SEMA 2006: 11 Luceren
Buick jako subprémiová značka má tradičně zamířeno do jiných vod, než ve kterých kraulují typičtí návštěvníci tuningového salonu SEMA. Snaha omladit svou klientelu ovšem přivedla šéfy k bezprecedentnímu kroku; historicky poprvé se značka Buick s tovární podporou zúčastnila SEMy. A to hned ve velkém stylu - 11 exemplářů reprezentativní limuzíny Lucerne dostalo k dispozici 10 předních amerických ladičských firem, poté, co si automobilka vybrala z 20 návrhů. Výsledkem je 11 upravených Luceren, hýřících všemi barvami od karbonové černi až po tři nápadné dvoubarevné kombinace. Pod kapotami se také hodně pracovalo a výsledkem je 11 polozávodních speciálů s tvary důstojných sedanů, obvykle parkujících v podzemních garážích bank a státních institucí. Šéfové značky jsou prý nadšeni pozitivním ohlasem a příští SEMy se zúčastní znovu. Ulovit několik mladých duší by se jim jistě více než hodilo.
Zde je seznam firem, podílejících se na projektu:
* Rick Bottom Custom Motors, Mendota, Illinois
* Rick Dore Kustoms, Glendale, Arizona
* D3 Design & Engineering, Signal Hill, California
* Performance West, Bonsall, California
* Mitek / MTX Audio, Phoenix, Arizona
* Trent ’s Trick Upholstery, Baltimore, Ohio
* Fesler Productions, Phoenix, Arizona
* Concept 1, Gilbert, Arizona
* Stainless Steel Brakes Corporation, Clarence, N.Y.
* Spade Kreations / American Racing, Rancho Dominguez, California