Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Tour 1,6 MPI: První cena klesla na 289.900,-Kč

První novodobá Octavia je už 13 let na trhu ale zákazníci ji, zdá se, stále ještě chtějí. Pro měsíc únor přichází na českém trhu dosud největší zvýhodnění v historii Octavie Tour. Ceny se blíží menším Fabiím.
Zpět na článek
4. 2. 2009 16:23
4. 2. 2009 16:33
4. 2. 2009 17:42
4. 2. 2009 22:05
4. 2. 2009 22:15
4. 2. 2009 22:17
4. 2. 2009 22:22
5. 2. 2009 11:43
8. 2. 2009 20:14
4. 2. 2009 17:39
4. 2. 2009 21:38
5. 2. 2009 15:55
neregistrovaný "Meade"
7. 2. 2009 11:12
neregistrovaný "Meade"
4. 2. 2009 21:19
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 22:43
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 21:36
4. 2. 2009 21:45
4. 2. 2009 21:47
4. 2. 2009 22:13
neregistrovaný "Horways"
4. 2. 2009 22:23
4. 2. 2009 22:43
5. 2. 2009 09:32
5. 2. 2009 11:39
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
5. 2. 2009 12:08
5. 2. 2009 12:38
5. 2. 2009 12:44
5. 2. 2009 13:16
5. 2. 2009 13:36
5. 2. 2009 18:50
5. 2. 2009 09:41
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 22:41
4. 2. 2009 21:42
4. 2. 2009 21:44
4. 2. 2009 21:48
4. 2. 2009 22:25
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:37
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:34
4. 2. 2009 23:55
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:51
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 00:04
5. 2. 2009 08:31
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:41
5. 2. 2009 08:44
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:48
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:52
5. 2. 2009 08:41
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 16:01
neregistrovaný "Meade"
5. 2. 2009 09:43
5. 2. 2009 13:50
5. 2. 2009 13:57
4. 2. 2009 21:44
neregistrovaný "cizo"
4. 2. 2009 21:50
4. 2. 2009 22:00
4. 2. 2009 22:37
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:43
5. 2. 2009 08:48
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 22:35
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:34
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:43
4. 2. 2009 21:52
neregistrovaný "cizo"
5. 2. 2009 08:44
5. 2. 2009 10:35
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 12:33
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 04:41
neregistrovaný "chalisss"
5. 2. 2009 06:31
neregistrovaný "chalisss"
5. 2. 2009 08:38
5. 2. 2009 09:47
5. 2. 2009 11:55
5. 2. 2009 12:36
5. 2. 2009 13:42
5. 2. 2009 09:50
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 09:57
5. 2. 2009 12:52
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 15:28
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 09:16
5. 2. 2009 09:34
5. 2. 2009 09:46
5. 2. 2009 12:43
neregistrovaný "igor302"
5. 2. 2009 12:30
5. 2. 2009 13:10
5. 2. 2009 13:43
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 15:19
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 14:13
5. 2. 2009 15:01
5. 2. 2009 15:04
5. 2. 2009 16:20
5. 2. 2009 12:49
neregistrovaný "VaclavII"
5. 2. 2009 13:23
5. 2. 2009 14:10
neregistrovaný "VaclavII"
5. 2. 2009 16:37
5. 2. 2009 19:04
5. 2. 2009 15:51
neregistrovaný "Meade"
5. 2. 2009 18:57
neregistrovaný "turbomotor"
6. 2. 2009 06:33
neregistrovaný "nrV"
6. 2. 2009 07:05
neregistrovaný "nrV"
6. 2. 2009 16:56
neregistrovaný "Kyle"
5. 2. 2009 22:03
neregistrovaný "Kyle"
5. 2. 2009 22:23
neregistrovaný "Kyle"
5. 2. 2009 23:16
neregistrovaný "Kyle"
7. 2. 2009 11:04
neregistrovaný "Meade"
6. 2. 2009 00:56
6. 2. 2009 10:35
neregistrovaný "dzouzi"
6. 2. 2009 11:38
6. 2. 2009 14:21
neregistrovaný "VaclavII"
6. 2. 2009 14:28
neregistrovaný "VaclavII"
7. 2. 2009 10:55
neregistrovaný "Meade"
7. 2. 2009 11:27
neregistrovaný "VaclavII"
8. 2. 2009 21:29
neregistrovaný "Meade"
7. 2. 2009 11:50
7. 2. 2009 12:01
Avatar - igor77
4. 2. 2009 16:23
not bad..
330tis. za oct.kombi ? - to vubec nezni zle..
tolik nedavno stalo v ceniku kratkych fabii
Rozbalit vlákno
23
4. 2. 2009 16:33
Re: not bad..
tak zlé to možná není úplně, ale když vemu, že auta o generaci dál se skoro za tu samou částku nabízejí se základní výbavou téměř na úrovni maximální výbavy u Oktávky, tak mě moc argumentů (kromě potřeby pravidelného převozu ledničky) pro koupi nenapadá... :-|
4. 2. 2009 17:04
Re: not bad..
No nevím, když si například srovnám novýho Megana za 299t a OI za ty stejný prachy, která má navíc klimatizaci, tak mi z toho ta Octávka nevychází vůbec špatně.
4. 2. 2009 17:41
Re: not bad..
>:D >:D Jako toho úplně nového Megana srovnáváš s O1??? To je ovšem parádní vtip :yes: O1 můžeš horkotěžko srovnávat s tím vybíhajícím Meganem a i ten je z pohledu prostornosti a bezpečnosti o generaci napřed.... Jako fandit Škodě je dobrá věc, ale vocamcaď pocamcaď ;-)
4. 2. 2009 17:42
Re: not bad..
Megane za 299t ma mechanicku klimu. A aj ESP. Okrem toho je to o dve generacie novsi Megane ako ten co sa predaval v dobe uvedenia OI. Z mojho pohladu z tohto porovnania ma OI vyhodu iba vo vacsom kufri, inak je to beznadejne nevyhodna kupa.
4. 2. 2009 22:05
Re: not bad..
Doporucuji vsimnout si jedne "malickosti" - cena 299T plati pri financovani Renault Finance, ze k normalnimu leasingu preplatis navic i tu "slevu" na 299T je asi jasne kazdemu nezaslepenemu, takze si rovnou pripocti takovych min. 50tis. k porizovaci cene.
Avatar - igor77
4. 2. 2009 22:15
Re: not bad..
.. 300tis. je za hotovku.
Avatar - igor77
4. 2. 2009 22:17
Re: not bad..
.. 300tis. je za hotovku.
4. 2. 2009 22:22
Re: not bad..
Doporucuji vsimnout si jedne "malickosti" - cena 299T plati pri financovani Renault Finance, takze k navyseni leasingu pripocti navic i tu "slevu" na 299T, jen to bude delat extra 40-50tis., takze de facto kupujes auto za 350T.
Avatar - Well-being
4. 2. 2009 22:32
Re: not bad..
* Záruka 5 let nebo 100 000 km – platí ta z podmínek, která nastane dřív, a vztahuje se na vozy financované s Renault Finance

VZTAHUJE SE JEN K ZÁRUCE
5. 2. 2009 11:43
Re: not bad..
Chybka se vloudila, sypu si na hlavu popel. Za 300T to je rozumna cena.
Avatar - igor77
8. 2. 2009 20:14
Re: not bad..
to je v klidu.. - ted uz jen sehnat tech trista ;-)
Avatar - Katikakus
4. 2. 2009 16:54
Re: not bad..
No jo, jenomze jde o 13 let stare auto. Konkurence nabizi moderni auta za stejne i nizsi penize. 200k by byla ferova nabidka, takhle ne..
4. 2. 2009 16:58
Re: not bad..
Jde o pořádný kus solidně vyrobenýho auta. Auta, který stále nepostrádá estetické kvality a technikou nezaostává za základními modely většiny kompaktů.
4. 2. 2009 17:39
Re: not bad..
1,6 MPI/75 kW a 1,9 TDI PD/74 kW rozhodne us zaostale jsou
Avatar - Katikakus
4. 2. 2009 18:56
Re: not bad..
Doufam, ze tohle jsi nemyslel vazne. Technikou nezaostava? Co motory, co bezpecnost, co podvozek, co prostor na zadnich sedadlech. Alespon trosku soudnosti by to chtelo. Moc to s tim vlastenectvim prehanis. V soucasne dobe Octavka nema za ty penize co nabidnout. Jak rikam, kdyz to zlevni o 100k, da se o tom uvazovat.
4. 2. 2009 21:38
Re: not bad..
Na tom autě je dneska všechno vychytaný, dílů všude 3pr..., narvaný vrakoviště, záruka... z mýho pohledu bych z hlediska pracovního nic neřešil.
Avatar - chlapecx
4. 2. 2009 23:22
Re: not bad..
pořád daleko lepší, než ty 120cítky co furt jich jezdí hafo o favoritrech a feldách škoda mluvit, jen dobře, dkyž si hodně lidí koupí OI místo feldy...
Avatar - Katikakus
5. 2. 2009 10:11
Re: not bad..
Ale vzdyt ja nerikam ne. Rikam jen, ze by to melo byt o 100k levnejsi, aby cena odpovidala hodnote.
neregistrovaný "Meade"
5. 2. 2009 15:55
Re: not bad..
Však oni to už zlevnili o 100t.kč :yes: ;-)
Avatar - Katikakus
5. 2. 2009 16:28
Re: not bad..
To jsi nejak vedle, ne? Kde jsi nasel cenu 200tis. Kc?
neregistrovaný "Meade"
7. 2. 2009 11:12
Re: not bad..
To zlevnění o 100t.kč sme si asi nerozuměli, do teď se Tour prodával s motorem 1.6 cca okolo 365t-380t.kč, a nyní je pro zamestnance škoda od 263t.kč, pro nezaměstance cca od 289t.kč. Takhle jsem to myslel.
Avatar - chlapecx
4. 2. 2009 23:20
Re: not bad..
tak to by fabie musela bejtz za 150 jinak by neprodali. a ono to k tomu stejně dojde...
Avatar - Katikakus
5. 2. 2009 10:12
Re: not bad..
No vzdyt jo, Fabia je predrazena, stejne jako ostatni modely teto znacky. :no:
4. 2. 2009 17:11
Morálne je to už beznádejne zastaralé auto.
Nevidím dôvod kupovať auto,ktoré je už technickým pravekom.

Rozmermi interiéru už Oktáviu Tour dobiehajú i malé autá a základná výbava je nulová.

Ak Škodu nižšej strednej triedy tak novú Oktáviu.

A ak na ňu nemám - tak Oktaviu Tour z bazáru - na pár rokov to vydrží a tieto autá sú lacné.
Rozbalit vlákno
46
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 21:19
Re: Morálne je to už beznádejne zastaralé auto.
Je to tak, Octavia I již v době svého vzniku měla podlahovou plošinu, kterou již 6 let používal VW Golf a co se týká vnitřního prostoru, tak v některých parametrech zaostávala i za menší Felicií. Co se týká spolehlivosti, je to dle TUV průměrně spolehlivý vůz na rozdíl od Felicie, která statistiky TUV uzavírá. Takže jako ojeté auto (za dobrou cenu) možná, jako nové auto nikdy. To i takový Logan je technicky vyspělejší auto.
4. 2. 2009 21:35
Re: Morálne je to už beznádejne zastaralé auto.
Proč to auto tedy vyráběj? Neříkej mi, že ho něko kupuje?!
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 22:43
Re: Morálne je to už beznádejne zastaralé auto.
Proč se vyrábí ??? Protože se hlavně vozí do rozvojových zemí, kde se montuje z připravených "setů". Prodeje na českém trhu jsou zanedbatelné, hlavní objem prodejů je na ruském trhu. Druhý důvod výroby je, že zadní část podlahové plošiny se používá pro Roomster.
4. 2. 2009 21:36
Re: ZA BABKU
Výborně odladěný vůz, technika od VW, k tomu netřeba slov, design, který dodnes neztratil své kouzlo. Auto má stále šmrnc. Navíc liftback je k nezaplacení. Auto, které se doslova stalo bestselerem, v Německu se dokonce z prodejních úspěchů Octavie zapotil i Passat.

Za ty peníze? Kupuješ auto? Na co čekáš? Pokud si nemůžeš přošpikovat Golfa6 všemi finesami, od DCC přes DSG po 4x4 (a to by něco stálo) a pokud nebereš jakž takž dobíhající Focus, pak v Octavii I nekupuješ nic co by bylo horší než současný běžný mainstream. Současně získáš auto, které zde má výborné image, v tom se mu zde z konkurence vlastně nevyrovná nikdo.

BRAVO ŠKODA :yes:
4. 2. 2009 21:45
Re: ZA BABKU
Pro mě auto bez starostí :yes:
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 11:17
Re: ZA BABKU
Jasnej souhlas. Pro kloučka jako jsem býval já a přešel z vypiplaný stodvácy rovnou na O1 1.9TDi 81kW, učiněnej zázrak. Zdálo se mi že je přilepená na silnici. :yes:
neregistrovaný "Horways"
4. 2. 2009 22:13
Re: ZA BABKU
:yes: :yes:
Avatar - igor77
4. 2. 2009 22:23
Re: ZA BABKU
ja bych zas rek:
TOTO TRVALO ŠKODA
4. 2. 2009 22:43
Re: ZA BABKU
GTI, vidno, že OI si mal asi iba ako 1:42 ( žeby 1:24 ). Ja som jednu mal,r.v.1997, po roku ma ignoroval imobilizér a mierne tieklo strešné okno WEBASTO, potom dvakrát váha, predraté čalúnenie a potom váha s čidlom teploty chladiacej kvapaliny. S tým som bol v servise viac ako 10x, nakoniec to vyriešili a ja som ju pred zjavením ďalšieho problému predal. Brat O1 r.v. 2001, problémy s lambda sondou, pravidelne odchádzali obe, tiež predaj a odchod od škody. ak by to bolo odladené auto, bolo by dobré, nie výborné. Dobre sa akurát kradne, u nás dokonca častejšie, ako golf. Bezpečnosť na úrovni KIA RIO aspoň podľa NCAP. Je pravda, že niektoré autá z nižšej triedy OI aj OII dosrástli vnútorným priestorom, napr. SUZUKI splash, alebo predloha FABIE II SUZUKI swift, FORD Fiesta, aj YARIS. A Image ? Nenáročnému stačí a uspokojí potreby. Ale je fakt, že vo svojej dobe bola jedným z tých krajších áut a OI nakopla škodovku a dostala ju tam, kde pred časom bola. Potom prišla fabia II, superb a ktovie, čo nás ešte čaká... Ale možno v MB prestanú brať tie prášky, nerobí im to dobre. Alebo museli povoinne vytvoriť niečo ešte hnusnejšie, ako Golf COMBI ? si znalec, povedz.
Avatar - Chuck Norris
4. 2. 2009 23:41
Re: ZA BABKU
dovolím si malou poznámku: pokud jste měl Octávie z bazaru atp není se co divit poruchám.... protrhané čalounění je až po několika stech km... samozřejmě i dřív ale to musí být opravdu použivané jinak než na cesty do práce a rodinu... co se týká opakovaného problému s čidlama atp tak ehm pardón ale to je problém servisů které u nás v drtivé většině (co se týká autorizovaných) mají nulovou kvalitu a auta tam "opravují" lidé kteří neumí držet šroubovák.... podle toho to pak taky vypadá... měl jste na autě KaN filtr? pak odcházení Váhy vzduchu není nci překvapivého ale nepíšete po jaké se vám to stalo době tak pokud vám odešla váha vzduchu třeba po 70tis tak je to normální... u francouzů se zase po 50tis rozpadá interiér... vyberte si...
5. 2. 2009 09:32
Re: ZA BABKU
s těma frantíkam můžu potvrdit. mám 52tis KM a v interiéru jsou původní už jenom koberčeky. Sedačky se rozpadly v 35tis, teď tam mám kuchyňskou sadu IKEA a ty drží. Volant šel v 42tis. Neva, namontoval jsem kolo z tříkolky, je takové malé, sportovní :yes:. Pak budíky, 45tis., místo otáčkoměru jsem si tam dal svoje staré Casio G-Shock (aspoň teď mám více funkcí i místo palubního PC), místo tacháče jsem vzal tátovi z kola digitální tachometr. No a v 51tis šla do kytek komplet palubka. Dal jsem si tam místo ní hliníkový montovací stojan, zakoupil v DATARTU ventilátor, místo příhradky dal pletenou komodu z MOBELIXu a zbylé místo vyplnil pokojovými kytkami. :-!

A to až napíše Klaudius nebo Ronault co je potkalo, to pak bude zírat a poběžíte hned pro tu Oktávku ;-)
neregistrovaný "Mgr. K. Dadáček"
5. 2. 2009 11:39
Re: ZA BABKU
>:D
Avatar - marek.g
5. 2. 2009 12:08
Re: ZA BABKU
>:-[] mel jsis tam dat rovnou po koupi interier z Oktavky a byl klid >:-[]
5. 2. 2009 12:38
Re: ZA BABKU
to je nápad :yes:

hned vyrážím na nějaký vrakáč. A s tím interiérem z Oktávky se i 3x zvýší hodnota auta :-!
Avatar - marek.g
5. 2. 2009 12:44
Re: ZA BABKU
jenom 3x???jen emblem Škody na volantu ma 2x vetsi cenu nez ten tvuj francouz >:-[]
5. 2. 2009 13:16
Re: ZA BABKU
no tak kdyby se mi povedlo sehnat volant třeba z nového Superbu (určitě ho už někdo stihnul rozflákat), tak bych možná dokonce poskočil i o třídu výš! O ceně ani nemluvě, to pak už budu mít doma prémiovku :yes:
5. 2. 2009 18:50
Re: ZA BABKU
Ne premiovku jeste ne.. ale takovy SUPERmainstream, treba na dlouhe sluzebni cesty do parize :-!
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 09:41
Re: ZA BABKU
U kterých Francouzskejch aut se po 50tis km rozpadá interiér? Máme v rodině několik fr. aut, některé mají najeto skoro 4-krát více než 50 tis. km a u žádnýho se zatím interiér nerozpadl. A to 1,9 dCi co má najeto přes 180 tis. km má stále původní turbo a vstřiky.
Avatar - Katikakus
5. 2. 2009 10:58
Re: ZA BABKU
Diky za pobaveni, opravdu jsem se nasmal. Nebo to nebylo mysleno jako vtip? :no:
5. 2. 2009 22:41
Re: ZA BABKU
všetky 3 OI v rodine boli kupované nové, t.j. s OI som sa spoznal v 1997. Predaj prvej po 200 tis. km, brat po75 tis km, sondy odchádzali priebežne. Tretia OII je pred predajom, prebíja elektroinštalácia. Servis ? videl som aj reklamačného technika z hlavného mesta, takže viem, prečo sú servisy, aké sú ( bol pozrieť služobného superba I, šúpal sa lak, vraj preto, lebo sme s ním chodili do umyvárky, ale v reichu boli rovnaké problémy z OI, šúpali sa nárazníky )
Avatar - JGucci
4. 2. 2009 21:42
Re: ZA BABKU
No tak tam by sis mel vylepsit svoje vedomosti - Ocktavie I dostala jako prvni v koncernu tuto platformu - golf IV ji zacal pouzivat az o rok pozdeji! ;-)
4. 2. 2009 21:44
Re: ZA BABKU
Tak tomu se říká blbej den >:D :yes:
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 22:25
Re: ZA BABKU
Přečti si můj příspěvek zde:

[odkaz]

a budeš chytřejší, nejednalo se o novou podlahovou plošinu ale o pouze lehce upravenou plošinu z VW Golf.
4. 2. 2009 22:57
Re: ZA BABKU
Octavia I vyjela na zcela nové podlahové plošině PQ34 v roce 96, kterou pak používal Golf IV (97) či Audi TT. Takže nevím o jaké přejaté, již 6-leté platformě u OI mluvíš? Golf III používal jinou, ta s jeho výrobou skončila.
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:37
Re: ZA BABKU
To nám tvrdil výrobce, ty toho nakecaj ..., když vyjela Felicie II tak nám taky tvrdili, že se jedná o úplně nové auto a přitom všem bylo jasné, že se jedná pouze o velkej facelift starýho Favorita. Mně to nevadí, že to automobilky dělají, je to naprosto běžný postup u většiny výrobců, to není útok na VW, jen by bylo dobrý nazývat věci správným jménem.
5. 2. 2009 11:21
Re: ZA BABKU
Trochu se ti to motá dohromady.
PQ34 je interní označení platformy pro OI, PQ35 používá stávající OII. Obě platformy byly komplet nové pro dané modely.
Druhá věc je poskládat z daných komponent nový vůz. Viz Superb, který má modulární platformu, část dílů z PQ35 a část z PQ46 + nové díly od Škody.
Automobilky si v katalogu mohou tvrdit co chtějí, ale podle skutečného interního označení se dá poznat, zda je vů opravdu nový a nebo jen poskládaný ze stávajících dílů. A není žádný problém si to zjistit.
Avatar - Chuck Norris
4. 2. 2009 23:31
Re: ZA BABKU
boha tedy je někdo zase chytrej jak baterky >:D když přišla OI do výroby jednalo se velice vyspělé auto s nadprůměrným podvozkem vysokou kvalitou zpracování a kvalitní nabídkou motorů a všechny tyto aspokty se dejme tomu až do roku 2003 jen zlepšovaly... nová přístrojovka... facelift... pak třetí technologický facelift... nechápu proč děláte chytrého když tohle přece musíte vědět že to není pravda... podívejte se použité díly v GIV... new beetlu... audi A3 atp.... podlahy jsou i po pokrytí kobercem téměř totožné a spousta dílů jako třeba loketní opěrka.. sedačky.,. elektronika... volanty... atp atp povětšinou sedí na více aut koncernu... Pokud chcete ukazovat že opravdu znáte bylo by dobré nejdříve nějaké z těch aut které tu tvrdě pomlouváte taky znát lépe než jak stojí parkovištích u paneláků. říkat že Octávia I byla v době svého vzniku zastaralé auto (tzn že tedy i Golf IV atp) je opravdu politováníhodné chování hodné pubertálního frajírka či klasického internetového "rváče"....
4. 2. 2009 23:34
Re: ZA BABKU
Když nemá rád VW... >:D >:D >:D
Avatar - Chuck Norris
4. 2. 2009 23:45
Re: ZA BABKU
když něco nemá mrád musím vědět aspoň co nemám rád... já nemám rád francouze a některé značky z asie... když si sednu do těch interiérů po třeba pár desítkách tisíc km tam si přiapdám že už ten interiér někdo dvacetkrát rozmontovával a pak při zpětný montáži zapomněl upevnit 70% šroubků jak je to rozklížený neslícovaný atp... když si sednu třeba do BMW 3 po 100tis km tak pokud je alespoň trochu pečováno o kůži nebo je s ní alespoň citlivě zacházeno tak bych měl velký problém s tím poznat a to i při jízdě že jde o auto co má najeto stejně jak megane či 307 po smrti nebo jestli se jedná o auto s 5tis km...
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:55
Re: ZA BABKU
Já přece nesrovnávám mainstreem (např. koncern VW) s prémií (Mercedes+BMW+...), o tom mé příspěvky nebyly. Já jenom nesnáším bezdůvodné nadřazování jedné automobilky (VW) nad ostatní.
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:51
Re: ZA BABKU
Můj nick je reakce na slinty o VW Guru, které tady šíří GTI, nic víc.
5. 2. 2009 00:04
Re: ZA BABKU
Jasně, tvúj nick všeobecně vyjadřuje, jak jsi mentálně nevyrovnanej s VW, to je jasný...
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:31
Re: ZA BABKU
Nerozumíš ironii a nadsázce ???
5. 2. 2009 08:41
Re: ZA BABKU
Jestli ten tvůj blábol o stoletém podvozku Octavie měl být ironií, pak já bych to spíš nazval absolutním intelktuálním vakuem... >:D
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:44
Re: ZA BABKU
"stoletém podvozku Octavie"???, zkus si to přečíst ještě jednou, o 100 letech se tam nikde nepíše.
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:48
Re: ZA BABKU
S druhou částí tvého příspěvku naprosto souhlasím, ty auta jsou opravdu stejný, to jsem nikdy nerozporoval. Já jenom tvrdím, že G IV (+Octavia I+Audi A3+Seat Toledo II+...) byl velkým faceliftem G III (Seat Toledo I). Karosérie byla nová ale na podvozku moc změn nebylo.
4. 2. 2009 23:52
Re: ZA BABKU
Takže resumé neni v zastaralosti, ale v tom, že to lidi kupujou a ty si out a to totálně.
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:41
Re: ZA BABKU
Tvoje reakce vůbec nenavazuje na to co jsem napsal ??? Takže úplně out jsi ty. Nechceš to zkusit ještě jednou, nějak to vysvětlit ?
neregistrovaný "Meade"
5. 2. 2009 16:01
Re: ZA BABKU
Jak můžeš říct takový nesmysl? >:D Škoda že nemáš tu možnost projít si výrobu Oktávky Tour od začátku až do konce do posledního šroubečku, pak si JEN SEDNI do Logana, vem do ruky řadící páku, udělej si pohlodlí jak uznáš za chodné a pak si řekněš co to tu vůbec píšu za blbosti ;-)
5. 2. 2009 09:43
Re: ZA BABKU
No to sem se zasmál. Zajímalo by mě co je na něm technický pravěk? Jak tu někdo napsal auto má šmrnc a je bez starostí. Vzhledem k tomu, že se už 13 let vyrábí je většina much vychytaná a novému majiteli tak nepřichystá nečekaná překvapení v podobě nákladů za výměnu různých dílů po pár tisích KM. Prostě teď ho koupím za 300 k a vím že tak do 130 tis KM s ním nemusím nic dělat. Pro normálního řidiče cca 5-6 let. Navíc mi připadá prostornější než O2, která mi teda zas tak nadčasově designem nepřipadá. Navíc měl jsem tu čest několikrát s O2 cestovat delší trasy jako řidič. Tak málo místa vepředu na nohy nemá ani Suzuki Swift. Opravdu nevím co mysleli konstruktéři ve Škodovce tím nechutně širokým a překážecím středovým panelem. Navíc je O2 těžší, takže ve spojení se 4mi pasažéry se z ní lehce stane lenoch pokud nemá něco silnějšího než 1,9 TD 77 Kw. Vážně o nákupu nové 01 uvažuju a vůbec za tak krásnou cenu, . Mám O1 bohužel už 11 let starou. Nicméně nemám s ním sebemenší problém, až na pravidelnou údržbu. Nerezaví a velice pohodlně mě všude doveze. Je mi 30. Pokud si teď koupím novou mám do 40ti vystaráno. Taky nechápu co je to má znamenat "základná výbava je nulová"? Jasně se tu píše, že za 10 k to má klimu, el. okna a zrcátka, palubní počítač. Já opravdu nic víc nepotřebuju. V práci máme O2 za 750 k /kupováno vloni/ a výbavou nijak nepředčí (krom 2zonové klimy, mlhovek a vyhřívaných sedaček). Prostě 01 je legendární auto, které bych rozhodně nenazýval technickým pravěkem.
5. 2. 2009 13:50
Re: ZA BABKU
Jestli mas vpredu malo mista v O2 tak si posun sedacku.
5. 2. 2009 13:57
Re: ZA BABKU
...vytáhni volant k sobě natáhni nohy a skřípni přirození mezi stehna. Děkuju takhle si posaz v autě za cca půl milionu nepředstavuju. V O1 nic takovýho dělat nemusím sedím si pohodlně rozvalený jak doma na gauči.
5. 2. 2009 18:47
Re: Už i nové malé autá Oktáviu Tour "valcujú".
Nový i20 má v základe predné, bočné, ale i hlavové airbagy, aktívne opierky hlavy, rádio s USB. Rázvor má už väčší o 13 mm.

Okrem kufra je Oktávia Tour už zaostáva i za novými malými autami a do tej triedy by už mimochodom mala svojimi vnútornými rozmermi i patriť.
neregistrovaný "cizo"
4. 2. 2009 21:44
nemam rad VW
zdravim možna bych doporučoval nemam rad VW svezt se v loganu a bude vědět o čem je řeč za 300000 tis je tour dobra volba pro českou rodinu ja v loganu jezdil a to auto je na urovni clia pred 10 lety,ale clio a octavka nejak nejdou srovnat
Rozbalit vlákno
12
4. 2. 2009 21:50
Re: nemam rad VW
Jistě. AntiVW srovnává s Loganem všechno, i Rollse. Proč, to snad domyslíme všichni... >:D
4. 2. 2009 21:57
Re: nemam rad VW
Rolls moc žere? >:D
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 22:37
Re: nemam rad VW
S Rolsem jsem Logana nikdy nesrovnával, tak nešiř bludy. Už jsi byl za tím psychiatrem ?
5. 2. 2009 08:43
Re: nemam rad VW
Jo, říkal mi, že si na tebe vyhradí celý odpoledne... 8-s >:D :no:
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 08:48
Re: nemam rad VW
Zase jsi to spletl, ach jo, psychiatra potřebuješ ty, musíš jít za ním ještě jednou.
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 22:35
Re: nemam rad VW
No vidíš, já jsem Loganem jel, takže vím o čem mluvím. Co se týká vnitřního prostoru a použitými motory je Logan úplně jiná liga.
4. 2. 2009 22:49
Re: nemam rad VW
Pravdu máš, auto zbouchlý na podvozku o třídu menšího Clia II, který se začalo prodávat od 1997, je jiná liga. Pár světelných dozadu.
neregistrovaný "nrV"
4. 2. 2009 23:34
Re: nemam rad VW
To si pleteš se starou Thálií.
12. 2. 2009 14:45
Re: nemam rad VW
Trochu mimo mísu, Logan těžko může být na podvozku Clia, má totíž extrémní rozvor (MCV dokonce 2905mm) na rozdíl od Octavie I combi kterou znám a kde je díky tomu hrozně málo místa vzadu. Je to prostě jen trochu upravenej starej Golf s naroubovaným zadkem. Tím ale nechci říct že je to špatné auto, je robustní a kvalitní až na pár známých vad.
4. 2. 2009 23:18
Re: nemam rad VW
...než rolls? >:D
neregistrovaný "cizo"
4. 2. 2009 21:52
GTI
yes mas pravdu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - JGucci
4. 2. 2009 22:04
Tak zle bych to nevidel
Ja bych to tak zle vevidel...Octavie s tim paketem PLUS se jeste pred 5 lety prodavala ve stejne motorizaci a vybave o 200 tis. draz.

Ja nerikam, ze je to vydobitek nejmodernejsi techniky, ale je to osvedcena technika, kterou dnes pouziva treba jeste VW New Beetel. A asi bych si ji koupil radeji, nez treba Ceeda. (nic proti ceedu, ale slysel jsem o nem dost negativniho, takze bych se ho uz asi bal koupit) Pro mnoho lidi tato nabidka muze byt idealnim resenim, kdyz se jim nova fabie nelibi ;-)

A taky me pripada, ze zde bylo mnoho kritickych hlasu na Octavii II, ze pry si jsou obe generace moc podobne, temer k nerozeznani, tak proc ted nadavate u Oc.Tour na jeji zastaraly design??? Vzdyt teda podle vasich slov vypada , jak Octavie II ;-) je fakt, ze plno lidi ty obe generace ani nerozezna.

Takze chvalim Skodu za zajimavou nabidku, mozna by mohli nabidnout ten model s mensi 1,4 za jeste nizsi cenu - umite si predstavit, kolik lidi by do autosalonu prilakala reklama "SKODA OCTAVIA JIZ ZA 250 000kc" ? ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - chlapecx
4. 2. 2009 23:33
Re: Tak zle bych to nevidel
tyjo, pád o polovinu z nějakýho půlmega dobrý >:D

jinak ale souhlas, ti diskutující tu řvou, jak se jim to zrovna hodí:-) předtim řvali designově i technicky stejný auta, nakoenc taky řvali, že škodovka používá už 60 let starý technologie a najednou je OI zastaralá.. jojo, kdo chce psa bít...
jenže ocrtavia za 250 by znamenalo taky fabia za 150, jinak by se to už ani snad neprodalo. a ono to tam spěje, nedavno fabie základ 250 a denska fabie pod 200 000,- a se slušnou výbavou to nejni o moc víc, možná, že to tam aj stlačej eště nějakou slevičkou, aby zákazník koupil... Aj tu OctaviiII v zákaldu 320 nebo 310 už? tam určitě šikovnej prodejce dostane k těm 300 000,-
Avatar - Well-being
4. 2. 2009 22:07
Cena přiměřená?
Ten základ s akčním paketem za 10 tis., jsme na 300 tis. Kdo potřebuje velký kufr, budiž.
Za 300 tis. bych raději volil nového Megana, v základu se stejným motorem.
Rozbalit vlákno
7
4. 2. 2009 22:29
Re: Cena přiměřená?
Jeden by volil to a druhej ono. To je ta nádhera... jelikož se tohle vyrábí dál, tak je asi o to zájem a u Megana se vytlučou "jen" skladovky a finíto. Já, kluk z vesnice s holinama, nebo majitel mesenger firmy bych do toho skočil hned. Mě se to líbí... teda jako nabídka
Avatar - Well-being
4. 2. 2009 22:37
Re: Cena přiměřená?
Jaký skladovky, nový Megan se sotva začal prodávat ...
4. 2. 2009 23:16
Re: Cena přiměřená?
Já myslel toho starýho... ten novej stojí stejně?
Avatar - JGucci
4. 2. 2009 23:00
Re: Cena přiměřená?
Kdo hleda kvalitni auto s velkym kufrem sahne po Octavvi Tour (pokur mu nevadi, ze to neni vykrik nejmodernejsi techniky a designu)

Kdo hleda lepe vybavene auto s modernim designem sahne po Meganovi (pokud mu nevadi mensi kufr a s nejvetsi pravdepodobnosti i caste navstevy servisu....nez me ted zacnete psat, ze Renault je kvalta sama - uz i v AUTOBILDU psali, ze Renault je na servisni rampe jak doma :no:
5. 2. 2009 09:38
Re: Cena přiměřená?
hmm, tak já tomu dosud nevěřil, ale když už i v AUTOBILDU o tom psali, tak to asi bude pravda >:-[]
5. 2. 2009 14:03
Re: Cena přiměřená?
Já bych tomu nevěřil ani kdybych to v tom autobildu četl, ale mám osobní zkušenost s 2 Renaultama (mimo to taky jedním Peugeotem) a od tý doby bych si žádnej francouzskej pekáč nekoupil. Je pravda, že úroveň cestování je o moc lepší než s VW vozy stejný třídy, ale ten servis a celková poruchovost to je tragéédie sama.
5. 2. 2009 14:18
Re: Cena přiměřená?
jak myslíš ;-)

kdybych s něčím měl špatnou zkušenost, taky bych už do toho asi nešel, to ti rozumím
5. 2. 2009 00:10
za 300 vše co potřebuješ
Tak za 300 tis klima centrál el.okna+zrcátka s motorem co stačí na tacho 200,nebo na normální jízdu...kdo by to byl řekl před pár lety? ps. když se srovnává s megánem tak nevím v čem je O1 zastaralá, on taky nemá multilink.
Rozbalit vlákno
4
5. 2. 2009 09:41
Re: za 300 vše co potřebuješ
jo jo, vždyť ta O1 vlastně v pohodě drží krok s celou nižší střední už 15 let, a ne ne zastarat.

Ono možná se technický pokrok neskrývá jenom za multilinkem ;-)

Skuste si třeba v 50km/h střet s betonovou zdí v O1 a v Meganu :-!
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 10:35
Re: za 300 vše co potřebuješ
Tak to sis, chlape, docela naběhl, pokud jsi to ovšem nemyslel ironicky, s tou betonovou zdí.

[odkaz]

[odkaz]
5. 2. 2009 11:51
Re: za 300 vše co potřebuješ
tak já to myslel tak, že souboj proti betonové zdi by vyhrál Megane.
Megana 2 v pohodě, Megane 3 totálně v pohodě.

Takže si rozumíme ;-)
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 12:33
Re: za 300 vše co potřebuješ
OK, to si rozumíme.
neregistrovaný "chalisss"
5. 2. 2009 04:41
zapomeňte na škodu a zkuste tohle :)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
5. 2. 2009 08:39
Re: zapomeňte na škodu a zkuste tohle :)
Nie si ty málinko na hlavinku...? 8-s
neregistrovaný "chalisss"
5. 2. 2009 06:31
zapomeňte na škodu a nezačněte onanovat...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2009 08:38
Octavia I
Cena u mnohých zrejme nevyváži fakt, že Octavia I je na dnešnú dobu už zastaralá. Na druhú stranu sa dá predpokladať dobrá spoľahlivosť tohto auta, rokmi výroby sa väčšina "múch" zvykne vychytať. Veľkým plusom tohto auta (pre toho, kto to potrebuje) je obrovský batožinový priestor, u liftbacku s bezkonkurenčným prístupom. Iste, nevýhody vyplývajúce zo stavby auta ostávajú, krátky rázvor a menej miesta na zadných sedadlách žiadny facelift nespraví. Takže si musí každý spočítať sám, či je Octavia I preňho vhodná alebo nie. Na bežné rodinné jazdenie, na cesty na chatu, alebo hoci pre partiu robotníkov na denné dochádzanie na stavby je to ideál. Pre toho, kto nemusí byť najrýchlejší, nepotrebuje kvílenie pneumatík v zákrutách a nevyužije výhody novších konštrukcií, naprosto ideálna voľba. Cena je, zvlášť na škodovácke zvyklosti, výborná.
Rozbalit vlákno
17
5. 2. 2009 09:47
Re: Octavia I
Tak hlavne tá cena je za túto special edition.

Aká je cena základného modelu s (chcel som napísať s výbavou, ale neviem či to základný model vobec obsahuje)?

Takže áno - kára by mala byť vychytaná, s obrovským arzenálom náhradných dielov. Áno, aj po 13 rokoch vyzerá slušne, má slušný podvozok.
Na druhú stranu - 13 je v automobilovom priemysle sakra dlhé obdobie, takže bezpečnosť, motory a všetko je teraz u nových generácii aut nižšej strednej trochu inde.
5. 2. 2009 11:05
Re: Octavia I
Čiastočne máš pravdu. Ale ako vieme, aj nové autá často s nejakými vylepšeniami preberajú techniku tých starých, takže hoci máš auto na úplne novej platforme, nemusí to byť tak celkom pravda. Vývoj dnes napreduje pomalšie ako by sa zdalo, úpravy spočívajú viac v optimalizácii výrobného procesu, hmotnosti a tak ďalej ako v nejakom rapídnom zlepšovaní technických riešení. Riešenia z Octavie môžeš dnes nájsť aj na autách o triedu nižšie - tam je to moderná technika - nie je moderná aj na tom 13 rokov starom aute, ktoré ju malo o generáciu prv?
Je na zvážení každého, či sa mu ponuka Škody vojde do predstáv a do peňaženky. Ja ju každopádne považujem za dobrú, bez ohľadu na to, že Škodu ako takú veľmi nemusím. Tieto autá sa kupujú z rozumu, nie srdcom.
5. 2. 2009 11:55
Re: Octavia I
hovoríme každý vlastne to isté, akorát inými slovami :-!

tá cena Oktávky nie je zlá, bohužial pre ňu sú ceny o dve generácie novších modelov v súčasnosti tak nízko nastavené, že potom táto cena nie je práve omračujúca ;-)
5. 2. 2009 12:21
Re: Octavia I
No ale napríklad niekto, kto chce proste Škodu a len Škodu, môže chytiť z takejto ponuky priam eufóriu. >:D
Stačí porovnať ceny starej a novej Octávie, plus ceny Fabie. Však to je na zbláznenie... ;-)
5. 2. 2009 12:36
Re: Octavia I
šak ja som sa z toho už zbláznil druhýkrát. Prvýkrát, keď som videl ceny pred 3 rokmi a kúpil si Rencka.
Ani sa neodvažujem pomyslieť, čo to so mnou spraví teraz... >:-[]
5. 2. 2009 13:20
Re: Octavia I
Mám sa popýtať v Pezinku na nejakú tichú odľahlúizbičku v ústave? :*)
5. 2. 2009 13:42
Re: Octavia I
dík, to bude milé, rád si urobím z Bohníc výlet na Slovensko :-!
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 09:50
Re: Octavia I
Pro cesty dělníků na stavbu, si myslím, je vhodnější ten Logan MCV, tam se ti dělníci alespoň vejdou. Pravda, do kufru Octavie Tour se ji dobře vejdou lopaty a krumpáče, to jo, ale na zadní sedadla se 3 dělníci vměstnají velice těžko.
Avatar - Plautus
5. 2. 2009 09:57
Re: Octavia I
Daciu teda nemám rád, tak ako i Škodu (tým nechcem zrovnávať značky), ale do toho MCV sa fakt v pohode vojdu ako robotníci, tak i ich náradie, takže nie je o čom
5. 2. 2009 11:09
Re: Octavia I
Mimochodom, konštrukcia Dacie má tiež rok narodenia kúsok viac v minulosti, žiadne high-tech sa nekoná.
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 12:52
Re: Octavia I
Já bych neřekl, že Logan používá starou převzatou techniku. Na rozdíl od O I, která klame tělem (kde pod líbivým kabátkem a docela kvalintě udělaným interiérem se skrývá výběhová technika) byl Logan vyvinut jako svébytná "low cost" platforma. Logan si na nic nehraje, pod ne zrovna krásným kabátkem, se nachází standardní technika, která byla od začátku konstruována s důrazem na nejnižší náklady. To si myslím, je docela rozdíl. Tatra 111 byla taky vyvinuta za války na požadavek Wermachtu, který chtěl auto, kde nebudou použity žádné drahé barevné kovy a musela si vystačit jen s litinovými pouzdry. A že by se o ni proto dalo říct, že je špatná, to si nemyslím.
5. 2. 2009 13:28
Re: Octavia I
Jeden servisák sa tu dušoval, koľko dielov je zhodných s R19....
Avatar - Ronault.
5. 2. 2009 13:54
Re: Octavia I
Prý chladící kapalina a vzduch v plenumatikách!
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 15:28
Re: Octavia I
No tak s R19 má shodnej asi jenom ten znak na kapotě. S R19 byl hodně příbuznej Megane
I. Megane II přišel s novou podvozkovou platformou. No a Megane III používá zase hodně upravenou platformu z M II.
5. 2. 2009 11:08
Re: Octavia I
U nás vo firme sa musia často vliezť traja aj do Fábky. Takéto partie často jazdia na autách Favorit/Forman/Felicia, a niekedy dokonca na žigulákoch. Ďalší si kupujú 10-ročné šunky z druhej ruky. Myslím, že Octavia I je vpohode, aj keď je v nej vzadu pomenej miesta.
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 11:28
Re: Octavia I
To místo vzadu je dost tristní, ale podle komentářů (zatím jsem neviděl osobně) je málo místa vzadu i v novým Meganu například. A tři lidi do fábie ? Co to tam provozujete v tý vaší firmě ? Je to vůbec legální ? >:D
5. 2. 2009 12:25
Re: Octavia I
Na druhú stranu nie som si istý, či by ich do VW pustili aj v inom ako koncernovom aute...a Octávky či iné luxusné vozy koncernu sú vyhradené, len pre vyššie posty, plebs nemá nárok... >:D >:D >:D
5. 2. 2009 09:16
hm....
Tak 13 rocne auto sa este predava?kebyze to je Korejec alebo Japonec tak tu pisete,ze auto je dobre do srotu.Ale ked je to Skoda tak je to SUPER!!Na rozdiel od Skody korejske auta inovuju kazde 2roky a novy model okolo 4-6 rokov.A tato sunka za tie peniaze? 13rokov je dost dlha doba na nove technologie nemyslite?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
5. 2. 2009 09:34
Pěkná cena
Podle mě za ty peníze velmi solidní auto, které má i dneska ještě co nabídnout. Za cenu Fabie dostanete lety prověřené auto, které má vychytané všechny mouchy.
Rozhodně lepší než nějakej Logan MCV co vypadá jak jezevčík.
PS: Zaměstnancům škodovky je nabízejí za 273tis. včetně toho paketu s klimou, atd.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - chlapecx
5. 2. 2009 09:39
Re: Pěkná cena
jo jenže zajímavý, zrovna včera už nevm na ktrý TV ve zprávách byla reportáž z Německa a v pozadí v záběru co? krásnej Logan MCV 8-s >:-[]
5. 2. 2009 11:13
Re: Pěkná cena
Lepší ako Logan, to by som netvrdil, záleží na účele, za ktorým auto kupuješ. Ale je to fajn alternatíva.
5. 2. 2009 09:46
Pěkná cena
No ty si fakt blázen. Jel si prosím tě už někdy v LOGANU??? Asi ne jinak by si ho nemohl srovnávat proboha s Oktávkou. 8-s
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Plautus
5. 2. 2009 09:55
tak to sa "fakt opla"
hovorte - píšte čo chcete, ale toto auto je fakt zastaralé...ako technicky, tak i dizajnovo...za omálo viacej penízkú človek kúpi dneska skutočne o generáciu novšie autá v lepšej výbave s príjemnejším a priestrannejším interiérom
Rozbalit vlákno
6
5. 2. 2009 10:31
Re: tak to sa "fakt opla"
no, kludne už aj o dve generácie novšie auto :-!
5. 2. 2009 12:25
Re: tak to sa "fakt opla"
a ktovie, či nie aj o tri... 8-s >:-[]
5. 2. 2009 12:33
Re: tak to sa "fakt opla"
alebo dva a pol? nie sorry, to si pletiem s iným výrobcom >:-[]
neregistrovaný "igor302"
5. 2. 2009 12:43
Re: tak to sa "fakt opla"
O 3...o 4...není to jedno? Vývoj neprobíhá zase tak rychle, vše se děje s ohledem na velikost nákladů/prodejů - vžil se pojem generace, ale u mnoha aut tomu tak není, jedná se spíše o jakýsi update (a technika motorů a podvozku zůstává stejná - viz. golf 5 a 6, nová generace? Opravdu?). Stejně nakonec vítězí subjektivní kvality a vztah lidí k danému modelu. Většina lidí se nezajímá o auta, je jim jedno jaké má které podvozkové platformy, ani o motory (kde je mimochodem vývoj velmi pomalý, viz. motory např. fordu) a nečtou auto.cz. Jednoduše příjdou k dealerovi ve městě že chtějí auto, uvidí malou fabii s 1,2 řekněme za 270tis. a octavii za 299tis. Řeknou si "jeee Oktávka, na tuhle máme!" a protože se jim zdá větší a reprezentativnější, tak si jí koupí. A je jim jedno a vůbec neřeší jestli je to pq34 nebo prd11. To je totiž pro pro užitnou hodnotu auta a radost z něho uplně jedno (nehledě na to že v některých ohledech ta "zastaralá" platforma může být na vyšší úrovní než u novinky, vývoj totiž ne vždy jde jen dopředu).
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 14:40
Re: tak to sa "fakt opla"
:yes: :yes: Asi tak.
Avatar - igor77
8. 2. 2009 20:19
Re: tak to sa "fakt opla"
guten tag :-) :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 12:15
Výborně...
...Škodo! Český Bestseller je přiblížen masám víc než kdy jindy. Ano je to auto již technicky zastaralé, ale myslím si, že českému zákazníkovi poslouží líp. Auto si koupí a očekává od něj nejméěn 8 let služby. Za tu dobu se mu O1 léty prověřená a vychytaná odvděčí skvělou službou. A kdyby přeci jen přišla nějaká závada či ťukanec, nejbližší servisy hravě opraví za hubičku, páč je v ČR těchto aut jak máku. A toto myslím si Megane nedokáže, protože moc dobře víme jak je to se spolehlivotsí novodobých rencků a taky je to auto v prvním roce výroby=spousta začátečnických nemocí, tomu s eneubrání nikdo. Zato O1=léty prověřený vůz, který podle mě nemůže zradit i dík své jednoduchosti.
Rozbalit vlákno
19
5. 2. 2009 12:30
Re: Výborně...
Opravy za hubičku...možno ešte nejaký čas. Ale Octavia I sa začne kaziť až keď si niečo odkrúti, vtedy sa bude Classicom nazývať súčasná generácia a do ulíc vyjde už tretia. Jednotka skončí a pri pohľade na ceny ND budeš skučať jak šakal. Ak nejaké náhradné diely dostaneš, po ukončení výroby servisy vpohode zaprú akýkoľvek starší model s tým, že to proste a jednoducho neopravujú a nebudú sa o tom ani baviť. Vlastná skúsenosť.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 13:01
Re: Výborně...
Ano, O1 jde opravit za hubičku a říkej si co chceš. Jen nesmíš nakupovat u autorizovaného prodejce, to dá rozum že...Spousta věcí se dá sehnat starších z vraků a nové věci se prodávají za rozumné ceny z druhovýroby, které jsou mnohdy kvalitnější než prvovýroba jak známo.
5. 2. 2009 12:30
Re: Výborně...
skutečně všichni víme jak je to se spolehlivostí novodobých rencků? Ronault se ještě cuká, ale věřím že ho přesvědčíš ;-)

já si snad tu Oktávku budu kupovat i v důchodu. Co mě po nějakých elektromobilech, vodíkových výmyslech, ekotechnologických blbostech. Oktávka bude super vychytaná, a možná i za 250. :-!
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 12:57
Re: Výborně...
Ano já to vím, ze zkušenosti vlastní i jiných. Chceš příklad za vše? Velmi dobrá známá má Lagunu II, konec roku 2005, Dci, základní výbava. A co je skvělým příkladem jejich skvělého dílenského zpracování a skvělou volbou materiálu? 4 roky staré auto a pant na zadní klapě uhnil. Chtělo se mi smát, když jsem to viděl. Ženská vyklepaná, neuměla sundat vzpěru, tak jsme tam museli přijet, sundat vzpěru a provizorně ji zamknout. Oprava-museli jsme sundat klapu, totálně zrezivělý a zatuhlý čep z pantu znásilňovat (asi 2 hodiny všemi dostupnými nástroji) a nechat si uzdělat nový. Prkotina řekneš si. Ale kdyby to dala do servisu, tak asi všeichni víme jak by to dopadlo. A to prosím má Laguna II mít problémy spíš s elektronikou, ale jak vidno, uplácaná není taky moc dobře...
5. 2. 2009 13:10
Re: Výborně...
výborně, máš cca 2 hodiny času abych ti vyjmenoval zkušenosti své, naší rodiny + známých o tom jak se jim ty jejich Rencky neserou a neserou? ;-)

nebo napsat jak táta u služebního Superbu 1 2.8V6 musel měnit celý motor protože papal víc oleje než benzinu? A to ne po 6 letech a půl mega kilometrů, ale hned v prvním roce užívání...

Takže asi tak. Serou se všechny značky, všechny modely. Když mi dodáš oficiální firemní záruční statistiky pak se můžeme podívat na skutečná čísla a ne nějaké plečky z technických kontrol. :-!
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 13:43
Re: Výborně...
Já se taky přidám, u služební Fabie po 10tis.km odešlo ložisko v předním kole, po 30tis.km se rozsypal katalyzátor, po dalších cca 10tis.km odešly teleskopický vzpěry 5-tých dveří. Nebo kamarád, nová O II, žralo mu to 1 l "longlajfu" na 1000 km, skončilo to výměnou pístních kroužků, dvakrát výměna EGR ventilu, jednou výměna katalyzátoru, dvakrát ročně odtah do servisu, naštěstí všechno v záruce, mám pokračovat, myslím, že není třeba.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 14:44
Re: Výborně...
Tak u tebe je to jasné i z tvého nicku, že budeš házet špínu na VW. Ale máš pravdu, škodovky nejsou svaté. Ale to samé jde říct o spoustě jiných značek, u náš je to dané hodně, tím, že je tu škodovka na každém rohu, takže je jasné, že tu bude víc takových podobných historek na škodovky, než třeba na Mitsubishi.
neregistrovaný "nrV"
5. 2. 2009 15:19
Re: Výborně...
Ač mám takový nick, tak na Škodovku špínu nehážu, to co jsem napsal se skutečně stalo. Já taky neříkám, že se takhle s e r o u všechny škodovky, jen jsem reagoval na některé příspěvky, které vynášejí Škodovku do oblak a ostatní značky např. Rencka pomlouvají. Prostě je to tak, že každému výrobci se nějaké auto povede víc než druhé a co se týká kvality, v té je Megane a O I na stejné úrovni.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 20:23
Re: Výborně...
Mi právě připadá, že nejvíc lidi tady hážou špínu na Škodovku a na Octu Tour nejvíc. Asi mají nutkání se ji vysmívat kvůli svému pokročilému konstrukčnímu věku. Nikdo už nevidí, že to byla právě O1, která vytvořila Škodovce tak dobré jméno po celém světě. A že se drží tak dlouho ve výrobě a stále se dobře prodává by zasloužilo spíš slova uznání, než plkání a rýpání, které tady jde vidět nejvíc.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 13:47
Re: Výborně...
Však ano, já nikdy neřekl, že je O1 nebo celá Škoda svatá...Jen jsem chtěl hodit trochu špíny na rencky, ptž se mi nelíbí, jak tu se tu všichni smějí O1 a vychvalují Megana. Na auto.cz prostě chodí spousta lidí, co jen čekají na nějaký news o Škodě, neřku li o O1, aby si mohli rýpnout, přitom kdoví, jakým vozem jezdí oni a a co by za tu podle nich pravěkou O1 dali že...Ale to je jiná...
Jestli máš ty a tvoje rodina pozitivní zkušenosti s rencky, neberu ti to a věřím. Já mám jiné. Ten Superb, no co naděláš, já zas slyšel, že je běžná praxe na garančkách měnit HTP motory ve Fábiích...Prosě se serou v dnešní době všechny auta, Logan, Avensis, Phaeton zkrátka vše.
Tvůj nápad s ofiko firemníma záručkama, myslím, že by to bylo hodně zajímavé čtení, ale to asi nikdy ven nevyjde.
5. 2. 2009 14:13
Re: Výborně...
no vidíš, já věděl že si nakonec porozumíme ;-)

všude se najdou lidi, co hází špínu na to, nebo tamto.
podle mně mohla jít Škoda s cenou O1 klidně ještě níž, prostě bezpečnostní výbava je už na dnešní dobu slabší, konkurence nabízí víc. Nový Megane, nebo i Focus v akci jsou cenově velice dobře nastaveny, takže to svádí k porovnávání.

člověk zaslechne všelijaké historky. Třeba u rodičů na ulici dva sousedi, oba obchoďáci. Jeden měl Megana II Grandtour, první rok výroby. Jezdil bez větších problémů. Druhý má Oktávku 2, cca 2 roky starou. Cestou z Prahy se mu rozpadla převodovka. Odtah, oprava v autorizáku, na druhý den vyrazil, dal sice o pár km víc než na první pokus, ale převodovka zase v čudu...
No a když se podíváš na statistiky, je to přesně opačně.
Oni všichni výrobci šetří kde můžou a ty rozdíly jsou v současnosti fakt minimální..
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 14:49
Re: Výborně...
Taky pravda, mohli jít ještě níž, když si vemeš co dnes můžeš koupit v nižší střední třídě do 300K, to až někdy přechází zrak. Já pořád zastávám názor, že O1 je prostě auto pro takového typického českého ne až tak náročného zákazníka. Logan je málo, O2 nebo Golf jsou moc. Bytelné, nenáročné, klasické a dobře udělané auto a taky nesmíme zapomínat na jeho pověst v ČR, hlavně tedy s TDI, to jsou přímo legendy. Jeho největší nevýhodou je pouze bezpečnost, o tom žádná.
5. 2. 2009 15:01
Re: Výborně...
přesně tak. Za takovou cenu je to ideální do firemních flotil, nebo pro rodiny co toho nenajezdí moc a mají:
a) malé děti
b) už odrostlé děti, takže prostor vzadu pro ně není určující.

:yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 15:10
Re: Výborně...
Přesně tak, podle mě si kupce vždy najde v ČR, tak i v rozvojových zemích, např. v Rusku prý táhne prodeje Škody hlavně Tour.
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 15:00
Re: Výborně...
Tak z mých příspěvků je celkem vidět, že O1 mám rád, ale prodal jsem jí po roce a půl, protože mě už nebavily potíže s jinak (pro mě tehdy) skvělým 1.9TDi 81kW. Váha vzduchu, turbo...tam mi uznali kulanci, jinak by to za hubičku nebylo atd. Přičítám to ovšem prasáckýmu chování předchozího majitele.
U Megana mi za dva roky neodešlo nic a pátým rokem mám Mastera (70.000 - na dodávku žádná velká porce, to uznávám) a taky bez problémů. Jen servisky. Takže je to fakt různý.
5. 2. 2009 15:04
Re: Výborně...
tak u ojetiny je to vždy trochu risk, nevíš jak s tím bylo zacházeno.
ten turbo zátah (podpořen chipem) je skutečně ohromující a návykový :-!
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 15:18
Re: Výborně...
Jo, jo - když auto tlačí tebe a ne naopak ,jak tomu bývá u všech Renaultů BEZ VYJÍMKY >:-[] , tak je to paráda..
neregistrovaný "VaclavII"
5. 2. 2009 12:49
Cha
Akční paket Tour

Jen za 10 000,- Kč si můžete užívat komfortu, který Vám nabízí centrální zamykání, elektrické ovládání oken vpředu a elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka. Tepelnou pohodu uvnitř vozu pro Vás zajistí klimatizace s mechanickou regulací. Součástí balíčku Plus jsou i vnější zpětná zrcátka a kliky v barvě vozu.

Ovšem bez bočních airbagů v PŘEDU!!!, bez mlhovek, bez zadního stěrače!!!!!!!!bez ESP - pokud vše dám dohromady - cena 339.250,- Kč. Pro srovnání NOVÝ MEGANE v provedení Expression 329.900,- Kč. Kdo umí počítat, ten si starý auto za vyšší cenu nekoupí.
Rozbalit vlákno
4
5. 2. 2009 13:23
Re: Cha
no ale taký kufor megane nemá... :'-(
neregistrovaný "VaclavII"
5. 2. 2009 14:10
Re: Cha
ano má snad o 120litrů méně, ovšem dožene to:
Elektrické ovládání předních a zadních oken, impulzní, s ochranou proti přiskřípnutí
Karta Renault „Keyless Drive“
Přední loketní opěrka s odkládacím prostorem
RadioSat Classic CD MP3 4x15W, s ovládáním pod volantem, oddělený displej
Schránka pod podlahou u řidiče a spolujezdce
Uzávěr palivové nádrže s integrovanou záklopkou
Boční airbagy (chránící hrudník-pánev) na předních sedadlech
navíc je o 8 cm širší. :-!
5. 2. 2009 16:37
Re: Cha
K čemu mi rádio, když potřebuju pořadný kufr?
Avatar - Ronault.
5. 2. 2009 19:04
Re: Cha
Tak si kup zahrádku nebo přívěs. Nebudeš mít špinavý interiér a naložíš daleko více.
5. 2. 2009 12:56
To mě dostalo!
Už jsem myslel,že tenhle veterán Okt.1 od Škody není v prodeji a název Tour použili frajeři s M.B. pro Okt.2 se starýma lampama.A tím zároveň upravili její cenu s realitou.Kdo si tak starej šuplík s technologií pamatujíc neandrtálce může koupit?Zase jenom tupej čech. >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Meade"
5. 2. 2009 15:51
Re: To mě dostalo!
Tour sice je veterán z pohledu kdy byl uvedený na trh a že se vyrábí prakticky stejný již řadu let, ale je k tomu dobrej důvod - je to kvalitka a přověřená technika a ať vypadá designově jak vypadá, auto je to velmi kvalitní, a další podstatná věc, což ani spousta lidí neví, Tour je ve většině případů vyvážen na ruský trh a ukrajinu, kde se po něm vždycky zaprášilo. Těch pár nových kusů co se prodalo/prodá tady v ČR nehraje už moc velkou roli. Výroba Tour už pomalu končí, takže tohle berte spíš jen jako takové záchvěvy a výprodeje. Však zaměstnancům Škoda nabízejí Tour a podstrkujou pod nos za "super" ceny(sleva 100t.kč), ale s tím měli přijít dřív, a né když se UŽ něco děje...

PS: Nový Mégane je moc pěkný designově, ale co se týče spolehlivosti, nevěřím tomu že bude na tom lépe než Tour ;-) Nebuďte zas tak naivní >:-[]
5. 2. 2009 12:57
ekologická dan?
Pokud je to už 13 let staré auto, jak se na to budou asi tvářit úředníci.... ekologická daň se vztahuje prý i na deset let stará auta:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 13:04
Re: ekologická dan?
>:D >:D ha ha ha, trochu zcestný příspěvek nemyslíš? Všechny dnešní auta prodávána v EU musí plnit Euro 4 a je jedno, jak je to staré auto ;-)
5. 2. 2009 13:14
Re: ekologická dan?
Sakra, já netušil, že auto vyrobené v roce 2008 je už 13 let staré.
Asi nějaké pokřivení časoprostoru. Einstein by měl radost.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
5. 2. 2009 13:25
Re: ekologická dan?
:yes: matematika je věc ošemetná
neregistrovaný "turbomotor"
5. 2. 2009 18:57
Na co čekat !
Na co ještě čekáte ! Za tyhle peníze tak technologicky vyspělé a výkonné auto nepořídíte !
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
5. 2. 2009 19:10
K zamyšlení
Proč si kupovat auto (cenově ne až tak levné), které soused před pěti lety prodal do bazaru jako ojetinu?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 19:23
OT: Propad prodejů 01/09 vůči 01/08 dle SDA
Osobní auta M1 celkově : - 12%

Škoda : - 26% !!!
VW : +26%
Ford : + 2%
Renault : - 17%
Kia : + 2%
Hyundai : - 7%
Peugeot : - 21%
Citroen : - 24%

Perličky : Audi a BMW vzestup o 13 a 11 %, Subaru + 71% !!!!, Nissan + 41%

LUV N1 celkově : cca - 37% !!!

Škoda : - 50% !!!!!!!! (To už vážně není dobrý)
VW : - 12%
Ford : - 43%
Renault : -34 %
Peugeot : - 46%
Kia : - 52%
Hyundai : - 58%
Citroen : - 30%

Perlička : Nissan + 2%
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2009 19:57
ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Jo, je to škoda, protože kdybys měl na to, koupit si za tři stovky auto z nižší střední třídy, auto, které v postavení originálního lifbacku svými užitnými vlastnostvi, jízdními schopnostmi i kvalitou zpracování směle ještě dnes sekunduje nejen novicům v této třídě (cee´d, i30), ale i standardním mianstreamovým reprezentantům - bravo, c4 apod., nemusel bys tu teď brečet jaká je to šunka a zejtra ráno driftovat na tyči v harmonice dopravního podniku. Sedl bys do své Octavie, nastartoval a rázem bys povyrostl o tři patra. Byl bys totiž na silnici respektovaným kolegou. Takhle ti nezbývá, než si nudlí vzdoru utírat orosené sklo na konečné svého podměrečného obzoru.

Koneckonců, co ti brání si zítra jen tak udělat vlastní testík, vlez do prodejny Škodovek a svez se v Octávce. Pak přeběhni přes silnici a povoz se třeba v tom cee´du. Porovnej si ceny, srovnej si zážitky a už pozítří tu můžeš napsat, čemu jsi dal přednost. Není to lepší, než se tu proplakat k infarktu?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
5. 2. 2009 21:07
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Ani po 13ti letech nemá konkurence na Octávku odpověď. Ani i30 ba ani Golf 5,6,7. Na co ti je multilink co je lepší na limitu, když jedině do Octávky bez problému naložíš kočár, hokejové tašky, zavřeš pětky a fičíš. Prostě Golf s kufrem za cenu fabky.
5. 2. 2009 21:17
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Jo. Ti, kdo stvořili Octavii by zasloužili velké uznání.
5. 2. 2009 21:32
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Plne souhlasim s GTI, kdo na ni nema at tu nehudruje jaka je to plecka a neohani se Hyundaiem i20, to je totiz od nej hodne velkej vysmech sam sobe. >:D >:D
Octavie I je stale konstrukcne dostatecne vyspela a jedna se o vuz, ktery je i propracovany,vypilovany a robusni.Spolehlivy.
Ja mam druhou, s prvni jsem najel pres 300.000 a s druhou mam 280.000 a nemam zadne zasadni problemy.
Nevim kdo muze pomlouvat Oktavii I za interier, je skvele zpracovany(tezko hledam po 8 letech a 280tkm plastik co by vrzal nebo byl osoupany) a takove hledani v lagune 2005 neni zadny problem,nebo v Mazde 6 2005?
Budou taxikari jezdit po cele Evrope v Oktavkach jestli to bude takova plecka?(Nebudou),budou mit policajti Oktavky-nejen v CR(nebudou).
Jak rikal GTI,uzijte si svou cestu do prace tramvaji,ja pojedu Oktavkou,takze nebudu muset vstavat o hodinu driv a davkrat presedat.
Uvedomili jste si vy vsichni pisalci pomluv jak by se vam vezl nakup z kauflandu misto toho ho tahat pesky :no:
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2009 21:42
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Taková "pěkná" auta snů máte, milý "richard(e)TD-Td-tdííí(omlouvám se, já "neodolala")" a minulou generaci octavia "hájíte"?!? 8-s
Já "zmatena" jsem! To auto bylo ponecháno ve výrobě spíše pro NEnáročné trhy, kde by to měl být konkurent Dacia apod. - do dnešního česka a "středozápadní" evropy již NEpatří ...
Já tedy taxíky jezdila od dánska přes paris po ... já nevím co, ale škoda octavia první generace tam spíše NEpotkáte - to vás ujišťuji ;-) (dnes jsou docela "v módě" vozy typu "van/mpv", popř. "klasiky" jako mercedes E, někde jsem četla - a třeba v Österreich jich je docela "dost" - že "nej-" taxikářské auto vloni "vyhrál" Citroën C5 Tourer).
PS: Jaké vozy mají "policajti" apod. státní "zakázky" o tom věru NErozhoduje "kvalita" - to jste NEvěděl? ;-)
Pěkný den
Avatar - Ronault.
5. 2. 2009 21:56
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Je to trochu chabý argument, že kritizovat Octavii smí jen ten, kdo ní jezdí do práce. Jestli to je jediný argument k její koupi, tak tě upozorním, že do práce se dá jezdit i s ojetou stodvacítkou.
neregistrovaný "nrV"
6. 2. 2009 06:33
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Na to abych vozil nákup nepotřebuji Octávku, to raději naložím nákup do auta, který má kufr o pár litrů menší, zato širší a lépe přístupnej (např. nižší nákladová hrana). Přeji ti hezké nakládání nákupu přes vysokou hranu kufru.
neregistrovaný "nrV"
6. 2. 2009 07:05
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Proč, GTI, na každého, kdo pravdivě kritizuje tvoji VWŠkoda modlu, zaútočíš, že na ni nemá a proto ji kritizuje? Nemyslíš, že je to naopak, že ji kritizuje právě proto, že si koupil lepší auto a proto může porovnávat a vidí, že není všechno tak, jak se nám tady snažíš prezentovat? Víš my na "venkově" nejezdíme do práce MHD, tady totiž žádná není, my musíme každý den jezdit do práce autem, vozit děti do školy a jezdit na nákup. My "venkovani" si nekupujeme auto na to abychom se jednou týdně jeli předvádět, že máme na Octávku. My kupujeme auto proto, že ho každý den používáme, protože musíme, proto si kupujeme takový, který splňuje naše potřeby. Auto nám musí sloužit každý den, protože bez něj se na "venkově" žít nedá, každý den najezdíme desítky kilometrů.
Naše firma (firma, kde pracuji) jako správná "česká" firma kupuje "český" auta, takže mám možnost každý den porovnávat, Neříkám, že ve všem jsou Škodovky horší, to ne, ale v mnoha parametrech prostě na konkurenci nemají, přiznej si to. Tím jak útočíš na každého, kdo si dovolí kritizovat VWŠkodu jen všem ukazuješ jakej jsi zakomplexovanej ubožák.

PS. Jak je teda možný, že podle počtu registrací, je v ČR na prvním místě mezi zahraničními auty Renault Megane, který se vyrábí mnohem kratší dobu než tvůj "úžasný" VW Guru Golf? A jak je teda možný, že v roce 2004 a 2005 se na evropském trhu prodalo nejvíce Meganů II, když jsou tak špatný? Tomu teda nerozumím.
6. 2. 2009 10:04
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
myslíš že máš malinkou, skutečně jenom malinkatou šanci ho přesvědčit?
já teda nevím, ale možná přemluvit papeže konvertovat na islam by bylo jednodušší ;-)
neregistrovaný "Kyle"
6. 2. 2009 16:56
Re: ŠKODA ŽE NA NÍ NEMÁŠ
Klid. GTI není sběhlej v psychologii a při nedostatečný míře sebereflexe si neuvědomuje, že projekce a přenos je to, co formuje jeho názory. Je to takovej malej plejstejšnovej kovboj co si myslí, že Bruce Springsteen umí hrát na kytaru.
neregistrovaný "Kyle"
5. 2. 2009 22:03
Octavia, auto šité Čechům na míru
Tradice, kvalitní mediální masáž pasírující tradiční memy do dalších generací motoristů( " levné náhradní díly ", "spolehlivost", "skvělé jízdní vlastnosti", "kvalitně zpracovaný interiér", "prostorný interiér" a další :-) ) , zaměření na zavazadelníkový fundamentalismus národa chatařů a převozníků konzerv a levných těstovin slaví úspěch. S ohledem na cenovou politiku fascinující... Nezpochybnitelný úspěch Škodovky.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2009 22:06
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
S ohledem na "cenovou politiku" snad dokonce NEuvěřitelné a NEpochopitelné!
PS: ABSOLUTNí vítězství marketingu nad realitou 8-s :no:
PPS: Dokonce na svých "hlavních" trzích - jako jsou Ukraina, Rusko a Indie zájem "opadá" ... mylela jsem, že česko je trochu "jinde" ;-)
neregistrovaný "Kyle"
5. 2. 2009 22:23
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Nepochopitelné bych neřekl. Trocha basic psychologie, pár článků od Bělohradského a člověk se nediví. Spíš je s podivem,že (snad kromě Fordu, VW nepočítám - je to pro nás přeci jen trochu tradiční značka a navrch součást koncernu, tak proč bratrovražda) se nikdo nepokusil o průlom hegemonie Škůdky. To je ten českej trh vážně tak malej a nezajímavej, nebo to potenciální konkurenti po průzkumu psychiky občanů ČR odpískali předem?
P.S. česko stále ještě do civilizace nepatří.
Avatar - Hammunasakra
5. 2. 2009 22:30
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Já už "chvilku" se na různých servrech "oťukávat" situaci snažím a BOJÍM a OBÁVÁM se, že český trh sice opravdu "malý" je, ale MNOHEM podstatnější je b) průzkumem zjistili ... a odpískali ..
Pěkný den ;-)
Avatar - woody-alien
5. 2. 2009 22:57
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Já si zas myslím, že první a dost podstatnou ránu do vazu dostala Škodovka ze strany odkud by to nejmíň čekala. A sice od Kie a jejího Ceeda. Tam se začalo měnit myšlení lidí v tom, že nutně nemusej koupit Oktávku ale můžou se rozhlídnout. Ceed tady měl a má na naše poměry velkej úspěch. Dále bych moh jmenovat marketingově perfektně zvládnutej vstup SX4ky. Její prodeje bych taky nepředpokládal. Z druhý strany ukusujou z koláče třeba Fusion nebo 207ka. Stav se mění každým rokem a tržní podíl Škody slábne a je to tak správně. Svojí cenovou politikou v době úspěchů si na....la spoustu lidí. Ale kvůli tomu nebudu např. Oktávku označovat téměř za šunt, protože jím prostě není. Hezký večer. :-)
neregistrovaný "Kyle"
5. 2. 2009 23:16
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Šunt to určitě není, ale co je dneska taky šunt... Zažil jsem OI , v době , kdy trpěla již ne dětskými, ale prepubertálními nemocemi, zkusil jsem OII, OII kombi je v zadních partiích fakt mimořádně povedená, ale nechci to. Mj. proto, že nemám rád auta, jejichž motor předjíždí podvozek. Necítím se v nich dobře.
Já mám totiž úplně nejradši motokáry.
Ceed má brácha, 1,6 CRDi je skutečně mimořádně povedená záležitost,jede výborně, spotřeba na úrovni TříválceDI,podvozek ujde, dosud žádnej problém, ale interiér je pro mě ergonomicky nevyhovující ( bacha, já řeším jen ergonomii a ne měkčené plasty). SX4 jsem kdysi zvažoval ale odpískal, kufr nemá 400l ( a to jsem skromňouš, Češi chtějí zásadně kombi 500l+).
neregistrovaný "Meade"
7. 2. 2009 11:04
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Máš pravdu že svou cenovou politikou ŠKODA nas spoustu lidí, dost dlouho ty ceny šponovali až neskutečně, a teď, v době "krize", i ten nejobyčejnější človíček je váženej zaákazník a dávají mu slevu 100t. na Oktávii Tour. Je to až trapné, i ceny pro zaměstance škodovky byly doteď k smíchu, a najednou jim je dobrej kdokoliv koho "ukecaj". Octavia Tour je kvalitní auto, o tom žádná, ale za tu cenu ho měli prodávat už 2-3 roky zpět, né teď, když jim teče do bot.
Avatar - woody-alien
7. 2. 2009 11:20
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Máš pravdu. Strašlivá chyba vedení Škody byla, že si svý zákazníky "nepohlídala" a v době kdy se začly vyskytovat nabídky ke koupi Ceeda, Focuse, Astry nebo Meganu v řádech desetitisíců i statisíců levnější, na to reagovala nicneděláním. V tisku se objevovalo o kolik levněji se daj auta Škody koupit v Německu atd. Dokonce se vytvořila skupina dealerů, která žádala snížení cen a lepší konkurenceschopnost!!! Jejich zlevnění přišlo už pozdě... a lidi dobře vnímali že jenom z donucení. Za tohle bych zodpovědný lidi z vedení vykopal, protože to ještě bude mít pro Škodovku nedozírný důsledky. Narozdíl od jiných automobilek pro ně totiž českej trh zanedbatelnej není. Prodat tady 50.000 aut z celkový produkce zhruba 670.000 je dost velký procento.

A s tou O1 máš pravdu taky. Před dvěma lety by jí za tu cenu nestačili vyrábět, dneska už jim ujel vlak..Takovou krátkozrakost vedení významnýho výrobce aby člověk pohledal. Je to škoda Škody ale bohužel i nás všech.
:no:
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2009 11:42
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Nu, i na "specializovaných" místech pro "autofandy" (jako třeba auto.cz ;-) ) i dnes najdete (no ono to bylo myslím předevčírem) "nadšence" vůz Octavia Tour tvrdě "obhajující" :no: ;-\
Dle mne Octavia II od 299. t. má právo na život a ať se jí v česku klidně prodá více než megan a C4 a Cee´d a.... (je přeci "jakodomácí")
Pěkný den
7. 2. 2009 12:05
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Dobrý den,dovolím si Vás trochu poopravit.Za 300tis. se prodává Škoda Oktavia 1!!!V německu je v nabídce za 250tis.Až za 10 dlouhých let, příjde na řadu Oktavia 2 s takovou cenou.Já měl taky za to,že se za tuhle cenu prodává Okt.2.Tak že trpelivost.
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2009 11:38
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Šunt? To ne.
Předražená? To ano.
Má se jí prodat víc než VŠECH ostatních dohromady? Opět ne.
Je v česku až "glorifikována". Jistě ano.
Tak asi TAK ...
Pěkný den :-)
Avatar - woody-alien
7. 2. 2009 12:08
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Že je předražená to je jisté. Já jen reaguju na extrémní příspěvky, z kterých bych mohl nabýt dojem, že nastoupit do O1 se rovná jisté smrti a zážitek je to vysloveně traumatizující. No tak to je prosím pěkně absurdní. Glorifikace Octavie nejspíše vznikla přechodem řady řidičů rovnou ze Š120 nebo podobných přesouvátek do moderního auta. A ano, Octavia byla a je moderním autem. V žádném případě špičkovým, aby nedošlo k omylu. :-)
Avatar - Hammunasakra
7. 2. 2009 12:58
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Mám STEJNÝ názor ... ;-)
Avatar - woody-alien
7. 2. 2009 14:19
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
A zvony odletěly za větrem do Říma....hezkou cestu stejným směrem přeju. :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2009 10:53
Re: Octavia, auto šité Čechům na míru
Děkuji ;-)
PS: Bylo tam moc Moc MOC pěkně :yes:
Pěkný den :-)
6. 2. 2009 00:56
Re: SVĚTÁK KYLE
A co bys těm slepejm čechům jako doporučil Kyle? Tos zapomněl napsat. Pokud to bude bráchovo lowend, tak to pak jo, jak známo evropská elita sedlá zásadně Kiu >:D :no:

Kdepak se asi potácíš, fešáku, když veřejně opovrhuješ letními sídly, velkými kufry, těstovinami a Octaviemi? Nepatříš ty taky nakonec k té picanto kiaelitě? Vlastně SX4... No, už jsi blízko, jen vypusť to "S" a místo čtyřky si dosaď pětku. Nebo šestku. Pak tvé příspěvky aspoň nebudou znít jako jodlování švorcáka na vlastním pohřbu :no:
Avatar - Hammunasakra
15. 2. 2009 10:57
Re: SVĚTÁK KYLE
Já bych doporučila "nešílet" z 13 let starého vozu zvaného "golf s batohem" (oni jsou v Romania TAKÉ nadšeni z new Dacia ... během let jim ale asi dojde, že to až TAKový "zázrak" NEní ... což už by mohlo dojít i vám o Octavia I.)
Pěkný den ;-)
neregistrovaný "dzouzi"
6. 2. 2009 10:35
Porad to same
A je to tady.Kdyz se resi Czech made,zmeni se diskuze na osobni boj jedincu VW koncern zboznujici a jedincu VW koncern nesnasejici.Po par prispevci zapracuji emoce a uz se mezi radky urazime a odkazujeme se na psychiatrii.GTi a jini VW milovnici vs zbytek sveta :-).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
6. 2. 2009 11:38
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "VaclavII"
6. 2. 2009 14:21
Re: .
Není nad to, když dojdeš ke své staré OI za 300.000,- Kč. Otevřeš si auto centrálním ovladačem (paráda), zrcátka a kliky v barvě vozu (krása), nastartuješ klíčem (sice staré, ale to mi v dnešní době rádi), otočíš kohoutkem a zapneš klímu (to je žůžo, na co stupně!!!!!), přístojová deska moderní, krásná, koukneš se do zpětnýho zrcácta (bohužel nejde vidět, protože stěrač byl za příplatek), vylezeš otřes si okno sám, hlavně nebourat páč to ještě není moc bezpečný, ale třeba za 10 let již bude. Není nad moji škodu.
neregistrovaný "VaclavII"
6. 2. 2009 14:28
Re: .
ještě jsem zapomněl na to nejdůležitější. Protože to je rodinné auto, tak musím upozornit děti, že ty kličky nestahujte dolů, já to potom nebudu zavírat. Ale děti, jak už to tak bývá, neposlechnou, takže si s radostí po kažé jízdě zkontroluji, zda-li jsou okýnka v zadu zavřená, protože ve předu si to kontrolovat nemusím, protože je mám ELEKTRICKÝ!!!!!!!!!! JUCHŮŮŮŮ >:D
neregistrovaný "Meade"
7. 2. 2009 10:55
Re: .
Jasný ;-) Pak sis došel do špitálu, protože tě někdo asi hodně praštil po hlavě že meleš takový blbosti, hádám ti tak 19 let a psychycky míínus 4 :yes:
neregistrovaný "VaclavII"
7. 2. 2009 11:27
Re: .
Jsem už bohužel starší ročník výroby, s dětmi, takže vím o čem mluvím. Urážet tě nebudu, protože to nesouvisí s článkem. Jenom chci upozornit na to, že tato verze s tímto motorem a touto "EXTRA" výbavou je v dnešní době k smíchu. Kdo má děti, tak si koupí káru, která již je bezpečná, tzn. 5*. Nechápu, jak někdo může psát o tomto autu, jako o rodinném vozu, ten člověk nemá rodinu, nebo bezpečnost jeho rodiny předběhne priorita zavazadlového prostoru.
neregistrovaný "Meade"
8. 2. 2009 21:29
Re: .
ok chápu....beru zpět, podal si to celkem dost zaujatě, proto jsem se ozval... Asi na tom něco pravdy je, já bohužel rodinu nemám, jsem sám, takže smýšlím jinak, mám jiné potřeby na auto, proti oktávii 1 nic nemám, je to opravdu povedený auto, jen mě do dnes hlava nebere, proč to tak podělali se zadními sedadli, je tam opravdu málo místa, což by mě samotnýho ani netrápilo když jsem sám max 2 lidi v autě, ale taková rodina se 2 dětmi už trpět bude, protože i 12ti letý děcka budou nadávat že mají málo míta vzadu a ať se táta s mamkou posunou víc dopředu.. asi tak. :-(
7. 2. 2009 11:50
Re: .
Tak v Německu jsou tyhle Škodovky podstatně levnější,např O1 se prodává v lepší výbavě za 250 tis. a Fabia za 160tis..Jsou to auta pro německý socky na podpoře.Měl jsem Fab1,Sup1 a Okt2,vím o čem píšu,auta jsem využíval podnikání,ale opravdu už do VW nevlezu.No ikdyž jsem si vypujčil Transportéra r.08 1,9tdi a větší krám jsem neřídil.Motor jako Segal v komatu,světla sice svítí,ale velice bídně,brzdy raději kombinovat s padákem.Po 23O km jízdy jsem si připadal jako pacient lázní Kladruby.
Avatar - woody-alien
7. 2. 2009 12:01
Re: .
No vidíš, konkrétně s T5 jsou zkušenosti uživatelů podobný tvým ( kromě toho ještě ztráty výkonu, váhy vzduchu, rozpadající se interiér), ale v každým časopise kromě Autoojetin najdeš, že Transportér je leadrem a etalonem a bla bla bla...A to ani nemluvíme o ceně, která v pohodě předčí užitkáče od Mercedesu. 8-s :no: