Jako základ když Tesla začínala posloužil, ale je faktem, že elektromobil je nejlepší stavět od píky. Takže je celkem pochopitelný že původní spalovák Lotus předělávaný na elektromobil Roadster [odkaz] [odkaz] nebyl DOKONALÝ. Bylo na něm spoustu práce, jinak ale jezdil výborně ;-)
Re: Tesla je nesmysl a může být ráda že ji Lotus pomohl, pří
No ... nie je celkom pravda. Ide najmä o dotácie z emisných povoleniek na bezemisné autá - najmä v kalifornii. Ale zasa je pravda, že to využíva viac automobiliek, nielen Tesla a je pravda, že si tie dotácie Tesla nevymyslela, prosto používa čo je dostupné.
Re: Tesla je nesmysl a může být ráda že ji Lotus pomohl, pří
obchod s emisiam je celosvetova zalezitost.. obchoduju firmy staty../vid afera s povolenkami na slovensku/... Takze povolenky by som sem netahal kedze v tom idu uplne vsetci...
a sam ma pritom problemy prezit..... paradox dnesnej zvratenej doby ( aj u ludi je to tak, zvacsa vam najskor pomoze prave ten clovek ktory sam potrebuje pomoc )
kazdpadne verim ze sa lotus pozbiera ... otazne je ci sa nastupca espiritu dostane do vyroby, ten projekt stal nemale prachy... od toho sa odvija asi cela buducnost znacky[odkaz]
Nepomáhá zadarmo, v jeho situaci je lepší prodat aspoň šasi když se nedaří prodat dost kompletních aut. Problémem Lotusu je neschopnost přizpůsobení se nové situaci. Trh se zásadně změnil, jejich úzce zaměřené výrobky už prakticky nemá kdo kupovat.
Potřebuje nové auta... Není to tak dávno kdy byl na autosalonu myslím v NY prezentována budoucnost s cca. 5-6modely v čele s pěkným Espritem...Ono neustále upgrady stávajících modelů už moc lidí nebaví...
Lotus Engineering se nevěnuje jen vývoji aut pro značku Lotus. I jiné automobilky nabízí své vývojové kapacity, pokud to není v konfliktu s jejich zájmy. Je to další zdroj příjmů.
je ti tam smutno chápem...Ale nie som si isty ci je Elon dobra volba - predsa len troll z netu co nic nedokazal a chlap co rozbehol epay , rozbehol automobilku , posiela rakety do vesmiru je dost divna dvojica :-)
Tak na to zapomeň, dřív, nebo později další a další vlády "nezištně nastaví trh" podobně dementním způsobem jako Norové a Tesla bude prodávat a prodávat...
Nechápem, čo sa tak rozčuľujete. iste, mohol to povedať "kapánek" diplomatickejšie, ale vlastne má pravdu. Elise nebolo stavané na el pohon, tak ho museli značne upravovať. Zobrali ho z dôvodu, že to bolo hotové auto a asi aj kvôli cene. Nemohli si dovoliť niečo draho vyvíjať, takto v začiatkoch ...
....pripominate mi zastupy "expertov", ktori tvrdili, ze stroje tazsie ako vzduch nebudu lietat, ze clovek sa pri rychlosti viac ako 80 km/h vo vlaku zadusi, ze cely svet bude potrebovat maximalne 6 pocitacov...
Nejsem proti elektrice, vadí mi protěžování a dotace, které nás mají přesvědčit o tom, že to je ta jediná správná volba. Tím se křiví trh a zákazník na tom může jen prodělat. Je taky silně asociální stále více danit auta se spalovacím motorem která kupují "chudí" a získané peníze dát jako dotaci na elektromobil "bohatým".
Stroje těžší, než vzduch začaly létat, až když byla vynalezena technologie.. Stejné je to s elektromobily, životnost, váha a výrobní náklady na baterie jsou důvod, proč jsou elektromobily stále na úrovni letadla bratří wrightů... až když bude pohonné ústrojí a způsob doplňování energie ve všech ohledech na úrovni spalovacích motorů, pak se budeme moci bavit o jejich náhradě...