Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto otevřela v Mladé Boleslavi nové motorové centrum

Automobilka Škoda Auto v Mladé Boleslavi otevřela nové centrum pro vývoj a testování agregátů za 45 milionů eur, tedy v přepočtu zhruba za 1,2 miliardy korun.
Zpět na článek
6. 9. 2014 15:42
ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
jj
ještě aby to bylo dotovaný evropskou unií [odkaz] a maj češi vymalováno >:D >:D >:D >:D >:D

Co chcete na 100 let starým motorovým křápu [odkaz] zdokonalovat když už z principu je to nesmyslně ztrátový zařízení !!

Navíc automobilky nemají zájem spalovák dovést k dokonalosti, jim jde jen o vokecávání a voblbování :-)

Navíc RTU [odkaz] ho už dovedl dávno temer k dokonalosti

Dick Kvetňanský říká, že automobilky jsou jediné, s kým slovenská firma RTU nejedná. Má na to vysvětlení: "Rád používám analogii s mobily - nabíjemí si mobil za 40 minut a funguje 50 hodin. Mám v něm HD kameru, přístup na internet, čtyřjádrový procesor, prostě vše, na co jsme v minulosti potřebovali velké počítače. Za deset let nastal ohromný pokrok. Ale to neplatí u spalovacích motorů. Za sto let jsme se posunuli možná o deset procent. Henry Ford měl ve svých autech 15procentní účinnost spalovacího motoru, a to měli dřevěné kola. Nyní mají motory 25procentní účinnost. Za ten čas se všechno neuvěřitelně posunulo, ale motory až tak ne. Jak je to možné? Já si to vysvětluji tak, že každých pět let automobilka představí nový model nějakého auta. Vždy má o nějaké procento vyšší výkon ao chlup nižší spotřebu. Takto to budou v dalších a dalších modelech zlepšovat jen postupně. Kdyby udělali odrazu revoluci a vyrobili by dokonalý motor s výkonem 300 koní a se spotřebou dva litry, narazily by na strop možností spalovacích motorů a více by je už nedokázali zlepšovat. Z marketingového hlediska by to byla pro ně katastrofa. " [odkaz]
Rozbalit vlákno
11
6. 9. 2014 15:53
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
Chlape ty jseš asi cáklej, elektrika nemá proti naftě šanci. No smoke-no fun prostě. Můj Golf TDI by každýho elektrobzučáka natřel jako prd :-!
6. 9. 2014 21:35
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
jasný jasný
nejdřív si to nastuduj [odkaz] než začneš něco plkat >:D
8. 9. 2014 08:08
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
bez ohladu na ostatne veci, ktore tu pises, minimalne v jednej veci sa zasadnes mylis - ak by aj teoreticky platilo, ze sa za spominanu dobu zvysila ucinnost motora z 15 na 25%, tak to rozhodne nie je 10%, ale az 67% pokrok :-! a porovnavat pokrok v automobiloch a mobilnej komunikacii je miesanie hrusiek s jablkami...cize uplne odveci
8. 9. 2014 10:50
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
jooo >:D >:D >:D

to je ovšem papírovej pokrok 67%

ten realnej je z 15 na 25 to byl skok 20% z celkových 100% tzn sotva 1/5 >:D >:D >:D >:D

a srovnavat to lze.
Lobybrzda v elektronice byla dááávno poražena
Lobybrzda v spalovacím ropáctví je pořát na scéně
zásadní rozdíl
Kdyby přes pár sty lety Lobybrzda v elektronice nebyla poražena tak si tady nepíšeme, nemáš mobil a horkotěžko si posíláš morzeovku
>:D >:D >:D >:D
8. 9. 2014 09:00
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
Nejpodstatnější v čem jakékoliv auto se spalovacím motorem je napřed před jakýmkoliv e-autem je dojezd a rychlost nabíjení (dotankování).
8. 9. 2014 10:51
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
nene to není a nebude nejpodstatnější
ale je fakt že na těchhle obtížích se úspěšně pracuje [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D
8. 9. 2014 12:04
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
Nejsem primárně proti emobilitě, ale do praktického užívání je ještě dlouhá cesta. Pokud vezmu delší mnou pravidelně ježděnou trasu 850km a dojezd elektroaut řekněme 200km (otázka je jaký by byl na dálnici při 140kmh) tak to představuje 4 x dobít na 100% to jsou při nabití na 80% min 2 hodiny dobíjení. Co je za současného stavu dost nerálné, znaméná to že by dobíjecí stanice musely být na každé dálniční pumpě v hojném počtu.
A prodloužit tuto trasu, kterou nyní jedete ca. 9 - 10hod na min 12 je také relativně neakceptovatelné, znamená to v případě (a ne výjimečném) zácpy na cestě že pojedte 14 a víc hodiny.
Ale až toto bude vyřešeno tj. min dojezd na baterie alespoň 750 km (včetně spuštěné klimy atd.), nebráním se tomu.
6. 9. 2014 18:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
7. 9. 2014 09:19
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
:-)
Ted jen kolik lidi tady vi, co muze dick taky znamenat.
Ale souhlasim!
;-)
8. 9. 2014 10:52
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
vážně?? [odkaz] :-) :-)
Avatar - Egi
7. 9. 2014 19:11
Re: ANEB DALŠÍ VYHOZENÁ MILIARDA
Tak buď celej rok hodnej a maminka ti elektrický autíčko na vysílačku třeba koupí k Vánocům.

P.S. je zajímavý, že vždycky jako nezvratný důkaz dáváš odkazy na jedny jediné stránky, které jsi ke všemu ještě vytvořil ty >:D ale buď v pohodě, oni tě na střední škole naučí, že informace má být ověřena z několika nezávislých zdrojů
Avatar - Ja Prvni 123
7. 9. 2014 09:21
No slava!
Takze ted uz budou motory testovat driv, nez je zacnou prodavat?
To zni dobre. Metoda, kdy je otestovali zakaznici a pak se zverejnila zprava, ze za to mohli subdodavatele fakt nebyla nic moc.
;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
7. 9. 2014 21:00
testovat? 10x tolik !
Ano, s motory se už pár desítek let točíme v kruhu. Vyučující nám říkával, hoši, dokud vynáší klasická CD, tak ještě neuvolní MP3. S tím to máte stejný.

Nicméně berme to z té lepší stránky, třeba již nebudou mít "perly" typu:

1.2 HTP - motor dělaný nemotoráři (u nás se tomu profesor z předmětu Spalovací motory vždycky hrozně smál, že to museli konstruovat kadeřníci a pokud by mu toto někdo předložil jako semestrální práci, tak žeby neprošel a promítal nám barevné 3D modely té konstrukce)
1.2 TSI EA111 - bude kde si odzkoušet rozvody (školácká chyba jak býk, já jsem myslel, ono to v excelu vyšlo)
Rozbalit vlákno
0