Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!
1
/
59
Prohlédnout znovu
Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!
Škoda 935 Dynamic (1935): Proudnicový model měla i Škodovka. Tento je jediný na světě!
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
„Osvědčení ke způsobilosti k jízdě“ z roku 1937 dokládá existenci zkrácené sportovní Škody 935/II
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Do muzejního depozitáře škodovka doputovala v roce 1968 od Banské Bystrice. Původní barvu se při restaurování podařilo obnovit podle nepřestříkané plošky na skryté straně sloupku.
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Dvoulitrový čtyřválcový boxer se dvěma karburátory vyplňuje prostor mezi zadními sedadly a poháněnou nápravou
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Centrální přístrojový štít by usnadnil přestavbu na připravované levostranné řízení. Všimněte si dvojice motorků stíračů i větracích klapek nad nimi.
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Vpředu se sedí vysoko, výplně jsou silné a pohodlné, lavici však nelze podélně posouvat
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Od zadní lavice ke stropu naměříte 910 milimetrů, vpředu ještě o 70 mm více. Ve druhé řadě je spousta místa pro nohy.
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Zapomeňte na přetáčivost tatrovek nebo brouků, škoda s motorem uprostřed se chová velmi čitelně, jede plavně a poměrně dynamicky
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Při délce zhruba odpovídající současnému superbu má Š 935 rozvor dlouhý 3200 mm!
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Ploutvička na zádi měla mimo jiné kompenzovat vliv bočního větru na lehkou příď. Omezený výhled vzad příliš nevadil, rychlý vůz byl málokdy předjížděn.
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Škoda 935 Dynamic (1935)
|
acz
Důsledně zaoblenou masku, skrývající mohutný chladič, korunuje kapkovitá skulptura s okřídleným šípem
|
acz
Levná auta s tažným zařízením na UlovAuto.cz
Dálniční (ne)limity v Německu aneb Ráj neomezené rychlosti. Víte, jak to začalo?
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun