Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích
2
/
24
Prohlédnout znovu
Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích
Škoda Auto plánuje rozvoj v Číně a bude pokračovat v investicích
|
acz
Palubní deska nedoznala žádných změn, stejně jako v evropské verzi nabízí volitelný digitální přístrojový štít. Dole zploštělý volant má ve vysokém a měkce houpavém SUV spíš stylovou než funkční roli.
|
acz
V ovladačích a palubním systému jsme se navzdory hieroglyfům zorientovali rychle. Pobavila nás protigooglovská aplikace Baidu Connect.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Stejný rozvor, shodné ukotvení sedaček a nižší střecha, přesto se vzadu sedí pohodlně. Opěradlo má výraznější sklon a ve stropě nechybí praktické vybrání.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Za elegantnější siluetu se platí menším kufrem.
|
acz
Čínské škodovky nešetří chromem.
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Ostřeji řezané rysy, černá linka pod maskou, štíhlejší zadní lampy i sportovní sedačky dávají Kodiaqu GT svébytný výraz
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Škoda Kodiaq GT
|
acz
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre