Věřím, že mu půjde práce od ruky. Samozřejmě to nebude lehké, udělat designově zajímavé auto a ukočírovat ho cenově resp. aby nelezlo do revíru VW. Možná vám to příjde nacionalistické nebo dětinské, ale všem evropským automobilkám přeji to nejlepší, hodně prodejů a finanční stabilitu. Jsem Evropan a evropské věci mám rád, bez ohledu ze které země pocházejí.
Prosím ťa...
Nemám rád toto zovšeobecňovanie. Ak frantíci spravia dobré auto, prečo im nepriať úspech? Skús mi to odôvodniť ;-)
Inak, od tohto dizajnéra nemám veľké očakávania, jeho výtvory ma neoslovili. Nejako mi nesedí do filozofie Seatu (ktorý mám veľmi rád).
Souhlasím. Poslední designové kreace seatu jsou velmi povedené a úspěšné ibiza, Leon. Zatímco vyumělkované překombinované exteriéry fordů sázející na globální úspěch se v evropě příliš nechytily. Opravdu nevím co si od této změny seat slibuje.
Neřekl bych, že Seat si od toho něco slibuje. Prostě v koncernu zase zatoužili po designérovi ze Seatu, jako tomu bylo např. u věhlasného Donckerwolka nebo Silvy a teď si vzali i Dieze. Seat "zaplácnul" tuto díru skvělým šéfdesignérem od Forda. Nicméně na jeho práci bude stále dohlížet stávající šéfdesignér Seatu Mesonero-Romanos. Samozřejmě, že design jakékoliv automobilky není jen o dvou lidech. Na starosti ho má celý tým designérů.
Kinetický dizajn je pre Ford jednoducho tragédia. Ak si ľudia kúpia Ford, tak zvyčajne napriek tomu. Všetko na jedno kopyto - Fiesta, Focus, B-max, C-max, S-max...
Seat sa pomaly začína dostávať zo sratschiek, kam ho dostali predchádzajúce dizajnové experimenty a la Toledo/Altea, a vtom prichádza ďalší dizajnový expert, či skôr "expert".
Som veľmi zvedavý, ako sa Seatu bude dariť...
Ty ostré dynamické prolisy např. na Leonu jsou na té karoserii asi tím nejkrásnějším designovým prvkem. To, že se nelíbí zrovna tobě neznamená, že jsou trapné, uvažuj trochu než něco napíšeš. Není to jenom jedna táhlá linie nebo rovný plech, ale je zde nějaký nápad. Leona a Ibizu navrhnul člověk, který stojí za designem Lamborghini Gallarda, Diabla a Murciélaga. Navíc technologie výroby ostrých prolisů je velmi složitá a především drahá, ale že já na tebe vůbec reaguju...
Osobne si myslím, že to nie je šťastný krok pre SEAT.
Seat už bol dosť na dne, konečne sa mu podarilo s leonom trošku vyškrabať a príde niekto, kto má na svedomí focus a c max?
Osobne si myslím, že fordy čo sa dizajnu týka su jedná veľká katastrofa.