Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf VW Winterkorn: Čína je naším druhým domovem

Volkswagen chce letos prodat v Číně přes dva miliony vozů.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
26. 8. 2011 23:24
Čína "druhým domovem"?
A nemohli by se tam třeba Winterkorn a Piëch PŘESTĚHOVAT? ;-)
Rozbalit vlákno
84
Avatar - Chuck Norris
27. 8. 2011 00:00
Re: Čína "druhým domovem"?
velmi vtipný prohlášení... nicméně pochopitelné... nicméně silně pochybuju že se mu na číně líbí něco víc něž jen peníze popřípadě pár čínanek... dobrý je že se donedávna učily značky z asie dělat evropský design... teď se evropské značky snaží přizpůsobit tomu v asii... ale koho pivo piješ toho píseň hraj a evropa je někde na druhý tetí koleji takže můžeme být rádi za rozmanitost našeho trhu....
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 02:36
Re: Čína "druhým domovem"?
:yes: :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 00:06
Re: Čína "druhým domovem"?
To ti přece nemůžou udělat, kdo by potom v Evropě vyráběl pořádný auta. Prý o Čínu mají zájem z vedení PSA/Citroen protože v EU se jim moc nedaří takže to zkusí tam.
[odkaz] >:-[]
Avatar - white label
27. 8. 2011 00:36
Re: Čína "druhým domovem"?
>:-[] :yes:
Uvidíme co na to napíše naše Kylie Kelišová... >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 02:25
Re: Čína "druhým domovem"?
(od anonyma) HODNĚ ubohé :no: 8-s :no: ;-\ :no:
Avatar - white label
27. 8. 2011 08:21
Re: Čína "druhým domovem"?
Tady zase někomu (velmi úzkoprsému) chybí trocha nadhledu...,
viď "princezno-teto"... :no:
27. 8. 2011 10:35
Re: Čína "druhým domovem"?
No, když někdo plivne na Audi, či VW, tak to v pořádku je i od AnoNYmA. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 11:15
Re: Čína "druhým domovem"?
Tak?
1) kdyby vám bylo 15 a byl (skoro)panic - nadhled asi "dodám"
2) Tak "velmi úzkoprsá"? Ok - "testněte" si to doma na ženě.. :-)
(až se vrátíte z nemocnice - a když si stále budete myslet že jsme obě byly "úzkoprsé" - tak já vám pak ráda a "zdarma" vysvětlím co (ještě) "můžete" a co už NE ;-)
Pěkný den (jestli se odhodláte "to testovat" JE toho přání určitě třeba/kdybyste ten "test" mohl natočit a dát odkaz, já bych ho měla moc pěkný URČITĚ :-)
Avatar - baca42
27. 8. 2011 09:05
Re: Čína "druhým domovem"?
to jsEM se DOCEla zasMáL.
čaU: [odkaz]
Avatar - boost.
27. 8. 2011 10:54
Re: Čína "druhým domovem"?
>:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 02:11
Re: Čína "druhým domovem"?
Ach jo (já VÍM proč nemám ráda F. PIËCHa a jeho praktiky - vy proč NE Citroën ale vlastně ani NE, že? :-)

[odkaz]

(.. DS3 Racing nabízí "vysokou zážitkovou" .. povrchově upravené písty .. 4pístkové brzdy Brembo .. 2/3 vozů již prodaných ..)

Když kritizovat něco od Citroën, tenhle kousek asi raději NEee (ve srovnávacích testech porazil jak Mini JWC - které autor nečekaně kritického textu jménem Jungmann zmiňuje (ale v obráceném "gardu", jako že je asi "lepší"), tak Clio Gordini R.S.

PS: PROČ je v česku tak "jiný" pohled na Citroën, než třeba v Rakousku? (vždyť jste byli 300 let jeden stát.. :-)
PPS: I v Británii si FRANCOUZSKÝ vůz/značka stojí LÉPE než v česku! ;-)

http:/www.autocar.co.uk/CarReviews/Roa… />
(tak jsem to zkusila 3x - a sem NElze vložit odkaz na velký test z Autocar?? 8-s

Pěkný den (s pár modely/motory Citroën můžete zažít LEPŠí, než byste byl tušil.. :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 09:49
Re: Čína "druhým domovem"?
testů kde JCW vyhrál nad DS3 je po celé Evropě drtivá většina (a už přestaň blbnout s tím capslockem, nedokážeš pak správně napsat ani název miníka, no to věřím, že nad JWC dokáže vyhrát i DS3). Jo a jak psal klasik Das ganze tschechische Volk ist eine Simulantenbande, tak si to tak neber. Citroen náhodou máme rádi, je s ním docela sranda:
[odkaz]
27. 8. 2011 10:30
Re: Čína "druhým domovem"?
Stačí se podívat na ty dvě auta a je jasné každému, které líp pojede. Stavba karoserie, umístění kol...
Motory stejné, jen Miník ho má laděný u JCW a podstatně lépe s lepším projevem.

Druhý pohled, který by směřoval "pod sukni" těmto autům, napoví. Traverza "laděná" u Frantíků se nemůže rovnat SOfisTiKOvaNéMu podvozku Miníka.

Verdikt? Tak jako všude jinde, DS3 ostrý HH rozhodně není v tom pravém slova smyslu. Možná pro blondýny jo. Ale i tak má blíže spíše k bižuterii.
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 10:36
Re: Čína "druhým domovem"?
jj, třeba když si porovnáš konstrukci zadní nápravy tak je jasné komu se do zatáčky vyloženě chce a kdo tam musí. Jinak základní tvary DS3 jsou OK jen ty tuzingové oranžové prvky bych nemusel ale to je právě to jediné co umějí a myslí si, že za to mohou chtít dokonce vyšší cenu než miník, naivkové. Tady je celkem stejný závěr z porovnání jako na autofunu.
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 11:50
Re: Čína "druhým domovem"?
Také bych si ho NEvybrala v té "černo-oranžové"!
Multilink v této (no i vyšších) kategorii je opravdu VZNÁCNOSTí (a jak jsem již psala - budete-li měřit STEJNÝM metrem u té u předokolek DŮLEŽITĚJŠí nápravy, měl byste CHVÁLIT použití dvojitých lichoběžníků v C5 ;-)
Děkuji za odkaz (dle toho "chrochtání" soudím že to byla holandština :-) ), ale jestli říkají to samé co Jungmann/autofun opravdu "ani netuším" ;-)
PS: K tomu "naivkové" - tohle byla/je "omezená série" (silniční varianta DS3 WRC), která se VYPRODALA a vzhledem k zájmu bylo původní plánované množství zdvojnásobeno (nevím jak se prodává v česku/a kolik sem šlo vůbec ks, ale v zemích jako je Německo či Británie jde/šlo DS3 Racing na odbyt více než dobře :-)
PPS: Existují pochopitelně CITROËNy, které si ZASLOUŽí kritiku - tenhle to ale vskutku NEní ;-)
27. 8. 2011 11:58
Re: Čína "druhým domovem"?
Až ta náprava v C5 bude taky fungovat, tak ji bez problému pochválím.

Ceeda taky nechválím za multilink, který je nejhorší na našem trhu - horší než traverza v podání Brava a nedejbože Meganu.

Dalo by se tu parafrázovat s tvým velmi oblíbeným zpracováním informací, ale nebudu tě trápit.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:19
Re: Čína "druhým domovem"?
??? Bože a to jste JAK "vymyšeňkoval" že NEfunguje??? >:D
PS: Je to komplet platforma z C6 (přečtěte si nějaký německá test! :-)
Jako předokolka má dokonce lepší trakci než zadokolky MB a JAGuar - jsem opravdu Z-V-Ě-D-A-V-Á co si představujete/co si vymyslíte pod pojmem "NEfungující přední náprava" ;-)
27. 8. 2011 12:28
Re: Čína "druhým domovem"?
Nefunguje v tom smyslu, že není zdaleka jízdně nejlepší, jak by se mohlo (díky její konstrukci) zdát.
To snad pochopil každý, tedy (skoro). Vidím, že má poslední věta, nepadla daleko od pravdy.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:40
Re: Čína "druhým domovem"?
Ta vaše poslední věta, zdá se, opravdu NEpadla daleko ... (ehm, ve vašem případě :-)
To vaše "vysvětlení" je totiž skoro na DALŠÍ "zlatězabarvený" ventilek ;-)
UJASNÍME si to, ano? VÍTE jaký je rozdíl mezi "tuctovým" (a méně místa zabírazícím a HLAVNĚ výrobně levnějším) uchycením McPherson a dvojitými lichoběžníky?? Tak v Citroën C5 fungují výborně, PŘESNĚ tak jak lze, teoreticky i prakticky, očekávat :-)
PS: NEzdálo se mi před časem několik srovnání SUPERBu s vozy vyšších tříd (je to přece jen vůz postavený na mechanice GOLFu - pro střední třídu "budiž", pro vyšší střední..), nyní se v německu objevil srovnávací test Citroën C5 V6 HDi, Mercedes E-Klasse a JAGuar XF. Neb C5 konstrukcí i pojetím (i 6ti válcovým biturbem) poněkud překračuje současné ("propadající se") standardy střední třídy
(zopakuji se: kritizujte JINÉ Citroëny - DS3 Racing a C5 s motory 2.2 a V6 HDi - u těch ta kritika je poněkud "mimo" :-)
27. 8. 2011 12:47
Re: Čína "druhým domovem"?
Cé pětka se svým podvozkem (ať je konstrukčně sebeoriginálnější) stejně nebude stačit svým projevem na svou konkurenci, která ten podvozek může mít primitivní a stejně bude lepší.

Proto jsem nahoře uváděl Ceeda, který, i když má multilink, tak je jeho podvozek podprůměrný.

Snad jedno, za co lze C5 pochválit je pohodlnost. Leč to je pouze jedna část z celého dojmu z auta, ani ne největší, ani ne nejdůležitější...
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:55
Re: Čína "druhým domovem"?
Ten podvozek není "sebeoriginálnější" (na tom vlastně nic "originálního" NEní - v třídě luxusních či sportovních, zjednodušeně DRAHÝCH vozů je to "norma(lní)", vhodnější by bylo třeba: "konstrukčně sofistikovanější", "standardy z vyšších tříd přinášející" atp. ;-)
No a tohle (to ".. nebude stačit na konkurenci, která může mít primitivní podvozek a stejně bude lepší") už na zlatý ventilek opravdu JE :yes: >:-[] :yes: >:D :yes:
PS: Prostě VY jste "se rozhodl" (že to tak je) a "je to" :-)
PPS: A mám takový POCIT že vy opravdu NEvíte co to má to lepší uchycení dělat, v ČEM (všem) že je ten rozdíl, že? ;-)
(jinak byste neopakoval stále ten Ceed a multilink vzadu - i když s ním by pudelka vozu MĚLA "sedět lépe", tedy pokud to NE"přehnali" se šetřením na pružinách a tlumičích.. :-)
27. 8. 2011 13:02
Re: Čína "druhým domovem"?
Napíšu to tak, aby to pochopili i ti, tááám v zááádu.

C5 nemá a nikdy neměla jízdně nejlepší podvozek ve své třídě. Je ostudou Citroenu, že s tím co pod kabátek dostal, neumí pracovat.
To je celé.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 13:07
Re: Čína "druhým domovem"?
Hezký (pokus) o úúúúúúhybný manévr ;-)
PS: Možná (určitě) by to chtělo si (C5 2.2 či V6 HDi) PŮJČIT (na víkend?), projet (pořádně - po německé dálnici i okresce) a PAK "mudrlovat" (závěry dělat :-)
PPS: Já za sebou mám celkem "čerstvé" srovnání audi A4 a Citorën C5 (motory srovnávat NEšly - 2.0 TDi x V6 HDi), ale auta ano ;-)
27. 8. 2011 13:11
Re: Čína "druhým domovem"?
Píšu od začátku to samé. C5 podvozkově na své nejlepší konkurenty NEMÁ.
To je celé.

PS: Na německé dálnici pojede dobře snad cokoli, tam se objektivní kvalita podvozku rozhodně zhodnotit nedá.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 13:41
Re: Čína "druhým domovem"?
Německou dálnici jsem zmínila jen pro povolenou rychlost, na kvalitní dálnici (tu a tam nějaká v Itálii - dost jich je ve Francii) je to něco zcela jiného. Na takové (opravdu KVALITNÍ) jsou až NEčekané rozdíly mezi auty!
KOHO považujete za "podvozkově nejlepší konkurenty"?
Jemně PŘIPOMÍNÁM mé PS a PPS z minulého příspěvku - myslím že to váš názor (bez urážky, zřejmě spíše PŘEDSTAVY) může trošičku "ovlivnit" :-)
27. 8. 2011 19:35
Re: Čína "druhým domovem"?
Accord, AR 159, Mondeo, Mazda 6... všechny jsou podvozkově lepší... než C5...
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 19:59
Re: Čína "druhým domovem"?
Accord byl můj můj druhý "finalista", nestačil bohužel MOTORicky (ale jinak je mi celkem "sympatický". Teď "smrtelně" váženě:

1) přečtěte si (zde na auto.cz ;-)

http.//www.auto.cz/…roen-c5-2-2-hdi-… />
2) projeďte SE (nejlépe s "mou" verzí s
vrstvenými skly a kůží Criollo)

3) PAK už tak "kritický" na 100% NEbudete (říká se tomu prý "(trochu)spadly hračky do kanálu" :-)
27. 8. 2011 20:03
Re: Čína "druhým domovem"?
Jaký vliv mají na jízdní vlastnosti vrstvená skla či kůže v interiéru?

Vidím, že zpracovat jednoduchou informaci, může být pro někoho neřešitelný problém...
Psal jsem něco někde o hračkách?
Páté přes deváté, co? Ale vím, když není odkud brát, tak se hodí cokoli.
Avatar - miromen
27. 8. 2011 20:18
Re: Čína "druhým domovem"?
Když panbuh rozdaval rozum tak některym do te hlavy nalil misto mozku kakao. Jinak nechapu to handrkovani se o značce Citroen ktera neumi udělat pořadne auto. Ono totiž podvozek,řizeni a řazeni patři k docela duležitym součastem automobilu a inženiři od citronu to prostě neumi. Jak už jsi psal někdo neumi pořadně naladit multilink a druhy z klasiky vytěži maximum ale to se Citroenu netyka.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:28
Re: Čína "druhým domovem"?
:-) Dávala jsem sem (minulý týden) odkaz na NĚMECKÝ testík kde C5 2.2 HDi porazila 4 konkurenty včetně zde dnes zmíněné Hondy Accord.
PS: Vy alespoň "tušíte" PROČ jste si do hlavy vzal to co zde tvrdíte? ;-)
PPS: Co se týče toho multilink (tam šlo o to že ho /prý/ NEumí použít Kia - to jen tak "pro pořádek" :-) ) tak v reálu šlo o NE zadní ale (u předokolek důležitější) PŘEDNí nápravu a zavěšení McPherson vesrus dvojité lichoběžníky s oddělenými těhlicemi ... najdou se zde i takoví "odborníci", kteří tvrdí, že McPherson je "lepčí" (to "č" tam bylo SCHVÁLNĚ :-)
27. 8. 2011 20:32
Re: Čína "druhým domovem"?
Ano a Citroen NEUMÍ naladit svoji přední SOfiStikoVaNOu nápravu. To je, oč tu od začátku jde. Někdo chápe, někdo tu motá furt něco o multilinku. :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:47
Re: Čína "druhým domovem"?
To by člověk NEvěřil co je vůbec možné - já třeba NEtušila (že někdo bude TAK NEznalý) že by mohl napsat: "Citroën neumí naladit svoji přední nápravu" >:-[]
PS: Zkuste si nejdříve k tématu něco PŘEČÍST (tohle je už opravdu TRAPNÉ) - kinematice je totiž (narozdíl od vás) JEDNO jestli je na autě ten či onen znáček (ona "pozná" jestli "výkyvy" kol "hlídají" dvojitá trojuhelníková ramena ... a i takový "znalec" jako vy to pozná v přenosu sil do volantu.
ÚKOL NA NEDĚLI - přečíst si něco o zavěšení kol ;-)
PPS: To co "připisujete" Citroën(u), by (v nějakém extrémním případě) SNAD mohlo platit pro nějakou začínající čínskou automobilku, jinak dnešní vozy jak je znáte jsou "jen" následovníci Citroën DS z roku 1955 - je to SMUTNÉ, ale nikam dál jsme od té doby NEpokročili (za ty roky proběhla přinejlepším "mírná evoluce" ve výkonech, ale pojetí auta jako takového ... zůstalo STEJNÉ :-)
(mám se mrknout KDO přišel s tím multilinkem? ;-)
27. 8. 2011 20:53
Re: Čína "druhým domovem"?
Až ten Citroen Cé pět, dostane za jízdní vlastnosti desítku (tedy 10 bodů) a ne sedm a vosum, tak poté bude ta jeho přední náprava naladěná správně.
Avatar - miromen
27. 8. 2011 20:33
Re: Čína "druhým domovem"?
Jak tak čtu měl jsem použit slovo VŠEOBECNĚ.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:56
Re: Čína "druhým domovem"?
NEmyslím že píšete "všeobecně" NEsmysly - ale co se týká toho zavěšení - to NEsmysl opravdu byl (je :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:19
Re: Čína "druhým domovem"?
Zajistí POHODU a KLID v intriéru a (i když si to bůhvíproč) představujete, dostat vůz s nejlepší trakcí do "úzkých" (nebo co si představujete) je docela NÁROČNÉ. Vy si stále (asi-zřejmě) nechcete připustit ten rozdíl, že já už s ním docela něco zažila a vy si (opavdu těžko říci proč) "představujete" :-)
PS: Já VÍM jak se chová ve vysokých rychlostech, já VÍM jak se chová ve 360ti stupňovém (řekne se to tak správně?) přejezdu z dálnice na dálnici, já VÍM jak se chová na okresce .. a vím jak se chová "v táhlém dlouhém" ;-)
PPS: Vaše snaha o "urážení" (či co to je) je skoro "veselá" (mám za sebou již pár let a pár km v různých autech od A(lfy) po V(olvo) a VÍM proč pro SEBE volím TOP verze C5. Chápu že to NEní auto pro mladíka s ještě teplým řidičákem, ale ta místní (snad až/málem) "nenávist" k Citroën(u) ... :-)

Tohle je prostě PRAVDA (TAKhle to prostě JE) - a je jedno jestli tomu zrovna vy chcete nebo - netuším proč - NEchcete věřit

[odkaz]
27. 8. 2011 20:23
Re: Čína "druhým domovem"?
Bla bla bla. Tradičně nic k věci, vše kolem a mimo.

Ano, ten link podtrhuje to, co jsem výše napsal.
Jízdní vlastnosti běžné 8b, v extrému 7, snadnost řazení 7 (targické!), brzdy na 8, taky nic moc, dojem z řízení 8 b...
Korunu tomu nasazuje hodnocení motoru 2.2 HDI, mimochodem stejné, jako bych udělil já. HDI jsou sametové, klidné, tiché. Ale jízdně tupé a nevýrazné.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:34
Re: Čína "druhým domovem"?
Tohle "vyhodnocení" JEN podle číslíček "miluji" - to se HNED pozná "odborník" :yes: :-)
PS: Prostě v C5 se musíte "smířit" že máte sametový automat Aisin jako v LEXUSu a co se toho motoru týče, najdete ho v JAGu, RANGE ROVERu ale i Mondeu a již deset let (tohle je 3tí evoluce) si v Engine of the Year stojí docela DOBŘE (pssst - MNOHEM lépe, než v kraji rozšířený 2.0 TDi ;-)
27. 8. 2011 20:37
Re: Čína "druhým domovem"?
Luxus, Jagulár, Renž Rouvr, pak dva nula tédéí - no co dodat... >:D

Díky za pobavení, ale dnes už končím, tradičně to spadlo do záchodku...
A to tu šlo o podvozek Cé pětky. >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:50
Re: Čína "druhým domovem"?
Koukám že komentovat umístění motor(ů) v IEOTY se vám nějak NEchce ;-)
27. 8. 2011 20:55
Re: Čína "druhým domovem"?
Není potřeba, od začátku se tu bavíme o podvozku Cé pětky. >:D

Takhle utíkat od problému, no to je dětinské... ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:57
Re: Čína "druhým domovem"?
T.j podvozek C6ky (a koukám že ty motor a hodnocení v IEOTY se vám opravdu komentovat NEchtějí ;-)
PROZRAĎTE MI - "kde se to vzalo"/PROČ si myslíte že ten podvozek je špatný (a vy si to zřejmě OPRAVDU myslíte :-)
27. 8. 2011 21:02
Re: Čína "druhým domovem"?
Proč bych měl komentovat něco, o čem se tu nebavíme? Proč?

Protože už nemáš odkud brát, tak potřebuješ uličku kudy utéct?

PS: To, že ten podvozek je obyčejně průměrný, si očividně nemyslím pouze já.
Spíš bych řekl, že jsi jedinná, kdo si myslí, že jen nejlepší.
No a to je asi celý problém, který já chápu a ty, bohužel, nikoliv.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 21:17
Re: Čína "druhým domovem"?
ad PS: Nejlepší je jen slovo - když už tak z jakého hlediska NEJlepší (na VELMI DRSNÉ vymetání okresek mi přišel fajn podvozek BMW 3 Coupe, až si konečně přečtete CO "dělají" ty trojuhelníková ramena (případně třeba nějaký NĚMECKÝ testík C5 nebo C6) tak možná pochopíte v ČEM je nejlepší :-)
Do motoru 2.2 HDi jste se "opřel" (v IEOTY to roky vidí maličko JINAK - než vy ... bez urážky jsem PŘESVĚDČENA, že podobně jako si představujete že když je McPherson třeba ve voze vw tak je to vlastně, než dvojité lichoběžníky v C6, tak to vidíte i s těmi motory - "obyč" 2.0 TDi asi vidíte jako lepší než konstrukčně MNOHEM sofistikovanější 2.2 HDi, že? ;-)
PS: NEpotřebuji "utíkat" - já VÍM co mám na TOP verzích C5 (a podvozku C6) ráda a VÍM co se mi na něm líbí a PROTO si ho kupuji .. že třeba vy dokonce řeknete že VĚDOMĚ považujete daleko obyčejnější řešení za "lepší" - no, jak jsem řekla již "dávno" - k tomu CO to je a CO to takové zavěšení dělá si něco přečtěte a nejlépe vůz sám VYZKOUŠEJTE - zatím mám NEodbytný dojem že kritizujete (a vlastně ani NEvíte proč :-)
(a co ;-)
Avatar - miromen
27. 8. 2011 20:34
Re: Čína "druhým domovem"?
Těžko to psat někomu kdo si mysli že když auto při testu zastavi o par decimetru dřiv tak ma automaticky lepši brzdy.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:51
Re: Čína "druhým domovem"?
C5 má kotouče 340 mm a ono to není jen pár dcm ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 13:04
Re: Čína "druhým domovem"?
Tak z jiného testu cituji k DS3 Racing ... přední náprava je tady pouze modifikovaným McPhersonem, žádné čáry v podobě oddělené těhlice jako má Renault Clio RS tady nehledejte. Vzadu musí postačit obligátní torzní příčka.... no a citace k JCW ... v porovnání k DS3 je podvozek na mnohem vyšší technické úrovni, je to zásluhou zejména zadní nápravy která je odvozená z známé Z-Axle vozů BMW řady 3, tzn. dvě nad sebou různoběžně vedená příčná ramena doplněná o jedno podélné kde samozřejmostí je proměnná kinematika stabilizující jízdu v širokém rozsahu.... Závěr testu JCW první DS3 druhý (škarohlíd by řekl poslední). Negativa DS3 Racing vrzající sedadla, řazení, podvozek, torzně měkká karoserie, torquesteer, nepřijatelná cena. Negativa JCW torquesteer, rázy na nerovnostech, ergonomie palubní desky díky poplatnosti retro řešení. Takže auta velmi odlišná a pokud jde o sportovnost což u těchto edic jde až v první řadě tak neporovnatelná protože je JCW o autobus vpředu.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 13:16
Re: Čína "druhým domovem"?
Zajímavé - to bude nějaký ČESKÝ test, ne? :-)
("české" viděni značky je opravdu někdy až NEpochopitelné - JINÉ jsou jak prodeje, tak testy)
PS: Jen zopakuji: v Německu a Británii dopadly testy (ZÁSADNĚ) jinak a stejné je to s prodeji (původní plánovaná omezená série byla zvýšena dokonce na dvojNÁSOBEK - a to i přes opravdu VYSOKOU cenu vozu, trošičku "ospravedlněnou" tou omezenou sérií a 5ti lety/120.000 km servisu/záruky)
PPS: NEvím jestli to co (jako)citujete jste si VYMYSLEL (odkaz na NĚMECKÝ test který jsem dávala říká přesný OPAK - přesná převodovka na správném místě (pro ruku) atd. - odkaz na velký test v autocar.uk mi sem nešel zadat, ale přečíst si ho může každý) nebo ne - dáte ODKAZ? (ODKUD tahle až ABSURDNĚ superkritická slova jsou? To je něco jako popis Tata Nano po 500.000 kilometrech :-)
Vy sám "víte" PROČ "nemáte rád" (zrovna) Citroën? ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 13:53
Re: Čína "druhým domovem"?
Na Autocaru.uk jsou 3,5 hvězdičky z pěti což je docela bída a hodnocení které je pouze slovní bez nějakých objektivních parametrů je velmi diplomatické ale velmi podobné těm co jsem ti citoval a navrch to není opět žádný srovnávací test ale hodnocení daného modelu. Také německé srovnávací testy si myslím, že jsem četl prakticky všechny a vyhrát DS3 jsem neviděl, naopak všechny jsou na jedno "brdo" a preferují JCW. Pokud nějaký odkaz máš kde tomu naopak tak jej sem dej, pak se můžeme bavit dál, jediný odkaz na autozeitung je popis modelu, žádný srovnávací test, jinak je to z tvé strany jen plácání stejných nesmyslů dokola. Prostě DS3 je dražší než JCW a horší než JCW tečka.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 14:13
Re: Čína "druhým domovem"?
Ale já NAPSALA že na prvním místě je Mini JCW (DS3 tam má jen "jedno kolečko" :-)
Nicméně OSTRÁ KRITIKA, jakou zde (jako)citoval jossalitto fakt NEní "na místě"
(srovnávací test všech tří byl v AutoBild?/AutoTip?
PS: Ke KRITIZOVÁNÍ jsou ale jak JÍNÉ HH (doopravdy NEdobře dopadlo audi RS3 Sportback v Británii v autocar) a když chcete KRITIZOVAT Citroën, asi by bylo "lepší" si vybrat nějaký JINÝ model - zrovna DS3 je docela NADprůměrné ... a to že se původní 1000 kusová série vyprodala je prostě FAKT .. i když česko k tomu (narozdíl od Británie a Německa) asi moc NEpřispělo.. ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 14:18
Re: Čína "druhým domovem"?
Já si s dovolením budu kritizovat co chci já.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 14:27
Re: Čína "druhým domovem"?
Ale to JISTĚ můžete (třeba že Ferrari je pomalé a Rolls-Royce nepohodlný.. ;-)
PS: Myslím že i přes některé KRITICKÉ hlasy v diskuzích na auto.cz (a test/text p. JUNGMANNa na Autofun.cz) se vozy DS3 Racing z "o 100% navýšené série" PRODAJí (i když to česko na tom bude mít asi HODNĚ malý podíl :-)
PPS: A neb i já (snad) mohu kritizovat co chci já, tak (si nebudu "vymýšlet"), ale odkážu na HH, který OPRAVDU trochu "zklamal" - a to je audi RS3 Sportback (a navíc "žere" gumy ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 14:35
Re: Čína "druhým domovem"?
Ano chápu, že pro Citroen jako zástupce mainstreamu je hrdinský čin prodat 1000 aut a je to zapotřebí dokola opisovat, nejlépe 100x. To ale nic nezmění na skutečnosti, že DS3R je předražený výrobek s nižší užitnou hodnotou než konkurence v podobě JCW. Btw. najdi si kolik se prodá JCW, možná ti pak ta tisícovka přijde dost zanedbatelná.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 15:00
Re: Čína "druhým domovem"?
2000 ks ;-)
(což u takhle specifického výrobku není špatné - a jen "pro doplnění", tohle NEmá ŽÁDNOU souvislost s "mainstreamovou" či "prémiovou" automobilkou :-)
NEvím kolik se ročně prodá (jednoho z) JCW modelů - ŘEKNĚTE ;-)
PS: DS3 se neprodáá "hrdinně", ale docela DOBŘE (zatím cca 150.000 ks - to myslím docela jde, to já znám jednu oooo automobilku co si představovala že od svého modelu konkurujícímu právě DS3 bude prodávat ... a trošičku "prohrává" JAK ve srovnání/srovnávacích testech (abych byla OBJEKTIVNÍ, A1 je lepší s diesly, DS3 s benzíny), tak v těch prodejích :-)
PPS: DS3 Racing opravdu JE drahá (to u omezených sérií BÝVÁ), trošičku to VYLEPŠUJE plná záruka/garance na 5let/120.000 km ;-)
Pěkný den :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 16:15
Re: Čína "druhým domovem"?
Lepší s benziny, no umíš pobavit. Kdybys napsala s diesly tak nebudu souhlasit ale řeknu jo na dieselech se PSA snaží. Ale v benzinech to je sranda, co třeba postavíš proti A1 Clubsport quattro kde je 2.5 TFSI vyladěný na 370 kW 660 Nm? Jo tři DS3R by to mohly nějak vyrovnat ale zas ta váha, no tak zase nic..
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 16:18
Re: Čína "druhým domovem"?
1) A1 Clubsport quattro NEexistuje (a pokud o autech NĚCO víte, tak krom toho že ta číslíčka "PĚKNĚ VYPADAJÍ", takové auto je docela NEsmysl ;-)
2) to byl jen "souhrn" srovnávacích testů těchto vozů "napříč Evropou" (v dieslech bylo lepší A1, v benzínech - sorry :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 18:55
Re: Čína "druhým domovem"?
Tak si vezmi tvůj oblíbený Autocar.uk a najdeš tam, že A1 TFSI má hodnocení 4 hvězdy, proti 3,5 hvězdám u DS3R a jediné negativum u Audi zmíněné v hodnocení je cena. Takže další auto které je jasně před DS3R.

Při shodné motorizaci je předražené Audi za 21800 liber a Citroen za 23100 liber.
parametry motorů:

0-60mph Audi 6,9, DS3 7,2
emise Audi 139, DS3 149
top speed Audi 141mph, DS3 146 mph
Audi nabízí i verzi Q

Hodnocení máš zde:
The A1 has the cabin quality and powertrain refinement that we’ve come to expect from an Audi. The cabin may lack the quirkiness of either the Mini or Citroën DS3, but it sets a new quality benchmark for a premium supermini. The engine, although not the most powerful in the market, offers sufficient performance coupled with economy and refinement.
But it is how the A1 drives that overturns our expectations, because this is a small Audi that is fun. It is not as supple as a Fiesta or as poised as a Clio Cup, but it is still an enjoyable and capable car to drive quickly, and it comes without a harsh ride quality.
In many ways it doesn’t feel like an Audi at all, but like a slightly smaller Golf GTI. Which is meant as a compliment, for it has the same breadth of abilities. The only stumbling block is price, which, as our test car shows, can also emulate the GTI.

Takže kde je ta převaha benzínů v DS3? Ale prosím konkrétní odkaz na skutečný test nikoliv obecné plky.

A dotaz poslední, když jsem viděl jak si chválíš prodeje Citroenu v AT na rozdíl od CZ tak mi není jasné proč se v AT od počátku roku prodalo 6900ks Pola, 1500 ks předražených A1 a jen 1360 ks C3/DS3, to mi nějak nejde na rozum nota bene když většina prodejů v této třídě je v benzinu.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 11:32
Re: Čína "druhým domovem"?
S tím "od pohledu" (dle stavby karoserie a umístění kol - v čemž se tyhle vozy zrovna moc NEliší ;-) ) poznám které pojede líp.. to je PERLA skoro "zlatoventilkového" zabarvení :-)
Já ty srovnávací testy NEpsala ;-)
PS: S tím uchycením zadní nápravy souhlas - škoda jen že STEJNÝM metrem NEposuzujete i jinde (třeba u předokolek DŮLEŽITĚJŠí přední nápravu - u "mé" C5 :-)
PPS: Docela bych VÁS chtěla vidět řídit DS3 Racing - schválně kdo je "ostřejší" ;-)
ZÁVĚR: Na "kritizování" byste si měli opravdu vybrat nějaký JINÝ model - tady to vskutku NENí "ono" :-)
("zbytečně" se stavíte PROTI docela DOST Einzel- i srovnávacím testům - tohle autí prostě JE povedené - i když někde Mini JCW porazí a někde ne, všechny ostatní vždy ano. A i kdyby bylo objektivně opravdu kousíček "ZA" brilantním od JCW poladěným Mini - tak i to věru není ostuda ;-)
27. 8. 2011 12:01
Re: Čína "druhým domovem"?
Jasně, tydle auta se moc neliší, rozdíl mezi nimi je maličký, rozhodně menší, než třeba u BMW F10 a nové A6, co?
To jsou prostě jen zkreslené pohledy a přání. Realita je dostatečně výmluvně popsána v testu. DéEska je taková, jaké je, ostrá moc není. Možná po dlouhé době Citroen, který vyčnívá, ale opět ukázka toho, že Citroen nepřekročil svůj stín.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:14
Re: Čína "druhým domovem"?
NEmůžete stále používat systém "podle sebe.." :-)
Co se týče BMW 5 a audi A6 současné generace - NĚKOLIKRÁT jsem tu psala, že když se u audi "vyhnete" MULTITRONICu, dvoulitru v naftě, verzím s předním pohonem a asi i 2.8 FSi ("vysmívali" jste se tu motoru o stejném výkonu v mé minulé C5, vyráběné od roku 2000), tak jsou to - jak bylo napsáno v NĚKOLIKA testech - víceméně SROVNATELNÁ auta!
Rozdíly jsou "o dýchnutí", rsp. záleží na osobních preferencích (TOTO jsem tu již napsala a TOTO se dočtete jak v německých tak britských srovnávacích testech - byť, a to si NEmohu "odpustit" ;-) , je spíše vyhrává to BMW, tak REÁLně jsou si vozy BLÍŽ než kdy byly :-)
Nu, textík na aufofun (kterého se trochu "zoufale" držíte) opravdu NEní ani srovnávací ani nejpodrobnější ani ... (snažila jsem se dát odkaz třeba na velký test z autocar.uk - jestli myslíte že ten textík p. JUNGMANNa na autofun je "dál" a "lepší" atd. - budiž ;-)
Pokud zvládnete "ukočíroavt" VAŠE "zkreslené pohledy a přání", tak vám nezbyde než uznat, že na prvním místě mezi mini vozy je Mini JCW, ale jedním kolem tam z druhého místa přečnívá DS3 Racing (prostě v některých srovnávacích testech dopadl lépe) a pak je asi Clio Gordini R.S. :-)
No a KRITIZOVAT takové auto je trošičku ... doplňte si sem něco SÁM
Pěkný den ;-)
27. 8. 2011 12:25
Re: Čína "druhým domovem"?
Už jsem si všiml a několikrát jsem psal, že některé testy (a nejen testy ale dokonce i lidé(!)) jsou si tak nějak rovnější - pro některé zdejší diskutéry.

JCW je suveréně nejlěpší, druhé bude Clio, které tam to kolo od DS trojky možná někde mít bude.
Bohužel, DS3 opravdu na víc nemá a nepomůže jí k tomu ani turbo navíc.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:29
Re: Čína "druhým domovem"?
Zajímavá reakce na můj text/příspěvek ;-)
PS: NEtuším proč ODMÍTÁTE výsledky srovnávacích testů (NE"hodí" se vám do krámu? :-)
REALITA je nejspíš taková jak jsem napsala, nejlepší bude (i přes až druhé místo v některých srovnáních) Mini JCW, ale NEčetla jsem NIKDE že by Clio Gordini R.S. porazilo DS3 Racing - to jste se prostě "rozhodl", nebo JAK jste k tomu výsledku došel? >:-[]
27. 8. 2011 12:33
Re: Čína "druhým domovem"?
Testy? Nehodí se? Mě?
Já tu s výsledky mnoha testů problémy nemám... To přenechám těm, co nejsou schopni nadhledu.
Clio je obecně bráno jako jeden z nejlěpších HH. Atmosférický dvousetkoňový dvoulitr, nejlépe odladěný podvozek, spousta zábavy.
DS3 tohle nemá. To je celé.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:48
Re: Čína "druhým domovem"?
Já proti Clio NIC NEmám a SOUHLASím že je to s atmosferickým dvoulitrem VELMI povedený HH :yes: :-)
PS: Slovy "tvrdíte" že se srovnávacím testy NEmáte problém - a okamžitě se je snažíte POPÍRAT ;-)
PPS: Tak ještě jednou - já ČETLA srovnání Clio Gordini R.S. a byť je to POVEDENÉ auto, tak na DS3 Racing NEstačilo - NIKDY NIKDE jsem neslyšela/nečetla že by to bylo obráceně.. (vy ano?)
.. až teď se to VY snažíte tvrdit, protože se vám takový výsledek asi "víc líbí", víc "hodí do krámu" atd.
Popravdě všechna tři tato auta (Mini JCW, DS3 Racing a Clio Gordini R.S.) jsou docela "mňamky" - ale z nějakého důvodu VY máte (evidentně) "problém", to v případě DS3, "zpracovat" :-)
27. 8. 2011 12:50
Re: Čína "druhým domovem"?
Někdo prostě vypichuje ty testy, kde vyhrávají auta, které na to nemají a ostatní testy tak nějak neberete. No a co, že...
Meřit každému jiným metrem, to je především vaše výsada...
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 13:04
Re: Čína "druhým domovem"?
Ale já bych BRALA testy (jen VY NEchcete přijít s žádným kde by Clio R.S. vyhrálo, rsp. DS3 porazilo ;-)
PS: JAKže je to s tím měřením? Tady to už trochu KŘIČÍ že co se týče srovnávacího testu DS3/Clio tak vy jste "se (doma od stolu) rozhodl", že to je ... "tak a tak" :-)
PPS: Já těch testů (britských i německých) pár četla a pořadí "vychází" cca tak jak jsem ho napsala.
A to "odmítání" (čehokoli - ať POVEDENÉHO či ne) od Citroën, to je skoro "legrace" - ještě že mne nepřesvědčujete že lepší (než JCW, Racing, R.S.) je vlastně i Polo GTi ;-)
27. 8. 2011 13:09
Re: Čína "druhým domovem"?
Opět platí, co jsem psal. Když bude testovat blondýna, tak to DS vyhrát snad i může, protože to auto se bude dobře vyjímat před kadeřnictvím a bude se poslušněji řidit, pak tedy "logicky" musí vyhrát... >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 13:49
Re: Čína "druhým domovem"?
To jsem opravdu NEtušila, že v autocar.uk nebo německém AutoZeitung to testovaly blondýny! (vy jste "čím dál tím lepší" :yes: :-)
PS: Takže vy ŽÁDNÝ test kde to dopadlo "naopak" NEznáte - jen se vám výsledeky prostě NE"hodí" ("nevyhovují" VAŠIM "představám" ;-)
PPS: Chcete-li "kritizovat" nějaký HH, že není takový jakým se zdál být - mrkněte (opět) na autocar a přečtěte si o audi RS3 Sportbac, přes (mně) velmi sympatický motor jí japonsko německá (BMW, Subaru, Mitsubishi ale i Golf R) konkurence skoro "smetla" :-|
(ty snahy o kritiku DS3 jsou prostě "mimo" - a NE dle mne! :-)
27. 8. 2011 19:38
Re: Čína "druhým domovem"?
Jakápak kritika mimo? DS3 prostě není nejlepší, není ani druhá nejlepší a možná ani ne třetí...
Vím, že pro někoho to může být hodně hořké, ale co už, holt se Citrák musí více snažit.

Ty obecné výsledky nevyhovují někomu jinému, nikoliv mě. Já je jen předkládám...
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 19:52
Re: Čína "druhým domovem"?
:-)

[odkaz]
27. 8. 2011 19:56
Re: Čína "druhým domovem"?
A co jako? Padlo tady málo argumentů?
Opět jeden test, který je si rovnější než jiné?

Už mi to od tebe připadá jako trapná křeč, ale to už vlastně od začátku.
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 14:48
Re: Čína "druhým domovem"?
Dobrý nápad, ty testovací blondýny :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 14:52
Re: Čína "druhým domovem"?
Eva SRPOVÁ (z české redakce autocar) sice není blond, ale TESTuje myslím docela DOBŘE ;-)
(hlavní inženýr zodpovědný za vyladění podvozku JAGUARu XF je také žena :yes: :-)
PS: No a protože ta polovina řidičů co jezdí bezpečněji jsou ŽENY, tak já jsem PRO - aby cca polovinu testů psaly ženy (a opravdu by to občas dopadlo asi JINAK ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 15:27
Re: Čína "druhým domovem"?
Spíš dobře překládá články z AJ protože česká redakce Autocar.cz není redakce ale překladatelské pracoviště článků z Autocar.uk. Jo a btw. i v českém vydání bylo stejné hodnocení DS3R, 3,5 hvězdy z pěti (nejlepší vyšel interiér za 4* s čímž lze souhlasit) ale závěr byl opět jen přeložený text z AJ tedy .... DS3R stojí relativně hodně peněz a přitom se jeho ovladatelnost a výkony nevyrovnají levnějším a lépe zavedeným ostrým hatchbackům, jakkoliv může být zábavný.... a mimo jiné připojili časy na okruhu:
Renault Clio 1:22,4, DS3R 1:24,2 na suchém okruhu a na jiném okruhu mokré časy RC 1:12,7 a DS3R 1:16,6 (jen na okraj dodávám, že to vše za situace kdy DS3R má lepší motor než RC). Takže i na Rencka ztrácí DS3 rozdílem třídy. Opět citace ...Clio zvládlo v zatáčce přetížení 0,91 zatímco maximem DS3R bylo jen 0,84... nebo jiná citace .... pokud přidáte plyn na výjezdu ze zatáček, trpí DS3 masivní nedotáčivostí.... takže přesně sedí jossalitovo označení "traverza" i závěr, že je dobré pro blondýny (slušný interiér) ale na sportovní svezení to je až poslední volba.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 15:47
Re: Čína "druhým domovem"?
Eva Srpová samozřejmě (roky) píše - ostatně NEJlepší český autopořad byl Meziplyn (ona a Jan Koubek .. to NEříkám já (tohle jen "cituji" - řekněme, jednoho českého "blázna do aut" ;-)
Takže DS3 Racing je ve své kategorii "až" třetí?? Nu dobrá - smířím se s tím :-)
PS: Tak JAK je to s těmi prodeji modelů Mini JCW? ;-)
(pokud já vím, tak prodat 2000 ks takovéhle malé feferonky je slušný výkon :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 15:56
Re: Čína "druhým domovem"?
Meziplyn neznám.
Ano třetí tedy poslední a nejdražší ve své kategorii.
Nejsem tvůj vyhledávač.
Ano 2000 je pro některé výrobce dvojnásob hrdinský čin vždyť už jsem to napsal u číslovky 1000.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 16:12
Re: Čína "druhým domovem"?
NEznáte nejlepší autopořad jaký v česku kdy byl?!? A jméno redaktora/odborníka na vozy Jan Koubek?
To "zdůraznění" že "nejdražší a poslední (3tí)" je fakt pěkné (NEJdražší a POSLEDNí (5tá) je i audi RS3 Sportback - co vy na to? :-)
PS: Tak CO ta prodejní čísla modelů Mini JCW?? Už se NEhodí do krámu? ;-)
Pokud to OPRAVDU NEvíte, tak 2000 je pro takovýhle automobil docela DOST (pro zajímavost jedna z mých nejoblíbenějších značek Alpina prodává ročně 700 - 1500 ks? VŠECH svých modelů DOHROMADY! :-)
PPS: Vy vypadáte na "klasický" typ co má (a sám neví proč) "problém" když se objeví nějaký zajímavější model od Citroën ;-)
PPPS: Co říkáte na milan(a)3 a jeho příspěvek z 15:28? :-)
Pěkný den (jestli jste tak dobrý/rychlý řidič abyste zvládl PLNĚ využít schopnosti DS3 Racing, tak v něm ... jinak raději v něčem "slabším" ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 16:21
Re: Čína "druhým domovem"?
No jestli řadíš to stejné kategorie RS3 a DS3/JCW nebo Clio tak už není o čem diskutovat.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 16:27
Re: Čína "druhým domovem"?
Tohle je HODNĚ "slaboučká" (úniková? :-) ) odpověď >:-[]
1) NEřadím je do STEJNÉ kategorii (PROTO to v příspěvcích rozlišuji na "malé HH" a HH), nicméně to i ono (i tamto) jsou vozy typu HH ;-)
2) Tak JAK je to s těmi čísly - já TVRDÍM že 2000 ks (limitované série) vozu "ostrá paprička/malé HH" je docela DOST
3) Co ten HONZA KOUBEK?
4) Co to (dle autocar.uk) nejDRAŽŠí a POSLEDNí audi RS3 Sportback?
5) Co ten milan3 z 15:28?
6) Co ty prodeje Alpina? Překvapily vás?
Pěkný den :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 16:34
Re: Čína "druhým domovem"?
Motáš páte přes deváté, v předchozím příspěvku jsi dala do stejné skupiny RS3 což je nižší střední a malá auta. Tak přestaň s vykrucováním a nastuduj si alespoň třídy aut.
Pan Koubek mě nezajímá, nic světoborného jsem od něj neviděl ani neslyšel a kvůli tobě se po něm pídit nebudu. Nejsem tvůj vyhledávač a cokoliv užitečného ti sdělovat považuji za celkem marnost. Nevím o čem plácáš v souvislosti s RS3. Prodeje Alpina mě šokovaly a jsem z nich na plech. Stačí?
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 16:43
Re: Čína "druhým domovem"?
NEchte té "snahy po urážení" ;-)
Kategoriím aut rozumím NO PROBLEMO a jak jsem napsala - všechno to jsou vozy pro které platí označení HH (a rozděluji je na "malé HH" a HH :-)
A tak jako vy jste použil (pro malé HH) pro DS3 označení poslední a nejdražší, tak já "parafrázuji" s audi RS3 a jeho velkým testem v autocar.uk (kde je OPRAVDU nejdražší a OPRAVDU poslední.. ;-)
PS: Koubek, Vaculík a Hyan jsou asi NEJlepší čeští "autoredaktoři" (víc hledat NEmusíte :-)
PPS: NEšlo mi o "šok" z prodejů Alpina, šlo mi o "vsazení do reality" toho čísla 2000 ks DS3 Racing
Pěkný den
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 16:52
Re: Čína "druhým domovem"?
Opět perla, porovnávat (nebo vsazovat do reality, máš skutečně dobrá německá češtin) Alpinu a DS3 to je opravdu další dobrý vtip.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 17:01
Re: Čína "druhým domovem"?
Děkuji za pochvala má čeština (buďte vy ráda že já se nesnažit "oslňovat" svou francouzština :-)
PS: Zkuste "zapojit" své šedé buňky (a otočte volume DOPRAVA) a pak vám ono "přirovnání" mezi prodeji Alpina a počtem kusů limitované série celkem "okrajového modelu" své kategorie možná NEpříjde až tak "out" ;-)
Pěkný den (jedu na večeři - a NEbude to CITROËNem :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 17:16
Re: Čína "druhým domovem"?
Dobrou chuť. To, že nejedeš Citroenem je rozumná volba, být bez večeře to naštve.
27. 8. 2011 00:58
Je to jen otázka času
kdy začne VW velice nenápadně a potichu dovážet z Číny komponenty pro evropská auta a tady je jen montovat. Nejdříve málo, potom více a nakonec tady budou jen montovny čínských dílů, které budou o polovinu levnější než ty vyrobené v Evropě.
Nemluvím teď o součástkách v elektronických systémech, kde již teď jednoznačně převažují Čínské produkty.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 02:37
Re: Je to jen otázka času
Myslím že to NEbude (jen) "o polovinu" ;-)
27. 8. 2011 10:31
Re: Je to jen otázka času
Myslím, že pokud to nezačnou dělat všichni mainstreamoví, tak v tomto prostředí nemají šanci na přežití. ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 11:54
Re: Je to jen otázka času
Trochu "alibistická" příprava na to že vw "s tím začne" jako první? ;-)
PS: Máte PRAVDU - pokud s tím JEDEN začne - ostaní ho BUDOU MUSET následovat.. :-|
27. 8. 2011 12:04
Re: Je to jen otázka času
Co je na tom alibistického? Je to realita, která postihne snad každou část průmyslu. Ten textilní už dávno kompletně pohltila.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:22
Re: Je to jen otázka času
.. a na kvalitě to JE znát .. (to k tomu "textilní .." ;-)
PS: Je to jako když otvíráte zámky na "Bráně PEKELné" - toho prvního sice (z ekonomických důvodů - s tím se prostě NEdá nic dělat) ostatní BUDOU (muset) následovat, ale ON je ten kdo ... ("vypustil další démony" :-)
27. 8. 2011 12:26
Re: Je to jen otázka času
A co jako?
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 16:16
Re: Je to jen otázka času
milan3 15:28 ;-)
27. 8. 2011 19:42
Re: Je to jen otázka času
Aha, 3 hodiny nebylo odkud brát co?
Mimochodem i to co napsal milan3... nechce se mi věřit, že ty, jakožto prý údajně ekonomka, si neumí dát dvě a dvě dohromady...

Malý příklad. Korejci sami využívají téměř výhradně své korejské dodavatele. Česká firma se tam prakticky nemá šanci dostat.
U škodovky je situace jiná, dělá pro ni spousta firem s českým kapitálem, a pro mne je to rozhodně větší deviza, než se kasat, že jsem nakoupil 50% dílů "z CR" od korejské firmy.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 23:35
Re: Je to jen otázka času
??? "údajně ekonomka" a "neumí dát dvě a dvě dohromady" ??? - To je i na vás docela.. :no: 8-s
27. 8. 2011 12:28
Re: Je to jen otázka času
Otázka času? Vždyť tam má koncern už nástrojárnu, ze které sem dováží už dávno...
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:30
Re: Je to jen otázka času
No to NENí moc "pěkná" zpráva.. :-|
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 12:37
Re: Je to jen otázka času
Tak pořád lepší využívat čímany na podřadné práce a vyrábět auta v evropských automobilkách než skočit likvidací autoprůmyslu zavaleni čímanskými auty od čímanských automobilek.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 12:41
Re: Je to jen otázka času
Takže (časem) "zavaleni čímanskými auty od evropských automobilek"? ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 13:57
Re: Je to jen otázka času
Vidím, že chápání textu je nad tvé síly...
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 14:04
Re: Je to jen otázka času
To ani ne (jen o krok "dál".. ;-)
.. nebo myslíte že to tak neBUDE? :-)
(u aut je to naštěstí trochu "komplikovanější", ale tak jako se před 20ti lety začala přesouvat výroba na "postsovětský" východ evropy ... časem se JISTĚ posune ještě dál.. ;-\
PS: A Evropu budou "zaplavovat" čím dál tím více jak korejské, tak časem jistě i čínské vozy (a možná příjde i dovoz evropských modelů vyráběných v Rusku :-|
27. 8. 2011 15:28
Re: Je to jen otázka času
No otazka casu to uz neni VW to uz ve velkem praktikuje! ;-) Fabrika v Shangai na vyrobu dilu uz funguje nekolik let .... Jinak nikdy jsem nechapal proc VW drzi Seat a ehjle spanelsti subdodavatele zajistuji vetsinu dilu a produkce z ciny. To jsou pouze oficialni zdeleni hospodarske komory a jinak bonbonek na zaver:
Nejvetsi podil dilu na svych vozech z CR ma TCP ( 60 % ), dale Kia Hyundai pres 50% no a Skoda necelych 40%. A hadejte od kud je valna vetsina komponent! >:D >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 15:36
Re: Je to jen otázka času
Díky za ("děsivé") info 8-s
PS: Takže nejvíce "česká" automobilka je francouzsko-japonské TPCA? :-)
PPS: A ten že nová "mini" Škoda je ČESKÝ vůz vyvinutý němci a vyráběný slováky jste slyšeli? ;-)
27. 8. 2011 18:37
Re: Je to jen otázka času
Ono počet dílů ze kterých se skládají vozy montované v TCP je někde jinde než u škody. Myslím že těch 40% u Škody je trochu nadnesené. Většina rozhodně z číny není. O jaké části by mělo jít?
27. 8. 2011 18:32
Re: Je to jen otázka času
A vy si jako myslíte že nikdo jiný než VW to nedělá?
Začalo se s tím už dávno u jiných a proto je tak obrovský tlak na cenu vozů. Ono se ani není co divit, protože ta pracovitost číny je pro zlenivělou evropu smrtící.
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 19:09
Re: Je to jen otázka času
:yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 23:08
Re: Je to jen otázka času
Hlavně "bude" (prognózy pro budoucnost Evropy NEvyznívají moc dobře 8-s
27. 8. 2011 01:35
Panom uz davno utiekol VWlak ...
... stale sa vsak tvaria, ze su O.K.
Spominam si na americku staz p. Piecha. Ked sa vratil, tak povedal, ze urobia terenne superauto. Chvilu bolo ticho, lebo musel riesit problemy s nemeckou vladou. Ta chcela v roku 2000 obmedzit nakup luxusnych aut pre firemne ucely. V hre bol krach znacky Porsche-Piech alebo naopak?. Socik je socik. Vsetko dobre dopadlo. Az potom konecne prisiel Touareg. Tazke, ani ryba ani rak, auto. Malo sa povodne volat "Colorado". Amici vsak tento nazov zarazili! Pan Piech, vsak pri svojich strategiach, akosi zabudol na male a stredne SUV-cka. Az teraz sa snazia mutit vodu. Takze, hura na Cinu z recyklovanymi modelmi. A chrabro-priatelske prehlasenia znovu prinesu grosiky do skorumpovaneho VW koncernu. Kto pochybuje, tak nech si vyhlada clanky o skorumpovanych odboraroch vo VW Group. Tam to frcalo tak, ze nasi odborarsky bonzovia su uplni amateri. P.S. Okrem odborarskych predstavitelov s VSZ Kosice. Tiez historia!
Rozbalit vlákno
5
27. 8. 2011 10:33
Re: Panom uz davno utiekol VWlak ...
Jestli ujel vlak pánům z VW, tak co těm ostatním? Těm ještě ani nezazvonil budík. >:D
27. 8. 2011 21:19
Re: Panom uz davno utiekol VWlak ...
Skor mam dojem, ze ani zvuk Big Bena ich nezobudil. Vsetci, viac ako 100 rokov "evoluju" stale to iste. Nakoniec poskladaju auto zo subdodavelskych zdrojov. Riaditelia a dizajneri z autobiznisu su ako putovny pohar. Raz v jednej firme, potom v druhej, tretej, atd.
Ponukat vsak auta za 30-50.000 euro, tak to je odvaha. Ziadny sukromnik by to nekupil. Firmy vsak zoberu vsetko. Teza "Da sa to do dani" alebo lizing, tak to je pre automobilky "Oda na radost". Nakoniec vyprodukuju recyklat pod 10.000 euro a tvaria sa ako charita.
P.S. Auta mam rad, ale automobilky ma uz dlho vytacaju!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 21:26
Re: Panom uz davno utiekol VWlak ...
Vaše "PS" se mi VELMi líbí a cítím to STEJNĚ :yes: :-)
27. 8. 2011 17:31
Re: Panom uz davno utiekol VWlak ...
VW se tak dari jak nikdy v historii automobilky o nejakem ujeti vlaku muze psat jen slepy. Jedno jestli evropa, azie nebo jizni amerika VW patri vsude mezi nejuspesnejsi a nejpozdeji do roku 2015 bude nejvetsi automobilka na svete! - To jsem cetl minule v anglickem Financial Times!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 21:28
Re: Panom uz davno utiekol VWlak ...
To velmi pravděpodobně BUDE (ale prodejní čísla s tím o čem je řeč - BOHUŽEL - NEmají mnoho společného :-|
27. 8. 2011 20:48
Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
... V pripade VW Group to vsak bude pravda. Kto, aspon trochu, sleduje automobilovy priemysel, tak vie, ze VW sa blizi k prvenstvu na trhu. Ale, to je taky objav, ako napisat, ze zajtra vyjde slnko. Dufam, ze buduce prvenstvo VW nebude jeho "zaciatkom konca".
Rozbalit vlákno
17
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 20:50
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
"Jeho" možná ne, našeho možná ano ;-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 22:37
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Tak tu máme další teorii o konci světa, tentokrát žádné cizí bytosti, žádná přírodní katastrofa, žádné globální oteplování, žádná epidemíe, žádná třetí světová ale zlé, proradné a lstivé VW a největší zloduch v čele této říše zla sám veliký Ferdinad Piech zničí náš krásný svět. Prosím ještě datum kdy to bude, ten rok 2015? Já jen abychom to měli pěkně po kupě....
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 22:50
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
"Vliv" vw na světový trh sice (nejspíš - tedy SNAD ;-) ) NEbude znamenat konec světa, ale
1) "všeobecně prospěšný" spíše také NEbude (ostatní automobilky budou /muset/ přejímat vw "praktiky"
2) F. Piëch ztělesněním zla možná opravdu JE :-)
JÁ z toho že jeho "moc" sílí a jeho "praktiky" jsou čím dál běžnější radost NEmám (a myslím si/jsem přesvědčena, že mám pravdu :-|
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 23:00
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
A co jsou to ty VW praktiky? A proč by někdo musel něco dělat když nechce? To si vážně myslíš, že VW dělá něco co ostatní nedělají? V čem je Piech jiný než ostatní šéfové velkých automobilek? Máš mnoho teorii ke kterým nedáváš ani nejmenší důkazy. A taková maličkost, VW není ani zdaleka největší světová korporace s nějvětším vlivem, ostatně ani celosvětový autoprůmysl jako celek není zdaleka nejvýznamnější entita.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 23:07
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Tohle asi NEní na pár řádek příspěvku.
(ale nějak se mi NEchce věřit že byste o tom "nikdy nikde nic" NEčetl (třeba "jen" o chování F. PIËCHa)
PS: Velmi zjednodušeně: Každý "velký šéf" musí být "drsňák", ale Piëch jde VŽDY "ještě dál" - jak v boji se soupeři tak v šetření na výrobě (a ostatní ho opravdu krok za krokem následují/napodobují :no: :-|
PPS: A pochopitelně tyhle "zrůdné praktiky" se týkají i všech ostatních megakoncernů (nejen v autoprůmyslu) - nu chce to mít hodně peněz a "žít na samotě u lesa" a kupovat si vozy od malých soukromých automobilek typu Wiesmann, Bristol, Alpina atd. - to je šance jak (ještě chvíli) "přežít" :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 23:24
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Hm, tak jsem se zase nic konkrétního nedozvěděl.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2011 23:33
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
A COpak byste si představoval? ;-)
PS: To neustále "zpochybňování" vás "baví"? :-)
Avatar - Ham.
27. 8. 2011 23:54
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
otázky 23.00, tvé odpovědi obecné švitoření,... jde ještě dál,... zrůdné praktiky,... šef drsňák,... nechce se mi věřit, že jste nečetl.... Prostě nic konkrétního nevíš a jen obecně fabuluješ jak Hans Christian Andersen.
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2011 00:04
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Tak "fabulovat" a "švitoření"? Na tohle slovo fabulovat (bohužel) moc NEsedí (na PIËCHa či vw toho za ty roky už "prasklo" dost/docela dost se toho i zveřejnilo) - a už vůbec NEní to pravé na pohádky H.CH.ANDERSENa (já se spíš snažím z mraků dat za spousty let "vybírat" a ta info spojovat ... říká se tomu "analyzovat" ;-)
Zopakuji otázku: COpak byste si představoval konkrétního (tajné odposlechy)? :-)
Vy JEN zpochybňujete - a jak jsem řekla, NEvěřím že byste "nikdy nic" o chování/praktikách p. PIËCHa NEčetl (a ani vy jste to NEpopřel ;-)
Nebo jinak - PROČ to stále zpochybňujte, vy to opravdu vidíte "zcela jinak"/právě NAOPAK? :-)
Avatar - Ham.
28. 8. 2011 08:57
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Analyzovat se dají pouze nezvratná fakta, protože žádná fakta nemáš, nejseš schopna předložit, tak tvé údajné analýzy jsou chiméra.
Avatar - white label
28. 8. 2011 09:59
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Tak tak... viz hned první krok:
"Analytickou metodu poprvé podrobně popsal René Descartes, a to ve čtyřech krocích:
1. Přijímat jen to, co se mi ukazuje tak jasně a zřetelně, že o tom nemohu pochybovat.
2. Každou nesnáz rozdělit na jednodušší části.
3. Pak postupovat od jednoduchého ke složitému.
4. Vyčíslit jednotlivé případy a přehlédnout celek."

P.S. To co tu pravidleně předvádí Kylie jsou především spekulace a konstrukce z nich...
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2011 14:21
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Tak tohle jste (k tématu analýza/analytické myšlení) "vygooglili" ;-)
GOOGLE je geniální vynález! (ale trošičku limity občas stále má - i když práce jeho analytiků je BRILATNí :yes: :-)
Co se týče osoby FERDINANDa KARLa PIËCHa - "kecáte" že jste o něm nikdy nic negativního NEčetli ;-) On se s tím (se svým přístupem) totiž ani NEtají (na slušňáka si ani NE"hraje"). O jeho "praktikách" vyšlo ("prasklo na něj") už stovky článků, ostatně o "vzpouře slušných" ve vedení koncernu, kterým se dokonce podařilo ho (na hodinu) VYHODIT jistě víte (bohužel dveřmi s ostudou vyhozen se po čase "obklikou" vrátil a "ještě přitvrdil" :-| ).
PS: Tak "analyzovat se dají pouze nezvratná fakta"? ORIGINÁLní myšeňka (občas asi DOST omezující, ne? mimochodem definujte "nezvratný fakt" :-)
PPS: Víte (pánové - tenhle příspěveček je věnován vám OBĚMA), když mne budete přesvědčovat (což jsem tu zrovna včera "zažila" ;-) ) že dvojité lichoběžníky s oddělenými těhlicemi je vlastně HORŠí zavěšení (protože je v Citroënu) než McPherson, případně že podvozek Superbu (převzatý z GOLFu) je lepší než C5 (postavené na na podvozku C6), tak "budiž" (to fandovwství ke značce MŮŽE "způsobit" :-) ), ale s PIËCHem a jeho praktikami, to ne :-|
PPPS: Můžete ty články NEčíst, zacpat si uši/zakrýt oči, "zapštrosovat", říkat ne a Ne a NE, nebo cokoli - nicméně to na věci nic ne(z)mění.. :-)
Myslím že dobrý příklad je porovnání "přístupu" a "praktik" PIËCHem vyhozeného zachránce značky a letitého ředitele Porsche WENDELINa WEDEKINGa. Zákazníky věru NE"šetřil" a sdíral je z kůže "co to šlo" (výdělečnost na auto byla za jeho časů NEJvětší - nikdo na jednom ks nedokázal vydělat jako on). Ale současně s tím "miloval" auta, snažil se VYDĚLAT, ale současně dělat VYNIKAJÍCÍ auta - a ŠLO mu to (mimořádně schopný člověk :yes: ). To ale PIËCHovi NEstačí - a TO je ten PROBLÉM.. (on NE"zná míru"/NEmá NEuznává ŽÁDNÉ hranice (BEZ přehánění, je to ten typ co by - kdyby to šlo - zkombinoval stalinistický s otrokářským systémem 8-s
ZÁVĚR: Můžete mne "ukecávat" že "vaše oblíbená auta" jsou lepší než "moje oblíbená auta" atd. ale co se týče PIËCHa, vaše snaha "okecat", že to je jen "standardní" šupák a že vlastně asi ani není horší než ostatní atd apod. - ta je opravdu marná (je to člověk který JEDNOZNAČNĚ /a veřejně/ nadřazuje MOC nad "auta"/no nad "všechno" :-) - a takové já NEmusím (nemám nejmenší problém s lidmi jako je W.W. - byť zákazníky "sdírá z kůže", to je "v pořádku", ale SOUČASNĚ mu jde i o výrobky, a to PIËCHovi "ani náhodou" - když bude volit mezi zdražením výroby na auto o 1 €cent a najmutím skupiny nejdražších marketingových specialistů (kteří zákazníkům "vysvětlí" že to ušetření byl vlastně přínos pro ně) tak volil vždy JEDNOZNAČNĚ (i když je to "chnus(né)" tak z dlouhodobého hlediska se mu to vyplatí..
Jeden z nejslušnějších lidí s jakým jsem kdy mluvila (je fakt NEskutečný! možná to není ani člověk? ;-) ) je Marek Eben - Ferdinand Piëch je jeho pravým opakem :no:
Skončila jsem - Pěkný den :-)
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2011 14:22
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
viz má odpověď white label(ovi) 14:21 (je to pro vás OBA - no možná malinko více pro vás.. :-)
Avatar - Ham.
29. 8. 2011 17:52
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
No dlouhé ale obsahově slabé. V podstatě jediný fakt který uvádíš na obranu své nenávisti k Piechovi je skutečnost, že vyhodil Wedekinga.

1) nejvyšší šéf si vždy vybírá s kým bude a s kým nebude spolupracovat, no a proč to právo upírat Piechovi, nerozumím. Nepracuji v autoprůmyslu ale ve finanční sféře a vždy když se přebírala banka, pojišťovna nebo se fůzovalo tak ze slabšího subjektu vždy v prvním kole vyletěl nejvyšší management/představenstvo a v druhém kole 2nd line management, tak to bylo, je a asi bude a nevidím jediný důvod proč by to v car industry mělo být jinak.

2) Zachránce značky, no ale zároveň ten kdo ji nedokončenou snahou o převzetí VW přivedl na buben a to doslova. Vždyť si na nákup půjčil nehoráznou sumu a když měl začít splácet tak najednou splasklo. Kdyby se mu převzetí povedlo tak by byl blahořečen ale protože se mu nepovedlo a přivedl značku zu Grunt tak všude na světě by takový generál letěl (no vyjma Ruska, Číny a tak).

3) Nevím proč vždycky smícháš hrušky s jablkama, cituji "že dvojité lichoběžníky s oddělenými těhlicemi je vlastně HORŠí zavěšení (protože je v Citroënu) než McPherson, případně že podvozek Superbu (převzatý z GOLFu) je lepší než C5 (postavené na na podvozku C6)" o tom jsem s tebou nikdy nediskutoval a nechápu co tím chceš říci, já jsem s tebou diskutoval, že podvozek DS3R je slabší než u JCW a za tím si stojím.
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 10:38
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Na tom (svém) prvním odstavci jste si "dal záležet" ;-)
Mimochodem, co ta(ková) DROBNŮSTKA, jako bylo "povstání slušných" - tedy VYHOZENÍ Piëcha z vw? - na to jste asi ZAPOMNĚL, když jste se z toho snažil udělat "jediný fakt" :-)
(a vaše označení "nenávist" je myslím dost NEmístné - narozdíl od vás jen shrnuji letitou bilanci "piëchovských" článků z běžného tisku..
1) Také něco "maličko" vím o "finanční sféře" - včetně REÁLNÝCH fůzí a akvizic, tady opravdu VÍM jak to v praxi chodí (bez urážky, zdaleka NE tak jak se snažíte tvrdit - smůla, myslím že u 99% jiných diskutujicích by vám to "spíš prošlo" ,-) ). Hudba a autí jsou má "zábava"/a mé znalosti jsou "omezené", ekonomie je má profese - tudy to raději NE"zkoušejte" :-)
2) OPRAVDU pracujete ve finanční sféře? Tak JAK jste mohl napsat TAKOVÝ NEsmysl?!? >:-[] (sorry, ale NEchchce se mi věřit že tohle by napsal ... nebo obráceně, váš text "... a přivedl značku zu Grunt" (to se mimochodem píše s "d", a i když to lze "nově" psát i odděleně, mnohem běžnější je "zugrunde" ;-)
PS: Aby nebylo pochyb, tím TOTALní NEsmysl myslím to "přivedení firmy na buben" - kdybych vás měla "potřebu trápit" tak bych se dožadovala VYSVĚTLENí JAK jste to myslel/jak si to představujete.. (a popravdě ZAJÍMÁ/-malo by mne to - budu/byla bych opravdu RÁDA, když mi svou "představu" o tom jak W.W. přivedl Porsche "na buben" alespoň maličko rozepíšete..
3) Já vím že jste to nenapsal VY (ale během víkendu 2 "znalci" - v té diskuzi, které jste se též zúčastnil), PROTO jsem tam napsala "vysvětlivku" (v závorce): "..což jsem tu zrovna včera zažila" - myslela jsem tím že v zápalu určitého "fandovství" k značce to snad LZE přehnat (i když tohle byla fakt "bubost"), ale tohle je maličko něco JINÉHO - vy se mi vlastně tak trochu snažíte tvrdit, že vše řekněme "negativní" co bylo za desetiletí kariéry F. PIËCHa o něm napsáno vlastně .. byly všechno jen výmysly, případně že ti co ho z vw vyhodili byli vlastně ne "ti slušní" (na které jeho praktiky byly "už moc"), ale že to "je právě naopak"? (chudáčka nebohého roky novináři pomlouvají a dokonce ve vlastní firmě se proti němu "spikli"? ;-)
Pěkný den (a zkuste prosím "rozlišovat" mezi oblibou značky - nevím jestli ve vašem případě audi/vw/škoda a OBHAJOBOU bez diskuzí naprosto NE morálního člověka - NEtuším co vás k tomu vede, jestli o něm opravdu NAPROSTO VŮBEC NIC NEvíte (a "bráníte ho" neb šéfuje vaší "oblíbené" značce), nebo snAD patříte mezi vzývače ďábla či něco takového? :-)
Avatar - Ham.
30. 8. 2011 11:35
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Bohužel jsi zaujatá, ano vyhodil mnoho lidí, ale který šef velkého koncernu nevyhodil (btw nyní zrovna nabírá, protože audi nestačí vyrábět) a na základě toho řekneš nemorální člověk přitom jiné automobilky právě propouští a ty mají morální šéfy? O povstání slušných jsem nic nečetl, zajímají mě hlavně auta a technika obecně, nějaké zákulisní povídačky z bulváru nikoliv. Vůbec takový název je mi nějaký podezřelý, kdo rozhoduje o tom, že někdo je a někdo není slušný? Pár lidí jsem musel ve své kariéře také propustit a určitě kdyby za nimi někdo přišel a nabídl jim nějakou story ve smyslu, že jsem darebák tak určitě někteří z nich by takovou taškařici podpořili ale to je zcela běžné a děje se to ve firmách dnes a denně a český bulvár je toho plný (takže jej bohužel asi ke své škodě nečtu). No a Porsche, hospodářské výsledky před fúzí s VW byla ztráta, samozřejmě provozní výsledek byl ok ale splácení úvěrů, které kdyby je nepřevzal VW tak Porsche zahubily. Pokud je to jinak rád si přečtu konkrétní čísla (odkazem na finanční sféru jsem netvrdil, že jsem finanční expert, protože mám na starosti IT, ale něco se člověk dozví a číst umím). Takže nás tu agentury a analytici asi krmili nesmysly a ty máš nějaké zásadní odhalení, které úplně otočí pohled na finanční situaci Porsche v době před převzetím VW, tak sem s ním. Vůbec místo neustálého naznačování by bylo dobré uvádět fakta, já totiž na nic jiného nějak neslyším. Jo a zu grunt je další německé slovo které se v češtině používá s jinou souhláskou na konci protože se použí slovo grunt ve smyslu hospodářství (malý statek) a přivést něco na buben se na vesnici často zkracovalodo podoby "přivedl to zu grunt=např. syn propil statek atp.".
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 12:40
Re: Financny analytici a odbornici uz popisali vselico ...
Napsat do dvou vět po sobě "jsi zaujatá" a "NIC jsem nečetl/nic o tom nevím/zajímají mne hlavně auta" ... to je :yes: :-)
Ok - jsem ráda že nejste "vyznavač satana", a pravda je (zřejmě) že prostě "nic nevíte", opravdu jste NIC neslyšel/nečetl (a "bráníte" ho .. vypadá to že sám ani nevíte vlastně proč..
Mimochodem BULVÁR (zásadně) NEčtu (to "zaujatá" a "bulvár" atd. - to NEpůsobí moc "dobře" - stejně jako "NEčetl jsem, ale pravda to asi NEbude" ;-)
To "slušní" bylo v uvozovkách, to samozřejmě záleží jen na vás, kterou stranu považujete za ... Nicméně mám najednou "pocit", že diskuze trochu NEmá smysl - vy se na jednu stranu snažíte PIËCHa "chránit" a má slova "shazovat", ale současně píšete/přiznáváte, že o něm vlastně NIC NEvíte, že jste nečetl ani o těch "nejdramatičtějších" zlomech jeho kariéry! (a to přirovnání že VY jste někoho propustil a ON pak o vás asi nemluvil pěkně - to nebudu komentovat, NEchci "urážet" ale UTVRZUJETE mne v názoru, že ... viz výše :-)
Ohledně Porsche nemám žádné "super odhalení", to že to NE(zcela)"sedí" vám řekne průměrný absolvent. Když jsou hospodářské výsledky firmy (jakékoli) takové jako byly v případě Porsche a výhledy "ještě lepší" (na trh právě přicházela Panamera - zřejmě proto bylo převzetí Porsche vw tak "najednou urychleno"), tak držení akcií (opět prosperující/ROSTOUCí) firmy (tedy vw) - byť z velké části z bankovních půjček - NENí prostě problém! KAŽDÁ velká banka do toho (a ráda!) půjde!!
Důvod byl "někde v pozadí", rsp. v domluvě MIMO působiště p. WIEDEKINGa, tedy u akcionářů OBOU automobilek, což je (byť roky rozhádaná - ale i to může být jen "pro davy") vlastně jedna rodina (Porsche - a bohužel i Piëch, jeho otec si vzal dceru F. Porsche, Ferdinand je právě "po slavném dědečkovi"). A právě TAM vznikla (asi tak na 99,99%) dohoda "že to udělají právě takhle" - a "logicky" W. Wiedeking(a) vyhodili, byť do té doby s jeho prací byli na 100% spokojeni.
Ok, česky zu grunt, německy (může být i rozděleně ale..) zugrunde
PS: IT - hezká práce, znala jsem jednoho IT z ČSOB (svět je malý, nejste náhodou "odtamtud"? :-)