Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia nyní za 329.900,-Kč: S klimatizací, ale bez ESP

Škoda bude do konce prázdnin nabízet pro Octavii akční model Prima. Ten je o 20 tisíc Kč levnější, než základní verze Classic a přináší některé prvky výbavy navíc. Zákazníci ale naopak musí oželet například ESP.
Zpět na článek
17. 7. 2009 09:24
17. 7. 2009 11:02
17. 7. 2009 11:06
17. 7. 2009 12:49
17. 7. 2009 13:10
17. 7. 2009 13:29
17. 7. 2009 10:08
17. 7. 2009 10:38
17. 7. 2009 10:45
17. 7. 2009 11:34
17. 7. 2009 12:20
neregistrovaný "jendavostrej"
17. 7. 2009 15:28
neregistrovaný "mates"
17. 7. 2009 12:40
17. 7. 2009 13:02
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
17. 7. 2009 13:19
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
17. 7. 2009 13:45
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
17. 7. 2009 15:27
18. 7. 2009 11:24
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 10:13
neregistrovaný "martinZA"
18. 7. 2009 11:52
19. 7. 2009 22:04
neregistrovaný "exctenar"
19. 7. 2009 23:40
neregistrovaný "martinZA"
17. 7. 2009 08:33
...a bez motoru!
Tak neviem, ci sa smiat alebo plakat: toto ma byt "akcny" model? Vyhodime ESP (heh, vraj "standart" u Octavie, no vidime co si pod tym v skodovke predstavuju), prskneme tam miesto toho klimu. A mame vraj auto s vyssim komfortom, a nizsou cenou...

Je tu niekto, kto si nevazi svoj zivot vyssie, ako na 20 tisic KC? "Usetrit" 20 klackov za to, ze vyhodim z auta esp (bez ktoreho by som uz zakazal pustat nove auta na trh!), to mi pripada fakt sialene. Clovek ktory takto "setri" by si mal uvedomit, ze tych usetrenych 20 litrov nebude stacit na slusny pohreb...

No a tradicne, v cene nie je motor. Naozaj nie je, lebo take muzealne vykopavky ako 1.4/1.6mpi, to za motor ani nepovazujem. 1.9tdi-pd detto...
Rozbalit vlákno
36
17. 7. 2009 09:06
Re: ...a bez motoru!
Mě spíš přijde šílený, když se tomu smějou majitelé olítaných popelnic z bazaru po desátym majiteli.
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2009 09:21
Re: ...a bez motoru!
Nudíš, Navtech, s těmi svými bláboly. Budeš se možná divit ale v tomto státě a v sousedních je již opravdu spousta lidí majících svůj názor a auta která se ani trochu nepodobají "olítaným popelnicím z bazaru po desátym majiteli" Anebo že by jsi mluvil o sobě?
Avatar - iudex
17. 7. 2009 09:25
Re: ...a bez motoru!
Presne tak. Pretoze iba Navtech má nové auto a my vsetci ostatní jazdíme na Skodovkách stopatkách...
17. 7. 2009 09:42
Re: ...a bez motoru!
Koukám, že ty si toho rozumu pobral ještě míň, než fanoušek akčních hrdinů.
Avatar - iudex
17. 7. 2009 09:53
Re: ...a bez motoru!
Zase más pravdu, ako vlastne vzdy. Som vobec rád, ze dokázem zapnút pocítac. :-! Inak intelektuálnu úroven diskusie si nastavil (dost nízko) Ty.
17. 7. 2009 10:07
Re: ...a bez motoru!
Intelektuální úroveň je, vysmívat se někomu, že umí dobře prodat a snažit se tady někomu dokazovat nesmyslnejma blábolama, že "on" je ten chytrej a prokouknul marketing Škodovky?
Avatar - iudex
17. 7. 2009 10:27
Re: ...a bez motoru!
Keby si si precítal moj príspevok nizsie, zistil by si, ze sa z marketingu Skodovky nevysmievam, práve naopak tvrdím, ze to bude mat úspech, lebo priamo triafa preferencie kupujúcich. Ty sám vsak najlepsie vies, ci by si za nizsiu cenu obetoval prvok aktívnej bezpecnosti. Ako poznám Tvoje názory, bol by si ten posledný. Tak tu neobhajuj nieco, co sám neuznávas.
17. 7. 2009 10:50
Re: ...a bez motoru!
Co s tim tady má tvůj příspěvek někde jinde?
Avatar - iudex
17. 7. 2009 11:12
Re: ...a bez motoru!
Tusím nad Tebou budem musiet zlomit palicu. Kto nechce pocúvat.... ;-\
17. 7. 2009 10:57
Re: ...a bez motoru!
to by sme iby chceli jazdiť - pohon správnou nápravou, nadčasový dizajn, priestorový premiant, dravec do rúk mladému eurobýčkovi, ale aj diamantovému kovbojovi. Široká paleta modelov - 105S/L pre tých čo vedia čo chcú, 120L/LS/GLS pre tých čo vedia čo chcú + na to majú. A to nehovorím o takmer efjednotkových špeciáloch Š130, ktoré dokážu na severnej smyčke rozpútať skutočné peklo :-!
Ale na ňu už treba zbrojný pas >:-[]
17. 7. 2009 12:13
Re: ...a bez motoru!
Lepsi mluvit jen za sebe, ;-) !
Avatar - iudex
17. 7. 2009 12:35
Re: ...a bez motoru!
No ved ja hovorím za seba a za Pierra >:D
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:09
Re: ...a bez motoru!
klud hombre, na severnej slučke som s škodylakom školil iných kovbojov ako si ty. To si pamätaj... >:-[] Kto na vlastnů kožu nepoznal ten záťah, raketové zrýchlenie, cit vo volante a možnosti riadenia pod plynom, nevie o čom je poriadne zvezenie. A to ti ponúkne len veľmi málo aut. Tak radšej len tíško seď, študuj jazyky, makaj na sebe a rozmýšlaj. Až jedného dňa vyzreješ, pochopíš o čom tu bola reč. Zatial teda len veľa šťastia, trpezlivosti a silnej vôle. Bude ti jej treba. BRAVO STODVACIÁŠOK... ;-)
Avatar - jazva
17. 7. 2009 09:27
Re: ...a bez motoru!
tiež nechápem, prečo by mal byť ten čo nepíše chválospevy na škodovku, zrovna majiteľom akéhokoľvek bazárového auta. 8-s

A keby to tak náhodou aj bolo, tak to je potom ako menejcenný, alebo čo?! naozaj tieto výlevy nechápem...
17. 7. 2009 09:39
Re: ...a bez motoru!
Nejsem tady proto, abych někoho bavil, zvláště ne tvůj rádoby intelekt. Budeš se možná divit, ale v tomto státě je spousta lidí, co tuto nabídku prijmou s povděkem, že můžou jezdit v novym autě a ještě ve Škodovce. Nemusí místo toho sedlat olítaný BMW na plyn a posmívat se ostatním.
Avatar - Ronault.
17. 7. 2009 10:11
Re: ...a bez motoru!
:no: Píšeš nesmysly, sám se vyžíváš v konfigurátorech, což může dělat kdokoliv počínaje majitelem eRka po Š105. Tato reakce je založena na oprávněném postesknutí, že cenu sice dali nízko, ale jen se základní motorizací 1,4, což je na auto velikosti Octavie žalostně málo. První motor, co by stál za zmínku 1,6 TDI začíná o 100 tis. výše. Na to nepotřebuju Bentley, abych to mohl posoudit :no:
17. 7. 2009 10:53
Re: ...a bez motoru!
Vždyť snad za všechno se platí, nebo ne? Každej má šanci si koupit to, co chce. Jak je vidět, tak u nás je na Škodovku kupců dost a podobný akce to ještě podpoří.
Avatar - Ricardo
17. 7. 2009 11:05
Re: ...a bez motoru!
Máš pravdu, kvůli tomu cos teď napsal by se hádal tak maximálně 507, ale to bys musel psát o Kia >:D
17. 7. 2009 09:10
Re: ...a bez motoru!
Tak ty máš dost...
17. 7. 2009 09:37
Re: ...a bez motoru!
Mam. A ked sa budes dobre ucit, tiez raz budes mat dost...
Avatar - Ricardo
17. 7. 2009 10:36
Re: ...a bez motoru!
Takže bez ESP se nedá bezpečně jezdit? >:D běž vrátit řidičák :-)
Ještě před doslova pár lety tenhle systém nebyl v žádným autě, jen v těch úplně nejdražších.
17. 7. 2009 10:47
Re: ...a bez motoru!
Myslim ze take nieco som nepovedal. Jasne TY mozes jazdit bezpecne, aj ked nemas esp. Ale co ti to pomoze, ked z neprehladnej zakruty oproti tebe vybehnut dvaja vedla seba, a miesto pre troch tam nie je? Dupnes na brzdu, abs ti trochu pomoze, ale bez esp uz stratis smerovu stabilitu...

Mimochodom, pred par rokmi nebolo aut tolko ako dnes, nejazdilo sa tak rychlo, a nebolo tolko cvokov na cestach. Pamatam aj casy, ked nebolo ani abs, ani airbagy, dokonca ani bezpecnostne pasy neboli povinne. Ale zbytocne sa budeme obzerat dozadu, tie casy sa uz nevratia...
17. 7. 2009 10:59
Re: ...a bez motoru!
Kdyz "z neprehladnej zakruty oproti tebe vybehnut dvaja vedla seba, a miesto pre troch tam nie je" tak uz ti nepomuze ani svecena voda, natoz ESP.
Avatar - Ricardo
17. 7. 2009 11:03
Re: ...a bez motoru!
Pžed pár lety myslím zhruba 3-5 let nazpět... Kolem ESP je prostě velká hysterie. Jistě je to pro běžnou jízdu přínosné zařízení, ale že by zachraňovalo životy je hodně nadnesené. Prostě běžnému řidiči v běžném autě s běžnými jízdními vlastnostmi při běžném pomáhá, což jde ale v mnoha případech na konto na ESP navázaného TCS/ASR, které hasí problémy, když to řidič přestřelí a chce zatočit víc, než na co v dané rychlosti má podvozek.
To ty pásy životy beze sporu zachraňují, stejně jako airbagy, to ano.
Jo a v zatáčce se nebrzdí, brzdí se už před ;-)
17. 7. 2009 12:18
Re: ...a bez motoru!
Jenom pro pořádek - cituji:

"Je tu niekto, kto si nevazi svoj zivot vyssie, ako na 20 tisic KC? "Usetrit" 20 klackov za to, ze vyhodim z auta esp (bez ktoreho by som uz zakazal pustat nove auta na trh!), to mi pripada fakt sialene. Clovek ktory takto "setri" by si mal uvedomit, ze tych usetrenych 20 litrov nebude stacit na slusny pohreb..."

Já tomu rozumím tak, že když nemám ESP, tak nepřežiju. Číst umím, slovenštině rozumím, takže nějak tak nevím. Ještě že to ESP mám.....teď budu klidně spát.
17. 7. 2009 13:21
Re: ...a bez motoru!
Hmmm..... ESP chrání proti "blbosti" druhých
Teddy máš ty vůbec papíry ?
17. 7. 2009 10:37
Re: ...a bez motoru!
Zase bych to neviděl tak tragicky. Jestli se někdo obává o život v oktávce jen díky absenci ESP, inu budiž...
1.6ku MPI bych nezatracoval...není to žádný fík a spotřeba může jít občas vcelku vysoko, ale na normální ježdění to ještě vcelku stačí. (resp. já bych nenadával)
17. 7. 2009 11:19
Re: ...a bez motoru!
souhlas. s 1.6MPI mám jen jednu cca 1000km jízdu, ale kromě trošku vyšší spotřeby na dálnici mě ničím neurazila. Mohli by jí dávat jako základ pro Oktávku, 1.4 jsem sice nejel, ale ta už musí být trošku dýchavičná při té váze myslím
Avatar - iudex
17. 7. 2009 11:31
Re: ...a bez motoru!
No práve na dialnici neurazí, lebo sa dokáze pohybovat slusnými rýchlostami a neobtazuje pri tom. Dokonca podla mojich poznatkov sa pri 150ke správa subjektívne (hlavne akusticky) lepsie ako pri 120ke. Urazí skor pri mestskom poskakovaní, kde zrýchluje len velmi pozvolna (hocaká Fabia 1,4 MPI jej dá na semafore na frak).
17. 7. 2009 12:41
Re: ...a bez motoru!
čo ti ja viem, nezdala sa mi v meste nejak extra "mrtva". je pravda, že 1.6 v Megane alebo v C4 mi príde živšia, aj majú nejaký ten poník naviac :-)

pretekárov na semafóroch s chápavým pohľadom povzbudzujem k ďalším skvelým výkonom :-!
Avatar - iudex
17. 7. 2009 12:48
Re: ...a bez motoru!
Ja to porovnávam vo vztahu k Focusu 1,6 (teda 75 kW vs. 74 kW) a Focus je teda subjektívne znacne zivsí (je to zrejme tým sprevodovaním, lebo O II. dá 190 km/h a Focus iba 180).
18. 7. 2009 12:39
Re: ...a bez motoru!
To mi připomíná dojmy z fábie 1.4 (100koníků) a c-maxe 1.6ky (100koníků, stejných jako focus)...i přes papírově viditelně slabší výsledky mi zdál motor ve fordu živější.
Avatar - iudex
17. 7. 2009 11:27
Re: ...a bez motoru!
Ja by som povedal presne naopak: spotrebu vie mat pozoruhodne nízko, ale v ostatných parametroch moc nevyniká. Manzelka na sluzobnej O II. 1,6 jazdila za 6,2 az 6,7 l, co je na tak velké a tazké auto skvelé. Inak ale dynamika nic moc, subjektívny dojem este horsí nez skutocnost.
17. 7. 2009 12:44
Re: ...a bez motoru!
otázke je kde jazdíš - ja so svojou 1.4 v nižšej strednej tiež pri pohodovej jazde po okreskách (keď je napr. velká premávka a ideš proste v kolone) atakujem podla PP 5.5l

keď v tom má aj poskakovanie po meste a dialnicné presuny, tak klobúk dole :yes: ;-)
Avatar - iudex
17. 7. 2009 12:52
Re: ...a bez motoru!
Boli to dialnicné a medzimestské presuny, mesta pomenej.
17. 7. 2009 13:19
Re: ...a bez motoru!
tak to je potom velmi pekná spotreba :yes:

u nás je to práve opačne - drahá rada pritlačí na plyn, takže ekorallista som ja >:-[]
Avatar - iudex
17. 7. 2009 09:24
Extra výbava
No neviem, nemálo ludí tu vysmievalo Ceed/i30, ktoré v záujme co najnizsej ceny obetovali prvky bezpecnosti (Ceed povodne standardne 6 bagov, teraz len 2). Toto je rovnaký prístup. Ci je to prijatelné, nech zvázi kazdý sám.
Na druhej strane som presvedcený, ze odpoved trhu (zákazníkov) bude kladná: klímu chce kazdý, ESP nie ("co to je ESP?"). Takze je to opat "trefa na komoru", a to sa v biznise pocíta.
Rozbalit vlákno
20
17. 7. 2009 09:49
Re: Extra výbava
nuz narod je blby, samozrejme ze na to naleti. Octavkou "s klimackou, f tedeicku, f metle a na hlinach" sa clovek uz moze vytahovat pred susedom, ktory ma len fabcu classic bez klimy...

Ono esp, abs, airbag - to vsetko ti je v aute vacsinou nanic. Zbytocne haraburdy, ktore zvysuju cenu a vahu. Ale len dovtedy, kym sa neocitnes v situacii kedy by sa ti tie haraburdy sakramentsky hodili. A vtedy "mas/nemas" sa moze rovnat "prezijes/neprezijes".
Avatar - iudex
17. 7. 2009 09:56
Re: Extra výbava
A tá klíma je silný magnet: "v mojom aute mám sériovo digitálnu klímu". A z vlastnej skúsenosti viem, ze o ESP vo svojom aute netusí (nech neprehánam) tretina ludí a polovica nevie, co to vlastne znamená.
17. 7. 2009 11:02
Re: Extra výbava
no ale u Kórejcov je to škandolózne a trápne obetovanie bezpečnosti v prospech ceny, zatial čo inde je to "cenový jemnocit" ;-)
17. 7. 2009 11:02
Re: Extra výbava
Koukam ze u vas na slovensku jeste porad jde o vytahovani se pred sousedy jako jeden ze zasadnich parametru pri koupi auta >:D
17. 7. 2009 11:06
Re: Extra výbava
ještě že tady v Čechách už z toho lidi vyrostli :-!
17. 7. 2009 12:22
Re: Extra výbava
No zaplať pánbůh už většina ano. Pokud se ovšem nejedná o Slováky, kteří se k nám přestěhovali a obohacují nás svojí trvalou přítomonstí v České republice i tady na auto.cz.
17. 7. 2009 12:49
Re: Extra výbava
berane berane, a to kdybys ještě věděl kolik je tady Maďarů ;-)

zapoměls ještě třeba na Ukrajince - ti si rádi kupují postarší německou produkci jako symbol svého statusu :-)
už aby se vrátili domů, ať už tady nic nestaví, neuklízí, nestěhují, nevaří ;-)
Avatar - iudex
17. 7. 2009 12:53
Re: Extra výbava
...a nekradou nám nezamestnaným práci! >:-[] >:-[]
17. 7. 2009 13:10
Re: Extra výbava
jasně! sociální stát si rozvracet nenecháme! šrotovné na nás! >:-[]
19. 7. 2009 18:25
Re: Extra výbava
A jak jsi přišel na to uklízení, stavění, stěhování. Já znám lékaře, vědecké pracovníky, zdravotní sestry, inženýry - divil by ses. A Maďara neznám ani jednoho....pokud ovšem nepředstírá, že je Slovák :-)
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:19
Re: Extra výbava
Berane berane, ani bys netušil co je tady českejch blbů, který ani nemusej chodit sem na auto.cz a svojí přítomností nás obohacují.
Sám ani nevím proč, ale napadlo mě cosi o potrefené huse... >:-[] No přeber si to chlapče jak chceš. Tenhle tvůj příspěvek nepatřil zrovna mezi ty nejlepší... >:D
Avatar - Ricardo
17. 7. 2009 13:24
Re: Extra výbava
Nazdar, jak se vede? Těším se na tvou shrnovačku tohoto tématu ;-) >:D
17. 7. 2009 13:29
Re: Extra výbava
já jsem chodím už jenom kvůli shrnovačkám :-!

jinak si o moc líp počtu na blesk.cz >:-[]
Avatar - Ricardo
17. 7. 2009 13:31
Re: Extra výbava
Tak tam jsou fotky šokantnější, o tom žádná >:D
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:33
Re: Extra výbava
No vede se dobře. Dottore mi ve zlatém ventilu dokonce udělal vlastní kategorii, plagiátor roku, tak doufám že mi dáš hlas, ať konečně v něčem vyhraju... >:-[] Shrnovačku jsem chtěl vystříhnout, ale to horko mě ubíjí, nevím jestli budu dnes dostatečně silný a statečný na menší odpolední doktorátek... :-O
Avatar - iudex
17. 7. 2009 13:38
Re: Extra výbava
No musís sa prekonat. Treba na sebe makat, nevzdávat to pri najmensích klimatických prekázkach. Takze ides, borce. Budem Ta nenápadne sledovat a z dialky Ti drzat palce. ;-)
Avatar - Ricardo
17. 7. 2009 13:39
Re: Extra výbava
Pusť si Jakeše, hned ti to pude líp
>:D
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:42
Re: Extra výbava
Myslivci, Hanka Zagorová ta hodná holka a bojlery??? >:D >:-[]
19. 7. 2009 18:21
Re: Extra výbava
To jsme ani neměl v úmyslu, na nejlepší příspěvky jsou tady jiní.

A s tou husou to myslíš jak? To myslíš sebe? To já tě zase velice oceňuji za tvoji vzornou a dokonale korektní česko-slovenskou bilinguálnost.
17. 7. 2009 09:47
digitální klima pro šetřílky???
Já bych udělal kompromis,hej? klima by stačila obyč ne digit a esp by zůstalo. Kdo jde po ceně nemá nárok na lepší než základní klimu.Esp bych nechal.
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2009 10:13
Re: digitální klima pro šetřílky???
Ale tahle klima se u oktávky bere jako "obyč". Luxusní je dvouzónová Climatronic.
17. 7. 2009 11:48
Re: digitální klima pro šetřílky???
To je poloautomat. Takze klasicke ovladace...
17. 7. 2009 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
17. 7. 2009 10:13
auto.cz neumi ani opisovat
1. tenhle model znamena odebrani hlavovych airbagu, ESP
2. do vybavy pribyl poloautomat Climatic
3. cena byla snizena oproti Classicu Plus o 30 tis. Kc

Kdyz se panove cobolaci podivate na prodeje v Cesko-slovensku, tak zjistite, ze ESP a hlavove airbagy jsou v zajmu zakazniku daleko za klimatizaci a velmi daleko za castkou 30 tis. Kc. Jde o reakci na ceedomaniaky, kteri kupujou auto ne hlavou, ale podle pocatecni ceny.

Ostatne v OII byl pred FL velmi dlouho nabizeny Safety paket, ktery obe dve polozky zahrnoval vcetne xenonovych svetel. Kolik aut ho ma se muzete podivat na silnicich....
Rozbalit vlákno
5
17. 7. 2009 11:11
Re: auto.cz neumi ani opisovat
možná by stálo za námahu se zeptat, proč si ty firmy do těch flotil neobjednávají tyhle vychytávky ;-)
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:40
Re: auto.cz neumi ani opisovat
Náhodou, já mám ve stodvaciášku taky slušnej paket... nejedna šťabajzna od nás ze vsi z diskošky by mohla vyprávět.... >:-[]
17. 7. 2009 13:42
Re: auto.cz neumi ani opisovat
Š-paket >:-[]
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:44
Re: auto.cz neumi ani opisovat
Jaks to uhod??? Ty máš taky boleslavskýho draka???? :-O
18. 7. 2009 14:41
Re: auto.cz neumi ani opisovat
Otázka - kolik jsi viděl na cestách těch holobytových cedníků? Já zatím jen jednoho a ten byl od prodejce...
Avatar - JGucci
17. 7. 2009 10:38
Skoda-auto
Kdyz se podivate na stranky Skoda-auto, tak uvidite, ze zvyhodnena je i Fabie a Roomster.

Jen je divne, ze neni zvyhodnena Octavie Tour, jelikoz kdyz si ji s motorem 1,4 dovybavite jako Octavii Prima, tak vas prijde jen o 10 tis levneji, a to je hodne malo!! Sice u O.Tour je priplatek za motor 1,6 jen 10 tis. a u nove Octavie 35 tis.,ale stejne je to maly rozdil.
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2009 10:45
Re: Skoda-auto
Tour je zlevneny pomoci modelu SUN - vybava shodna, za 10 000Kc dlouhodobe nabizeny balicek Plus (mech. klimatizace, el. predni okna, el. zrcatka, centralni zamykani, zrcatka v barve)
Avatar - JGucci
17. 7. 2009 11:34
Re: Skoda-auto
No z toho Toura SUN uz jsem vychazel...stoji 299 900 + 10 000 akcni balicek Plus....no a kdyz k tomu pripoctes bocni airbagy tak uz jses na cene skoro 320 000...coz je opravdu jen tech 10 000 rozdil ;-\
neregistrovaný "jendavostrej"
17. 7. 2009 12:20
divim se lidem...
...ktery horkotezko dokazou tech +-350000 usetrit/splatit a pak koupi neco takovyho ...s 1,4kou se zapnutou klimackou a s jednim,dvema lidma na palube clovek nepredjede ani kamion jedouci 80 km/h a spotreba? pri takovym zatizeni bych se deseti litrum na sto vubec nedivil ...ale maji prece novy auto,ze? to je jako kdybych si koupil vilu s patnacti pokoji,ale pak bych musel jist a spat na zemi,protoze by mi uz jaksi nezbylo na nabytek ...ale pred ostatnima bych byl kanon,ze? lidi,myslete,krucinal ...kdyz nemate na slusne vybaveny novy,kupte si lehce ojety,ale s vybavou,o ktery se muze zdat i novymu Superbu,natoz Oktavii ...a jestli chcete novy a luxusne vybaveny auto,tak si najdete lip placenou praci,dovzdelavejte se,zacnete podnikat a za rok,dva uz treba nebudete vybirat z nejakejch koncernovejch premistovadel,ale z katalogu premiovejch znacek typu BMW,MB,atd.
Rozbalit vlákno
6
17. 7. 2009 12:28
Re: divim se lidem...
Ty seš ale skutečně vostrej. Ale jak je vidět, máš to spočítaný a napúlánovaný dobře - jeden dva roky a prémiovka, super - nečteš ta takový ty knihy typu Jak rychle zbohatnout? Ty maslíš, že vojetiny dneska mají výbavu o jaký se Superbu nebo Oktávce ani nezdá? Můžeš jmenovat? Doporučuji příště - napsat na paír rukou nanečisto, desetrkrát po sobě přečíst a druhý den dát do dikuze - pak to bude ok.
17. 7. 2009 12:54
Re: divim se lidem...
taky koukám, že asi ještě dnes podepíšu výpověď, a za dva roky jezdím Bawo :-!

jestli on tou prémiovkou nemyslí to vylítaný Exeo první generace po Pierrovi >:-[]
na to ale nemusíš podnikat, Pierro by ho snad dal i na splátky ze sociálních dávek >:-[]
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:24
Re: divim se lidem...
pako.... >:-[]
17. 7. 2009 13:27
Re: divim se lidem...
ále, kdo nám to přišel na plac ;-)

tak co AMT včera? neměli tam EXEA viď? Já ti to říkal, X-type není speciální edice Exea >:-[]
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:46
Re: divim se lidem...
X-Type mě moc nenadchnul... :-!
neregistrovaný "mates"
17. 7. 2009 15:28
Re: divim se lidem...
Kecy. Proste na nej nemas koule. To je kecu a pak naskoci do olitany OOOO a zacne mlit o Mondeu. Mokry hadry, jazyky, makacka na sobe atd. atd. Vsak to znas >:-[] >:-[]
17. 7. 2009 12:40
jdeme nakupovat
Jdeme nakupovat auto a zastavime se i v showroomu Skoda, po par minutach kdy okukujeme ty nablejskane Skodovky si nas stale nikdo nevsima, vetsinu casu travime u Superba, nu coz vezmeme do rukou katalog/cenik a zacneme mit jeste vetsi zajem oto aby si nas nekdo vsimnul, po dalsich par minutach kdy slecna stale jen sleduje z poza monitoru nasi aktivitu se ji tedy jdeme vnutit, doufam ze slecnu nebudeme rusit. Chceme neco velkeho, se slusnym benzinovim motorem a slusnou vybavou, schvalne nezminujeme cenovej strop. Nabidnuta je Fabia Kombi Ambiente 1.4TDI s akcni cenou 8-s , CO? Slecna zrejme preslechla nejaky nas pozadavek, takze zopakujeme velke, benzinovi motor a slusna vybava, zaciname mit pocit ze nase spatna pravopisna cestina zrejme zacina pokulhavat i v mluvene forme :-O . Bohuzel ne, slecna prodejkyne stale nabizi Fabii. Takze jsme se kouli dostrany kde se nase malickosti odrazeli v zrcadlove stene, relativne normalni kalhoty, vcelku normalni boty, kosile, jsme ucesani a v druhem pripade vlasy svazane za hlavou, jednou brejle Camel Active a na druhem obliceji Porsche Design, proste normalni vzhled rekneme kancelarskych krys. Tedy opet a tentokrate us nalehave opakujeme VELKE Auto, BENZINOVI motor, a SLUSNOU vybavu, doplnujeme i cenu okolo 600-700 tisic korun ceskych s dani :-) . NE, NE, NE, ta zenska je blazen. To byla myslenka ktera nas napada hned po nabidce slesny prodavajici Skodovky. Ac us konecne nabidla neco vetsiho, Oktavii Kombi, opet diesel a vibavu tentokrate Klasik, a to model 1.6TDI >:D .

a to je dnesni ranni zkusenost, skoda ze jsem do toho showroomu Skoda navrhl vlezti, tak krasne ten dnesni slunny den zacinal, boze boze co to ta skodovka ma za prodejce, ja se ani nedivim ze jim padaj v CR prodeje, kancelarske kryse co okukuje Superba nabidne Fabku v zakladu, radsi ani nechci vedet co nabizej v pripade ze clovek vypada jako lesak nebo rybar 8-s ale natuty to bude neco s klimou a bez ESP a hlavne a to je nejpodstatnejsi s vyhodnou cenou :-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - iudex
17. 7. 2009 12:59
Re: jdeme nakupovat
Bohuzial nie si jediný. Neviem, ci na návstevu predajne potrebujes mat smoking ci frak ako na Viedenskom bále, alebo naopak tepláky a hrubé retaze, ale v Skodovke (konkrétna skúsenost v Trnave a v Nových Zámkoch) na cloveka pozerajú ako na dalsieho ocumovaca, co chce iba farebný prospekt.
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
17. 7. 2009 13:02
Re: jdeme nakupovat
A ty si snad chtěl něco jinýho ?
17. 7. 2009 13:06
Re: jdeme nakupovat
ještě kafe zdarma >:-[]
Avatar - iudex
17. 7. 2009 13:12
Re: jdeme nakupovat
Ja som chcel malú maketu Fabie HTP >:D
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
17. 7. 2009 13:19
Re: jdeme nakupovat
Takže tě odhadli dobře.
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:28
Re: jdeme nakupovat
já bych se ještě taky rád zdarma povozil v nový... fábině... >:-[]
17. 7. 2009 13:24
Re: jdeme nakupovat
švorcák >:-[]
Avatar - iudex
17. 7. 2009 13:35
Re: jdeme nakupovat
Ja a Pierro, známi to švorcáci. Pierro sa otvorene priznal a mna brilantne odhalil detektív arfan. :-!
neregistrovaný "arfan - STOP brokolici, cuketám"
17. 7. 2009 13:45
Re: jdeme nakupovat
Tebe nemusí nikdo odhalovat ;-)
Avatar - Pierro
17. 7. 2009 13:52
Re: jdeme nakupovat
sakra chlapče ty seš na hošany?? Kolik už jsi jich odhalil co ty jeden úchylo??? >:-[]
17. 7. 2009 13:04
Re: jdeme nakupovat
no že jsi byl čistě oblečen a učesán nic neznamená - a teď s pravdou ven! Uši jsis ráno myl? >:-[]

Jinak samozřejmě slečna četla blogy nejmenované GURUho a hned odhalila, že si chceš lhát do kapsy. Proto se tě snažili dostat spátky na zem, do reality. Kopiemi značkových brýlí od Namců jsi jí neošálil. :-!
Tvé požadavky? VELKÉ - Fabia je přece stěhovák ;-)
BENZINOVÉ - nebuď trapný, tohle je k pláči :-!
SLUŠNÁ Výbava - buď rád že to nevzala jako pokus o urážku a nepřivovala nějaké mechaniky odvedle s hasákem, ten by ti už vysvětlil co je to slušná výbava ;-)

A jak to teda dopadlo? Kdy si máš přijít pro tu Fabku? >:-[]
17. 7. 2009 13:25
Re: jdeme nakupovat
no okukovali jsme Superba Elegance 1.8TSi za rekneme relativne slusnych 679990,- takze pokud tam jeste pristi tyden bude stat (nebojim se ze ne, leda zebi byl nabidnut nejakemu chalupari co si prijde pro levne dieselove a male kombi) tak zrejme bude nas :-)
17. 7. 2009 13:37
Re: jdeme nakupovat
hmm, tak to je slušná cena :yes:

je to nějaká předváděčka nebo čistě výstavní kousek s prázdným tacho?

no a prasátko bych rozbil co nejdřív. Chalupařská sezona vrcholí, a nikdy nevíš >:-[]
17. 7. 2009 13:45
Re: jdeme nakupovat
no predvadecka, najezd necele 2k a na znackach kde majitel je autosaloon, ale na 4 roky mu to stacit bude, ze soucasne A4 1.8T sedan z minuleho stoleti si myslim polepsi :-)
Avatar - WinDiesel
17. 7. 2009 16:34
Re: jdeme nakupovat
Na to, že je Superb vedený jako "vyšší střední" ve většíně statistik, je to dost málo... :-|
17. 7. 2009 17:48
Re: Predajca sa musí snažiť u každého.
Moja skúsenosť (všeobecne) je podobná. Človek je sám, kuká na auto a kuká, baba sedí na stoličke a sedí ...

Človek sa musí "nanucovať a otravovať". Samozrejme nie je to tak vždy, ale zaráža častá neochota pradajcov. Ale budú vyplakávať ako nejdú autá na odbyt ....

Ale poznám kuriózny prípad. Pradajca na autosalóne už-už chcel staráho a vlasatého "okukovača" vytiahnuť z auta, aby mu tam "nekazil kšeft", keď ten sa zrazu spýtal koľko to auto stojí. Pri sume 1,6 milióna Sk dedo nezaváhal, siahol do tašky, vytiahol požadovanú sumu a šokovanému predajcovi oznámil - "Kúpim to".
19. 7. 2009 18:41
Re: Predajca sa musí snažiť u každého.
Autosalony rostly jako houby po dešti a prodejců je jako máku. Dostanou služební auto, bílou košili, kravatu, mobil, počítač a jsou z nich mistři světa. Já si přišel někdy loni prohlídnout Nissan Kvaškaj a ten blb se dvacet minut ani nezvedl ze stoličky, asi si tam hrál nějakou hru. Čím masovější značka, tím horší prodejci...a ženský? Tam to platí dvojnásob. Před dlouhými lety jsem ale zabrousil k Audině. Slečna chvíli dohlížela, jestli moc nemlátím dveřma a když jsem jí položil nějaký technický dotaz ze základního repertoáru, přiznala, že to neví a zavolala šéfa. Ten se mnou dal řeč, já jsem ho upozornil, že už mám auto objednaný (byla to ta nešťastná AR 156), ale kecali jsme tam hodinu, vnutil mi kafe, dal mi vizitku a řek, až tu AR projedu, ať se přijedu svízt čtyřkou. Upozorňoval jsem ho, že tahle značka je nad mé možnosti, ale konstatoval, že se třeba někdy zmůžu a pak abych věděl, kam mám přijít. Je to deset let, zůstal jsem na svým (mazda 6), ale ten chlap tam pořád dělá šéfa. To byl PRODEJCE AUT. A ne tupý nafoukaný hovádko bez rozlišování pohlaví. Jinak mně fascinuje, jak je krize, auta se neprodávají, ale autosalonů neubývá a ta hovádka tam "prodávají" dál.....
20. 7. 2009 06:45
Re: Predajca sa musí snažiť u každého.
Máš pravdu, ja som si prednedávnom okukoval Fiat Bravo, sedeli tam takí sopliaci v oblekoch dvaja a jediná reakcia na moju prítomnosť bola "zamkni to Bravo, je predané, nech do toho každý nelezie"...
Zato v Mercedese sa chlapík (25?) so mnou bavil pekne dlho a prešiel so mnou všetky autá, aj keď som mu povedal hneď na začiatku, že na také auto proste nemaám a chcem si ich len pozrieť. Aj tak som odišiel s vizitkou, niekoľkými katalógmi a dobrým pocitom. A to som prišiel v kraťasoch a tričku jak som šiel z práce...
17. 7. 2009 15:27
Cenový tahák
Myslím, že jde o vyzrálé auto za doposavad nevídanou cenu. Jsou lidi, které ani základní jednačtyřka neurazí. Jednašestka, ač stará, stačí na řadu konkurenčních jednašestek. škoda tímto krokem hodně vylepšila poměr užitná hodnota / cena.

Takže já volám - BRAVO ŠKODA
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "martinZA"
18. 7. 2009 11:24
Re: Cenový tahák
ach jaj! Len pre porovnanie:
znacka/motor / kW
KIA /1,6 CVVT / 93
Suzuki / 1,6 VVT / 79
Citroen / 1,6 VTi / 88
Toyota / 1,6 VVT-i / 91
Mazda / 1,6 MZR / 77
Fiat / 1,6 / 76
.
.

Skoda / 1,6 MPI / 75
mam tu vypisovat dalsie??? Asi nie, lebo kazdy skodovak by asi utrpel traumu. Mam najradsej, ked jazdim na nejakom mestskom obchvate, kde je 80-ka a kazda Fobka a Ochafka s vytocenym motorom do maxima mi ukazuje svoju * a potom doma rozpravaju, ako dali na * 3-litru :-)
A pozor, nemam ho z bazaru, kupil som ho vlani nove.
19. 7. 2009 18:43
Re: Cenový tahák
A prozradíš jaké?

Jinak Fobka ani Ochafka u nás neznáme. Co to je?
neregistrovaný "martinZA"
20. 7. 2009 10:13
Re: Cenový tahák
je to nemec ...ale nie fávé, takze radsej zostanem ticho , lebo sa mi ujde reakcie typu: "jo vole, nemas VW, nemas nic!" ;-) ;-)

Fobia a Ochcafka je najviac viditelne auto na slovenskych a ceskych cestach ...tzv. sluzobne krabice....vacsinou sa snazia jazdit rychlejsie ako ostatni (hlavne v zonach, kde je nizsia rychlost), no ked vylezu na dialnicu a nejake 150 a viac konove auto im zacne dychat na chrbat, tak sa zaradia ale hned beru do ruky telefon ...akoze oni telefonuju >:D
Avatar - Emel
18. 7. 2009 11:54
Re: Cenový tahák
Za nevídanou cenu, ovšem za cenu omezení bezpečnostní výbavy. Já nevím, tohle není moc dobrá cesta... respektive, Octavia je pro mě zajímavá až tak kolem těch půl milionu, v kategorii do 400 je to bída.
18. 7. 2009 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
18. 7. 2009 19:25
Re: Cenový tahák
Ale jo, od půl mega nahoru už si to dokážu představit, s malou naftou nebo 1.4TSI v Ambiente je to solidní auto, i když pořád trošku dražší než konkurence. Ideální je pak taková 1.8TSI v Elegance za 565, tam už hodně konkurentů nemá co nabídnout.
19. 7. 2009 02:24
Re: Cenový tahák
No, ona konkurence nemá opravdu moc co nabídnout, pokud to neni "sociální edice". ;-)
20. 7. 2009 06:48
Re: Cenový tahák
Tým by som si až tak istý nebol. Za akú edíciu považuješ túto Octávku?
Avatar - Emel
18. 7. 2009 11:52
Bezpečnost
Vzpomínám si na už lehce zaprášené vyjádření koncernového vedení, podle kterého měla Škoda vyznávat podobné hodnoty jako Volvo. A teď? Octavia je jedno z mála aut v segmentu s pouze 4 hvězdami z NCAP, u akčních modelů se vypouští bezpečnostní výbava. Jasně, kdo chce, tak si to ESP koupí... ale takhle se pověst bezpečné značky nebuduje.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "exctenar"
19. 7. 2009 22:04
Re: Bezpečnost
Moc to "volaktori" preživate.Dcera chtěla nějaké auto,nechtěla koreu z ČS-SR ani z Indie,ani Golfa, ani Francii, tak je to Auris s 1,33. V základu je za 355 tis, za ESP je příplatek 15 tis, ale to u lépe vybavené verze,která stojí 445 tis.také...Ta má sice kožený volant,zadní okna v elektrice a hlavové vaky.Připlácelo se i za mlhovky, nějakou lištu,park.senzory aj. pikačoviny,barva je nematalická, nějaká sleva a je to za 380 tis.Prostě nechápu, co stále někdo řeší ceny/výbavy/píše tam nahoře někdo výkony-když si na auto umíme vydělat,dohledáme i parametry. Bylo by dobré to už pochopit.Chtěla červeného Aurise,má červeného Aurise. Na naučení se jezdit v 18. letech to stačí.Jsou země, kde i pidi auta slouží jako rodinná, tak co...Většina spolužáků z gymplu nemá žádné auto. O co furt de?Nechápu.Škoda udělá nějakou akci a pár jedinců to prožívá...Prd€l je, že u nás ta auta vesele kupují slováci, vymetli sklady prodejců...a brali ne Audiny, ale Fabie a Octávky.Čím to asi bude?Nemaj tam lidi na audiny?BTW: ono to ESP zase není samospasitelné, sice na třech ze 4 aut je,ale kdo nepoužívá mozek, tak je mu stejně prd platné.Já např. minulý týden u auta s ESP vyhodil letní gumy, které měly ještě 3 mm.I o tom je bezpečnost, ne o milionu serepetiček.Zdarec krizi!Auta jsou levná,skvělá doba!!! :-)
neregistrovaný "martinZA"
19. 7. 2009 23:40
Re: Bezpečnost
nikto to nepreziva.....len ziadna automobilka sveta nepodvadza tak, ako Skodlivka!!! Takze ....Cesi a Slovaci hlavu hore!! CESKY SEN v podani Skody prave zacal!!!
Avatar - Ronault.
20. 7. 2009 01:51
Re: Bezpečnost
Apokalypsa je tady?!?! :-O 8-s 8-s