Když si prohlížím auto, tak se mi snad ještě nestalo, že bych si lehnul na zem nebo kleknul a pak po kolenou obcházel auto, abych si v této pozici prohlédl třeba prahy.
Spíš auto obejdu kolem dokola a k detailům se skloním.
Ale dneska je moderní nabídnout minimum pohledů z celkového prostorového vyznění vozu a místo toho rozjíždět akční záběry z pohledu běžícího psa.
Možná jsem divný, ale člověk hodnotí tak, že srovnává s tím, co zná, co viděl. Srovnává nové i staré. A asi většina z nás má auta napozorovaná z poněkud větší vzdálenosti i výšky.
Asi nejsi takový fanda. Ale to není nic proti ničemu.
A říká se třeba: "Dokud si neumyješ svoje auto, jakoby si ho neznal."
A říká se také, že: "Koníček je činnost provozovaná většinou rozumným způsobem."
Tohle je pěkné auto a za totáče jsme o něm slyšeli pouze z dálky a tajně. Takže jsme teď rádi, když mu teď můžeme kouknout trochu víc pod pokličku, abychom viděli, že bylo technologicky už blízko sériové výrobě. Ale holt se nesmělo, no!
Mohu se zeptat autora, proč zde znovu propírá notoricky známá fakta o prototypu, o kterém bylo v českých masmédiích publikováno už nepočítaně materiálů? Např. i zde na auto.cz týž autor psal o sedmsetdvacítce 12. 2. letošního roku, tedy před pouhými 10 měsíci a i přiložené fotky jsou stejné... :-O:-O:-O
Odpovědi se stejně nedočkáš. Tak ti odpovím já. Protože se od 12.2. 2017 do dnes narodilo v průměru 93.556 dětí a do nich je třeba naprat to správné povědomí. >:D Plus bonus, když je pod článkem byť jen jediný diskuzní příspěvek, další reklamní sdělení v diskuzi navíc. >:-[]8-s
ja som si normalne prvy den dva myslel ze to je nejaky kolega ( skriatok ) s nickom reklama ktory sa tu nejako infiltroval >:D a neda si pokoja... ale po kliknuti na neho som vytriezvel ... :'-(
A ked priberieme aj deti narodene na Slovensku...
Zmluva so Škodovkou je sviňa. Treba dodržiavať PR dohody. Nový model s Q na konci až na budúci rok, ako aj facelift Fábie. Celkom nuda písať o Škode.
ale tehdejší mainstream měl lepší zpracování.... ty výmluvy,že to politbiro zazdilo jsou směšný....i kdyby to komouši pustili do výroby,tak to do pár let zabila kvalita zpracování.... Ne nadarmo Škodofky pro UK procházely ještě další kontrolou kvality...
Tak som sa nad ACZ zamyslel. Po zvážení všetkých faktorov som dospel k záveru:
Články na ACZ nemusia disponovať:
-pútavým štýlom
-kvalitou textu
-zaujímavosťou obsahu
-odbornými informáciami
-presnými informáciami
-pravdivými informáciami
-aktuálnymi informáciami
-relevantnými fotografiami
-popisom fotiek v galérii
Môžu obsahovať:
-skopírované cudzie texty
-skopírované vlastné texty (alebo pokladané za vlastné)
-neodborné a neúplné preklady
-skreslené informácie
-vymyslené informácie
-nepodložené tvrdenia
-pravopisné a štylistické chyby
Musia obsahovať:
-výtky a kritiku čohokoľvek u nekoncernových áut
-chválu alebo vyzdvihnutie čohokoľvek u Škody a vozidiel ostatných značiek VW Group
-bombastický titulok, najlepšie s výkričníkom
ACZ je veľmi progresívny web, od svojich redaktorov pravdepodobne nevyžaduje žiadne odborné znalosti, ani ovládanie českého pravopisu ani cudzieho jazyka nie je nutné. Na prvom mieste je asi loajalita a potom počítačové zručnosti, napr. ctrl c a ctrl v, ovládanie internetu (najmä google translator). Vítanou schopnosťou je zvládanie stresu a občasné napísanie reakcie na dotieravé poznámky v diskusiách. Mimoriadne oceňovaná schopnosť zrejme bude aj schopnosť redaktora písať texty o veciach, o ktorých nemá ani šajn.
Účelom ACZ už nie je priniesť čitateľom kvalitné a zaujímavé články, ani obohatiť ho presnými a aktuálnymi informáciami zo sveta automobilov. Účelom je akoukoľvek dostupnou formou (je vhodné, ak sa aspoň vzdialene dotýka motorizmu) prilákať čo najviac tupej verejnosti a predať čo najväčší objem akejkoľvek reklamy.
Vzhľadom na reálnu "kvalitu" článkov a celkovú úroveň obsahu ACZ, ktorá klesá hlbšie a hlbšie, napriek tomu, že už sme si niekoľkokrát mysleli, že dosiahla absolútne dno, sa ani nečudujem stále menšiemu záujmu ľudí, nespokojnosti čitateľov, ani tvrdej kritike. Nečudujem sa, že z diskusií postupne miznú známe mená, ktoré boli tiež akýmsi synonymom určitej úrovne a kvality. Nečudujem sa ani tomu, že v diskusiách už nenachádzam stovky príspevkov, ale rádovo najviac desiatky, diskusie o stovkách príspevkov sa dajú spočítať na prstoch - pritom kedysi to bolo takmer pravidlom a diskusie s viac ako 400 príspevkami boli dosť časté.
Čudujem sa skôr tomu, že napriek týmto extrémne negatívnym trendom ACZ pokračuje vo vlastnom rozklade a namiesto snahy o zmenu k lepšiemu plní priestor webu ďalšou a ďalšou reklamou a balastom.