Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seriál: Zapomenuté prototypy Škoda. Sázka na velký prostor

Zájem evropských zákazníků o velkoprostorová auta dnes klesá, kdysi ale byla žádaná, a tak v nabídce Škody nemohla chybět.
Zpět na článek
24. 2. 2016 08:23
24. 2. 2016 18:14
24. 2. 2016 09:51
24. 2. 2016 10:10
24. 2. 2016 20:19
25. 2. 2016 07:29
26. 2. 2016 14:51
24. 2. 2016 08:23
Roomster
Fajn povídání, ale pokud se téma týká velkoprostorových aut, myslím že Roomster do něj nepatří
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
24. 2. 2016 08:27
Re: Roomster
Pravda, ten není zapomenutý.
24. 2. 2016 18:14
Re: Roomster
Bohužel zapomenutý byl jeho koncept, škoda... Finální výrobní varianta za konceptem dost pokulhávala ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
24. 2. 2016 08:26
Škoda že jste
vyplýtvali téma škoda 1203, mohli jste mít další rubriku tak jako je "Zapomenuté prototypy", tak jste mohli pokračovat "Tragické výtvory firmy Škoda".
Rozbalit vlákno
47
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 08:57
Re: Škoda že jste
Já s tím Geplem objel Československo a teď nechtějí zaměstnanci jezdit Loganem.
Avatar - Uživatel_5340709
24. 2. 2016 09:07
Re: Škoda že jste
A někteří z nich ti budou bez začervenání tvrdit, že ta dvanácetrojka byla poctivá socialistická práce, která zahanbila skoro všechny minibusy ze ´70 let.
Avatar - Barrichello
24. 2. 2016 11:28
Re: Škoda že jste
1203 alis Chrchla byl sice hegeš, ale mnozí díky ní postavili barák, chatu či garáž a dokázala sice šnečím tempem, ale dokázala uvést neskutečné věci.

Jinak nejhezčí minibus východního bloku byl ZIL 118 Junost [odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
24. 2. 2016 12:37
Re: Škoda že jste
Já věděl, že tě bude mrzet to co jsem napsal. ;-)
[odkaz]
Avatar - Barrichello
24. 2. 2016 14:18
Re: Škoda že jste
Ikarus no.

Tohle bylo daleko lepší - AVIA-TAZ-Neretva
[odkaz]… />
Anebo pak [odkaz]
V 80. letech nahrazovaly v čssr práce ty 1203ky u sanitek.
25. 2. 2016 05:14
Re: Škoda že jste
Z nouze ctnost, to snad napadne každého...., no alespoň trošku uvažujícího člověka.
Avatar - cechblog
25. 2. 2016 21:45
Re: Škoda že jste
co má společného stavění s tím jaká to byla ***:
Avatar - cechblog
25. 2. 2016 21:50
Re: Škoda že jste
zde modernější verze, opravdu nádhera >:D >:D >:D [odkaz]
Avatar - Barrichello
26. 2. 2016 11:29
Re: Škoda že jste
Tak modernější verze už tak pěkná není, ale odpovídá módě hranatých aut 70-80 let.

Většina minibusů a dodávek té doby byly hranaté pixly počínaje VW Trnasporter, LT a konče třeba Iveco.

Jinak samozřejmě pěkný a luxusní mini bus, byly i sanitky a další verze.
Avatar - cechblog
26. 2. 2016 12:36
Re: Škoda že jste
s velkou mírou pravděpodobnosti ten původní design někde ukradli, dělali to u 99% aut, potom již jen zhoršovali starou koncepci
Avatar - Barrichello
26. 2. 2016 13:34
Re: Škoda že jste
Jistě, všechno bylo ukradené....

Víme >:D >:D
Avatar - cechblog
26. 2. 2016 20:08
Re: Škoda že jste
napište např. pět osobních auta, která byla produktem výhradně SSSR za jeho historii, čekám
Avatar - Barrichello
26. 2. 2016 21:06
Re: Škoda že jste
Lada Samara, Lada Niva, Gaz 24, GAZ M14 Čajka, Zily 114/117, 41047, UAZ 469, ZAZ Tavria, ZIL 118 Junost.
Pokud nesouhlasíš, čekám přesný název značky a modelu, z čeho je to okopírované.

Zbytek - Lincence Fiat - žigulíky a půlka Zaporožce, váečná kořist Opel, staré GAZy (lincence Ford)

Takže ti zbývá okopírované ZISy na příkaz Stalina (Packard) , ZAZ 968 (NSU) a částečně inspirovaná Čajka M13.
Avatar - cechblog
26. 2. 2016 21:48
Re: Škoda že jste
To jste si neběhl:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Niva tam není uvedena, používá techniku Fiat, takže nesplňuje kritéria.
UAZ 469 tam není uveden, není to osobní automobil, vyhází z GAZ 67, který se inspiroval Jeep Willys MB.
ZIL 118 není osobní automobil.
Jedinou Samaru lze uznat (to že nedokázali udělat motor ani interiér a museli zaplatit Porsche, aby to dotáhl /ne vyvynul-navrhl, jen dotáhl-upravil/ je věc jiná).
Takže jste nedokázal vyjmenovat ani 5 osbních aut za celou historii SSSR.
Trapné a ubohé na tak velkohubý stát, ale to je prostě skutečnost, kterou si nedokážete přiznat.
Avatar - Barrichello
26. 2. 2016 22:11
Re: Škoda že jste
Naběhl ste si vy s tím neustále dokola omálaným blábolem plným plopravd.

Ten Imperial Crown 1956 je tomu ZILu 111 podobný asi jako Fita Uno VW Golf >:D >:D
A to samý Volha 24 a Ford Falcon. To bude chtít nový brejle no.

To samý Cadillac a ZIL - to ej podoba asi jako Lincoln a Cadillac a to samý New Yorker a M-14 Chaika.

narozdíl od Vás sem měl možnost vidět ten New Yorker i Čajku naživo.....to je si tak podobný, asi jako vy Bradu Pittovi
>:D >:D >:D

Komiku.

Ford a GAZ z 30 let sou si asi pdobné proto, že to byla ofiko licence Ford, na to autor blábolu nepřišel? To samé fiat 124 a žigulíky >:D >:D
Avatar - cechblog
27. 2. 2016 16:36
Re: Škoda že jste
Názor je jako díra v pr-deli, má jej každý.
Ubohost komunistické ruSSké produkce a palgiátorství se vám nepodařila vyvrátit.
Zil 111 a Imperial Crown jsou si podobní.
http: //www.google.cz/imgres?…[odkaz]%253Fcb%253D2… href="[odkaz]" target="_blank">[odkaz]%25D0%2597%25…
(zde je zajímavý prototyp z 1956, který se podobá více Imperial Crown)
[odkaz]
Popírat trapnou podobnost u ruSSkých aut můžou jen ruští servilové.
Žádných 5 osobních auto jste nedokázal doložit.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Barrichello
27. 2. 2016 16:59
Re: Škoda že jste
Já sem nic nevrátil asi jaiko vy jste nic nedokázal. Takový blábol v angličtině plný nepřesností a plopravd ti sesmolím taky. No problem, amigo.
Avatar - cechblog
27. 2. 2016 17:05
Re: Škoda že jste
tomu věřím, že jste nic nevrátil, vy komunisti když něco ukradnete, tak to nikdy nevrátíte, pro zajímavost si zadejte do google ještě Zil 111 a najděte si prototyp z (1956) nepodařilo se mi zeditovat odkaz do vaší odpovědí a protože je tam azbuka nelze jej sem vložit ani jinak, o náhodné podobnosti můžou mluvit jen ruští servilové
PS: kde jsou ty nepřesnoti
Avatar - Barrichello
27. 2. 2016 20:58
Re: Škoda že jste
Nechcete se přihlásit o základky do první třídy?

Tam se děti učí poznávat čísla.

Já sem psal o ZILu 114 a 117 a 41047 atd a von sem dává 111 z 50 let >:D >:D

Umíš číst?

nějak se ti množší S v příspěvku, to je zjevná propagace nacismu, to je na BAN, bach an to :o))
Avatar - cechblog
28. 2. 2016 17:40
Re: Škoda že jste
to byste měl, když nevíte o čem jste psal, cituji: "Ten Imperial Crown 1956 je tomu ZILu 111 podobný asi jako Fita Uno VW Golf", ale úroveň rudokremelských servilů není ničím překvapující
Avatar - Barrichello
28. 2. 2016 19:20
Re: Škoda že jste
A já zas psal o 114/117 >:D >:D

Jeden o voze, druhej o koze. Poněmaješ, moloděc? >:D >:D

[odkaz]
29. 2. 2016 07:33
Re: Škoda že jste
Předpokládám že ten kdo píše ve slově ruský dvě s bude naopak vyznavač a vlezdo***ista těch pravých germánskych SS. Jenže na německou historii bychom nejraději zapomněli.
29. 2. 2016 07:29
Re: Škoda že jste
Ty czechblogu, pořádně si ty auta prohlédni a přečti si ten této. Je to stejně zaujaté jako tvoje nenávistne kecy. Nemusíš mít Rusko respektive v té době SSSR rád, ale pokud nechceš být za volá jako oficiální média tak se nauč aspoň troše objektivity.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 09:08
Re: Škoda že jste
Kamarád si to pořídil, je takový sběratel podobných vozů, nevím co k tomu říct, někdo ho obdivuje (a to i mladší generace kupodivu) mne to přijde také zajímavé, ale místo u spolujezdce je naprosto tragické, nechápu jak se s tím dalo jet dál než pár desítek Km, nejhorší místo v autě (v zadu to jde, pokud je tam člověk sám). Někde mám ještě video z akcelerace a maximální rychlosti, která nepřehoupla stovku... Určitě je to kus historie a myslím, že by si měl zaměstnancům dát na pár dní povzit, aby si každého auta vyrobeného po 1203 vážili, Logan je auto....tohle je krabice na kolech.
Avatar - Uživatel_5340709
24. 2. 2016 09:58
Re: Škoda že jste
Krásné video [odkaz] , doporučuji. :-)
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 10:15
Re: Škoda že jste
Tak nějak >:D
24. 2. 2016 18:17
Re: Škoda že jste
Jj to je pecka, Rasťo je zní úplně vedle >:D >:D :yes:
Re: Škoda že jste
Poplatné dobe. Nešlo o pohodlie alebo bezpečnosť vodiča alebo spolujazdca, šlo o úžitkové parametre. A v socialistickom svete to bol voči Š 1202 taký malý zázrak. V dĺžke ložnej plochy ju dnes prekonávajú až tie predĺžené verzie súčasných užitkáčov, nehovoriac o jej mrštnosti, ktoré z dnešných áut sa otočí na pätníku ako Š1203...
24. 2. 2016 19:59
Re: Škoda že jste
Žiadna zázrak to nebol. Barkas, ZUK, Tavria, boli rovnako priestranné a mal silnejšie motory. Dokonca j Barkas s motorom s Warburga bol dynamickejší ako 1203.
1203 bol trapas a v podobe sanitky tragédia.
Re: Škoda že jste
To by tie Barkasy, Žuky a Tavrie museli na našom trhu byť, ale bolo ich jak šafranu. Voči nim bola Š1203 etalónom spoľahlivosti, hlavne voči Žuku...
S tým autom som dosť najazdil, resp. s TAZ-1500, tragédia boli skôr ľudia jak si ty, čo odsúdili čokoľvek na základe verejnej mienky...
24. 2. 2016 23:39
Re: Škoda že jste
Ich malý počet na našich cestách, nemôže ovplyvniť to, že to boli lepšie autá. Pre ostblok samozrejme. A Latvia nie Tavria, to som si pomýlil.
Dodávka o nosnosti 950 kg s motorom 1,2 l s výkonom 33 kW je skrátka trapas. A ako sanitka to je zločin. Záchranka "rútiaca" sa na vytočenú dvojku, štridsiatkou do mierneho stúpania so zomierajúcim človekom na palube... to sa ináč nedá označiť. Slávne komunistické ČSSR, nebolo 30 rokov schopné vyrobiť motor, vhodný pre dodávku
Tragédiou sú ľudia, ktorí sú ochotní spomínať s láskou na komunistické šmejdy, ktoré ohrozovali životy .
25. 2. 2016 11:10
Re: Škoda že jste
Ty si vážne pako... 8-s :-!
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 09:12
Re: Škoda že jste
ale kedysi bola aj ina hustota premavky... jazdilo sa pomalsie... celkovo to bolo ine....

dnes ma kazdy dve auta... je ovela vacsia hustota premavky.... jazdi sa dnes rychlejsie .... cesty su rychlejsie.... auta su rychlejsie..... no skus dnes jazdit trabantom alebo 1203-kou ci uz v meste alebo mimo neho... no uz to nebude taka sranda a pohoda ako pred 30 rokmi ... tazko to takto zrovnavat... kedysi sa dalo jazdit v pohode aj trabantom... ci maluchom .... a vcelku aj bezpecne ... dnes to uz moc nejde bohuzial

ja som este par rokov dozadu jazdil s TAZom 1500 ... co je defakto prerobena 1203ka.. ten pocit akejsi bezmocnosti a uplne mizernej bezpecnosti v zaplave tych rychlych silnych aut naokolo ma prenasleduje vo sne dodnes :-) s nadhladom povedane ... ale napriek tomu mam na to auticko usmevne spomienky ... jazdit v takomto niecom sa dnes uz nepodari kazdemu ;-)
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 09:23
Re: Škoda že jste
Já si nějak nemyslim, že by 1203 patřila dříve k něčemu rychlejšímu na silnici >:D Navíc, tu stovku udělá pořád...
24. 2. 2016 12:07
Re: Škoda že jste
co ja pamatuju, 90 to jelo v pohode, a snad i přes kilo to udelalo. ramus silenej, ale to se tehdy tak nebralo, typicka 100/110/105/120 taky nebyl zadnej tichoslapek.
nez tatu jako politicky nespolehlivého opet vyhodili z sefovske zidle, mel tak 2 tyhle klasicky a pak soukrome valnik. pamatuju jak ho párkrát dotahli na lane, ale protože se snad ke každý 1203 daval nahradni motor, tak to pak do noci s nekym prehazoval aby rano moh vyjet.

co ja byl prekvapenej, tak v době, kdy my měli nablýskanou skodu 110, v který jsi neslysel vlastní slovo, strejc brousil uz hodne ojetou felicii a jednou jsem s nim nekal jel a to auto bylo proti ty 110 krasne tichy a i sviznejsi ..
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:45
Re: Škoda že jste
Já mam někde natočené video, jak z toho s kamarádem dolujeme to kilčo..... takhle jsem se nebál snad v žádném jiném autě >:D
Avatar - cechblog
25. 2. 2016 21:47
Re: Škoda že jste
v pohodě ta *** nejela ani 40:
24. 2. 2016 10:38
Re: Škoda že jste
Nene, za chvíli bude rychlost 1203 úplně dostatečná;)
V její době se v obci jezdilo 60 km/h, dnes 50. A teď jsem poprvé v tomto roce vyrazil na "novou D7". Dokud to byla "R7" a byla děravá, jak ústa staré ženy, bylo na ní 130 km/h.
Teď větší část srovnali, rozšířili, udělali z ní "D7" a..rychlost snížili na 110 km/h. Logika v praxi.
Dejme tomu čas, provoz se nám hezky ukolébá..
Re: Škoda že jste
O to auto sa stačilo trochu starať - doštelovať, podoťahovať, nastaviť, a jazdilo úplne vpohode. Hlavne s motorom 1500 cm3 nebol žiadny problém dosiahnuť aj diaľničný limit. Lenže ten voz mal už takú povesť, že sa k nemu každý správal jak k odpadu. Zavadzať v meste štyridsiatkou žiadny z nich nemusel, to bola demencia vtedajších ich vodičov.
24. 2. 2016 23:44
Re: Škoda že jste
Ako mohlo jazdiť v pohode? Ultrakrátky rázvor aj rozchod, čiže nebezpeční jazdné vlastnosti. Plus ultraslabý motor, to je pohoda? Bolo známe tým, že niekedy ani nedorazilo od výrobcu k odberateľovi. Preboha veď to auto bolo taký šmejd, že ho kritizovala aj scenzúrovaná komunistická tlač.
25. 2. 2016 07:58
Re: Škoda že jste
Ty si vážne taký pako, alebo sa len robíš? Tie autá neboli konštrukčne až také nemožné, len sa nevyvíjali ďalej a rokmi zastarali. Boli nekvalitne vyrobené, ale dali sa spraviť a potom už slúžili dobre. Aj prvé Favority si bolo treba doma najprv dokončiť Z Mototechny na špalky a preklepnúť a učesať celý voz. Čo je na tom také nepochopitelné?
Avatar - narona
27. 2. 2016 12:50
Re: Škoda že jste
1203 jsem nikdy nejel, ale trabantem jezdím po městě běžně a bez problému, lepší vozítko do města snad ani neexistuje :-)
24. 2. 2016 10:41
Re: Škoda že jste
U těch velkoprostorových aut mne to tak uplně nemrzí, ale když jsem u konkurence narazil na tohle [odkaz] tak mi bylo uplně smutno u srdce, jak krásná auta jsme mohli mít a nic. Anebo když si projdu depozitář v muzeu škodovky v MB. No jo no, pětiletky a plánování :-(
26. 2. 2016 19:11
Re: Škoda že jste
Jízda se Škodou 1203 byla sice asi mým nejhorším zážitkem za volantem, ale byl to letitý exemplář v žalostném stavu, přesto si myslím, že v roce 1964 a první výrobky z Vrchlabí snesly srovnání s konkurencí a obstály by, stejně jako Škoda 1000MB. V 70 tých letech už ovšem šlo o zastaralý automobil, kterou ještě znásobila k horšímu pozdější výroba na Slovensku. Ale za tragický výrobek bych to rozhodně nepovažoval, v tý době vzniku nebylo zase tak moc z čeho vybírat :-)
Avatar - cechblog
26. 2. 2016 20:27
Re: Škoda že jste
neuvěřitelné jak někdo může něco takového vyplodit, jo myslíte... >:D >:D >:D
Re: Škoda že jste
Správne. Ale vysvetli to tunajším machrom.
24. 2. 2016 09:51
Ocelot
"Ještě před koncem výroby však v roce 2007 vznikne stříbrný exemplář (1500/07), který svým oplastováním a jinou maskou chladiče klidně zapadne mezi auta třetího tisíciletí."

Nemělo tam být spíše: "mezi auta třetího světa" ?
Máte tam asi chybu, protože tu naprosto příšernou splácaninu bych jako auto třetího tisíciletí opravdu nenazýval 8-s
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2016 10:10
Re: Ocelot
>:D :yes: Taky jsem na to koukal nechápavě, vypadá to jak kdyby to dělali v CCCP.
Avatar - pumpkin
24. 2. 2016 10:23
Chýba vám tam...
Fajn čítanie, ale pre úplnosť mi tam chýba Škoda Beta. Viem, že to bolo známejšie pod názvom Tatra Beta, ale vznikla aj stovka škodováckych kusov.

Pamätám si, keď som prvý krát videl toto čudo niekedy v 96. na lyžovačke v Jasnej. Bol to kus upravený na spôsob Felicie Fun, teda aspoň farebnosťou. Vtedy som si myslel, že to nikto postavil doma v garáži. >:D

A o ruskom dvojníkovi MNA 1000 som ani nevedel. Bol to podarený dizajn. Už roky odpočíva v bratislavskom Múzeu dopravy.
Rozbalit vlákno
7
24. 2. 2016 11:06
Re: Chýba vám tam...
ten MNA 1000 náhodou vypadal pěkně.Trochu mi připomíná Toyotu Previa. Jenže pak přišel Der Wagen a udělal tam montovnu...
Avatar - pumpkin
24. 2. 2016 11:43
Re: Chýba vám tam...
Nič lepšie v tom čase Škodu ani nemohlo postihnúť. ;-)
Re: Chýba vám tam...
MNA900 a 1000 boli dosť solídne pokusy, len nechápem, čo robia v článku medzi prototypmi Škoda - s ňou už nemajú nič spoločné, iba ak to, že z nedostatku času boli použité škodovácke komponenty, ako motor, volant, sedadlá alebo časti palubky. Samotná Škoda do vývoja nijak nezasiahla a nemá na týchto vozoch žiadny tvorčí podiel. Predchodcami MNA boli prototypy TAZ-I a TAZ-II, z nich návrhy MNA vychádzali.
Pick-up na fotkách bol posledný pokus o modernizáciu, už zo zúfalstva nad nemožnosťou presadiť vlastný vývoj. Chuť pracovať a vyrábať užitkáče bola veľká, ale len zo strany pracovníkov, majitelia nemali záujem investovať, iba ryžovať (a tak to aj vypadalo, nič nešlo ani do výroby, ani na platy, ani na tú najmizernejšiu údržbu, takže z liniek schádzali polohotové nekvalitné šroty - doslova).
Inak, kto uhádne, z čoho mal ten pick-up svetlá? Nové sedadlá v kabíne s nastaviteľnou opierkou hlavy sú mojim osobným príspevkom v čase, keď som v TAZ pracoval - jedná sa o upravené sedadlo z vtedajšieho autobusu Karosa...
Inak v galérii vám chýba MNA900, tu je [odkaz]
Avatar - pumpkin
24. 2. 2016 16:08
Re: Chýba vám tam...
Ktorý pick-up myslíš? Skôr van, nie? Ak MNA 1000, tak tiež budú svetlá asi poskladané zo škodoviek, smerovka vyzerá na Favorita, zvyšok asi 120-ka a celé za plexisklom.

Nerobil dizajn skôr Mičík? V článku je Biroš... Ale možno na tom robili obaja.

Jedno biele MNA 900 nedávno zachránil pán Kalina, odišlo do Čiech. Modrý kus na značkách bol svojho času na Bazoši na predaj, hnedé je v BA Múzeu dopravy a ešte jeden kus možno existuje.
Re: Chýba vám tam...
Dizajn robil Bíroš, Mičík je autorom sanitky Mibra, čo je v skutočnosti okopírovaný a trošku omladený TAZ I a TAZ II. To biele auto som videl, obzeral som si ho v Lamači v bazári vedľa diaľnice, teším sa, že sa zachovalo. Prototyp nového auta, ktorý v TAZ-ke vznikal v spolupráci so Zaporožcom už to šťastie nemal...
24. 2. 2016 20:43
Re: Chýba vám tam...
Ten MNA1000 mal byť spolupráca s AZLK. Mali tam tuším dávať motory s Moskviča, lebo v československu nebol k dispozícii väčší motor ako 1,3l. . Je škoda, že sa to nedostalo do výroby. V tom čase by boli bezkonkurenčné. Inak o prototypoch z BAZ https://www.youtube.com/watch?…… />Ten Moskvič [odkaz]
Re: Chýba vám tam...
Áno, boli to bazácke prototypy. Jeden mikrobus sme mali aj v TAZ-ke, dokonca sa s ním párkrát jazdilo. mal dve výrazné nevýhody - slabulinký škodovácky motor, a obrovské čelné sklo, cez ktoré ťa slnko v kabíne dokázalo uvariť...
24. 2. 2016 11:30
A co Fabia Pickup?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
24. 2. 2016 11:46
Re: A co Fabia Pickup?
Zadný nárazník z Feldy tam napasovali veľmi elegantne. >:D
[odkaz]

Ktovie či táto Fabiofelicia ešte existuje...
Avatar - 1975ak
24. 2. 2016 12:45
Redukce u 1203??
Ukažte mi fotku redukční převodovky u 1203. Nejednalo se o redukci ale o "krokový" první rychlostní stupeˇn.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pumpkin
24. 2. 2016 17:34
Re: Redukce u 1203??
Špacír kvalt pre pohrebné sprievody. :-)
Avatar - Kobler
24. 2. 2016 20:19
To si snad...
To si snad děláte pr...!

Tak já nejdříve vlezu do diskuze (jako obvykle) zjistit jestli je článek hoden čtení. No projel sem tu diskuzi a říkám si, asi fajn článek, tak si ho přečtu. Otvírám článek a tu KAPITOLY..... to snad né.... to už to tady nikomu nevadí, nebo ti co jim to vadilo už tady články nečtou?... doufám že je to ta druhá možnost.

EDIT: No a tři palce dolů. To je třešnička na dortu
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2016 07:29
A co děti?
.....děti díky tomu vystupovali....bych zkusil "vystupovaly"....
Rozbalit vlákno
0
26. 2. 2016 14:51
kek
ten pickup je famózní. ale dnešní superby jsou ještě někde jinde. Sám mám sice jenom oktávku :D, ale, z německa, z autosalonu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cabrio
23. 3. 2016 19:24
MNA 900 + Furgonet
Zdravím Vás.

vlastním tyto dva vozy a vzhledem ke kusým informacímo vozech by bylo velice dobré setkat se s pány konstruktéry.

Nemáte prosím na někoho z bývalé BAZky kontakt ?

Děkuji Pavel Kalina 603272710

p.s.: a co třeba vozidlo VAB z Bánovců nad Bebravou ???
Rozbalit vlákno
0