Největší česká firma, i přes výrazné zvýšení objemů, nedokáže kompenzovat ztráty způsobené silnou korunou. Nejprodávanějším modelem je Octavia, nejstarší model v nabídce - Octavia Tour - zaznamenal dvanáctiprocentní růst odbytu.
Octavia Tour má 12 percentný rast predaja, preboha, veď za posledných 5 rokov som nesedel v horšom aute. Zvonku veľká, zvnútra malá, navyše k tomu diesel 1,9 TDI, vždy keď som si presadol do mojej Fabie, mal som pocit, ako z traktora do dobrého auta. A ktosi to ešte kupuje aj teraz. :-!
Ne každý bere auto jako nástroj k honění si vlastního ega,ne každý chce ojetinu se stočenými 100tkm dole a ne každý je OSVČ,aby si kupoval auto jako náklad.U nás v chudobném Cesku určitě, možná u vás jste na tom finančně většinově líp,to uznávám.Já zase nechápu,proč vůbec někdo řeší,co si kdo kupuje.Je to jako bych řešil,kdo si kupuje pažouty z Trnavy,cedníky ze Ziliny...prostě někdo to kupuje,má být?Mně stačí,když jedu SK,tak těch starých křápů tam jezdí ku**evsky hodně,to, být obcanem země bych viděl jako problém, u nás docela hodně též,byt ne tak moc, asi mame min cigosů,to jo, ale jinak de úplny govco.Jinak, kdybys chtěl svezt v hodne dojebanem aute,tak si kup madarskeho swifta a to je narez.Prekonalo to i rumunskeho oltcita. :-!
Nechápem, aký máš problém, možno si mal zlý neďeľný obed. >:D
Trepeš tu všetko možné," bez ladu a skladu", mňa len zarazilo to, že Octavia Tour sa ešte v Európe!!! vôbec predáva. Nie v Čechách, nie v Trnave, či Žiline. A či viac "křápú" jazdí v Čechách, alebo na Slovensku, nie je témou tejto diskusie.Swifta, či nebodaj Oltcita naozaj nemám v portfóliu aut, do ktorých by som sa plánoval, čo i len niekedy posadiť.
A čo bude ako na vine senilita, že si nekupujem autíčka? Matelko, netrep zase, a čítaj pozorne o čom je reč, lebo ty fakt často ani nechápeš, o čom sa tu hovorí.
Matelko, všimol si si už, o čom je téma? Tak už láskavo neotravuj, výplody Tvojho disfunkčného mozgu tu mňa, ale iste aj iných nezaujímajú. Radšej sa presťahuj na blog a napíš tam nejakú hovadinu, trebárs o namyslenom predku BMW, či mäkčených plastoch. To bude aspoň zábavné. >:D >:D >:D
>:D >:D náš slovesnký kolega možná zarobil tak na Fabii 99 ještě bouchlou. Octavia Tour potvrzuje svými prodeji to, co já říkám pořád. Kvalitní, vyspělé auto s vychitanými mouchami bez jediné větší slabiny. Když se dá za rozumnou cenu je úspěch zaručen, což číšla jasně dokazují. A nejlepší na tom je, že si škodovka může dovolit toura prodávat za takové ceny za jaké je prodává. Jsou srovnatelné se ceedem a stejně si dost lidí koupí radějí toura než ceeda, astru G nebo třistasedmičku...Vychitaná kvalita se pozná...
Moje auto tu naozaj riešiť nemusíš, ja s tým nemám problém. Súhlasím s Tebou, že Octavia Tour má už za 13 rokov vychytané všetky muchy. Ale to, že je zvonku veľká, zvnútra malá, s krátkym rázvorom a málom miesta vzadu, s traktorovým dieselom, s tým vychytanie múch nič nemá. Kto ju chce, prosím,nech ju kupuje, ja sa tomu môžem pri súčasnej ponuke iných aut len čudovať.
mas pravdu.... nevedi co pisou, jen proste musi opruzovat a kecat. Pri rozdilu 30tis nevim co by kdo mel resit... kdyz k tomu nova Octavia prida napr bocni aibagy a lepsi vybavu.
No nevím jak můžeš srovnávat Octavii i když tour a tvoji fabii :-) to je trošku jiný kafe a nevím co máš proti motoru který v čr převládá a hlavně kvůli spotřebě a když přesedneš do své fobie,nevím co tam máš za motor,ale pochybuju že něco lepšího než 1.9 TDI razantní turbodiesel že by 1,2 HTP? :-! myslím že v 99 tam TSIčka nemontovali >:D
Tá moja vtedajšia Fabia mala motor 1,4 MPI. Nebol to zázrak, ale bol kultivovanejší a tichší, ako 1,9 TDI, .Fabia mala komfortnejší podvozok ako ťažká Octavia s TDI, ale hlavne sa mi zdala šikovnejšia, pohodlnejšia ako Octavia. Je to moja osobná skúsenosť a nikomu tento názor nevnucujem.
No těžší než fábie určitě je,ale že by nejhorší motor jaký škoda kdy vydala 1,4 MPI malý výkon,nehorázná spotřeba,to radší ožehlím tu větší hlučnost a svezu se autem,jediná fábie s kteroů je sranda Fabia RS :-!s toů jsem žažil srandy kopec,ale taky si to rádo papne >:D
Nepovedal by som, že 1,4 MPI bol žravý motor. Ja som na ňom jazdil za 6,5-7 litrov benzínu, a to určite nechodím pomaly. Ale pre pretekára to motor určite nie je, vtedy si zrejme aj viac zapýta.
když porovnáte za 1. pololetí 2007 kdy končila Fabia I, kolik jich bylo dodáno zákazníkům a 1. pololetí 2008, kdy plně jel prodej a výroba Fabia II, tak ten nárůst prodeje je dvojnásobnej, takže ještě někdo tu chce tvrdit, že se Fabia II neprodává???
No este kym zacneme oslavovat skvele predaje FII, treba si uvedomit jedno: oproti vlanajsku Skodovka vstupila na dva velmi velke trhy: Rusko a Cina. Tomu vdaci skoda za taky narast predaja. V tradicnych krajinach, kde ma Skoda silne meno (napr. Anglicko) pomer predaja FI-2007/FII-2008 svedci o niecom inom. A sice ze zakaznici maju stale trosku problem stotoznit sa s podivnymi proporciami FabieII...
ale zabudol si podoknut ze 80% produkcie kupuju firmy ,ktore su do toho dotlacene korporatnou politikou pripadne koncernom "ak vies o com pisem", Ja som chcel tiez ine auto ale zakaznik vyzadoval auta VW koncernu :-O
Ja ti to prezradim. Nic mne sa Bravo paci :-) . Vyborne sa s nim jazdy a aspon som taky exluzivny lebo je ich stale malo (SK) neviem ako inde. Uz sa tesim na kombi "ak" budu peniaze tak urcite budem premyslat o kupe.
Fiat = niekolko rocna bezporuchova skusenost "staci chodit do spravneho servisu - urcite nie v BA"