Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEMA 2005: Volvo XC 70 All Terrain

Ondřej Láník
Diskuze (35)
Americký tuning to nejsou pouze vidlicové osmiválce a šílené úpravy kultovních kupé. Na výstavě SEMA 2005 představil americký tuner specializovaný na švédská Volva studii nekompromisního SUV, vycházející z modelu XC70. Podle názvu má zvládat úplně vše.

Vizuální dojem z tohoto XC70 je vskutku impozantní. Do podběhů chráněných novými mohutnými plastovými nástavci jsou vměstnána dvacetipalcová kola obutá do pneumatik o rozměru 285/50, světlá výška může být u této studie stiskem tlačítka zvětšena až na velmi slušných 200 mm. Vpředu i vzadu jsou nové stabilizátory

Dojem expediční neporazitelnosti dotváří výbava umístěná na střeše (kanystr na palivo, rezervní kolo, zvedák a pět přídavných světlometů). V těžkém terénu může přijít vhod také v přídi umístěný naviják s tažnou silou 40000 N i důkladné zakrytování choulostivých partií podvozku, motoru a výfukového potrubí.

Pod kapotou přibylo v přeplňovaném pětiválci k původním 184 kW dalších 80 kW, nejvyšší točivý moment vzrostl díky novému turbodmychadlu a novému nastavení elektroniky na 540 Nm při 4000 ot./min. Točivý moment je upraven v šestistupňové automatické převodovce a pomocí mezinápravové spojky Haldex posílán na všechna kola.

Ondřej Láník
Diskuze (35)
1. 11. 2005 20:36
Re: Proč VW nevyhrává závody....
Jo... celej Adolf Born ;-) :yes: