Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda 110R: Erka na Grossglockner Hochalpenstrasse

Parta přátel vozů Škoda 110R se rozhodla dokázat sobě i svému okolí, že dnes již historické vozy do starého železa stále nepatří.
Zpět na článek
30. 7. 2011 11:18
30. 7. 2011 12:17
30. 7. 2011 13:47
1. 8. 2011 18:57
30. 7. 2011 14:14
Avatar - Special-line
30. 7. 2011 11:18
eRko
No jo erko to je moje ;-) Hezká reportáž, škoda že není víc fotek. Jinak sjíždět ty kopce bez posilovače brzd taky je asi zajímavý >:D Ty světla z žigula mě ale zklamaly.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - m.z.
30. 7. 2011 12:17
Re: eRko
Jak pěst na oko ;-\
Ale jinak krásné káry, 110L jsem se jako malý smrad něco najezdil.
Avatar - Sonny Crockett
30. 7. 2011 12:18
Re: eRko
Tak víc fotek máš na těch stránkách www.skoda110r.cz . Se světlama souhlasím, to je hodně divné.
Jinak Erko byl od mala můj sen, pro mě jedna z nejhezčích Škodovek. Ty dnešní Volksvágny mi už nic neříkaj, ale na tyhle kousky se vždy rád podívám :yes: Majitelé jsou frajeři, cesta fakt luxusní :yes:
Avatar - Special-line
30. 7. 2011 13:47
Re: eRko
Já vím nechtělo se mi to hledat >:D >:D Ještě jsem viděl dost erek se zadními světly ze Škody 120 modelu M, taky hrůza. Je to škoda, to samé platí i o tun(z)ingovýcherkách a ostatních veteránech.
Avatar - 300-Hurst
1. 8. 2011 18:57
Re: eRko
Myslím, že to vypovídá něco o jeho vkusu, když takhle zbastlí auto a nezdá se mu to divné (u nás docela rozšířené).
Obecně u historických aut vnímám jakoukoli úpravu (designu) za jeho znehodnocení, co může být lepší než originál zachovalý vůz (dobrý tech stav, zachovalý interiér, originál faktura, historie auta, originalita dílů ... to jsou hlavní věci, který určují hodnotu vozu).
U současných vozů, mě osobně individuální úpravy tak nevadí, ale musí být provedeny na úrovni. To předpokládá přibližně podobnou (možná i vyšší) úroveň úpravce s úrovní lidí, kteří auto navrhli. A to asi uznáte, je pár ojedinělých případů.
30. 7. 2011 13:27
potíže s brzdama
Potíže s brzdama mají pouze řidiči, který neumí jezdit a nechápou, že pokud jedu z takovýho táhlýho kopce je nutný brzdit motorem a hlavně nenechat auto získat rychlost. Ti co brzdí jen brzdama bez pomoci motoru se pak diví, že se jim v půli kopce propadne brzdovej pedál. Není to o stáří aut ale o umění řídit.
Rozbalit vlákno
10
30. 7. 2011 13:30
Re: potíže s brzdama
:yes: :yes:
Avatar - Special-line
30. 7. 2011 13:47
Re: potíže s brzdama
Přesně tak.
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
30. 7. 2011 17:47
Re: potíže s brzdama
U tebe to bude spíš tím, že roztočit tříhrnek, není až tak složité. ;-)
Avatar - petrumr
30. 7. 2011 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - v3jc3
31. 7. 2011 08:51
Re: potíže s brzdama
kde oni s otáčkama končí,tam já začínám >:D kolik točí HTP? 5500?
Avatar - petrumr
31. 7. 2011 09:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
30. 7. 2011 17:39
Re: potíže s brzdama
To je pravda, ale pri dnešnom prístupe autoškôl sa ani nečudujem, že niektorí vodiči brzdenie motorom neovládajú. Kamarátke, čerstvej vodičke som to minule vysvetľoval ako veľkú novinku ;-\
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2011 16:04
Re: potíže s brzdama
Vy jste na GROSSGLOCKNERu ještě NEbyl, že? ;-)
1. 8. 2011 13:06
Re: potíže s brzdama
Tam jsem konkrétně nebyl proč?
30. 7. 2011 14:14
pěkně
:yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
31. 7. 2011 16:06
Re: pěkně
Náš "všeobecný" doktor na Grossglockner (rok co rok) jezdí NA KOLE!!! 8-s
PS: I když pro něj :yes: :-)
30. 7. 2011 22:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0