Velice mě překvapilo, že pan šéfdesignér tvrdí, že na i-cocpit nemají jedinou negativní zpětnou vazbu. Asi nečtou žádné testy svých vozů, jinak si to nedovedu vysvětlit... :-O
Testy tradičně francouzským vozům nepřejí. Z první ruky vím, že klienti, kteří si vůz s tímto řešením koupili, problémy nehlásí. Otázkou zůstává, kolik lidí si právě kvůli tomuto řešení Peugeot nekoupí...
No, je pravda že české testy asi nečtou. A dělají dobře. Je tu totiž zvykem zkrirtiovat všechno co je jinak než u svatého koncernu VW.
Stačí jen mít jedno tlačítko jinak a hned je to ergonomicky úplně špatně a důvod auto zavrhnout. A co teprve revoluce ve formě i-cockpitu. Největší kritici jsou většinou diskutéři co v něm nikdy neseděli.
Já ho zkusmo řídil - když jsem si nařídil všechno ideáně tak vršek volantu zakrýval spodeky budíků (ale k čemu ty spodky taky potřebuji) ale držel se velice dobře a řízení bylo ještě lepší. Ve svém autě si někdy můžu ruce ukroutit...
Problém je, že umístění budíků neumožňuje jiný nastavení volantu než dole. Mě osobně to absolutně nevyhovuje, ve všech autech si ho přitahuju co nejvíc k sobě a nahoru. Tak mi to přijde nejpřirozenější a nejlepší pro rychlý reakce s ním.
Někomu se to dokonce líbí, ale uživatelsky přívětivé to právě není. Jak se říká, zvykneš si i na smrt. Jenže proč si zvykat, když stačí přejít ulici ke konkurenci....a ani to nemusí být VW. Seděl jsem, projel jsem, nevyhovuje mi to. Sbohem.
No ale to samé platí i u konkorence, nevyhovuje mi něco, jdu jinam... Btw já třeba s i-cocpitem problém nemám - jak u 208, tak 308 to bylo v pohodě. Jde o to si správně nastavit volant a sedačku ;-)
Mluvím o své zkušenosti, při mé výšce 188cm jsem problém s tímto uspořádáním kapličky problém neměl. Ano, je to nezvyklé řešení, ale ne špatné. Navíc tohle ať posoudí kupci - buď kupovat budou a nebo ne... Na 208GTi si myslím, mooooc by se mi líbila v garáži - strávil jsem s ní jedno parádní dopoledne. Vykouzlila mi na tváři pěkný "rohlík" ;-)
Já ho taky zkoušel. Ne, že by to bylo všechno vysloveně špatně, ale proč si na to zvykat, když nechci a nemusím? Ne, že by volant pod kapličkou a dotykáč místo ovladačů byl hlavní důvod, spíš jsem chtěl zkusit, jaké to je. Kdyby to bylo super, nebál bych se 308 koupit, ale ono je to nic moc ;-\ Auto jsem koupil jinde.
Chlapi, jako sorry, ale kolik vám je? To jsou řeči jak dva roky do důchodu - já už si nechci na nic zvykat.. proč bych si zvykal když nemusím... já jsem zvyklý mít volant tak a tak...
Třeba proto že to funguje a dobře se tím řídí (pokud si nedáte volant do rozkroku) a třeba proto že to je jinak a že v rámci mainstreamové nudy se aspoň něco občas vymyká stereotypu...
Nekoupil, protože jsem kupoval střední třídu, 308 jsem si jen tak zkoušel. (abych pak mohl pouštět moudra.. ;-) )
A klidně řeknu že kdybych měl v současné době kupovat nižší střední, tak 308 by byla favoritem..
Tohle není diskuze pod testem či pod článkem typu "co koupit"
Je to o funkčnosti i-cockpitu a moje zkušenost je ta že funguje dobře a argumenty proti jsou víceméně "nechci si zvykat".
Z hlediska bychaření jsme bychaři všichni a jediná kdo se k tomu může relevantně vyjadřovat je ten kdo už s i-cockpitem alespoň půl roku žije...
Tohle není diskuze pod testem či pod článkem typu "co koupit"
Je to o funkčnosti i-cockpitu a moje zkušenost je ta že funguje dobře a argumenty proti jsou víceméně "nechci si zvykat".
Z hlediska bychaření jsme bychaři všichni a jediný kdo se k tomu může relevantně vyjadřovat je ten kdo už s i-cockpitem alespoň půl roku žije...
Jako letitý příznivec značky se ani nedivím . Doby řady 5 a 6 ( 205 , 405 , 306 , 406 ) jsou dávno pryč a škody napáchané tragickoú kvalitoú a spolehlivostí řady 7 jsou ještě v živé paměti
V porovnání s Renaultem je podíl stále menší, ale pan Mimoň se plácá po zádech a dále žije v Mimoňově. 206 byla nejprodávanější auto a dodnes vypadá dobře a to proto, že na něm nebyla jediná bizarnost. Honda má taky vysunutý tachoš nad volant, ale tak aby nebylo nutných dalších deset kompromisů