Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto: Rekordní odbyt v roce 2006, výroba 580 tisíc vozů v roce 2007

V rekordním roce byla nejprodávanější modelovou řadou Octavia, největším trhem je ten německý s více než pětinovým podílem na celkovém odbytu mladoboleslavské automobilky.
Zpět na článek
16. 1. 2007 10:15
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 12:22
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 12:46
anonym
16. 1. 2007 13:11
neregistrovaný "Míra"
17. 1. 2007 01:17
anonym
17. 1. 2007 22:14
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:13
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 10:23
16. 1. 2007 10:29
anonym
16. 1. 2007 10:40
anonym
16. 1. 2007 11:03
anonym
16. 1. 2007 14:10
neregistrovaný "nevim"
16. 1. 2007 10:42
16. 1. 2007 10:48
anonym
16. 1. 2007 10:51
16. 1. 2007 10:54
anonym
16. 1. 2007 10:54
anonym
16. 1. 2007 10:56
16. 1. 2007 11:01
anonym
16. 1. 2007 11:04
16. 1. 2007 11:04
anonym
16. 1. 2007 11:06
16. 1. 2007 11:19
anonym
16. 1. 2007 11:38
16. 1. 2007 11:39
anonym
16. 1. 2007 12:20
anonym
16. 1. 2007 13:50
16. 1. 2007 14:20
anonym
16. 1. 2007 18:31
neregistrovaný "miles"
16. 1. 2007 15:52
17. 1. 2007 22:16
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 10:42
16. 1. 2007 12:14
anonym
16. 1. 2007 12:14
neregistrovaný "raddik"
16. 1. 2007 12:18
16. 1. 2007 12:19
anonym
16. 1. 2007 13:02
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 16:04
anonym
17. 1. 2007 13:54
neregistrovaný "Strom"
16. 1. 2007 12:25
neregistrovaný "Čech"
16. 1. 2007 13:04
neregistrovaný "Godzilka"
17. 1. 2007 22:19
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 12:45
anonym
16. 1. 2007 13:14
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 22:50
17. 1. 2007 22:20
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 14:23
neregistrovaný "morava"
17. 1. 2007 22:20
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 20:42
neregistrovaný "Mato"
18. 1. 2007 18:36
neregistrovaný "vavro"
17. 1. 2007 22:15
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 10:42
16. 1. 2007 10:47
16. 1. 2007 11:04
16. 1. 2007 12:56
anonym
16. 1. 2007 14:21
neregistrovaný "Čech"
16. 1. 2007 15:21
neregistrovaný "j.jack"
16. 1. 2007 11:03
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 12:42
anonym
17. 1. 2007 22:22
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 12:59
neregistrovaný "schnekacka"
16. 1. 2007 13:02
neregistrovaný "OZZY"
16. 1. 2007 13:09
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 13:19
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 13:28
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 13:37
neregistrovaný "jirka"
16. 1. 2007 14:12
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 14:18
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 14:29
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 14:47
neregistrovaný "Tomm"
16. 1. 2007 15:29
neregistrovaný "Godzilka"
18. 1. 2007 09:46
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 1. 2007 18:40
neregistrovaný "vavro"
16. 1. 2007 13:31
16. 1. 2007 15:44
neregistrovaný "astros"
16. 1. 2007 19:47
neregistrovaný "Ondras"
16. 1. 2007 21:38
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 23:21
anonym
17. 1. 2007 01:51
neregistrovaný "Godzilka"
17. 1. 2007 08:13
neregistrovaný "Petr"
17. 1. 2007 17:55
neregistrovaný "max"
18. 1. 2007 18:45
neregistrovaný "vavro"
16. 1. 2007 14:10
neregistrovaný "SARS"
16. 1. 2007 17:45
neregistrovaný "Zdeny"
17. 1. 2007 22:24
neregistrovaný "RS6"
18. 1. 2007 09:43
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 1. 2007 19:24
neregistrovaný "IT"
16. 1. 2007 13:43
neregistrovaný "skodovak"
16. 1. 2007 14:37
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 15:49
neregistrovaný "Tomm"
16. 1. 2007 16:50
neregistrovaný "Míra"
17. 1. 2007 22:27
neregistrovaný "RS6"
18. 1. 2007 09:48
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 1. 2007 13:35
anonym
16. 1. 2007 15:18
neregistrovaný "astros"
16. 1. 2007 15:51
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 1. 2007 17:48
neregistrovaný "Zdeny"
17. 1. 2007 22:29
neregistrovaný "RS6"
16. 1. 2007 21:29
neregistrovaný "uááááááááá"
16. 1. 2007 23:53
17. 1. 2007 01:21
anonym
17. 1. 2007 08:16
neregistrovaný "Tom"
18. 1. 2007 10:57
neregistrovaný "akukacka"
17. 1. 2007 22:31
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 10:37
neregistrovaný "Pelé"
17. 1. 2007 15:59
neregistrovaný "Bzony"
17. 1. 2007 22:39
neregistrovaný "RS6"
19. 1. 2007 12:25
anonym
19. 1. 2007 21:35
anonym
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 10:15
Další masírka ...
... další masírka přihlouplých mas. Co třeba zvětšit rozvor, zkrátit převisy a něco provést s jízdními vlastnostmi ?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 12:22
Re: Další masírka ...
Asi tak. :yes: Auto od knedlikozroutu si muze koupit jen magor. >:-[]
anonym
16. 1. 2007 12:46
Re: Další masírka ...
knedlikozroute, az zpracujes obed, zkus si precist par recenzi, muzes zabrousit i na koncepci vozu a tebou uvadene jizdni vlastnosti => predem doporucuju nejaky zahranicni server Anglie, Nemecko, abychom eliminovali podjatost, az budes mit prelouskano (doufam, ze i knedlik jako ty zvlada ang a nem), tak se ozvi a pobavime se
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 13:11
Re: Další masírka ...
Eliminovat podjatost na německém serveru k německé ( pardon vlastně české ) automobilce ? .... LOL ...LOL... LOL ...
anonym
17. 1. 2007 01:17
Re: Další masírka ...
nekdo tu "knedlikum" nabizel i moznost anglickych serveru, tos necet? jinak je to fuk...nech to plavat;)
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:14
Re: Další masírka ...
:yes:
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:13
Re: Další masírka ...
hmm,asi te to stve hodne,ze Skodovka zvysila prodej,tak to te nepotesim,protoze jsem k tomu prispel :yes:
16. 1. 2007 10:23
BRAVO ŠKODA
Úspěšní jsou úspěšní, švorcák zůstává švorcákem a nýmand nýmandem. Takhle to bylo, je a nepochybně i bude. Škoda je klenotem Česka. Je v té správné kapitálové náruči (VW), přitom má dostatek sebevědomí a schopností vytvořit originální, krásná a praktická auta. Velmi výmluvně se kvalita Škodovek odráží v jejich ceně. Ano, ani Superb, ani Octavia, ani Fabia a ani Roomster nejsou auta pro zmíněné švorcáky. A proč, že se jich tolik prodá? Proč, že stoupají prodeje v západní Evropě? No, je to proto, že jsou to vozidla na výši doby. Splňují jak technické, tak estetické požadavky kupujících na kvalitní, vybavené, krásné a cenově přístupné auto. Ostatně, například Octavia RS ve dvoulitrovém benzínu s turbem je vozidlem, které tě nevytřese na první muldě, s motorem, který tě doveze až do nebe a s krásou, kterou si budeš závidět i ty sám. BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
49
anonym
16. 1. 2007 10:29
Re: BRAVO ŠKODA
praktická auta jí jdou :yes: . Ale kdy představí ta originální a krásná? :-) ;-)
16. 1. 2007 10:33
Re: BRAVO ŠKODA
Krásu hledá každý v něčém jiném a vnímá ji každý také jinak... ;-)
anonym
16. 1. 2007 10:40
Re: BRAVO ŠKODA
tak dobře...ale mimo kombíku Octávky, který je mimořádně povedený a předku roomsteru/fabie teda krása ani originalita ze škodovek neprýští :-| (podle mě)
16. 1. 2007 10:50
Re: BRAVO ŠKODA
Není mnoho originálních a zároveń krásných vozů...napadá mě jen nový krátký Citroen Picasso... ;-)
anonym
16. 1. 2007 11:03
Re: BRAVO ŠKODA
je jich hodně, samozřejmě čím nižší má být konečná cena a širší spektum zákazníků tak jsou povoleny menší a menší výstřelky...citroeny jsou krásné a originální,to jsi myslím trefil dobře :yes:
neregistrovaný "nevim"
16. 1. 2007 14:10
Re: BRAVO ŠKODA
Ale Roomster snad ani originalnejsi byt nemohl... :-)
16. 1. 2007 10:42
Re: BRAVO ŠKODA
Vím, že žertuješ... ovšem, například Octavia je nepochybně krásný vůz. Její konkurence - Almera sedan, Corolla sedan, Jetta atd. nedosahuje jejích vizuálních kvalit. Co se týká originality, pak velmi silně vnímám designový rukopis Škody. Je nepochybně originální, svůj a hlavně... jaksi... koresponduje s estetickým vnímáním středoevropské většiny.
anonym
16. 1. 2007 10:48
Re: BRAVO ŠKODA
octavia II se povedla, ale do krásy má daleko, bohužel. Rozhodně neurazí, ale nazvat jí krásnou to ne (když už, tak pěkná, solidní). Když jí srovnám s frantíky nebo taloši, tak tam té originality je přece nepopiratelně víc. Jasně, někomu se líbí umírněný a klidný design, takže chápu, že se ti to může zdát krásné... ;-)
16. 1. 2007 10:51
Re: BRAVO ŠKODA
Co je vlastně "originální"? Módní výkřik, který po půl roce pomine?
anonym
16. 1. 2007 10:54
Re: BRAVO ŠKODA
kefalín, čo si predstavujete pod takým slovom "absudný"... :-|
anonym
16. 1. 2007 10:54
Re: BRAVO ŠKODA
kefalín, čo si predstavujete pod takým slovom "absurdný"... :-|
16. 1. 2007 10:56
Re: BRAVO ŠKODA
Stačí jednou ;-)
16. 1. 2007 10:57
Re: BRAVO ŠKODA
>:D >:D >:D >:D to stejná debeta,jako která polévka je chutnější-čočková nebo hrachová... :yes:
anonym
16. 1. 2007 11:01
Re: BRAVO ŠKODA
právě...nějak nemám chuť se pouštět do debaty "co je to originalita" >:D :yes:
16. 1. 2007 11:04
Re: BRAVO ŠKODA
čočková, i když hrachová je asi originálnější ;-)
anonym
16. 1. 2007 11:04
Re: BRAVO ŠKODA
ne-e! rajská! >:D
16. 1. 2007 11:10
Re: BRAVO ŠKODA
Ať rozhodne hlad! ;-) >:D >:D >:D >:D
16. 1. 2007 11:06
Re: BRAVO ŠKODA
Není vůbec důležité, co mě se krásné zdá či nezdá. Zde jde o mainstreamový produkt, který vyrábí mnoho automobilek... a právě Octavia II patří mezi produkty krásné (srovnej například se Subaru Impreza, kde akcent je spíše na techgnické vlastnosti a design je trochu opomenut)... Originalita nemusí spočívat jen ve výstřelcích... naopak. Originalita se zračí v celkovém pojetí karoserie, tedy aktuálně píši, že ta originalita Škody spočívá právě v tom, že neusiluje o ty designové výstřelky a dokáže vysochat karoserii, kterou si nezaměníš s jiným vozem ani v šeru, že má svůj styl (nastoupený Octavií I) a že ten styl je velmi jedinečný.
anonym
16. 1. 2007 11:19
Re: BRAVO ŠKODA
je to tvůj názor... :yes: Já s ním nesouhlasím, pro mě krásný design něco jiného, ale ukončíme to ;-)
16. 1. 2007 11:38
Re: BRAVO ŠKODA
Jasně... P.S. Co spotřeba v Legacy"... vypadá to na omluvu ;-)
anonym
16. 1. 2007 11:39
Re: BRAVO ŠKODA
nerozumím a pokud je to to, co myslím, tak mi napiš mailíka ;-)
anonym
16. 1. 2007 12:20
Re: BRAVO ŠKODA
GTI...Impreza nemůže vypadat jako Octávia, s tím s tebou souhlasím :-) :yes:
16. 1. 2007 13:50
Re: BRAVO ŠKODA
Škoda... tedy, doufám mi rozumíš :-)
anonym
16. 1. 2007 14:20
Re: BRAVO ŠKODA
myslím, že si rozumíme...každé z těch aut má jiné ambice a proto nemůžou vypadat stejně :-)
neregistrovaný "miles"
16. 1. 2007 18:31
Re: BRAVO ŠKODA
Keby si videl nazivo stat Octaviu vedla Imprezy, mozno by si ostal az zarazeny tym, ze o kolko ma Impreza originalnejsi a modernejsi vzhlad. Schvalne, dobre si ich porovnaj az ich niekedy uvidis spolu. ;)
Avatar - VDC
16. 1. 2007 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2007 06:42
Re: BRAVO ŠKODA
Chvilku pockaj, az nedoj*bu Yetiho, tak bude na svete aj pekna a prakticka Skodovka. Osobne nemam nic ani proti OII, voci prvej generacii poskocila hodne hore. teda az na motorizaciu tdi, ta ma teda hodne sklamala. A este cena, aspon na Slovensku najlacnejsia Octavia II stoji tesne pod 500.000,-Sk, a to je nevybavene auto s motorom 1.4/80k. Trochu lepsi motor a o stupen lepsia vybava a cenovka sa splha cez 600.000,- Sk, a to uz nie je pritazliva cena.
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:16
Re: BRAVO ŠKODA
Me osobme se Skodovky libi
16. 1. 2007 10:31
Re: BRAVO ŠKODA
Napsal jsi to tak,že k tomu není co dodat ;-) :yes:
anonym
16. 1. 2007 12:14
Re: BRAVO ŠKODA
nejsem ze Skody nejak moc odvareny co se tyce jeji "automobilove esence",ktera tam podle me neni,ale mam radost ze diky ni lidi maji praci,vysokoskolaci uplatneni,rada subdodavatelu odbyt atd.splnuje to co klasicky mainstream splnovat ma - pomerne spolehliva,pomerne designove povedena,dobra uzitna hodnota.ze skodovky neumi moc "jezdit" v tomhle segmentu moc kupcu nezajima.takze jo, :yes: :yes:
neregistrovaný "raddik"
16. 1. 2007 12:14
Re: BRAVO ŠKODA
nejsem ze Skody nejak moc odvareny co se tyce jeji "automobilove esence",ktera tam podle me neni,ale mam radost ze diky ni lidi maji praci,vysokoskolaci uplatneni,rada subdodavatelu odbyt atd.splnuje to co klasicky mainstream splnovat ma - pomerne spolehliva,pomerne designove povedena,dobra uzitna hodnota.ze skodovky neumi moc "jezdit" v tomhle segmentu moc kupcu nezajima.takze jo, :yes: :yes:
anonym
16. 1. 2007 12:19
Re: BRAVO ŠKODA
:yes:
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 13:02
Re: BRAVO ŠKODA
Nevim jestli Skodovky neumi moc jezdit. Jestli myslis jizdni vlastnosti a tak, tak si myslím, že to je takový lepší prměr, ne-li nad průměr. Asi určitě nemá na etal třídy (Focus), ale ten poráří v daleko jiných věcech. A k tomuhle ještě jedna věc, spíš mě zajímá to, jak se ten vůc chová v extrému, jestli se mi líbí interiér, jestli je pohodlné, jestli je praktické, jestli nežere 15 litrů, jestli si i já sednu sám za sebe (198cm) a to vsechno Skoda splnuje. Nevim proc v ocich nekoho musi byt ten, kdo si koupi Skodu idiot. Ted absolutne nenarazim na tebe raddiku, ale už se tady v minulosti takové názory objevili. Howk domluvil jsem
anonym
16. 1. 2007 16:04
Re: BRAVO ŠKODA
čoveče, tohle taky řešíme s kamarády...jeden má 202,další 199 a třetí 195...do žádné škodovky jsme se ještě nevlezli (krom superba, tam to byla pohoda), resp. do žádného auta nižší střední ;-\
neregistrovaný "Strom"
17. 1. 2007 13:54
Re: BRAVO ŠKODA
At zkusi neco z malych aut fabie, 206, Corsa, ... Podle mych zkusenosti (198 cm) je v tehle autickach vpredu vic mista nez v nizsi stredni.
neregistrovaný "Čech"
16. 1. 2007 12:25
Re: BRAVO ŠKODA
Ta originalita skodovek spociva v tom, ze Octavia je okopirovane Volvo, Superb okopirovany Passat a nova Fabia okopirovany Swift? >:D Kdyby Cesi nekradli design snad jeste vic nez Cinani, tak tak skodovka nema co vyrabet >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 13:04
Re: BRAVO ŠKODA
Postav vedle sebe Volvo, podle mě asi narážíš na S40 a OII a myslim si, že pochopíš, že to není kopie! Ale to je jedno. Tu šípovitou kapotu má třeba i nový Focus, to je taky kopie? Nedej bože nové C30 co? :-D Myslim si, že v automobilovém průmyslu není až tak čas na kopie. Jo a navíc, nová Fabie má předek z Roomstera, myslíš, že je Roomster okopírovaný Swift s *? Nebo snad SX4? Haaahaaa
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:19
Re: BRAVO ŠKODA
>:D >:D >:D >:D si me pobavil
anonym
16. 1. 2007 12:45
Re: BRAVO ŠKODA
Presne, presne... Ziju v Nemecku a denne potkavam vice vozu SKODA nez BMW nebo VW. Pred mesicem sem si poridila superB, je to nadherne auto a i pritel kterej jezdi v BMW5 na ni neda dopustit... Zlata SKODOVKA
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 13:14
Re: BRAVO ŠKODA
Potkáváš více škodovek ? Kdo by to řekl, neuvěřitelné ... >:D
16. 1. 2007 22:50
Re: BRAVO ŠKODA
Nebydlíš taky v Berlíně? Že to by pak souhlasilo. Podívej se ale trochu víc na západ a třeba v Aachenu Škodovku neuvidíš, jak je rok dlouhej :-(
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:20
Re: BRAVO ŠKODA
Presne tak, Zlata SKODOVKA :yes:
neregistrovaný "morava"
16. 1. 2007 14:23
Re: BRAVO ŠKODA
:-) Zázrak, po dlhom čase čítam rozumnú recenziu. Čítam to na pobavenie, tých zopár bazarových japonských expertoch mám rád (vedia pobaviť)a som fakt prekvapený, že sa nájde rozumný človek, čo tu napíše. Ináč sa to ukončiť nedá _ BRAVO ŠKODA!!!!!!!!
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:20
Re: BRAVO ŠKODA
:yes:
neregistrovaný "Mato"
16. 1. 2007 20:42
Re: BRAVO ŠKODA
ale iba po meste lebo ked pojdes dlhsie ako 200 km tak ides na operaciu platniciek >:D
neregistrovaný "vavro"
18. 1. 2007 18:36
Re: BRAVO ŠKODA
tak asi nemas novu octaviu ked dristas
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:15
Re: BRAVO ŠKODA
:yes:
16. 1. 2007 10:42
Škoda
Jěště před několika lety byla Škoda brána jako socialistický pohrobek,který vyvolával na tvářích západních sousedů úsměv.Dnes je tomu naopak.Vyspělá vozidla...vlastně bych znovu opisoval text,co napsal GTI...jejichž kvalitu ocenil nejeden renomovaný časopis,nejedna odborná cena,mnoho spokojených zákazníků...Co dodat?BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
5
16. 1. 2007 10:47
Re: Škoda
Ano, ano... kdybychom všichni ve svých oborech byli tak úspěšní, jako Škoda... byli bychom klenotem Evropy. Škoda je dnes respektovanou, regulerní, evropskou automobilkou. A je opravdu fascinující, že toho dosáhla za tak krátkou dobu. Samozřejmě, že bez VW by to bývalo takhle rychle a takhle úspěšně nešlo, ovšem vedle toho "české ruce" v tom jistě sehrály a sehrávají svou významnou roli.
16. 1. 2007 11:04
Re: Škoda
Tím článkem o Škodovce to bylo od redakce jako píchnutí do vosího hnízda... :-) Čekám celkem slušnou porci příspěvků,tak 40:60 v nesprospěch Škody...Ale kdo jí fandí,ten ví své. :yes:
anonym
16. 1. 2007 12:56
Re: Škoda
presne tak, staci se podivat na Seat, ze ne jen ingredience jsou vsechno...Skoda vsechno: produkty, vyvazenou paletu s vice modely, skutecne vlastni vyvoj, historii, vlastni know-how...nice ;-) ;-)
neregistrovaný "Čech"
16. 1. 2007 14:21
Re: Škoda
Škoda je socialisticky pohrobek a kupujou to jen komousi! To je jasna vec :-! Chces-li slusnym chlapem byti, nesmis skodu v kolne miti! :yes: :yes:
neregistrovaný "j.jack"
16. 1. 2007 15:21
Re: Škoda
!TO ČECH! A V GARAZI TI STOJI ZIGUL
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 11:03
Bravo, bravo, bravo
Bravo Skodo, aspon ty nam delas ve svete renome, kdyz uz jsou v Praze zlodeji, ve vlade idioti, fotbalisti na MS propadli, tak aspon ta Skoda nam zveda reputaci. Dekujeme. Jo a s tou krasou Octavie II, me krasna teda prijde. Rozhodne hezci nez C6 co jsem videl ted na dalnici, to byl takovej hnus!!! Ale co, nekomu si bude libit to, ze to auto je extravagantni. Ale Skoovka je opravdu krasna, hlavně to RS.
Rozbalit vlákno
0
anonym
16. 1. 2007 12:42
Skoda - Czech Republik
boze, muze mi nekdo rict, proc takhle neslape tahle nase, politiky nasvinena, republika... :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:22
Re: Skoda - Czech Republik
jo, to je ve hvezdach
neregistrovaný "schnekacka"
16. 1. 2007 12:59
Skoda - Czech Republik
:-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
16. 1. 2007 13:02
Ale proč...
Ale proč nenapíšou, že např. v letošním roce prodala Škoda v ČR, tedy v Česku,pro někoho ještě jednou Czech Republic MÉNĚ, opakuji MÉNĚ aut než např. v roce 2005???????????

Co na to zbytostnělá objektivita GTI a jemu podobní, pro které je Český trh ten Nejdůležitější a má nejvyšší stupeň vypovídající hodnoty? Co to znamená, o čem vypovídá pokles doma? V MECCE?
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 13:09
Re: Ale proč...
Pokles na domácím trhu má zapříčinění to, že lidé kupují raději levné produkty a ty upřednostňují před kvalitou. Před nedávnem o tom mluvili v Ekonomika na ČT24. Je to tím, že lidé kupují Dacii a jí podobné. Zatímco západní trhy upřednostňují kvalitu, kvalitu zpracování, pohodlnost a jakousi image. To v čechách není. Lidé vidí to, že Škodovka je drahá a srovnávají jí s Focusem, Civicem, nedej bože Accentem a dalšími. Ale OII je třeba uplně jiné auto, někde uplně jinde! Kdo kupuje OII, tak se rozhoduje mezi Passatem a OII. Podle mého teda. Takže závěr, lidé v ČR upřednostňují cenu před jinými faktory. Nic víc
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 13:19
Re: Ale proč...
Bláboly ... ten kdo vysází 250.000 Kč nebo na 3-5 let zabředne do leasingu si nekoupí láci, natož vozy okolo částky 500-600.000 a více. Stačí se projet na zkoušku a člověku je jasné, že Škoda není nic víc než drahá a bez výbavy ....
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 13:28
Re: Ale proč...
Octavia II ma rozvor a tedy vnitrni prostor jako treba Clio nebo Punto. Takze srovnavat ji s Focusem a ostatnimi vozy nizsi stredni je opravdu uplne mimo. Octavia patri mezi mala auta. To, ze by se nekdo rozhodoval mezi Octavii a Passatem jsi doufam myslel jen jako vtip >:D Protoze jestli jsi to myslel vazne, tak jsi dusevne chory. :yes:
neregistrovaný "jirka"
16. 1. 2007 13:37
Re: Ale proč...
Tak tohle je vtip asi jeste vetsi, vid? Sedel jsem v Puntu i v Oktavce, ty evidentne ne, jinak bys nemohl psat takovej blabol...
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 14:12
Re: Ale proč...
V Puntu jsem nesedel, zato v Cliu i Octavii ano a v Cliu JE vic mista. Ostatne, najdi si na netu rozmery interieru obou aut a uvidis potvrzeni mych slov formou cisel. :yes: Octavia je * pro magory, co maj maly pero a kompenzujou si to autem s obrima vnejsima rozmerama a je jim jedno, ze jsou v nem jak sardinky.
neregistrovaný "X"
16. 1. 2007 14:18
Re: Ale proč...
Tak jsem si dal tu praci a v testech na techto strankach jsem si nasel vsechny tri vozy - Punto, Clio i Octavii a cisla mluvi jasne. Jak v Cliu, tak v Puntu je uvnitr vic mista nez v Octavii. Bravo Skoda >:-[] >:-[] >:-[] To auto si fakt muze koupit jen bezmozek >:D
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 14:29
Re: Ale proč...
Již 3 lidé Tě nahlásili administrátorovi, pozor na vlastní názor ... ;-)
neregistrovaný "Tomm"
16. 1. 2007 14:47
Re: Ale proč...
Milý "X", to že Ti je teprve čtrnáct a rodiče Tě občas po škole pustí k PC Tě ještě neopravňuje aby jsi urážel lidi kolem sebe. Vím, že urážet všechno co je české je v Tvém věku stejně IN jako mít MP3 přehrávač, taky jsem byl dítě, ale soustřeď se na diskuze k novým hrám na PS3 a auta nech na později, až povyrosteš.
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 15:29
Re: Ale proč...
Pokud přehlednu tve urážky a napadání více než těch půl milionu lidí, kteří tvůj názor nesdílejí, tak ti řeknu jednu věc. Duševně chorý nejsem, ale znám realitu. Lidi nezájímá to, že je Passat o třídu vejš. To je jim uplně jedno. Jim jde o to, že za dejme tomu 700 000,- dostanou auto, který je hoooodně dobře vybavený, stejně prostorný, se stejnym kufrem, se stejnym zpracováním, se stejnou zárukou a co ještě všechno jako Passat, za kterej vysázej mega. O to jim jde. Lidi neresi to, jeslti je to trída A, B, nebo C. Znám několik lidí, kteří se třeba i rozhodují mezi Santa-Fe a Passatem. A proč? Protože na to mají tyhle a tyhle prostředky a tak se rozhodují, berou všechny varianty. A upřímně, já bych si raději koupil OII v plný výbavě, než Passat, Avensis, Vectra, ve výbavě menší. každý nadává na příplatkovou výbavu. Kouknul se někdo do ceníku Opelu, BMW, Mercedesu? Tak prosím neuráž a psát pouze a pouze inteligentní a nezaujatý názor.
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 1. 2007 09:46
Re: Ale proč...
Co tu blábolí to dítě - X? Ve novém focusu je uvnitř MÉNĚ místa než v O2.
neregistrovaný "vavro"
18. 1. 2007 18:40
Re: Ale proč...
sedel si vobec v novej octavii,ked nie tak to skus a ver mi viem o com hovorim mam ich totiz 6 kusov v taxisluzbe
16. 1. 2007 13:31
Re: Ale proč...
Tos napsal výborně... jaksi podvědomě poměřujeme Octavii s Passatem (to tedy zejména díky karoserii) ačkoliv jde o vozidlo o třídu výš. Ostatně, kdo by si vybral z konkurentů Octavie něco jiného? A co? Almeru sedan? Nebo Civic sedan? Či snad Mazda3 sedan? Nebo Megane sedan? Jettu? Corollu sedan? Octavia (navíc těžící z pátých dvěří) je ve svém segmentu královnou. Je to nejlepší volba, kterou dnes člověk může učinit... Octavia totiž je na tom obdobně, jako VOLVO 40/50... tedy stojí jaksi mezi třídou nižší střední a střední... a i v tom tkví její přitažlivost.
neregistrovaný "astros"
16. 1. 2007 15:44
Re: Ale proč...
nizsie som ako OT uviedol rebricek predaja 2006 v europe. Mozno ta bude zaujimat.
Maj sa
neregistrovaný "Ondras"
16. 1. 2007 19:47
Re: Ale proč...
Sorry pane vševědouci(GTI),ale OII rozhodne nebrat,už i v Roomsteru je víc místa vzadu a nevim jak pan "Godzilka" muže srovnávat Octávii s Vectrou...jo může-cenou v neprospěch Škody,to je tak všechno!!Zamyslete se nad tím co píšete pánové!!!
neregistrovaný "Godzilka"
16. 1. 2007 21:38
Re: Ale proč...
Pokud vezmeme Vectru ve výbavě Elegance s motorem 1.9 DTH (110kw) začínáme na ceně 791 900,-. 9 400,- klimatizace, 16 500,- parkovací čidla, 34 000,- bixenony, 1 900,- radio s MP3, 13 900,- metalíza, suma sumárum: 867 600,-. Srovnatelná OII: 2.0 TDI (103kw), vybava Laurin&Klement, která obsahuje všechy výše zmíněné prvky kromě parkovacích senzorů, za které se připlácí 9000,- a suma sumárum je to auto za 793 000,-. Tak a teď nevím. Mám to napsat, nebo ne? Ale jo, napíšu to, rozdíl je plných 74 600,-. Má to cenu těch pár centimetrů na délku? Podle mého ne. A jen tak mimochodem, jízdní vlastnosti Vectry nic moc (z vlastních zkušeností, měli jsme Vectru B, ta byla super, ale ta nová nic moc) a materiály vevnitř? Hmmm, OII L&K Je lepší. Tak co? Umím počítat, nebo je něco špatně?
anonym
16. 1. 2007 23:21
Re: Ale proč...
tohle je věru ošidné...má smysl těch pár centimetrů navíc v A8LONG? A to nestojí 74 600,- ;-)
neregistrovaný "Godzilka"
17. 1. 2007 01:51
Re: Ale proč...
To bych byl zase trochu při zemi. Jen jsem to myslel způsobem, že v té Vectře není více místa, nemá větší kufr, není líp zpracovaná, nemá delší záruku, nemá větší výbavu, nemá lepší jízdní vlastnosti, nemá levnější provoz, nemá lepší design ani image a já nevím co ještě všechno, tak proč platit 74 600,- navíc? A hlavně, reagoval jsem na odpověď ondrase: "jo může-cenou v neprospěch Škody,to je tak všechno!!Zamyslete se nad tím co píšete pánové!!!"
neregistrovaný "Petr"
17. 1. 2007 08:13
Re: Ale proč...
Opel nema lepsi image? >:D >:D >:D Octavia a vubec vsechno od Skody ma image levneho krapu z vychodni Evropy, zatimco Opel je normalni evropskou automobilkou z historii bez kompromisu. To je u me poradne lepsi image. Skody kupujou socky, ktere si potrebuji neco kompenzovat a do takove skupiny fakt normalni clovek patrit nechce. :yes:
neregistrovaný "max"
17. 1. 2007 17:55
Re: Ale proč...
..to je fakt, Oktávia má nejaký imidž, alebo niektorá škodovka...? >:-[] Sú to autá pre starých páprdov... :-!
neregistrovaný "vavro"
18. 1. 2007 18:45
Re: Ale proč...
o vectre by som ti vedel rozpravat poslem ti facturu kolko toho robily v ramci reklamacie a auto malo len rok ked sa mi tazko otom rozprava ze opel je auto
17. 1. 2007 06:49
Re: Ale proč...
Nie som skodovkar a proti Skodam mam dost argumentov. Ale rozhodne musim povedat, ze Octaviu II by som bral vsetkymi desiatimi a rozhodne by som sa za nu nehanbil. Len neviem ako je na tom v rebricku zlodejov, prva generacia, resp. celkovo auta od VW Group sa tesia velkej oblube zlodejov, aj ked pocul som, ze ochrana je uz dost dobra. Co hovoria statistiky?
16. 1. 2007 13:43
Re: Ale proč...
Dominance Škody na domácím trhu je taková malá "česká specialita".Podíl Škody na registraci nových vozidel zeslábl z 38,8 na 36,7 %.Proč se tak děje má několik důvodů.I přestože se nacházíme v době ekonomického růstu ,Česko patří k zemím s nižší kupní silou.A proto češi vozový park obměňovali dováženými vozy.Loni se do česka přivezlo 183 143 osobních vozů.Paradoxem je že značka Škoda patří mezi nejoblíbenější dovezené ojetiny,kdy dovoz činil 23 649 vozů.Dalším problémem je agresívní cenová politika ať francouzských či korejských automobilek,která je tímto vynáší na výsluní "hitparád".A samozřejmě si musíme uvědomit,že škoda nabízí pouze 4 modelové ředy. ;-)
neregistrovaný "SARS"
16. 1. 2007 14:10
Re: Ale proč...
Řeč čísel je výstižná.Na blbé argumenty jsou čísla jasná odpověď.Škodovce samozřejmě přeje ať své prodejní čísla zvedá vzhůru do oblak. :yes:
neregistrovaný "Zdeny"
16. 1. 2007 17:45
Re: Ale proč...
jj musím souhlasit otec pracuje na dopravním uřadě a říká co se k nám vozí škodovek ze zahraničí... a hlavně octavií.. jinak nových aut se moc nepřihlásí... takřka každé desaté auto je nově koupené, a to není moc.
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:24
Re: Ale proč...
protoze povolily dovoz starych ojetin a nejdulezitejsi trh pro Skodu je Nemecko,tam se proda nejvic aut
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 1. 2007 09:43
Re: Ale proč...
OZZY, pokles Škody na domácím trhu je dán tím, že značku tu měla historicky neudržitělně silnou pozici. Ještě před 20 lety to bylo skoro 70% trhu, což se prostě nedá udržet. V žádné zemi nemají domácí automobilky ani srovnatelný podíl. Škoda se tedy musí časem posunout na normálnější úroveň, což může být třeba 20 % - už to by byl úspěch. Proto každý rok tržní podíl trochu klesá. To, že klesá tak pomalu, to je ohromný úspěch. Lidi se taky mohli z hladu vrhnout na cokoli jiného a Škoda mohla padnout úplně na hubu. Kapišto?
neregistrovaný "IT"
18. 1. 2007 19:24
Re: Ale proč...
Renault má za 2006 celkově pokles prodeje také a je nám to všem jedno :-!
neregistrovaný "skodovak"
16. 1. 2007 13:43
skvěle jaen tak dál!!!!!!!
moc to skodovce preju je nej :yes:
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 14:37
Re: skvěle jaen tak dál!!!!!!!
ANO, jen tak dál ... 36,7% v roce 2006, 32,8% v roce 2007, 26,2% v roce 2008, 12,7% v roce 2011 ... a snad již brzy běžných 3-5% jako venku. JEN TAK DÁL ...
neregistrovaný "Tomm"
16. 1. 2007 15:49
Re: skvěle jaen tak dál!!!!!!!
Jen bych rád, Míro, doplnil, že pokud bude škodovka v ČR klesat stejným tempem jako letos, což je pokles o 893 aut oproti roku 2005, tak se už za cca 65 let dočkáme toho, že tu bude prodávat stejné množství aut jako Opel. >:D
neregistrovaný "Míra"
16. 1. 2007 16:50
Re: skvěle jaen tak dál!!!!!!!
Neboj, bude to podstatně dřív - současní kupci škodovek vymřou při pokusech o předjetí ( výkon ), při průjezdu zatáčkou ( jízdní vlastnosti ) nebo při spánku z únavy ( pohodlí ) ... Opel na protopólu taky něco nabere na počtech ... Takže: nejpozději v roce 2015, sázka ;-) ?
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:27
Re: skvěle jaen tak dál!!!!!!!
Miro,Miro ty ses ale DE BIL
neregistrovaný "smudliky budliky"
18. 1. 2007 09:48
Re: skvěle jaen tak dál!!!!!!!
Blbej den, co? Nebo ti hlava tohle dělá pořád?
anonym
18. 1. 2007 13:35
Re: skvěle jaen tak dál!!!!!!!
len tak mimochodom, astra je najpredavanejšie auto v europe za rok 2006 :yes: :yes: :yes:
až to bude oktavka, " tak to opravdu smeknu" :yes:
neregistrovaný "astros"
16. 1. 2007 15:18
OT kráľ je mrtvy, nech žije KRAL
prave sa ku mne dostali predbežne vysledky o predaji aut v Europe. Kedže to moc nesledujem, tak ma prekvapili. Ide o absolútne čísla, definitívne výsledky budú koncom januara:
1. ASTRA
2. CLIO
3. FF
..Golf -50 000 ks v porovnaní s 2006
:no:
..11 Megane :no: :no:

Výrazne si polepšoli BMW3 a Passat :yes:

BRAVO OPEL, BRAVO GM >:-[] :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
16. 1. 2007 15:51
OT ML - tedy GL 320 CDI za 2.000 000 "ká-čé"
Musel jsem se smát. Za dva mega dostanete dobře vybavené auto. HAHA. Zkoušel jsem to auto(jízdní vlastnosti jsou kupodivu na toto obr SUV velice kvalitní a zdálo se mi, že se mu více líbí na pooraném poli nebo na louce mezi vykácenými stromy, cesta je naprostá pohoda) a zprvu jsem byl překvapen. Jaké to super vybavení mělo. Ano, jasně, navigace, kůže, xenon, CD player a další serepetičky, co správný wagón musí mít...ale...Jaké bylo moje překvapení, když jsme se začali bavit o ceně...hustě přes 2,5 mega. Já si říkal..jakto? Co to jako má být? Nahlédnutí do seznamu mě ujistilo...CD na 6 CD + MP3(příplatek), xenon(příplatek),Parktronic(příplatek),p… kůže(příplatek), vyhřívaný volant(příplatek), co mě sakra překvapilo -KEYLESSGO...jak jinak, než příplatek...vícezonová klima Thermotronic(příplatek)...Auto, které od ML dělí jen pár cáků, několik stovek kilo a lepší vlastnosti v terénu, které 99,999999999999999999999' % majitelů VůBEC nevyužije, mě svou cenou velmi pobuřilo. Cena nebyla jen přehnaná, ale naprosto vůlgární. A to, že by to v serii mělo mít i 19ky, jsem bral jako samozřejmost...ale víte co? "(příplatek)"..ano, zase příplatek.
No, jinak je to perfektní auto...ale cena je velice nesprávná :no: 8-s :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeny"
16. 1. 2007 17:48
Bílá
Musim říct že ta bílá na Octavii RS vypadá uplně super... :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:29
Re: Bílá
Bila ji sedi nejlip,uz jsem ji videl i na zivo,super :yes:
16. 1. 2007 18:37
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - VDC
16. 1. 2007 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "uááááááááá"
16. 1. 2007 21:29
tour
největší úspěch je podle mě že i po 10 letech se prodává O1(tour) :-!
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2007 23:53
Co na to VW?
Docela by me zajimala statistika Seatu. Nemyslim, ze koncern propada nejakemu uchylnemu nekritickemu zboznovani jako mistni skodofkari. Spis resi, proc misto radobysportovniho Seatu kupuji zakaznici Skodu a tak misto, aby koncernu jako celku prodeje slusne stoupaly, neni to az takova slava. No ale dulezity je, ze par zoufalych skodofkaru se ma zase o co oprit a ujistit se, ze HTP je proste bomba - vzdyt to woe kupuje tolik lidi, tak to musi byt bomba, ne? Vzdyt prece na Novu taky kouka skoro kazdej, tak je to nejlepsi telka, ze jo! >:D
Rozbalit vlákno
4
anonym
17. 1. 2007 01:21
Re: Co na to VW?
tohle nema s Novou co spolecnyho...Nova je typickej masovej low-end, Skodovka je preci slusna stredni trida...
neregistrovaný "Tom"
17. 1. 2007 08:16
Re: Co na to VW?
Zakaznici kupuji Skodu misto Seatu???? Koukal jsem na celosvetove prodeje tehle dvou znacek a jsou na tom +- stejne, takze by se to dalo rici i obracene. :-!
neregistrovaný "akukacka"
18. 1. 2007 10:57
Re: Co na to VW?
:-! Až na to, že škodovka vyrobila a prodala zhruba o sto tisíc víc... >:D
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:31
Re: Co na to VW?
Ty ses zoufalej
neregistrovaný "Pelé"
17. 1. 2007 10:37
ten Roomster by potřeboval facelift,
už je to okoukané :'-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Bzony"
17. 1. 2007 15:59
Re: ten Roomster by potřeboval facelift,
Teprv ted jsem si na nej zvykl a uz facelift? ;-) Bravo Skoda
neregistrovaný "RS6"
17. 1. 2007 22:39
SKODOVKA JEDE
Tak tenhle clanek je pro lidi,kteri na Skodu porad nadavaji,BRAVO SKODA :yes: ,doufam,ze pristi rok bude jeste lepsi :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
19. 1. 2007 12:25
SKODOVKA JEDE
Mohl bys prosím napsat, co je výsledkem Tvé práce? Čím se živíš, že s takovou zavilostí napadáš škodovku a tvrdíš jak je to nemožné auto? V čem jsi mistr světa, co jsi objevil nebo zorganizoval tak světoborného, že zde používáš tak pádné argumenty jako knedlíkožrout nebo magoři? A s čím jezdíš? Některé příspěvky vypovídají o jejich autorech mnohem víc, než jsi zřejmě schopen postřehnout a pochopit.
Rozbalit vlákno
1
anonym
19. 1. 2007 21:35
Re: SKODOVKA JEDE
:yes: