Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Shanghai VW Passat Lingyu: Čínský Superb. Poznáváte jej?

Čínský Volkswagen včera představil nový Volkswagen Passat Lingyu, který ačkoli je v Asii žhavou novinkou, většina automobilových fanoušků ve střední Evropě bezpečně pozná.
Zpět na článek
25. 11. 2005 08:37
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 09:33
neregistrovaný "Paja"
25. 11. 2005 08:52
neregistrovaný "Lukas"
25. 11. 2005 09:00
neregistrovaný "kvak"
25. 11. 2005 09:44
neregistrovaný "PePe2001"
25. 11. 2005 09:34
neregistrovaný "Joshua"
25. 11. 2005 14:34
neregistrovaný "Mesil"
28. 11. 2005 15:03
neregistrovaný "nachos"
4. 12. 2005 23:19
neregistrovaný "300SL"
4. 2. 2006 22:43
neregistrovaný "22tommy"
25. 11. 2005 09:46
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 10:20
neregistrovaný "Marek"
25. 11. 2005 12:17
neregistrovaný "GTI"
26. 11. 2005 00:57
neregistrovaný "Marek"
25. 11. 2005 11:30
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 18:29
neregistrovaný "Myfungar"
25. 11. 2005 20:09
neregistrovaný "Alessio"
29. 11. 2005 21:11
neregistrovaný "pavels sch"
25. 11. 2005 12:16
neregistrovaný "WarumDarum"
25. 11. 2005 14:36
neregistrovaný "Mesil"
25. 11. 2005 20:04
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 09:46
neregistrovaný "M3"
25. 11. 2005 13:02
neregistrovaný "wendy"
25. 11. 2005 17:18
neregistrovaný "mmm"
25. 11. 2005 20:04
neregistrovaný "M3"
26. 11. 2005 02:29
neregistrovaný "Tibby"
27. 11. 2005 20:45
neregistrovaný "R@ndom"
27. 11. 2005 20:51
neregistrovaný "R@ndom"
25. 11. 2005 11:08
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 11. 2005 11:38
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 12:19
neregistrovaný "Paja"
25. 11. 2005 13:31
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 12:29
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 12:37
neregistrovaný "Lukas"
25. 11. 2005 12:49
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:35
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:44
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:58
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 22:25
neregistrovaný "hujer"
25. 11. 2005 12:44
neregistrovaný "don Pdero"
25. 11. 2005 13:37
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:02
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:03
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:28
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:13
neregistrovaný "Tamin"
25. 11. 2005 15:34
neregistrovaný "RS"
25. 11. 2005 16:22
neregistrovaný "Tamin"
26. 11. 2005 11:36
neregistrovaný "don Pedro"
25. 11. 2005 16:26
neregistrovaný "Karbonyl"
25. 11. 2005 17:02
neregistrovaný "206pt"
25. 11. 2005 17:38
neregistrovaný "Peťa"
25. 11. 2005 19:10
neregistrovaný "anonym"
26. 11. 2005 08:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
25. 11. 2005 17:42
neregistrovaný "boabab"
25. 11. 2005 17:50
neregistrovaný "Delis"
25. 11. 2005 18:09
25. 11. 2005 23:40
neregistrovaný "Delis"
25. 11. 2005 23:58
25. 11. 2005 20:11
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 21:00
25. 11. 2005 21:17
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 21:05
25. 11. 2005 21:20
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 22:11
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 22:36
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 00:25
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 22:31
neregistrovaný "nesouhlasící čtenář"
26. 11. 2005 09:27
neregistrovaný "BaBaBaBaBaBarejn"
25. 11. 2005 23:44
neregistrovaný "Sergei"
25. 11. 2005 23:51
neregistrovaný "Sergei"
26. 11. 2005 00:05
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 00:33
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 02:27
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 00:15
26. 11. 2005 02:34
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 10:14
neregistrovaný "ZZ"
26. 11. 2005 10:52
26. 11. 2005 17:34
neregistrovaný "Scooby"
26. 11. 2005 20:35
27. 11. 2005 02:45
neregistrovaný "Marek"
27. 11. 2005 09:04
28. 11. 2005 14:39
neregistrovaný "vb"
30. 11. 2005 09:09
neregistrovaný "pika pika"
26. 11. 2005 01:17
neregistrovaný "737888840"
26. 11. 2005 09:01
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 09:33
neregistrovaný "Tamin"
26. 11. 2005 17:09
neregistrovaný "737888840"
28. 11. 2005 00:58
neregistrovaný "737888840"
26. 11. 2005 11:26
26. 11. 2005 11:47
neregistrovaný "don Pedro"
26. 11. 2005 12:59
neregistrovaný "don Pedro"
30. 11. 2005 13:23
neregistrovaný "anonym"
30. 11. 2005 21:50
neregistrovaný "Alessio"
28. 11. 2005 11:10
neregistrovaný "Franke"
26. 11. 2005 17:11
neregistrovaný "ZZ"
26. 11. 2005 19:55
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
26. 11. 2005 18:25
neregistrovaný "Tomáš"
26. 11. 2005 18:30
26. 11. 2005 20:23
neregistrovaný "petr"
26. 11. 2005 20:24
neregistrovaný "škodovák"
26. 11. 2005 20:37
27. 11. 2005 15:35
neregistrovaný "Tomáš"
26. 11. 2005 20:29
neregistrovaný "jan"
26. 11. 2005 20:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 11. 2005 20:37
neregistrovaný "tom"
27. 11. 2005 10:41
neregistrovaný "Tamin"
26. 11. 2005 18:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 11. 2005 19:40
neregistrovaný "Tamin"
27. 11. 2005 13:03
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 13:13
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 11. 2005 13:42
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 18:59
neregistrovaný "Tamin"
27. 11. 2005 19:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
28. 11. 2005 16:27
neregistrovaný "Tamin"
26. 11. 2005 20:07
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
27. 11. 2005 09:48
27. 11. 2005 12:37
neregistrovaný "jirka"
27. 11. 2005 13:04
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 13:28
neregistrovaný "Alessio"
27. 11. 2005 13:41
neregistrovaný "ZZ"
28. 11. 2005 00:22
neregistrovaný "Xavier"
28. 11. 2005 02:00
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 11. 2005 13:40
neregistrovaný "dochtor"
29. 11. 2005 15:44
neregistrovaný "Judge"
29. 11. 2005 21:22
neregistrovaný "NEVW"
29. 11. 2005 23:55
neregistrovaný "Stanley"
4. 12. 2005 23:43
neregistrovaný "300SL"
2. 12. 2005 20:44
neregistrovaný "pawlik"
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 08:37
Superb se prodává v číně!
tAK TO TU JEŠTĚ NEBYLO. přijedete do číny, vystoupíte z letadla a spolu s agentem tajné služby, který na vás má dávat pozor, nastou píte do taxíku...je vám na něm něco povědomé...ano! To je stejné auto, jako to, co vás přivezlo na letiště, tentokráte ale na druhé straně světa,v Praze! Je to Superb! No, nevím. Jako taková manažerská limuzínka pro šikovné čínánky asi dobrý, ale nic od toho nečekám (prostě- co se stane, spadne-li Passat,Superb a prvky z Audi do mixéru?) ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
25. 11. 2005 09:33
Re: Superb se prodává v číně!
Uz pred peti lety se mohla tato situace prihodit, nebot toto je v zasade facelift jiz prodavaneho Passatu z prodlouzenym rozvorem, ktery byl na cinskem trhu drive, nez Superb na ceskem, misto toho tedy nemci pouzili predni blatniky a svetla ze skodovky, implanotvali new face z vlciho doupete a nasadily modni optiku na zadni svitilny... ;-)
neregistrovaný "Lukas"
25. 11. 2005 08:52
Dobré!
Tak to je hodně slušné překvápko. Ale na superbu mi prostě nesedí příď ve stylu nového apoštola. Neříkám, že se k němu nehodí, ale nějak to nemohu strávit. Jinak je to dobrý projekt. Musím si vzpomenout na řecké Caddy, vlastně feliciu pick-up s VW logem na masce chladiče. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kvak"
25. 11. 2005 09:00
climatronic
mna len prekvapil ten stary climatronic co v tom je...takze je vidiet ze sa moc nenamahali s tym prerabanim superbu na passat >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "PePe2001"
25. 11. 2005 09:44
Re: climatronic
ono v tom interiéru je to celkově hodně podobné. Kličky otevírání dveří, ovládání stahování oken....Ten středový panel asi celkově....prostě Superb
neregistrovaný "Joshua"
25. 11. 2005 09:34
Super inovace ala Volswagen
Volkswagen vzdy prinasi technicky dokonala a krasna auta
:-)
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Mesil"
25. 11. 2005 14:34
Re: Super inovace ala Volswagen
A proč tedy bere od Škody?! Nemůžu strávit, že si Volkswagen vezme auto od Škody a dá na něj svůj znak....!!!! 8-s
neregistrovaný "nachos"
28. 11. 2005 15:03
Re: Super inovace ala Volswagen
vole
neregistrovaný "300SL"
4. 12. 2005 23:19
Re: Super inovace ala Volswagen
Asi preto ze skoda a VW rovna sa jeden majitel, a to ze si prilis velky a zaslepeny patriot - bud slepi aj nadalej
neregistrovaný "22tommy"
4. 2. 2006 22:43
Re: Super inovace ala Volswagen
Přesně
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 09:46
ČÍNSKÝ NUDLE
Tak brácho, slez z kola... právě jsi spatřil úsvit čínskýho nebe. Tak dokonale zapracované prvky aut, co známe jak vlastní boty... to fakt dokáže jen mistr krejčí. Nevím, kde šiješ ty, brácho, počítám na vientamskym trhu... tak pozor, abys z tý krásy neoslep´. Dokonalej produkt... Bravo VW.PORSCHE, bravo Passerb :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Marek"
25. 11. 2005 10:20
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
neviem bracho,skusil si uz citat niekedy po sebe? tak to nabuduce skus a trosku sa uvedom....takymito prispevkami sa nemusis strapnovat pred ostatnymi... VW :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 12:17
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Dobrej pokus... pozdravuj na trhu, Marku.
neregistrovaný "Marek"
26. 11. 2005 00:57
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
ale ved iste,tymto si o sebe povedal vsetko :-!
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 11:30
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Krejčí byl můj profesor na fyziku... :-! . A co se týče té krásy,ty to opravdu chceš nazývat pěkné auto? Postavil bys to s klidnou duší vedle nového golfa nebo audin?(z koncernu). Já,čoveče,asi fakt ne. nevím, ale puzzle,co v tom vidím... ;-\
neregistrovaný "Myfungar"
25. 11. 2005 18:29
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Offtopic: Můj profesor na fyziku byl taky Krejčí. Telč..?
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 20:09
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Profesoři Krejčí se nám nějak neregulovaně přemnožili...Pražačka (su pražák!)
neregistrovaný "pavels sch"
29. 11. 2005 21:11
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Co mate vsichni s Golfem??? Takova sracka predrazena neprakticka!!! V klidu muzu rict, ze tohle bych si vzal radsi nez nakyho trapnyho Golfa, kteryho si Nemci vsugerovali, jako nejakej etalon krasy, kvality a ja ja nevim ceho jeste... No HNUSSSS!!!
neregistrovaný "WarumDarum"
25. 11. 2005 12:16
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Vždyť je to hnus velebnosti!!! >:D To si nějakej VW designér ucák na papír místo do trenek... >:D
neregistrovaný "Mesil"
25. 11. 2005 14:36
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
Přesně tak >:D >:D >:D !!!!
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 20:04
Re: ČÍNSKÝ NUDLE
>:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "M3"
25. 11. 2005 09:46
Dalsi *od VW
No, jen cekam, kdy daj na trojkovyho Golfa cirou optiku a stribrnou masku a zacnou to prodavat jako novy model... ;-\

Navic to zpracovani je opravdu katastrofalni - proste VW. Kolem zadniho svetla a blatniku ten naraznik moc nesedi a jak se jim povedlo "citlive" usadit dvourourovy vyfuk do zadniho narazniku (excentricky a jeste to vybrani je asymetricke), to se opravdu jen tak nevidi........bohudik!!!
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "wendy"
25. 11. 2005 13:02
Re: Dalsi *od VW
Myslíš tohle:
[odkaz] ;-)
neregistrovaný "mmm"
25. 11. 2005 17:18
Re: Dalsi *od VW
tyyy vole... a co rikali kamaradi? tyyy vole...
no tiez pekna zlatanina, perfektne vyzera hlavne ta pristrojova doska z fabky :-)))
neregistrovaný "M3"
25. 11. 2005 20:04
Re: Dalsi *od VW
Tyjo, koukam, ze jsem silne predbehl dobu! >:D No, treba jednou zase zacnou prodavat brouka III na podvozkovy platforme brouka II ale s motory z felicie, se znakem seatu, quattrem od audi a navigaci z porsche.... >:D
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 02:29
Re: Dalsi *od VW
První co mě napadlo: Co sakra dělá vytuněné fáčko v jižní africe!? :-!
neregistrovaný "R@ndom"
27. 11. 2005 20:45
Re: Dalsi *od VW
No to snad ne... Golf 1. generace s palubní deskou Fabie... :-|
neregistrovaný "R@ndom"
27. 11. 2005 20:51
Re: Dalsi *od VW
Btw. videli jste to video z techhle stranek na Polo pojmenovane Landspeed?? Stejne pouzilo BMW pred par lety, kdyz uvadelo minulou generaci M5.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
25. 11. 2005 11:08
China Girl
Musím se přiznat, že až na ty zadní lampy se mi líbí... Ta kombinace novýho VW vzhledu se Superbem je docela povedená. A hlavně konečně čínský auto vypadá normálně...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 11:38
nadšení je potřeba krotit...
..no nevím, jak z tohoto může být někdo nadšený.. ale pokud to zůstane tam kde to dělají, tak OK...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
25. 11. 2005 12:19
Re: nadšení je potřeba krotit...
...je otazka jak dlouho, nebot temer kazda vyznamnejsi automobilka tam vystavela, stavi, nebo bude stavet sve fabriky a zdaleka nepujde pouze o montaz z dovezenych dilu, nebot za nimi se jako vlecka tahnou dodavatele jednotlivych komponent...Je tedy otazkou casu, kdy si koupis vuz z Nemecka, ovsem s nalepkou Made in China...to je muj nazor! ;-)
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 13:31
Re: nadšení je potřeba krotit...
no právě o to jde.. a tady budem muset zavřít krám a role se otočí... tady budem fachčit za misku rýže a na svých polnostech a v zemljankách a v číně bude vznikat novej Rolex atd... :-(
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 12:29
OPRAVDU
musím napsat, že tohle je 150ti procentní Superb. Předek je bez diskuze velice aktuální, možná působivější než Apoštol, a to je posel krás. Zadní část, zejména blinkry snesou fakt srovnání s designovejma ikonama téhle třídy. Možná zatím považujeme ty kruhy světel za cirkus... ale asi to teď touto cestou jde. Takže můj verdikt je - vizuálně povedené. Kdyby byl na trhu tady, tak je to trhák.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Lukas"
25. 11. 2005 12:37
Re: OPRAVDU
Myslím, že trhákem by u nás tento vůz nebyl. Možná s cenou kolem 450-500 tisíc. Věřím, že v této kategorii má každý jasno, zda si koupí apoštola nebo superba. Na podobné deriváty na trhu není místo.
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 12:49
Re: OPRAVDU
já vím...ono je to někdy s obranou svých koňí těžké. U tohodle puclíka tě trochu lituju (mimo záznam: tobě se fakt líbí?)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:35
Re: OPRAVDU
Opravdu píši, že je to 150ti procentní Superb. O Superbu si myslím, že je to správná velikost Octavie I. P.S. Tohle je dokonalá, jistá, vyvážená, sebevědomá kára. Teď si uvědomuji, že bych měl napsat, že designová politika VW, resp. Škody se mi líbí. Octavia II ma velice kvalitní design... vlastně je vrcholem své třídy... Fabia je opravdu dokonalost (vizuální) sama. Musíš rozlišovat mezi kvalitou designu a laciností, případně zoufalostí... Tak Škoda má design moc moc kvalitní... jen si sjeď křivky Octavie II... VW risknul Apoštola a - pozor - Jetta to smete, to je vlastně dokonalej novej styl VW... Pro mladýho kluka je přece nedostižné getei... co bys mohl chtít jiného... tady mezi těma kopcema... TT, A3, A4, A6, A8...tají se ti dech, co... Jsi lehce umělecky vyosenej, osloví tě da Silva... Leonem a Alteou... Je to tak, koncern VW je dokonalé soukolí... :yes: Jedno číslo - 24milionů. Tolik Golfů...
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 13:44
Re: OPRAVDU
o tom nemá smysl se přít, někdo má rád holky...Octavia2 je hodně povedené auto jako celek, ale cenově to zase tak super není - být levnější,byl by to megatrhák(pro normální lidi)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:58
Re: OPRAVDU
Jo, jasně... ale holt za kvalitu si řeknou... to už se potvrdilo, že Škoda je regulérní evropská značka. P.S. pozor na skrytej rasismus... :yes:
neregistrovaný "hujer"
25. 11. 2005 22:25
Re: OPRAVDU
ja teda nevim,ale ohledne disajnu Octavky II. = me se libi cim dal min, a cim dal vic mi pripomina nejakej hyundai = designove chaby. Ale jak psal nekdo vis, jeden holky, druhej vdolky ;-)
neregistrovaný "don Pdero"
25. 11. 2005 12:44
Mňau-Haf
čili kočkopes. Více k tomuto slepenci snad ani nemá cenu říkati, tož tak.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 13:37
Re: Mňau-Haf
Done... tož klid... nehleď na využití koncernových dílů. Prosím podívej se na něho jako na nové auto... a pak napiš. Jo? :yes:
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:02
Re: Mňau-Haf
nový auto... no nový.. starý ještě než vyjede... a ty šikmý světla vzadu... to je určitě regionální verze... že...??!! >:D >:D
neregistrovaný "ciello"
25. 11. 2005 14:03
Re: Mňau-Haf
tož tak....!!! >:D ;-)
neregistrovaný "GTI"
25. 11. 2005 14:28
Re: Mňau-Haf
Ty seš v pátek nepoužitelnej >:D :yes:
neregistrovaný "Tamin"
25. 11. 2005 14:13
Re: Ekelhaft
spíš zánovní vyráběný v Číně................
neregistrovaný "RS"
25. 11. 2005 15:34
Re: Ekelhaft
I jako Skoda/VW fanda, musim rict, ze to je hruza... 98% superb, 1% maska passata a 1% kus pr*ele stary Sonaty. Pro automobilový svět 8-s :no: ... pro Činu :yes: ;-)
neregistrovaný "Tamin"
25. 11. 2005 16:22
Re: Ekelhaft
taky mám rád VW, ale auta z číny odmítám........jinak s tebou plnej souhlas........
neregistrovaný "don Pedro"
26. 11. 2005 11:36
Re: Ekelhaft
No právě nový auto to nejni ani omylem - no snad se bude šikmoočkům a šikmoočkám v ČLR líbit, já si z této koncernové slátanice fakt na zadní část těla nesednu.
neregistrovaný "Karbonyl"
25. 11. 2005 16:26
"nový model"
Takže VW vypustí v roce 96 v Evropě Passat, z něhož v Číne udělají porodlouženou verzi, ze které o pár let vzejde nový Superb a z toho se, opět v Číně, udělá "nová" generace Passatu, která je konstrukčně deset let stará... Ale proč ne, mě se ta verze až na zadní světla docela líbí!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "206pt"
25. 11. 2005 17:02
Re: "nový model"
no dobře,je to stará skládanka ale podle mě celkem podařená.A ten zadek mi trochu připomíná Hondu Legend/ Acuru :-)
neregistrovaný "Peťa"
25. 11. 2005 17:38
Re: "nový model"
Zapomněl jsi na Sonatu. Podle mě je to facelift faceliftu spojený s přehazováním znaků. Za pět let se udělá nová kapota, nová světla a máme tu zcela nově vyvinutý Superb II. Ať žije tuhá zadní náprava.
neregistrovaný "anonym"
25. 11. 2005 19:10
Re: "nový model"
Tuhá zadní náprava? Nejsme v Americe.
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 11. 2005 08:37
Re: "nový model"
Bohužel.
neregistrovaný "boabab"
25. 11. 2005 17:42
zas pro pořádek
zas pro pořádek musíte zdejšímu publiku vysvětlit že původní Superb vznikl na podvozku auta vyráběného v Číně takže tento "nový Passat" je sice odvozen od Superbu ale že původní Superb používá stejnou podvozkovou skupinu což je u VW běžně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Delis"
25. 11. 2005 17:50
bez titulku
No, to čumím!!! Jak někdo může vůbec tvrdit, že je to auto s vlastní osobností! To asi v číně nikdo neviděl Superba! Já ho tam vidím snad na každé fotce!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
25. 11. 2005 18:09
Re: bez titulku
Úžasnej postřeh... spi sladce dál :-)
neregistrovaný "Delis"
25. 11. 2005 23:40
Re: bez titulku
Výš co GTI, V Y L I ž mi * >:-[]
25. 11. 2005 23:58
Re: bez titulku
Zajímavá reakce... asi toho o moc víc neumíš, viď. Že se nestydíš. Říci mi to v hospodě, tak tě prohodím vchodovejma dveřma. Tady spoleháš na airbagy anonymity... a to je hodně ubohé :no: P.S. zapoj mozek... Delisi, většina ho má uvnitř, tam za očima...
25. 11. 2005 18:10
POD SMARTEM - 4 MEGA....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 20:11
Muhehe
Tak to je silný kafe... Já, já, já fakt musím :o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))… Hahahahahahahahaha >:D >:D >:D >:D >:D Nespletl si někdo 1. apríla? A opět ten "úžasný" marketing VW, který z toho udělá NOVÝ vůz. Nehoráznost :no:
Rozbalit vlákno
2
25. 11. 2005 21:00
Re: Muhehe
Klid. Asi se ti zamlžily venku brejle :-) Sjeď to ještě jednou... a pak to zkus napsat. Díky. ;-)
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 21:17
Re: Muhehe
Kdepak, brejle mám vyhřívaný ;-) Nic ve zlým, ale radši sjíždím jiný věci. A tohle je tomu na hony vzdálený >:-[] ;-)
25. 11. 2005 21:05
HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Tohle je dokonalost sama. Podívej se na něho zblízka... je tam všechno... náznak čínskejch vočí, nezaměnitelnej styl VW, evropská tradice a náboj času... O tomhle se bude psát... Tohle tedy nabízí Evropa Číně... řekl bych, že se nemá za co stydět. Uvidíme, čím Čína vybafne na nás... Tak bravo hedvábný APOŠTOLE. Bravo :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "ZZ"
25. 11. 2005 21:20
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Už néééé, u tohodle to fakt nepiš. Nemáš to zapotření. My se budem tvářit, jako bychom tenhle paskvil nikdy neviděli, jo? :-)
25. 11. 2005 21:42
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Ne :-)
neregistrovaný "Alessio"
25. 11. 2005 22:11
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Jo ;-)
neregistrovaný "hujer"
25. 11. 2005 22:36
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
takhle se schazovat, vsichni vime, ze mas rad VW a ze doma nemluvite jinak nez nemecky - ale za KAZDOU CENU pet chvali a ody jenom proto, ze to je vytvor z vlciho hradu :no: uz vidim, co bys mektal, kdyby francouzi sesroubovali tri auta dohromady a zacli to prodavat v Bahrajnu. Nemuzu te nazvat jinak nez zaslepencem 8-s a mimochodem souslovi hedvabny apostol zni dost priteplene >:-[] :no:
25. 11. 2005 23:32
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Jo? No nevím cos tím chtěl naznačit ty... ale snad jsi pochopil, co jsem tím chtěl naznačit já. Právě jsem dočetl Hospodářské noviny - je tam foto tohohle apoštola... tak hujere... podepíšu ti, že bejt tu v prodeji za cenu Superba, tak jsou na něho fronty. Oprávněně. Je mi úplně jedno kolik kdo sešroubuje aut dohromady. Zájímá mne jen to, zda to "funguje" A podle mne to prostě funguje.... Až se bojím napsat tu kacířskou myšlénku... že tenhle Apoštol by... ale dost.
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 00:25
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
ja jsem te pochopil, tys mi to jen zopakoval a utvrdil me v mym nazoru na tebe GTI:no:
takze ja se ti pokusim vysvetlit, co ti nedoslo=> podle me se SCHAZUJES tim, jak pejes ody na kus plechu z ciny,JEN PROTO!!!,ze to ma na kapote VW (a navic si delas usudky jen podle dvou trech fotek). Kdyby to byl trakar na drevenejch kolech, ale od tvyho VW, tak se z nej asi taky pripos.eres, ne? Rozumis - ta tvoje absolutni nekriticnost VW, rekl bych az pravej Riskej fanatismus...
tak asi to jsem chtel rict. Zkus se nad tim zamyslet. To, ze se ti libi "original" VW, ze to sledujes, ze ses velkej fanda tyhle znacky a ze se urcite i vyznas, a ze ses obcas i vtipnej ;-) - to ti nikdo nebere a je to vporadku. Ale ze se takhle shodis, a oznacis za hedvabnyho apostola slataninu z ciny, jen pro ten znacek na kapote 8-s BEZ PREMEJSLENIm a automaticky :-O
26. 11. 2005 01:42
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Ty to nechápeš... já opravdu píši to, co cítím. Prostě vizualita Passerba mi padá do oka... nehledej v tom nějakou úchylku. Líbí se mi. To je vše. Mohu ti sice o tom proč, napsat román, ale není třeba. Passerb není slátanina z Číny. Passerb je auto, které vymyslel VW a má jeho logo. Neměj obavu... VW to má tam v těch končinách domyšlené. A dám krk, že si ho sem někdo doveze... Stojí cca 700 tisíc... a to už je pro leckoho téma, viď.
neregistrovaný "nesouhlasící čtenář"
26. 11. 2005 22:31
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Nechápu, jak si můžeš myslet, že nějaké auto z Číny za 700 tisíc může někoho uhranout natolik, aby si ho sem dovezl... Doufám, že jsi to myslel jen jako fór. Vzhledem k tomu, že dle fotek je to na chlup stejné jako to co můžeš koupit v M. Boleslavi až na to, že to máš bez servisu, s mnohonásobně větší šancí, že se to pos..e, s problémy s převozem a s vědomím, že tím podporuješ komunistický režim - nevím kdo by to chtěl. Superb máš za podobnou cenu...ale hlavně bez problémů!
neregistrovaný "BaBaBaBaBaBarejn"
26. 11. 2005 09:27
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Co si beries do ust Bahrajn??!! Bol si tu vobec? Tu je 50% auta Toyota a Lexus. Zbytok tvoria dalsie auta ako Nissany (hlavne Sunny a prekrasna americka Altima), Infinity, Fordy, Hondy, Cadillacy, Chevrolety (nie Daewoo!!) a ine americke lode, par francuzov hlavne PSA, Porsche, Dodge , Ferrari a snobi maju klasicky mercedesy, bmw ale vidno tu naozaj vsetko aj Skodovku. Volkswagen je tu uplne na chvoste, hlavne kvoli velmi zlym agentom so slabymi sluzbami.
neregistrovaný "Sergei"
25. 11. 2005 23:44
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
GTI, ty jsi buď zhulenej, nabo je tohle auto tvoje práce a snažíš se nám namluvit, že jsi doma v garáži neobkresloval Superba!
25. 11. 2005 23:47
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Nečteš ani diskuzi, ani článek... to lze těžko pochopit... Jak píši kolegovi nahoře... Sergei, spi dál sladce :-)
neregistrovaný "Sergei"
25. 11. 2005 23:51
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Tak tak, máš pravdu - četl jsem jem nadpis a pár prvních řádků! Tímto se ti omlouvám! ;-)
25. 11. 2005 23:53
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
:yes: ;-) :yes:
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 00:05
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
GTI - ty spi sladce dal >:D ono ti ale rano zhorkne, az se probudis z nemeckocinskyho snu...
a o ty prodejnosti na CZ trhu - cinskyho slepence a dalsi nerealna nechci ani rozebirat, Superba kupujou lidi jen proto, ze je "skoronapulceskej" a toho tvyho voplacanyho a prezdobenyho passata kupujou stejne jen sudetaci nakyblovany v prazskonemeckejch firmach typu Siemens,Strabag,EON atd.atd.atd.(a to nemyslim nijak zle ani nacionalisticky - proste pochop,ze vsude ve vedeni firem jsou nemcouri a to jsou pak vysledny prodejni cisla VW na "CZ-SS trhu") a pak jeste ty bys passata rad, ale bohuzel (pro tebe) o nem jeste JEN snis a BASNIS na netu
Dobrou
26. 11. 2005 00:21
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Prosím tě, to tě ten tvůj příspěvek teď tolik vyčerpal? >:D Kdes koupil ten názor, že sním o Apoštolu? Jinak, Hujere, zkus napsat něco pozitívního. Myslím jaká auta bys doporučil ty... co tebe oslovuje a proč... bylo by to určitě zajímavé... protože když tě čtu, pochybuju, že to píšeš při smyslech. Musíš mít nějakej problém s němci. Jinak se dá tvůj příspěvek těžko pochopit.
neregistrovaný "hujer"
26. 11. 2005 00:33
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
fakt uz jdu spat, s nemci mam problem od 2WW, ale to snad kazdej :-) a doporucovat ti nic nebudu,mam svuj vlastni rozum, ty taky, a navic tobe od VW uz nic nepomuze ;-)
a kde jsem vzal, ze snis o apostolu? >:D >:D >:D >:D >:D si delas s prominutim *ne???? >:D :no: zaprvy: nazyvat nejaky auto apostol je dost vymluvny ne? a jeste hedvabny, basnit o nem v kazdy druhy diskuzi ;-\ tomu rikam,ze snis o passatovi TAK SBOHEM
passat muze bejt dobry auto, ale nehusti to tak do nas vsech OK? :yes:
26. 11. 2005 01:34
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Naivní postoje jsou Hujere nikoliv ojedinělé, přesto stále zarážející. Tak podle tebe, když v článku o Passatu napíšu oslavný příspěvek, ty činíš názor o tom, že o něm sním... tak to by mne nenapadlo. No, vypadá to, že sním i o Mini, 911cce, 159ce, Opelu 1900 GT, Lotusu, Spykeru, bejby Astonu, a a a a a... Hujere Hujere... Nekoukej se na svět černobílejma brejlema... jsi ochuzen o barevná spektra... třeba příspěvků zde. P.S. víš ty vůbec jak tady Apoštol vzniknul? A víš ty vůbec, kdo vynalezl hedvábí? :yes:
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 02:27
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Toho apoštola tady nevím, ale hedvábí vymyslela matička příroda. Je to totiž proteinové vlákno, které číňani extrahovali z kukly bource morušového (Bombyx mori, myslím) už asi šest tisíc let před údajným narozením jistého Ježíše nazaretského. Mimochodem, larva bource tenhle proces nepřežije. V podstatě všechno hedvábí, co my lidi nosíme, prošlo hmyzí perdelí :-!
26. 11. 2005 10:51
Re: HEDVÁBNÝ APOŠTOL
Musel jsi zasokčit hujera... :-)
26. 11. 2005 00:15
PASSERB
V Číně se prodalo 400.000 Apoštolů... brácho, zapamatuj si, že jsou dva rozdílný světy - jeden svět je svět tvejch plakátů na zdi... tam si lep ty ikony, na který mít nikdy stejně nebudeš. Druhej svět je svět silnic... a na cestu do tohoto světa si zapamatuj jednoduchou poučku - otisk loga VW je otiskem dokonalosti... Asi se ti to nezdá, ale to je klam, zatím kvalitu aut totiž posuzuješ zejména z toho, který ti ujede nejdelší dráhu na linoleu v předsíni... tak tohle si zasuň hluboko do svejch dětskejch snů... život na silnici, brácho, je o něčem úplně jiném. Tak nezapomeň - VW... dotek křídel dokonalosti... uvidíš, že dospěješ ke stejnému názoru. VW je totiž středobod. Etalon. K němu se všichni upírají. K němu se všichni vymezují... Ten, kdo do toho trochu dělá, ví, že cesta je jen jedna - do náruče VW... a vybere si každej. Od Foxe až po TT. Od leona po Passerba. Tak bravo PASSERB :yes: :yes: P.S. VW se rozkročil nad Čínou... to je cesta.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Tibby"
26. 11. 2005 02:34
Re: PASSERB
Ne, tohle si neodpustim, to prostě nejde: VW se rozkročil nad čínou..a tenhle designově homogenní a vizuálně komplexní passerb je první věcí, co na čínu vypadlo z toho místa nahoře, kde se dvě spodní končetiny rozkročeného folksvágenu setkávají :-!
neregistrovaný "ZZ"
26. 11. 2005 10:14
Re: PASSERB
>:D >:D >:D
26. 11. 2005 10:52
Re: PASSERB
Vídím to zásadně jinak... a protože tu budem asi psát i za rok... tak se k tomu ještě určitě dostaneme ;-)
neregistrovaný "Scooby"
26. 11. 2005 17:34
Re: PASSERB
Zase ty tvoje plakaty na zdi, to je maso ;-) zkus neco novyho :no:
26. 11. 2005 20:35
Re: PASSERB
Ty plakáty... no to je evergreen. Koneckonců i já měl kdysi jeden - Saab sonet ;-) P.S. Zkusím něco nového. Co třeba... přívěskovej skaut :-) Přívěsky... to je velké téma. Třeba se k němu někdy dostaneme. Myslím jako, co máš za přívěsek na klíčích od auta... ;-) :-) Dobré téma, ne?
neregistrovaný "Marek"
27. 11. 2005 02:45
Re: PASSERB
niekedy netusim ci ty ten svoj nekriticky postoj voci koncernu VW myslis vazne,alebo ironicky, alebo si plateny za taketo "PR" clanky...
27. 11. 2005 09:04
Re: PASSERB
:-) Prosím tě, nejsem nekritický vůči VW. Jsem přesvědčen, že píši realisticky. Uplácí mě jen mé přesvědčení. Vezmi si ten můj horní článek, vytiskni jej (je to má žádost, ne rozkaz ;-) ) a přečti jej za 5 let. Linoleum, dotek dokonalosti, středobod... vše co je tam napsané ti podepíši i za těch 5 let a podpis bych připojil i před pěti lety...
neregistrovaný "vb"
28. 11. 2005 14:39
Re: PASSERB
Třeba to je rokročení, aby se z toho pěkně vys**l >:-[]
neregistrovaný "pika pika"
30. 11. 2005 09:09
Re: PASSERB
treba povedat , ze tych 400-tis. predanych apostolov je uplne prva generacia passata /hranata/ a v Cine existuje stale pod menom Santana alebo Santana 2000 - ktora je mierne faceliftovana zvonku ale myslim interier ma ten isty...Pravdou je ze na trhu jasne vedie VW , uspesny je vsak aj PSA -viem ze popularny je Citroen ZX, alebo GM /corsa/ ale v podstate sa niet comu cudovat, kedze donedavna bol automobil pristupny a povoleny len vysokym stranickym funcionarom....rezim vsak uz nikomu vcetne velkeho brata -U.S.A. nevadi -bussiness je bussiness...
neregistrovaný "737888840"
26. 11. 2005 01:17
slušné
žádný zázrak,ale velice solidní auto.Možná to není Rolls,ale většina odborníků zde jezdí ve fabii,tipl bych.Pánové nezohledňujete cenu.Dá se předpokládat o třetinu nižší než cena v CZ. (Snad) Za tohoto předpokladu zde máme velké auto za cenu nižší střední třídy.Design bez komentáře.ůčelný,čínský.. Ale za cenu 400000czk by to byl trhák i tady,podobně jako dacia.žádný zázrak,ale cena dobrá.No ne? Určitě se někomu dělá s designu zle,ale to asi ze všech Hyundai Kia vozů,ne? Takže racionálně,slušný počin!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Alessio"
26. 11. 2005 09:01
Re: slušné
když myslíš...za 400 000..ok
neregistrovaný "Tamin"
26. 11. 2005 09:33
Re: slušné
jo, ale za 400 klacků leda dovoz z Číny a pak by se mohla Boleslav klouzat, co................
neregistrovaný "737888840"
26. 11. 2005 17:09
Re: slušné
Jo cenu myslím dovoz z číny.A pro ty kdo pochybují o kvalitě možná překvapí,že např jeden a tentýž člověk dělá v číně v ranní směně legálně ve fabrice Adidas,kde dělají TOP QUALITY produkty pro naše butiky,a v odpolední směně maká načerno v boudě kde šijou třeba Abibas,a to pro náše tržnice.Takže pro obrázek.
neregistrovaný "737888840"
28. 11. 2005 00:58
Re: slušné
kdo pochybuje o ceně superba made in china,který už nepotřeboval vyvíjet,at mrkne na auto z cenou 500000czk také made in china,ale kompetně nově vyvinuté [odkaz]
26. 11. 2005 11:26
NAKLÁDANEJ PASSERB
Tak to to zas jednou celýmu světu VW nandal... sáhne do klenotnice, slepí dva kousky a půl zeměkoule má noční poty. Tohle je přesně to, co to chce. Politiku. Expanzi. Důležité není to, jestli tu nějakej s třetím okem objevil Ameriku pohledem na brzdový světlo... důležité je, co tomu říkaj v Číně. Odpověď je jasná... - ANO. Tak masturbujte, masturbujte, svět na vás nečeká... svět chce Passerba... čínskej svět... BRAVO VW-PORSCHE, BRAVO PASERB :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "don Pedro"
26. 11. 2005 11:47
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
Sleduješ sem tam občas Autosalon na TV Prima? Já jo. Jednak ty auta co jsou tady na fotkách tak tam jsou i v pohybu, a druhak (a asi hlavně) ta slečna moderátorka, Jitunka se jmenuje, je teda 100% můj typ. No a dneska tam měli v práci new Passat Variant a krásně si s ním hopsli přes horizontík. Jestli jsi to neviděl, tak mají archiv magazínů na netu (www.prima-autosalon.tv). Tož tak.
26. 11. 2005 11:56
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
Jo, viděl jsem... naskakoval jsem soucitně na sedačce :-) Doufám, že i Apoštol je tvejch 100% ;-) :yes:
neregistrovaný "don Pedro"
26. 11. 2005 12:59
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
No s jednim fčil jezdím (rv.88) a ten, byť již nejni nejmladší, se mi furt líbí víc než ti jeho nástupcové, já už jsem holt taková stará "konzerva". Ale jelikož splnil svůj účel, neb starší dítka již odrostla, půjde do důchodu a nahradí ho něco menšího. A asi nebude problém uhodnouti co to bude, že (iniciály jsou S.L.)
26. 11. 2005 15:42
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
Santana lux? ;-)
neregistrovaný "anonym"
30. 11. 2005 13:23
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
Ssangyong Lupič? ....(že by Subaru Legacy? ....doporučuju - AWD je úúúúúúúúža) ;-)
neregistrovaný "Alessio"
30. 11. 2005 21:50
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
Sakra....jen ne Seat Leon... 8-s
neregistrovaný "Franke"
28. 11. 2005 11:10
Re: NAKLÁDANEJ PASSERB
jo VW už to všem nandal v Číně Santanou, fakt skvělé auto >:-[] Vrchol techniky...
26. 11. 2005 11:42
KDE JSTE, HEVERÁCI (4MEGA)
Kde jste, plakátoví fanatici, onanizéři v kimonech, blazeovaní funkcionalisté, co neumíte vyslovovat jadrné eR, heveráci, kladivouni, tuzéři, zaslepenci vlastních neuskutečnitelnejch tužeb, fantomasové, milovníci Zoo, zoufalci travních sekaček, a vlastníci holících strojků místo motoru. Kde jste? To opravdu máte jen na to psát o těch svějch bazarovejch zřícenínách z páty ruky, který vám občas říkaj pane? Zaduste v sobě pocity nýmandů a vzchopte se k heroickému činu. Vždyť to za to stojí, napsat tu o autě, na který mít nikdy nemůžete.... neboť to je vyloučeno z podstaty... přece, jak vám vzkázal Mistr Hrabal... obsluhovat anglického krále... to je cíl... najít své místo... a ne stát ve frontě závisti a zoufat si nad svou nicotou. Velikost člověka se měří jeho malostí... tak na to pozor... copouni a šoubaráci, corsovači pavlačí, tlačenkoví siesťáci... je jen jedna cesta... vyndat nosy z ok pletiv rámujících ostrovy ojetejch snů... strhat vybledlý plakáty ze stěn a vykročit do světa vlastní odpovědnosti... za sebe, za své názory, za své běsy a hlavně, za své uskutečněné sny. Jen v nich je totiž pravda. Lež, tu najdeš na každém rohu. Brodíš se v ní den za dnem, rok za rokem, tak si pusť žilou touhy... tam je tvá jediná naděje, že nezabloudíš... Držím ti palce :yes: :yes: Oba.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
26. 11. 2005 17:11
Re: KDE JSTE, HEVERÁCI (4MEGA)
Je to dneska ňáký mrtvý, co? ;-\ Asi mají omrzliny na prstech >:D
26. 11. 2005 17:23
Re: KDE JSTE, HEVERÁCI (4MEGA)
>:D Asi sáňkujou :-)
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
26. 11. 2005 19:55
Re: KDE JSTE, HEVERÁCI (4MEGA)
nesáňukuju stahuju >:D
ale dneska konečně teda ten range rover supercharged ... snad už se s cenou vejdu
26. 11. 2005 20:35
Re: KDE JSTE, HEVERÁCI (4MEGA)
;-) :yes:
neregistrovaný "Tomáš"
26. 11. 2005 18:25
taková drzost
No to snad VW dělá *ne!!!Tohle je výsměch české značce.Takhle znehodnotit Superba.To bych chtěl vydět co by ti skopčáci řikaly na to kdyby sme u nás prodávaly třeba TOUAREGA se znakem Škoda,to by se asi ***i.Ale oni si tohle dovolit můžou!!!Se divim že škoda neprotestuje,taky si v Boleslavy nechají všechno líbit.Kam tohle omezování naší značky ještě dojde? 8-s
Rozbalit vlákno
9
26. 11. 2005 18:30
Re: taková drzost
Ty se jako domníváš, že v Boleslavi se to teprv dozví až v pondělí ráno zapne generální auto.cz Tak tyhle iluze, ty bych potřeboval jako Superb drbání ;-) P.S. Mohl bys prosím sdělit o jakém omezování to píšeš? Nechtěl by ses vrátit do dob Formanů? Někde jsem četl... že snad Škoda je součástí koncernu VW... no, možné to je, co?
neregistrovaný "petr"
26. 11. 2005 20:23
Re: taková drzost
kdyby skodovku nekoupil VW tak by vyrabela mozno auto podobne dacii nebo lade. Cela superb byla postavena na passatu, VW si koupilo skodovkou jenom znacku na expanzi ve vychodni evrope, to same mohli udelat z dacii kdyby rumunsko nebylo tak daleko od nemecka.
neregistrovaný "škodovák"
26. 11. 2005 20:24
Re: taková drzost
:-! A není to první příklad , kdy se na škodovky dával Vw znak.Již když Němci přišli do škodovky tak se VW znak dával třeba na Felinu Picckap , auta , která šly na západ , mněli VW znak .Občas když pojedeš po Německu , tak si toho všimni ... :-!
26. 11. 2005 20:37
Re: taková drzost
:yes: :yes:
neregistrovaný "Tomáš"
27. 11. 2005 15:35
Re: taková drzost
Mě se to prostě nelíbí.Je fakt že díky VW Škodovka žije ale tohle je moc.Proč tedy něco podobného nedělá u ostatních sesterských značek hm.PS: podívejte se jak dopadl motorsport v rukách němců chytráci
neregistrovaný "jan"
26. 11. 2005 20:29
Re: taková drzost
mlada boleslav muze byt rada ze ji nezakoupil GM - jak znam prave ziskuchtive americke managery (ja bych asi nebyl lepsi;-)) nejprv by ji vybrakovali a dneska by vyrabela sekacky nebo skutry.
Kdyby zustala sama tak pocitam zeby sotva dokazala predbehnout prodej ruske lady. Asi nejlepsi prodej pro obycejneho cecha by byl na renault, auto podobne dacii by si hodne lidi v CZ mohlo dovolit
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 11. 2005 20:32
Re: taková drzost
Máš nějaký důkazy o komkoliv z managementu GM, že firmu tuneluje? Předpokládám, že ne. Tak nemel nesmysly. :no:
neregistrovaný "tom"
26. 11. 2005 20:37
Re: taková drzost
my vyrabime ty superb asi jak slovaci Cayenn nebo madari audi tt. Na pase muze makat kazdy idiot. Posledni ceske auto byla felicie, Seat si aspon dela vlastni design, ten nas je az moc nemecky kazdy prumerny anglican, francouz si ho plete z VW -asi je to tak umyslne aby se auto prodalo na zapade, nejaka popelnice podobne felicii nebo dacii by nekoupilo tolik milionu
neregistrovaný "Tamin"
27. 11. 2005 10:41
Re: PTÁKOVINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VW Škodu neomezuje, díky VW pořád ještě Škodovka existuje a vyrábí kvalitní auta.Víš kdo měl ještě krom Němců zájem na naší automobilce?Renault, ale ten tam chtěl vyrábět twinga a 19ky.VW Škodovce vrátil jméno a hlavně jí zachoval, takže o nějakým omezování nemůže bejt řeč..........
neregistrovaný "Lonestarstate"
26. 11. 2005 18:58
Nové TT neprošlo emisema!
Audi TT ročník 2006 neprošlo ani s motorem 1,8 ani s motorem 3,2 měřením emisí v 5 státech USA (New York, California, Massachusetts, Maine, Vermont). Audi plánuje motory upravit a pokusit se prodávat TT až od roku 2007.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tamin"
26. 11. 2005 19:40
Re: Nové TT neprošlo emisema!
žeby i v U.S.A. měli svůj ADAC..........
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 13:03
Re: Nové TT neprošlo emisema!
>:D :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 11. 2005 13:13
Re: Nové TT neprošlo emisema!
Já moc nechápu, so tím chtěl Tamin říci. ;-\ Jakože je to zmanipulované? Každý stát si to měří sám a došly nezávisle na sobě k výsledku, že spousta evropských motorizací nevyhovuje americkým emisním limitům (které se soustředí na jiné typy zplodin než ty evropské).
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 13:42
Re: Nové TT neprošlo emisema!
Nahoď úsměv a nebuď tak úzkoprsý. Snad ještě rozumíš legraci, ne? ;-)
neregistrovaný "Tamin"
27. 11. 2005 18:59
Re: Nové TT neprošlo emisema!
no byl to vtip.To buď klidnej, ale může to bejt zmanipulovaný, co víš?My do toho nevidíme, ale pochybuji, že má vyšší emise než třeba nějaká americká V8.......
neregistrovaný "Lonestarstate"
27. 11. 2005 19:26
Re: Nové TT neprošlo emisema!
Tamínku, počet válců s emisema nesouvisí. ;-) Jde o to, že tady zase naoplátku americký motor s hodnocením SULEV je rád, když dosáhne na Euro 3. Prostě v Evropě se sledují striktně skleníkové plyny. V USA víc nejrůznější jedy atd.
neregistrovaný "Tamin"
28. 11. 2005 16:27
Re: Nové TT neprošlo emisema!
tohle bude na dlouhý vysvětlování.S počtem válců ani ne, protože není problem postavit například šestnáctiválcovej dvoulitr jak tomu bylo u F1 někdy v 50. a 60. letech, takže tady to byla trochu střela mimo, ale myslel jsem všeobecně americký motory, jsou žravější než ty evropský nebo japonský, teda když srovnáváš motory ve stejný výkonový kategorii.Třeba tuhle když jsme psali o tom Mustangovi V6 a když to srovnáváš s 2.0TFSI tak šestiválec je žravější, tím pádem spálí víc paliva a vznikne víc škodlivejch plynů........
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
26. 11. 2005 20:07
Re: Nové TT neprošlo emisema!
no to zamrzí .... nobody is perfect ;-\
27. 11. 2005 09:48
DOKONALEJ HYBRID
Celej svět hledá tu asprávnou alternativu... pak holt zas musí přijít VW a udělat PASSERBA...jo, dokonalej hybrid. Vezmí pár dobře zbroušenejch drahokamů a pořiď z nich štěpy... pak to spoj v jeden dokonalej klenot. Budou to vystavovat a říkat tomu PASSERB... hedvábnej Apoštol... posel východního úsvitu... úsvitu novejch silničních dějin. Ovšem brácho... bacha... to neznamená, že se zejtra ve svý garáži pasuješ na klenotníka... Sikorski je jen jeden... tak, jako VW. Tak bravo VW-PORSCHE, bravo H-Apoštol :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "jirka"
27. 11. 2005 12:37
Re: Amortizace vývojových nákladů
Snad skoro každý větší výrobce aut, už někdy vyráběl modifikaci stejného auta současně ve více teritoriích. Na tom není nic špatného, ale ani mimořádného. Jen měl tu serióznost, uvést věc v kontextu a nezkoušet pohádku o novém a speciálně vyvinutém produktu. Udivující spíš je, že na tuto hru přistoupí tolik vzdělaných lidí a některé reakce pak více připomínají odezvu první signální soustavy na impuls, než racionálnímu komentář. Nechci být dotěrně zvědavý, ale není to lehce zastřený pokus o vyvinutí Pavlovova reflexu na VW? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 13:04
Re: Amortizace vývojových nákladů
>:D >:D >:D Pavlův reflex na VW >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
27. 11. 2005 13:28
Re: Amortizace vývojových nákladů
Kdo jiný než pes(vlk) si to koupí,že... >:D . PS:prý tam budou míst držáků na pití držáky na hůlky... ;-)
neregistrovaný "ZZ"
27. 11. 2005 13:41
Re: Amortizace vývojových nákladů
ad PS: >:D :yes:
27. 11. 2005 18:35
Re: Amortizace vývojových nákladů
hele hele hele hele.... :-)
27. 11. 2005 18:35
Re: Amortizace vývojových nákladů
Dokonalé... ;-) s tím něco uděláme :-) ;-) :yes:
neregistrovaný "Xavier"
28. 11. 2005 00:22
co dodat
proste prasarna...
mimochodem tomu clovekovi s nickem Paja co psal prispevek c.2:
Facelift predchoziho passatu to neni, o tom se vubec nehodlam bavit.. S predchozim passatem to totiz nema spolecny vubec nic. Je to dost divna variace na superb, jediny zmeny sou maska z novyho passatu, predni naraznik, svetla (predni maji stejny tvar, zadni sou nahore seriznuty) a zrcatka s osklivymi smerovkami. A to je vse pratele..
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Karbonyl"
28. 11. 2005 02:00
Re: co dodat
Omyl, z čeho je Superb? Auto od píky konstruované v Česaně? Ne, je z Passata. Napřed byl Passat, z něho prodloužená čínská verze, z ní Superb a z něj tohle. V podstatě je to takový megafacelift deset let starého auta...
neregistrovaný "dochtor"
28. 11. 2005 13:40
Re: co dodat
presne tak,
na jednej strane české auto na druhej čínska zlátanina...
Čo si tak pomysleli soudruzi v ČLR, keď sa tu pred pár rokmi začal čínsky klon Passatu predávať ako Superb.
neregistrovaný "Judge"
29. 11. 2005 15:44
Re: co dodat
Vystihl jsi to vycerpavajicim zpusobem. Skoda, ze to spousta lidi nevidi. Nebo nechce videt. Takhle se asi nepodari skoncovat s prumernosti...
neregistrovaný "NEVW"
29. 11. 2005 21:22
šikmooký apoštol
Klasika paauto, i když... lepší než zbastlenej apoštol, jen víc takových "modelů" a nejlépe i náš trh ať si Češi užijí. Obdivovatelé koncernu zajásají jak se rozmáhá impérium.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stanley"
29. 11. 2005 23:55
hnus
SuperB je daleko hezčí než tato slátanina v podání VW, měli by se stydět za takový paskvil !!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "300SL"
4. 12. 2005 23:43
Re: hnus
nesuhlasim POdla mna je tato "slatanina" krajsia ako stary Superb, Na superbe je pekny akurat predok, zadok stoji uplne za Hovby, sirsia Fabia sedan
neregistrovaný "pawlik"
2. 12. 2005 20:44
Není
Klasický VW koncernový blitek, mohli by vymyslet něco nového v podobě vozidla, ne jen nové reklamy.
Rozbalit vlákno
0