2012  10:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

              Souhlasi majitel Seatu. Ale přiznat to že ma rohYpnol pravdu je těžke co ? Holt u Seatu to jde od 10 k 5 a pro mě bohužel.
        • 00 Reagovat !

          foto bojler-

          bojler_ 03.03.2012  10:30

          « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

          Verze pro Škodu i Seat se vyvíjely souběžně, budou se souběžně prodávat. Škoda dostala přednost a ukázala se už loni na podzim.

          Exeo je stejný případ jako Superb. Starý Superb byl taky Passat s prodlouženým rozvorem a upraveným předkem/zadkem. Co trochu nechápu - proč Škoda nedělá vlastní verzi Sharanu. Seděla by víc než Seatu.
    • 00 Reagovat !

      foto GS

      GS 02.03.2012  19:21

      « Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

      Ještě bych dodal, že VW si zahrává..... buďˇúspešná Škoda vytáhne prodeje Setau, nebo naopak Seat stáhne pod vodu úspešnou Škodu..... no, rád bych, aby platila varianta jedna.
      Co z toho dále vyplývá- pod pokličkou koncernu,je ale jasné, Škoda mainstreamu VW asi opravdu začala tuze šlapat na paty, tak dostala od majitele ťafku!
    • 00 Reagovat !

      foto KubikCv

      KubikCv 02.03.2012  21:40

      « Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

      nezapomněl jsi,že Seat snad nikdy nebyla "tvůrčí" automobilka? Licenčně vyráběli Fiaty...teď VW...to je "automobilka" opravdu v uvozovkách.Vždycky to byl nejslabší hráč koncernu a pořád bude
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 02.03.2012  22:13

        « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

        V dobách Toleda II a Leonu I měla podle mě velmi dobře našlápnuto. Jenže pak to opět zvorali :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 04.03.2012  02:52

          « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

          Přesně, uměli využít koncernovou techniku ta, aby se dala jasně oddělit Octavia od Leonu, Leon od G4 apod. Dnes je Leon nemasný neslaný stejně jako zbytek produkce, takže kupec není ničím motivován ke koupě takového modelu. Je to smutné, tohle koncernové vedení neudělalo dobře :no:
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 02.03.2012  23:47

      « Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

      Ale přece ŽÁDNÁ "španělská krev" dáááávno Seat NEní! Stejně jako třeba Škoda je to 100%ní vw...
      ..a když to bude "vwýhodné" budou se VŠECHNY SEATy vyrábět v česku či na Slovensku a nebo naopak VŠECHNY ŠKODY ve Španělích - přece NIC jako samostatně fungující/rozhodující se značka Seat či Škoda dávno NEexistují.. :-|
      ..a když takovéhle STEJNÉ modely (jen) s jiným znáčkem (jako jsou Toledo a Rapid) "projdou", tak ... se to v další(ch) generaci bude dělat víc a Víc a VÍC ;-)
      PS: A milí "koncernovwí fandovwé" NEříkejte že si to NEuvědomujete... :-)
      ..dle mne musí - dříve či později - to "sdílení" naštvat/přestat bavit (skoro) KAŽDÉHO? ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 03.03.2012  12:17

        « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

        Je mi jedno, jestli o Škodě či Seatu rozhodují v Golfsburgu. Je mi jedno, co modely sdílí, pokud je to kvalitní. Velké sdílení může znamenat velkou výhodu, ale pokud něco zanedbají nebo opomenou při vývoji, taky velký "průser".
        Podstatný je pro mě výsledek. Na Škodě je vidět, že i když staví z koncernových dílů, tak dokáže oslovit zákazníky pojetím nejen svých modelů jako takových, ale celkově svojí filosofií.
        Proč u Škody to jde a u Seatu ne? Tohle jsem nikdy nepochopil. Přitom snaha udělat ze Seatu "sportovnější" značku podle mě dávalo MNOHEM vyšší příležitost k úspěchu, než jen "praktičtější a levnější obdoba VW" v pojetí Škody.
        Jak mám Toleda II i Leon 1 rád a jak s respektem vzpomínám na Toledo I, tak za současný Seat musím dávat jen :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Parda71-BMWfans-

          Parda71 (BMWfans) 03.03.2012  17:22

          « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

          Já ti rozumím a máš úplnou pravdu! :yes: První Leon jasně ukázal, jak se má značka etablovat a jakým směrem se vydat. Bohužel nesmysly bez úspěchu jako Toledo II, Exeo apod. značku pohřbívají. Taky je celkem paradox, že alternativu k Sharanu nabízí SEAT a ne škoda. To jsem nepochopil nikdy.
          V současné době dělá SEAT dobře pouze Ibizu, jinak je to průšvih jak hrom a tohle Toledo asi úspěch mít bude, ale značce a její image moc do budoucna nepomůže.
        • 00 Reagovat !

          foto BeranK

          BeranK 04.03.2012  14:30

          « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

          Souhlas. Sedan Toledo II (jmenoval se tak vůbec? mám na mysli předchůdce Toleda, co už se tady neprodává...) byl krok vpřed oproti původnímu Toledu a ten posledníje přes svou praktičnost auto natolik divné, že se s ním skutečně nikdo identifikovat nebude. Problém je v tom, že VW má ve Španělsku kapacity jako hrom a navíc nelze fabriku zavřít ze dne na den. Ačkoliv před cca dvěma roky otevřeli v Španělsku nové vývojové centrum, s Česanou se to nedá srovnávat. SEAT je bohužel stále víc montovna "generik", než samostatná plnoformátová automobilka. Časem to asi skončí tak, že závody ve Španělsku budou vyrábět VW a AUDI, možná i škodovky a SEAT skončí. Kromě Ibizy už vlastně nemá jediný vlastní model. Značku podle mně zničil jednak onen krok směrem ke sportovnosti a zařazení "pod AUDI" a k tomu zcela neodpovídající modely, ať už to je Toledo nebo Altea. Jinak porovnávat Exeo a Audi4 s obdobnou situací typu Superb I a Passat je trochu mimo mísu, protože za a) Superb jednička byl daleko víc modifikován - mj. prodloužená karoserie b) jednalo se generačně o stejná auta. Tady se vzalo audi minulé generace a ty změny jsou skutečně jenom kosmetické. Ovšem otázkou je, jak je úspěšný Superb II (a to on je...ačkoliv jednička zázrak nebyla a mluvilo se o tom, že nebude mít nástupce...) a jestli z toho Španělé dokážou taky něco vytáhnout. A bojím se, že ne - SEAT na tom byl dříve skutečně podstatně lépe než dneska.

          Ukazuje se (a všichni němečtí vedoucí Mladé Boleslavi) to neopomenou zdůraznit - průmyslový potenciál v celém spektru je v Čechách někde úplně jinde než ve Španělsku. Nevím který z Vahlandových předchůdců byl předtím šéfem VW v Portugalsku a konstatoval v jednom rozhovoru, že z národa zemědělců, pastevců a rybářů se průmyslový národ v jedné dvou generacích udělat nedá a že příchod do Mladé Boleslavi byl příchodem do úplně jiného světa. A dodal, že se není čemu divit, když ty generace škodováků dělají auta už pomalu sto let a škodovka je - nejstarší značka koncernu.

          Nakonec - to, škodovka dostala svoji šanci a uměla jí využít, SEAT začíná vzdáleně připomínat (samozřejmně na úplně jiné úrovni a v trochu jiné poloze) Dacii VW.....pro nás, co škodovku bereme důsledně jako domácí značku je to rozhodně dobře. Až dosud jsme modely přebírali, nyní ho taky dáme.....No a fakt je taky, že na rozvíjejících se trzích (Indie, Rusko) je SEAT zcela neznámá značka (do Číny půjde až nyní - trochu s křížkem po funuse), zatímco škodovka je tam už známá a dobře etablovaná značka s dalším potenciálěm růstu.
          • 00 Reagovat !

            foto overnight

            overnight 04.03.2012  15:37

            « Re: Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

            Jasně SEAT udělal řadu chyb za což myslim dost zaplatit (prodejní čísla, sníž. prestiž, ztráty atd.) Vlivem neschopného managementu Seatu a direktivní politikou VW. V první polovině devadesátých let byl ale úplně jinde. Škodovka v té době byla v . . . a se Seatem se nemohla (s vrcholem své nabídky - modelem Favorit) vůbec měřit. Je třeba připomenout, že právě v té době se vyrábělo Toledo I. 91 (předchůce Octavie 96).
            Je stejně zvláštní, že je na tom SEAT takto, když měl de´Silvu, Luc Donckerwolke - jedni z nejlepších designerů koncernu VW, kteří v současnosti zastávají významná místa v koncernu. (Silva - šéfdesignér VW a ten druhý nynější šéfdesignér celého koncernu) Kde tedy byla chyba? Víceméně kritizované Toledo III. je výsledkem práce právě Waltera de´Silvy.
            Jo, jo časy se mění, ale co není dnes, může být zítra. ;-)

            Pozitivní tendence u SEATu:
            SEAT loni snížil ztrátu víc jak o polovinu, plánuje se výroba v Číně - prodej již zahájen, vstup do Ruska, nové modely - laciné české Toledo (které bylo postaveno tak, aby nekonkurovalo Leonu!), Mii, SUV Tribu a nový Leon - 3 varianty včetně kombi, jehož produkce se odhaduje na 200 tis. ks/ročně. Letos se naplno rozběhla produkce vozů AUDI Q3 (cca 100 tis. ks ročně) v závodě SEATu v Martorellu - jednoho z technologicky nejvyspělejších v Evropě - disponující vlastní fotovoltaickou elektrárnou. A vozy AUDI budou SEATu krýt náklady vzniklé výrobou v továrně jejíž kapacita není zatím dostatečně využita. Management SEATu byl kompletně obnoven. Plánuje se, že v roce 2013 bude automobilka trvale v zisku.

            SEAT se prostě snaží, je to vidět a je nutné si uvědomit, že lepší hospodaření se projevuje už teď a to i když se většinou plánoval delší časový horizont.

            Celkově to zatím vypadá se SEATem velmi dobře ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto BeranK

              BeranK 06.03.2012  00:32

              « Re: Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

              No doufejme, kéž byto tak bylo. Na druhou stranu Da Silcva dělal, co mu bylo poručeno, o tom "kopanci" s Toledem a Alteo ale nerozhodoval on. Leon je povedené auto a Ibiza taky, zejména kombík je asi z těch malejch nejhezčí a nejpraktičtější.

              Nakonec, doufejme, že mezery na trhu po FIATu a PSA vyplní SEAT a ne nějaká Čína....
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 05.03.2012  01:08

            « Re: Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

            Ten váš poslední odstavec (no NEjen ten ;-) ) je "PERLA" :yes: :-)
            ..jen by mne zajímalo, jestli jste "pvwacenou silou", nebo fakt TAK pitomý (a sám tomu věříte.. >:D >:-[]
            (aneb "jak se do lesa volá - 4.3. 15:11, tak ... by mne OPRAVDU zajímalo jestli tomu co jste napsal DOOPRAVDY (sám) "vwěříte"! ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto overnight

              overnight 05.03.2012  09:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

              Pro ohyzdnou paní:

              Martin Winterkorn je o tom přesvědčen a ano proto já tomu také věřím - zrovna v nedávné době pochválil SEAT, že je na dobré cestě a je velmi spokojen s tím, co se v SEATu připravuje.
              Jestli jsem fakt tak pitomý musíte nejlépe posoudit sama neboť Vy snad musíte mít na tu svou pitomost diplom - tak doufám, že jsem u Vás obstál >:D
              PSA zdar! ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 05.03.2012  14:49

                « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

                Váš SPROSTÝ příspěvek NEmá hlavu ani patu - na CO reagujete?? Váš text NEMÁ žádnou souvislost s mou KRITIKOU posledního odstavce BeranK(a), nebo? :-|
      • 00 Reagovat !

        foto BeranK

        BeranK 04.03.2012  15:11

        « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

        Hele Nanynko, ty tvé výlevy jsou trochu mimo mísu. Škodovka má stejně jako Audi svoji identitu, o značce VW ani nemluvě a to, že se to nepovedlo u SEATu je věc druhá. Tvoje kňourání o tom, co si fandové koncernu VW uvědomují nebo neuvědomují je jejich věc, ale rozhodně to nejsou tupounci, kteří by si nevěděli, že výroba aut je náramně složitá a drahá záležitost a mají-li na výrobek vůbec mít, musí být ta cena konkurenční. A k tomu směřují technické a technologické postupy, ve kterých je VW na rozdíl třeba od PSA lídrem a proto se nemusí dávat do aliancí s podobně "haprujícími" výrobci, jako je bankrotem očištěné GM, jehož nejaktivnějščí část výroby tvoří modely Chevrolet hlavně ze závodů bývalého (a taky zkrachovalého Daewoo....).

        Můžeš tady kňourat, že C5 byla v Japonsku vyhlášena jako nejhezčí auto, ale fakt je její prodeje v Evropě jsou někde v druhé padesátce a tebou tak adorovaných C3 a C4 se vyrobí rozhodně méně než oněch tak nenáviděných Golfů, Pol a snad i dokonce Oktávií.

        Auta se dělají proto, aby se s nimi lidé dopravovali, a jelikož je není možné k jejich prodeji nutit násilím nebo nařízeními (což by asi jako jediné spasilo do průserů se propadávající FIAT a PSA), tak je musí vyrábět tak, aby o ně lidé měli zájem a ohli si je dovolit. A sdílení platform (to je zrovna to, k čemu se PSA bohužek dodnes nedopracovalo...) je jednou z cest jak ušetřit nemalé prostředky za to, aby naopak auta byla i vrámci koncernu co nejrozdílnější. Když přišel Marchionne před několika lety k FIATu, měl i tam (včetně Lancie AR) 17 různých podvozků....a taky měli daloko širší portfolio než mají dnes. A onen některými tak nenáviděný pán pochopil, že takhle to dál nejde. Dneska je portfolio Fiatu stejně tristní jako u SEATu a zbylé dvě značky jedou buď na dvou modelech (AR) nebo na přebouchaných chryslerech (Lancie). Proč asi? A žvatlat tady o hnusné unifikaci "koncernu" (i PSA je mimochodme koncern...) v situaci, kdy samotný VW má portfolio širší než celé PSA dohromady je taky mimo mísu, notabene když jenom samotné volkswageny jsou nejen uživatelsky asi nejpříjemnější auta, ale taky jedny z nejhezčích. C5 je hezký auto, ale C4 je taková nijaká, C1 je nejošklivější z TPCA, a poté, co jsme viděl DS4 naživo, tak se mi udělalo lehce nevolno....nechám stranou Golf, Passat a Polo, ale co lze dneska postavit proti nejhezčímu civilnímu sporťáčku Sciroccu? Proti jedinému pěknému coupe convertible Eosu? A ta samá fabrika ještě na trh pošle (a za čtyři sta tyček...) nádherný malý akbriolet s plátěnous střechou, nejlepší evropské vělké SUV Touareg, nádherné nové CC a třeba i velice ocěňovaný Amarok (ocěňovaný ve vlasti těchto pickupů...). To žádná fádnost není.

        Jinak tě mohu ubezpečit, že nejsme ve škole a Rapid a Toledo se budou prodávat v určitém poměru, o kterém rozhodnou zákazníci a nikdo nebude rozhodovat, jestli "projdou" nebo "neprojdou". Nakonec stejně tak nikdo nerozhodoval, jestli "projdou" nebo "neprojdou" C1 a 106, které se liší od téhle dvojky (nebo NSF) navzájem ještě míň. U PSA je to ovšem v pořádku, u "koncernu" je to hnus....blahopřeji k objektivitě.

        Takže přestaň kňourat a začni si zvykat. Bude to krásný koncernový svět sem tam s prémiemi (taky skoro výhradně německými...), sem tam Japonee a sem tam korejec šitý zase podle "koncernu" a k tomu ještě tak ten v Německu sídlící Ford a Opel. A pokud se chceš kochat výhradně francouzskou produkcí, doporučuji destinace typu Pobřeží slonoviny, Senegal nebo Alžír, tam na "koncern" příliš nenarazíš....
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.03.2012  15:54

          « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

          Hele Beran(e)K(u) - tak "NANYNKO" říkáte??? - dost UBOHÉ a HODNĚ trapné + mne tyhle STUPIDNí URÁŽKY fakt NEBAVí
          :no: ;-\ :no: 8-s :no: :'-( :no: :-( :no: 8-s :no: :-O :no: :'-( :no: ;-\ :no: 8-s

          PS: "...mnou ADOROVANÝCH Citroen C3 a C4.."?!?!?!?
          NEchte si VYŠETŘIT mozek!!!
          Párkrát jsem tu již ZOPAKOVALA kolik modelů + konkrétních motorů mi příjde "zajímavých" - stačí na to prsty JEDNÉ ruky - navíc nepozorné obsluhy cirkulárky... no už jsem taky slyšela že jsem za BMW - neb chválím (trochu to "zobecním") jejich motory a za Mercedes - neb chválím (opět trochu "zobecnění") jejich "vyšší" modely..
          ... tak dnes (a v mozku BeranKa) ADORUJi Citroën C3?!?!? ;-) (navíc BEZ konkrétní motorizace? No to "jsem celá já" :-)
          PPS: "..C1 a 106, které se navzájem liší ještě míň" (tady jste zas ZMATLAL všechno co "jen šlo" - srovnat lze vozy z bratislavského závodu vw Seat Mii a škodu Citigo s vozy z českého KOLÍNa - "stejné" jsou všechny..
          ..mimochodem: Citroën C1

          [odkaz]

          a Peugeot 106

          [odkaz]

          ..a krom NEsmyslného urážení tam máte samozřejmě spoustu dalších autoNEsmyslů (čti CHYB jak VRATA - je vidět že o autech fakt víte KULOVÉ, opravuji: VELKÉ k...
          ..ale tak to bývá, čím více urážek, tím méně znalostí = jste celkem NEvybočující "tuctovwka" - NICMÉNĚ:
          Už to že větší množství platforem (Lancia Alfa Fiat Maserati) považujete za "čisté" :no: a naopak jednu "unifikovwanou" za naprosté :yes: jste (Buřtíka) ZAUJAL: Být blb a CHLUBIT se tím - takoví ho VŽDY "potěší" :-) ), ale s tím "..samotné volkswageny jsou nejen uživatelsky asi nejpříjemnější auta, ale taky jedny z nejhezčích!" - to jste ho FAKT DOSTAL :yes: >:D :yes: :-) :yes: ;-) :yes: >:D :yes: :-)
          • 00 Reagovat !

            foto BeranK

            BeranK 06.03.2012  00:36

            « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

            Hyterický záchvat na internetu - to si snad budu muset někam zkopírovat. To tady ještě nebylo....no, zábavné.

            Nicméně nanynka je pro tebe asi skutečně příliš lichotivé.....na to nemáš ani náhodou.

            Jinak k tomu, co tady koho baví - tvoje dementní příspěvky plné ještě dementnějších kombinací velkých písmen a záplavy smajlíků tady nebaví už skoro nikoho, Stejně jako směšné předstírání znalostí o autech....

            Jak bylo řečeno v jedné české televizní klasice (tuším Kopecký), kdyby blbost nadnášela, tak budeš poletovat jako holubička. Takže auto ani nepotřebuješ, ne? Ale bacha, aby tě nesundal nějakej myslivec.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 06.03.2012  09:31

              « Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

              Zato VYMÝŠLENí (čti LHANí) to je (pro některé) celkem "běžné", že? :-)
              A po upozornění kde KONKRÉTNĚ si ze 100% VYMÝŠLELi - "nehnou ani brvou" - až jednou někoho takového potkáte, kopněte ho třeba (tam co to BOLÍ ;-)
              NÁPOVĚDA - vídáte ho když si jdete třeba vyčistit zuby :-)
              PS: Takže ke svému "zmatlání" modelů a tříd automobilů NIC + spousta dalších řádků které jsou JEN další pokus(y) o urážení = zřejmě "klasika" ála BeranK - co (také od něj čekat) jiného..
              PPS: Ale to "VolksWAGENy JSOU uživatelsky asi nejpříjemnější auta, které jsou i jedny z nejhezčích" - to je OPRAVDOVÁ PERLA.. :yes: :-) :yes: ;-) :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto BeranK

                BeranK 08.03.2012  21:05

                « Re: Re: Re: Španělské vepřo-knedlo-zelo

                Už se vznášíš, co? Tak pozor abys nenarazila do stropu....

                Diagnosticky - skutečně hysterický záchvat na internetu.

                A lhaní? Konkrétní příklad :
                Škodovka vyrábí větší půlku (více než 50%) v zahraničí. Opravdu?

                Na území České republiky bylo v roce 2011 vyrobeno 1 220 tisíc osobních aut. Škoda vyrobila v tomto roce 879 tisíc osobních aut, v TPCA se vyrobilo 295 tisiíc a Hyundai 251 tisíc aut. Dohromady tedy udělali 546 tisíc aut. Škodovka tedy v české republice vyrobila 674 000 aut, zbytek tedy činí 205 tisíc ks - v Číně 120 tisíc, cca 50 tisíc v Rusku a něco málo přes 30 tisíc v Indii - 205 je polovina podle tebe polovina z 879 tisíc? Žes to "někde" četla? No, pokud seš na tom se čtením jako s počítáním, tak se není čemu divit.

                Ale prozradím ti jedno velké tajemství. 205 000 je necelá čtrvtina z 879 tisíc! Přesně je to 23,3%....jestli tedy víš, co to procento je a jseš schopná pochopit, jaký je vztah mezi procenty a poměrem.....
  • 00 Reagovat !

    foto marianek

    marianek 02.03.2012  19:19

    AZ NA TEN INTERIER

    Vzhled exterieru chvalim. Jestlize ma jit o levnejsi radu nez Octavia, pak je vse v poradku. Ale ten interier je ostuda! To opravdu koncern neumi stave palubni desky 21. stoleti?
    • 00 Reagovat !

      foto Mich-all

      Mich-all 02.03.2012  23:05

      « Re: AZ NA TEN INTERIER

      Co je podle vás palubka 21. stoleti? Focus? i30? Astra?
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 02.03.2012  23:51

        « Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

        [odkaz]

        [odkaz]

        [odkaz]

        ..tohle JE 21. století (jedno zda se líbí či NEee ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mich-all

          Mich-all 03.03.2012  00:38

          « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

          S C4/DS4 a tím Lexusem se nechá souhlasit,ale Prius 8-s vypadá jako těžký úlet z konce 90. let
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 03.03.2012  09:51

            « Re: AZ NA TEN INTERIER

            No to byly jen takové "tipy" (asi by si šlo "vzpomenout" i ještě na něco dalšího.. ;-)
            PS: Jinak řečeno - ten Seat/Škoda zvenčí celkem "ok", palubka ale spíš "ko"? :-)
          • 00 Reagovat !

            foto Tycoon

            Tycoon 03.03.2012  14:46

            « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

            Tak interiér Priusu je přímo hrozný a rozhodně není moderní - kopíruje 10 let stará francouzská auta. Digitální přístroje uprostřed palubky jsou dnes absolutně out - automobilky, co je používaly, už je opouští.
            Citroen se snaží být neustále "co nejvíc moderní", každých 5 let totálně mění tvary exteriéru i interiéru - a právě proto vždy velmi rychle zastará. Stačilo mi jednou řídit Xsaru Picaso - nebyl tam ani otáčkoměr (nebo možná byl, ale nenašel jsem ho). No a interiér na té fotce DS4 mi přijde, jako kdyby u Citroenu poskládali díly, které k sobě vůbec nepatří.
            Akorát ten Lexus ujde ... ale až moc jde vidět, že se Toyota při tvorbě toho interiéru inspirovala u BMW.
            • 00 Reagovat !

              foto surfman

              surfman 04.03.2012  12:56

              « Re: Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

              amen, naprosto souhlas
        • 00 Reagovat !

          foto jossalito

          jossalito 03.03.2012  01:38

          « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

          Tak a teď zkus něco v ceně +/- 260 tis. :-!
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 03.03.2012  09:49

            « Re: AZ NA TEN INTERIER

            +/- 260 t. stojí vozy nižší třední třídy...?
            A nebo z druhé strany, příští Seat Toledo bude stát cca 260 t.?? :-|
            Či z třetí strany, o vozech ceny +/- 260 t. (to je Fabia, ne?) toho moc NEvím.. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto jossalito

              jossalito 03.03.2012  16:56

              « Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

              Možná by stálo za to, vědět něco o vozech, do jejichž diskuze chceš něco psát... :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Parda71-BMWfans-

              Parda71 (BMWfans) 03.03.2012  17:23

              « Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

              Ano, milá Kylie, nové Toledo by se mělo pohybovat v základu okolo 260K, překvapená?
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 03.03.2012  21:37

                « Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

                Vlastně ani ne (moc překvapená NEjsem - že to má být vůz technicky v úrovni vw Polo, ale "celkově" nižší střední třídy /viz můj příspěvek 00:07/ jsem slyšela = cena asi "odpovídá")..
                ..tedy pokud jde o "lákadlo" ZÁKLADní ceny - to i já zaznamenala reklamy na ... vozy nižší střední co na nějakých takových cenách (POD tři sta tisíc začínající...
                NE že bych měla o téhle kategorii až TAKový přehled, ale vím že to "lákadlo" ZÁKLADNí ceny bývá hlavně "lákadlo" (že "běžný" model téhož vozu stává ... o dost víc :-)
                PS: Ok - dala jsem pár obrázků palubních desek vozů TÉŽE kategorie (ale opravdu dražších - "uznávám", ok? ;-)
                PPS: Nicméně teď ZŮSTANU "v ceně" (ne "od" 260 t. ale 299 t. kč) + u mého "oblíbeného" vozu této třídy

                [odkaz]

                [odkaz]

                Tak CO, "je to (už) lepší"? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto Parda71-BMWfans-

                  Parda71 (BMWfans) 04.03.2012  02:50

                  « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

                  Mazda 3 podle mě není zrovna povedený kompakt, jestli se tak vůbec dá mluvit o pseudokompaktu s délkou bezmála 4,5 metru 8-s Design mi taky nic neříká a podivný interiér taky ne. Jen má u mě Mazda :yes: za technologie vylepšování standartních spalovacích motorů a snižování váhy.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 04.03.2012  10:03

                    « Re: Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

                    Já na design až tak "úplně moc" NEdám + Mazda ode mne má stejné :yes: jako od vás (a vzhledově s designem její palubní desky nemám nejmenší problém...
                    ..srovnám-li s tímhle SEATem (škodou rapid), tak zvenku je hezčí škoda, zevnitře (alespoň pro mne) ta MAZDA :yes: ;-)
                    PS: A nemám pocit, že by se Mazda 3 nějak "zásadně" velikostně odlišovala od ostatních vozů nižší střední třídy..
                    (Golf s batohem bude delší skoro určitě, mám dojem že i nová Alfa Giulitetta je delší.. možná by se našlo ještě něco.. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto surfman

              surfman 04.03.2012  12:58

              « Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

              ee, fabie je auto +- 220 tis. protože Rapid má být cenově mezi Fabií a Octavií tak je cenovka kolem +- 260 až 275 tis. reálná
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 04.03.2012  13:40

                « Re: AZ NA TEN INTERIER

                Nojo, už jsem "si uvědomila" (reklamy na různé MEGANy a Kia ...atd. na ceny vozů NIŽŠí střední třídy se ZÁKLADní "lákající" cenovkou POD třista tisíc :-)
                PS: Plus příští Octavia má být ("definitivně") presentováná jako vůz o třídu výš (technika zůstane stejná) = Rapid bude pro příští období/generaci reálně něco jako náhrada Octavie.. :-|
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 03.03.2012  10:33

          « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

          Jeden interier horši než druhy a to jsou tam dražši auta než tomu bude u Toleda.
          Takže koukam že vkus jde u lidi pěkně do vyfuku. Co neni fluidni apod. a napuchle neni moderni. 8-s
          Jestli bude v realu palubka Toleda vypadat tak jak na fotkach tak jedině palec nahoru. Jasně je to určitě Top verze ale kdo se chluby socialem že ? Jedine co bych vytknul jsou meně odvažne budiky hodici se spiš do Škodovky. Jinak klasicke tvary v modernim a velmi uhlednem provedeni. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto marianek

        marianek 03.03.2012  17:32

        « Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

        Cokoli noveho od Peugeotu, Citroenu, napr. palubovka noveho DS je uchvatna. To nahore se zaseklo nekde u zrodu prvni generace Octavie, popr. Superbu. Jednoduse zastarala hruza.
        Jinak automobil samozrejme chvalim, Uvital bych pod kapotou neco lepsiho nez stavajici nespolehlive TSI motory.
        • 00 Reagovat !

          foto miromen

          miromen 04.03.2012  02:58

          « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

          Komik nebo traged ?
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 04.03.2012  10:26

            « Re: Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

            Já bych sice NEnapsala "cokoliv od ..", ale že palubka DS je mnohem "modernější", zatímco ta v RAPIDu a SEATu je svým způsobem "stále stejná"/stále v duchu těch původních vw (NEjsem "odvázaná" z těch "stále stejných" exteriérl mnohých koncernovwých vozů - u interiéru mi to "vadí" ale ještě MNOHEM víc..
            ..aneb to co je :yes: u Porsche 911 mi u "tuctových/běžných" vozů příjde spíš :no:
            Je prostě fakt že "to nahoře" se OPRAVDU jaksi/poněkud "zaseklo" v době Octavie a jde de facto jen o další a další "facelifty" (ale na úsporu nákladů to je asi :yes: a jak vidno zákazníkům a "dalším" to NE-vadí ;-)
            PS: Takže "ani komik ani traged" - spíš celkem PRAVDU říkající/na FAKTa upozorňující.. :-)
            • 00 Reagovat !

              foto miromen

              miromen 04.03.2012  11:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

              Ono někdy meně znamena vice. A jak jsem psal na mě palubka Toleda pusobi sice jednodušeji ale moderně a svěže. Navic podle mě vypada lip než u dosti aut nižši středni třidy a je třeba brat v potaz to že Toledo bude zaměřenim "social". Na to by se opravdu nemělo zapominat. Takže přirovnani k DS je docela mimo a navic je to tim padem jeho poniženi. Navic snaženi se o maximalni modernu nemusi nutně znamenat že to ve finale vypada lip. Jako přiklad nova i30 vs Ceed. Interier i30 se snaži byt max. moderni až futuristicky a vysledkem je horši interier než u na prvni pohled usedlejšiho Ceedu kde palubka ne jen že na mě pusobi pěknějšim dojmem ale hlavně hodnotnějšim.
              Jinak moje reakce byla myšlena na cely přispěvek kdy jisti lide maji osypky z jistych značek a to ty určitě dobře znaš.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 04.03.2012  13:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

                To ZNÁM ;-)
                PS: Ale myslím že (alespoň "trochu) objektivní názor na design mám a pro mne je "klasická" ukázka Scirocco - zvenku :yes: a palubka 8-s
                (což to samé "v malém" - v opravdu MENŠÍM - měřítku mám i u RAPIDu..
                PPS: A abych zkusila být opravdu OBJEKTIVNí - Citroën C6 se mi zvenku LÍBÍ, jízdní vlastnosti + celé "ovládání" vozu se mi MOC líbí, ale palubka byla taková "divná".. :-|
                .. nebyl problém materiály apod., ale design: NEee děkuji ne! ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 04.03.2012  10:18

          « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

          Třeba palubka nového P208 je opravdu NÁDHERA >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto surfman

          surfman 04.03.2012  13:01

          « Re: Re: Re: AZ NA TEN INTERIER

          a po pár týdnech budeš šílet, protože nic nenajdeš,a za pár měsíců a nebo let bude móóc pěkně vrzat odevšad, to vím z vlastní zkušenosti
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 03.03.2012  00:07

      « Re: AZ NA TEN INTERIER

      No s tím LEVNĚJŠí bych si NEbyla úplně jista - ono to (prý) má být spíš (víceméně) NÁHRADA současné Octavie. Octavia bude "definitivně" JAKOvůz střední třídy a Superb bude JAKOvůz VYŠŠí střední.. jupííí :yes: ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 03.03.2012  14:29

      « Re: AZ NA TEN INTERIER

      Každý má jiný vkus. Mně se právě takovýhle interiér hodně libí. Jasně, zrovna tahle kombinace černá-béžová tam trochu nehraje, ale ta se stejně v běžných výbavách neobjeví, tam bude celočerná palubka.
  • 00 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 02.03.2012  23:56

    Skvělá palubka!

    Konečně rovné čisté linie, absence ohavných kelímků a čísel vzhůru nohama :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 03.03.2012  00:09

      « Re: Skvělá palubka!

      ..fakt "SKVĚLÁ" (palubka)? :-|
      PS: Já bych spíš ... viz 23:51 ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Tycoon

      Tycoon 03.03.2012  14:30

      « Re: Skvělá palubka!

      Máme stejný vkus, mně se to taky hodně líbí :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto knight-rider

    knight rider 03.03.2012  00:08

    seat toledo

    je to dobrý tah pro seat fandím mu-zaslouží si to,Když se seatu dařilo tak zakázali!!- vyrobu seatu cordoba vario a seat inca.tím to modelem musí stoupat seat znovu nahoru bravo seat
    • 00 Reagovat !

      foto armanyk

      armanyk 03.03.2012  09:50

      « Re: seat toledo

      Až na to, že to se Seatem (tím pravým) nemá absolutně nic společného. Je to jen oznáčkovaný koncenový Low-entry model, jaký budou mít i všichni ostatní. Upřímně, nebýt té červené barvy, tak to nikdo za Seat nepovažuje ani náhodou a ani by se mu to neblížilo.
      Popravdě mám pocit, že jediné co seat ještě jakž takž odlišuje (a v budoucnosti to bude platit ještě mnohem víc) je červená barva u předváděcích a výstavních modelů.
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 03.03.2012  20:44

      « Re: seat toledo

      absolutní nesouhlas. Tohle je jen další hřebík do rakve. Naprostá bezpohlavnost a ztráta image Seatu. Tím hůř, že se to možná nebude prodávat špatně. Jenže nikdo to nebude kupovat jako ten "auto emocion Seat", ale jen jako lepší Thalii ;-\ Tohle Seatu pomůže jedině tak do formalínu :-!
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 03.03.2012  21:53

        « Re: Re: seat toledo

        Ano - je to až zvláštní jak škodovku management vw dovede "šikovně" (a správně) posouvat směrem vzhůru a SEATu ordinují sice tu a tam o fous lepší techniku, ale celková strategie růstu stojí za... (a to myslím DOSLOVA za :no:
        ..to je doslova na (okamžité) VYHOZENí těch kdo SEATu tenhle modelový "zmatek" naordinovali.. :-|
  • 00 Reagovat !

    foto Frantizsekk

    Frantizsekk 03.03.2012  21:19

    Interier

    Ja naopak interier vyzdvihuju, libi se mi. A budte radi, ze se seat bude vyrabet s rapidem u nas. Taky mohla skodovka se seatem sjizdet z linky ve spanelsku..
    • 00 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 03.03.2012  21:54

      « Re: Interier

      No když odboráři v Mladé Boleslavi ještě chvilku vydrží ve "svém stylu" - příští Toledi i Rapid se NEbudou vyrábět ani v česku.. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto Parda71-BMWfans-

        Parda71 (BMWfans) 04.03.2012  02:54

        « Re: Re: Interier

        Ááále, jen dělají bubu, ale na opravdové činy nemají koule. Navíc si takhle nemohou vyskakovat, Škoda je sice v zisku a zvyšuje výrobu, ale také hodně investuje a zvyšuje náklady na reklamu a vývoj. Takže tenhle argument je taky pasé, tohohle se zkrátka nebojím.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 04.03.2012  10:33

          « Re: Re: Interier

          Bát se (možná) NEtřeba, počítat s realitou že procento vozů škoda vyrobených v česku se bude JEN zmenšovat - je asi "rozumné".. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 04.03.2012  10:43

            « Re: Re: Re: Interier

            Procenta možná, absolutní čísla zřejmě nee :-!
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.03.2012  13:29

              « Re: Re: Re: Re: Interier

              Dříve či později (samo)zřejmě i ta ABSOLUTNí ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Parda71-BMWfans-

            Parda71 (BMWfans) 04.03.2012  22:11

            « Re: Re: Interier

            No pokud Škoda někdy opravdu v budoucnu vyrobí 1,5 mil aut, tak logicky to nebude vše made in CZ (už teď není), protože na tak obrovské množství aut už je třeba další závod, nehledě na dodavatele apod.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.03.2012  23:03

              « Re: Interier

              ..již teď je to "větší půlka" MIMO česko..
              PS: já bych řekla (doufala?) že tímhle krokem, tedy že se v jedné továrně na Slovensku vyrábí "stejné" vw, seat i škoda a v jiné v česku zase "stejní" škoda i seat lidem (i těm "zbylým" lidem) dojde, že něco jako (samostatná) značka seat či škoda prostě (už) NEexistuje..
              (a doslova a do písmene, když bude výhodné další výrobní závod postavit ... v Bulharsku, tak ho (koncern) vw postaví v Bulharsku (a bude tam vyrábět co se mu "hodí" - audi škodu či seat..
              • 00 Reagovat !

                foto Hendly

                Hendly 05.03.2012  07:29

                « Re: Interier

                Jako že Škoda vyrábí víc jak 50% aut v zahraničí? Na to jsi přišla jak a kde?
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 05.03.2012  09:03

                  « Re: Re: Interier

                  Ano - "jako že..." ;-)
                  Někde (asi) četla..? :-)
                  PS: Znáte snad "jiná" čísla? (jestli jsem se spletla a letos to tak ještě není, tak SORRY ... v tom případě mluvím "až" o blízké budoucnosi.. ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hendly

                    Hendly 05.03.2012  09:23

                    « Re: Interier

                    Tak příště místo hloupého urážení ostatních přemýšlej než něco napíšeš. Taky si zkus zjistit něco o postavení jednotlivých značek v koncernu VW a o tom jak probíhá vzájemná vnitřní konkurence.

                    [odkaz]
                    • 00 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 05.03.2012  14:38

                      « Re: Interier

                      "...hloupého URÁŽENÍ.."?!?!?!? 8-s
                      PS: tím myslíte to SORRY(všechna písmenka VELKÁ)? :-|
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hendly

                        Hendly 05.03.2012  15:06

                        « Re: Interier

                        Ne, tím nemyslím tuhle omluvu, i chybama se člověk učí, ale to co tu předvádíš nejen v této diskuzi.
                        Ono možná pak třeba nebudeš muset příspěvky 5x přepisovat.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 05.03.2012  17:23

                          « Re: Interier

                          ?????? ;-\ ?????
                          Tak CO jste tím svým "...HLOUPÉ URÁŽENí..." myslel?!? :-|
                          Jako že "někdy někde" se VÁM něco NE"zdálo" = a tak jste DNES napsal "..místo hloupého urážení přemýšlej..."? ;-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Hendly

                            Hendly 05.03.2012  17:52

                            « Re: Interier

                            Tak třeba tvoje původní reakce na BeranaK. To že se tak 5x změnila je jak z 1984.
                            • 00 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 05.03.2012  22:57

                              « Re: Interier

                              To "hloupé urážení" je komentář k mé reakci na BeranKovo "NANYNKO.." atp.?
                              No... budiž (to ANO.. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Gater

    Gater 04.03.2012  02:12

    Globalizace

    Když si dnes může zarytý škodovkář koupit svou vysněnou Fabii 1.2 HTP v autosalonu s cedulí Porche, tak už se člověk ani nediví, kdo co vyrábí pro koho a jakou značku na to lepí. Svět se zbláznil už dávno a bude hůř :'-(
    • 00 Reagovat !

      foto Parda71-BMWfans-

      Parda71 (BMWfans) 04.03.2012  02:57

      « Re: Globalizace

      Porsche dealer a Porsche automobilka jsou pokud vím propojeni pouze z toho důvodu, protože tenhle konglomeriát založil člen rodiny Porsche, ale se stejnojmenou automobilkou nemá de facto nic společného v tom smyslu, který ty myslíš...
    • 00 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 04.03.2012  10:08

      « Re: Globalizace

      Porsche Brno a Porsche Praha (a další?) jsou jen prodejci, nic víc, nic míň. můžou klidně prodávat třeba Yuga... Stejně tak jako Reno-Car, BS-auto, Samohýl, Auto-Pytela, Araver a dalších nespočet prodejců.
      Těch, co prodávají jen jednu značku, pomalu ubývá.... Navíc je ti asi jasné, že prodeje Porsche nemohou uživit tak velkého dealera. I když marže na prodeji 1 ks Porsche budou zřejmě zajímavé.
      Mimochodem, u tebou zmíněného prodejce nakupuje jedině blázen, protože pokud nakupuje přímo u zástupců pod VW import, tak oproti dealrerství Porsche-XXX šetří desetitisíce.
      • 00 Reagovat !

        foto Gater

        Gater 04.03.2012  11:06

        « Re: Re: Globalizace

        Ať si každý prodává co chce a pod jakou značkou chce.
        Ale vždycky, když mě na dálnici z kopce předjede Fabie se zvukem vzteklého šicího stroje s nápisem Porsche pod SPZkou, tak se můžu umlátit smíchy.
        Kdo ví, třeba za chvíli budeme kupovat toaletní papír Adidas >:-[]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Krásná Jana zemřela v mercedesu hokejisty: Pohřeb bez slavných přátel

Krásná Jana zemřela v mercedesu hokejisty: Pohřeb…

Rodina a nejbližší se s krásnou olomouckou kosmetičkou Janou D. (†28), která předminulý týden zahynula při…

Náhlá smrt kytaristy Blue Effectu Miloše Svobody: Vondráčková promluvila o emigraci a životě s tanečnicí

Náhlá smrt kytaristy Blue Effectu Miloše Svobody:…

V neděli ráno zemřel kytarista a zpěvák kapely Blue Effect Miloš Svoboda (†70)! Do hudebního nebe se dostal…

 

iSport.cz

City se vysmáli United: Zaparkujte autobus! Mourinho pak neslavil

City se vysmáli United: Zaparkujte autobus! Mourinho…

I týden po třaskavém derby o Manchester přeskakují mezi fotbalisty City a United jiskry. Po sobotní jasné výhře…

Kozel se zastal Šilhavého: Ve Slavii se problém vždy hodí na trenéra

Kozel se zastal Šilhavého: Ve Slavii se problém vždy…

Nechybělo mnoho a Luboš Kozel se stal loni v září po vyhazovu Dušana Uhrina mladšího novým trenérem Slavie.…

 

Reflex.cz

Femme fatale Anita Pallenbergová: Krásná blondýna, která si pohrávala s drogami a s Rolling Stones

Femme fatale Anita Pallenbergová: Krásná blondýna,…

Exkluzívní blondýna, o níž se říkalo, že je šestým členem britské skupiny Rolling Stones. Přitom na nic nehrála…

Kevin ze Sám doma se ztratil v Česku a hledá ho Trump. Vtipná parodie je hitem internetu

Kevin ze Sám doma se ztratil v Česku a hledá ho…

Parodické video na amerického prezidenta i Kevina McCallistera z kultovních snímků Sám doma se šíří po českém…