Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: K mání je Škoda 120 GLS v dokonalém stavu. Cena však není největší problém…

Škodu 120 v krásném stavu by dneska člověk pohledal. Na inzercích zahraničních serverech jsou jich mraky, v případě tohoto kousku to má však jeden „drobný“ háček.
Zpět na článek
5. 10. 2017 08:26
5. 10. 2017 08:45
5. 10. 2017 09:20
5. 10. 2017 11:00
5. 10. 2017 22:01
6. 10. 2017 19:46
5. 10. 2017 12:54
5. 10. 2017 15:41
5. 10. 2017 19:17
5. 10. 2017 20:46
5. 10. 2017 22:03
5. 10. 2017 22:37
6. 10. 2017 19:49
6. 10. 2017 23:08
6. 10. 2017 08:51
5. 10. 2017 20:30
Avatar - wakantanka
5. 10. 2017 08:26
Podľa
tej vlajočky za čelný sklom odhadujem majiteľa na našinca. :-)
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2017 08:45
Re: Podľa
To nepoznáš našu vlajku? Farby sú opačne. Skôr by som povedal, že je srbská.
5. 10. 2017 09:09
Skodovky v kanade
Hrdlicka popisoval, ze to dovazeni do Kanady byl malem pekny prusvih. V Kanade tou dobou byly prisnejsi normy, nez u nas, takze je Skodovky samozrejme neplnily... Tak si skodovkari hrali tak dlouho s motorem, az jedno mereni vyslo, jak melo... Samozrejme, ze kdyz se namatkou vybralo jedno auto v Kanade na kontrolu, emise nesedely >:D Pry se to nakonec resilo dodatecnou montazi katalyzatoru, ale nevim, nejak na fotkach neni nic videt.

Pozdeji ve skodovce vyvinuli 135GLi s jednobodovym vstrikovanim, snad prave kvuli vyvozu do Kanady, ale uz to byla jen mala serie
Rozbalit vlákno
2
5. 10. 2017 20:29
Re: Skodovky v kanade
... Že by tam dávali katalyzátor (ke karburátoru) jsem neslyšel, ale zato jsem někde četl, že právě z těchto důvodů (emise) se přímo na místě v Kanadě měnily karburátory za vstřikování. Jinak to řešení (jeden OK kus na homologaci) pouze trochu předběhlo dobu, tohle je dnes v automotive (v různých obměnách a inkarnacích) naprostý standard.
6. 10. 2017 08:00
Re: Skodovky v kanade
Tak to bylo napsany od Hrdlicky v knizce Voukoli okridleneho sipu. Sam potvrdil, ze nerizeny katalyzator je nesmysl, musely se pouzit teplotne odolne katalyzatory, ale ze na vyvoj vstrikovani takhle narychlo nebyly prostredky. Ale je otazka, jestli si jeco neprikraslil :-)
5. 10. 2017 09:20
Nesmysl
Užívat si Škodovku za 150 tis Kč je asi stejné jako ve volné chvilce koukat na černobílou TV TESLA, která se dnes levně koupila za 20 tis Kč. >:D
Rozbalit vlákno
3
5. 10. 2017 22:01
Re: Nesmysl
Náhodou, svezení se Š 130/135/136 není vůbec marné a pokud se jedná o krásný Rapid, pak už vůbec ne! :-) :yes: Už teď jsou tyto auto ceněným yongtimery a jejich cena (zachovalých kusů) už jenom poroste! ;-)
Avatar - JDM
6. 10. 2017 19:46
Re: Nesmysl
jo svezení je to dost podobný jako na koňským povozu >:D bože před 10ti lety tyhle auta stáli na každým sídlišti a ani v kovošrotu už to nechtěli >:D a ted tu hnusnou jebku střílí borci za statisíce ... asi dobrej matroš :-!
Avatar - JirkaV8
5. 10. 2017 12:54
ehm
za ty prachy zánovní Fabiu. Svezení to bude lepší a stav taky ok. Hezká byla stará Octavia nebo 1000MB, ale 105/120 moc ne.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Stejsn
5. 10. 2017 15:41
Re: ehm
To je ale hodně pitomé, co? Jablka s hruškama. :no:
Avatar - m.z.
5. 10. 2017 19:17
Re: ehm
Jirka: Někdy je lepší mlčet, aspoň ze sebe neuděláš vola.
Avatar - JirkaV8
5. 10. 2017 20:46
Re: ehm
Ale kecy. Youngtimeru nebo veteránu rozumím, ale na tom autě nebylo nic dobrého ani za komunismu. Už v době vzniku byly Š105/120 a 1203 vraky. Rozumím že Američan nebo Japonec to může se srandy okouknout jako raritu (stejne jako my Yugo nebo Luaz), ale to je vše. Jestli jsem urazil nostalgické vzpomínky na dětství, tak se omlouvam. Ale stejně si myslim, že to je strašne auto, jako FSC Żuk nebo Aro 24.
5. 10. 2017 22:03
Re: ehm
Musíš hlavně rozlišovat ty první užovky, to byly opravdu strašné křápy. Ale model M se zásadně zvětšeným rozchodem kol (a nejlépe s hřebenovým řízením, posilovačem brzd a 5st. převodovkou) už jezdil mnohem lépe! ;-)
Avatar - m.z.
5. 10. 2017 22:37
Re: ehm
Trh ti ale nějak nedává za pravdu.
Avatar - JDM
6. 10. 2017 19:49
Re: ehm
a kolik že se těch škodovek prodá? ti jsi si nějakou koupil? nikdo to nechce , lidi to vyhazovali protože to byli krámy , dneska si ti dobrodruzi myslí že na tom zbohatnou... jsou to křápy který žádný sběratel nebo človek co chce youngtimer nikdy nekoupí leda tak nějakej přefetovanej hipster z reklamy...
Avatar - Stejsn
6. 10. 2017 08:51
Re: ehm
No tak to jsme rádi, že tomu rozumíš. Hned jsme klidnější.
5. 10. 2017 20:30
Re: ehm
No, s tou 105/120 je potřeba ještě tak dvacet let počkat ;-)
5. 10. 2017 15:03
120 GLS s úhlovou zadní nápravou?!
Autor článku tvrdí, že tento exemplář typu 120 GLS má zřejmě pětistupňovou převodovku (což je možné) a úhlovou zadní nápravu - což je ovšem naprostá blbost a přiložené fotky podvozku to plně potvrzují! Vlečená šikmá ramena na zadní nápravě měl ze stodvacítkové řady se čtyřdveřovou karoserií jen model 120 LX, Gé-L-Esa měla vždy jen starou kyvadlovou nápravu! Takovou, jaká je vidět na přiložených fotografiích... :-!
Rozbalit vlákno
1
5. 10. 2017 16:27
Re: 120 GLS s úhlovou zadní nápravou?!
[odkaz]

[odkaz]

[odkaz]
5. 10. 2017 20:26
Prý, že jede jako nová...
... no, to není zrovna dobrá reference na Škodu 120 >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JiRkA997CZ
5. 10. 2017 22:30
Re: Prý, že jede jako nová...
Lepší než kdyby napsali že jede jako český kombík...
6. 10. 2017 03:12
Nejhorší auto, které jsem řídil.
Nechápu, jak s tím někdo mohl jezdit - točivý moment byl kvůli nesmyslné konstrukci výfuku zcela minimální, byl problém se na rozumné otáčky vůbec rozjet i s prázdným autem. Buď to chcíplo nebo skákalo. Chtěl jsem před mnoha lety Rapida, ale nakonec jsem vzal Mitsu Cordia 1.8T které nejen jako sporťák vypadalo, ale taky tak jelo...
Rozbalit vlákno
0