Generální ředitel německé automobilové skupiny Volkswagen Matthias Müller nevyloučil jednání se šéfem italsko-americké skupiny Fiat Chrysler Sergiem Marchionnem o možném spojení.
Tak už to snad funguje,ne?
Po spojení s FCA bude otázka v autosalonu VW znít: "Máte tady u VW bezproblemový a spolehlivý motor? Ano, Multiair nebo JTD, jaký značek si budete přát?" >:D
Nemecko, stat extremne pracovitych, vzdelanych, nudnych, tvrdohlavych lidi. Tak to uz dlouho trvat nebude, krev se zredi a vlastnost zmeni.
WV jako synonymum kvality, prakticnosti, nudy, spolehlivosti, efektivity ... to se muze take velmi rychle zmenit, staci zredit krev ;-)
S těma Němkama jsi to trefil. Když jsem byl v roce 1996 poprvé v Mnichově a viděl ty "krasavice", tak jsem se přestal divit, že mraky Němců jezdí do Česka za "holkama"... ;-)
To tam ani nemusíš jezdit, stačí si zjistit, kolik je českých TOP modelek na počet obyvatelek ČR a kolik je německých TOP modelek na počet obyvatelek Německa.
Navíc:
"Po sjednocení Německa v roce 1990 vyšlo najevo, že Katarina Wittová měla spolupracovat s východoněmcekou tajnou policií Stasi. Sama zveřejnila 181 z celkových 1300 stran svazku a potvrdila, že od Stasi přijala luxusní vozy a zajištění nadstandardního bydlení."
Takže vlastně i charakterově jako z Česka ... :*) >:-[]
Jestli do FCA nacpou svoje mastné prsty od Bratwurstu tak to je definitivní konec....
Jestli, ale nejsou spíš úplně v záděli a bojí se ,že FCA koupí za pár korun dluhy VW za podvody v USA a s tím pádem jejich fabriky v americe a vymýšlí jak se chytnout stébla....
Jsou to křiváci tak přes palubu s nimi !
diesely v tichosti pomalicku nahradi benzin-hybridama tak jako to dela Toyota a nejake diesely jim jsou jiz dnes ukradene, na vyvoj dieselu jiz bude putovat malo financu a jen tak aby se dal udrzet do doby nez ho odstrihnou v malych kubaturach uplne, a casem si vystaci s diesely jen o 6 a vice valcich, a ani bych se nedivil kdyby tohle u VW bylo do 3-4 let realitou
Pobavil nas velice. Co treba JTS Alfa, nebo Twinair se zvukem malotraktora, spotrebou lesniho traktora a vyklepanim hlavy za 40tisicKc po ujeti 80tisickm.
To s tim Twinairem slyším poprvé. Pokud je to nějaká masová vada z výroby, pošli odkaz na článek. Rád si to přečtu. Pokud ale víš jen o jednom vysypaném Twinairu, který možná odešel nesprávnou údržbou, tak ani neposílej. >:D
O TSI ti já naposílám 1000 odkazů.
Fakt mě baví tyhle teorie o rádoby zoufalém VW. Realita je taková, že FCA dlouhodobě jaksi skoro nepředstavuje nové modely, v USA jej vyšetřují kvůli emisím, Multijety ani zdaleka neplní emise a v dlouhodobém horizontu si nějak nedovedu představit, jak chtějí samostatně fungovat. Pokud někdo nutně potřebuje uzavřít partnerství, je to FCA. A taky se o to už delší dobu zcela otevřeně snaží, jenže dosud nikdo nejevil zájem.
Tak gigantický celek nelze efektivně uřídit!
Spojení v současné velikosti obou koncernů je nesmysl, pokud k němu dojde, musí se struktura velmi, ale opravdu velmi zeštíhlit. Jak co vertikálního směru, tak co do množství vývojových a produkčních jednotek.
Nevím jak Sergio, ale Thomas si je tohoto faktu určitě vědom.
Aby to pak nakonec nedopadlo tak, že FCA bude kupcem VW... i Chrysler převzali dosti chytře a "pan účetní" zná jistě ještě mnoho podobných fíglů... já bych to celé spíš viděl max na spolupráci na jednotlivých modelech, než na spojování firem... ovšem sám za sebe bych radši neviděl ani sebemenší spoluprácí s "das kvalitou"
Prý "neškemrá." :-) Kdybyste si přečetli článek, možná by vám došlo, že o spojení s VW začal veřejně hovořit Marchionne, jako obvykle. VW jeho tvrzení odmítl a později jen na adresu Marchionneho dodal, ať zkusí o partnerství koncernů vyjednávat přímo s nimi, a ne s novináři.
To souhlasím. A i přesto fiat dost často okupuje dna tabulek spolehlivosti. O Alfě ani nemá cenu mluvit. Takže s tou gratulací bych tolik nepospíchal. Je to, jako by se jednonohý chtěl smát jednorukému, že je mrzák.
Motorizace Fiatu se vždy řadily k nadprůměru (až na výjimky), ale jinak? V USA jsou značky FCA spíše symbolem opaku a takové 500L kraluje snad všem tamním žebříčkům nespolehlivosti a nekvality. [odkaz] V Evropě to dlouhodobě není o mnoho lepší. Tady opravdu není o čem se bavit.
Pokuty a kompenzace budou 15 - 20 mld. EUR pro 650 tis. majiteu v USA. Z toho plyne, ze dalsich 10 mil. majitelu bude VW stat dalsich cca. 350 mld. EUR. Kde na to VW vezme ?
Podařilo vyrovnat se s náklady na skandál s falšováním testů
A to jak ? V USA se vyrvona s 600 tis. majiteli, ale co tech dalsich 10 mil.? Ty VW vubec neresil ! To je VW uplne fuk ! Jak se mu s tim tedy podarilo vyrovnat ? Nic se mu neopdarilo vyrovnat, teprve to ma pred sebou !
si neumím moc představit. Vždyť jenom automobilových značek by měli dohromady stejně jako zbytek světa. Podle mého laického úsudku by bylo pro FCA výhodné hledat partnera v Asii.
Jeden tip pro redakci. Už by to zase chtělo update kdo s kým peče, kdo komu patří, kdo pro koho co dělá, kdo sdílí platformy s kým, kdo společně vyvíjí modely, kdo komu dodává motory, který model má v jiné zemi značku jiného výrobce ... atd. K tomu krásného pavouka-diagram :-) Aby se v tom prase vyznalo. A zároveň tím vyhlásit co nejoriginálnější značku, vlastněnou majitelem značky, jména, zemí původního původu a úplně nejlépe aby se to auto pořád v té zemi vyrábělo :-) A manufaktury jako Pagani neberu :-)
Hodně štěstí ;-)