Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seděli jsme v novém Mercedesu třídy E, jeho interiér vypadá jako ve třídě S

Jako jedni z prvních novinářů jsme usedli do nového Mercedesu třídy E. Jeho interiér je povedený, v rozličných funkcích se ale řidič snadno ztratí.
Zpět na článek
9. 12. 2015 00:56
9. 12. 2015 07:27
9. 12. 2015 13:26
Avatar - Deutsch
9. 12. 2015 00:56
Král
V interiéru král třídy.
Rozbalit vlákno
1
9. 12. 2015 12:15
Re: TO JE HROZNÝ INTERIÉR !! STRAŠNÝ ODPOR ;)
jj
VYPADÁ TO TAM JAK VE STÍHAČCE, AKORÁT ŽE CHYBÍ PŘETÍŽENÍ 4G A FORSÁŽ jakou má už v ČR 85 kousků [odkaz] FASCINÁCJIE NA KOLESÁCH 2015 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] SŮDRUHOVIA ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 01:03
Musik non stop
Nevím jak ergonomicky, ale na pohled se mi to líbí, stejně jako větší sestra
Enterprise - S.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rokyta.p
9. 12. 2015 06:23
Re: Musik non stop
Mercedes stavěl většinou výborná auta, ať už někdo byl fanoušek nebo ne. Za mě rozhodně OK :yes: Ergonomie se nebojím, o té můžem diskutovat např u P208. Zde naopak. Moc pěkné skvělé. Jen servisy v ČR, to bývá mnohdy bída co už odradila mnoho majitelů.
9. 12. 2015 08:59
Re: Musik non stop
Tak pokud má člověk Německo nebo Rakousko do hodiny jízdy, tak tě české servisy netrápí.
Plzeňáci jezdí 40 minut po D5 hned za hranice, kde najdou Audi, VW, BMW i MB. Vyzkoušel jsem, plná spokojenost. Jsou levnější než český servis, přesnější na čas a kvalita je stejná nebo lepší. A ještě mi v mezičase půjčí auto na nákup německýho jídla. :-)
Avatar - KANKUNEN
9. 12. 2015 07:00
Je to obrovský skok, který čeká
nové majitele E. Současný interiér je násilně hranatý a nový naopak naprosto elegantní. Takovou změnu k lepšímu můžou majitelé Audi a BMW jen závidět.
Rozbalit vlákno
25
9. 12. 2015 07:07
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Souhlasím, že takto vypadá interiér E nenuceně a moderně, na druhou stranu zbytek D3 závidět nemusí. Povedené řešení ze 7er se objeví v nové 5er a A6 rozhodně nezůstane stranou.
Každopádně si rád počkám i na základní interiér "ečka".
Avatar - Dinar
9. 12. 2015 07:19
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Je to tak, MB ví jak prezentovat, jak vidno stačí dvě obrazovky vedle sebe a už v je to Enterprise. >:D
Jinak nic nečekaného, vnitřek je kompilát céčka s éčkem. A souhlasím, celočerný vnitřek s nějakou světlou lištou v základu a je po wow efektu. Snad alespoň 3D efekt obrazovky s přístroji bude už lepší než v esku. ;-)
9. 12. 2015 07:25
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Tak nějak to na mě působí mercedesovsky klidně, pasuje mi základní idea...ale pořád se bavíme o top verzích a když si srovnám anglickou konkurenci v základu a s příplatkovou digi palubní deskou a velkou obrazovkou infotainmentu, pak ten základ je akceptovatelný jen v základních verzích "cena od" a R4. ;-) .

Z vnějšku M-B vsadil na koncept á la C-Klasse s jakoby naroubovanou vyšší boudou pro posádku a zatím užší karoserií, kterou mohou roztáhnout světla. Mám obavu, že s aktuálním designovým jazykem hvězdy bude nadále nejlíp fungovat S-Klasse.
Avatar - Dinar
9. 12. 2015 07:39
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Jo éčko je celkově takový rodinný incest, jak si esák užil s malou céčkou. >:D Ale nic proti, mezigeneračně to je jistě pokrok, a obecně je akt. design mercedesů přijímán kladně, takže proč ne. Místo taxi krabic budou teď německá města křižovat taxi bochníky. ;-)
9. 12. 2015 07:49
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Esák a malá céčka...to zní...! >:D
Avatar - KANKUNEN
9. 12. 2015 08:24
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Kdo nečekal rodinný incest je naiva. Zbytek D3 mají incest i mezigenerační. To samé furt dokola.
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 08:28
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Přesně tak a nejhůř je na tom Audi. Tam nevíš jestli bleješ u A4 nebo Q7 >:D
9. 12. 2015 09:05
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Audi má vyvážený design bez excesů, může působit leckdy nezajímavě, ale určitě ne tak jak píšeš ;-)
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 09:23
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Ano, ona incestnost se dá vyjádřit i jako "design bez excesů" :-)
9. 12. 2015 09:32
Re: Je to obrovský skok, který čeká
To, že si automobilky drží xichty je nasnadě. Speciálně ty evropský mají jasnou generační uniformu.
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 09:39
Re: Je to obrovský skok, který čeká
A teď si postesknu obecně. Dřív měly automobilky až na výjimky skutečně každá svou tvář. Dnes už kolikrát na první zamlžený pohled nevíš co je to za značku. Sice tam vždy najdeš nějaký minimalistický odkaz, často v podobě zadních světel, ale čím dál tím více se to blíží k sobě navzájem a roli hrají již jen detaily. Když si koupím Volvo, tak chci aby z toho to Volvo koukalo na hony daleko a stejně tak i u jiných značek.
9. 12. 2015 09:42
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Dřív...zabrousím do 90-tých let. Nissan Primera a Opel Vectra...jak šitý v jednom salonu. Peugeot 607 a AR164, taky podobný rysy. Mitsubishi Sigma jakoby chtělo ukázat, že je víc bavorácký než BMW. ;-)

Každá doba má svý...
Avatar - boost.
9. 12. 2015 09:55
Re: Je to obrovský skok, který čeká
No jo. Ale je pravda, že BMW a Mercedes dělá míň elegantní auta než dřív. Taková, u kterých trvá, než si na ně zvykneš a začnou se ti líbit. Všechno dnes musí mít lištičky, prolisy, kudrlinky a fake výdechy na nárazníku.
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 10:13
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Tak píšu až na výjimky, ale musíš uznat, že ty tváře jednotlivých automobilek byly většinou mnohem výraznější a i jednotlivé modely nebyly vždy jen různě velké klony téhož auta.
Avatar - boost.
9. 12. 2015 10:31
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Když bychom zůstali u MB, tak E W124 a S W140 byly zepředu naprosto identický, W201 taky byla hodně podobná E-Klasse. [odkaz] Potom už to bylo lepší; E a S vypadaly úplně jinak (W211, resp. W221) a tak se mi to líbilo.

Audi je tak nějak furt konzistentní a BMW jsou dostatečně odlišná. Já s identifikací modelů na silnici problém nemám. Kromě třídy S W222. Na tu jsem na ulici čuměl dobrou minutu a nemohl se rozhodnout, jestli je to C nebo S.
Avatar - Emel
9. 12. 2015 10:38
Re: Je to obrovský skok, který čeká
No nevím... třeba zrovna to Audi poznáš bezpečně, stejně tak BMW nebo Mercedes. Jaguar taky našel jasnou tvář. V mainstreamu je to trošku zamlženější, ale i tak, Mazda bouchá úspěšně Kodo, Golf je Golf, pokud nevíš kde to má předek tak to je Toyota, když to vypadá jako Aston tak to je Ford...
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 13:41
Re: Je to obrovský skok, který čeká
:-)
Avatar - boost.
9. 12. 2015 09:05
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Proč bys blil? :no: Od Audi by se mohli ostatní učit co se elegance týče, jak vevnitř, tak venku.

C, E, S, všechno na jedno brdo i vevnitř. Horší jak audi.
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 09:24
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Proti gustu žádný dišputát ;-)

Mně dává smysl asi jen A5.
9. 12. 2015 10:17
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Tak to jsme dva. Dokonce jsem o A5 i uvažoval. Ostatní modely jsou až násilně studené, odtažité, ovcovité. To podle mě s elegancí nemá nic společného. Ale samozřejmě jen v exteriéru. Interiéry sice nejsou výkřikem emocí, ale je to příjemné místo k bydlení.
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 10:42
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Naprostý souhlas. A interiér jak píšeš. Tam si stěžovat nemůžu, ale jsou interiéry, které jsou mi blíž (např. Lexus).
Avatar - Emel
9. 12. 2015 10:43
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Líbí se a dává smysl jsou dvě různé věci. A5 je nádherná a vlastně nestárne... ale A6 je taky moc hezké auto a v kombíku jako rodinný dostavník vlastně ideál. A4 jako taková se mi úplně nelíbí, ale třeba A4 allroad... vlastně se mi líbí víc než větší A6.
Avatar - Individualita
9. 12. 2015 12:53
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Bohužel, všechny ostatní modely mi splývají. A proto mi dává smysl k teoretické koupi, protože líbit se mi prostě musí.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 12. 2015 13:40
Re: Je to obrovský skok, který čeká
To o Enterprise mě napadlo, když jsem viděl první fotky interiéru S-klasse. A zde to nezbývalo, než jen zopakovat.
Avatar - Emel
9. 12. 2015 10:34
Re: Je to obrovský skok, který čeká
Majitelé Audi a BMW závidět nemusí, protože sice takovou změnu u své značky nepocítí, ale je to proto, že jejich značka takovou změnu nepotřebovala a nepotřebuje.
9. 12. 2015 07:27
Nejlepsi ve tride?
Za me. Vitezi bmw, nova sedmicka ukazala. Co se tyce ovladani, je pro mne mb az za bmw a audi, to je bohuzel pro me dost dulezite. Obecne mam problem s displayem misto budiku. Nelibi se mi jednak neschopnost 100% kontrastu a hlavne ploche 2d zobrazeni. Klasicke pristroje jsou podle me lepsi. Soustredil bych se na head-up display, tam se muzou vyradit. Mam oboji v aute a pristroje bych si napriste nechal klasicke...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
9. 12. 2015 07:42
Re: Nejlepsi ve tride?
Taky jsem konzerva a klasické přístroje mi sedí víc, ale je dost příkladů těch virtuálních budíků, které umí působit plastičtěji a věrohodněji, než jak to předvádí MB. Ano, nová 7er určitě, ale stejně tak audi např. v Q7, Range rovery nebo nové "budíky" od Jaguaru, jistě i další...
Avatar - netcar.xx
9. 12. 2015 07:44
Re: Nejlepsi ve tride?
Ona taky nova sedma v poslednim srovnavacim testu AutoBildu porazila Esko, A osmicku i Panameru
Avatar - KANKUNEN
9. 12. 2015 08:33
Re: Nejlepsi ve tride?
Ono je vůbec celé takové pomatené. Člověk ani neví jaký to má motor, ale řeší velikost, počet a rozlišení displeje. Výsledek je ten, že si člověk poslepu ani nepustí ventilátor. Těším se, až někdo vyvine klavír bez kláves a hrát se bude v menu a každý tón se bude entrovat.
9. 12. 2015 12:28
Re: Nejlepsi ve tride?
Nebo třeba přidávat hlasitost točením prstu někde mezi řidičem, palubkou a spolujezdcem.
Avatar - netcar.xx
9. 12. 2015 07:41
Je to diskutabilni
U premioveho auta bych osobne preferoval klasicke budiky. Co vidim ale pozitivne, ze vsechny budiky na fotkach maji otackomer do osmi tisic, cili benzinovy motor :-) Realita bude pozdeji smutnejsi, protoze polovina produkce bude 2.0D. To zas bude jitrnic ktere si budou hrat na neco co nejsou.......
Rozbalit vlákno
5
9. 12. 2015 07:49
Re: Je to diskutabilni
Omyl 2,2d ;-)
Avatar - iudex
9. 12. 2015 08:33
Re: Je to diskutabilni
Omyl, 2,1d. >:D
9. 12. 2015 09:05
Re: Je to diskutabilni
:yes: >:-[]
Avatar - netcar.xx
9. 12. 2015 08:37
Re: Je to diskutabilni
No nedivil bych se, kdyby tam dali i toho podvyziveneho maleho dieseloveho chcipaka od Renaulta
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 07:50
Re: Je to diskutabilni
suhlasim... budiky mohli ostat klasicke... ;-\ ... predsa len to ma svoju charizmu a istu davku "dostojnosti" a "hodnoty" ak mas pred sebou miesto placateho displeja skutocne seriozne budiky.... ale inak ako celok je to parada.... tu je vidiet ze da sa zapracovat velky displej aj tak aby to nevyzeralo uplne blbo a nevkusne ... tie tablety na vysku ako v talismane alebo tie domontovane ako v Cecku su razom zabudnute a poslane do historie ... interier S som tiez chvalil a toto je v podstate velmi podobne s Skom.... co tentokrat voebc nevadi... lebo tento smer je daleko leps ako ten aky preferuje Cecko alebo talisman..... isty retro smrnc a punc noblesy dodavaju tie ovalne vyduchy v stredovej konzole aj ta 3D vyvedena dekorovana lista lemujuca celu palubovku.... k tomu je to vsetko tak elegantne zaoblene a potiahnute akoby po takej vlnke .... nie je tu nasilna hrana ale ani prilis barokove cacky... je to ozaj moc pekne ... len skoda klasickych budikov.... tieto digitalky sa budu mnohym starsim genraciam a aj typickym majitelom Ecka asi tazsie prekusavat.... a mne tiez absolutne nevonaju.... kazi to inak perfektny dojem.. co uz... kazdopadne toto je lepsia cesta ako tu ktoru preferuju niektori ini spominani kandidati .... este dufat ze vonkajsi dizajn nebude len kopia S klady a hadam to bude zase stare dobre Ecko ;-) :yes:
9. 12. 2015 07:49
ehm, ehm palubka
Ľudia, ja neviem ten ineriér, hlavne palubka je otras. Megatablet by sa skôr hodil do autobusu, alebo nákaldného vozidla. V tejto kategórii aút si za volantom predstavujem klasické budíky. Napadla ma analógia s hodinkami. Pri obyčajných spotrebných, môžu byť v pohode aj digitálky Seiko, Casio. Pri exluzívnych napr. Breitlingoch iba a len klasiku. Digitálky/tablet/ sú v tejto kategórii trapas. :no:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - 3_diamanty
9. 12. 2015 07:55
Re: ehm, ehm palubka
je to tam rozdelenie ...... v podstate ide o dva realne panely pod akymsi jednym spolocnym zakrytim ...jeden su budiky a jeden je ten velky displej napravo ... samozrejme ono by to bolo lepsie ak by to malo klasicke budiky a nevyzeralo to ako v nakladaku.... to ano... nerozumiem tejto mode tachometrov davat ich do displejov .. hodne to kazi dojem ... aj na ruke mam radsej klasicke hodinky ako digitalky neviem ako ini...

ale ako celok je to podla mna krok vpred... paci sa mi ta 3D lista cez celu palubku a akysi retro nadych celeho kokpitu ( aj napriek digitalnemu stitu ) .... v podstate super kokpit :yes:
Avatar - iudex
9. 12. 2015 08:38
Re: ehm, ehm palubka
S tými hodinkami je to dobrá analógia. Ako vravíš, k luxusnému poňatiu sa viac hodí analógová klasika, ak zostanem pri hodinkách, toto pripomína hodinky Suunto: kopec fičúr, ale o elegancii klasiky nemôžu ani snívať. Aj keď to Éčko zase také zlé nie je, svoju príťažlivosť to má a rozhodne v triede bude jedinečné (až do predstavenia nových generácií konkurentov z D3).
Avatar - boost.
9. 12. 2015 09:02
Re: ehm, ehm palubka
Heh, zrovna Suunto mám. Na sport dobrý.

Analog cluster dostaneš v základu... Podle mě ale nepůjde koupit s tou velkou navigaci Command Online, což je škoda, protože se mi, i jako relativně mladému člověku obklopeného všemožnými gadgets, dvě 13" televize v palubce nelíbí. A ještě k tomu míchají dohromady snad tři fonty. 8-s
Avatar - iudex
9. 12. 2015 09:14
Re: ehm, ehm palubka
Nič proti Suunto, pre mladých športovcov, čo jeden víkend vyskáču na trojtisícovku a druhý sa potápajú dobré. >:D K obleku sa ale moc nehodia, ja som dal prednosť klasike zn. Zeppelin.
Avatar - boost.
9. 12. 2015 09:52
Re: ehm, ehm palubka
Právě proto je mám. Na nic jiného je nepoužívám, a klasické hodinky nemám. :-)
9. 12. 2015 15:44
Re: ehm, ehm palubka
Míchání fontů je taková specialita Mercedesu.
9. 12. 2015 15:37
Re: ehm, ehm palubka
V principu souhlasím, ale třeba Elementum Terra nevypadají špatně. Nejsou to hodinky k obleku, ale na outdoorové to vůbec není špatné.
9. 12. 2015 15:39
Re: ehm, ehm palubka
Vidíš a zrovna Breitling má mezi hodinkami pro profesionály řadu hybridů (display + ručičky).
Avatar - fOE
9. 12. 2015 10:05
Má to nicméně jedno "ale"
A diky bohu za to ale, klasicka koncepce s analog budikama a displayem stranou pro infotainment obecne je plne dostatecna. Jsem rad ze se aspon E vyvaruje chyby Ska. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
9. 12. 2015 10:33
Re: Má to nicméně jedno "ale"
Souhlas, ale problém bude podle mě v tom, že Comand Online nepůjde zkombinovat s analog budíky.
9. 12. 2015 13:26
skoro dobré
veľký krok dopredu, ale vždy ma zarazí keď auto tejto triedy a značky zarazí stredovú konzolu do prístrojovky jak dedinský klampiar (vyrezal som tam otvor, vrazil som to tam a drží to).
Rozbalit vlákno
0