Škoda i v 1. čtvrtletí roku 2010 nabídne slevy pro model Octavia Tour s motory 1,6 MPI a 1,9 TDI. Ceny zůstávají prakticky nezměněné, nový akční ceník nabízí všechny modely zhruba o 1 % dráž, což odpovídá zvýšení DPH od ledna.
jojo, 282 litru za tohle konstrukcne 16 let stary auto je hodne slusnej ulet, doporucuji se podivat za kolik poridite trebas noveho Megana a jaky ma rozvor a vybavu, plus leasing bez navyseni, prostwe Trumf patri dle me i s klimackou na cenovku 249 pak ma smysl uvazovat o takove koupi...
Nevím, ja je na tom Megane III, ale Megane II v kombíku přišel před půl rokem lehce dovybaven taky na necelých 300k. Rozdíl je v tom, že megane (alespoň tedy jeho druhá generace) působí oproti jakékoliv škodovce jako hračka pro děcka (myslím tím zpracování a materiály v interiéru). Fabia I na mě osobně působí mnohem solidnějším dojmem...
Re: Nie všetkých zaujímajú materiály v interéry ...
Vyšia kvalita materiálov v interiéry síce poteší, ale nevidím v tom taký prínos aby to "prebilo" slabý motor a malú pasívnu bezpečnosť, resp. nízku výbavu.
Ak ma niečo zaujíma tak to len to čo držím v rukách - hlavne volant a radiaca páka.
Súhlasím, že Megane II nič moc a dosť ľudí sa sťažovalo na kvalitu ale nový vyzerá lepšie a i hodnotnejšie.
Ak už Oktáviu, tak novú s novými motormi (1,6 TDI CR, 1,2 TSI) a nie tento starý črep ...
Re: Nie všetkých zaujímajú materiály v interéry ...
kdyz to trochu prezenu, tak srovnani Tour vs. Megane III je podobne jako Felicia vs Fabia, nesrovnatelne jizdni vlastnosti, provedeni a vzhled interieru, bezpecnost, vybava, a svete div se, dokonce za nizsi cenu.... cili kdo nepotrebuje kravskej kufr a pouziva mozek tezko si i za tyhle penize Trumfa koupi, je to veteran s lehce nesmyslnou cenovkou moderniho novyho auta, ale proti gustu....
Re: Nie všetkých zaujímajú materiály v interéry ...
Jo, máš pravdu, byla to nadsázka, jen jsem chtěl připomenout, že rozdíl 8 bodů (OI=25/MII=33)resp. 10 bodů (OII=27/MIII=37) je rozdíl více než jedné třídy. >:D
Právě řeším koupě nového auta. Potřebuji kombi (velký kufr), benzín. Aby bylo spolehlivé a dlouho vydrželo. Nenašel jsem za tu cenu jiné auto, které by mělo minimálně stejný poměr cena/užitná hodnota. Vámi zmiňovaný Megan III. přijde o 40tis více. Zvolím zřejmě OT , moc parády s ním neudělám, ale je to velké auto, navíc ho mám 10let a měnil jsem pouze akumulátor, ložiska a stahování jednoho okénka. Cena na kterou mám nabídku je 290tis
proc silenych 290? staci se jen trochu snazit, sehnat si pres znamy nekoho kdo dela ve Skode a mas totez za 270, davat 290 za historickyho Toura kdyz za jste min muzu mit trebas i toho MIII Combi s klimou tomu rikam ulet, ale at teda Tour dlouho a spolehlive slouzi...
jedna z nabidek trebas tady, minuta hledani, pri akontaci 40 procent je leasing s nulovym navysenim, a zaruka usmudlany 2 roky taky nebude ...
[odkaz]
To je nabidka prodejce Renault. Kdyz zasles nezavaznou poptavku prostrednictvim formulare, dozvis se vse potrebne. Aneb nehledam zpusoby proc to nejde, ale jak to jde.
hmmm tak s timhle pristupem fakt bude lepsi kdyz budes kupovat za cenikovy ceny v tech nejvetsich autosalonech, presne takovyhle zakazniky potrebujou a je pro ne dobre ze jeste jak vidim porad jsou... jinak pro ty co chteji se svymi penezi hospodarit doporucuju se poohlidnout jeste v Polsku, uz to tam nejni o tolik levnejsi jako pred rokem ale porad se jeste da usetrit za nevelkou namahu...
1) Když jdu do salúnu, tak mám nějakou představu a o té se s prodejcem bavím...
2) Když spokojím se skladovkou, není problém dostat se možná na lepší ceny...
Vždyť tento konkrétní inzerát je o udání nějakýho ležáku v nějakým salonu a když jdu pro nový auto, tak většinou chci, aby bylo podle mě - tzn. skladovka jen náhodou - tudíž výroba - tudíž menší vyjednávací prostor...
A co barva? Často aspoň tu si chce i lowendový zákazník zvolit - tu svoji vysněnou stříbrnou metličku - a máš problém... navíc, jak píše "bojler" dole, na Tour jsou prý čekačky jak v Mototechně, takže škodovka si asi stále může dovolit trochu toho povyskakování...
Octavia Tour je proti Meganu mrňavá (zvenčí i zevnitř) - postav si je vedle sebe a uvidíš. Navíc nevidím důvod, proč v dnešní době kupovat za cenu nového auta vůz, který je technologicky starý minimálně 14 let - zejména ta bezpčenost by mě v dnešní době od Touru spolehlivě odradila.
Mě by spíš zajímala odpověď na otázku, proč je Megane dlouhodobě tak levný auto... skoro bych řekl, že podezřele levný... Možná je to jenom vstřícná politika kosočtverce?!? Možná...
To by mě zajímalo v čem, hlavně sem nepiš, že OII je jen facelift té původní nebo nějaký podobný moudro. Na Renaulty taky moc nejsem, ale kdybych si mezi těma dvěma měl vybrat, tak jasně Rencka, už jenom podvozek, technologie, bezpečnost...
Moji rodiče třeba kupují nová auta, ale o klimu vůbec nestojí, protože s tím jezdí jen 30km trasu na chalupu a zpět... nestojí o přeplňované motory... mají dobrou zkušenost se škodou, tak nechtějí jinou značku... při troše snahy se dostanou na slušnou cenu...
Prostě, každý má své preference, co je na tom k nepochopení???
Netvrdím, že cena je dobrá. Tour by se měl podle mě pohybovat do 250K.
Ale člověk si nekupuje výbavu, ale auto, takže pokud mi nějaká značka nabídne za stejnou cenz dvojnásobek výbavy, ale už mi k tomu nedá solidní auto nebo auto odpovídající mým potřebám, tak je to napikachu.
Já tady Tour nijak neobhajuji (sám bych do něj rozhoně nešel), jen si dokážu představit kupce, kteří po tomto autě sáhnou (i když v dnešní době asi za nižší cenu): "věčný" a "nenáročný" atmosférický benzín, léty zdokonalená výroba (žádné dětské nemoci), velikost kufru, náhradní díly za pusu...
No právě - nekupuješ si výbavu, ale auto. V tom případě si ovšem nedovedu představit ani jeden (a to ani hypotetický) důvod, proč v dnešní době koupit Octavii Tour.
To je mačka vo vreci, nikdy nevieš, prečo sa predchádzajúci majiteľ auta zbavil. Či chytil chybový kus, či to nie je podvod so stočenými km, alebo či to nie je zhabané auto z neplateného leasingu a po mesiaci ti tichúčko a nenápadne zmizne spred baráku...?
Nové je vždy nové, hoci za tých 300 litrov menšie, slabšie vybavené alebo so slabším motorom.
Já nesouhlasím, zhruba za 6000 ti specializovaná firma auto prověří tak, že se o něm dozvíš i kolik panen tam bylo deflorováno. V těchto relacích už bych tyto peníze neváhal obětovat, abych se nenapálil.
A koľkokrát tých 6000,- máš vo vrecku len tak na vyhodenie ako prémiu za nejakú jazdenku? Preveria jeden voz, druhý, možno tretí...príma príplatok za jazdeé auto, fakt. ;-) A neviem, čo ti pomôže preverenie pôvodu, ak má niekto kópiu kľúča vo vrecku...jasnovidci nie sú.
víš jak to je? asi takhle.. ty si kup podle svých preferencí, jak říkáš, starou televizi s vypouklou vakuovou obrazovkou a já si připlatím 10% a koupím si plazmu se zabudovaným DVB-T tunerem a HDMI vstupem... jak říkáš, ty máš s teslou dobré zkušenosti a je to tvoje preference.. já zas nejsem muzeum... a nezapominej na to, ze jednou prijde doba, kdy to auto taky budes chtit prodat.. (pokud to neni kup na zivot a na smrt)
Měl sem strach, že mě někdo seřve a oni všeci souhlasí není možné.
Sem rád, že Češi nejsou pouze zatvrzeli Škodovkáři a ví, že škodovka není zase tak super auto.
Tak tohle mi už fakt přijde jako úlet, to se na me klidně zlobte, ale napsat: "Škoda i v 1. čtvrtletí roku 2010 nabídne slevy pro model Octavia Tour s motory 1,6 MPI a 1,9 TDI. Ceny zůstávají prakticky nezměněné, nový akční ceník nabízí všechny modely zhruba o 1 % dráž, což odpovídá zvýšení DPH od ledna."
Stručně shrnuto, škoda nabídke slevy, ceny zůstávají prakticky stejné, jen cca o 1% vyšší, tak už fakt nevím, kolik Škodovku ta reklama tady stojí, že i zdražení se dá prodat jako sleva... :no:
to je ta skoda co vysla v 1996? Dakujem, neprosim.. Keby ju dali za 199000KC tak maju taky biznis ze by znicili predaje pandy, dacie a podobne a v konecnom dosledku by zarobili este viac..
Myslím si, že kupovať taký starý model je riziko s vlastným zdravým. Samozrejme každý verí, že je nesmrteľný, ale dobré je tomu trochu pomôcť kúpou moderného auta s dobrou bezpečnostnou výbavou a dobrými výsledkami s crash-testov. Síce to ešte prežitie nezaručuje, ale šance sa zvyšujú ...
A to, že je človek opatrný šofér, ešte nie je zárukou, že nestretne "opačne orientovaného" šoféra ...
Navíc, hvězdičky jsou pouze orientační záležitost v laboratorních podmínkách, Rencek dlouhodobě skvěle připravuje svoje modely na testy Euro NCAP, kdo ví, při jiným typu nehody bychom se možná divili... ael to je spekulace...
Posadit děti do Touru bych se rozhodně nebál, větší strach bych měl třeba v daciích (možná neoprávněně), nemluvě o tom, že bych je neposadil do aut typu stodvacítky apod.
Jak někdo psal výš, můžeš jezdit opatrně, ale ten druhý to může do tebe naprat...
Do mě vpálil jednou děda s OI (jaksi přehlédl křižovatku a jel z vedlejší). Bouch to do zadní části - rencek fakt v poho, ale OI byla teda na tom o dost hůř.
Ty roky OI tam fakt šly vidět (foto už bohužel nemám)
Původně sem chtěl napsat něco jako souhlas, ale...
Došlo mi co si to může koupit za lidi, a nechci se nikoho dotknout, ale dost jich je nebezpečných už svou existencí na silnici. Kupujou i běžní řidiči, ale kupujou i pochybné individua co se zmohli na nové auto. Takže klobouk na hlavu, pneu Vraník na ráfky, tygrovaný potahy a král levýho pruhu na D1 >:D
Ano jsou modernější a vzhledově asi atraktivnější auta.Většina z vás to posuzuje ale tak, že to nekupuje ale ví jak by nakupovala kdyby....jenže ouha, když pak přijde na nákup, většina uvažuje zcela racionálněji než když nakupuje jen hubou.Škodovka nabizí na našem trhu něco, co lidi chtějí a za co jsou ochotni tuto částku dát.Každej má přeci jiné preference.Lidí Toura chtějí a škodovka tak bere konkurenci zákazniky.Dokonce si možná ubírá i z prodejů OII.Prostě ať se to komu libí či ne, je to kladivo na konkurenci.V ČR jednoznačně.Jde o bussines a ten jde Octávce jedna radost.Co zde kdo napíše je jen názor, realita je ale taková, že lidi to za tuhle cenu kupují a kupovat budou.Já bych to asi taky nekoupil, ale dokaži pochopit že jako volba "rozumu" to není špatná varianta.Jsou i jiné, pochopitelně....ale to je ta soutěž a lidi Octavku chtějí, tak proč jim ji nedat. :yes:
:yes:
Přesně tak to vidím a myslím, že je jeden silný důvod, který Škodě brání dát na Tour cenovku třeba 239.000,-Kč - to by totiž mohla být velká rána prodejům OII, takový rozdíl v ceně by mohl zlomit mnoho zákazníků rozhodnutých jít do vyspělejší techniky za vyšší cenu.
Ano, Tour by mohla drtit Logany a podobný lowendy, ale asi mají dobře spočítáno, co by to udělalo s prodeji modernějších modelových řad!
Stačí se podívat k prodejcům a člověk zjistí, že na Tour se čeká kolem čtvrt roku. Velmi často jsou to dosavadní majitelé jedničkové Fabie, Felicií a podobných aut, jsou to sňatky z rozumu a nejde o design, případně konstrukční stáří zadní nápravy. Tour má pořád ještě solidní pasivní bezpečnost, je kvalitně provedený, spolehlivý a nenáročný na údržbu. Současná cena byla nastavená hodně chytře.
podil na tom ma jak mnozstvi objednavek, tak rozprostreni do budoucna. kazdopadne vyroba je tusim na 180ti autech denne, coz v kombinaci se zhroucenymi trhy na vychode neni malo.. z CR by melo byt stale cca 5000 objednavek dopredu.
měl jsem na mysli hypotetického zákazníka, který uvažuje o koupi nižší střední, třeba OII do 400K a rozdíl 100K je ochoten za modernější techniku atd. připlatit, ale v okamžiku, kdy by byl rozdíl 160K, tak by ho to přimělo uvažovat o ne tak moderním, ale opravdu výrazně levnějším Touru... a troufám si tvrdit, že podobně uvažují i v Boleslavi
zákazníci v těchto cenových relacích neuvažují v třídách, ale v poměru cena/výkon.
O1 pokulhávala (prostorově) již za svou tehdejší konkurencí, s O2 už má společné jen to "O" a nesnese srovnání. Řečičky já si koupil O1T, bo jsem ušetřil oproti O2 balík peněz je akorát hypotetický hospodský kec, jak si před chlapy odůvodnit vlastní blbost nebo v lepším případě proč si nekoupil F2.
O1T bude ubírat zákazníky leda tak Fábiím a v případě nižší cenovky by ubírala Fábii ještě více.
Jenže u Fabie by to mohlo být škodovce celkem jedno... ale jestli je pravda, že se Tour ani nestačí vyrábět, tak je cenová politika škody jasná a správná - křivka nabídky a poptávky se jim setkává přesně tam, kde chtějí.
Jak by to mohlo být u Fabie Škodovce jedno? Co to je za vtip? :-)
U O1T je víceméně jedno kolik stojí, vývoj a vše okolo je zaplacené, jedinými náklady jsou již jen ty týkající se výrobní linky. Takže se logicky snaží vytřískat co největší vatu. A cenově na úroveň F2 jít nemohou. Kdo by ji u nás pak koupil?
Ale vždyť u Fabie už se taky vývoj dávno neplatí, ten facelift na FII už je jistě zaplacenej a variabilní náklady jsou asi pořád vyšší u Toura...
To bych ale neřešil, prostě je fakt, že - jak tu někdo vtipně napsal - konkurence s novinkami a nižší cenou nedokáže tak zaujmout jako postarší Octa... Tak HURÁ, ne? >:D
Souhlasím, pokud mám určitý obnos a mám 2 děti, dívám se na auta z tohoto pohledu, potřebuju prostorné auto, s klimou a velkým kufrem, asi je to auto pro mne.pokud mám ten samý obnos a jsem bez dětí, je to opět jedna z variant.No a pokud jsem internetový nákupčí, tak to pro mne varianta není :-) . Jinak je pravda, že za podobné peníze se auto této velikosti a relativní kvality a uživatelské přívětivosti hledá dost špatně.Poněvadž Renault MIII GT je skvělý vůz, ale už malinko dražší a při těchto nákupech i 20 t je dost peněz..
Ale ked uz niekto ma 400k a je rozhodnuty ich dat za auto, tak si vybera za tych 400k. Neviem o tom, ani z pocutia ani z netu, ze by niekto isiel kupit napr auto za 400K a prisiel domov s autom za 240k... kde? kto? Skorej to je naopak, clovek ide kupit auto za 400K a pride domov s autom za 500K...
Kdo si ide kupit OII, posadi sa do nej a potom si sadne do OI, cena ho nemoze zlomit...
Alebo ide o starsich ludi - patriotov (dochodcovia co poznaju len Skodu a Mercedes, ine znacky aut nepoznaju, mali Skodu - budu mat Skodu, finito) a cast polulacie, ktora sa rozumie autam asi ako jadrovej fyzike - pri kupe rozhoduje farba auta a momentalna nalada...
Zdravím, musím souhlasit s tím, že trh si sám řekne co chce. A jsou lidi, kterým je jedno jestli jedna nebo dvě hvězdičky a nebo airbagy.
Rodiče si ji kupovali a sehnali 1,9TDI s plus paketem a v metalíze za 304 t. Čekali 6 týdnů na výrobu - automobilka má plnou výrobní linku. A za ty peníze ...
Ale to jsem nechtěl. Chci hlavně říct, že naplnění linky a čekací lhůta o něčem svědčí. Dobře, nemám super moderní technologiemi narvaný vůz, ale auto, které má vychytané nemoci a hlavně slouží a hromada náhradních dílů. Co víc. Potřebuju přibližovadlo...
přesně tak, v první řadě jde o obchod, pokud ostatní automobilky nejsou schopné prodat modernější auta za stejné peníze tak ať jdou k VW na školení. Znám spoustu firem, které nyní nakupují O1 jako náhradu za F1. Pokud někdo dokáže úspěšně prodávat takto starý model, tak to není jeho chyba, ale neschopnost konkurence nabídnout zákazníkovi vhodnou alternetivu.
Čo chceme to máme .....a Škoda sa tomu len prispôsobuje ...
Priemerný Slovák či Čech bude pozerať na klímu, rádio, plasty, kufor atď. a nejaké tie airbagy, ESP či aktívne opierky hlavy ho nezaujímajú.
I ten Tour sa dá dovybaviť (aspoň s časti), ale našinci to doplnia skôr klímou ako napr. bočnými airbagmi. Čiže nie je to len o peniazoch.
Čo poznám ľudí, ktorých zachránili arbagy, tak tí sa na to pozerajú úplne ináč - pre nich to nie je "výbava", ale nutnosť bez ktorej už pomaly do auta (i cudzieho) ani nesadnú ...
Škoda je typická "ľudová" značka so všetkými negatívami i pozitívami. A čo ľudia chcú - to im tam automobilka dá bez ohľadu na to, či to jej odborníci považujú za dobré či nie. Jednoducho zákazník je pán a v prípade bezpečnosti sme jednoducho nenároční zákazníci ...
Panove resim problem noveho auta.A Octavia Tour Combi mi pride jako celkem v pohode.A duvod?Za cca 270tis kdyz se clovek posnazi a uplatni slevy ma nove auto se zarukou vyskousene s minimem destskych nemoci.Veliky kufr robusna karoserie jednoduchy a ucelny interier presne razeni.Motor 1.6Mpi je drzak a malo poruchovej nepotrebuji raketu a nafta je draha a nema pro mne vyznam.Jezdim mimo dalnice po okreskach.Jsem klidny ridic moc auto nenahanim jezdim dle predpisu ale taky kde se da jedu malinko rychlej.Takze za tu cenu nedostanete ani Focuse ani Ceeda ani jine auto jine znacky ani Octavii II.Dale nahradni dily neni problem sehnat auto si budu servisovat po zaruce sam v ramci moznosti!!.Nejsu technicka lama.No a to ze je stare no a kdyz ho koupite mate nove auto a pro nase cesty staci bohate.Jo a ze je zastaraly no jo ruku na srdce normalny ridic ktery jezdi mimo dlanice okresky mesto a mimo mesto kdy vyuziva auto na same hrane.Ano zadni viceprvkova naprava u Oc II je super utlumeni materialy taky jenze kolik aut jezdi a i novych s torzni zadni napravaou a je to v pohode.Klimatizace jo tak tu beru jen a jen z duvodu maleho ditete kdyz pudeme na dovolenou jinak osobne okna dolu.Rikam vsechno je vec narzoru a kdyz penezenka veli jasne kde su hranice.Neni co resit.Mate na par let spolehlive auto.Ktere je i celkem hezke.
To jen tak muj nazor.Ahoj
Můžu jenom doporučit, na okresky je 1.6 MPI 75 kW ideální volba. Motor je docela pružný a úsporný, oproti 74kW verzi má přepracované sání a el. plyn. Spotřeba je pro mě velkým překvapením, nijak ji nešetřím na okreskách jezdím kolem stovky a kombinovaně jsem na 6,3 l. Pokud budete jezdit plynule, na rovinatých okreskách, do 110 km/h, pp vám bezpečně bude ukazovat hodnoty začínající pětkou......Jezdí se mi s tím lépe než s 16 ventilem. Pokud se s tím svezete, řeči o tom že jde o staré auto jdou stranou. Mám zkušenost s Ceedem, Meganem III a SX4kou, Octavia sice měkči podvozek v zatáčkách, ale plně vám to vynahradí tím, e je pohodlnější a tišší. A pokud porovnám 1.6 motory, zmíněná trojice má sice vyšší výkony, ale až kolem 5000 ot. a to využijete jen při extrémním předjíždění. 1.6 MPI vám to vynahradí pružností a spotřebou. A co se týká bezpečnosti, je sice horší než novější vozy, ale propastný rozdíl to není.Dobrou volbu !!