Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto loni dodala 921 tisíc aut, výrazně pomohl Rapid

Nejlepší prosincový výsledek v historii automobilky a rostoucí podíl na trhu v Evropě, to jsou hlavní úspěchy domácí značky v loňském roce. Celkový odbyt však mírně klesl.
Zpět na článek
11. 1. 2014 17:12
11. 1. 2014 17:28
11. 1. 2014 17:56
11. 1. 2014 19:45
11. 1. 2014 19:55
11. 1. 2014 20:42
11. 1. 2014 20:50
12. 1. 2014 02:05
11. 1. 2014 20:44
11. 1. 2014 23:39
12. 1. 2014 02:07
12. 1. 2014 13:58
12. 1. 2014 07:47
12. 1. 2014 12:39
12. 1. 2014 14:28
12. 1. 2014 19:37
13. 1. 2014 01:34
11. 1. 2014 17:06
Oni s tím embéčkem nedají pokoj
Všímáte si jak se neustále redakce snaží protlačovat toho přiblblého Rapida? Já s ním musel jet a v zatáčce, kde normálně jedu třeba 65-70km/h jsem tam vjel podobně a málem jsem toho zmetka namotal na lampu. Šmejd předražený.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - petrumr
11. 1. 2014 17:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
11. 1. 2014 19:35
Re: Oni s tím embéčkem nedají pokoj
ale prdlajs, NÁHON NA PŘEDEK je slabota chudákovina 90sátých let. Prodeje mohly být i lepší kdyby tomu RAPÁKOJ přimontovali baterky [odkaz]
2 mouchy jednou ranou soudruzi !! >:D [odkaz]
PS: zaprodanost není cnost 8-s
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
11. 1. 2014 23:15
Re: Oni s tím embéčkem nedají pokoj
prosim te -kup si uz uz konecne ten vibrator a neprdi uz tady ty pi co vi ny
,nano pitoma 8-s
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
12. 1. 2014 11:39
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
samí číčoviny korkote, čti radši už něco pořádnýho ;-)
"Pokud se Evropa vlivem krize propadne do ještě horšího ekonomického stavu a v čele některých jejích států budou korumpovatelní politici, na relativně bohatou Čínu stačit nebude. „Obávám se, že naše civilizace ztrácí dech. Ale na druhou stranu máme šikovné lidi, úrodnou půdu a pořád tu bude snesitelné, i když kolísavé klima. Pozice České republiky není špatná, ale s Čínou se srovnat nedá,“ krčí rameny Václav Cílek."
[odkaz]
12. 1. 2014 13:13
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
Čože keď nie je sneh a chýba nám. Áno, je to blbé, keď niet ani vločky. Ale čo potom, keď niekomu chýbajú mozgové bunky. Niet ani jedinej...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
12. 1. 2014 13:39
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
jasny v TATRÁCH ještě máte sníh, jsou výš Slováku, co takhle mazat zpátky do svý země. Tady už ste 2x zradili a další důvěru nedostanete. Pro čecha ste až TY DRUHÝ NA VÝCHOD, ;-) nazdar
12. 1. 2014 13:50
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
Je mi ľúto chalanov spoza Moravy, že sa musia hanbiť za tak úbohú bytosť...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 1. 2014 22:04
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
hej ty Slovak povedz, čo je s tým tvým zázrakom hej? [odkaz]

zem se slehla? EU zatrhla? kuňa tak jak to tedy vizerá?

10% emise, fandíme :yes:
13. 1. 2014 03:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
26. 1. 2014 22:00
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
Hele soudruhu, víš proč po válce Němci tak úžasně zabodovali?

PROTOŽE V SOBĚ MĚLI DISCIPLÍNU A NACIONALISMUS !!

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
11. 1. 2014 19:46
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
Kdybys jel Rapidem a ne "embéčkem" tak se ti to nestalo.
Avatar - rimow11
13. 1. 2014 07:41
Re: NENÍ VÁM DIVNÝ ŽE ANI NA HORÁCH NENÍ SNÍH ??
:yes:
Avatar - petrumr
11. 1. 2014 17:12
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Julča
11. 1. 2014 17:28
Zlatá Fabie!
Kam se ten šmejd předraženej sere na Fabii! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - petrumr
11. 1. 2014 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 1. 2014 18:31
Re: Zlatá Fabie!
v tom není problém... tady je ale draho prodávaný "laciný" auto.
A to je nefér...
Howgh.
Avatar - petrumr
11. 1. 2014 20:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 1. 2014 22:09
Re: Zlatá Fabie!
Som priaznivec koncernu ;-) Ty sa pytas v com je lacny. Ja sa ta pytam videl si ho a sedel v nom ? Ak nie tach chod a pokial ano tak tiez chod este raz, mozno to uz teraz zistis.

Rapid ma iba nacackany interier, inak sa radsej nicoho nechytat a nepozerat kvalitativnost auta . Ano aj blba vybehova fabia je kvalitnejsia ako rapid. ;-)

Este taka drobnost napr. Seat Leon a Skoda Rapid Spaceback su v jednom segmente C a maju podobnu cenu. Myslis, ze auta su rovnako kvalitne spracovanie, materialy a pod. ?
12. 1. 2014 08:15
Re: Zlatá Fabie!
Ospravedlnujem sa za omyl dokonca s cenou je to takto:

Skoda Rapid Active 1,2 TSI 63kW 12 430 eur (bez klimatizacie, PC a 1 DIN radio)

Zatial co seat ma klimatizaciu, PC, a dotykove ovladanie radia v zaklade pri cene:
Seat Leon 5D CoooL 1,2 TSI 63kW 12 290 eur
Seat Leon 5D CoooL 1,2 TSI 77 kW Ecomotive 6-kvalt 12 590 eur

No vazne ten RAPID nie je predrazeny a fakt najvyhodnejsia kupa aka je. O kvalite radsej pomlcim.
Rapid je proste zlata sliepka pre SKODU a ak niekto tvrdi, ze nie a zisk maju na tom 500 eur, tak SEAT musi na tom minimalne 500 prerobit.

;-)
11. 1. 2014 23:28
Re: Zlatá Fabie!
A čím je ten Rapid nový? Iba ak nanovo poskladaný. Stavebnica je tu už dávno...
11. 1. 2014 17:56
Rapid
Hmm tode přispěl 100 tisíc prodanýcy kusů je teda hodně >:D. Stále se divim jak někdo může ty předražený vozy kupovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ja Prvni 123
11. 1. 2014 18:33
Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích Citi
Kdo to kupuje?
Vždyť je to HROZNÝ!
:-(

A dokonce i malá Toyota je levnější... a to je hezká, veselá... a má nesrovnatelně lepší"prognozu spolehlivosti".
:-)

Aha...:

[odkaz]
Rozbalit vlákno
10
Avatar - twistedTSD
11. 1. 2014 21:57
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Rozepiš se. Co je "hrozný" na Citigo? Kromě toho, že se až příliš šetřilo na viditelných místech...

"Dokonce"? No ještě aby ne když je na trhu pomalu deset let. 8-s

A rozvést bys klidně mohl i tu prognózu spolehlivosti.
11. 1. 2014 23:34
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
A ono to šetrenie nestačí? Nie je to len o šetrení na viditeľných miestach ale aj o niektorých kopancoch.
Plech na dverách dnes nepoteší ani v užitkáči - akurát o lacnote vypovedá len použitý plast výplne dverí, priznaný plech v interiéri auta je vraj štýl... :no:
Otváranie el. okien - o tom sa už popísalo veľa. Nie je to už prerobené? :no:
Operadlá s pevnou operkou. :no:
Plató na kufri - treba ho zdvihnúť rukou, ako ho zabudneš sklopiť, prídeš o výhľad cez vnútorný späťák. :no:
A dizajn - škoda reči. Up! osekaný o všetko ako-tak nápadité a zaujímavé. Nemastná-neslaná hrčka. :no:
Avatar - twistedTSD
12. 1. 2014 01:31
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Otevírání oken mimo řidiče je problém, plato taktéž, přidal bych ještě třeba nemožnost nastavení intervalu stírání...S opěrkou a sedadly celkově jsem při 180 cm potíže nezaznamenal a plech mě osobně nijak netrápil...Na druhou stranu je zde velmi úsporný motor, solidní jízdní vlastnosti, na mini slušný prostor a cena i v ČR poměrně solidní. Rozhodně to není taková tragédie.
12. 1. 2014 14:05
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
No, pokiaľ musíš brať v jednom aute v úvahu naraz niekoľko kompromisov, ako inak to nazvať? A pritom, až na tie plechové dvere, sú to pomerne ľahko riešiteľné veci...
Dobrý motor a podvozok sú fajn, aj priestor je na úrovni...ale to nestačí, s podobným priestorom by si na podvozku Citiga mohol mať aj kartónovú škatuľu...
Nie je to iba kritika Škodovky, malý VW, ak sa nemýlim, trpí podobnými neduhmi, k dobru pridáva podstatne zaujímavejší a štýlovejší dizajn.
12. 1. 2014 01:56
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Kolíňata s těmito "vadami", jezdí už téměř deset let. A to nemají ani tu bezpečnost a prostor NSF. ;-)
12. 1. 2014 12:32
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Áno, 10 rokov. Pred 10 rokmi vyzerali všetky autá trochu inak... Porovnaj napríklad s i10.
12. 1. 2014 13:18
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
i10 je pár měsíců (spíše týdnů) nová.
Co tím chceš řict? Že není zvykem uvádět na trh nové modely, které jsou lepší než ty staré? Nebo jak jsi to myslel?
12. 1. 2014 13:50
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Že porovnávaš prakticky novinku s 10-ročnými trojčatami...
12. 1. 2014 17:30
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Srovnával jsem spíš to, co se tu stále a dost dlouho prodává.
12. 1. 2014 19:31
Re: Teda popravdě - co chápe nejobtížněji,je těch 45 tisích
Ak to nie je chyba, potom to je účel. Ani jedno nepochválim. Vzhľadom na to, aké sú vraj škodovky nadčasové, by porovnanie s i10 nemal byť problém. Predsa medzi ním a Citigo nie je 10-ročný rozdiel...?
11. 1. 2014 18:37
Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Problém bol, že Škoda totálne prestrelila cenu a za jej uvádzuciu cenu si to kúpilo len prvých pár "bláznov" ....

Kto bol "normálny" tak chvíľu počkal, kedy Škoda zníži cenu a pribalí "balíčky", ktoré znížily výrazne pôvodnú "optimistickú" cenu ....

Podľa mňa to je ešte stále vysoká cena ... ale už pre veľa "škodovkárov" akceptovatelná ....
Rozbalit vlákno
24
11. 1. 2014 20:37
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Hlavně ten, kdo si počkal, tak teď Rapid dostane s nesrovnatelně lepším komfortem jízdy i lepším řízením. To původní nastavení podvozku byla naprostá katastrofa. Opravdu bych nechtěl být tím, kdo si Rapida v původní verzi koupil - žebřiňák s ošklivou palubkou i volantem a totálně necitlivým řízením, fuj! A až ho jednou budou prodávat, tak na něm prodělají kalhoty, protože za normální ceny bude Rapid před upgradem naprosto neprodejný... :'-( :no: :no:
11. 1. 2014 21:20
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Na ojazdenej Skodovke este nikto v nasich koncinach neprerobil :-)
11. 1. 2014 23:35
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
On je to fakt bohovský prístup, pustiť do predaja nedokončený šrot a až na základe kriku zákazníkov z neho robiť akceptovateľné auto... :no:
12. 1. 2014 01:58
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
A bylo by lepší, kdyby s tím nic neudělali?
Neser si do huby. :-!
12. 1. 2014 07:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2014 11:38
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Odpověděl sis sám.

A to je tady "jedna" automobilka, ta, kterou zde tak často obhajuješ, kde si její zákazníci na fóru konstrukčně upravují podvozky, protože automobilka na ně kašle úplně. To je aspoň přístup, co?
12. 1. 2014 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 1. 2014 17:31
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Podívej se na své chování, které je hodno leda řeznickýho psa a pak se zamysli, jestli bys neměl raději mlčet. :-!
12. 1. 2014 20:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
12. 1. 2014 10:27
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
To je čo za logiku? 8-s Možno pred 10. rokmi ok, ale dnes sa takéto kiksy netolerujú.
12. 1. 2014 11:40
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Jak netolerují?

Máš snad dojem, že se Rapid neprodává?
Chyby dělá každej, jen někdo se k nim přihlásí, uzná a zapracuje na zlepšení, jinej hraje mrtvého brouka.
Mi tady přijde jako největší problém to, že se škodovka k něčemu přiznala. Tak se tu hned slétnou supi a hned mají jasno v tom, jak je škodovka na guvno. 8-s
12. 1. 2014 12:36
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Odkedy sa najlepšie predávajú najlepšie autá? Neser si do huby. ;-)
12. 1. 2014 13:20
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
A já něco takového napsal? Ne.

Ale napsal jsi to ty, koukám. A už tuším podruhé. :-!
12. 1. 2014 14:02
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Ty si šašo, ja tvrdím, že to píšeš? Dovolil som si túto poznámku v kontexte k tvojej otázke, či mám dojem, že sa Rapid nepredáva. Ale nepredáva sa preto, že je tak dobrý. Kapišto?
12. 1. 2014 17:33
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Ano, Rapid se prodává, ale prodává se kvůli tomu, že je to "šrot", je drahej, a má tragické jízdní vlastnosti... 8-s
12. 1. 2014 19:33
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Aspoň občas napíšeš pravdu. ;-)
12. 1. 2014 12:35
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Gilgit ti to napísal pekne. Nemali skrátka nedorobok ani začať predávať. Mne píšeš neser si do huby, keď namiesto hlavy používaš na rozmýšľanie zadok?
12. 1. 2014 13:22
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Zamysli se. Rapid není žádný šrot. Nebyl ani ve své první verzi.

Na trhu je, bylo a bude vždy hafo jiných modelů, které k označení šrotu mají setsakra blíže.

Takže co jsi tím chctěl říct? Že důsledně zkritizovat škodovku je v tomto prostředí zcela v pořádku, protože za to tu máš šanci sklidit potlesk?

Zdá se mi, že ti chybí rozhled a objektivní zhodnocení dané situace.
12. 1. 2014 13:56
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Hlavne Rapid nie je auto v hodnote svojej ceny. A nie je to auto, ktoré by Škode nejak zvlášť prospievalo, že sa predáva, len znižuje úroveň značky, pretože zároveň predaj hodnotnejšej Octavie klesá. Viac Rapidov znamená viac jednoduchých, chudobne vyzerajúcich áut a stúpa povedomie, aké autá vlastne Škoda vyrába a predáva.
Pred časom boli reči o obavách VW, že im Škoda stúpajúcou úrovňou lezie do kapusty, a asi na tom bolo niečo pravdy keď tak dôsledne tlačí škodovky nadol...
Takže objektívne zhodnotenie situácie je, že Škoda investovala do zbytočného lowendového auta, ktorý ju oberá o pôvodné pozície a kanibalizuje na kvalitnejších modeloch značky. Rapid je v mojich očiach šrot. To nie je kritika Škody. To je ľútosť vyjadrená k tradičnej českej značke.
Avatar - Ham.
12. 1. 2014 19:47
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
To je především blbost jak vrata.
1. Octavie v Evropě měla pokles na začátku roku kvůli střídání generací, od druhého pololetí stoupá tempem ze kterého se točí konkurenci hlava. Když vezmu dva největší trhy, tak v Německu je to jediné zahraniční auto v první desítce a díky Octavii stihla Škodovka do konce roku zvednout německé prodeje o 9% (přitom všichni okolo padají jak zralé hrušky), v UK dokonce Octavie pomohla k 23% navýšení a přeskočení některých tradičních konkurentů. Takže o žádném užírání prodejů nemůže být vůbec řeč. A to nemluvím o tom, že se Octavia vyšvihla na první místo absolutně v řadě mrňavých zemí (Polsko, Maďarsko, Bosna) nebo je na druhém místě a atakuje Golf (Finsko, Švýcarsko)
2. Úloha Rapidu je plnit roli auta pro chudé v chudých středo a východoevropských zemích, kde Octavia je už moc drahá a tam plně zabírá Rapid. A zabírá evidentně správně, protože původní kapacitu plánovanou pro Rapid musí nyní rozšiřovat. Rapid plni roli auta pro chudé, kteří by si Octavii nemohli dovolit a Fabie je pro ně malá.
3. Škoda investovala do vývoje Rapidu velmi malé peníze, protože jej poskládala z existujících starých komponent, takže náklady na vývoj minimální, prodeje velmi slušné a tedy zisk maximální.
4. Image značky nikdy nezávisí na modelech z nízkých pater nabídky, ale na těch modelech, které jsou naopak nejvýše. Takže image Škodovky se odvíjí od modelů jako je Superb 3.6 nebo Octavia RS. I kdyby Škodovka vyráběla plastové tříkolky, tak s jejím image to nehne ani o milimetr. Nebo máš snad pocit, že když se pod znakem třícípé hvězdy vyrábí popelářské vozy nebo auta nižší střední třídy, že to škodí Mercedesu jako luxusní značce? Ani omylem. Mercedes může klidně vyrábět fekální vozy, protože jeho image tvoří SL AMG, SLS AMG, prostě vrcholy.
12. 1. 2014 01:58
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Naprostou katastrofu si představuji tedy jinak, než nějakým boucháním od náprav. ;-)
12. 1. 2014 13:59
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
A jak? Búchanie od náprav je z užívateľského hľadiska dosť zásadná vec.
12. 1. 2014 17:35
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
Z uživatelského hlediska je zajisté zásadnější jistota podvozku. Komfort je sice taky důležitý, ale nikoliv nezbytný.
12. 1. 2014 19:34
Re: Problém nie je, že je "Rapid novinka" ....
jasne, o tom slalome sa tu už niečo písalo... >:-[]
11. 1. 2014 19:45
Pokud
jsem dobře koukal kromě Rapidu a Citigo u všech modelů vidím pokles. Copak se děje? Problém na indickém trhu? Pokles -38%
Rozbalit vlákno
13
11. 1. 2014 19:55
Re: Pokud
Děje se to že prodeje prostě klesaly v celé evropě a nejen tady vyjma Dacie takřka všem značkám. přesto zvýšili ve zmiňovaném německu tržní podíl. A to nejde označit za neúspěch. Navíc Octavii i Fabii něco odebral Rapid ale to všichni očekávali. U supa a yeti se čekalo na facelift, roomster už je na trhu dlouho beze změny.
Avatar - WinDiesel
11. 1. 2014 20:42
Re: Pokud
Takhle absolutně přesně se vymlouvají pracovníci marketingového oddělení Škoda Auto.
NEjde označit na NEúspěch. Moc pěkná NEgace NEegace. >:D >:D >:D
11. 1. 2014 20:50
Re: Pokud
A co by tedy bylo úspěchem na trhu který jako celek poklesl? Logicky i škody se ten pokles týká, nedělá vyložené lowendy jako Dacia.
12. 1. 2014 02:05
Re: Pokud
Zauvažuj a sám si odpověz.

Stěžejní model pro škodovku je Octavia. Ta letos prodělala generační obměnu a čekalo se jak na lifta, tak na kombi. Přišel FL Superbu a Yetiho. Fabie přesluhuje. A to vše na trhu, který je celý ve sračkách a mnohé další značky zažívají strmý pád.

Že NEudělali dvaadvacátý rok po sobě opět prodejní rekord, a zaostali za minulým výsledkem o celých 18 400 ks ... To je zajisté na ...roszudek smrti? 8-s :no:
Avatar - WinDiesel
11. 1. 2014 20:44
Re: Pokud
A v Číně také nebudou na Octavii čekat - mají tam velmi širokou nabídku domácích i zahraničních vozů ......
11. 1. 2014 23:39
Re: Pokud
A nebude to tým, že Citigo má voči VW Up! na tak malé auto predsa len zodpovedajúcejšiu cenu?
A v prípade Rapida je to jasné, jeho čísla sa dajú vysvetliť rôzne. Reklama kričí - Rapid výrazne pomohol predajom Škody. Realita je taká, že Rapid Škode škodí, kanibalizuje na Octavii aj Fabii a zráža úroveň Škody ako značky dolu.
12. 1. 2014 02:07
Re: Pokud
Nesouhlasím. S ničím. ;-)
12. 1. 2014 13:58
Re: Pokud
Nemusiš, ja na tom netrvám. ;-) Každý má právo na vlastný názor.
12. 1. 2014 07:47
Re: Pokud
Nesouhlasím. Částečně je to možná tak jak říkáš, ale mezi Fábií a Oktávkou byla velká díra a Rapid nové zákazníky určitě přitáhl.
12. 1. 2014 12:39
Re: Pokud
Od Octavie... Medzi Fabiou a Octaviou nie je priestor pre ďalší model, a už vôbec nie pre dve karosárske varianty. Postačila o pol triedy väčšia Fabia a bolo by to dokonalé.
Všimni si markantný rozdiel medzi Fabiou a Citigo. Tiež tam prdnú ešte jeden model?
Nebyť Rapida, Škoda by predala podľa mňa rovnako, akurát by si čísla Rapida podelila Fabia s Octaviou. Bez investícií.
12. 1. 2014 14:28
Re: Pokud
Pardon, mezi malou Fabkou a Oktávkou na rozhraní nižší střední a střední třídy je propast, ne díra, špatně jsem se vyjádřil...
12. 1. 2014 19:37
Re: Pokud
Je tam rozdiel cca triedy a kúsok. Málo na ďalší model v dlhom aj krátkom vyhotovení. Kanibalizácia je nevyhnutná a s tým proste nikto nehne, tak to je aj bude, kým bude cenová politika Škody taká aká je.
13. 1. 2014 01:34
Re: Pokud
Ale ano, souhlas, určitě se někteří bývalí zájemci o Fabku přiklonili k Rapidu, ale taky tvrdím, že Rapid přitáhl nové kupující, protože vyplnil mezeru.
12. 1. 2014 01:34
Dobrý výsledek
Výsledek není vůbec špatný, přeji škodě mnoho úspěchů s novou fábkou s supem :-) Čísla půjdou nahoru, o tom jsem přesvědčený.
Rozbalit vlákno
1
12. 1. 2014 13:59
Re: Dobrý výsledek
Pod to sa dá podpísať. Áno, prajme úspech. Pripájam sa.