Jo, tohle jsou ty správné zprávičky, počítám, že Stuttgart už hází ručník do ringu, u BMW si drbou hlavy a Jaguar požádal o ochranu před rozlícenými fanoušky. Prostě tvoje... "škoda", že sis nepočkal.
Ovšem, když už jsme u těch dnešních novinek, pak musím zmínit jednu, která podle mého zacloumá i Lomnickým štítem. Na bratislavském patentovém úřadě je totiž prý údajně podána přihláška na ochranu nového (zatím neidentifikovaného) modelu jedné světové značky, bude se jmenovat - MERCEE´DES. No, to víš, kdo umí, ten umí...
Jasně, proč ne, alternativa k Rolls Royse Phantom Coupe, vždyť ta Škodovka je prostě v "našich očích" nejlepší a ještě lepší je v naftě a vůbec.... apríl
skodovky su najlepsie auta na svete a vies preco? lebo su ceske >:D a na cechov nema ani nemec ani american ani eskimak >:-[] cesi su vo vsetkom jednicky len skoda ze ked idu k nam do hor tak mnohi zbytocne umieraju. Pamatam si ked som siel na Teryho chatu pred 10 rokmi a po ceste sme stretli jednu podarenu cesku kocovnicku rodinku s detmi, vsetci mali sandale, deti tenisky a slapky, my debilni slovaci nosime do hor vibramky, cechom stacia slapky >:D:yes: no nie su to sikulky?
Jo vidis vole to je nadhera vole. Jo to je drsni vole samy kamen vole, jsme machri vole ze jsme nesli po vyznacene trase jak ty ubozaci vole. Jeste ze mame ty spacaky vole :yes: Pozri vole kolik snehu nad nama, jo to bude asi lavina vole, kde vole? tu vole ......aaaa...kaput vole
myslel som si ze si trochu streleny ale teraz si dokazal ze si aj dement, uplny uboziak. Vsade, kde som v cechach prisiel sa ku mne chovali uctivo a tesili sa z nasej navstevy. To len debilny slovak bude furt tliachat to svoje: Cudzie nechceme a nase si nedame. Vymeteny mozog si topper!!!!!!
Čo sa áut týka, s topperom nemôžem takmer nikdy súhlasiť, ale tu trafil klinec po hlavičke. To, čo tu teraz popísal sa nedá brať za "vzorový obraz" Čecha v slovenských horách, ale niekoľko takýchto týpkov som tam už stretol. Na Kriváň si to šlapali, ako na vychádzke v parku...
Chápem, že od Slováka to znie ako urážka príslušníka inej národnosti, ale na túto tému si Česi robia/robíte zo seba srandu aj sami. Teraz mám na mysli "Ty vole" ;-)
velmi dobře... :yes::yes::yes: ale myslím že škodovka se nemohla s rollsem porovnávat technicky tehdá...a dnes už vůbec... :-) snad jen velikostně ano...
Já bych tehdy Škodovku moc nezatracoval. Byť její motor měl poloviční objem (3,9 oproti 7,7 l), pořád to byl V8 a ne řadový šestiválec jako u RR. Akorát měl ještě postranní ventily, kdežto Rollsy už měly rozvod OHV. Vyšší výkon Brita (Škoda až 70 k, Phantom II určitě přes 100 k) byl vzhledem k objemu samozřejmý.
že má pan Vaverka smysl pro humor, zjištujeme pravidelně po celý rok v jeho testech...tak proč to ještě akcentovat na apríla? Zajímavější by od něj by byla spíše nějaká objektivní informace..tomu by tu věřil jen málokdo.. :'-(
v sobe skryva tato veta: "2,0 TDI (125 kW, 350 Nm), nekompromisní vrchol koncernových čtyrválců, který překonává i podstatně výkonnější konkurenční motory." >:D
myslím že není o co stát...je to jen superb bez jednoho páru dveří...když už teda škoda chce opustit rodinnou strategii a pustit se do něčeho podobného tak má spoustu překážek...proti konkurentům by byla vyloženě bezzubá...nemá k dispozici adekvátní motory, platformu se zadním náhonem...atd...opravdu je to jen...dost povedený apríl...a ten super coupe ve fotoshopu...dobré...ale jako kupé...hnusné... :no: úzké, dlouhé, vysoké...
Že tě to pobavilo ti samozřejmě přeju, ale na faktu, že s tím Škodovka přišla jako první se nic nemění...
Jinak je možné, že u příští! generace Superbu bude i klasická karoserie kupé, protože se s ní počítá i u příští generace Passatu.
O tom žádná, vtipné byly ty posílané peníze, na takový kid bych nepřišel ;-)
Nemyslím si, že by koncern povolil Škodě tak velké kupé a podle mě by to ani nedávalo moc smysl. O rentabilitě výroby takového modelu u Škody ani nemluvě. Když už kupé nebo sportovní model od Škody, tak bych si představoval něco ve velikosti Rocca. "Kupé pro chudé", ideový nástupce eRek, Rapidů apod.
Rentabilita by právě mohla být schůdná díky příbuznosti s příštím Passatem kupé. Když VW nevadí, že Superb leze do zelí Passatu sedanu/kombi, nemuselo by mu to případně vadit ani u kupé...
To ano, ale nedovedu si představit roční prodej takového auta, aby se opravdu vyplatil a dával smysl (rozuměj aspoň 10-15tis. ks.), neb tak daleko Škoda v rámci image podle mě ještě není.
hmm, spomenme si na napr. P 407 coupe...
svojho casu to bol zaujimavy /chapat-odvazny/ pocin.
a sice som fanusik trosku "zvucnejsej" znacky, Skodovke fandim tiez :yes:
ono - imidz ma uz minimalne na urovni toho Peugeotu - rozhodne sa o nej nehovori ako o stratovej automobilke, ale ako o "zlatej sliepke" koncernu ;-)
noo, a vzhladom na vsetko doteraz zname, by sme sa takemuto pocinu vobec nemuseli divit...A vy Cesi by ste si zase trosku zvysili narodnu hrdost.
inac - ja viem ze uz hoodne po funuse - ale uprimnu sustrast za tu Tatru... :-!:-(
osobne som sa poznal s niekolkymi ludmi z vyvoja motorov...mal som 4ks 613tiek - velka nostalgia :-(
Přemýšlím, co má společného twindoor a ty dvířka ve dveřích, co má 5 GT, principielně je to úplně jiný systém, a jestli někdo jako první přišel s dalším otvorem v pátých dveřích, tak to byl Modus (taková ta malá příšerka od Renaultu)... :yes:
Ten patent se netýká dalšího otvoru pátých dveří obecně (třeba samostané výklopné sklo pátých dveří měla např. už první generace X5), ale konkrétní konstrukce variabilního otevírání pátých dveří.
Přesně, jen doplním, že samostatně otevíratelné okno měla dokonce už E34 touring. A nevím jak to má Modus, ale ten má pouze samostatně sklopnou spodní část, pokud se nemýlím? To třeba měl už Tempra kombi.
skoda ze je april, zrovna Superb Coupe a jeste lepe v podobe shootingbrake by se me osobne hodne libilo a nepochybuju ze by melo uspech, jen to proste VW nepovoli aby to nekonkurovalo A5/S5 coupe no :'-(
tobe to mozna prijde jako vtip, ale spousta zakazniku by jiste zvolila pravdepodobne levnejsi variantu, a tim by to ubralo zakazniky prave koncernovemu A5 coupe, ostatne Tudor mel velice kladne ohlasy
at se ti to libi nebo ne, tak soucasnej Superb je proste nekde mezi Audi A4 a A6, i ja patrim mezi ty kteri maji dilema jestli Superb kombi nebo A6 Avant, a ze nas opravdu neni malo
a ze v soucasnosti vlastnim A6 Avant a jako mozne varianty k nahrade mam ve vyberu Superb Kombi 3.6 nebo A6 Avant 3.2FSi/4.2FSi meno A8 4.2FSi, pritom prozatim mam A6 na poslednim miste protoze se me proste libi nejmin z tech 3
samozdrejme o ojetem, platit 3-4x tolik me prijde zbytecne kdyz ty auta udelaj uplne tu samou sluzbu, a to ze nejsem prvni kdo je zapsanej v papirech me vubec netrapi
Jasně, jediný podstatný rozdíl mezi novým a ojetým autem je vyplněná/nevyplněná kolonka majitele ve velkém TP. A ti co si kupují nová auta, platí zbytečně 3-4x tolik, než vy racionálně uvažující lidé... 8-s >:-[]
dalsi z webov,ktore toto bavi? ved je to otravne,trapne.cloveku staci precitat nadpis a vie,o co ide,ani citat to nemusi.dufam aspon,ze za ten cas,za ktory to musel autor napisat,dostal zaplatene...
O superbu RS se (nejen) tady spekuluje od premiery prvniho modelu, obcas je to dokonce podporeno spionaznimi snimky z nejakeho horolezeckeho vystupu v Alpach, no a o kupe koneckoncu taky. To, ze je skoda na vychodnich trzich vnimana trochu jinak, nez v Evrope dokazuje napriklad postaveni venta a rapidu v Indii, kde je prave rapid tim "luxusnejsim" zbozim.