Setra S 515/516 MD, S 511/519 HD: Zkompletováno
1
/
24
Prohlédnout znovu
Setra S 515/516 MD, S 511/519 HD: Zkompletováno
Setra S 515/516 MD, S 511/519 HD: Zkompletováno
|
acz
Výrobce k dálkovému typu S 519 HD zvolil velmi dlouhý stálý převod 3,583. Agregát OM 471 jej zvládal s velkou rezervou.
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Dvanáctimetrový Typ S 515 MD se velmi dobře řídil i díky pěkně pracující šestistupňové přímo řazené převodovce
|
acz
Setra
|
acz
HD provedení přidávají v interiéru jeden příčný schůdek z podesty řidiče
|
acz
Setra
|
acz
Nejkratší autobus nabízel při čtyřhvězdičkovém komfortu 36 + 1 sedadel
|
acz
Maximální obsaditelnost typu S 519 HD činí 71 sedadel
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Třínápravový patnáctimetrový kolos poháněl silný 12,8litrový motor OM 471 o výkonu 350 kW
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Krátký klubový typ S 511 HD se snadno proplétal i úzkými uličkami
|
acz
Šestiválec OM 936 o objemu 7,7 litru stačil pro pohon dvanáctimetrového turistického autobusu
|
acz
Do středněpodlažního typu MD vedou jen čtyři schůdky
|
acz
S 515/516 MD nemá nad podběhy kol zásuvky. O ně je snížena celková výška vozidla na 3,56 m včetně klimatizace.
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Setra
|
acz
Tato Škoda Superb najela jen 22.000 km a je na prodej. Cena budí vášně
Nový speciál Pravdy a mýty o elektroautech: Kdo za ním stojí?
Sběratelská motorka Aston Martin v aukci: Očekává se až 5 milionů
Nový elektromobil Mercedes-AMG se už testuje. Přinese technické inovace
TEST Volkswagen ID.7 Pro – Proč to takhle nešlo hned?
V českých garážích jsou stále tisíce embéček. Mohou mít velkou cenu!