VW Sharan 2,0 TDI 4Motion: Pohon všech kol i pro VW

VW Sharan 2,0 TDI 4Motion: Pohon všech kol i pro VW

 
 

Po SEATu Alhambra se i Volkswagen Sharan dočká pohonu všech kol.

Nabídku Volkswagenu Sharan letos doplní pohon všech kol 4Motion, kombinovaný s turbodieselem 2,0 TDI o výkonu 103 kW a šestistupňovou manuální převodovkou.

Stejně jako všechny ostatní verze Sharanu, i provedení s pohonem všech kol bude mít standardně paket BlueMotion Technology (BMT). To značí balíček úsporných opatření pro snížení spotřeby paliva (především systém Start-Stop).

Parametry novinky se shodují se SEATem Alhambra 4WD. Dosahuje nejvyšší rychlosti 191 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 11,4 s. V kombinovaném cyklu spotřebuje Sharan 4Motion i Alhambra 4WD 6,0 litru nafty na 100 km.

Sharan 4Motion je v prodeji zatím jen v Německu. Zde příplatek za pohon 4x4 činí 1975 euro (48 tisíc korun), jen nepatrně míň, než kolik se připlácí za dvouspojkovou převodovku DSG. Ta v Německu stojí navíc 2100 euro, to odpovídá 51 tisícům Kč (stejný příplatek je i na českém trhu).

TEST VW Sharan 2,0 TDI (103 kW) – Galaktická válka

Volkswagen Sharan - technická data a ceny na českém trhu
Motor1,4 TSI BMT2,0 TSI2,0 TDI BMT2,0 TDI 4Motion BMT2,0 TDI BMT DSG
Převodovka6M (6DSG)6DSG6M (6DSG)6M6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]13901984196819681968
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]110/5800147/5100103/4200103/4200125/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]240/1750-4000280/1700-5000320/1750-2500320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]197 (199)221194 (191)191210 (210)
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,7 (9,9)8,310,9 (10,9)11,49,5 (9,8)
Komb. spotřeba [l/100 km]7,2 (7,6)8,45,5 (5,7)6,05,8 (5,9)
Cena Trendline [Kč]659.600,--765.700,--795.300,-
Cena Highline [Kč]771.700,-881.300,-877.800,--907.300,-

Trendline je méně vybavenou možností. Obsahuje sedm airbagů, ESP, elektronickou parkovací brzdu, poloautomatickou klimatizaci Climatic, rádio, palubní počítač, elektrické stahování předních i zadních oken, střešní nosič a 16palcová ocelové kola.

Paket Pohodlí doplňuje parkovací senzory vpředu a vzadu, tempomat a palubní počítač Plus. Vyjde na 12.700,- Kč (úspora 7 tisíc Kč).

Highline přidává 3zónovou automatickou klimatizaci Climatronic, palubní počítač Plus, tempomat, 17palcová litá kola, přední mlhovky s přisvěcením do zatáček, střešní nosič ve stříbrné povrchové úpravě, sportovně-komfortní přední sedadla, čalounění látka/Alcantara a vyhřívání předních sedadel.

Paket Rozhled nabízí také přední a zadní parkovací senzory, dále bi-xenonové světlomety s natáčením a elektricky vyhřívaná a sklopná zrcátka. Cena paketu je 31.700,- Kč, zákazník ušetří 17 tisíc proti objednání jednotlivých položek.

Nejlevnější vestavěná navigace RNS 315 s mapami na SD kartě stojí 21.200,- Kč. Mimo to je k dispozici řada dalších příplatkových položek.

JAKE.AUTO.CZ: VOLKSWAGEN SHARAN – všechny testy a další články

Spolupracujeme s TipCars.com
PID se rozšíří, Praha a Středočeský kraj zaplatí miliony PID se rozšíří, Praha a Středočeský kraj zaplatí miliony

Jízdenka pražské integrované dopravy (PID) rozšíří…

Nemocnice hledají miliardy na kybernetickou bezpečnost Nemocnice hledají miliardy na kybernetickou bezpečnost

Evropské nařízení na podporu kybernetické bezpečnosti,…

Chraňme si soukromí! Když Velký bratr pořád roste Chraňme si soukromí! Když Velký bratr pořád roste

Záměrně zveličované hrozby terorismu, extremismu a daňové…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice

Protože před Sametovou revolucí u nás jezdila téměř…

10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

 




Volkswagen Sharan: Nejsilnější diesel nově s pohonem všech kol Volkswagen Sharan: Nejsilnější diesel nově s pohonem všech kol

V českém konfigurátoru Volkswagenu nově najdete Sharan ve…

Volkswagen Sharan 2015: Jízdní dojmy z Německa Volkswagen Sharan 2015: Jízdní dojmy z Německa

V okolí Hannoveru jsme jezdili s faceliftovaným…

 



 
Motocyklová VC Kataru 2017: MotoGP vyhrál po boji s Doviziosem Maverick Viñales

Motocyklová VC Kataru 2017

Včera

V první GP letošní sezóny silničního motocyklového MS byli nejúspěšnější Maverick Viales (MotoGP), Franco Morbidelli (Moto2) a Joan Mir (Moto3).




Blesk.cz

Ruce pryč! Těchto 6 věcí je špinavějších než záchodová mísa

Ruce pryč! Těchto 6 věcí je špinavějších než záchodová mísa

Nechceme vás strašit, protože bakterie jsou více méně přirozené, ale čeho je moc, toho je příliš. Dennodenně…

Útočník z Londýna nebyl „osamělý vlk“? Další muž skončil ve vazbě za plánování teroru

Útočník z Londýna nebyl „osamělý vlk“? Další muž…

Britská policie dál prošetřuje okolnosti středečního teroristického útoku v Londýně. Stále není úplně vyloučené,…

 

iSport.cz

Sivok byl před San Marinem nervózní. O poločase se s trenérem smál

Sivok byl před San Marinem nervózní. O poločase se s…

Celkem se obával ostudy, moc toho nenaspal. Nakonec odjížděl hodně spokojený. Obránce Tomáš Sivok popisoval i…

Jarolím po San Marinu: Takhle bych si představoval fotbal. Máme o co hrát

Jarolím po San Marinu: Takhle bych si představoval…

Trenér fotbalové reprezentace Karel Jarolím si po vítězství 6:0 v utkání kvalifikace mistrovství světa na půdě…

 

Reflex.cz

Čestný doktor Drtina vydělává na Hitlerovi. Proč ne na felaci?

Čestný doktor Drtina vydělává na Hitlerovi. Proč ne…

JUDr. PhDr. Emerich Drtina, Dr.h.c., ředitel nakladatelství Naše vojsko, prodává hrnky a trička s Adolfem…

Je to už na revoluci? Summit EU v Římě byl blamáží, politici jen zopakovali své bláboly

Je to už na revoluci? Summit EU v Římě byl blamáží,…

Třeba premiér Sobotka, kancléřka Merkelová či předseda Evropské komise Juncker skutečně věří tomu, co říkali…