Servisní síť Irisbus ve střední Evropě: Velké investice

 

V posledních dvou letech se poprodejní aktivity společnosti Iveco Irisbus zaměřily zejména na modernizaci a zvyšování hustoty servisních středisek.

Navzdory složité obchodní situaci na trzích jak západní, tak i východní Evropy společnost Irisbus v posledních letech úspěšně rozvíjela svoji obchodní činnost a navýšila prodej v tomto regionu. Současně investovala do rozvoje autorizované servisní sítě a propojenosti servisních středisek v konkrétních oblastech.

Modernizace servisní sítě

Organizační změny, které společnost Irisbus přijala v posledním čtvrtletí roku 2010, jí pomohly se ještě více než kdy dříve zaměřit na problémy zákazníků a podporu prodeje. Tým specialistů Servisu 24 určeného pro trhy střední a východní Evropy efektivně pokrývá všechny trhy této oblasti a je podporován místními zástupci.

Úkolem tohoto týmu je udržovat kontakt s autorizovanou sítí Irisbusu na trzích střední a východní Evropy, s vnitropodnikovými dílnami zákazníků a především flotilovými klienty. Cíl tvoří poskytovat rychlá technická řešení a tím zvyšovat míru zákazníkovy spokojenosti a současně snižovat dobu, po kterou je vozidlo odstaveno. To se na všech trzích střední a východní Evropy uskutečňuje implementací nových prostředků, jako je on-line technický helpdesk systém k řízení technické podpory, on-line registrační systém monitorující autobusy, které jsou odstavené po více než 24 hodin, a webová analýza technických poznatků. Jejich cílem je monitorovat a zvyšovat podíl technických prací plně dokončených v autorizovaných dílnách.

Zvýšená hustota a propojenost

Díky obchodní a marketingové strategii byla společnost Irisbus schopna dramaticky navýšit svůj prodej na trzích, v nichž v minulosti měla pouze okrajový podíl. Dosáhla toho mimo jiné díky tomu, že se klienti mohli spolehnout na profesionální podporu v oblasti technických služeb, a to díky rozšíření servisní sítě. Ta na každém místě podléhá přísným standardům kvality a její pracovníci průběžně procházejí tréninkem a proškolováním, aby jejich výkony dosahovaly špičkové profesionality a odbornosti. V tomto období bylo ustanoveno více než patnáct nových servisních partnerů v zemích, jako jsou Rumunsko, Polsko a Slovinsko.

V Česku a na Slovensku

V tuzemsku má Irisbus historicky silné zastoupení, a proto se fi rma soustřeďuje na neustálé zlepšování kvality služeb poskytovaných koncovým zákazníkům.

Efektivita tréninkového programu pro techniky (což se týká 200 mechaniků a elektromechaniků) podléhá průběžnému prověřování díky pravidelným zkouškám dotčených zdrojů. Irisbus vytvořil skupinu expertů v diagnostice, kteří se 2-3krát ročně setkávají, aby si vyměnili zkušenosti a nejosvědčenější postupy. Centrální sklad ve Vysokém Mýtě pomáhá zajistit okamžitou dostupnost originálních náhradních dílů, zatímco tým „létajících doktorů” s mobilní servisní dílnou poskytuje přímou a rychlou pomoc.

Česká republika a Slovensko jsou napojeny na Iveco “Assistance Non Stop 24” (ANS 24) systém Zákaznického centra Iveco, které sídlí v Turíně. Operátoři tísňové linky jsou schopni domluvit se všemi rozšířenými evropskými jazyky včetně češtiny a slovenštiny. Zákaznické centrum poskytuje nepřetržitý servis 365 dní v roce klientům ve všech evropských zemích tak, aby bylo možné v co nejkratším možném čase najít řešení jakéhokoli problému s vozidlem. Jediné, co zákazník musí udělat, je zavolat na určené telefonní číslo. Iveco Irisbus se postará o nejefektivnější řešení.

Elektronický kontakt

Další kontaktní bod mezi zákazníkem a výrobcem na oficiálních webových stránkách výrobce je funkce „Kontaktujete nás“ („contact-us”), pomocí které kdokoli z klientů může kontaktovat Iveco Irisbus a vznést jakýkoli dotaz. Během krátké doby naši specialisté nebo nejbližší síťové středisko poskytnou odpověď.

Vývoj nových produktů a technologií nikdy neustává a servisní síť bude i nadále předjímat budoucí vývoj a přizpůsobovat se požadavkům zákazníkům.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka

Zavedení mýtného pro osobní auta v Německu od roku 2019,…

Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března…

Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard

Japonský konglomerát Toshiba informoval své hlavní…

Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament

Řidiči osobních aut budou muset od roku 2019 platit za…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 






 
Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Dnes 12:50

Kořeny vývoje těžkého nákladního vozidla Tatra 813 sahají do přelomu padesátých a šedesátých let, ale první exemplář, jímž byla zahájena výroba tohoto modelu byl dokončen v pátek 24. března roku 1967.




Blesk.cz

Oslavenec Bartoška = dovozce hvězd do Česka! Přehled hollywoodských hvězd, které vylákal do Varů

Oslavenec Bartoška = dovozce hvězd do Česka! Přehled…

Od roku 1994 je Jiří Bartoška, který v pátek oslaví 70. narozeniny, prezidentem Mezinárodního filmového…

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné smoothie!

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné…

Smoothie je nápojem dneška. Nejde však jen »obyčejný« džus. Kromě šťávy jsou ve smoothie rozmixované celé kusy…

 

iSport.cz

Osudy hvězd. Crosby useknul kus prstu, Ovečkin bruslil pro charitu

Osudy hvězd. Crosby useknul kus prstu, Ovečkin…

Pittsburgh i Washington mají jistotu, v play off NHL ani letos nebudou tyto supersilné týmy chybět. V nočních…

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme trénovali, asi to byla chyba

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme…

V reprezentaci je pátým rokem, zažil tři trenéry. Vladimír Darida má mandát srovnávat. Byl Michal Bílek opravdu…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli zeleným fanatikům ve vedení města

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli…

Pravidelná páteční rubrika, ve které Václav Klaus ml. odpovídá na otázky šefredaktora časopisu Reflex Marka Stoniše.

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na světě stejná práva jako lidé

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na…

Více než 140 let trval boj místních Maorů na Severním ostrově na Novém Zélandu, aby úřady uznaly jejich…