Někteří čeští dodavatelé jsou na škodovce velmi závislí a dovoz asijských dílů by ohrozil jejich existenci. Nevěří však, že by automobilka k takovému kroku přistoupila, vyplývá z ankety ČTK.
"Náklady na dopravu zatím tuto výhodu eliminují, ale v budoucnu by se to mohlo změnit", to jako Skodovka donuti Cinany, aby ji to posilali zadarmo? Pani z nakupu Skody by mohli zacit nakupovat v Lidlu...
Ze Skodovky se mi chce proste zvracet. Vyrabi prumerna i kdyz celkem kvalitni auta, zdima za ne v CR nehorazne penize jen diky az iracionalnim postojum Cechu kteri "proste celej zivot jezdili ve skodovce" tak v nich budou jezdit za (doslova) kazdou cenu.
A ted se chova dosti macesky i k ceskym dodavatelum. Mam proste tech fricku ve vedeni Skodovky plny zuby! :no: Tahle z VW pritazena filosofie se mi proste nelibi a libit nebude! :no::no::no:
Karlito, Karlito, Škodovka jen dělá je to, co všichni ostatní. Chce co nejvíce vydělávat. Neexistuje automobilka, která by to chtěla dělat jinak. To, že vydělává dost znamená, že to dělá dobře. Pokud se jim vyplatí dovážet díly z Číny, bude to dělat (i když pochybuju, že by to dělala v nějakém velkém objemu). Nemá to nic co dělat s tím, že jsou Češi hloupí a Škodovku pořád kupují. Jednak český trh není pro Škodovku ten nejdůležitější a jednak se Škodovka nechce profilovat jako nějaký diskontní výrobce. Chceš Škodovku? Tak si připlať. Nemáš na to? Kup si Korejce, nebo Číňana.
Je mi samozrejme jasne, ze i v automobilovem trhu plati zakon zisku, nejsem ekonomicky analfabet. Navic jsem vztahoval predrazenost skodovek pouze na CR, coz snad nejde poprit. Obecne skodovce uspech pochopitelne preju, jen se mi nelibi jeji politika na ceskym trhu, rekl bych ze vyuziva (zneuziva) faktu, ze je zde domaci a zene ceny na maximum.
A co se tyce volby kterou jsi mi "nabidl": Skodovka nebo Cinan..... :-) Nevim jestli je to primo tvuj pripad, ale takto uvazujici lide si prave kupuji skodovky, nenapadne je ze za cenu skodovky se da koupit minimalne srovnatelne auto, ne-li lepsi :-)
ber to z té lepší stránky - jestli netrpíš mánii vlastnit Škodovku za každou cenu, přejdi ke konkurenci. Ta, aby se víc prosadila, musí nasadit agresivnější cenovou politiku, díky čemu ty ušetříš.
Praveze touto manií netrpim >:D Nejsou to spatny auta, ale nejsou ani vyborny. Z meho pohledu je to tedy jasne, jen at pokracuji v tom co delaji :-) Na druhou stranu je mi lito tech duchodcu co setri 10 let, aby pak vyhodili vsechny uspory za skodovku. Ale kdo chce kam....
Není to jen o ceně.Jde o to mylné tvrzení že koupí Škody podpoří český průmysl(jde i o nákup státních institucí),ale Škodovka jak je vidět nechce podporovat další domácí podniky.Proč podporovat někoho kdo vás pošle ke dnu?
Škodovka většinu svojí produkce exportuje, takže ty tvoje "iracionální postoje čechů" asi nebudou ten pravej důvod, proč prodá tolik, kolik prodá.
Naopak - za to vděčí hlavně těm nenáviděným "frickům"... ;-)
Souhlasim, skodovka prodava hodne aut s dobrym ziskem, ale na Ceskem trhu jsou jejich ceny nejvyssi. Proc se tady prodava tolik skodovek za nejvyssi cenu v evrope? To je to iracionalni :-)
to je zajímavá otázka - hodně asi udělají fleetové prodeje/státní správa/policie a pod. Tady je možná cenově jinde. K tomu by se ale mohl vyjádřit spíš někdo, kdo más skušenost s podobným nákupem většího počtu vozů do firmy.
Ale stejně asi nejvíc záleží prostě na tom, že je to domácí výrobce. Tradice je silná, spousta lidí si nekoupí zahraniční vůz z principu, táta měl škodovku, děda měl škodovku, on tu škodovku bude mít taky. No a samozřejmě hospodský řeči o všech zahraničních značkách...
Presne tak, fleet drzi skodovku dost silne, i kdyz i to se ted zacina lamat. Treba Cee´d ji celkem zavaril, cenove je pod oktavkou, kvalita je plus minus stejna, zaruka 7 let, to jsou argumenty na ktery dost firem slysi. Ja osobne jsem Cee´dy na ukor Skodovek u nas taky prosazoval, bohuzel, tradicionalismus zvitezil :-)
zase je třeba přemýšlet při obměně firemního fleetu o zůstatkové hodnotě, vhledem k nákupním cenám bude cena oktuše za 5 let někde jinde než cena cee´du. a nebo ne ale to ukáže čas
A to si opravdu myslíš že rozdíl cen jaký je u OII a Ceedu ve srovnatených výbavách bude stále 150tis.Kč.Jak auta stárnou,cena klesá,dražší pozvolna dohání levnější.Každého kdo umí počítat musí zajímat rozíl mezi nákupní a prodejní cenou,ne absolutní částka.Co mi je platný že Ceeda prodám za 5let třeba o 80tis.míň,když za 5let ty peníze vydělám rychleji než teď.
jasně, to ale platí pro nás smrtelníky a oficiální ceny. Tam ten rozdíl pak ani věkem škodovka prostě nenažene.
Otázka je ale právě ta fleetová cena - když je tady škoda ochotná (protože schopná podle mně musí být v pohodě) nabídnout podobnou cenu jako např. Kia, k tomu dobré servisní podmínky, případně zpětný odkup a pod. vychytávky, a to pak už stojí za zvážení...
Ale já do toho až tak nevidím, právě proto vyzývám někoho kdo s tím přišel do kontaktu, aby se o nějaké to info s náma podělil ;-)
do naší firmy se kupovalo 2x SCOUT ,2x OII , 4x O TOUR , 1x FABIAII - slevy byla myslím někde okolo 13% , takže nic moc , ale já mám na své oktuši II 2.0TDI už 130000 r.v. 2006 a zatím úplná spokojenost
Odkud čerpáš informaci, že ceny škodovek jsou v ČR nejvyšší v Evropě, můžeš dát zdroj?
Možná jsi měl na mysli fakt, že ceníkové ceny Škody i mnoha dalších značek jsou v ČR vyšší než např. v SRN, to je ale jiný problém, který škodovka neovlivní.