Podľa fotiek to nevyzerá zle, dizajnovo prakticky na európsko-kórejskej úrovni.
Ale chcelo by to vidieť naživo, na obrázkoch môže pekne vyzerať aj úplný šrot.
To je fuk, keď budeš chcieť, uvidíš v tom aj Mercedes a Trabanta. Na pohľad je to ale vcelku pekné. Trochu veľa váhy vpredu, ale to je len detail. Interiér má jednoduché, ale čisté línie, farebne celkom O.K. Tak už jedine treba počkať na kvalitu konštrukcie, materiálov aj vyhotovenia.
Neberiem Ti tvoje ilúzie o Trabante ;-) No zrovna dizajn Thalie a Dacie ma neoslovuje a z tohto čínskeho tvoríka syčí navonok inšpirácia mnou spomenutými plnými dúškami.
A prečo nie? "Erb" to už má...len namiesto nápisu Dacia je v ňom "cenený kôň". Napokon v článku je uvedená tiež informácia, že v podstate je to taká čínska "dačka" ;-)
Vzhľadom na triedu auta a krajinu vzniku myslím, že je to dostatočne svojbytné auto. po všetkých tých naozaj kópiách, čo doteraz ukázali, rozhodne.
Ale skôr by som mal strach o vyspelosť konštrukcie a kvalitu materiálov a výroby. Aj autá, ktoré navonok nevyzerali až tak zle, boli po nazretí hlbšie do ich útrob skutočne na zaplakanie.
Presne tak, ide práve a hlavne o ten druhý odstavec Tvojho príspevku. Či to náhodou nebude len "načančaná" kabelka á la Louis Vuitton >:-[] Ale v Číne je to "cenený kôň" a závod kapacitne nestíha už teraz. :-)
Tak pozor, budem trvať na tom, aby nájomná zmluva bola, pre predídenie podobným nejasnostiam, v oboch jazykoch. :-) Izbu beriem, nájom zaplatím, ak mi dáš pokoj... >:-[];-)
A vieš že by ma docela potešilo ako-tak kvalitné, síce jednoduché, ale bezpečné čínske autíčko za pár šupiek? Ja sa im divím, že sa nevrhnú na elektrinu. Auto nech si dajú vyrobiť v Európe a elektrický pohon s baterkami spravia doma. S elektrinou pokročili podstatne viac ako by kto čakal, pri ich cenách by s tým uspeli oveľa pravdepodobnejšie ako s celými autami.
Odpoveď je veľmi jednoduchá... v Číne je väčší dopyt ako možnosti výroby domácich automobiliek, takže sa nečudujte že materiály sú nič moc, bezpečnosť strašná, motorizácie zväčša prevzaté od Japoncov, skrátka sa to tam v pohode predáva tak prečo robiť niečo lepšie a drahšie, bezpečnejšie technologicky vyspelejšie? V EU a USA by sa presadzovalo ťažko a predaje by boli aj tak mizerné. Keď sa domáci trh nasýti potom začnú chŕliť kvalitné a konkurencie schopné autá - technológie na to bezpochyby majú.... A elektromobily tam nie sú štátom podporované reps. dotované takže by to tam nikto nekupoval... ;-)
dacii netreba hledat, o te podle me nevi nic a ani netusi, ze neco takoveho je. Ale toto se mi zda i interierove jako zajimava vec, otazka je klasicky bezpecnost a pouzite materialy. Do Evropy to dovazet nebudou, Opel to byt nemuze a v ramci Chevroletu by to zacala byt kanibalizace. A novy brand se tu uz neuchyti
Tak je to novy brand, ve kterem ma prsty GM, chteji ho zviditelnit, kdyby v budoucnu sli nahodou do Evropy, tento model se sem jeste asi dovazet nebude, i kdyz ja bych se mu nebranil .)
Myslím,že kdyby takhle vypadaly Dáčky,tak si mohou gratulovat >:D Každopádně kvalita bude podle evropských měřítek pravděpodobně tragická. Tipuju ale,že (ať zarytí odpůrci odpustí) za 10-20 let budou číňané produkovat automobily plně srovnatelné s evropskými značkami a to za 2/3 cenu. Stejně bych si to ale asi nekoupil >:D
Tým volantom by mali strašiť miestnych plastofilov
Ako..exteriér vyzerá zaujímavo, nie práve k "zulíbání" no ani zle..ale ten interiér..môžete si kúpiť farebnú obrazovku odhadom v cene 15 dolárov, ale pocit "auta z plastu" tam pretrváva
a akékoľvek čiastkové sympatie k čínskym autám končia nárazom na stenu NCAP-u..
Uvidime, co z nej zbyde az ho otestuji v ramci NCAP, ventilek od zadniho praveho kola...tim se jim nevysmivam. Cina kraci milovymi kroky a urcite potrebuji vice casu a vice informaci ze spionaze. Meli by se spise ale vrhout na mala, "miniauta".....
jsem rád, že jsem tu ve společnosti tajných agentů a infiltrátorů čínské automobilky. ba přímo průmyslových špionů ( a tím myslím i autora článku, ač se s námi o své informace nepodělil)...
V celém článku není ani slovo o použité technice, o výbavě, o materiálu, atd. jen pár fotek. Ale i sám autor s klidem tvrdí, že :...zda by při použití o něco modernější techniky takové auto uspělo například i v Evropě, zejména proti Dacii Logan....
Proč Dacii, když nevíme ani cenu, ani technickou úroveň vozu? jakou modernější techniku? Než čeho? Pokud neznám techniku tohoto auta, tak jaksi nemohu tvrdit že by měli použít modernější... nebo jsem snad něco v článku přehlédl? Jsem já to ale blbec, jedinný (na rozdíl od autora a diskutujících) nemám kompletní technickou dokumentaci toho vozu, a proto jen jako jedinný nevím, že je to přece plečka, vyrobena z evropských tříděných odpadových petlahvi (ano, myslím i sílu toho plastu), a plech je řrece jen z konzerv od bambusových výhonků, nýty rozklepával ručně Koudelka (aby se ušetřilo, tak opravdu tak hodně), a místo brzdové kapaliny je sojová omáčka..... tady se člověk i pobaví...