No jo erko to je moje ;-) Hezká reportáž, škoda že není víc fotek. Jinak sjíždět ty kopce bez posilovače brzd taky je asi zajímavý >:D Ty světla z žigula mě ale zklamaly.
Tak víc fotek máš na těch stránkách www.skoda110r.cz . Se světlama souhlasím, to je hodně divné.
Jinak Erko byl od mala můj sen, pro mě jedna z nejhezčích Škodovek. Ty dnešní Volksvágny mi už nic neříkaj, ale na tyhle kousky se vždy rád podívám :yes: Majitelé jsou frajeři, cesta fakt luxusní :yes:
Já vím nechtělo se mi to hledat >:D >:D Ještě jsem viděl dost erek se zadními světly ze Škody 120 modelu M, taky hrůza. Je to škoda, to samé platí i o tun(z)ingovýcherkách a ostatních veteránech.
Myslím, že to vypovídá něco o jeho vkusu, když takhle zbastlí auto a nezdá se mu to divné (u nás docela rozšířené).
Obecně u historických aut vnímám jakoukoli úpravu (designu) za jeho znehodnocení, co může být lepší než originál zachovalý vůz (dobrý tech stav, zachovalý interiér, originál faktura, historie auta, originalita dílů ... to jsou hlavní věci, který určují hodnotu vozu).
U současných vozů, mě osobně individuální úpravy tak nevadí, ale musí být provedeny na úrovni. To předpokládá přibližně podobnou (možná i vyšší) úroveň úpravce s úrovní lidí, kteří auto navrhli. A to asi uznáte, je pár ojedinělých případů.
Potíže s brzdama mají pouze řidiči, který neumí jezdit a nechápou, že pokud jedu z takovýho táhlýho kopce je nutný brzdit motorem a hlavně nenechat auto získat rychlost. Ti co brzdí jen brzdama bez pomoci motoru se pak diví, že se jim v půli kopce propadne brzdovej pedál. Není to o stáří aut ale o umění řídit.
To je pravda, ale pri dnešnom prístupe autoškôl sa ani nečudujem, že niektorí vodiči brzdenie motorom neovládajú. Kamarátke, čerstvej vodičke som to minule vysvetľoval ako veľkú novinku ;-\