Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto bude vyrábět více agregátů, zřejmě včetně vznětových

Výroba pohonných agregátů ve Škodě Auto prudce poroste, část produkce budou odebírat další koncernové automobilky
Zpět na článek
19. 7. 2007 13:00
neregistrovaný "TommyEngelo"
20. 7. 2007 00:34
neregistrovaný "Ťuk"
20. 7. 2007 10:10
anonym
19. 7. 2007 13:01
neregistrovaný "uááááááááá"
19. 7. 2007 14:12
anonym
19. 7. 2007 20:31
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 7. 2007 20:32
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 7. 2007 20:33
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 7. 2007 13:07
neregistrovaný "sparco"
19. 7. 2007 13:26
neregistrovaný "uááááááááá"
19. 7. 2007 13:50
neregistrovaný "jouda.ondra"
19. 7. 2007 17:50
neregistrovaný "Rotoped"
20. 7. 2007 00:18
neregistrovaný "Ťuk"
19. 7. 2007 13:10
neregistrovaný "leon"
19. 7. 2007 13:17
neregistrovaný "leon"
19. 7. 2007 13:57
neregistrovaný "leon"
19. 7. 2007 18:48
anonym
20. 7. 2007 00:23
anonym
19. 7. 2007 13:27
19. 7. 2007 13:36
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 13:40
neregistrovaný "jouda.ondra"
19. 7. 2007 15:11
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 00:29
neregistrovaný "Ťuk"
19. 7. 2007 13:52
neregistrovaný "Paja"
19. 7. 2007 15:18
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 17:34
neregistrovaný "Coulin"
20. 7. 2007 09:32
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 08:42
neregistrovaný "tlanger"
20. 7. 2007 09:29
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 17:34
neregistrovaný "pekki"
21. 7. 2007 19:46
anonym
19. 7. 2007 14:06
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 15:21
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 17:46
neregistrovaný "Coulin"
19. 7. 2007 22:26
neregistrovaný "dr.tacr"
20. 7. 2007 10:09
neregistrovaný "Coulin"
19. 7. 2007 17:29
neregistrovaný "Coulin"
20. 7. 2007 08:46
neregistrovaný "tlanger"
20. 7. 2007 10:06
neregistrovaný "Coulin"
21. 7. 2007 19:48
anonym
20. 7. 2007 00:32
20. 7. 2007 07:55
neregistrovaný "A2"
20. 7. 2007 09:41
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 10:23
neregistrovaný "A2"
19. 7. 2007 13:43
19. 7. 2007 15:23
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 08:50
neregistrovaný "tlanger"
20. 7. 2007 10:17
20. 7. 2007 14:11
neregistrovaný "neodborník"
19. 7. 2007 15:20
neregistrovaný "jury"
19. 7. 2007 15:49
neregistrovaný "rop"
19. 7. 2007 16:30
anonym
19. 7. 2007 16:58
anonym
19. 7. 2007 19:06
neregistrovaný "rop"
19. 7. 2007 18:10
anonym
19. 7. 2007 18:34
neregistrovaný "Koni"
19. 7. 2007 20:34
neregistrovaný "Turbomotor"
19. 7. 2007 21:06
anonym
19. 7. 2007 23:11
anonym
20. 7. 2007 00:42
anonym
20. 7. 2007 08:14
anonym
20. 7. 2007 08:14
neregistrovaný "o"
21. 7. 2007 13:03
neregistrovaný "škodovák"
21. 7. 2007 13:04
neregistrovaný "škodovák"
21. 7. 2007 13:17
neregistrovaný "A1"
21. 7. 2007 13:56
neregistrovaný "Xaver"
20. 7. 2007 10:25
neregistrovaný "A2"
neregistrovaný "TommyEngelo"
19. 7. 2007 13:00
Hurá
Hurá!!!! Letitá 1.6MPI konečně dostane nástupce !!!! >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ťuk"
20. 7. 2007 00:34
Re: Hurá
NAIVKO... A když, tak za pět set, to si raději pořídím méně žíznivý a levnější vůz od francouzů, který sice nebude německy stroze ordunkově "dokonalý", naproti tomu ale bude mít "šmrnc" a mnohem lepší cenu a výkonější motory s nepoměrně menší spotřebou - jó Němci jsou moc usedlí a bez módních trendů...
anonym
20. 7. 2007 10:10
Re: Hurá
Někdo rád klasiku...než ty francouzské šmejdy typu C4 :no:
neregistrovaný "uááááááááá"
19. 7. 2007 13:01
:-)
já chci 2-válec 0,6l TFSI :-)
Rozbalit vlákno
4
anonym
19. 7. 2007 14:12
Re: :-)
Presne tak. Diky novym technologiim vzroste vykon tak, ze treti valec se stane zbytecnym a logicky musi byt odriznut. Uz se tesim Skoda 0.8 TurboHTP.
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 7. 2007 20:31
Re: :-)
* konečně pochopili, že neopravitelný tříválec HTP je k ničemu, jen dobře žere!!!
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 7. 2007 20:32
Re: :-)
* konečně pochopili, že neopravitelný tříválec HTP je k ničemu, jen dobře žere!!!
neregistrovaný "JirkaHK"
19. 7. 2007 20:33
Re: :-)
Blbci konečně pochopili, že neopravitelný tříválec HTP je k ničemu, jen dobře žere!!!
neregistrovaný "sparco"
19. 7. 2007 13:07
.....
to by bolo fakt drsne 0,6 tfsi......a do coho by si to dal....do motorky?.........
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "uááááááááá"
19. 7. 2007 13:26
Re: .....
do roomsteru a superbu :-)
neregistrovaný "jouda.ondra"
19. 7. 2007 13:50
Re: .....
to by byl ale velkej konkurent pro roomstrovskej 1.2HTP :-)
neregistrovaný "Rotoped"
19. 7. 2007 17:50
Re: .....
Jezdil jsem v Japonsku s autíčkem Honda Life - byl to třívalec, obsah 660 ccm, převodovka čtyřstupňový automat (38kW/6,700rpm; 61Nm/3,800rpm, váha 770kg, - více zde: www.honda.co.jp/LIFE/) a bylo to celkem mrštné autíčko na nákupy. Do města ideální. Pokud bych měl subjektivně zhodnotit zrychlení, tak na světlech bych Fábii HTP ujel celkem s přehledem, protože ta je, díky své hmotnosti (ve srovnání s tímhle prdítkem), nechutně otylá mrcha.
Rozhodně bych tyhle malé motory nezatracoval, protože na přesuny v rámci města a předměstí jsou více než dostatečné. ;-)
neregistrovaný "Ťuk"
20. 7. 2007 00:18
Re: .....
no jo, ale tady "čepicáři" a "nedělňáci" budou říkat - "na tu bídu..." vzpomeňte si na Trabanta - dvouválec a ještě dvoutakt a jak to jezdilo"... No jo, ale to prdítko vůči Fabii mělo tunu mínus (3/4 tuny, paedon)... Pavlíček a Janík ty to už věděli v minulém režimu - "HTP, HTP, co si počnu bez tebe..." Protože s trebou je to *...
neregistrovaný "leon"
19. 7. 2007 13:10
konečně CRDi
do Fabie bude sedět 1,6 CRDi jako ulité :yes:
Rozbalit vlákno
7
19. 7. 2007 13:16
Re: konečně CRDi
Jaké CRDi?? Pokud vím, tak celý koncern používá označení TDi, nehledě na to, jestli se jedná o CR
neregistrovaný "leon"
19. 7. 2007 13:17
Re: konečně CRDi
ježiš o to nejde ... jde o to, ze to bude CR ... konečně
19. 7. 2007 13:37
Re: konečně CRDi
CRDi je vynikajici motor, ale ten patri jine automobilce.
neregistrovaný "leon"
19. 7. 2007 13:57
Re: konečně CRDi
nejde mi o oznaceni ale o technologii CommonRail ... v koncernu citelne chybelo jeji vetsi zavedeni
19. 7. 2007 14:01
Re: konečně CRDi
Souhlasim :yes:
anonym
19. 7. 2007 18:48
Re: konečně CRDi
jo..už i kvůli zbytečně vysokému povinnému ručení je 1.9 příliš vysoký objem :-)
jen doufám že škoda nasadí trochu lidovější ceny 8-s
anonym
20. 7. 2007 00:23
Re: konečně CRDi
Cha, chá... Blázne, optimosto a komunisto... Jó třšně jaksi přezráli, Komárku...
19. 7. 2007 13:27
Revoluce??
zdá se že si koncern začal uvědomovat svou motorovou zastaralost...doufám že všechny motory budou stejně skvělé jako nový 1.8TFSI >:D
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 13:36
Re: Revoluce??
Nevím o jaké zastaralosti mluvíš. Pokud vím, tak naopak koncern poslední dobou produkuje jeden skvost za druhým. Nejdřím první masově vyráběné přímovstřikové benzíny 1,6 FSI a 2,0 FSI, pak úžasné 2,0TFSI a 1,4 TSI a teď 1,8TFSI... V dieselech určitě skvělé 2,0 TDI PPD 125kW nebo 3,0 TDI... Pokud to srovnám např. s invencí Fordu, tak myslím, že koncern :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "jouda.ondra"
19. 7. 2007 13:40
Re: Revoluce??
kolik z tech motoru co si tady vycet vyrabi skodovka? 0? nebo -1? a az bude skodovka na urovni fordu, tak dojde ropa..
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 15:11
Re: Revoluce??
Joudo.ondro, psal jsem o koncernu VW ne o Škodovce. Byla to reakce na předchozí názor o motorech koncernu VW...
neregistrovaný "Ťuk"
20. 7. 2007 00:29
Re: Revoluce??
Ford = blbej modrej ovál kterej je pouze pro podnikatele = žebráky co si koupí rádoby "velký" auto, jinak je to výtvor nehodný evropskému standardu. Mne nesmí do domu, stál mě pět let života se svými "modely" Escort a Mondeo - HRŮZNÉ sny dodnes.... :-(
19. 7. 2007 13:41
Re: Revoluce??
Psal asi o zastaralosti systemu PD. Ano koncernove dieslove 4valce stale pouzivaji zastaraly system PD a jako jediny jeste nepresel na CR. Velke koncernove diesely uz pouzivaji CR nejakou dobu a jsou velice dobre. System PD vynika nizkou spotrebou a dobrym vykonem, ale kultivovanosti je na tom zle.
neregistrovaný "Paja"
19. 7. 2007 13:52
Re: Revoluce??
Kdyz byl 2,0FSI tak skvely, proc byl tedy nahrazen jiz po par letech novou jednotkou?
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 15:18
Re: Revoluce??
Protože je ještě lepší... Dnes jsem 1,8TSI vyzkoušel a je to paráda. Jinak s 2,0 FSI mám pár zkušeností a rozhodně bych jej nenazýval nepovedeným. Ve srovnání s přímovstřikovým dvoulitrem v Renaultu Laguna (myslím, že již přestali vyrábět pro značnou nespolehlivost) skvělý motor. To proč považuji oba FSI za špičkové motory je to, že se podařilo jako prvním hromadně vyrábět motor s touto technologií.
neregistrovaný "Coulin"
19. 7. 2007 17:34
Re: Revoluce??
S jakou technologií-viz výše... Jiní už to dělaj dávno a ani možná nevíš ,že je to přímej vstřik...Tam jde o ty oktany...
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 09:32
Re: Revoluce??
Věř mi, že vím. Ten kdo byl před VW byl Mitsubishi GDI a Renault s přímovstřikovým dvoulitrem. Ani o jednom z nich se nedá hovořit jako o úspěšném. Nyní je těch výrobců samozřejmě už víc, ale to nic nemění na tom, že VW byl první kdo začal s hromadnou výrobou těchto motorů v několika objemech vč. šestivalců.
neregistrovaný "tlanger"
20. 7. 2007 08:42
Re: Revoluce??
He he, VW vyráběl přímovstřikovej benzín jako první?
A s čím jsem teda jezdil v Mitsubishi v roce 1998? Motor GDI byl první přímovstřik na světě (vymysleli ho Japonci a ne Němci) a vyráběl se tuším od 1997...

Takže motoru VW jsou opravdu dost zastaralý :-)
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 09:29
Re: Revoluce??
Já nenapsal, že byli první, ale první kdo je začal hromadně vyrábět. Navíc GDI není zrovna moc podařená verze... Ptej se u majitelů těchto vozů z doby před FSI.
neregistrovaný "pekki"
20. 7. 2007 17:34
Re: Revoluce??
pokud vim tak primy vstrik do valce byl vynalezen driv nez neprimy uz nekdy pred valkou ;-) a pouzival se v autech nemeckych oldmobil takze nemci ne potrkani japonci
anonym
21. 7. 2007 19:46
Re: Revoluce??
Myslím, že je rozdíl mezi přímým vstřikem do válce a mezi systémem, který dokázal zvládnout spalování chudé směsi, aniž by to mělo negativní vliv na emise.
Na začátku reálného využití přímovstřikových benzínových motorů bylo jednoznačně Mitsubishi a Němci s tím neměli hodně dlouho nic společného.
neregistrovaný "Pol"
19. 7. 2007 14:06
Re: Revoluce??
1,6 FSI a 2,0 FSI tyto motory bych vynechal na špičku nemají jinak souhlas, citelně schází něco kolem 1,6 diesel
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 15:21
Re: Revoluce??
Proč myslíš, že nemají na špičku??? S oběma jsem jezdil, víc s 1,6 FSI a vyjma extrémně našlápnutých motorů třeba od Hondy jsem nezaregistroval nic, co by je pasovalo do pozice, že nemají na špičku.
19. 7. 2007 14:38
Re: Revoluce??
Mluvím právě o těchto motorech...1.6FSI nic moc, nemá tah do kopce ;-\
2.0FSI se také příliš nepovedl..proto ta náhrada 1.8
2.0TFSI je povedený motor...to ano...
ale ven si takové motory 1.6MPI ze začátku devadesátých let, klidně i 1.6 16V, také nic moc...a co takový jednotka 1.4 16V??Ta už je tady více než 8let.
TDI i přes stále stejný systém doladil vw téměř k dokonalosti, jsou výborné svým tahem, i spotřebou :-!
Jenom aby nové 1.6TDI vydrželi to co ty staré >:-[]
ve firmě je několik oktávek, které mají 400000km a jezdí bez potíží ;-)
neregistrovaný "Coulin"
19. 7. 2007 17:46
Re: Revoluce??
jasně TDI motory byli v 90 letech fakt špička,ale germáni u Verků usnuly na vavřínech a trochu jim ujel vlak... PD byla slepá ulička a proto se hold budou muset naučit dělat CR... Totiž TDI už byl dávno na reálném konci s plněním emisních a hlukových limitů a i když jim BOSCH postavil novou fabriku na vstřikovače ,už ji nespustil...Když jsem byl na srovnávacích testech aut střední třídy Avensis,Passat,Mondeo,Laguna .Vectra,6,Accord a MPV Corolla Verso,Zafira,Touran,Frv,tak Touran a Pašík jako jediný kouřil... :no: z jiného auta nevyšel ani obláček... VW :no:
neregistrovaný "dr.tacr"
19. 7. 2007 22:26
Re: Revoluce??
Každej dýzl sype brikety, o tom smradu nemluvě...
neregistrovaný "Coulin"
20. 7. 2007 10:09
Re: Revoluce??
já mám taky radši benzíny a 4 ventily na válec a pila... >:D >:D >:-[] A to jde šikmookým nejlíp...
neregistrovaný "Coulin"
19. 7. 2007 17:29
Re: Revoluce??
tak se uklidni-přímovstřikové motory masově už dávno sypou japíci Mitsu a Toyota 2.0VVti jsou s přímím vstřikem už od r.1999-2000,ale už vědí ,že přímej vstřik benzínu v Evropě moc nefunguje... prej jinej benzín.A navíc všechny ty zázračné FSí motory papaj 98 nat a maj naprosto běžné parametry... >:D Když by to mělo jezdit na 95 tak to nejede a žere jak protržený... v čem maj teď germáni trochu navrch jsou nafoukané maloobjemové TURBObenzíny,ale myslím si že ostatní nespí...
neregistrovaný "tlanger"
20. 7. 2007 08:46
Re: Revoluce??
Tohle není pravda.
V roce 1998-99 jsem najezdil 60 000 km s GDI od Mitsubishi. Motor 1,8 reálně jezdil jako klasický 16V dvoulitr (tím jsem jezdil předtím na Mondeu) a bral si těsně přes 6 l/100km při služebních jízdách po celé republice a častých jízdách přes Prahu.

Dodnes jsem nejezdil s tak efektivním benzínovým motorem.
neregistrovaný "Coulin"
20. 7. 2007 10:06
Re: Revoluce??
Tas mne nepochopil ,ale já motory od Mitsu a Toyoty chtěl pochválit,ale určitý problémy s nimi byli, bylo to českým benzínem... Mám to od technika Mitsu...
anonym
21. 7. 2007 19:48
Re: Revoluce??
Nemůžu říct, auto jsem dostal s 30000 km na tachometru a odevzdával s 90000 km, nezaznamenal jsem jedinej problém, a to jsem rozhodně netankoval u značkových pump. Leda že by ten problém měly jenom ty značkové pumpy >:D .
neregistrovaný "A2"
20. 7. 2007 07:55
Re: Revoluce??
Prosím tě, víš co je GDI? To je přímovstřikovej benzín od Mitsubishi, ten byl seriovej, když VW tahal z 1.8 Monomotronic výkon 55kw, ale o to nejde, přímovstřik u benzínu je stejně k ničemu, dnes nastupuje turbo. Ovšem 1.6FSI je nejhorší motor tohoto objemu se kterým jsem kdy jel, žádnejch 85kw tam poznat není, navíc vyšší spotřeba, kam se hrabe na 1.6 76kw od Fiatu, to je evropský motor desetiletí v této kategorii.
neregistrovaný "Tomm"
20. 7. 2007 09:41
Re: Revoluce??
Nerad bych se snižoval k nějakým nedůstojným výrazům, ale napsat o 1,6 FSI, že je nejhorší motor tohoto objemu co jsi řídil buď znamená, že jsi si spletl označení a proháněl jsi 1,2 nebo, že jsi nikdy neřídil žádnou jinou 1,6-tku. Víc k tomu nemám co dodat. Co je GDI vím, ale to bych se tu opakoval.
20. 7. 2007 10:15
Re: Revoluce??
No nejhorší motor to vážně není, ale taky žádná sláva...jezdím s ním půl roku, spotřeba vcelku slušná, když se na to nešlape, průměr mám 7,0...
horší je to do kopce, kde musím takřka vždy podřadit alespoň o jeden stupeň :-(
někdy mám také pocit, že tam těch 85kw není ;-\
neregistrovaný "A2"
20. 7. 2007 10:23
Re: Revoluce??
To bude spíš platit pro tebe, když tě uchvátí výkon nevýrarazného motoru jako je 1.6 FSI, zkus třeba tu 1.6 Od Fiatu a pak se můžeš ozvat. Možná si někde četl, že to má 85kw a to tě uchvátilo. Jak řikám v O2 je to velká bída.
Avatar - BIGPAPA
19. 7. 2007 13:43
nóó
Tak konečně 1,2 dospěje a vyroste o jeden válec, jinak to svědčí o tom že VW začína škodovce svěřovat konečně pořádné úkoly. Mimochodem 3,0 TDI má dávno systém CR, a co je to PPD nemyslel jsi PD
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tomm"
19. 7. 2007 15:23
Re: nóó
PPD je PD s piezoelektrickým ovládáním vstřikovačů. Konkrétně 2,0 125kW třeba v O2 RS.
neregistrovaný "tlanger"
20. 7. 2007 08:50
Re: nóó
Ono to bude zřejmě tak, že VW musel počkat, až vyprší patenty na Common Rail, aby je mohl taky vyrábět. A stálo ho to hodně peněz, protože s PD museli ke každýmu válci vyrábět jedno vstřikovací čerpadlo (byť malinký), zatímco Common Rail si vystačí s pouhým jedním čerpadlem na celý motor.

Čili PD s piezoelektrickými vstřikovači a odpovídajícím řízením (5 vstřiků na jeden zápal) by klidne kvalitou stačil všem Common Railům, ale VW už to prostě nemohl dál táhnout finančně.
20. 7. 2007 10:17
Re: nóó
No...tím by se měly snad i ušetřit náklady při výrobě, tak doufám že nebudou motory CR tak drahé jako diesely teď :-!
neregistrovaný "neodborník"
20. 7. 2007 14:11
Re: nóó
Pokud to ještě nevíte, systém vstřikování nafty do válců typu common rail nevyrábí automobilky, ale jejich dodavatelé komponentů. V tomto případě jsou to hlavně Bosch, Delphi, Siemens, Denso.A těm je jedno pro kterou automobilku to vyrobí. Z hlediska výrobní ceny je to také jedno, co ušetří CR na čerpadlech, ztratí na vstřikovačích, protože jsou výrobně náročnější.
neregistrovaný "jury"
19. 7. 2007 15:20
jupí
tak doufejme že nové CR budou mít stejně levný provoz jako staré (myslím tím 1,9)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rop"
19. 7. 2007 15:49
dieta
tak teď ještě pořádnou odtučňovací kúru (např. po vzoru nový Mazdy 2) a půjde to konečně správnym směrem. Snad už těm těžkejm krávám brzy odzvoní :)
Rozbalit vlákno
3
anonym
19. 7. 2007 16:30
Re: dieta
Jakou ? Třeba dělat tenčí prahy ?

Ano... i tak to jde. :no: 8-s
anonym
19. 7. 2007 16:58
Re: dieta
hm...ty jsi asi neviděl rám Mazdy 2??? oni možná ty sloupky udělali tenčí ale díky použitým materiálům si karoserie ponechala svoji tvrdost :)
neregistrovaný "rop"
19. 7. 2007 19:06
Re: dieta
Přesně tak, budoucnost je v materiálech. Kromě vyspělých ocelí a slitin v konstrukci se podle mě začnou rodit auta s polykarbonátovýma karoseriema apod. Ale taky odlehčení spousty zbytečně těžkých věcí v interiéru (výbava, sedadla,..), kabeláž, pneumatiky.. na všem se dá ušetřit nějaký to kilo (ale ve výsledku desítky až třeba i stovky) a zatim byl trend spíš opačnej. Samozřejmě tuhost karoserie a bezpečnost přitom musí jít spíš nahoru než dolu. No a důležitej je taky tenhle downsizing co se týče motorů. Jednou stránkou věci je větší účinnost a druhou taky to, že čim je auto lehčí, tim líp a rychlejš dokáže projet zatáčku (nad přední nápravou to platí dvojnásob) :)
anonym
19. 7. 2007 18:10
0,7 HTP 23kw
:-) :-)
Rozbalit vlákno
0
19. 7. 2007 18:28
Juhuuu bude i DVOUVALEC ???????????
Jeste by mohlo byt v priplatkove vybave ona manualni aktivace a deatkivace jednotlivych valcu ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Koni"
19. 7. 2007 18:34
zase blbě
Chlapci mají opět špatné informace, ve Škodárně se vyrábí i jiné motory, ale už jsem si zvykl. B. tříválec je odlišný jen tím že ho částečně vyvinula česnana, jinak závod prostě vyrábí i jiné motory.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Turbomotor"
19. 7. 2007 20:34
Revoluce...
Revoluce se blíží! Třeste se misky rejže, třeste se špagetožrouti, třeste se všichni podpůrci a výrobci unteraut. Soudný den nastal! Fenomenální automobilka, harmonický kompilát německého umu a české pracovitosti začne vyrábět skvostné TDi vlastními silami! Jiné motory do studenofůzních tříválců (na kterých už výzkumná pracoviště VW pracují 20 let) nebudou potřeba!
Ave VW ! Ave Škoda !
Rozbalit vlákno
11
anonym
19. 7. 2007 21:06
Re: Revoluce...
AVE cesar
anonym
19. 7. 2007 23:11
Re: Revoluce...
AVE marííía :-!
anonym
20. 7. 2007 00:42
Re: Revoluce...
AVE blázne... Nejde o to být českým patriotem, ale sakra češství jsme si nechali prodat v Mnichově, v Košicích a následně tím uslintaným krátkonohavicatým Václavem na jeho disidentském kontě... Tak se, neraduj s VW, to sice dalo světu vynikající TDI, ale to je jaksi skoro 20 let, teď "čučí" na HDI a šikmoočky... Tak se svez rychle ve svý TDI Octávce, zachvíli budeš koukat, jak tě svět válcuje - zvykej si, třeba, možná, KIA uvidíš ne ve svém zpětném zrcátku, ale přes přední sklo jen tak něco mihne...="soumrak bohů" příteli...
anonym
20. 7. 2007 08:14
Re: Revoluce...
to máš jedno stejnak můžeš jezdit 90.130.na to ti stačí i staré TDI
neregistrovaný "o"
20. 7. 2007 08:14
Re: Revoluce...
to máš jedno stejnak můžeš jezdit 90.130.na to ti stačí i staré TDI
20. 7. 2007 10:19
Re: Revoluce...
by ses možná i divil jak by turbochrocht některé moderní turbonechrochty vytřískal >:D
neregistrovaný "škodovák"
21. 7. 2007 13:03
Re: Revoluce...
:-! Já si myslím , že hodně motorů , by TDI strčilo do kapsi.Výkonově určitě , spotřebou stoprocentně , jediný mínus , je kultivovanost motoru a zvukový projev.
neregistrovaný "škodovák"
21. 7. 2007 13:04
Re: Revoluce.
:-! Já si myslím , že hodně motorů , by TDI strčilo do kapsi.Výkonově určitě , spotřebou stoprocentně , jediný mínus , je kultivovanost motoru a zvukový projev.
neregistrovaný "A1"
21. 7. 2007 13:17
Re: Revoluce.
do kapsy "y" ne "i"
TDI by strčilo do kapsy svým zvukovým projevem pouze Zetor 25.
neregistrovaný "Xaver"
21. 7. 2007 13:56
Re: Revoluce.
Když důslednost, tak důslednost: Ne splodit, ale zplodit. Viz Kecal A1 20.07 18:28
neregistrovaný "A2"
20. 7. 2007 10:25
Re: Revoluce.
Zase někdo, kdo jen kopíruje toho žvanila.