kdy Opel měl opravdu hodně, hodně našlápnuto a kdo by čekal, jaký to vezme konce na přelomu tisíciletí. Teď se z toho těžce hrabe.
JInak v případě Omegy pak byla suprová i B-éčková generace.
A pak dlouho nic....
Myslím, že Opel by mohl jméno Omega po pár letech oživit.
Dovolím si nesouhlasit. Podle mě, jestli měl Opel někdy našlápnuto, tak ještě tak v době Commodora A, Diplomata, Admirala A a B, Kapitäna A a B, Ascony A a B, Kadetta B a C a Recorda do r. 1977 - tedy z poloviny šedesátých let do začátku osmdesátých. Céčkový Kadett docela dobře řádil i na závodech.
Prostě tehdy ještě poctivé železo se zadním náhonem, (dokonce i V8 - v Diplomatu) ve své době víc než konkurenceschopné. Potom už začal nestíhat, resp. konkurence ho začala předbíhat.
Před skoro 20 lety jsem tento vůz měl půjčený skoro půl roku od kamaráda. Byla to neskutečná a pohodlná loď. Jen byl problém s dynamikou - pod kapotou tepal naftový motor 2,3 litru bez turba s výkonem necelých 55 kw. Při potřebě zrychlit ve stoupání (i mírném) byla proti tomuto kolosu i škoda favorit sprintér.
Konec 80. a 90. léta byla zlatá doba evropského automobilismu - technická i estetická úroveň aut již byla velmi dobrá, ale motory ještě nebyly tak sešněrovány absurdními předpisy EU (do EU2 se emise ještě daly plnit bez omezení jejich temperamentu). A zadokolku si člověk mohl pořídit třeba i u toho Opela, a ne jen u prémiových značek. Proč už to dnes nejde? :'-(:'-(:'-(:no: