nasi susedia mali kedysi simcu.... ale to uz je davno pradavno ... len matne si na nu spominam..... skoda ze tato znacka zanikla... mala par krasnych aut na tu dobu rozhodne mala co ponuknut .... viac tu: [odkaz]
mne saab a pontiac chybaju, pozerske silnicne hummery ( nie tie vojenske ) som nikdy nemusel cert ich ber ....... ale pontiaca a saabu je skutocne skoda..... tie auta pisali historiu ..... bude mi za nimi smutno .... pri kuske stastia sa ale aj dnes da stretnut u nas napriklad mpv pontiac trans sport.... stale pekne auto aj po vyse 20 rokoch ..... a saab? treba o saabe nieco pisat? tie auta boli kultove a vynimocne napriec vsetkymi generaciami .... predstava ze uz nebude ziadny nastupca 9-5ky alebo 9-3ky je docela mraziva kedykolvek si na nu spomeniem........ co uz skoda.... jak sabu tak pontiacu.... a uprimnu sustrast zelam uz vopred aj lancii..... ktora by mala taktiez coskoro skoncit.....
Lancia tak úplně neskončila, jen ji dali k ledu.. Pokud se FCA povede "probrat" Alfu tak, aby znovu rostla výroba a prodeje, jako u Maserati, vzkřísí i Lancii..
Pontiacy byly hnus, jejich auta vypadaly nevkusně a lacině a Saab potom už nedělal nic jiné než kopie Oplů, Hummer a Saturn byly úspěšné jen krátkou dobu. Nic mi z toho nechybí, jako škoda Saabu, ale tak člověku musí být jasné, že pro Američana je nějaká evropská malá automobilka ukradená.
Nemůžu si pomoct, ale ikdyž je to asi jedno z nejmíň praktických aut na silnice >:D (využití v amrádě ale mělo) tak tahle značka prostě bude chybět, byla to prostě ikona kterou znal snad úplně každej ...
A jako milovníkovi starejch i novejch amerik Pontiac chybět bude určitě taky ...
Nvm no na to jak je GM obrovskej koncern, tak moc značek mu nezbylo ... A někdy se divím, že z toho co má dokáže udělat tak gigantický prodeje.
tak nejvíc toho na svět prodá Chevrolet, to je opravdu globální značka, opel/vauxhall prodaj taky slušně, pak Buick a Cadillac díky číně. Holden a GMC už sou jen takoví lokální hráči.
Ale Pontiacu je škoda a rozhodně nesdlím názor, že zákazník Pontiacu přešel k dodge.
Za takové modely Soltice, G6, GrandAm, Grandprix Dodge nic nemá, naopak bývalý kupec Firebirdu půjde určitě pro Camaro.
Takže jediný kdo může zamířit k Dodge je tak kupec G8 či Boneville pro Chargera.
Ženských typu Barrová jsem v životě poznal tisíce. Formulace vždy stejná. Využít ženství a sexu k dosažení svých sobeckých cílů. Proto ta potřeba dát všem o těchto zlatokopkách vědět!
Tvůj poslední odstavec svědčí o tom, že jsi vyměkl. Ale nic si z toho nedělej. Nejsi sám. Jsou vás již kvanta, kteří neprokoukli feministickou taktiku jak pokořit muže, udělat z nich otroky, ovládnout všechna lukrativní zaměstnání a dřinu nechat chlapům a nakonec je na stará kolena vyhodit z baráku a udělat z nich bezdomovce. A ty tomu tleskáš? Měl by ses stydět.
Hummer byl náhodou fajn a ty auta se mi líbila, teda H3 už moc ne ale H1 a H2 jo. Hlavně na cestách je vždycky vtipný ho potkat.. běžný auta a najednou Hummer, ten se přehlídnout fakt nedá.
... a možná ani neví, do jakého vosího hnízda svým vyjádřením píchla.
1) Zapomněla na Oldsmobile, nejstarší americkou automobilku, kterou GM zabil na úkor ostatních značek;
2) SAAB je nenahraditelný: nějak zapomněla (pokud nejde o chybu překladatele originálu) uvést, čím v GM byla tato značka s puncem nahrazena. Její předchůdci v čele GM SAAB zničili hloupými, přesto "skvěle" kvalifikovanými rozhodnutími o vysátí know-how bez jakýchkoliv investic.
3) Ano, GM v současnosti žádná ze značek nechybí, ale nechybí některá třeba zákazníkům? Pokud se vyjádřila tak, jak je v tomto článku napsáno, pak se jedná o kandidáta na nejhloupější manažerský výrok roku 2015.
Prosím nijak nezpochybňuji, že GM se staral o příliš velké portfolio značek, což nemohl technicky ani obchodně zvládnout. Že to ale jde, ukazuje konkurent GM, jenž roste na mnoha trzích. Tím více vystupuje do kontrastu neschopnost předchozích vedení GM rozumět automobilovému trhu, dělat správný a pokud možno dokonalý marketing s vizí, a v neposlední řadě uhlídat náklady. Řešením, které GM v krizi přijalo, zničili SAAB namísto jeho prodeje perspektivnímu partnerovi (možná jim v tom zabránil stát- ministerstvo financí v době, kdy GM přežil jen za jeho masivní pomoci).
Shrnuto a podtrhnuto: jakýkoliv to-manažer GM by měl raději mlčet, než se veřejně vracet k nedávné minulosti.
spíš mi přijde že plácáš jen abys něco napsal a když jsi požádán abys doložil své tvrzení, tak začneš psát naprosto z cesty. Otázkou pak je kde se bere to hnutí mysli, které je impulsem k takovému chování.
Ty ses narodil minulý pátek? Každý si do svého CV napíše jen to, co mu vyhovuje a ostatní vynechá. Takže s nějakým CV se nemůže nikdo jako s důkazy ohánět. Probuď se!
zachytils že ten odkaz je z wiki = s největší pravděpodobností si to tam teta sama nenahrála ?
i kdyby to bylo jak píšeš tj ne vše ve svém CV má ( o čemž ale nemá smysl se ani bavit ), tak myslím že zkušenosti z automotivu má a docela dost dobře ví co říká. na rozdíl od mnohých zdejších přispěvatelů.
Sorry, ale wiki nemá žádnou kredibilitu. Samozřejmě, že si to tam může slepice nahrát sama. Na wiki má přístup každý. Zkušeností bude asi mít coby zlatokopka hodně. Nevím ale kolik z nich bude mít co do činění s auty.
Slyšels někdy o affirmative action? Neslyšels, viď? To je diskriminační zákon protlačený nacistickými feministkami v USA, pomocí kterého se slepice jako zlatokopka Barrová, na úkor schopných mužů, prokopaly do vysokých pozic. A to mě štve! Nazdar!