Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéfdesignér Peugeotu Vidal: Čtyřdveřové kupé je možná cesta (rozhovor)

Gilles Vidal se rozhovořil nejen o modernizované 208, ale také o možné budoucnosti francouzské značky.
Zpět na článek
3. 3. 2015 23:06
O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Velice mě překvapilo, že pan šéfdesignér tvrdí, že na i-cocpit nemají jedinou negativní zpětnou vazbu. Asi nečtou žádné testy svých vozů, jinak si to nedovedu vysvětlit... :-O
Rozbalit vlákno
16
4. 3. 2015 00:08
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Testy tradičně francouzským vozům nepřejí. Z první ruky vím, že klienti, kteří si vůz s tímto řešením koupili, problémy nehlásí. Otázkou zůstává, kolik lidí si právě kvůli tomuto řešení Peugeot nekoupí...
4. 3. 2015 06:30
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
No, je pravda že české testy asi nečtou. A dělají dobře. Je tu totiž zvykem zkrirtiovat všechno co je jinak než u svatého koncernu VW.
Stačí jen mít jedno tlačítko jinak a hned je to ergonomicky úplně špatně a důvod auto zavrhnout. A co teprve revoluce ve formě i-cockpitu. Největší kritici jsou většinou diskutéři co v něm nikdy neseděli.
Já ho zkusmo řídil - když jsem si nařídil všechno ideáně tak vršek volantu zakrýval spodeky budíků (ale k čemu ty spodky taky potřebuji) ale držel se velice dobře a řízení bylo ještě lepší. Ve svém autě si někdy můžu ruce ukroutit...
4. 3. 2015 07:44
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Problém je, že umístění budíků neumožňuje jiný nastavení volantu než dole. Mě osobně to absolutně nevyhovuje, ve všech autech si ho přitahuju co nejvíc k sobě a nahoru. Tak mi to přijde nejpřirozenější a nejlepší pro rychlý reakce s ním.
Avatar - woody-alien
4. 3. 2015 07:51
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Někomu se to dokonce líbí, ale uživatelsky přívětivé to právě není. Jak se říká, zvykneš si i na smrt. Jenže proč si zvykat, když stačí přejít ulici ke konkurenci....a ani to nemusí být VW. Seděl jsem, projel jsem, nevyhovuje mi to. Sbohem.
4. 3. 2015 09:21
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
No ale to samé platí i u konkorence, nevyhovuje mi něco, jdu jinam... Btw já třeba s i-cocpitem problém nemám - jak u 208, tak 308 to bylo v pohodě. Jde o to si správně nastavit volant a sedačku ;-)
4. 3. 2015 09:35
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
A když to správně nejde?
4. 3. 2015 10:14
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Správně z hlediska konstrukce interiéru? To není to pravý ořechový...
4. 3. 2015 17:22
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Mluvím o své zkušenosti, při mé výšce 188cm jsem problém s tímto uspořádáním kapličky problém neměl. Ano, je to nezvyklé řešení, ale ne špatné. Navíc tohle ať posoudí kupci - buď kupovat budou a nebo ne... Na 208GTi si myslím, mooooc by se mi líbila v garáži - strávil jsem s ní jedno parádní dopoledne. Vykouzlila mi na tváři pěkný "rohlík" ;-)
4. 3. 2015 08:06
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Já ho taky zkoušel. Ne, že by to bylo všechno vysloveně špatně, ale proč si na to zvykat, když nechci a nemusím? Ne, že by volant pod kapličkou a dotykáč místo ovladačů byl hlavní důvod, spíš jsem chtěl zkusit, jaké to je. Kdyby to bylo super, nebál bych se 308 koupit, ale ono je to nic moc ;-\ Auto jsem koupil jinde.
4. 3. 2015 15:12
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Chlapi, jako sorry, ale kolik vám je? To jsou řeči jak dva roky do důchodu - já už si nechci na nic zvykat.. proč bych si zvykal když nemusím... já jsem zvyklý mít volant tak a tak...
Třeba proto že to funguje a dobře se tím řídí (pokud si nedáte volant do rozkroku) a třeba proto že to je jinak a že v rámci mainstreamové nudy se aspoň něco občas vymyká stereotypu...
4. 3. 2015 17:09
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
No a koupils ho, když je to tak skvělé? ;-)
4. 3. 2015 19:26
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Nekoupil, protože jsem kupoval střední třídu, 308 jsem si jen tak zkoušel. (abych pak mohl pouštět moudra.. ;-) )
A klidně řeknu že kdybych měl v současné době kupovat nižší střední, tak 308 by byla favoritem..
5. 3. 2015 07:17
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
A bychař, co pak pouští moudra :-) s tím tady jistě oslníš :-)
6. 3. 2015 13:20
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Tohle není diskuze pod testem či pod článkem typu "co koupit"
Je to o funkčnosti i-cockpitu a moje zkušenost je ta že funguje dobře a argumenty proti jsou víceméně "nechci si zvykat".
Z hlediska bychaření jsme bychaři všichni a jediná kdo se k tomu může relevantně vyjadřovat je ten kdo už s i-cockpitem alespoň půl roku žije...
6. 3. 2015 13:20
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
Tohle není diskuze pod testem či pod článkem typu "co koupit"
Je to o funkčnosti i-cockpitu a moje zkušenost je ta že funguje dobře a argumenty proti jsou víceméně "nechci si zvykat".
Z hlediska bychaření jsme bychaři všichni a jediný kdo se k tomu může relevantně vyjadřovat je ten kdo už s i-cockpitem alespoň půl roku žije...
4. 3. 2015 19:27
Re: O i-cocpitu nepochybují. Zvláštní.
2x
Avatar - Pekelná Micinka
4. 3. 2015 03:14
Vidal Sassoon
Mně se zdá, že Peugeot je poslední dobou docela v *. Nejezdí jich tolik, jako dřív, přitom žádná prémiová značka.
Rozbalit vlákno
2
4. 3. 2015 07:55
Re: Vidal Sassoon
Jako letitý příznivec značky se ani nedivím . Doby řady 5 a 6 ( 205 , 405 , 306 , 406 ) jsou dávno pryč a škody napáchané tragickoú kvalitoú a spolehlivostí řady 7 jsou ještě v živé paměti
Avatar - Pekelná Micinka
4. 3. 2015 15:36
Re: Vidal Sassoon
Uvidíme, snad se dá dohromady.
Avatar - KANKUNEN
4. 3. 2015 06:58
Typický mimoň
V porovnání s Renaultem je podíl stále menší, ale pan Mimoň se plácá po zádech a dále žije v Mimoňově. 206 byla nejprodávanější auto a dodnes vypadá dobře a to proto, že na něm nebyla jediná bizarnost. Honda má taky vysunutý tachoš nad volant, ale tak aby nebylo nutných dalších deset kompromisů
Rozbalit vlákno
0