Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto v roce 2007 prodala přes 630 tisíc aut (+14,5 %)

Celkem 630.032 vozů dodala společnost Škoda Auto svým zákazníkům během roku 2007 na všech světových trzích. Toto číslo znamená 14,5% nárůst dodávek proti předchozímu roku a je nejlepším prodejním výsledkem v historii firmy.
Zpět na článek
15. 1. 2008 16:23
neregistrovaný "No tohle ...."
15. 1. 2008 17:17
neregistrovaný "pawelno"
15. 1. 2008 21:54
anonym
15. 1. 2008 22:16
anonym
15. 1. 2008 22:57
neregistrovaný "Hannu"
15. 1. 2008 20:34
neregistrovaný "byl jsem Franta"
15. 1. 2008 21:02
anonym
15. 1. 2008 22:06
anonym
15. 1. 2008 23:00
neregistrovaný "Hannu"
15. 1. 2008 23:39
neregistrovaný "Mrkev"
16. 1. 2008 14:21
neregistrovaný "revaX"
16. 1. 2008 08:19
16. 1. 2008 09:54
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 11:06
neregistrovaný "ER"
16. 1. 2008 11:07
anonym
16. 1. 2008 11:48
neregistrovaný "mts"
16. 1. 2008 11:54
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 17:18
anonym
16. 1. 2008 20:54
neregistrovaný "Yann"
17. 1. 2008 09:50
neregistrovaný "BeranK"
17. 1. 2008 11:10
neregistrovaný "Yann"
16. 1. 2008 14:43
neregistrovaný "min3"
16. 1. 2008 16:42
anonym
16. 1. 2008 16:43
anonym
17. 1. 2008 13:02
neregistrovaný "min3"
16. 1. 2008 16:24
anonym
16. 1. 2008 16:41
anonym
16. 1. 2008 16:41
anonym
17. 1. 2008 15:54
neregistrovaný "Sarkan"
26. 1. 2008 20:05
anonym
neregistrovaný "No tohle ...."
15. 1. 2008 16:23
BURANI S velkým KUFREM
Nejlépe jízda na ležáka a vykulený oči ze 77 kW v TDI kamnech ... :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pawelno"
15. 1. 2008 17:17
Re: BURANI S velkým KUFREM
Ano, jeden BURAN s velkým B se tady právě projevil :no:
15. 1. 2008 16:37
Škoda nepochvwálit
To teda koukám - Škoda s fauvé Technik prodala zhruba o 50% kusů vozů víc než španělský (starší!) bratr. To je úspěch. V době recese západních trhů o to větší. Sebevědomá kvalitou, jistá cenou a s neustále se rozšiřující paletou vozů. Pod vedením dirigenta VW - na to nezapomínej - je to jiný kafe, než montovna Twing či Loganů. ;-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
anonym
15. 1. 2008 21:54
Re: Škoda nepochvwálit
:yes: :yes:
anonym
15. 1. 2008 22:16
Re: Škoda nepochvwálit
Á další rozumbrada.
Ty si nevidíš na konec nosu, stěží pochopíš výrobu Logana.
Logan plní zcela jinou úlohu, než Octavia nebo Fabia.
A Twingo? Tak třeba v porovnání s Foxem je o 1-2 třídy dál.
Technicky, vývojově, uživatelsky,univerzálností a samozřejmě designově.
Škodě blahopřeji. Doma ale opravdu ztratila 4%. Ve světě se prodává díky nižším cenám, než včesku. Takže nekalá konkurence.
neregistrovaný "Hannu"
15. 1. 2008 22:57
Re: Škoda nepochvwálit
:))))) no to se picnu...nekalá konkurence....ježiš já si učůrnul :)...ty seš ale šprýmař.....
neregistrovaný "byl jsem Franta"
15. 1. 2008 20:34
není zvykem...
není zvykem v Českých krajích chválit, ale já ŠKODU AUTO chválím! Dobrá automobilka, kvalitní produkty. Fakt dobrý, moc dobrý!
Jenom jedna připomínka: nejsem zaměstnancem, ani dodavatelem Škody auto.
Rozbalit vlákno
0
anonym
15. 1. 2008 21:02
Divna cisla
Podle vsech vysledku, ktere jsem videl v jinych mediich, Skoda v CR ztratila v souctu auta + LUV cca -4%. Tak nevim, kde auto.cz vzalo +1%. Mimochodem -4% v CR je nejhorsi cislo ze vsech automobilek a v roce expanze Roomsteru do noveho segmentu a nastupu Fabie je to cislo tragicke. Takze ano. Ve svete se dari. Mimochodem podle rozhovoru Indickeho sefa Skody se na indickem trhu bude prodavat nova Fabia za cca 240 tis, zaklad s klimatizaci a radiem. Takze uz vime, proc se v zahranici dari. Ovsem cesky zakaznik je na tom blede. Proto take -4%.
Rozbalit vlákno
4
anonym
15. 1. 2008 22:06
Re: Divna cisla
Ja tedy v mediich videl ono +1% (namatkou ekonomika.idnes.cz/…vka-prodala-loni… ctvrty odstavec), takze otazkou spis je, kde jste vzal vy ty -4% ;-) . Mozna jste si ale spletl pojmy "trzni podil" a "narust/poklest oproti lonskemu roku".
neregistrovaný "Hannu"
15. 1. 2008 23:00
Re: Divna cisla
Jestli on nebude "podíl na trhu" něco jiného než absolutní číslo vyjadřující celkový prodej...hmmm?
neregistrovaný "Mrkev"
15. 1. 2008 23:39
Re: Divna cisla
Auto.CZ uvedlo obě tato čísla v dosti obsáhlých tabulkách článku z 11.1., takže spíš než odsuzování za špatné informace radím rozlišovat pojmy:

Údaje za Škoda v ČR:
Počet prodaných OA+LUV stoupl meziročně o 1% (o 638 aut na 64.306 aut) ;-\
Naopak tržní podíl OA+LUV poklesl z 36,7% na 33,05%, tedy o 3,65 procentních bodů.:-O

Jinými slovy, při růstu prodejů nových aut na celém českém rhu o 12% rostly prodeje Škoda na témže trhu o 1%. :-!
neregistrovaný "revaX"
16. 1. 2008 14:21
Re: Divna cisla
Děkuji, že jsi to udělal pro nechápavé a zaujaté za mne! :yes: :yes:
16. 1. 2008 08:19
Záruka
Spíš mě těší, že si konečně u nové škodovky můžu připlatit za čtyř letou záruku. Sice si musím připlatit, ale v pohodě peníze a lepší, než drátem od oka.:-) Je tam čtyř letá nebo 60tis popř. 120tis km. U fabie je to 3 a 6tis kč, u octavie tuším 5 a 11tis kč. Prostě :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 09:54
Fabia
Za poklesem prodejů modelu Fabia nestojí přechod na nový typ, ale odchod zákazníků ke konkurenci z důvodu katastrofálního designu, který, jak všichni víme je až na prvním místě. Prodeje ještě drží starý model combi, částečně sedan. Jsou to jen chabé výmluvy a strach podívat se pravdě do očí, prostě si říct ta nová Fabia se moc nepovedla. (Na GP, 207.. nemá) (bez ohledu na prodeje v ČR)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ER"
16. 1. 2008 11:06
Re: Fabia
Podle tvé slabomyslné logiky - "Když se auto nelíbí mně, nemůže se prodávat" - by podle mého měly být propadákem - Peugeot 207/307, Kia Ceed SW, Renault Laguna atd.

Se soudy bych počkal na prodejní rok 2008 a neházel bych do placu nesmyslné osobní názory, které na prodej mají vliv pouze v tom, že si to auto nekoupí ten jedinec, který tyto názory prezentuje.
anonym
16. 1. 2008 11:07
Re: Fabia
tak zrovna model sedan Fabie I toho asi moc nedrží, vzhledem k tomu, jak moc se prodává. Fabie I měla na začátku taky trochu problémy s odbytem, kvůli designu atd. a nakonec se to rozběhlo. Myslím, že teď to bude obdobné.
neregistrovaný "mts"
16. 1. 2008 11:48
Re: A2 radi Re: Fabia
K jakymukoliv tematu, ktere se tyka skodovky ma obvykle kazdy co rict a nektere vykriky skutecne "stoji za to". Inu kydat hnuj je snadne a design je vec subjektivni. Jen jednou dvakrat do roka je ticho po pesine: kdyz skodarna reportuje vyvoj prodeju proti minulemu roku a vyvoj profitu. To vsem "odbornikum" sklapne... Inu, uspech nekoho druheho a jasna cisla se jen blbe okecavaji... Ja boleslavskym blahopreju a nasemu odbornikovi na katastroficky design "A2" bych chtel vysvetlit, ze launch noveho modelu na 100 trzich chvili trva a ze kdyz predelavas vyrobni linku ze stareho modelu na novy, tak to taky chvili trva nez se vratis na puvodni vyrobni cisla. Takze si pockej jeste par mesicu nez vypotis "nazor"...
neregistrovaný "A2"
16. 1. 2008 11:54
Re: A2 radi Re: Fabia
Bavíme se o prodeji, ne výrobě. Každý den jezdím okolo dvorů prodejců Škodovek, kde jsou mraky Fabií, většinou holobit 44kw, nikdo je nechce, stojí tam od uvedení přes půl roku.
anonym
16. 1. 2008 17:18
Re: A2 radi Re: Fabia
No a to je prave problem tveho blabolu, ze "za poklesem prodejů modelu Fabia nestojí přechod na nový typ, ale odchod zákazníků ke konkurenci z důvodu katastrofálního designu, který, jak všichni víme je až na prvním místě". Nemuzes vsechno posuzovat optikou sveho maleho dvorecku zvaneho Ceska republika (nebo Slovensko, to pro "min3"). Jsou trhy, kde se novy fabky i za necelej rok 2007 prodalo vic nez stary za celej 2006. Jen namatkou Polsko, Italie, Svajc, Holandsko, Belgie, Norsko, Spanelsko... Zjisti si cisla nez neco placnes a nemotej pojmy a dojmy...
anonym
16. 1. 2008 13:03
Nová Fábie se tak dobře neprodává
To je nepopiratelný fakt. Mají jí plné sklady. Škodovka velmi záhy po uvedení na trh sáhla po různých akcích na podporu prodeje (viz třeba zimní gumy zdarma atd.) Toto doposud na domácím trhu nemusela nikdy udělat pro nový model. Octavia se prodává docela dobře - všimněte si, že na ní žádná akce na podporu prodeje není. Ještě před několika málo lety vedla v množství prodaných vozů Fábie - a dnes je to Octavie. Domácí trh rostl o 12%, ale škodovka si z tohoto nárůstu pro sebe uloupla jen jedno procento. To je důsledek toho, že škodovka na české zákazníky z vysoka se.. a podbízí se na ostatních trzích. Vždyť při dnešním kursu koruny koupíte většinu lépe vybavených modelů škodovky v Německu levněji, než doma.
Rozbalit vlákno
4
16. 1. 2008 15:57
Re: Nová Fábie se tak dobře neprodává
Situace se ma dneska tak, ze napr. Octavia Elegance 1,9TDI se pri urcite konstalaci da dovest napr.z Danska za 380tis. Je to ovsem martirium ale jde to. Dalsi propad osobne vidim v soucasnosti v naprosto nerealnem systemu leasingu a splatkoveho prodeje, kdy podminky pri nakupu noveho vozu jsou nevyhodnejsi nez u jinych znacek. V soucasnosti rada prodejcu utika i od sluzeb Skofinu protoze ten je neskutecne drahy.
Dalsi dost dulezity parametr je ten, ze Skode by mohlo patrit max. 30 - 35% trhu a osobne si myslim ze tam smeruje a je to v poradku. A hlavni duvod je ten, ze pro radu cechu jiz neni snem mit pred barakem (spise pred panelakem s regulovanym najemnym dotovanym zbytkem spoluobcanu CR) ;-) auto znacky Skoda ale zjistili, ze existuji uz i jine znacky aut. :-)
neregistrovaný "Yann"
16. 1. 2008 20:54
Re: Nová Fábie se tak dobře neprodává
Seš si s tím Dánskem jistý?? Pokud vím, tak se ve skandinávských zemích platí šílená spotřební daň za auta. V Norsku se platí 50% z ceny. Přesná čísla v Dánsku nevím, ale bude to podobné. To znamená, že pro skandinávský trh šla Škoda pod cenu. Jako i ostatní mainstreamové automobilky. Mimochodem v Belgii, je cena oktávky stejná jako v Česku (při kurzu 1 euro za 30 kč), cenový rozdíl je způsobený pouze a jenom klesajícím eurem. Přesto tady v Belgii jezdí oktávek jak nasráno. Škodovka není špatný auto a na západě se nemusí podbízet. Je to akorát pomluva závistivých antiškodovkářů.
P.S Jsem šťastným majitelem Mazdy 6, ale škodovkám fandím. I když už v Česku nežiju, potěší mě, když je minimálně tady v Belgii úspěšná a lidi s kterýma jsem o tom mluvil, považují škodu za "čekí" auto.
neregistrovaný "BeranK"
17. 1. 2008 09:50
Re: Nová Fábie se tak dobře neprodává
V Dánsku je to ještě vyšší, číslo neznám, zaslechl jsem cosi o 100%, je-li to vůbec možné. Jinak díky za názor, já jsem si zase při cestách do Německa (západní část - Frankfurt, Mnichov) všiml taky dost velkého množství škodovek. Kolega v Rakousku zuřil, protože si objednal Octavii Scouta a musel čekat 4 měsíce. Ale už jezdí a je velice spokojený, akorát na tu lo%nskou zimu to nestihl. Ono to holt všechno vypadá jinak, když se někdo podívá ven, rozšíří si obzory a vyčistí si optiku...To tady stále ještě přes ty možnosti řadě lidí chybí. Takže ať se ti v Belgii daří a ať ti šestka (taky ji jezdím k naprosté spokojenosti pátý rok...) seká dobrotu.
neregistrovaný "Yann"
17. 1. 2008 11:10
Re: Nová Fábie se tak dobře neprodává
Diky, napodobne :-)
neregistrovaný "min3"
16. 1. 2008 14:43
A co Slovensko???????????
Škoda mala na Slovensku najhorší rok v dejinách.
Medziročný pokles 2 500 kusov.
Rozbalit vlákno
4
anonym
16. 1. 2008 16:42
Re: A co Slovensko???????????
Páč tam nemáte prachy na nový auťáky...
16. 1. 2008 17:31
Re: A co Slovensko???????????
>:D :yes:
anonym
16. 1. 2008 16:43
Re: A co Slovensko???????????
pokles o 2500 ks by znamenal celkový pokles o 90% u slovenského trhu s novými automobily >:D
neregistrovaný "min3"
17. 1. 2008 13:02
Re: A co Slovensko???????????
*!!!!!!!!!
anonym
16. 1. 2008 16:24
630 tisic
som zvedavi,kolko tych majitelov bude ozaj stastnych a spokojnych so svojou kupou? mozno tak 130 tis. ;-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
16. 1. 2008 16:41
Re: 630 tisic
No, určitě víc, ne s vašim slovenským Tazem... >:D
anonym
16. 1. 2008 16:41
Re: 630 tisic
No, určitě víc, než s vašim slovenským Tazem... >:D
neregistrovaný "Sarkan"
17. 1. 2008 15:54
630 tisic
TAZ-ka bola navrhnuta v 60-tych rokoch a od tych cias sa moc neznenila tak nechapem o com tocis clovece a vyraba sa dodnes a opat v cechach. link: www.1203.cz :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
26. 1. 2008 20:05
Rozvor????
Vážení příznivci i odpůrci,
na první pohled si myslím, že se škodovce konečně povedl luxusní vůz s pohonem 4x4. Odpovídají tomu i první fotografie interiéru.
Jak to bude s novým Superbem v praxi ukáže čas. Myslím si však, že pokud byla v první verzi nastolena cesta maximálního a u škodovky nevýdaného luxusu a komfortu, měl v tom výrobce min.pokračovat. Uvedením údajů o rozvoru (-42mm) a snížené výšce silně pochybuji o tom, že daný designér dělal vůz pro škodovku. Vypadá to jako parazitická akce z koncernu VW, aby náhdou nebylo ublíženo modelům VW Passat nebo Audi A6. Jak se říká "všem zavřeli hubu pohonem 4x4", ale taky se může stát, že těmi rozměry zavřeli Superbu dveře u velké části klientů. Vím, že soudit bez souzeného není zrovna košér, ale pracoval jsem u jednoho nejmenovaného dealera, a vím co se dělo, když Škoda Octavia Combi (A4) porazila v Německu v testech Audi A4 Avant.
Logicky, pokud má koncern podvozek 2803mm, proč a jaký je důvod jít v dnešní době do kratšího a tudíž méně komfortního podvozku? Odpovězte si sami.
Na první pohled na fotografiích vypadá nový Superb úchvatně.
Mohla by se mu vytknout podobnost bočního profilu s Volvem S60 nebo až nápadně velká podobnost zadních skupinových svítilen s novým Fordem Mondeo. Ale takových vozů v poslední době vyjelo mnoho. Vše ukáže čas.
Rozbalit vlákno
0