Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto se uchází o výrobu nového čtyřválce 1,2 l

Podle ŠkodaMobilu - firemních novin zaměstnanců Škoda Auto - se mladoboleslavská motorárna uchází o výrobu zcela nového motoru, který by měl zlepšit využití současné kapacity motorárny.
Zpět na článek
3. 4. 2007 09:11
neregistrovaný "Míra"
3. 4. 2007 09:45
anonym
3. 4. 2007 09:48
neregistrovaný "Frenkie"
3. 4. 2007 21:51
anonym
4. 4. 2007 10:13
neregistrovaný "HAHAHA"
4. 4. 2007 10:53
neregistrovaný "Míra"
3. 4. 2007 09:18
anonym
3. 4. 2007 09:56
anonym
3. 4. 2007 10:18
neregistrovaný "Jogi"
3. 4. 2007 11:07
neregistrovaný "nastran"
3. 4. 2007 10:26
anonym
3. 4. 2007 21:01
neregistrovaný "Miba"
3. 4. 2007 22:00
neregistrovaný "Stinger"
4. 4. 2007 10:02
neregistrovaný "Audi"
4. 4. 2007 11:32
neregistrovaný "0"
3. 4. 2007 10:38
neregistrovaný "gybby"
3. 4. 2007 10:47
neregistrovaný "kejkl"
3. 4. 2007 15:43
neregistrovaný "AlesD"
3. 4. 2007 10:51
anonym
3. 4. 2007 12:28
4. 4. 2007 10:06
neregistrovaný "audi"
3. 4. 2007 12:31
neregistrovaný "Rico"
3. 4. 2007 12:46
neregistrovaný "IT"
3. 4. 2007 16:21
3. 4. 2007 16:25
neregistrovaný "wildos"
3. 4. 2007 18:54
neregistrovaný "luboš"
4. 4. 2007 06:27
neregistrovaný "-----"
3. 4. 2007 18:52
neregistrovaný "luboš"
3. 4. 2007 14:33
neregistrovaný "patrik"
3. 4. 2007 16:22
neregistrovaný "pepa z haly"
3. 4. 2007 18:51
neregistrovaný "luboš"
3. 4. 2007 20:00
neregistrovaný "pepa z haly"
3. 4. 2007 21:05
neregistrovaný "duben"
3. 4. 2007 21:56
neregistrovaný "pepa z haly"
3. 4. 2007 18:57
anonym
4. 4. 2007 06:33
3. 4. 2007 19:03
anonym
3. 4. 2007 21:13
neregistrovaný "škodovák"
4. 4. 2007 06:40
4. 4. 2007 10:00
neregistrovaný "Milý stydlín"
3. 4. 2007 20:33
neregistrovaný "Petr"
3. 4. 2007 20:46
neregistrovaný "Koleda"
3. 4. 2007 20:54
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 22:25
neregistrovaný "Doktor"
3. 4. 2007 22:32
neregistrovaný "karol"
4. 4. 2007 10:23
neregistrovaný "pitrs"
3. 4. 2007 22:59
neregistrovaný "gruppe"
4. 4. 2007 10:07
neregistrovaný "IKS"
3. 4. 2007 23:15
neregistrovaný "škodovka"
4. 4. 2007 07:05
4. 4. 2007 10:25
neregistrovaný "w211"
4. 4. 2007 09:44
neregistrovaný "HonzaH"
4. 4. 2007 10:10
anonym
4. 4. 2007 10:37
neregistrovaný "Prostě „KLEVR“"
4. 4. 2007 10:57
neregistrovaný "SeanAllan1"
4. 4. 2007 11:18
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 4. 2007 11:27
anonym
4. 4. 2007 11:32
neregistrovaný "Bisio"
4. 4. 2007 21:18
neregistrovaný "Miba"
neregistrovaný "Míra"
3. 4. 2007 09:11
Už jim teče do bot ...
Nezapomeňte ten nový motor udělat o objemu 1,3 litru, ať mají motoristé každoroční radost ...
Rozbalit vlákno
5
anonym
3. 4. 2007 09:45
Re: Už jim teče do bot ...
co to ?! ted nejak nechapu nadpis a obsah prispevku....
neregistrovaný "Frenkie"
3. 4. 2007 09:48
Re: Už jim teče do bot ...
Nauc se cist a potom neco komentuj - vzdyt se jedna o vyrobu motoru 1,2 litru
anonym
3. 4. 2007 21:51
Re: Už jim teče do bot ...
Pokud vím tak např. Felicie mají také motor 1,3 litru a nevím nic otom že by platily více než auta s motorem 1,2.Sazba je totiž do 1.3 litru. Tak než něco napíšeš tak se podívej jak to vlastně je ;-)
neregistrovaný "HAHAHA"
4. 4. 2007 10:13
Re: Už jim teče do bot ...
motoristi maj na pojištění pořádnýho auta, na pojištění nemaj jen socky a kvůli nim se pak vyráběj tyhle motockyklový motory a dávaj se do aut...
neregistrovaný "Míra"
4. 4. 2007 10:53
Re: Už jim teče do bot ...
Ty budeš asi Odborník ....
anonym
3. 4. 2007 09:18
To redakce
Mňa by zaujímalo niečo viac o tom novom motore ....
Rozbalit vlákno
1
anonym
3. 4. 2007 09:56
Re: To redakce
Jeste neexistuje
neregistrovaný "Jogi"
3. 4. 2007 10:18
Dufam,
ze to bude 1,2 TSI s vykonom 115 koni. To by boli potom pola. Krasny zivot. :o))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "nastran"
3. 4. 2007 11:07
Re: Dufam,
takový motot bude, jenom si přesně nejsem jistý tím počtem koní, každopádně 1.2 přeplňovaný čtyřválec bude
anonym
3. 4. 2007 10:26
za jakou cenu?
Pokud to nebude o 50000 kč dražší a spotřeba nebude jako u tříválce,asi 8 litrů!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Miba"
3. 4. 2007 21:01
Re: za jakou cenu?
Měl jsem 1,2 40 KW půjčenou jako náhradní auto, když jsem měl OI v servisu. Byla v plné výbavě, a byl jsem pružností motoru šokován. Hned jak jsem přijel domů otvíral jsem kapotu, jestli je to skutečně ten motor. Jezdil jsem za 5,3 litrů.Po městě, do práce. To bylo minulou zimu!!!!!Samozřejmě , že nejde od toho očekávat to co od Ferari.Když má ale k tomu člověk averzi, tak je pak vše špatné.Nepříjemný, nezvykly byl zvuk motoru, toď vše.Jinak smekám před tímto motorem. Jisté je , že na dálnici to není.
neregistrovaný "Stinger"
3. 4. 2007 22:00
Re: za jakou cenu?
Ano máš pravdu. Já mám 1,2 45KW a co se týče pružnosti v nižších otáčkách tak tam je to super. Bohužel na dálnici nebo do kopců je to už horší. Já osobně s ním jezdím kombinovaně za 5.5 litru. Chce to hold lehčí nohu a né styl brzda-plyn.
Podotýkám že jezdím na hranici rych. limitu!!
neregistrovaný "Audi"
4. 4. 2007 10:02
Re: za jakou cenu?
já mám motor o objemmu 2,2litru a těmhle škodováckejm pokusům o výrobu motoru, kterej by utáh nějaký auto se jen řehtám, až se válím po zemi !!!! :o))))
neregistrovaný "0"
4. 4. 2007 11:32
Re: za jakou cenu?
Já mám sice jenom 1.8 s turbem a výkon 176KW - takže se zase řehtám kdejakýmu 2,2 litru.... :-!
neregistrovaný "gybby"
3. 4. 2007 10:38
motor pro octavii
Měl by to údajně být 1,2 TSI 74 kW... :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "kejkl"
3. 4. 2007 10:47
Re: motor pro octavii
já slyšel,že to má být 1,2 TWXQ 286kw >:-[]
neregistrovaný "AlesD"
3. 4. 2007 15:43
Re: motor pro octavii
taktez sem zaslechl ze to ma bejt stokonovka. udajne je uz vyvinuta, jen v trezoru dokud se nesplati 1.2HTP
anonym
3. 4. 2007 10:51
re:
Asi jsem jako hodně bohatí web: auto.idnes.cz/…en-eu-skoda-octa
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2007 12:28
Ze by...?
Ze by konecne nejaka solidna nahrada tych udychanych troch valcov s nalepkou HTP?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "audi"
4. 4. 2007 10:06
Re: Ze by...?
to by museli přidat aspoň dva vaálce a litr na objemu... :-!
neregistrovaný "Rico"
3. 4. 2007 12:31
1,2 vs 1,2
Ze by konecne 4-valec? Len dufam, ze tam nebude priplatok oproti HTP 30t. Na Skodu by sa to podobalo. >:-[]
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "IT"
3. 4. 2007 12:46
Re: 1,2 vs 1,2
Nekupuj,nutí tě někdo?Strana,vláda,pracující lid... :-! Kdo? >:D
3. 4. 2007 14:56
Re: 1,2 vs 1,2
Zase mas tie neprijemne reakcie na kazdeho, kto hned iba nechvali? IT, si uz nudny...
Avatar - MeSiL
3. 4. 2007 16:21
Re: 1,2 vs 1,2
IT má pravdu :yes:
neregistrovaný "wildos"
3. 4. 2007 16:25
Re: 1,2 vs 1,2
nemá :no: každej má právo na svuj názor >:D
neregistrovaný "luboš"
3. 4. 2007 18:54
Re: 1,2 vs 1,2
ty máš zase nepřiměřené reakce, když se někdo naváží do korejců, tak radši mlč :no:
neregistrovaný "-----"
4. 4. 2007 06:27
Re: 1,2 vs 1,2
Co tak nejdriv mrknout do zrcadla...? ;-)
4. 4. 2007 06:29
Re: 1,2 vs 1,2
Ja som si nevsimol, ze by sa do skodovky niekto zvlast navazal. Navazanim sa chapem dristanie a ociernovanie bez realneho podkladu a na to je ostrejsia reakcia pochopitelna. Keby niekto napisal, ze ten 1.2 bude sunt, lebo ho bude vyrabat Skoda, tak ani nepipnem, taky clovek si zasluzi, aby ho niekto zotrel...
neregistrovaný "luboš"
3. 4. 2007 18:52
Re: 1,2 vs 1,2
:yes:
neregistrovaný "patrik"
3. 4. 2007 14:33
manželství v koncernu
Pokud je tohle výrazem snahy Škodovky zachovat si schopnost autonomního fungování, tak jen ať se s koncernovými soupeři o ten motor poperou. Ve vysokém stupni výrobní závislosti na koncernu byla na začátku konkureční výhoda Škody, ale časem se právě z toho může stát její slabina.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pepa z haly"
3. 4. 2007 16:22
oficiální zprava přímo z motorárny
Nevím jak se to jeví škodovce, ale my tady v motorárně makáme jak negři a s klukama už žádné další 1,2 dělat nebudeme. Za ty love určitě ne. Zdravým kluky na hale. Ať si to dělají skopčáci. Stejně se jim pořád něco nelíbí na kvalitě.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "luboš"
3. 4. 2007 18:51
Re: oficiální zprava přímo z motorárny
Tak doufám, že takovejch idiotů jako seš ty je ve Škodě málo :no:
anonym
3. 4. 2007 19:26
Re: oficiální zprava přímo z motorárny
Pepo z haly, nikdo Te nenuti, dej vypoved a jdi makat jinam, kde budes mit min prace, vic penez, nebo oboji. Muzes jit....
neregistrovaný "pepa z haly"
3. 4. 2007 20:00
Re: oficiální zprava přímo z motorárny
Jo jasné a ty 1.2 budete dělat vy ne??? Co by se pak do těch fabii dávalo.
neregistrovaný "duben"
3. 4. 2007 21:05
Re: oficiální zprava přímo z motorárny
2 Pepa z haly: Muzu se te jen zeptat, ve ktere soukrome firme ti daji takove prachy jako ve Skodovce? Nelibi se ti tam? Odejdi a neprud!
neregistrovaný "pepa z haly"
3. 4. 2007 21:56
Re: oficiální zprava přímo z motorárny
Jo ty víš kolik beru???
4. 4. 2007 07:01
Re: oficiální zprava přímo z motorárny
prej to psali v nedělním blesku a večer na Nově >:D (nic proti jsem též ze Škodovky i když z Kvasin) jo všichni věděj kolik berem a my nad tím kroutíme hlavou kde to vzali jedině z těchto periodyk.
anonym
3. 4. 2007 18:57
jajajja
hele cau lidi,masakr je ze si vsichni mysli ze mmuzou vyrabet
jednadvojky pro auto co vazi vic jak tunu,mazec jak prase.
delat bezpezny auto jen tim ze se obklopite masou kovu?ten motor se musi udrit!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
4. 4. 2007 06:33
Re: jajajja
Ty si nejak mimo. Aj maly motor sa da navrhnut dobre. Preco by jednadvojka nemohla tahat viac ako tonu? Nie je motor ako motor.
anonym
3. 4. 2007 19:03
jajajja
to jsem jeste ja,ted jsem cetl o tom protonu,ma 1.3motor a 69kw,tak tak sedeji motory,kluci ze skodovky bezte se mrknou,i malajsie je lepsi
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "škodovák"
3. 4. 2007 21:13
Re: jajajja
:-! Ty se vrať do školy , on totiž výkon , není všechno , záleží hlavně na krotícím momentu , a ten má 1.2 HTP jeden z největších ve svoji kategorii. :-!
4. 4. 2007 06:40
Re: jajajja
Chce to este upresnit. Hodnota krutiaceho momentu ako taka nevypoveda o vsetkych kvalitach motora. Realnejsie o nich hovori hodnota krutiaceho momentu v zavislosti na otackach, teda najma jeho priebeh.
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 4. 2007 10:00
Re: jajajja
jeden z nejlepších do 3000 otáček, pak zas vede v kategorii nejrychlejší propad krouťáku... >:D
neregistrovaný "Petr"
3. 4. 2007 20:33
HTP
Že by HTP s červeným P nebyl už dost in???
Třeba návrat k MPI-to bylo vymakaný už od šedesátých let >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Koleda"
3. 4. 2007 20:46
Konec Tři valcu
Jak se vlastně přišlo na to davat do čtyř taktu tři valce a ještě stakovou spotřebou >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 20:54
zkušenost
Pánové nechci lobovat za 1,2. Nekoupil bych si takové auto, ale známá to má ve VW Polo. Tak jsem to projel a byl jsem fakt překvapený. Pozitivně. Na tak slabý motor docela slušný výkon.
A to jsem k tomu fakt přistupoval dost velkým despektem.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Doktor"
3. 4. 2007 22:25
Re: zkušenost
Tak mně říkal známej že ze 14 prodáných VW Polo 1.2 svým známým se mu jich 14 vrátilo s vydechlým motorem, všechny najeli max 50000-80000. Jedno z těch aut nabrala kamarádka takže nekecal. Ve Fábii prý s tímto motorem není problém.
Takže nebrat!!!
neregistrovaný "karol"
3. 4. 2007 22:32
Re: zkušenost
Já bych do toho ani nešel. Ale je to zajímavé. Tím spíš, že teda ve fabii to funguje. Ale jak říkám vevím co a ´jak. Jen, že na 1,2 to jelo pěkně. Jak dlouho to ještě pojede už není můj problém.
neregistrovaný "pitrs"
4. 4. 2007 10:23
Re: zkušenost
Takový keci o 50 - 80 tisících km a vydechlým motoru si nech pro někoho jiného, na to ti tak skočíme. Ve firemních autech mají kolikrát přes 200 tisíc a jsou v pohodě.
neregistrovaný "gruppe"
3. 4. 2007 22:59
konecne 4 valce
konecne zase bude neco co nebude mit problem vyjet kopec :) K cemu je mi kroutak u trivalce kdyz ma problem vubec roztocit setrvacnik ...boze takova volovina 3 valce...vyvazovaci hridele atd atd...holt, SAkoda uz neni ceska :/
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "IKS"
4. 4. 2007 10:07
Re: konecne 4 valce
jak velkej kopec? >:-[]
neregistrovaný "škodovka"
3. 4. 2007 23:15
Nový...
Proč vymýšlet nový motor? Ať šáhnou po klasice, škodováckém OHV motoru, co ušetří na vývoji, mohou investovat do kvality. I pro Felicie byl ten motor dost dobrej, co teprve pro nynější Fa(ó)bie a Room(Pokoj)stry. ;-)
Rozbalit vlákno
2
4. 4. 2007 07:05
Re: Nový...
neodpovídá novejm emisním normám to je hlavní důvod stažení.
neregistrovaný "w211"
4. 4. 2007 10:25
Re: Nový...
1.4MPI ve fabiich se v nemecku prodaval s EU4. vy znate nejakou normu, kterou nesplnuje?
neregistrovaný "HonzaH"
4. 4. 2007 09:44
1,2 TDI
A kde se píše že to bude benzín...podle mě to bude 1,2 TDI ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 4. 2007 10:10
Ze by...?
100 koni s 1,2? A kolik raket do kufru? >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Prostě „KLEVR“"
4. 4. 2007 10:37
1,2 HTP TRITURBO pro novou F2 RS
3 válec triturbo (aby bylo co měnit) pro nové provedení F2 RS, s možností vypínání 2válců kvůli „Euroemisím“. Počítá se s modifikací zadní nápravy a nárazníku, aby vydržela pravidelnou zátěž při natahování setrvačníku.>:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "SeanAllan1"
4. 4. 2007 10:57
1,2 turbo
Jj z dobře informovaných zdrojů vím, že to bude minimálně 1,2 turbo benzín.....
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 4. 2007 11:07
JAK SI ŠKODA VÁŽÍ ČESKÝCH KUPCŮ
četli jste už tohle? Scout v německu zhruba o 100 tisíc levněji [odkaz] :-( :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Milý stydlín"
4. 4. 2007 11:18
Re: JAK SI ŠKODA VÁŽÍ ČESKÝCH KUPCŮ
Musí být dražší, aby mohli dávat slevu, ne? >:D
anonym
4. 4. 2007 11:27
...
covece a jak to pocitas, ze ti to nevychazi? cena DE: 28.290, cena CZ: 780.900 => kurs: 27,60 CZK/€ ...co se ti na tom nezda ? nebo jsem nekde neco prehlid? beru tedy absolut ceny, do vybav jsem nekoukal, ale na "voko" to sedi, krom teda toho "priblblyho radia", ktery me osobne je uplne putna...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Bisio"
4. 4. 2007 11:32
Je ! Kde jsou ty České zlaté ruce?
Nemůžu žíc, že jsem technický génius ale ale pracuji v technickém oboru hodně roků a jak jsem si přečet názory některých respondentů tak mi stávají vlasy hrůzou.
Lidé Vy jste se pomátli. Proč asi jsou různé třídy automobilů a proč asi se jich tolik vyrábí. Auto se nekupuje podle toho jaky je módní trend ale podle toho nač jej potřebuji a jak jej hodlám použít. Kdo toto pravidlo nezná tak potom vypisuje takové bludy , že ja auto nanic a že to nejede atd.A cenová politika jasně, nějak se zákazníci musí nalákat viz úpravy N1 atd.Tak prosím porovnávejte porovnatelné a přemýšlejte. Díky :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Miba"
4. 4. 2007 21:18
Re: Je ! Kde jsou ty České zlaté ruce?
přesně tak, moje řeč. Konečně to někdo řekl. Kolikrát nevím jestli se těm názorům mám více smát, nebo si myslet že to jsou pomatenci.Porovnávejte porovnatelné!!!!!