Kvůli pracovním povinnostem se nejvyšší boss Fiatu nezúčastní frankfurtského autosalonu. Co může být pro prvního muže jedné z největších evropských automobilek důležitější, než nejvýznamnější motoristická akce letošního podzimu?
Ve Frankfurtu sem byl předloni. Je to tam hezký, ale pořád bych to nedefinoval jako nějaký zázrak. Člověk je dnes už na podobné akce otupělý.
Pokud se opravdu dojedná v článku nastíněná situace, je to rozhodně užitečnější, než se promenovat na autosalonu. Obecně se tato událost dle mého názoru přeceňuje.
On i ten "veletrh" je takový hezčí a o chlup větší Brno.
(ale jo pěkný to je a je taky vidět, že pro Němce jsou auta fetišem... o tom žádná)
asi takle,
nechápat o čem je účast na nejprestižnější akci v daném oboru v regionu je dost smutné, Marchioneho důvod neúčasti je celkem pochopitelný, tvoje ignorantství sice pochopitelné není, ale víme o něm, takže nepřekvapuje. ;-)
Podobné zprávy oficiálně taky vydávali Dusseldorf messe ve vztahu k BVV... a teď neví kudy dál jít. Tobě to přijde jako moje ignoranství, mne čistě střízlivý pohled na věc v době, kdy třeba i tvá milovaná automobilka zvažuje prodej automobilů čistě po síti...
To, že neumíš číst a jen si potřebuješ kopnout jen naznačuje, že si ani to co sem napsal nečetl..., neboť to co ty považuješ za nejdůležitější, jiní nemusí... A ani ten veletrh nepůsobí how-efektem...tak jak je tady prezentováno. Na rozdíl od tebe si to můžu dovolit říct, páč jsem tam byl... Ty můžeš jen papouškovat co ti kdejaký oslík napíše... Já si svůj vlastní obraz udělal.... Mimochodem... ano nesdílím německý fetišistický přístup k autu, ale rád je mám..., ale jsou jaksi i důležitější a zajímavější věci.
Fiat 500 l, Fiat 500 l Trekking, Fiat 500 l Living, Maserati Q4, Maserati Ghibli, Ferrari La Ferrari, Alfa Romeo 4C... to jsou auta co mne tak zhruba napadají, za který by se měl Marchionne stydět.... Hajzlíček jeden...
Ono je toho samozřejmě mnohem víc (verzí aut), jen co nebylo na předloňským salonu.
Předloni tam byl ještě Kubang jako studie a 4C jako prototyp...
Docela blbý kecy... prostě někoho kdo tomu nerozumí...
Taky se mi líbí ten popis toho článku kdo co uvádí nového... a pak napsat celou řadu modelů, které Fiat uvedl... a zapomenout na F 500 l Living, což je rozhodně zásadnější model, než u Opelu show car Monza...
Ty to nechápání psanejch informací nehraješ viď? >:D >:D >:D
Po kolikátý to je jen za poslední dny kdy na jednu stranu víš ale přitom nechápeš? >:-[]
Už ti aspoň konečně došlo že s tim Quattrem mám pravdu já nebo MT a ty jen fakt hodně pitomě bráníš nebo co si to v mozku představuješ svou oblíbenou značku? Což je jak to vypadá nadřazený naprosto nade vše >:D >:D >:D
nevím jestli jsou popletové, ale spíš to vidí ze svého, úzkého pohledu... Pravdou je že (nejen) pro Fiat jsou dnes důležitější věci. A docela mě mrzí, že to ti výše prezentují, tak jak prezentují. Protože... Fiat má co představit a taky představí, jejich stánky opět patří k těm zajímavějším... a řešit to jestli tam dojede Marchonne či Elkana vyvozovat z too nějaké závěry je myslím hloupé... Ten článek je prostě napsaný blbě...
Mimo to, jsou automobilky, které sice na první pohled představují nové a důležité modely... ale furt sem přesvědčený, že ne v nejlepší možnou dobu. A uvidíme, jestli tady třeba zrovna PSA ještě bude... Jde to s něma docela z kopce... Postup Fiatu a MArchioneho v tomto kontextu schvaluji. Jsou teď na pořadu dne důležitější věci - AR a Chrysler... Např. Maserati se odprezentuje samo i bez nich...
Pokud jsi ten článek četl tak nejde vůbec o jednotlivé expozice, co na nich vystavovat a o nějaké promenádování se šéfů po výstavišti.
Frankfurt je pro lidi jako je Marchionne důležitý daleko více z pohledu setkání s investory a analytiky, kteří zde mají řadu příležitostí vyzpovídat šéfy automobilek na téma jejich strategie, co dosáhli, co se nepovedlo, kam povedou jejich další investice etc. a následně se pak od toho odvíjí jaký rating výrobce dostane, zda investoři koupí jeho akcie nebo bondy a tudíž vyhýbat se takovému setkání je docela hloupé. Prostě Marchionne ať je mu to příjemné nebo ne by měl čelit dotazům typu proč jste ještě nesplnili vaše sliby ohledně převzetí Chrysleru a kdy to tedy bude dokončeno, proč jste ještě nezahájili relaunch Alfy a Lancie, v jaké stavu je výstavba nové kapacity v Rusku pro výrobu Jeepů, kdy zastavíte propad prodejů v Evropě a co proto uděláte etc. Pokud se těmto, možná nepříjemným, možná příjemným otázkám vyhne, tak automaticky vyvolává reakci, která je v článku, prostě se to bere jakoby odpověděl na výše nadhozené otázky nevím, neznám, nemám pod kontrolou a investoři se automaticky odvrací. Odmítnutí komunikace v dnešním světe rovná se pro firmu téměř sebevraždě.
Zajímavý jak člověk kterej na jednu stranu má celkem přehled je současně tak vomezenej, žejo? Mluvim vo tobě Hame cos mě fakt nasral. Znám různý pomatence ale pro takový nic se eště žádnej nechoval tak prasácky jako ty
Fiat tam v podstatě nic nového neukazuje a vzhledem k tomu, co s italskými automobilkami provedl (zejména s Lancii), by měl zůstat schovaný někde v kanále a nevycházet ven! :-!
A nebo je to jediný způsob, jak na sebe ještě jakž takž upozornit a přitom se vyhnout trapasům.... Když už tam nemá co ukazovat a všichni by se mu tak akorát mohli pošklebovat, protože kdyby někdo sepsal všechna ta jeho velkohubá prohlášení a velkášské plány včetně časových údajů, bylo by to asi dost zajímavé, tak je lepší udělat "případ" z toho, že tam není.....