Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seriál: Zapomenuté prototypy Škoda. Znáte tyto exotické stodvacítky?

Škoda 120 se stala základem pro mnoho netradičních prototypů. Její techniku využila dodávka, konkurent pro Volhu nebo kabriolet.
Zpět na článek
9. 3. 2016 09:40
9. 3. 2016 11:53
Avatar - LEGOPARK
9. 3. 2016 09:40
Furgon
Ten oranzovy rekonstruovany Furgon stal este pred 1-2 rokmi v Podunajskych Biskupiciach v Bratislave. Mam ho aj nafoteny. Ale udajne ho predali niekde do Ciech.
Rozbalit vlákno
1
12. 3. 2016 13:02
Re: ZAPOMENUTÝ PROTOTYP OCTAVIA 2011
jj
[odkaz] PROTOTYP VŠECH PROTOTYPŮ VAHLANDOVINA NAENTOU ZAPLATPANBŮ ŽE UŽ HO VYKOPLI >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
9. 3. 2016 11:53
re: Furgon
Ten bezovy furgon byl nedavno vystaven ve Futuru v Hradci kralove

Ten Furgon nebyla spatna myslenka, jen si kladu otazku, proc pritom nezkusili obnovit koncept lezateho motoru "hajaja" z 1000mb combi... u toho se narazilo na chlazeni, ale to u 742 odpadlo... kdyby se podaril i kombik 742, hned by se karta obratila
Rozbalit vlákno
1
Avatar - LEGOPARK
9. 3. 2016 21:56
Re: re: Furgon
A bol v Hradci uz dokonceny?
9. 3. 2016 15:25
Industrializace :))
To je pekné Bureš, že si niekde počul pojem "Industrializace Slovenska", ale tu si ho použil úplne blbo. Za prvé, diala sa medzi vojnami najmä tesne pred vojnou, presunom vojenskej výroby a po vojne, tak do 60-tych. V 70-tych už bolo Slovensko industrializované až príliš. Za druhé, asi ťažko by v rámci nej, stavali závod práve v Bratislave. Ale hovorí sa, že to bolo v rámci proletarizácie Bratislavy, no neviem... :-)
Rozbalit vlákno
2
10. 3. 2016 07:10
Re: Industrializace :))
Tak v Parhe sa postavilo metro, v Bratislave zacali stavat BAZ. No uzitok z tejto fabriky prisiel az po revolucii, ked ju kupilo VW.

Hlavne to Garde Locusta vyzeralo velmi dobre. Neviem preco autor clanku pise podivne. Vlastne predbehli v BAZke Favorit. Mali auto s prednym pohonom a tretimy dverami, ktore vyzerala velmi dobre. Daleko lepsie ako ta biela reinkarnacia 120tky SCOUT:-)

Dalej autot clanku asi zamerne nespomenul zavodne Garde Salamander. Dalsi designovy kusok Milana Birosa a technicky um motorarov z Bratislavy.

V BAZke vzniklo velmi vela podarenych projektov. Zavrsilo to nadherne MNA1000, ktore vdesigne predbehlo dobu a mohlo sa rovnat vtedy s novym Transitom. Plus malo uz Birosovu vychytavku smerovky v spatnych zrkadielkach. Nakoniec sa projekt predal Moskvicu, aby bolo v BAZ aspon na vyplaty...

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
11. 3. 2016 22:07
Re: Industrializace :))
Pán Samuel Bibza vo svojom motočasopise MOTor v článku o BAZke piše na margo škody Oficiál,že priamo v nariadeni vlády bola podmienka aby "Oficiál " vyzeral ako klasická 120ka.Asi aby v nej sediaci činitelia veľmi nedráždili pracujúcu triedu. :-)