Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf Škody Auto pro Ekonom: NE pro novou Fabii Sedan, výroba čtyřválce 1,2 l potvrzena

Ondřej Láník
Diskuze (86)
Včerejší vydání týdeníku Ekonom obsahuje rozhovor se šéfem Škody Auto, Reinhardem Jungem. Novou zprávou je potvrzení výroby nového benzinového čtyřválce v mladoboleslavské motorárně.

Dřívější neoficiální zpráva o novém výrobním programu Škody Auto, byla ve včerejším Ekonomu potvrzena.

"V budoucnu se tady bude vyrábět celá řada motorů. Půjde o základní tříválec, který představuje vstupní nabídku. K tomu přibude nový motor se sníženou spotřebou paliva, bude to čtyřválec o objemu 1,2 litru. Oba motory bude využívat i Volkswagen a ostatní koncernové značky. Kdy se nám podaří dosáhnout plné výrobní kapacity 500 tisíc motorů ročně, o tom rozhodnou svým zájmem zákazníci. V každém případě právě vynakládáme potřebné investice, budou realizovány z valné části letos a v průběhu příštího roku," řekl týdeníku Jung.

Šéf Škody dále v rozhovoru vyloučil uvedení nástupce tříprostorové karosářské verze Fabia Sedan. Naopak neřekl konkrétní termín ukončení výroby Octavie Tour.

Ondřej Láník
Diskuze (86)
15. 12. 2007 00:17
Re: Dalsi benzinovy agregat? Proc?
Do výroby nafty a benzinu příliš nevidím. Jen jsem někde slyšel porovnání kolik jsou daného paliva schopni vyrobit z jedné tuny ropy a nafta z toho vyšla lépe. Jinak v reálu bude postup výroby jiný, tedy klidně ten co jsi popsal.
15. 12. 2007 00:13
Re: Dalsi benzinovy agregat? Proc?
;-)
15. 12. 2007 00:06
Re: Dalsi benzinovy agregat? Proc?
Mas pro toto svoje tvrzeni nejaky realny podklad, nebo je to tvuj dojem?
14. 12. 2007 17:47
Re: Zážehový a vznětový motor a bioetanol a
Smejem sa, ako tu niektorí plačú nad výkonom okolo 40 kW....
Ja sa už neviem dočkať, kým budú na svete ľahké akumulátory alebo kapacitory alebo čokoľvek vhodné na elektropohon áut.
Potom mi kľudne bude stačiť aj menej ako 40 kw, nejakých 100 Nm od 0 do 3000 otáčok, a nejaký benzín, nafta, vodík, alebo etanol mi budú ukradnuté. Večer strčím šnúru do zásuvky a ráno zase jazdím. S 20 precentnými nákladmi. Pekný sen, ale dúfam, že sa toho ešte dožijem...
14. 12. 2007 15:00
Re: Dalsi benzinovy agregat? Proc?
Myslel jsem to jinak. A sice tak, ze masoveji prodavane dieselove motory v Skodovkach maji lepsi parametry nez jejich benziny. A to predevsim ve spotrebe. Dnesni test New Fabie, kde se pise neco o 7 - 8 litrech, je toho prikladem :-( C-R je samozrejme lepsi, o tom zadna.