Zaplaťpámbu že se ho ujal Pištěk a z toho odporného designového paskvilu udělal paskvil o něco menší. Fakt nevím na co designéři toho auta mysleli, vždyť ve stejné době vzniklo krásné VÚMV 1100 GT.
Máte všichni pravdu. Ale já vím (a fakt to vím), že články, kde se objeví v nadpise např. slovo Octavia mají nejvyšší návštěvnost. Nejen, že se o nich furt píše, ale vono se to pořád dokola i čte. To je to nejhorší. Stádo chce být ujišťováno, jak si skvěle vybralo. Ach jo.
Ale tenhle článek je zrovna dobrý. Na rozdíl od napínavého a spontánního testu, zda je n sněhu lepší Octavia 4x4 nebo předokolka.
Mimochodem co Škoda - těch jsou všude tuny a lidi to chtěj. Já spíš žasnu, že je tady tak protěžovanej a často presentovanej rejžokastrol Lexus. A to jsou teprve chvalozpěvy!
No mě to zase tolik nevadí. Redakce to přiznává, že jsou nějak se škodou spojení, já to vím, oni to vědí, tak o co jde. Nějak si vydělat musí. Občas chytnu nervy při nějakém testu škodovky, ale jinak ok, redaktoři většinou ví o čem píšou, dost často dodají přesné informace, a korekce ohledně škodovky si už udělám sám. Z mého hlediska není důvod až zas tak moc nadávat, jen si občas rýpnu. ;-)
Trochu ma prekvapuje takyto postoj. Ved je to vasa domaca znacka. A vobec to nie je napisane spatne. O historii porsche najdes vsetko na nete za 5 minut. Ale s tymto si niekto musi dat pracu...
právě proto to každej zná nazpamět vč. Ferratu i toho co bylo před úpravou na Ferrat. Mimochodem škoda 110 supersport se mihla třeba i ve filmu "zítra vstanu a opařím se čajem"
Pratele, to uz staci. Tolik prototypu, kolik je tu o nich clanku, Skoda v cele sve historii ani nevyrobila! A kdyz nepisete o prototypech, tak aspon o konceptech, nebo vyhre v ankete nebo nejaky test c. 576 o voze Skoda nebo srovnavaci test s predem jasnym vitezem ... trochu nuda.