Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Family za 334.900,- Kč: Labutí píseň 1,9 TDI PD

Diskuze (95)
Škoda nabízí poslední možnost zakoupit Octavii s legendárním motorem 1,9 TDI PD (77 kW).

Na českém trhu jsou dostupné poslední kusy Škody Octavia s turbodieselem 1,9 TDI PD. Motor, jehož kariéra definitivně končí s přechodem na normu Euro 5, už ve standardním ceníku Octavie není – loni jej nahradil modernější 1,6 TDI (77 kW) se vstřikováním common rail.

Octavia Family je dostupná jen v omezeném množství. Vzhledem k ceně a legislativním podmínkám Škoda nabídla prodejcům možnost objednávat faceliftovanou Octavii za akční ceny s motorem 1,9 TDI PD. Zájemci nyní mohou vybírat ze skladových zásob jednotlivých dealerů.

Na výběr jsou dvě výbavy. Prima Family, která má klimatizaci, ESP, čtyři airbagy, elektrické stahování předních oken a další. Vybavenější Ambiente Family má navíc například rádio, výškově nastavitelná přední sedadla, multifunkční displej MFA, přední mlhovky nebo dělená zadní sedadla.

Základní cena za liftback s výbavou Prima je 334.900,- Kč, Ambiente stojí 399.900,- Kč. V obou případech je dostupná i karoserie kombi, která je o 30 tisíc dražší.

Nabídka Octavia Family je o desítky tisíc výhodnější než srovnatelně vybavená Octavia s motorem 1,6 TDI CR (77 kW) nebo i 1,2 TSI (77 kW).

Škoda Octavia Family - akční ceny na českém trhu (listopad 2010)
ModelOctaviaOctavia Combi
Motor1,9 TDI PD1,9 TDI PD
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]18961896
Válce/ventily4/24/2
Největší výkon [kW/min-1]77/400077/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]250/1900250/1900
Max. rychlost [km/h]192-
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,8-
Komb. spotřeba [l/100 km]4,94,9
Cena Prima [Kč]334.900,-364.900,-
Cena Ambiente [Kč]399.900,-429.900,-

Diskuze (95)
Avatar - Barrichello
8. 11. 2010 13:07
Re: Rád bych věděl....
Kdo chce technciké info, musí si jít koupit časopis Automobil Revue, tam jsou. ostatní je bulvár.
Avatar - Barrichello
8. 11. 2010 13:04
Re: MOTOR MOTORŮ
vykopávka vykopávek? Jo to by souhlasilo. >:D
Avatar - WinDiesel
7. 11. 2010 21:20
Re: MOTOR MOTORŮ
HADI je mrtvola, podobně jako PD. Na splnění Euro 6 budou stačit tlaky do 2200 bar, na to HADI není potřeba a trpí stejnými nedostatky jako systém PD. Po vstříknutí hlavní dávky paliva klesne tlak někam na 1250 bar, což nestačí pro dodatečné vstřiky paliva.
Do náklaďáků Volvo se dodávají systémy s 2700 bary a není to systém HADI. V roce 2011 přijdou systémy CR do nákladních vozidel s 3000 bary a taky to nebude HADI.
7. 11. 2010 21:08
Re: filtr
Aha a jak teda potom může udělat emise ten samej motor, ale bez DPF? Jinak softwarově udělat, aby řídící jednotce DPF nechyběl se dá taky zařídit.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
6. 11. 2010 21:04
Re: Konec 1.9
>:D že jsem ti tak vychválil tvůj engine, Hanisu? Ale je to fakt, TDI rotačky byly a jsou fakt super, vem si co vše vydrží a co už najezdily a srovnej si to s těma dnešníma mrdkama, které vlatsně nemůžou za to, že jsou tak pranýřované emisníma normama a proto se serou.