Škoda Fabia RS třetí generace s největší pravděpodobností nebude, nejsportovnějším modelem se tak stane verze Monte Carlo, která však sportovně pouze vypadá.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
jj
SOUDRUZI z NSR UDĚLALI CHYBU UŽ V NÁKRESU !!
TAHLE PŘEBOUCHANÁ SPALOVACÍ POPELNICE [odkaz] NENÍ NIC JINÝHO NEŽ STARÁ ZNÁMA FÁBKA ZPÍVAJÍCÍ PÍSNIČKU :
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Nesouhlasím. Zajímavější motor by byl hlavně k prostudování na webech, ale moc lidí by si tuhle verzi nekoupilo...no, možná by chtělo koupit, ale finanční možnosti by jim to neumožňovaly. Vlastně stejně jako u všech jiných drahých hraček. A nakonec si stejně koupí "civilnější" verzi...
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Prvni RS docela jezdi, octavii rs je taky plno, takze si nemyslim ze by nebyl zajem. Minulou generaci zabila cena a automat, nikoliv chybejici poptavka po silnejsim motoru.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Máš pravdu, že cena u auta je stěžejní problém. Myslím si však, že právě silný motor tvoří hlavní částku navýšení. Navíc, automobilka to dále okoření o další prvky a jsme na částce, která většinu zájemců odradí. Spoustě lidí stačí ke štěstí trocha plastů navíc, hezká barva, výfuk jak roura od kamen...a jsou spokojení.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Ja nemam nic proti tomu, kdyz nekdo chce, aby jeho auto hezky vypadalo, ale zaroven se spokoji se standartni nabidkou motoru. Pro takove zakazniky at si automobilky klidne nabizeji plastovy paket soubezne se skutecne ostrou verzi.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Jo, ale aby se to dostalo do rukou tem 2. a 3. majitelum, tak to nekdo musel koupit, jako funglovku. A i v cesku takovych bylo dost. Rozhodne vic, nez u druhe generace.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Fabia RS první generace se prodávala celkem dobře, stejně jako Octavie RS všech generací ... prostě pokud je silnější motor za rozumný příplatek, tak si to zákazníky najde. Furt lepší připlatit za motor než za nesmysly typu nárazníky Monte Carlo.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Minulá generace Fabie měla výbavový stupeň Sport a to i s motory 1.2 HTP a 1.4 TDI. A taky to neznamenalo, že by s těmi auty někdo chtěl "sportovat" ;-) Prostě jedna věc je marketing, druhá věc je realita, RS jsou prostě vrcholné modely, které umožňují i velmi svižnou jízdu, ale na okruhy s nimi nikdo jezdit nebude.
Re: KDE UDĚLALA VW das ŠKODA CHYBU ?? <b class="smile01"><b
Bohatě by stačilo 1.4 TSI, koncern má několik výkonových verzí, klidně by asi stačila ta úplně základní s 90 kW. Jen je potřeba, aby to narozdíl od minulé generace mělo manuál.
Spickovy zavodni podvozek pro tuhle vybavu, kola uz bude asi v serii. To by preci ve Skode nezanedbali, vzdyt odsud vyjizdeji nejpropracovanejsi auta ;-)
To by se musela vyrábět déle než 5 let.VW teď zkrátil interval výměny modelů.Jenom se ke mě doneslo,že pokud by se FIII vyráběla déle než 5 let,tak by RS mohla být.
to je ale docela protichůdné, nemyslíš? Nemůže se přeci vyrábět dýl než 5 let, když VW sám interval zkrátil. Proč by stanovovali jako kritérium pro model nesplnitelnou podmínku?
Nebo to mezi řádky znamená, že Octavia III tu bude na delší dobu jak 5 let ;-) ?
No ono to snad ani nevypadá zle, čim víc samolepek, tom víc sport, ale zabíjej to motory. Pokud nebude RS, pak by to chtělo alespoň něco na způsob Clia GT. Silnější motor a malinko poladěnej celek...
Takhle zas budou plný příkopy mladejch rádobyzávodníků s pořádnym závoďákem...
Fabkou z roku 2001 :-) ma tiež 44 kW ale 119 Nm a bol to vtedy najslabši motor a nie 95 Nm ako toto litrove prditko, ktoré dobre že vôbec ma v základnej výbave sedadla :-)
Já bych si neuměl představit takhle Velká kola na silnější htp. Ty už snižovaly dynamiky patnáctky. Sam sem poznal o rozměr větší (17") na laguně dci. Petrumr s Tim určíte závodil do vrchu >:-[]
třeba Octavia se v posledním TUV silně propadla. Navíc VW je u nás v hooodně případech docela citelně levnější, přitom nemá přistřižené křídla v rozletu, modely jsou zkrátka mnohem dotaženější.
U toho Pola bych byl opatrný. Problém Pola není až tak vysoká cena, jako zkrátka příliš bohatá základní výbava. Dovybavit Fabii na úroveň Pola tě bude stát nemalé peníze.
skica je obrazok nacrtnuty volnou rukou .... povedzme tuzkou na papier.... toto je obycajny spotvoreny pocitacovy snimok nic viac, so skicou to nema nic spolocne
Zatraktivnit... Jak se to vezme, a jak u kterýho modelu. Viz Fabia MC, Citigo sport... Spíš mi přijde, jako kdyby škodovka zkoušela, co jsou lidi ochotný zaplatit za pozlátka, aniž by se to výrazně dotklo techniky. Pro mně třeba výše jmenovaná auta jsou jen naprosto zbytečnej stupeň výbavy. Ale někomu se pod kůži může dostat pocit, že má sportovní auto...
prepac diazepan, ale nemas pravdu. Skoda modely boli vzdy tak strasne skarede, ze po akomkolvek tovarnom tuningu sa ti zdalo ze vidis kralovnu krasy...
Bari, keby si nebol vikendovy vodic, tie tvoje americke sracky by sa ti po polroku rozpali a zbankrotoval by si na kazdej benzinke. a jazdil Octaviu TDI.
Tak kdybych nebyl víkenodvý vodič, tam to mam do práce a zpět 26 km. 26*20 či 21 či 22 = cca 500-600 km měsíčně. Když odečtu dovču, je to tak 5500 km navíc ročně >:-[] >:-[] >:-[]
A protože některé dny do práce jezdím, tak v reálu tak 4500
Tak neměj péči, Stratus ani Sebring se mi za 1095 res 1102 dnů nerozpadly a 300C za 26 měsíců taky ne, stejně jako Alero za 20 >:D Kupříkladu to 300C jezdí dodnes a má najeto o 60 tis km víc, než když sem ho prodával. >:D
A o spotřebu se taky nestarej >:D Ti TDI borci co jim to údajně žere 4 litry na 100 jezdí totiž v reálu za 6-7,5 a ještě, protože bydlí někde v horní dolní tankují naftu za 35-36, zatímco já tnakuju benál za 32.
7,5*36 = 270
10*32 =320
Ta 50ka mi za fakt stojí, nemuse se hrkat v dehtovým sazometu
TDI PD už se nevyrábí, je to pomalu veterán srovnatelný tak s tím Alerem a jezdí průměr 5,5 ve Fabii a 6-6,5 v oktávce, pokud to nemá závodník. U závodníka cca 6-8.
Hele, kámoš má TDI PD ve fabii a oktávky tu máme taky. Vim za kolik to jezdí, neboj.
To Alero taky umí jezdit za 8 >:D Takže je rozdíl max 2 litry na sto.
A V6 musíš porovnat s 3,0 V6 CRD a ty jezdí za 8-10. Opět rozdíl max 2 litry.
Filtr pevných částic, turbo, žhavičky, čerpadlo, vstřiky. Děkuju, nemam zájem. A ještě to má zvuk jak řezač pícnin neboli sklízecí mlátička >:D A topí to za 10 km :o))
Jinak jde s tím jet i za 8, když v Poděbradech vynuluješ PP a pojedeš 80 do Sadský tak, že šlápneš jednou za půl kiláku na plyn, to ti na tý rovince bude stačit, těch 7,7-8,2 tam v klídku máš....
Ale to není typická jízda, narozdíl od těch 10ti, co jdou dosáhnout jako průměr v pohodě.
Mimochodem bylo to něco málo přes 2 miliony lidí, kteří podlehly syndromu třídní nenávisti a představě rychlého a lehkého zbohatnutí na úkor zbytku občanů ČSR :-(
Sověti by nás po 2. SV "nepustili" ani bez těch našich soudruhů z r. 1948, ti jim to akorát všechno hodně usnadnili. Za vše může hlavně Hitler a spol., ten jim to ve finále vlastně všechno nepřímo umožnil. Bez něj by nás v r. 1945 nemohli osvobodit a v r. 1968 pro změnu zase obsadit.
A co teprve Tatra, nebo Jawa..., kde ty mohly být...
Dnes som si bol pozriet novu Fabiu 3 a kedze hned vedla je predajna Hyundai, sadol som aj do i20. Interier Fabie je hroznýýýý, škaredé plasty lacno pôsobiaci interier (moja 13 ročná Fabka ma hodnotnejší interier), i20 je o triedu vyššie, fakt paráda, taktiež exterier Fabie nevyzera tak dobre ako na tých všetkych propagačných fotkách, ak tam nie je metalíza, Al kolesa, led svietenie, je všedná, ničim nezaujme...velke sklamanie pre mna z interieru novej Fabie