Podle ŠkodaMobilu - firemních novin zaměstnanců Škoda Auto - se mladoboleslavská motorárna uchází o výrobu zcela nového motoru, který by měl zlepšit využití současné kapacity motorárny.
Pokud vím tak např. Felicie mají také motor 1,3 litru a nevím nic otom že by platily více než auta s motorem 1,2.Sazba je totiž do 1.3 litru. Tak než něco napíšeš tak se podívej jak to vlastně je ;-)
Měl jsem 1,2 40 KW půjčenou jako náhradní auto, když jsem měl OI v servisu. Byla v plné výbavě, a byl jsem pružností motoru šokován. Hned jak jsem přijel domů otvíral jsem kapotu, jestli je to skutečně ten motor. Jezdil jsem za 5,3 litrů.Po městě, do práce. To bylo minulou zimu!!!!!Samozřejmě , že nejde od toho očekávat to co od Ferari.Když má ale k tomu člověk averzi, tak je pak vše špatné.Nepříjemný, nezvykly byl zvuk motoru, toď vše.Jinak smekám před tímto motorem. Jisté je , že na dálnici to není.
Ano máš pravdu. Já mám 1,2 45KW a co se týče pružnosti v nižších otáčkách tak tam je to super. Bohužel na dálnici nebo do kopců je to už horší. Já osobně s ním jezdím kombinovaně za 5.5 litru. Chce to hold lehčí nohu a né styl brzda-plyn.
Podotýkám že jezdím na hranici rych. limitu!!
já mám motor o objemmu 2,2litru a těmhle škodováckejm pokusům o výrobu motoru, kterej by utáh nějaký auto se jen řehtám, až se válím po zemi !!!! :o))))
Ja som si nevsimol, ze by sa do skodovky niekto zvlast navazal. Navazanim sa chapem dristanie a ociernovanie bez realneho podkladu a na to je ostrejsia reakcia pochopitelna. Keby niekto napisal, ze ten 1.2 bude sunt, lebo ho bude vyrabat Skoda, tak ani nepipnem, taky clovek si zasluzi, aby ho niekto zotrel...
Pokud je tohle výrazem snahy Škodovky zachovat si schopnost autonomního fungování, tak jen ať se s koncernovými soupeři o ten motor poperou. Ve vysokém stupni výrobní závislosti na koncernu byla na začátku konkureční výhoda Škody, ale časem se právě z toho může stát její slabina.
Nevím jak se to jeví škodovce, ale my tady v motorárně makáme jak negři a s klukama už žádné další 1,2 dělat nebudeme. Za ty love určitě ne. Zdravým kluky na hale. Ať si to dělají skopčáci. Stejně se jim pořád něco nelíbí na kvalitě.
prej to psali v nedělním blesku a večer na Nově >:D (nic proti jsem též ze Škodovky i když z Kvasin) jo všichni věděj kolik berem a my nad tím kroutíme hlavou kde to vzali jedině z těchto periodyk.
hele cau lidi,masakr je ze si vsichni mysli ze mmuzou vyrabet
jednadvojky pro auto co vazi vic jak tunu,mazec jak prase.
delat bezpezny auto jen tim ze se obklopite masou kovu?ten motor se musi udrit!!!!!!!!!
:-! Ty se vrať do školy , on totiž výkon , není všechno , záleží hlavně na krotícím momentu , a ten má 1.2 HTP jeden z největších ve svoji kategorii. :-!
Chce to este upresnit. Hodnota krutiaceho momentu ako taka nevypoveda o vsetkych kvalitach motora. Realnejsie o nich hovori hodnota krutiaceho momentu v zavislosti na otackach, teda najma jeho priebeh.
Pánové nechci lobovat za 1,2. Nekoupil bych si takové auto, ale známá to má ve VW Polo. Tak jsem to projel a byl jsem fakt překvapený. Pozitivně. Na tak slabý motor docela slušný výkon.
A to jsem k tomu fakt přistupoval dost velkým despektem.
Tak mně říkal známej že ze 14 prodáných VW Polo 1.2 svým známým se mu jich 14 vrátilo s vydechlým motorem, všechny najeli max 50000-80000. Jedno z těch aut nabrala kamarádka takže nekecal. Ve Fábii prý s tímto motorem není problém.
Takže nebrat!!!
Já bych do toho ani nešel. Ale je to zajímavé. Tím spíš, že teda ve fabii to funguje. Ale jak říkám vevím co a ´jak. Jen, že na 1,2 to jelo pěkně. Jak dlouho to ještě pojede už není můj problém.
Takový keci o 50 - 80 tisících km a vydechlým motoru si nech pro někoho jiného, na to ti tak skočíme. Ve firemních autech mají kolikrát přes 200 tisíc a jsou v pohodě.
konecne zase bude neco co nebude mit problem vyjet kopec :) K cemu je mi kroutak u trivalce kdyz ma problem vubec roztocit setrvacnik ...boze takova volovina 3 valce...vyvazovaci hridele atd atd...holt, SAkoda uz neni ceska :/
Proč vymýšlet nový motor? Ať šáhnou po klasice, škodováckém OHV motoru, co ušetří na vývoji, mohou investovat do kvality. I pro Felicie byl ten motor dost dobrej, co teprve pro nynější Fa(ó)bie a Room(Pokoj)stry. ;-)
3 válec triturbo (aby bylo co měnit) pro nové provedení F2 RS, s možností vypínání 2válců kvůli „Euroemisím“. Počítá se s modifikací zadní nápravy a nárazníku, aby vydržela pravidelnou zátěž při natahování setrvačníku.>:D
covece a jak to pocitas, ze ti to nevychazi? cena DE: 28.290, cena CZ: 780.900 => kurs: 27,60 CZK/€ ...co se ti na tom nezda ? nebo jsem nekde neco prehlid? beru tedy absolut ceny, do vybav jsem nekoukal, ale na "voko" to sedi, krom teda toho "priblblyho radia", ktery me osobne je uplne putna...
Nemůžu žíc, že jsem technický génius ale ale pracuji v technickém oboru hodně roků a jak jsem si přečet názory některých respondentů tak mi stávají vlasy hrůzou.
Lidé Vy jste se pomátli. Proč asi jsou různé třídy automobilů a proč asi se jich tolik vyrábí. Auto se nekupuje podle toho jaky je módní trend ale podle toho nač jej potřebuji a jak jej hodlám použít. Kdo toto pravidlo nezná tak potom vypisuje takové bludy , že ja auto nanic a že to nejede atd.A cenová politika jasně, nějak se zákazníci musí nalákat viz úpravy N1 atd.Tak prosím porovnávejte porovnatelné a přemýšlejte. Díky :no:
přesně tak, moje řeč. Konečně to někdo řekl. Kolikrát nevím jestli se těm názorům mám více smát, nebo si myslet že to jsou pomatenci.Porovnávejte porovnatelné!!!!!