Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéfdesignér o budoucnosti SEATu: nové modely budou výrazněji odlišeny

Luc Donckerwolke, který má momentálně na starost design vozů značky SEAT, naznačil Auto Bildu, kam se hodlá stylisticky značka ubírat. Potvrzena je prý výroba SUV Tribu, nový sedan má využívat platformy nového Audi A4 s motorem uloženým vpředu podélně!
Zpět na článek
7. 11. 2007 14:59
neregistrovaný "Hola"
7. 11. 2007 15:25
7. 11. 2007 17:56
neregistrovaný "Hola"
7. 11. 2007 19:00
neregistrovaný "bubla"
8. 11. 2007 08:18
neregistrovaný "Hola"
8. 11. 2007 09:45
7. 11. 2007 20:15
neregistrovaný "jdoh"
7. 11. 2007 22:26
7. 11. 2007 15:40
neregistrovaný ""Look""
8. 11. 2007 09:43
8. 11. 2007 14:57
neregistrovaný "sportovní historie"
neregistrovaný "Hola"
7. 11. 2007 14:59
Zajímavé
TO je zajímavé, že přesto, že se SEATu nedaří, VW mu dovoluje takový odvážný plány, podle mého nepodložený skutečnou reálnou poptávkou u zákazníků... chm... Škoda aby za každý model bojovala...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 125S
7. 11. 2007 15:25
Re: Zajímavé
Taky mi to příde divný, Superb postavili na prodlouženým podvozku Golfa a nový Toledo střední třídy bude mít techniku z Audi, přesto že by si Škoda za dobrý výsledky zasloužila víc... ;-\

Nojo, tam de se daří tam nepřidávat(moto VW) :-)
7. 11. 2007 16:41
Re: Zajímavé
zde si je treba uvedomit skutecnost,ze to je uz nejaky patek co byla zverejnena zprava:Pres velke prekvapeni vw do seatu,,jde"a poskytuje.....(ja nevim kolik mega). Toto jsou uz jen odezvy :-!
neregistrovaný "Hola"
7. 11. 2007 17:56
Re: Zajímavé
Tady se ohradím, je to prostě mýtus, že Superb bude na podvozku Oktávky.
Škodovka přišla s novou filosofií skládání vlastních podvozků, která je v koncernu nezvyklá. Místo toho, aby koupila od VW celou hotovou platformu od Passata (ano, fabriky si mezi sebou takové věci prodávají), veme jen některé části, které se ji hodí, jiné části veme odjinud a sestrojí si vlastní, levnější a unikátní platformu. Nikdo nemusí mít strach, že Superb bude mít jen delší podvozek z Oktávky. ANo, některé části podvozku ale zkutečně z Oktávky budou. Co je na tom špatné?
neregistrovaný "bubla"
7. 11. 2007 19:00
Re: Zajímavé
A pan je asi z marketingu Škody - a jestli ne a umí pan trochu německy ať se podívá co napsalo o podvozku nového Superba AutoMotoSport
neregistrovaný "Hola"
8. 11. 2007 08:18
Re: Zajímavé
Superb prostě nebude na podvozku Oktávie ani na prodlouženém podvozku Oktávie, bude z něj používat segmenty, ale nebude se jednat o koncernový podvozek, stejně jako u Roomsteru se nejedná o koncernový podvozek.

Mimochodem, ty zřejmě netušíš, co je úlohou marketingu, že? Možná proto je tvoje jednodušší vnímání světa pochopitelné
8. 11. 2007 09:45
Re: Zajímavé
ano :yes: Tato spojení navíc fungují výborně (viz Roomster)
neregistrovaný "jdoh"
7. 11. 2007 20:15
Re: Zajímavé
A z ceho myslis ze je podvozek v novem passatu... je to zrovna tak prodlouzeny Golf ;-)
Avatar - Ricardo
7. 11. 2007 22:26
Re: Zajímavé
Seat je ve srabu a Škodovka šlape, tak proto
neregistrovaný ""Look""
7. 11. 2007 15:40
Re: Zajímavé
Uvedom si ze za uspechom stoja odvazne plany. Kolko automobiliek nechalo v minulosti urobit velkolepe auta. Niektory ich nazyvali autom buducnosti. Len aby zachranilo krachujucu znacku...
8. 11. 2007 09:43
Seat vs. Škoda
Nemám nic proti Seatu(např. Leon považuji za výborný počin), ale upřednostňování před Škodovkou mi začíná vadit. I když má Boleslav mnohem větší sportovní historii, tak dokážu pochopit, že FR bude zřejmě vždy rychlejší než RS. Chápu, že vše z jejich produkce se bude tvářit agresivně nebo alespoň rádoby agresivně, ALE nechtějte abych akcepceptoval španělské limuzíny ala Superb ;-\ Pokud tam ještě vrazí 6 nebo 8 válce Audi, tak to bude konec :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sportovní historie"
8. 11. 2007 14:57
Re: Seat vs. Škoda
Můžu s Tebou souhlasit co se týká sportovní historie Škodovky, ale ta skončila, když Škodovka přestala být ČESKOU automobilkou a stala se NĚMECKOU. První auto, které postavil koncern na startovní čáru v seriálu WRC byla Oktávia, jejíž jízdní vlastnosti vycházejí i z tvaru a typu karoserie, dlouhé převisy vpředu i vzadu a z toho pramenící jízdní vlastnosti - nic moc. Pro normální silnice platí stejné fyzikální zákony. Potom vedení koncernu rozhodlo u změně a vyprodukovali Fábii. Ale ani Fábie neměla výsledky, kterými by se mohl koncern chlubit, srovnatelné s Hyundai, a tak skončili s továrním nasazením v seriálu WRC, ale v té době Seat velice dobře zaútočil na okruzích a v koncernu ustanovili Seat jako sportovní. Co se týká Tvého názoru na "rádoby" agresivní tvář a akceptování španělských limuzín, tak by jsi musel být v jiném postavení, např. majoritní majitel koncernu a to asi nejsi. Pravděpodobně se budeš muset smířit s tím co Ti koncern, pokud se nepřeorientuješ na jinou značku, nabídne.