Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prezident podepsal zákon umožňující odpočet DPH u osobních aut pro podnikatele

Podnikatelé od dubna budou moci při nákupu nového vozu uplatnit odpočet daně z přidané hodnoty (DPH). Počítá s tím novela, kterou ve čtvrtek schválil Senát a kterou dnes podepsal prezident republiky. ČTK o podpisu informoval mluvčí Hradu Radim Ochvat.
Zpět na článek
26. 3. 2009 18:11
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 19:06
26. 3. 2009 19:25
26. 3. 2009 21:39
26. 3. 2009 21:44
26. 3. 2009 22:29
26. 3. 2009 23:11
27. 3. 2009 20:08
26. 3. 2009 19:27
26. 3. 2009 20:03
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:59
26. 3. 2009 20:58
28. 3. 2009 18:44
28. 3. 2009 20:24
neregistrovaný "exctenar"
29. 3. 2009 13:14
26. 3. 2009 19:40
26. 3. 2009 20:02
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:14
26. 3. 2009 20:28
26. 3. 2009 20:33
26. 3. 2009 20:40
26. 3. 2009 21:11
26. 3. 2009 21:22
27. 3. 2009 09:05
28. 3. 2009 20:29
neregistrovaný "exctenar"
26. 3. 2009 23:15
27. 3. 2009 14:16
neregistrovaný "mates"
26. 3. 2009 20:01
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:16
26. 3. 2009 18:24
26. 3. 2009 18:52
26. 3. 2009 18:52
26. 3. 2009 18:57
26. 3. 2009 19:26
27. 3. 2009 14:21
neregistrovaný "mates"
28. 3. 2009 20:36
neregistrovaný "exctenar"
27. 3. 2009 00:10
27. 3. 2009 00:21
27. 3. 2009 00:35
27. 3. 2009 00:45
27. 3. 2009 00:55
27. 3. 2009 01:07
27. 3. 2009 01:10
27. 3. 2009 01:11
27. 3. 2009 01:17
28. 3. 2009 20:41
neregistrovaný "exctenar"
27. 3. 2009 02:43
27. 3. 2009 10:38
27. 3. 2009 21:59
27. 3. 2009 22:37
28. 3. 2009 00:37
27. 3. 2009 23:37
28. 3. 2009 00:42
28. 3. 2009 11:34
28. 3. 2009 11:42
28. 3. 2009 15:48
28. 3. 2009 21:34
28. 3. 2009 22:52
28. 3. 2009 23:18
28. 3. 2009 23:26
29. 3. 2009 00:29
28. 3. 2009 22:49
neregistrovaný "nick02"
29. 3. 2009 03:38
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 13:51
neregistrovaný "yaroukh"
28. 3. 2009 19:32
neregistrovaný "507--"
29. 3. 2009 03:36
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 10:44
neregistrovaný "507--"
29. 3. 2009 13:45
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 17:40
neregistrovaný "exctenar"
30. 3. 2009 11:09
neregistrovaný "nick02"
28. 3. 2009 20:41
neregistrovaný "Mark 2"
29. 3. 2009 17:48
neregistrovaný "exctenar"
18. 4. 2009 11:23
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 18:11
SANTA KLAUS
Nuž, KLAUS, to je oriešok. Ten nechcel ani Euro, podľa neho neexistuje globálne oteplovanie, chmulo.
Rozbalit vlákno
82
26. 3. 2009 18:51
Re: SANTA KLAUS
Starej se o sveho Prezidenta, Klaus je dobrej clovek, EURo nechce ani on, ani ceska verejnost, natoz ekonomove.My se neridime podle stada, ale ridime se tim, co je pro nas nejlepsi.Globalni oteplovani je prirozenej cyklus na nasi zemi.Za dobu ledovou asi podle vas mohli studenokrevni dinosauri ze..
26. 3. 2009 19:06
Re: SANTA KLAUS
Odstrčený, mstivý, bezvýznamný Klaus, kterým národ pohrdá, v EU se mu smějí, a do médií se dostane pouze se svými žlebty o počasí a to ještě na zadní stránku mezi kuriozity. Život je hořký a teď konečně šance na 20 vteřin slávy. Tak to je "dobrej člověk". Euro už jsme měli dávno mít, konečně nás přestanou okrádat na kurzu a na poplatcích.
Avatar - white label
26. 3. 2009 19:14
Re: SANTA KLAUS
Minimílně s tím Eurem si toálně mimo, zeptej se tady některých Slováků, kolik stála "spišská" klobása na papírovém tácku někde na svahu pod vlekem před Eurem a kolik stojí teď, a jak ubytovací kapacity v Tatrách "praskají" ve švech po zavedení Eura! Všichni včetně Poláků a Čechů se tam po zavedení Eura a s ním spojených "skvělých" cen opravdu jen hrnou...
26. 3. 2009 19:25
Re: SANTA KLAUS
nevím jak v cestovním ruchu, ale jinde se ceny podle mě rychle srovnají, v Česku je spousta věcí dražší než v Německu, Euro i když uměle vytvořené mně (laicky) připadá celkem stabilní a je to další důležité přiblížení Evropě, takže Euro jo
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 21:39
Re: SANTA KLAUS
samozrejme ze EURO jo ale ne hned. dokud na to ceska ekonomika nebude pripravena, neni duvod to menit.

btw, jak uz tu nekdo rekl. klaus neni clen stada. je to dobrej prezident. nemusime mit vsechno jako ostatni. lisabonska smlouva je typickej priklad. proc podepisovat neco, co neni doladeny a dokonce se tam resi i ruseni benesovych dekretu. to by se pak lidi divili kdyby cesi prisli o pohranici... polaci si to aspon do smlouvy dali, my ne. tak proc to hned podepisovat. at to nejdriv daj dokupy a pak se to podepise. to ze na nas tlacej ze vsech stran je pekny ale my si z toho na*** nesednem. a to je jen priklad. lidi sou vzdycky strasne chytry "proc to nepodepise" "dela nam ostudu" apod. ale sami o tom vedi kulovy...

takze klaus rulez.

p.s.: nedokazu si tam predstavit treba paroubka. nerikejte mi, ze by se vam to libilo. uz vidim ty titulky "cesky hitler na hrade"...
26. 3. 2009 21:44
Re: SANTA KLAUS
Tak nečti BLESK. Stačí BL
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 22:29
Re: SANTA KLAUS
blesk nectu. a ne, nectu ani jinej bulvar...
26. 3. 2009 22:52
Re: SANTA KLAUS
Na EURO jsme pripraveni jiz nekolik let, jen ho nechceme, proptze by tim zmizela prakticky monetarni politika a tim apdem bysme ztratili moznost dalsich regulaci,ktere jsou potrba, EURo je spasa mozna pro Slovensko, kde tamnejsi vlada nebyla schopna poradne operovat se svoji menou, nikoliv pro nas.EURo muzem mit uz davno, dalouho nam ho nutej, nicmene mame dobre ekonomy a tudiz ho odmitame.
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 23:11
Re: SANTA KLAUS
samozrejme ze ho mit muzem. jak ale rikam, ekonomika na to neni ale jeste poradne pripravena... podle me neni kam spechat. euro dobre ale ne za kazdou cenu...
26. 3. 2009 23:50
Re: SANTA KLAUS
Ekonomika na nej pripravena je, ale EURo neni oproti CZk vyhodou, CZk je pro nas lepsi.
27. 3. 2009 19:32
Re: SANTA KLAUS
Tak to by si mal nejak vysvetliť - neoháňaj sa tým, že ste lacnejší pre ľudí z okolitých štátov - nemecké, rakúske alebo slovenské nákupy ekonomiku nepotiahnu.
27. 3. 2009 20:08
Re: SANTA KLAUS
Myslím, že nikdo není dražší než my.
Avatar - white label
27. 3. 2009 20:21
Re: SANTA KLAUS
To ale žiješ v omylu. Zkus si dát kdekoli v "západní" Evropě menu na porcelánu s obsluhou za 2,50 Eur jako tady, nebo zmrzlinu kopeček za 0,40 Eur. Podobné je to i s dalšími službami, nebo náklady na bydlení...
28. 3. 2009 15:48
Re: SANTA KLAUS
Ste podstatne lacnejší ako my. Prídi mrknúť na ceny na Slovensku, prepočítaj na Kč a zistíš ako to je.
27. 3. 2009 19:31
Re: SANTA KLAUS
To čaká Čechov úplne rovnako, či teraz alebo o pár rokov. V súčasnej situácii je pravdou, že keby kríza zastihla Slovensko s korunou, padla by dole podobne ako tá česká, a všetko by sme mali ešte drahšie.
Avatar - white label
27. 3. 2009 20:11
Re: SANTA KLAUS
Neflexibilní kurs Eura proti CZK navíc v období krize je naopak nevýhodou pro vás, stejně jako by byl pro nás, kdybychom ho už měli i my. Co si myslíš, že je asi tak výhodnější pro konkurenceschopnost při exportu, trhu práce atd.
A pokud Slováci tolik nakupují v Polsku a u nás, pro kterou ekonomiku to je v této době výhodnější? Když bude vše levnější u nás, než u vás i díky kursu CZK, kdo kam asi bude víc
a častěji jezdit. Podívej se třeba na Rajecké Teplice, kolik tam bývá Čechů, ty vám také např.nebudou chybět, zrovna v období krize.
My můžem mít Euro třeba 3-4 po vás, ale pokud budem mezi posledními z okolních států, tyhle nevýhody co máte vy teď, se už nás zdaleka tak týkat nebudou, navíc v období pravděpodobně po krizovém období.
Prostě co se týče Eura nebylo kam spěchat...
Když začínala krize první co prohlásil náš min. fin. Kalousek bylo, že nám vyšlo to, že ještě nemáme Euro...
O tom asi Slovenské noviny, jak vidím, raději ani nepíšou...
27. 3. 2009 21:21
Re: SANTA KLAUS
Tak o tom by sa dalo polemizovať, nesúhlasím celkom s tým, čo píšeš, ale nejdem sa hádať, nie som ekonóm, možno máš pravdu, možno čiastočne, a možno nie. Slabá domáca mena podporuje export, predražuje import, v tomto ohľade asi závisí dosť na pomere medzi týmito položkami, či je výhodnejšia silná alebo slabá mena. Ani českí politici a ekonómovia sa celkom nezhodujú vnázoroch. Ale toto asi nie je téma vhodná na auto.cz. ;-)
Avatar - white label
27. 3. 2009 23:27
Re: SANTA KLAUS
No já také nejsem přímo ekonom, určité ekonomické vzdělání sice mám, ale nepovažuju to za nějak důležité. Ale to podstatné si napsal sám: "Slabá domáca mena podporuje export, předražuje import."
Patí to samozřejmě i naopak. Oživení ekonomiky a tedy postupná cesta z krize vede právě přes zvyšování exportu
a snižování importu, resp. změnu jejich poměru ve prospěch exportu a zvýšení jeho objemu... A mezi hlavní "proexportní" odvětví, pro které si zahraniční spotřebitelé přijedou až na Slovensko je pro vás cestovní ruch...
A u všech typů exportu snižuje u vás "blokovaný" kurz Eura jeho konkurenceschopnost např. proti ČR, Polsku, Maďarsku...
Navíc se zavedením Eura se pro Slováky žádné životní náklady nesnížily, spíš naopak. Určitá výhoda nižších cen v zahraničí je zase výhodná spíš jen pro Slováky samotné a cestovní ruch ve státech kam cestují, než celkově pro vaši ekonomiku...
Navíc se tím u vás také zvýšuje cena práce, tak že lidi co dojížděli třeba z Makova pracovat na Moravu, už si za své výdělky v CZK, nekoupí "doma" to co před Eurem. Tak že buď půjdou zpátky konkurovat zaměstnancům na slovenský prac. trh a nepřímo, nebo přímo zvýší nezaměstnanost u vás, a nebo budou své vydělané peníze utrácet téměř výhradně v "levnější" ČR, nebo
v Polsku...
A pokud se bude rozhodovat např. zahraniční investor kam investovat, bude pro něj vaše vyšší cena páce také určitou nevýhodou... to vše sice platí celkem obecně, ale ne absolutně
a jen v určitých mantinelech, ne např. při nějakém velkém propadu měny...
Napsal jsem to hodně lidově, velmi zjednodšeně a trochu jednostranně, ale chtěl jsem vypíchnout hlavně ty nevýhody Eura u vás, především v období krize...
Prostě si myslím, že zatím! takový "osamocený" slovenský měnový euroostrůvek ve "východní" Evropě, může mít (zvlášť teď v období krize) mnohem více nevýhod, než by se na první pohled mohlo zdát...
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 19:20
Re: SANTA KLAUS
Ty jseš národ ? Když tak mluv za sebe, troubo. Opravdu miluju servilní EU-fanatiky, co kývou na všechno, co Brusel vymyslí. Oni se přece nemýlí, že...Jako bych tohle už kdysi slýchával.

A co se Klause týká, někdy si bez předsudků přečti co vlastně říká. Jistě, je to ješitnej exhibicionista a rád se poslouchá. Ale v podstatě jenom poukazuje na fakt, že se bez valnýho přemýšlení začínáme řídit dalšími dogmaty, aniž by byla skutečnost vůbec prokázána.

Nikdo se nesnaží věci zkoumat z obou stran,určí se PRAVDA a je to. Co třeba biosložky do pohonných hmot, takový fiasko. Nebo iniciativa japonských klimatologů, která otevřeně označuje tvrzení OSN o globálním oteplování za lež. K této iniciativě se totiž přidalo zhruba 10x víc vědců než k tvrzení OSN.

Takže až zase něco zvoláš zprostředka davu, nejdřív si to rozmysli. :no:
26. 3. 2009 19:27
Re: SANTA KLAUS
neboj, mám to rozmyšlený, ale sem to nepatří, nechtěl jsem vyvolat podrážděné reakce blbísků, takže se omlouvám
26. 3. 2009 19:34
Re: SANTA KLAUS
Já ty vobrázky moc nemusím ale v tomto případě... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:03
Re: SANTA KLAUS
No dobre, ale tu ide o to, že je z neho prehnaný strach, že je zveličované. Ale žeby globálne oteplovanie neexistovalo?
Avatar - Falco
26. 3. 2009 20:59
Re: SANTA KLAUS
A kdo tvrdí, že globální oteplovaní neexistuje?
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 21:49
Re: SANTA KLAUS
Globální oteplování existuje, není ale jisté, jak podstatně ho ovlivňuje lidstvo svojí existencí a jestli se nejedná jen o další periodu klimatických změn, kterou ovlivnit nemůžeme.

Nesnáším, když někdo jenom papouškuje novinový titulky. Cením si samostatnýho myšlení a osobní svobody včetně zodpovědnosti víc než davový psychózy. A omlouvám se, že jsem se nechal strhnout a rozvinul tady téma, který sem nepatří.
26. 3. 2009 21:59
Re: SANTA KLAUS
Globalni oteplovani existuje, ale je to prirozeny vyvoj planety ty ***.Uz tahni na salas nebo te prijedu osobne ukopat, vetsiho zm_da na diskusi ani snad mit nemuzem.
Avatar - Falco
26. 3. 2009 20:58
Re: SANTA KLAUS
Moje slova :yes: :yes:
28. 3. 2009 13:54
Re: SANTA KLAUS
Hele chlape, náš "neomylný" prezident se především vyznamenal hledáním vlastních řešení. Stačí se jen podívat na systém kupónové privatizace. Podobné šarlatánství snad nemělo nikde obdobu... :no:
Avatar - woody-alien
28. 3. 2009 14:06
Re: SANTA KLAUS
Ale jo, jenže si asi nečetl o čem píšu. Stádnost a papouškování médií v tomhle státě jenom kvete, vlastní myšlení zkomírá a ti, kterým to vyhovuje, ať se laskavě neschovávaj za NÁROD.

Klaus není žádnej ideál, ale aspoň se s tím nesmiřuje. O věcech přemýšlet ze všech stran a nenechávat se oblbnout mediální masáží, to je co si na něm cením.
28. 3. 2009 18:44
Re: SANTA KLAUS
Individuality, vlastního názoru a "přemýšlení ze všech stran" si vážím, ale dotyčný nesmí mít v palici nas.ráno, pak je výsledek tzv. kontraproduktivní... :-)

trochu uber, ať nejsi za úplného šaška, pivní filosofe
Avatar - woody-alien
28. 3. 2009 19:01
Re: SANTA KLAUS
Hele ty NÁRODE anonymní pohrdající, mně radit nemusíš. Tvůj názor ti neberu a do mojeho se neser. Já se nepotřebuju schovávat za termíny jako národ, EU apod...kašpare. ;-)
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:24
Re: SANTA KLAUS
Hele,tak za: 1/ Klaus přistoupil na kupónovku na nátlak pánů Třísky a T. Ježka. To jsou autoři,on se dlouho bránil,ale pak kývl.2/Nikdo nikoho přece nenutil se kupónovky účastnit,jak první,tak druhé vlnky a NIKDO, kdo nechtěl, nebyl tzv. DIKEM.Nebo je to jinak? DIKem se stal každý proti své vůli? To snad ne!Lidé do toho šli zcela dobrovolně,že většina netušila,co to akcie je,je jejich problém.Že většina obou národů dala své kupónky fondům jako PPF aj., je zase čistě soukr.problém těch lidí.Dost dobře nechápu,na co si dnes kdo stěžuje??Kdo nebyl líný a investoval sám, daly se vydělat peníze.Já si nestěžuji,ale dílem odhad, dílem náhoda, statisíce to hodilo. Za tusíc kaček, to nebyl špatný obchod.Nedávno jsem něco prodělal,to k tomu také patří, ale o nic nejde.Tohle je jen zábava.No a k věci:ti co závidí někomu odpočet DPH,navíc ne každý podnikatekl je plátcem DPH,tak ať vyřídí živnosťák a jdou to zkusit.OSVČ dává práci stále 1/3 lidí.Jestli je to málo, je to možné, tak jděte další a podnikejte též.V čem je zase problém?Neschopnosti a lenosti?
29. 3. 2009 11:13
Re: SANTA KLAUS
Samozřejmě zvolit systém, u kterého se ví, že 99% národa nemá tušení o co běží, kde pár znalých lehce obere zbytek. Pokud národ žije 50 let v socialismu, kde mu vtloukají do hlavy o nic se nestarat a držet hubu a pak mu najednou vrazí do ruky majetek a rozhodni se, co s ním provedeš, je jasný, jak to dopadne. K majetku se dostanou "zlatokopové", kterým nejde o rozvíjení získaných firem, ale o vlastní prospěch.... :no: A obhajovat Klause, že byl tlačen do něčeho, co nechtěl a co pokládal za špatné a stejně se pro to rozhodl je alibismus....
Avatar - T613
29. 3. 2009 13:14
Re: SANTA KLAUS
osobně neznám nikoho kdo by na kuponce prodělal. My jsme to svěřili Viktorovi a vydělali jsme. Jestli si někdo myslel, že se stane Gatesem a z tisícovky neměl nic... jeho smůla.
Avatar - Pjenkava
28. 3. 2009 18:09
Re: SANTA KLAUS
Nemyslím si. Globální oteplování existuje, otázkou je, do jake míry za to může člověk. A zjistil se ještě jeden fakt. Slunce má určitý období zvýšený aktivity, která se v cyklech opakuje. A zrovna se nacházíme v období, kdy se tyto cykly setkaly (60ti letej, 450ti letej a 5000 letej). To ovlivňuje. A ten člověk tomu rozhodně taky nepřispívá :-)
Avatar - woody-alien
28. 3. 2009 18:32
Re: SANTA KLAUS
Ono to asi špatně vyznělo, oteplování jistě existuje a ta iniciativa japonců jenom napadla OSN za to, jak jednostranně informuje o příčinách. Jinak mám rád lidi, který si o tom nejdřív něco zjistí a neplácají titulky z novin. Takže s tebou souhlasím.
26. 3. 2009 19:40
Re: SANTA KLAUS
Neplácej tu nesmysly a věnuj se tu autům. Jestliže tu otevřeme pandořinu politickou skříňku tak se tu posekáme mačetama. Nehraj si na národ. Až ti za čtyři roky strčí mistr do dlaně jednu pětistovku, vzpomeň si, cos tu tehdy psal.

Jinak bych ti přál alespoň třetinovou inteligenci pana presidenta :-!
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:02
Re: SANTA KLAUS
Háádam mi tu ešte nechceš povedať, že SANTA KLAUS je nejakým inteligentným človek. Iste je, ale určite na to, čo je dobré pre neho. Je výsmech, že si národ môže zvoliť za prezidenta niekoho, kto je v podstate vlastizradcom.
26. 3. 2009 20:06
Re: SANTA KLAUS
Starej se o svý Ficy a politický dementy odlož do botníku.
26. 3. 2009 20:14
Re: SANTA KLAUS
Ale di Ty, rozumbrado...
26. 3. 2009 20:28
Re: SANTA KLAUS
Mohu tu povedať ještě vela. Ovšem nahoře píši, abychom sem politiku netahali. A za velmi nevhodné považuji navíc, když ty jako slovák zde kritizuješ českého presidenta. neumím si představit, že bych se zde nějak negativně vyjadřoval o presidentovi Slovenska :-! (a to jsem takříkajíc doma).
26. 3. 2009 20:33
Re: SANTA KLAUS
Zkus stejně reagovat na Navtecha, dodá ti to trochu věrohodnosti.
26. 3. 2009 20:35
Re: SANTA KLAUS
Klídek, já neurážim osoby, přesto chápu tvojí jistou náklonost k určitý skupině.
26. 3. 2009 20:40
Re: SANTA KLAUS
Díky za pochopení, každý máme svoje slabosti. :-!
26. 3. 2009 21:11
Re: SANTA KLAUS
Koukám, že seš sám ze sebe tak vyšokovanej že si i děkuješ... 8-s >:D
26. 3. 2009 21:22
Re: SANTA KLAUS
Můžu poděkovat i tobě a přidávám sladkou pusu a krásné sny.
26. 3. 2009 21:54
Re: SANTA KLAUS
Klídek, s nim chodim já!
27. 3. 2009 09:05
Re: SANTA KLAUS
tím bych se raději nechlubil >:-[]
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:29
Re: SANTA KLAUS
To já souč. SK prezidenta klidně okomentuji. Byl to bolševický prokurátor-před listopadem 89.Myslím,že je to dost přesné. VK jím nebyl,což je, byť občas s jeho názory nemusím souhlasit,stále pro mne priorita.
Avatar - Katikakus
26. 3. 2009 21:17
Re: SANTA KLAUS
Podivej se na Stareho (Ch)uja Gasparovice, Klaus ma alespon uroven a inteligenci. Zavodnik je vypatlanej a dela jenom ostudu, stejne jako Fickot.
26. 3. 2009 22:03
Re: SANTA KLAUS
Pan Prof. Ing. Vaclav Klaus je jednim z nejuznavanejsich ekonomu ty pako vylizany.Ja nevim, proc te zdejsi slovenska zakladna nezabije, delas jim ostudu.Jestli je ti Pan Klaus neprijemny, tak ty ho resit nemusis, tvuj zivot neovlivnuje, tak tahni do pr de le a neobtezuj nas tady svoji stupiditou.
26. 3. 2009 22:06
Re: SANTA KLAUS
ale klid... ;-) Politik nemá čtyři kola...
26. 3. 2009 22:09
Re: SANTA KLAUS
Ja vim, ale 507 nema v hlave ani osicku, natoz kolecko, nesnasim primitivni lidi, michajici se do veci, tkerym nerozumi, urazejici lidi, jejich hodnot nikdy nedosahnou....jdu si prastit do pytle :-! ;-) .
26. 3. 2009 22:22
Re: SANTA KLAUS
Kdyby si nesnášel primitivní lidi, tak nevíš, kdy je den a noc.
27. 3. 2009 10:10
Re: SANTA KLAUS
Placas a nevis a uz drz hubu. Starej se o svoji Republiku Slovenskou a nekaz ceske weby svoji demenci.
27. 3. 2009 19:35
Re: SANTA KLAUS
Už stíchni. 507-- je tu svojou "inteligenciou" notoricky známy, tak nie je dôvod aby si tu prudil a znechutil ajslušných ľudí v tejto debate. ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2009 14:16
Re: SANTA KLAUS
Nerad, ale vazne nerad, ale musim :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: ;-)
26. 3. 2009 19:57
Re: SANTA KLAUS
Kup si kalkulačku, nikdo tě nenatáhne
neregistrovaný "507--"
26. 3. 2009 20:01
Re: SANTA KLAUS
A niekto, kto sa podielal na rozdelení republiky, ktorá dnes mohla byť silným štátom.
Avatar - white label
26. 3. 2009 20:13
Re: SANTA KLAUS
Ano, všichni Slováci byli nedobrovelně odtrženi Klausem (a jeho slovenskou manželkou) od společného státu, kterého si tak moc odjakživa vážili. A od těch dob u vás nacionalisti ve volbách nikdy neměli šanci uspět... :-!
26. 3. 2009 20:16
Re: SANTA KLAUS
No, zrovna s Tebou... >:D
Avatar - Ricardo
26. 3. 2009 21:16
Re: SANTA KLAUS
Klausovi lze dát za vinu spoustu věcí co se úplně nepovedly, ale rozpad ČSFR k nim rozhodně nepatří. I když bych se nedivil, pokud je to ve slovenských učebnicích dějepisu vylíčeno právě tak, jak naznačuješ :-)
26. 3. 2009 22:05
Re: SANTA KLAUS
Ha ha >:D . My jsme zatracene radi, ze jsme vas sertasli, po desetileti jsme vas tahali ze sr_c_k, rvali do vas prachy...Jen si zijte svuj zivot ;-) .
Avatar - DRBNUTY
26. 3. 2009 23:01
Re: SANTA KLAUS
chod radsej mlatit do pytle,to takym vypatlancom ako ty,ide urcite lepsie,ako napisat nieco rozumne...
26. 3. 2009 23:35
Re: SANTA KLAUS
Za čárkou ve větě se dělá mezera a o diakritice ani nemluvím.
26. 3. 2009 23:52
Re: SANTA KLAUS
Díky brachu ;-) :yes: .
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:09
Re: SANTA KLAUS
Davas palec vlastnej debilite,lebo diakritiku nepouzivas ani ty >:D
27. 3. 2009 00:16
Re: SANTA KLAUS
Tobě tu debilitu musel doktor dlouho vysvětlovat, než jsi se s tím smířil viď? BTW, věta se ukončuje tečkou, Navtech už ti to myslím připomínal ;-) .
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:32
Re: SANTA KLAUS
Tecky setrim,je financna kriza ;-)
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:35
Re: SANTA KLAUS
Chod si do vsetkych svojich prispevkov doplnit diakriticke znamienka,ked ti na nich tak velmi zalezi...no mas co robit >:D
27. 3. 2009 00:39
Re: SANTA KLAUS
Psal jsem je na laptopu s anglickou klavesnici, stejne, jako ted.
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:44
Re: SANTA KLAUS
Mne je to jedno,to Navtech sa odbavuje diakritikou.Snad ti to odpusti >:D ........................................…
27. 3. 2009 00:54
Re: SANTA KLAUS
Ty jsi to cele nepochopil :).
Avatar - DRBNUTY
27. 3. 2009 00:10
Re: SANTA KLAUS
ja som drbnuty,ja nemusim ;-)
26. 3. 2009 23:52
Re: SANTA KLAUS
Nono, že by se pánům zase nehodila pravdivá fakta..?
27. 3. 2009 19:37
Re: SANTA KLAUS
Spamätaj sa, každý má svoju pravdu. Teraz nič nevyriešiš, nechaj to na politikov.
26. 3. 2009 21:54
Re: SANTA KLAUS
Mit EURo tak jsme f***i.Nerozumis tomu, tak nekritizuj vazeneho ekonoma.
To ze nerika veci, ktere by se vetsine libily, jeste neznamena, ze nerika pravdu!
27. 3. 2009 19:28
Re: SANTA KLAUS
Teraz pekne trepeš. Najlepšia je tá ustavične klesajúca česká koruna? Keby ste mali Euro, bola by na tom česká ekonomika lepšie ako je teraz. Že je prechod na Euro záťažou, je jasné, ale pozitíva prevyšujú, a časom do toho "hnoja" ako si myslíš ty, beztak spadnete. A budeš rád, že to Euro máš.
27. 3. 2009 19:25
Re: SANTA KLAUS
Jasne 507--, si múdrejší ako český prezident... :-!
Keby si už raz držal zobák, keď nevieš povedať nič rozumné...
26. 3. 2009 18:24
ajéje
To zas bude podvodů a daňových úniků.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - MAP2009
26. 3. 2009 18:52
Re: ajéje
Tak pověz. Ja ktakový podvod provedeš? Patrně toho víš o DPH dost takže se od tebe rádi poučíme i všechny okolní státy.
Avatar - Ricardo
26. 3. 2009 18:57
Re: ajéje
Taky se toho děsím. Už teď si mohli sprostě odečítat celých 19 % DPH na počítače, televize, nábytek... a teď ještě i auta! A ani nebudou znehodnocený mřížkou! No jak k tomu my obyčejní slušní lidé co nikoho neokrádáme, příjdeme??? 8-s >:D
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 19:26
Re: ajéje
To je vtip nebo to snad myslíš vážně...Chybí mi tady smajlík s ťukáním na čelo, tak aspoň :no:
26. 3. 2009 19:51
KONEČNĚ CIVILISACE
Tak jsme konečně jednou nohou v Evropě. Zatím to bylo tak, že sis mohl koupit vetřeesku bez DPH ovšem Bentleye ne. A jako proč? No protože žijeme v době po rudoteroru a srp s kladivem ještě leckde tak docela nezrezivěl...

Takže nyní (ještě musíme počkat na podpis pana presidenta) se už konečně může daňový poradce hrdě posadit do svého eSka, do kufru uložit dvacet kilo listin, počítač a kopírku, povolit si uzel, a jet za svými klienty přesně tak, jako se může hrdě malíř pokojů posadit do svého Kangoo a jet vybílit třeba lidovej dům.

Kalouskově amnestii nelze tleskat, k tomu lze napsat jen - konečně.

BRAVO VLÁDA :yes:
Rozbalit vlákno
46
26. 3. 2009 19:55
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Lihovej dům by potřeboval vybílit, ale rovnou buldozerem s DPH!
26. 3. 2009 20:00
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Já věděl, že mě správně pochopíš :-) ;-)
neregistrovaný "mates"
27. 3. 2009 14:21
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Lihac zborit, sebrat stranickou kasu a za ty prachy tam postavit utulek pro kocky >:-[]
26. 3. 2009 20:50
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Vidím že máš divoké představy o tom v čem jezdí daňoví poradci.Taky by se mi líbilo jezdit S-kem, ovšem můžu tě ubezpečit že pro určité profese je tato možnost odpočtu úplně k ničemu.
26. 3. 2009 20:59
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Zase pro určitý profese je OK, když nemusí mít znehodnocený auto klecí a odvezou i štafle.
26. 3. 2009 21:10
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Vůbec tvému příspěvku nerozumím. V čem jako tedy podle tebe jezdí "daňoví poradci"? A jakým profesím je odpočet k ničemu?
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:36
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Těm, kde nejdi plátce DPH, např. priv. lékaři,kteří jsou palceni zdrav.poj.Ať máš příklad. :-!
Avatar - Ricardo
26. 3. 2009 21:15
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Jak to že je k ničemu? DPH si budeš moct jako plátce odečíst i na tom Sparku za 160 tisíc (nebo kolik to teď stojí)
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 22:10
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Zcela správně, obavy oranžovejch demagogů z toho, že si všichni podnikající v ČR hned nakoupěj Murciélago a budou tam rvát štafle, závitořezy, příklepovky anebo si s ním právník sjede soukromě pro selátko na víkendové opékání, vycházejí z předpokladu, že ti všichni jsou pitomci, co si koupěj co možná nejdražší auto, aby "oholili" stát o DPH. Že to auto jaksi musej taky zaplatit, to jim nějak uchází.

A zrovna tak jim uchází, že tenhle nesmysl s přepážkou a poměrem hmotností neumožnil podnikatelům kupovat jiná, třeba i levnější auta, která by jim vyhovovala. Například všechny sedany...
26. 3. 2009 22:16
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
krom toho limit 1,5mio je celkem zasadni veci, za 1,5mio exkluzivni karu nekoupis, ale mas hlavne pravdu v tom, ze treba nemohli spolecnosti nakoupit flotilu sockoidnich Fabii v hatchbacku.. :yes:
26. 3. 2009 23:20
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
To snad bylo za kus a ne za balík...
26. 3. 2009 23:56
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ja to myslel tak, že prostě nemohl podnikatel koupit krátkou Fábii s odpočtem DPH, pokud chtěl odpočet, musel nutně koupit kombíka.
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 21:47
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
tady citim lehkou zavist k lidem co jezdi v Sku :-) mimo to, odpocet muzes vyuzit na jakykoliv auto, kldine i to nejlevnejsi ne ? a to Sko nezavid :-) bud rad, ze takovy auto mozus omrknout i v realu a ne jen na fotkach na internetu...
26. 3. 2009 21:58
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
K eSku cítí závist kde kdo, ale jak píše Ricardo... ta závist je v podstatě ke všemu i tomu Sparku, kde to odečíst "jde". Pro pracující lid v zaměstnaneckym poměru je to synonymum slova "zadarmo" a to je problém.
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 22:20
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No já znám i zaměstnance, kteří správně chápou pojem DPH a všechno okolo toho. Chápou, že ne všichni podnikatelé jsou plátci DPH a že je vždycky něco za něco. NĚCO odvedeš a něco málo si odečteš.

A taky že jako zaměstnanci neplatí silniční daň a nevedou knihu jízd atd.

Jen nevím, jestli se to počítá. Jsou totiž jenom dva a jsou to moji zaměstnanci. ;-)
26. 3. 2009 22:24
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
To máš snadnou partu na vysvětlení, bohužel realita je jiná
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 22:27
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
>:D tak to si je drz protoze takovych je malo >:D :yes: bohuzel musim souhlasit s tim, ze hodne lidi se mysli, ze jakmile si podnikatel koupi napr. audi, medveda, bmw, tak je to hned prachac a ma na 10 takovych aut a urcite si na to vydelal nejakou nelegalni cestou ;-\ bla bla. je to typicka vlastnost cechu, zavist :-) nerikam, ze taky obcas nejakou karu nezavidim ale snazim se o zdravou zavist a zaroven si rikam, ze sem rad jak si to ty lidi kupujou. protoze jinak bych si nemohl zprijemnit den napriklad jizdou za corvette. a to je pro fanouska velka nadhera :-) okynko dolu a poslouchat tu nadheru, pritom sledovat ty krasny svetla... aaa uz je mi zase blaze >:D
26. 3. 2009 22:43
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No a teď si u tý ZR1 odečteš i DPH a máš to vlastně zadarmo >:D
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 22:48
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ještě jsem to pořádně nečetl, ale ten limit 1.5 miliónu je fakt ? Já jen, že do toho se nevejdeš ani s líp vybaveným Vianem například, abych hned nemluvil o tý X6ce. :-)
26. 3. 2009 22:52
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
jj limit je 1,5mio
26. 3. 2009 22:55
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No vidíš, to mě nenapadlo, jestli to zůstává... V tom případě je to zbytečná veselice, ale logickej kompromis, aby to rudá parta schválila.
Avatar - skejpa
26. 3. 2009 22:58
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
tak to muzes na ZR1 zapomenout xD
26. 3. 2009 23:04
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Na ní ani nemyslim, ale ty stagnující prodeje spíš nasvědčujou tomu, že ten limit padne taky. Přeci jen jedno BMW7 na daních pro stát bude suplovat třeba deset jinejch aut. Ale nehádám se.
26. 3. 2009 23:07
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Na druhou stranu ten limit byl pro auta N1 tabu, takže by pro ně připadala jen ta výhoda mříže.
Avatar - white label
26. 3. 2009 23:11
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Kde někdo přišel na nějakou hranici 1,5 mega?
26. 3. 2009 23:18
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Nejdřív socani udělali 900 litrů na odpočet jakýhokoliv auta, pak se to zvedlo na 1,5 mega bez ohledu na DPH. Z hlediska nákladů, pokud to formuluju správně... U kategorie N1 to snad nemělo limit. Koupil si S-kládu za 3 mega a odepsal si jen 1.5. Taky pakárna... proto se to tahalo přes operativní lesingy a různý pronájmy a tím se to ojebalo.
Avatar - white label
26. 3. 2009 23:25
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Z auta za 2 mega s DPH by mi teda vrátili DPH celé, nebo jen z 1,5 mega?
26. 3. 2009 23:32
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Pokud si ho měl jako N1 s přepážkou, tak ti vrátili DPH z 2 mega, pokud jsi plátcem. Pokud si ho měl jako třeba sedan, nebo i kombi bez přepážky a tudíž i bez homologace na N1, tak si žádný DPH nedostal zpět a v nákladech vozidla z hlediska odpisů jsi si odečetl jen 1.5 mega, i kdyby stálo třeba 10 mega... uf... snad to chápeš, resp. jsem to podal správně... Sleepere pomóóóc >:D
Avatar - white label
26. 3. 2009 23:35
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ale to já vím, ptám se jak to má být teď...
Má být nějaká hranice při koupi?
26. 3. 2009 23:39
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Však právě píšu, že to mi neni jasný...
Předpkládám, že to padne...viz: výše...
Avatar - white label
26. 3. 2009 23:42
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Zatím jsem nikde v návrhu žádné omezení nezaregistroval...
26. 3. 2009 23:49
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No jasně, já četl jen titulky, takže nevim naprosto nic. Každopádně je to zajímavá úvaha, ale spíš pro "sleepery", než abych to studoval třeba já, nebo ty. Tady můžem jen tlachat a pokud tam bude to 1.5 mega, tak ta X6 mě bude muset oželet. I když v podstatě se v tom případě asi mění jen jedno a to je ta klec, protože bude homologace sice N1, ale baz klece. Tak v tom mam teď hokej >:D
Avatar - white label
26. 3. 2009 23:53
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Pokud to projde, tak přechod do N1 pomocí klece padne, bude zbytečný, protože odpočet bude možný i na osobní auto. Prostě už se přestanou uměle dělat náklaďáky z osobáků...

P.S.dnes v Autocaru - první dojem z X6 50i!
27. 3. 2009 00:05
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Mam ho tady... resumé je asi 35D přečtu
Avatar - white label
27. 3. 2009 00:10
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Jednak 35d a taky smysluplnější je podle nich 5ka sedan/kombi (časem asi i to GT), nebo X5ka...
27. 3. 2009 00:13
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Dám to dolu...
Avatar - white label
27. 3. 2009 00:14
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ale je mi jasné, že ty auta nekupuješ jen rozumem, když si schopen koupit třeba i nějaké to Volvo... :*) 8-s >:D
26. 3. 2009 23:49
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Odecist DPH muzes u vozu v porizovaci cene DO 1,5mio CZk.Co vam neni jasne??
27. 3. 2009 00:03
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Kravina. Do 1.5 si můžeš odečíst auto, resp. znákladovat bez ohledu na DPH.
Avatar - white label
27. 3. 2009 00:06
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
To si taky tak myslím...
Avatar - woody-alien
27. 3. 2009 00:03
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
No právě, já byl přesvědčenej, že žádnej limit nebude...
Avatar - Ondore
27. 3. 2009 21:12
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Nezobral by si jednu bokovku? Potreboval by som niekoho, kto dokáže cca 200 ľuďom vysvetliť, že výplaty neprichádzajú každý mesiac na účet firmy zo štátnej kasy - vopred díki! :-) >:D ;-\ :-O
Avatar - woody-alien
27. 3. 2009 21:55
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Týjo, dvěstě lidí. To už maj i odbory, že jo. Tak to ne. Takhle nepříjemný pravdy davu vysvětlovat nebudu. Netoužím se stát mučedníkem... ;-) >:D
Avatar - Ondore
28. 3. 2009 15:09
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ber to ako výzvu, nesmieš sa báť ;-) Ale pre istotu by som si prečítal niečo o defenestrácii a o umení zmiznúť, ako to robil Coperfield >:-[]

Robím si srandu, ale fakt je ten, že vysvetľovať väčšine ľudí niečo o DPH, odvodoch, že Ti to nedáva štát ale naopak, že zákazka za milión nerovná sa zisk milión a pod... to radšej učiť osla chodiť na zadných 8-s
27. 3. 2009 09:05
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Tak tentokrát naprostý souhlas :yes: "Konečně" bylo první slovo, co mě napadlo...

Jen té vládě by už ani naše společné bravo nepomohlo :-(
27. 3. 2009 11:48
Re: KONEČNĚ CIVILISACE
Ano konečně , navíc se v balíku daňových zákonů jedná o zrušení knihy jízd. Konečně by odpadla nejednodušší možnost jak může člověka finanční úřad otravovat...
26. 3. 2009 23:27
Diskriminace.
Podle mě je ten zákon špatný.
Nechápu, proč si vůz mohou koupit pouze podnikatelé+plátci DPH a ne všichni podnikatelé = plátci i neplátci DPH.
V praxi to znamená, že ten bohatší si může koupit levnější auto a ten chudší živnostník nikoliv.
A zrovna tak nechápu, proč se už nezavedlo v ČR šrotovné, které by pomohlo chudším spoluobčanům k novějšímu autu a zároveň pomohlo životnímu prostředí.
:no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
26. 3. 2009 23:34
Re: Diskriminace.
No to je přesně ono, že to řeší lidi, kteří nemají ani základní znalosti, nebo představu o DPH, nebo účetnictví...
A ty si toho zářný příklad...
Avatar - woody-alien
26. 3. 2009 23:57
Re: Diskriminace.
To je drsný, co ? Stačí si přečíst příslušné zákony a pánovi by asi ztuhl úsměv. Ale blažená nevědomost ho dovedla k přesvědčení, že je diskriminován. Já se trochu obávám, že ani ti poslanci kolikrát netušej o zákonech, který schvalujou, vůbec nic. Natož občané. Plátcem DPH se každý podnikatel může stát i dobrovolně, tak proč tedy všichni nejsou,že...?

Vaše povinná četba, pane, základní daňové zákony (o daních z příjmů, o DPH, o správě daní a poplatků, o silniční dani atd.), dále zákon o účetnictví, o pojistném na sociální zabezpečení, o pojistném na zdravotní pojištění, živnostenský zákon, obchodní zákoník a spoustu souvisejících vyhlášek a nařízení vlády. Přeji hezký den a dejte vědět, jak je to s tou diskriminací. ;-)
Avatar - white label
27. 3. 2009 00:03
Re: Diskriminace.
Jojo, nebo si to poďme odečítat všichni a neodvádět taky všichni a nebude to diskriminace, ale daňový ráj... :yes: >:-[]
26. 3. 2009 23:38
Re: Diskriminace.
Ty si jako zaměstnanec, důchodce, nebo člověk na sociálce odečítáš DPH za knedlík, nebo rohlík? Ten kdo si odečte DPH, tak ho odvede i z prodeje a ten rozdíl odevzdá státu, aby si mohl žít.
26. 3. 2009 23:57
Re: Diskriminace.
>:D >:D :yes:
27. 3. 2009 19:41
Re: Diskriminace.
Jak úžasne jednoducho sa to dá vysvetliť. Ale niektorým by nestačil ani 500-stranový manuál a budú mlieť dookola to isté. :-) :yes:
Avatar - Ondore
27. 3. 2009 21:17
Re: Diskriminace.
Máš to asi v živote dosť ťažké, zákony Ti nejdú, cudzie jazyky tiež nie, chcelo by to nejakého tunajšieho doktora, on Ti už dá rady do života ;-)
27. 3. 2009 00:10
Diskriminace.
Nn, je to uplne stejne, jako to byvalo pred zavedenim teto novely.Jen uz nemusis rvat do auta mrizku a nemusi byt pomer pocet mist / nosnost.
Rozbalit vlákno
0
27. 3. 2009 00:21
X50i
Ono právě, co jsem zběžně četl... ten motor je mastodontní, ale jak si říkám já, nebo spíš si myslim a tam to i píšou... k čemu ti to je, když sedanu, resp. jako se sedanem se s tim stejně jezdit nedá... Dinar třeba tvrdí, že benzín je benzín, ale 35i má sice OK zvuk, ale v takový kachně je ti to stejně k ničemu. Je to SUV a třeba u ML350 a 320 je rozdíl ve spotřebě kolem 5 litrů na kilo a efekt minimální. Krom toho ta nafta má určitý limity i při agresivní jízdě, ale benzín je bezednej. Třeba u trojky i pětky je to jasný, že benzín.

PS: ta X6M ale bourá veškerý mýty soudnosti. To už je jiná a klukovská balada...
Rozbalit vlákno
23
Avatar - white label
27. 3. 2009 00:35
Re: X50i
Tak ML určitě lepší 320CDI, než 350, dokonce díky krouťáku máš
u 320CDI pocit "silnějšího" auta...
U 3ky a 5ky hodně záleží na použití a využití.
Znám lidi co jezdí z Moravy do "D" 5-6x za měsíc, pro takové bude R6 v naftě asi vždycky spíš vhodnější, než R6 v benzínu...
A třeba ve trojce má hezčí zvuk 30i, než 35i, protože turba tlumí a zkreslují "sport." zvuk, ten se pak musí "dohánět" více "výfukem"...
27. 3. 2009 00:45
Re: X50i
Však v SUV jezdíš hlavně "rovně"... Pokud vlezeš z 3.0d do 3.0i tak máš prokazatelně větší pocit, že ta nafta víc táhne. Problém je, to i v kontextu s mym blogem o FR TDi, že se ani nerozjedeš a už tam musíš rvát další kvalt. Automat je automat a ten ti zase v tom rozhodování pomůže, resp. u těch kategorií, co mluvíme, nemáš naštěstí ani na výběr.
Avatar - white label
27. 3. 2009 00:55
Re: X50i
Ten Blog jsem nečetl, ale ten FR TDI znám, také moc smyslu nedává, to už raděj FR benzín a to už zase mnohem raději kultivovanější hezčí a vypracovanější GTI třeba s DSG...
V kompaktech u něho končím vždy, vyzkoušel jsem vlastně všechno od A3 přes BMW1 až po japonce, ale v tom si prostě neumím pomoci... :-!
27. 3. 2009 01:07
Re: X50i
No to je chyba, ale v těch motorech se shodnem...

[odkaz]

[odkaz]

Tak čus...
Avatar - white label
27. 3. 2009 01:10
Re: X50i
Čus, zkouším ti sestřelit toho Drátha...
Proč je ten text na tom blogu tak drobný?
27. 3. 2009 01:11
Re: X50i
Psal ho asi Milan Drobný...
Avatar - white label
27. 3. 2009 01:17
Re: X50i
Jak se to dá nějak rychle zvětšit, aniž bych měnil nastavení rozlišení monitoru? To nejde vůbec přečíst...
Co říkáš na tu akční důchodkyni...?
neregistrovaný "exctenar"
28. 3. 2009 20:41
Re: X50i
Jsi mi něco připomněl. Ptali se na ČRo asi před 14. dny M.Drobného, co na to říká a jásal, že si může konečně vyndat z auta mříž !!! Mno,měl by si to ex-zpěvák přečíst celé a pořádně, ve svém zájmu :-!
Avatar - skejpa
27. 3. 2009 02:43
Re: X50i
ale notak :-) 5 litru ? medvedi tak zerou ?
v soucasne dobe mame doma k dispozici X5 3.0i (prvni gen.). papirove hodnoty max rychlosti a zrychleni jsou stejne jako 3.0d a mas pravdu, ze se zda ze 3.0d vic tahne (ikdyz je to jen pocit - oba 0-100 za 8,3s a max. 210). rozdil ve spotrebe ale 5 litru neni. ve meste jezdim s benzinem za 13 a s naftou to bylo tusim taky prez 10. na dalnici to mozna bude vetsi rozdil protoze benal bere cca 15-16 a diesel nevim, s tim sem na dalnici nejel ale asi tam ta spotreba bude o neco nizsi. celkove ale v prumeru bych to videl tak o 3 litry nizsi spotrebu. pripocti si cenu benzinaku pri nakupu, cenu benzinu a nafty, zvuk benzinu, naklady na udrzbu diesloveho motoru a zacnes vazne uvazovat jestli je ta nafta potreba.
27. 3. 2009 10:38
Re: X50i
3, nebo 5 už neni velkej rozdíl a záleží, jak jezdíš. U nafty mám po roce spotřebu 11 a u benzínu kolem 2500km 16l. Pro mě je podstatný, že perioda tankování je menší.
Avatar - skejpa
27. 3. 2009 21:59
Re: X50i
pockej co budes mluvit az budes v dieslu neco met spravovat. nerikam, ze se ti to musi stat ale kdyz se to stane, je to neprijemny. ze zajedes pro palivo o chvilicku dyl, to je nepodsatny protoze to porad jezdi a slouzi. mimoto u X5 je objem nadrze u benzinu/dieslu 92 respektive 93 litru takze s tim chvilicku vystacis ;-) nebo te to na benzinkach tak stve ? >:D
27. 3. 2009 22:37
Re: X50i
Jednou mě odešla na dvakrát převodovka a pochybuju, že to má s naftou něco společnýho. Krom toho mám v týhle kategorii a naftě najeto 80, 160, 110, 50 a s jedním kolem 30t/km, tak kdy a co se mi tedy stane? Nejsou to závodní auta a pro mě je na prvním místě co nejmíň vylejzat z auta, než si dělat a počítat nějaký grafy, kdy se mi to vyplatí, nebo kolik budu platit za inspekci za dva roky. Krom toho benzínky z duše nesnášim a zvlášTě pokud to padne na nějakou se sběrem bodů a pitomcem, co se rozhoduje, jestli si vezme bonusovej baťoh, nebo autíčko. Z 90% auto používám na práci a tam kam jedu chci bejt včas a rychle. Na kochání u benzínek jsou dovolený.
Avatar - skejpa
28. 3. 2009 00:37
Re: X50i
jo ti sou dobří >:D ale ja se pres ne nejak dokazu prenest a benzinky mi nevadej :-) mimoto na plnou nadrz ujedes tolik km, ze te omezuje spis to, ze by ses mel protahnout, atd. takze by si stejne zastavil. ale to sou spekulace. nic proti dieslu ale my a nasi znamy sme se vzdycky spalili. stridalo se to s benzinama a s tema problemy nebyly. benziny maji hezci zvuk a krasne se tocej. ja sem proste benzinovej :*) a ja vim. diesel ma vetsi silu odspoda atd :-) kazdej je nejakej. ty chces jet, ja si klidne zastavim u benzinky jednou navic :-)
Avatar - white label
27. 3. 2009 23:37
Re: X50i
Nedělej si iluze, že dnešní moderní benzínové motory nemají tak složitou techniku jak diesely. Dnešní přímovstřikové, přeplňované benzíny jsou technicky neuvěřitelně podobné dieselovým konkurentům. A i u benzínu například funguje přímý vstřik na principu podobném CR, jen se u něj takové označení nikde nepoužívá...

P.S.Velký vliv na životnost těchto systémů
má u obou typů motoru, především
kvalita-čistota paliva...
Avatar - skejpa
28. 3. 2009 00:42
Re: X50i
inu nevim. do mazdy 6 sme brali od toho nejlepsiho z shellu az po hypernova benzinku a najeli sme 140 tisic bez jedinyho problemu s motorem (jednou se zasekl zamek a jednou blikala kontrolka airbagu, oprava par stovek). nevim jestli ten dvoulitr neni az zas tak moderni ale bral vsechno a odvdecil se spolehlivosti a krasnym projevem. stara 626 jakbysmet, ta akorat brala jeste olej >:D
naproti tomu scenic, starej passat, MB E byli v dieslu a s kazdym z nich byl problem. mozna smula mozna ne. tak jako tak, tech par penez nevic za benzin se nam uz zda jako prijemna investice :-)
Avatar - white label
28. 3. 2009 11:34
Re: X50i
To si ale "trochu" odběhl...
Když se bavíme o špičkových, moderních motorech zůstaňme raději u toho BMW. Porovnával jsem např. motor 35i s 35d!!!

P.S. Nebo běžnější koncernové
2,0 TFSI s 2,0 TDICR
ty jsou také konstrukčně
"srovnatelně složité"...
(vstřikování, přeplňování apod.)
Avatar - skejpa
28. 3. 2009 11:42
Re: X50i
i tady bych bral radsi 35i :-) a nevykřičníkuj. moc se u toho nervuješ :-!

no ale 2.0 TFSI ma malinko jiny vykon nez 2.0 TDICR ne ? :-)
Avatar - white label
28. 3. 2009 15:48
Re: X50i
Divíš se těm vykřičníkům??? Tak řeš téma, které si sám nadhodil! Argumentoval si menší spolehlivostí a náročnosti na opravy
u dieselu. Tak teď zase neskač na výkon motoru... Víš vůbec
o čem chceš vlastně diskutovat... ;-)
Avatar - skejpa
28. 3. 2009 21:34
Re: X50i
nevim. nechavam tomu volny prubeh :-) pokud beres konkretni motory 35i a 35d od BMW, tak tam je to asi jedno ale u vetsiny jinych znacek bych vzal benzin (nefoukaný) prave kvuli tem duvodum co sem psal vys.
kdo vi jak na tom sou se spolehlivosti zrovna 35i a 35d... BMW taky neni zazrak spolehlivosti, ikdyz je to super znacka co dela super auta a motory sou proste super ;-)
p.s.: ted zase otazniky ? :-)
Avatar - white label
28. 3. 2009 22:52
Re: X50i
To jo, ale brát ohled při výběru mezi 35i a 35d na pravděpodobnost poruch a ceny jejich případných oprav je už dneska nesmysl...
Avatar - skejpa
28. 3. 2009 23:18
Re: X50i
no mezi temahle dvema je to konkretne blbost ale jinak to blbost neni...
Avatar - white label
28. 3. 2009 23:26
Re: X50i
Dobře, ale nenezávisí to jen na typu paliva, ale hlavně použitých technologiích - turba, přímý vstřik apod.
A ty už se dnes vyskytují sice pomalu, ale čím dál častěji
i u benzínových motorů např. TSI...
Avatar - skejpa
29. 3. 2009 00:29
Re: X50i
zatim je to jeste porad dobry. zase tak moc malych oturbenych benzinaku neni... bude, ja vim :-)
27. 3. 2009 19:47
Ja si myslím...
...že Klausa môžme my Slováci Čechom iba ticho závidieť. Alebo hociktorý iný štát, Klaus je proste mozog, ktorý má čísla spočítané prv ako teba vôbec napadnú. Priznám sa, že často jeho rozhodnutia a náhľady nechápem, napríklad skoršie prijatie Eura by teraz cez krízu českú ekonomiku podržalo - pravda ale je, že o kríze nikto nevedel, tak s ňou Klaus ani nemohol počítať.
Jediná škoda je, že je sám, mať zohratý tím podobných ľudí, bola by to iná káva.
Rozbalit vlákno
30
Avatar - white label
27. 3. 2009 20:30
Re: Ja si myslím...
S tou krizí a Eurem je to přesně naopak, pokud toho moc nevíš o ekonomice a nebaví tě se v tom "máchat", nebo si o tom aspoň něco přečíst, tak zůstaňme opravdu raději u těch aut...
Ale nečekáš doufám, že vaši politici teď řeknou voličům, kdybychom věděli, že přijde ta krize, ještě bychom s tím Eurem počkali...
A Klausovi to sice pálí a s tím Eurem se rozhodně nesplet, ale má velký problé se svým egem a ješitností, která mu například teď doslova brání racionálně a rychle vyřešit vládní krizi..
27. 3. 2009 21:23
Re: Ja si myslím...
To vieš, nikto nie je bez chyby. Ani Klaus. A ani ja a ani Ty - nenapísal som, že nerozumiem úplne všetkým Klausovým rozhodnutiam... >:D Ale fakt o tých autách sa kecá lepšie. ;-)
Avatar - white label
27. 3. 2009 23:29
Re: Ja si myslím...
Nechal jsem se "unést", vracím se zase k autům... >:-[] :yes:
28. 3. 2009 20:29
Re: Ja si myslím...
Pohoda, myslím, že my dvaja si môžme navzájom dovoliť aj ostrejšie názory bez toho, aby nás to vzájomne urážalo. Nie sme decká a´la 507-- ;-)
28. 3. 2009 14:14
Re: Ja si myslím...
Obvykle s tebou souhlasím, ale tohle snad nemůžeš myslet ani ze srandy. Člověk, který si myslí, že je neomylný, nejchytřejší, jeho názory musí sdílet každý. Člověk hledající opačná řešení či cesty nežli všichni ostatní (navíc považující je za jediné správné). Stačí se jen podívat na jeho výplod - kupónovou privatizaci... (abych nekřivdil, Ježek se taky podílel).
28. 3. 2009 15:51
Re: Ja si myslím...
Najlepší ľudia šli vždy proti prúdu, s tým sa zmier. Nie sú dokonalí, nie sú neomylní, ale veci riešia vlastým rozumom, nie pudmi stáda.
neregistrovaný "nick02"
28. 3. 2009 22:49
Re: Ja si myslím...
Ešte zopár potrebných rebelov na podobne významných miestach a máme po hviezdičkách
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 03:38
Re: Ja si myslím...
A jak se projevuje to, že jeho "názory musí sdílet každý"?
29. 3. 2009 11:16
Re: Ja si myslím...
Dobře, ne úplně správně jsem se nevyjádřil. Vpodstatě vysloví svůj názor a nediskutuje o něm.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 13:51
Re: Ja si myslím...
Myslím si, že to není pravda, a že ty sám nebudeš schopen popsat konkrétní rozdíly v tom, jak "nediskutuje" on a jak "diskutují" ostatní. Klaus navíc zpravidla odpovídá velice věcně.

Třeba svůj nepopulární názor na globální oteplování měl v úmyslu již minimálně 2x obhajovat veřejně tváří v tvář jeho největší hlásné troubě Alu Gorovi. Jezdí svoje názory prezentovat na místa, kde rozhodně nemůže počítat s nakloněným publikem. Takových není moc.
28. 3. 2009 17:57
Re: Ja si myslím...
Neprináleží nám, Slovákom, hodnotiť českého prezidenta, ale v každom prípade je to osobnosť s vlastným názorom, oproti tomu nášmu Gašparovi Ivanovičovi, ktorý je úplne bez názoru a zobe Ficovi z ruky. Ale aj tak nechápem Klausa, že sa podieľal na zvrhnutí vlády uprostred predsedníctva EU, toto fakt normálny prezident nerobí, poškodil meno Českej republiky i stabilitu EÚ.
28. 3. 2009 20:28
Re: Ja si myslím...
Chlape, napočítaj do desať, kým niečo napíšeš. O tom predsa vôbec nehovorím. Ja Klausa tiež často nechápem alebo s ním nesúhlasím (asi preto, že ho nechápem), napriek tomu ho obdivujem. Takú kapacitu ako je Klaus na Slovensku žiaľ nemáme.
28. 3. 2009 23:31
Re: Ja si myslím...
No, a napísal som snáď niečo iné? Ja ho tiež uznávam, len sa mi nepáči, čo urobil tento týždeň, ale to je len konštatovanie,výsledky svojej práce i nadpráce bude predkladať občanom Českej republiky.
neregistrovaný "507--"
28. 3. 2009 19:32
Re: Ja si myslím...
Tak takúto tuposť môžeš napísať už skutočne len ty. Vážne mi to vyrazilo dych
28. 3. 2009 20:25
Re: Ja si myslím...
Pre tupý mozog tuposť, to je pravda. Potom nechápem, načo sa vyjadruješ k príspevkom, na ktoré ti nestačí mozgová kapacita...
28. 3. 2009 23:33
Re: Ja si myslím...
Ty sa radšej k takýmto témam nevyjadruj, nie si kompetentný a navyše ten Tvoj slovník, škoda komentovať.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 03:36
Re: Ja si myslím...
Tyvole ZROVNA TY tu někomu vykládej o tuposti, ZROVNA TY, ty hloupý děcko. :no: Děláš tu Slovákům dlouhodobě akorát ostudu.

Ten tvůj taky-názor na Klause je toho dalším příkladem. Nesouhlasim s nim v pár věcech, neschvaluju pár jeho kousků, ale ta tvoje pitomoušká "analýza" Klause, to je vyloženě k smíchu - stejně jako ty.
No jak jsem už řekl, děláš tu Slovákům jenom ostudu; táhni už konečně k čertu Danieli.
neregistrovaný "507--"
29. 3. 2009 10:44
Re: Ja si myslím...
Klaus rozdelil s Mečiarom republiku a teraz tu máme dva slabé štáty a vy sa ho tu zastávate. Bože.
Avatar - T613
29. 3. 2009 13:17
Re: Ja si myslím...
Nevím, který stát tady řval, že Vás ožebračujeme, a kdo demonstroval za nezávislost ;-) A my jsme na té Vaší nezávislosti vydělali. Možná krátkodobě, ale vydělali.
neregistrovaný "yaroukh"
29. 3. 2009 13:45
Re: Ja si myslím...
To sou kecy. Rozdělení si přála většina Slováků.
29. 3. 2009 14:53
Re: Ja si myslím...
To by som nepovedal, že sme si väčšinou želali, pretože nik nevedel, ako to bude fungovať po osamostatnení, napokon prvé roky boli ťažké. Ale v viete si predstaviť, ako by tá federácia fungovala, keď v každom štáte robia politici taký bordel? Veď by sa nedohodli úplne na ničom. V tom mal Klaus pravdu a je dobre, že dokopal aj Mečiara k rozdeleniu.
neregistrovaný "exctenar"
29. 3. 2009 17:40
Re: Ja si myslím...
Kdo chce,dobře si pamatuje,jak to bylo. Nejprve jeden budoucí vysoce postavený SK ústavní činitel na jednom mítinku v Komárně řekl cosi o samostatnosti SK. Byl to s. Číč,pak šéfoval někde v parlamentu či vládě,nevím,nebudu si pamatovat každého šmejda a jeho fci.Přidal se Ján Čarnogurský se dvěma židličkama v EU.On aj. chtěli společnou měnu atd..(asi to bylo výhodné), ale svoji Svrchovanost, což jaksi dost dobře v jednom státě nejde.Pak se přijala SK Parlamentem Svrchovanost SK, hořely fatry svrchovanosi po celém SK, dokument hrdě nesl v SK sněmovně s. RNDr.Prokeš(SNS)-brňák, původem.Kňažko se stal ministrem zahraničí SK.Jaksi soráč, ale byl federální min. zahraničí a pak za jednu část země další?Docela úchylka.Přeskočím výkřiky dost bylo Prahy, Havla, doplácení....házení vajíček po prezidentovi atd.Pro úplnost je třeba dodat, že Mečiar byl dlouho PROTI dělení(možná blafoval, jako správný Doktor ve svazcích STB-to se nikdy neví,že...).Jediná strana ve volbách 1992, která byla na celostátní úrovni byla ODS.Pak se Mečiar a VK v Brně dohodli, že to rozetnou a podle mne, jediné správné řešení. Nelze nadávat na společný stát a těžit z výhod např. jedné měny.Ale dnes je SK jinde, vlnka nacionalismu opadla...jj, taky mne vždy dostane, že na SK nikdo nechěl dělit stát, ale STV přece vysílala bojovná shromáždění za samostatnost SK.Ještě že jsou archívy... Osobně jsem to vítal, každý sám a je klid.Dnes netvrďme,že totéž se dělo v česku.SK se z krize díky Euru vylíže líp, bolševik Fico na tom nemá nejmenší zásluhu, obchody u nás praskají ve švech,neb nákupy za Éčka je pro lidi z SK mnohem výhodnější.Vidím to denně.Spíš by si měli lidé na SK kopnout dopr***toho rudého Gašparoviče a pak se může celé SK chechtat, že my máme namodralého VK, který umožní vládu rudým, Jestli socani nebo komunisti, to je fuk, je to nastejno.To i Fico to má líp srovnáno než ten hospodský s bradavicí.Takže ve finále Slovensku závidím a držím palce.Zde se lidé zbláznili a věří,že samo,snadno,bez práce atd...tak jo.Když myslí...
Avatar - woody-alien
29. 3. 2009 21:50
Re: Ja si myslím...
Jo, mít oranžový brejličky je dneska v módě. Až si je lidi v ČR konečně sundaj, možná že budou zvracet ale to už bude pozdě.
Avatar - white label
29. 3. 2009 22:45
Re: Ja si myslím...
Tady bych s tebou hodně souhlasil...
Jen si myslím, že pokud se Slováci dostanou z krize dříve, nebo lépe než my, určitě to nebude hlavně díky Euru, ale spíš naopak.
A to že u nás praskají i díky Slovákům obchody ve švech, jak píšeš, je daleko přínosnější pro naši, než Slovenskou ekonomiku...
30. 3. 2009 01:11
Re: Ja si myslím...
Vidím, že si to všetko veľmi dobre pamätáš, ja by som len dodal, že rozdelenie veľmi intenzívne masírovala federálna televízia tým, ako nás Slovákov vykresľovala v spravodajstve. A je aj veľká pravda v tom, že ste na rozdelení výborne zarobili, lebo zo Slovenska nebol pri delení kompetentný ekonóm, všetci na federále boli Česi, alebo Slováci, ktorí chceli v Prahe zostať.Ale to už je história, podstatné je, že normálni Česi a Slováci majú aj naďalej dobré vzťahy.
neregistrovaný "nick02"
30. 3. 2009 11:09
Re: Ja si myslím...
ex-it(ti)
Klaus práveže trval na spoločnej mene, to bolo jadrom sporu v rokovaniach. V ostatných veciach bol viacmenej ochotný ustúpiť. Mečiar nemal v predvolebnom programe samostatnosť, pretože takmer 80% ľudí na Slovensku ju nechcelo. Ešte aj v 1993, niekoľko mesiacov po rozdelení, súhlasilo s týmto krokom iba 29% ľudí. Preto je dnes ťažké povedať, či Mečiar chcel samostanosť, alebo do poslednej chvíle veril, že si uhrá dosť právomocí aj v rámci federácie.
Avatar - woody-alien
29. 3. 2009 21:47
Re: Ja si myslím...
Máš pravdu, od určité doby už jednoduše federace přestala fungovat, ODS a HZDS jako vládnoucí strany neměly nic na čem by se mohly shodnout a hrozily neustálé "pomlčkové" války. V tu chvíli už bylo lepší stát rozdělit, jakkoli se to zdálo být na škodu.

Ale jak napsal Klaudius : Lepší se bavit o autech, no ne ? ;-)
30. 3. 2009 01:14
Re: Ja si myslím...
:-) S autami je to jednoduchšie, pokiaľ tu nešaškujú všelijakí Matelkovia, vtedy sa ako Slovák niekedy musím aj hanbiť. :-!
Avatar - woody-alien
30. 3. 2009 16:25
Re: Ja si myslím...
Řekl bych, že procentuální podíl šašků je stejnej v každým státě.

Čili nejen, že jsme na rozpadu federace vydělali, ještě tu máme dvakrát víc šašků než vy. ;-)
neregistrovaný "Mark 2"
28. 3. 2009 20:41
SANTA KLAUS
Tak sláva, konečně zmiznou ty šíleně nepraktické a vrzající přepážky.Jinak k tématu, jak psal někdo výše, že to bude jen pro bohaté podnikatele a malý živnostník ostrouhá, protože není plátce DPH je blbina na entou. Sám jsem živnostník a dokonce i dobrovolný plátce DPH. Vysvětlení je jednoduché. První věc, co firmu zajímá, je jestli jsi plátce. Pokud ne, tak v cca 90% se s tebou nebudou bavit, natož aby jsi od nich dostal nějakou zakázku. Jednoduše budeš drahý a nekonkurence schopný. A k tomu zneužíváni kvůli kterému se rozčilují socani. Když nic jiného, tak na to auto si snad musíš nejdřív vydělat, ne? A pokud na to máš, tak pro mě za mě si měj auto za kolik chceš.
Rozbalit vlákno
3
28. 3. 2009 23:09
Re: SANTA KLAUS
Naprostej souhlas. Ale stejně bych byl raději kdyby i u nás udělali podobný šrotovný jako třeba na Slovensku. Pro stát to zase tak drahý není, většina těch peněz se zase vrátí státu třeba na DPH. A plno "nebohatým" lidem by to pomohlo ke koupi nějakýho aspoň trochu dobrýho auta, i když třeba za cenu pod 200t, ale vždycky to bude lepší než nějakej rezavej favorit nebo něco ještě staršího ve stylu koupená technická, žádnej katalyzátor, rez a nebezpečný technický závady. Ale vzhledem k tomu že tahle vláda na obyčejný lidi kašle, asi se toho nedočkáme. Proč taky cpat nějakým chudým sockám příspěvek na nějakýho Sparka, ať si dál jezdí ve staré Škudce ;-\ Raději zaplatíme miliardy za nesmyslný vojenský mise nebo nějakou prohranou arbitráž...
neregistrovaný "exctenar"
29. 3. 2009 17:48
Re: SANTA KLAUS
Ale no tak: jsou profese, kde prostě plátce DPH být nemůžeš,protože když vystavíš FA,pak je to jedna cena za říkejme službu a DPH se ani nedá vyčíslit. Když přijde pacient zítra ráno k mé ženě, určitě se jí nebude ptát, jestli je plátcem DPH, ale ona se jej určitě bude ptát, jaký má zdravotní problém.U lékárny jsou plátci ze zákona.Takže zase bych nezevšeobecňoval.Ani nemocnice nedostane za práci(např. kyčelní kloub)zaplaceno od ZP samostatně práce+DPH, materiál+DPH,léky+DPH, režie+DPH(tzv. nemocniční paušál na diagnozu) atd...ale vše jako jednu sumu.Je třeba si doplnit EKO vědomosti.Jinak o nic nejde. :-!
Avatar - white label
29. 3. 2009 22:21
Re: SANTA KLAUS
Jako jak nemůžeš být plátce DPH u některé profese?
To ti jako zákon zakazuje? Že se to obvykle nevyplatí tomu, kdo nemusí, to chápu, ale že je to u některé profese vyloženě zakázané - být plátce DPH jako fyzická (OSVČ), nebo právnická osoba...? To nezní moc pravděpodobně!
A pokud tvá žena není plátce DPH, nemá důvod (a ani by neměla) ho na vydáváných účtech uvádět. U nás jsou sazby DPH 19, snížená 9 proc., u vyjímek nulová. Samozřejmě, že i náhrada kyčelního kloubu má svou sazbu DPH!
Nevím tedy o žádném důvodu k zákazu placení (odvodu rozdílu) DPH!
Nevím, nevím, jestli jsou tvé "EKO" vědomosti tak dokonalé jak si myslíš...
18. 4. 2009 11:23
Otázka
Možno som v návale emocionálnych politických príspevkov prehliadol informáciu, ktorá ma najviac zaujíma. A síce - vie niekto, ako to bude v ČR s vozidlami N1 s prepážkou zakúpenými pred schválením/nadobudnutím účinnosti pertraktovaného zákona?

Konkrétne, ja mám vo firme Accord Tourer v N1. Vozím v batožinovom priestore note book a sem tam nejaké ľahšie krabice. Mreža mi vadí z estetických dôvodov a aj preto, lebo keď potrebujem previezť niečo väčšieho, nedajú sa sklopiť zadné sedadlá a využiť podstatne väčší priestor, ako je 400 l kufor. Môže český podnikateľ mrežu beztrestne demontovať?

Pre vysvetlenie - ja viem, že česká jurisdikcia sa nevzťahuje na Slovensko. Ale naši súčasní ministerskí úradníci si často zľahčujú život tým, že zákon rešpektujúci smernicu EU tupo preložia z češtiny do slovenčiny a potom predložia do parlamentu. Takže je veľká pravdepodobnosť, že čo platí u vás, bude platiť aj u nás.

Ozaj, a ako to je pri cestách do zahraničia? Musím mať mrežu v krajinách EÚ? A v iných krajinách mimo EÚ (Švajčiarsko, Chorvátsko,..)?

S pozdravom: "Dajme deliacu prepážku na smetisko dejín!"

sa lúčim a ďakujem vopred za odpovede.
Rozbalit vlákno
0